Åsas Optik

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Välkommen till Åsas Optik! På Kyrkogatan 21 i Heby hittar du Åsas Optik. Vi ser till dig som individ vad det gäller glas och bågar. Vi matchar din stil med din ögonhälsa. Vi som jobbar på Åsas Optik är Agneta - legetimerad optiker och Åsa som är ägare och legitimerad optiker med kontaktlinsbehörighet. Hos oss hittar du snygga...

588 omdömen om Åsas Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 588 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Conny Z
Skrev om Åsas Optik

Proffesionellt och omtänksamt. Mycket väl bemött.

Svar från Åsas Optik

Tack Conny och vad kul att du är nöjd med ditt senaste besök. Vi önskar dig allt gott med framtidsplanerna!

Christian B
Skrev om Åsas Optik

Trevlig och väldigt kunnig! Blivit proffesionellt bemött!

Tack så mycket Christian och välkommen åter 😊

Kjell G
Skrev om Åsas Optik

Bra trevliga och kunniga ligger på landsbygden där jag bor

Tack Kjell! Du valde en riktigt snygg båge.⚽😊

Maria H
Skrev om Åsas Optik

Jättefint bemötande där det kändes att man var väl omhändertagen och ingen stress. Bra information och noggrann undersökning. Otroligt trevlig personal och en känsla av personlighet!

Svar från Åsas Optik

Tack! Vad glada vi blir att du är så nöjd med ditt besök. Vi hoppas att du kommer bli lika nöjd med dina fina glasögon som väntar på dig. Du är så välkommen när det passar dig! 😊

Gun J
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande och en väldigt kunnig personal

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och vi är glada att du valde att komma till oss för en undersökning.

Sigge S
Skrev om Åsas Optik

Trevlig personal och gick fort

Tack Sigge och lycka till med körkortet! 😄🚗

Jennie A
Skrev om Åsas Optik

Fint bemötande bra service och information

Svar från Åsas Optik

Tack Jennie för ditt omdöme. Du är så välkommen in när det blir dags för glasögon. 🥰

Fredrik A
Skrev om Åsas Optik

Härligt bemötande väldigt kunnig. Köpte glasögon

Svar från Åsas Optik

Tack Fredrik, vi hoppas att allt känns bra med dina nya glasögon.

Katja M
Skrev om Åsas Optik

1. Jag blev väl bemött av båda. 2. Jag förväntade god service och jag upplevde det. 3. Jag köpte en tjänst i form av synundersökning. 4. Jag är väldigt nöjd med allt

Svar från Åsas Optik

Tack för ett trevligt besök och din återkoppling. Välkommen åter!😊

Mikael A
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande,trevlig personal.seriös undersökning.

Svar från Åsas Optik

Vad glada vi blir över att du är nöjd med ditt besök. Välkommen åter och vi önskar dig en riktigt fin helg.

Joakim H
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande med mycket trevlig personal

Svar från Åsas Optik

Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss! 😊 Vi önskar dig en jättefin helg.

Christina S
Skrev om Åsas Optik

Mitt första besök! Väldigt trevligt bemötande. Proffsiga .

Svar från Åsas Optik

Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Välkommen åter när det är dags! 😊

Tove A
Skrev om Åsas Optik

Jättebra bemötande, hjälpsamma och kunniga. Skulle ha hjälp att beställa nya linser så jag gjorde en synundersökning och fick bra hjälp med att beställa ett prov ex.

Svar från Åsas Optik

Vad glada vi blir att du ä nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas att provlinserna känns bra! 🤩

Allan Ö

Jättetrevligt bemötande och kunniga.+++++

Svar från Åsas Optik

Jätteroligt att ni ville komma till oss och vi är glada att besöket var positivt 😊

Teddy L
Skrev om Åsas Optik

Jag är mycket nöjd med mitt besök

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och välkommen åter när det är dags igen 😊

Alexander R
Skrev om Åsas Optik

De anställda på Åsas optik är alltid bra att göra med. Trevlig personal med bra service och folk som kan sin sak. Hela familjen köper glasögon av Åsas optik och vi kommer även fortsätta göra det.

Svar från Åsas Optik

God fortsättning till er alla och tack för ditt fina omdöme .😊 Så fint att ni är nöjda mer besöken hos oss och ni är så välkomna när det är dags att hämta ut glasögonen.

