Gyhne & Kristofferson

gkoptik.se
  • BadgeSixYears
1 619
Boka tid Ring 08-408 303 92 Dela

Välkommen till Gyhne & Kristofferson! På Badhusgatan 1 B i Södertälje hittar du Gyhne & Kristofferson. Inte mer än 15 minuters promenad från TomTits. Vi har funnits i branschen sedan 1957 och erbjuder flexibel och snabb service genom vår verkstad på plats. Där kan du få hjälp med lagning, justering och lödning av bågar samt...

1619 omdömen om Gyhne & Kristofferson

Sedan starten hos Reco 2019

Ulla N
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag har alltid blivit väl bemött och väl omhändertagen.

Camilla K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag fick ett riktigt bra bemötande av optikern när jag gjorde min synkontroll, men dokumentet fylldes i på fel sätt och jag var tvungen att gå tillbaka för att rätta till det. Bemötandet jag fick då av kundmottagaren i receptionen var inte alls bra, jag uppfattade henne som irriterad på mig för att jag inte var nöjd med hur de skrivit på dokumentet. Eftersom det var en arbetsrelaterad synkontroll så var det viktigt att allt var ifyllt på rätt sätt. Jag kommer inte att välja Gyhne & Kristofferson för framtida ärenden,...

Sonja S
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag är alltid nöjd efter mina besök hos er. Har Tina som optiker och tycker hon är suverän.

Jan F
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Kunnig, engagerad personal som har fokus på kundens bästa

Per-Arne J

Mycket bra emottagande. Trevlig och hjälpsam personal. Snabba leveranser.👍👍👍

Margareta B
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Som alltid -trevligt bemötande - därför trofast kund. Fullt förtroende för Gyhne&Kristofferson - går dit med glädje fullt medveten om bästa service.

Pasi L
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Snabbt o smidigt duktig personal o trevliga..

Ulrika H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Fantastiskt professionellt bemötande och exceptionell service! Stort tack! /Ulrika Henningsson

Magnus M
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Bra service och trevligt bemötande.

Eija Kristina H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Bra bemötande från undersökning till uthämtande av glasögon. Man kände sig lyssnad på och fick bra förklaring samt info. Nöjd!

Branislav B
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag togs emot av mycket vänligt och hjälpsamt personal av Gyhne & Kristofferson. Jag hade stora förväntningar och de motiverade det fullt up. Mina upplevelse är mycket positiva och de utförde den tjänster jag behövde på rätt sätt-en synundersökning för körkort B.

Cathrine K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Gott mottagande och mycket trevlig personal och fin service, kan inte säga det bättre 👍

Solveig B
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Bra proffsigt bemötande av kunnig personal Fick tid för undersökningen på avtalad tid och fick svar på mina frågor

Anders A
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Trevlig och kunnig personal samt snabb leverans,

Alina P
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Väl bemötande, hög kompetens, finkänslighet

Tim S
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Alltid trevligt bemötande och duktiga på att lösa problem och lyssna in önskemål och synpunkter

Anna K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Mycket proffsigt, lugnt & pedagogiskt.

Ingrid Ann-kristin Lisette N
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Mycket bra bemötande. Trots att jag missuppfattat tiden så löste de det så att jag fick göra min undersökning.

Sylvia E
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Väldigt bra bemötande och kundkontakt, både när jag var på synundersökning och provade ut nya bågar, samt hämtade ut de färdiga glasögonen.

Kjell A
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Fantastiskt, köpte nya glasögon och de passar perfekt

Inger W
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Mycket kunnig personal. Snabb service. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Jag gjorde syntest och fick därefter nya läsglasögon.

Susanne B
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Köpte nya glasögon och gjorde en synundersökning. Super duktig personal och jag blev sedd direkt när jag kom in i butiken. Fick verkligen proffisionell hjälp.

Susanna K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Bra bemött. Trevlig och hjälpsam personal

Birgit I
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Hjälpsam personal. Helt OK utbud av bågar. Rekommenderas.

