Jag är jätte nöjd med era produkter och kundbemötande
Gyhne & Kristofferson
Om företaget
Välkommen till Gyhne & Kristofferson! På Badhusgatan 1 B i Södertälje hittar du Gyhne & Kristofferson. Inte mer än 15 minuters promenad från TomTits. Vi har funnits i branschen sedan 1957 och erbjuder flexibel och snabb service genom vår verkstad på plats. Där kan du få hjälp med lagning, justering och lödning av bågar samt...
2021 omdömen om Gyhne & Kristofferson
Sedan starten hos Reco 2019
Raka ärliga svar vilket ger ett stort förtroende. Rekomenderas
Lugn och pedagogisk personal. Fick även så bra smakråd vid beslut av bågar. Kommer inte välja någon annan.
Trevliga och professionella. Mycket nöjd
Hej! Jag och min man har gått hos Gyhne & Kristoffersson sedan vi flyttade till Södertälje 1969. Det har alltid varit bra service och trevlig personal. Vi är mycket nöjda med den kunniga och hjälpsamma personalen.
Bra hjälp i butiken, gick fort och smidigt.
Jag mycket nöjd med Gyhne Kristofferson
Snabbt, bra bemötande och trevlig personal
Jag fick ett riktigt bra bemötande och synundersökningen uppfattade jag som noggrann. Glasögonen kom i tid och justerades så att de sitter bra. Inga problem med att boka tid. Så jag är nöjd.
Trevlig bemötande och jag kände mig väl omhändertagen av personalen
Bra service lättsamt trevlig personal
Fick ett fantastiskt bemötande på plats. Jag hade inga speciella förväntningar innan, men om jag hade haft det hade de blivit uppfyllda med råge. Fick både bra service, råd och nya kunskaper om ögonhälsa som jag inte hade tidigare. Besöket resulterade i en plan på regelbundna syn- och ögonundersökningar varannat år. Inga glasögon just nu, men jag kommer definitivt att investera i det hos Gyhne och Kristoffersonnär det är dax!
Alltid lika proffsiga, trevliga o hjälpsamma 👍
Blir alltid väl bemött där. Går alltid dit när det är dags för nya glasögon. Köpte nya progressiva, vars bågar, den proffsiga personalen hjälpte mig med. Hade tagit fram flera gröna, färgen som jag sagt att jag ville ha. Resultatet blev perfekt.
Bra service. Vettiga priser jämfört med dyra Synsam.
Service i toppklass och duktiga optiker!
Trevliga, sakkunniga, professionella.
Bra mottagande, noggrann undersökning av optikern som lyssnade på vadjagsade.
En mycket grundlig undersökning av en väldigt kunnig och trevlig person.
Jag tyckte inte att optikern lyssnade på mig och mina behov.
Mycket trevligt bemötande och tydlig expertis och noggrannhet!
Suzan var mycket nogrann och trevlig
Bra, service från personalen, proffsiga
Bra service och trevligt bemötande. Kände fort förtroende för optikern som hjälpte mig. Tack.
Fantastisk god hjälp med både att förklara mitt synproblem och att välja lämpliga bågar!
Är väldigt nöjd. Blev väldigt bra bemött. Noggrann undersökning. Högsta betyg
Blev mycket trevligt bemött av proffsig expedit Ilse. Hon tog god tid med alla moment under min ögonundersökning. Hade ej varit på kontroll sedan 5 år tillbaka. Beställde fina glasögon med mörkare linser vid vistelse utomhus. Väntar med spänning på mina fina glasögon.
Det var bra och personalen var trevliga
Bra.
Snabbt bemötande och undersökning.
Fint och professionellt bemötande
Väldigt professionell bemötande, kunniga personal, med bred sortiment av bågar
De är jätteduktiga och snälla Tack så mycket
Bra på alla sätt och vis! Stort tack till snabb återkoppling. Kjell
Mycket bra service och mottagande
Blev omhändertagande, och var lyhörda vid frågor. Och hjälpte till att välja rätt bågar
Mitt besök hos Gyhne & Kristofferson upplevde jag som mycket positivt - alltigenom. Min kvinnliga optiker tog sig tid med mig. Jag kände att jag fick utrymme och svar på alla frågor som kom upp. Min upplevelse var professionalitet, varmt engagemang och noggrannhet. Undersökningen kändes till 100 % kunnigt genomförd. Återkommer mycket gärna! Tack 🙏
Mycket bra bemötande och gedigen kunskap
Kunnig och hjälpsam personal , enkelt stt få tid. Känner mig omhändertagen och får professionell hjälp
Väldigt fint bemötande och riktigt bra och snabb hjälp med att välja glasögon.
Service inriktad och mycket trevlig bemötande
Mycket kunnig personal som tar sig tid och är noggranna och otroligt trevliga. Är väldigt glad och tacksam att jag gick dit.
Vänligt, professionellt, kundorienterat bemötande
Jättefin, proffsig & personlig service! Dom var verlkligen måna om en och att allt skulle bli så bra som möjligt med nya glasögonen.
Seriös optiker med mycket erfarenhet och omsorg om kundens ögon.
Mycket trevligt bemötande. Personalen visade engagemang till mig som kund
Mycket fint bemötande … mycket bra och omfattande synundersökning
Trevligt bemötande. Proffsigt bemötande och kunnig personal.
Det var en positiv upplevelse, jag har ingenting att klaga på.
Mycket trevligt optikern förklarade allt steg för steg Och glasögonen var snygga