Tommy K
Skrev om Åsas Optik

Kalas bra Trevliga o väl utfört arbete Snabb tid trots missad tid

Svar från Åsas Optik

Tack, vad roligt att du är nöjd med ditt besök😊 Vi önskar er ett gott nytt år! 🎉

Ingela V
Skrev om Åsas Optik

Jag hjälp med att få nya glasögon.

Svar från Åsas Optik

Vi hoppas att du är nöjd med dina nya glasögon och önskar dig en god fortsättning ✨

Johan G
Skrev om Åsas Optik

Bra och kunnig personal. Jag fick dessutom veta att jag endast behövde läsglasögon. Min förra optiker fick mig att köpa glasögon för över 7000:-.

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att du är nöjd med ditt besök och önskar dig en god fortsättning ✨

Lillemor K
Skrev om Åsas Optik

Trevligt bemötande samt kunnig personal och bra service

Svar från Åsas Optik

Tack Lillemor för ditt omdöme. Vi önskar er en god jul och ett gott nytt år, 🎄✨

Karin H
Skrev om Åsas Optik

Fint bemötande och kunnig personal

Svar från Åsas Optik

Tack Karin för ditt omdöme och vi önskar dig en riktigt god jul. 🎀

Tomas B

Glatt och trevligt bemötande Kontroll av synen Kommer gärna tillbaka 🏅🏅🏅

Du är så välkommen Tomas! 😊 Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år! ✨

Lena E
Skrev om Åsas Optik

Proffsiga trevliga man går därifrån mycket nöjd

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att du är nöjd med ditt besök och att allt känns bra med dina nya glasögon. 🥰

Ulf C
Skrev om Åsas Optik

Mycket kunnigt bemötande och bedömning av åtgärd (remiss till ögonläkate).

Svar från Åsas Optik

Tack Ulf, hoppas att du får återkoppling snabbt ifrån ögonläkaren. Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år.

Per A
Skrev om Åsas Optik

Trevligt och sakligt bemötande. Synkontroll och utprovning av nya glasögon

Tack Per för ditt omdöme. Vi önskar dig en riktigt god jul! 🎄

Ulla P
Skrev om Åsas Optik

Jag är mycket nöjd med mina nya glasögon. Trevligt bemötande av personalen och bra hjälp vid val av båge.

Svar från Åsas Optik

Så fint att den nya styrkan känns behaglig för dig och bågen passar dig jättebra. Vi önskar dig en jättefin jul! 🎄🤶✨

Henrik A

Finns inte så mycket att säga, allt var perfekt. 100%

Svar från Åsas Optik

Henrik, vilket omdöme! 💯😄 Vi säger stort tack och önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Hälsningar Åsa och Tanvi

Anita J
Skrev om Åsas Optik

Mycket bra bemötande.kände att man kunde känna sig trygg med undersökningen.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och tack för att du känner att du kan lita på oss. Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Hälsningar Åsa och Tanvi

Yngve A
Skrev om Åsas Optik

Blev bemött på en gång och hjälp att välja bågar

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss 😊 Välkommen åter! Hälsningar Åsa och Tanvi

Johanna K
Skrev om Åsas Optik

Vart bemött så bra och kände mig så väl omhändertagen från första sekund. Fick superbra hjälp att välja ut några bågar och bra råd i hur man kan tänk.

Svar från Åsas Optik

Tack Johanna för ditt fina omdöme 🥰 Riktigt bra val av båge och välkommen in när det är dags att hämta ut den. Hälsningar Åsa och Tanvi

Marita K

Noggrant arbete trevlig personal

Tack för ditt omdöme 😊 Hälsningar Åsa och Tanvi

Mona B
Skrev om Åsas Optik

Är mycket nöjd med såväl bemötande som den kunnighet jag mötte (där är det ju min uppfattning eftersom jag inte själv har de kunskaperna). Ser fram emot att återkomma när jag blivit utredd. Med vänlig hälsning Mona Bengtson Morgongåva

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen in till oss när det är dags att välja bågar. Hälsningar Åsa och Tanvi

Gullwi W
Skrev om Åsas Optik

Trevligt bemötande och snabb servic

Tack Gullwi 💕 Du passade så bra i bågen du valde! Hälsningar Tanvi/ Åsas Optik

Katarina E
Skrev om Åsas Optik

Jättebra personlig service, noggrann undersökning, fick jättebra hjälp med att välja bågar och fick även låna hem dessa, fick sedan de färdiga glasögonen väldigt snabbt, är såå nöjd och ser nu jättebra, mycket bra öppettider också. Har bara positiva saker att säga, rekommenderar varmt Åsas optik!