Ann S

Bra bemötande, kunnig personal

Karin N
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Proffsigt och ärligt, inget hitta på att jag måste ha nya glasögon. Jag är ju kund sedan många år, tack för att ni finns

Ove S
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Trevligt bemötande av kunnig personal som mötte våra behov på ett proffsigt sätt.

Ann L
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Blev väldigt väl bemött och fick hjälp med terminal glasögon.

Marguerite K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Vänligt o proffsigt som alltid.

Harriet E
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Blev mycket bra bemött och fick den hjälp jag behövde.

Håkan M
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Synkollen var bra och informativ

Alice Birgitta O
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag har varit kund hos Gyhne & Kristofferson sedan 1970 talet. Första åren köpte jag glasögon, och sedan 1975 har jag använt linser. Jag har alltid blivit proffesionellt bemött av kunniga och pålitliga optiker och övrig butikspersonal. Det säger väl allt när man har varit trogen kund i så många år.

Somsri P
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Trevlig, hjälpsam och professionellt!

Birgitta U
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag är så nöjd med allt. Äntligen ser jag. Proffsigt o trevligt bemötande, ingen stress vid val av bågar. Bra information om kostnader på olika nivåer. Snabbt gick det att få de nya glasögonen.

Michael C
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Toppen Service av kunnig engagerad personal.

Anette T
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Har varit kund sedan urminnes tider, och kommer så vara framöver.

Sonja Sylvia M

Synundersökning. Väl bemött av personalen

Marie H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Positivt. De är proffsiga och väldigt tillmötesgående

Margareta F
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Helt fantastiskt! Att avsätta en hel timme åt mej och sen inte pracka på mej glasögon som det visade sig att jag inte behövde, tycker jag är outstanding! Min sambo blev så fascinerad att det slutade med att han nu har nya glasögon som han tycker är superbra! Mina grannar har också letat sig till Södertälje, men jag har inte hört vad dom tycker än. Är dock övertygad om att dom blir nöjda!

Kerstin Marianne K
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Trevligt bemötande och professionell personal Litar till 100 på utlåtande från optikern

Christer H

Noggrant, proffsigt, serviceinriktat.

Seve Henry U
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Har redan svarat! Ganska utförligt. Mycket nöjd, fast knappast med att jag ägnat tid åt er förgäves. Har nämligen redan svarat. Texten måste vara åtminstone 30 tecken Texten måste vara åtminstone 30 tecken Texten måste vara åtminstone 30 tecken Texten måste vara åtminstone 30 tecken Texten måste vara åtminstone 30 tecken Texten måste vara åtminstone 30 tecken

Marjatta H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag har alltid blivit bra bemött. Kunnig personal. Nya glasögon.

Anette Ö
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Jag har alltid blivit mycket trevligt bemött av personalen . Har träffat Tina U i flera år och känner mig så trygg med henne. Har flyttat från Södertälje men åker gärna med tåg för att även i fortsättningen träffa Tina .Hon får en Guldstjärna av mig . Bästa rekommendationer till G& K.

Emmy L
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Blev bemött på ett bra sätt, trevlig personal och besöket gick smidigt. Bokade tid för syntest för b-körkort online vilket var väldigt smidigt och själva besöket levde upp till mina förväntningar.

Peter H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Fantastiskt bra optiker. Var hos Synsam först men dom lyckades inte få till ett par bra glasögon trots flera försök men Gyhne & Kristofferson löste det på första försöket. Mycket Nöjd!!

Anders H
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Väl bemötande och snabb service

Magnus E
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Bra service och supertrevlig personal!

Helena S
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Mycket proffsig personal. Trevligt bemötande och jag har känt att jag fått den hjälp jag önskar pluss mer därtill.

Alvin A
Skrev om Gyhne & Kristofferson

Mycket bra service, det var ett snabbt och smidigt besök.