Svar från Åsas Optik

Tack Katarina för ditt fina omdöme och vi är jätteglada att du är så nöjd 🤩 Du valde 2 st. helt fantastiska bågar som du kommer att trivas så bra i. Hälsningar Tanvi/ Åsas Optik

Sami H
Skrev om Åsas Optik

Glad och trevlig personal. Och kunniga i det dom gör.🌈

Svar från Åsas Optik

Tack Sami för ditt omdöme och välkommen in när du ska hämta dina glasögon😊 Hälsningar Tanvi/ Åsas Optik

Ingela L
Skrev om Åsas Optik

Jag är jättenöjd med allt, men vid betalningen så hade jag önskar att man kollade att glasögonen satt bra på och att jag var nöjd, som rutin. Nu kom Åsa ut och gjorde det för mig, jättebra. Men nåt att tänka på. Kanon, jag är nöjd.

Svar från Åsas Optik

Tack Ingela för ditt omdöme. Vi har som rutin att kunden ska prova bågarna innan utlämning, då vi vill att ni ska se bra och att bågen ska vara bekväm när ni lämnar butiken. Vi ber om ursäkt att det inte gjordes direkt när du var här, även om Åsa ordnade det. Vi uppskattar din feedback och önskar dig välkommen åter när det är dags 😊 Hälsningar Tanvi/ Åsas Optik

Olof N
Skrev om Åsas Optik

Trevligt professionellt och snabb leverans.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Olof och vi hoppas att dina nya bågar känns bra 😊

Ove E
Skrev om Åsas Optik

Bra och trevlig personal , bra bemötande hjälpsamma när man har frågor.

Svar från Åsas Optik

Tack för din återkoppling och välkommen tillbaka.

Ellen F
Skrev om Åsas Optik

Jag har fått bra hjälp vid både synundersökning och efteråt för att testa ut linser som passar mig. Alla som arbetar på Åsas optik har varit hjälpsamma och jag har fått ett väldigt trevligt och varmt bemötande!

Tack så mycket bästa Ellen! 🥰💕

Britt E
Skrev om Åsas Optik

Trevligt bemötande. Fick hjälp med det jag sökte för samt lite extra bonus (ögondroppar).

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att vi kunde hjälpa dig och hoppas att ögondropparna hjälper och känns bra.

Kerstin Å
Skrev om Åsas Optik

Glad, trevlig och kunnig .snabb tid och glasögonen fort.

Svar från Åsas Optik

Tack för fin återkoppling och vi hoppas att du trivs i din nya, fina båge.

Pär L

Trevligt bemötande lättsam undersökning

Svar från Åsas Optik

Tack Pär för ditt omdöme. Vi hoppas att du trivs i dina nya glasögon!

Knut B
Skrev om Åsas Optik

Det var bara service och det gick snabbt och smidigt.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och lycka till med körkortet! 😊

Sofija M
Skrev om Åsas Optik

Helt okej hon som jobbade var snäll

Tack Sofija och lycka till med körkortet! 🚦🚗

Caroline B
Skrev om Åsas Optik

Alltid proffsiga och trevligt bemötande.

Tack Caroline och vi hoppas att du är nöjd med din nya fina Silhouettebåge 😍

Lise-Lotte J
Skrev om Åsas Optik

Blev väl omhändertagen och fick hjälp med synundersökning och ett par jättefina nya glasögon.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt fina omdöme! 🥰

Anita C
Skrev om Åsas Optik

Omtänksamt proffsigt avslappnad miljö .

Svar från Åsas Optik

Hej Anita och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med dina nya glasögon 💕

Crister E
Skrev om Åsas Optik

Utmärkt. Bra hjälp och service vid köp av glasögon.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Crister och vi hoppas att du är nöjd med dina glasögon.

Nathalie Ö
Skrev om Åsas Optik

Snabb och smidig service med varmt bemötande och professionell praktik!

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt fina omdöme Nathalie och välkommen in för att hämta dina nya, fina glasögon 🤩

Robert A
Skrev om Åsas Optik

Blev bemött trevligt och det kändes som att de var kompetenta/

Tack Robert för ditt omdöme 😊

Filtrera omdömen