City Optik Stockholm

Snittbetyg
4.9
Ring 08-122 272 62 Dela

Om företaget

Sedan 1937 ligger vår mycket vackra och unika butik mitt i Stockholms city. Flerfaldigt prisbelönt som Årets optikbutik och även vinnare av Svensk Handels stora pris Årets butik. Här finns de bästa modellerna ur glasögonvärldens topp-kollektioner. Både de stora modehusen som Chanel och Celine finns representerade tillsammans...

1691 omdömen om City Optik Stockholm

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1691 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Ulf S
Skrev om City Optik Stockholm

Väldigt trevlig och bra service.

Eva C
Skrev om City Optik Stockholm

Fantastiskt bemötande och bra service. Snabbt fick man glasögonen också 😀

Eva-Britt N
Skrev om City Optik Stockholm

Trevligt och professionellt bemötande. Bra urval av snygga bågar. Köpte 2 nya uppsättningar av glasögon. Återkommer med säkerhet när det är dax för ytterligare ett par glasögon.

Alicia H
Skrev om City Optik Stockholm

Så proffsiga och duktiga!! Överträffade förväntningarna och är så nöjd med mina nya glasögon

Henry W
Skrev om City Optik Stockholm

Jag blev bemött bra och jag har alltid blivit det. Upplevelsen i en helhet var väldigt bra, trevlig personal och bra hjälp. Rekommenderas starkt

Christina K
Skrev om City Optik Stockholm

Trevlig bemötande, bra rådgivning och noggrann undersökning.

Ing-Marie F
Skrev om City Optik Stockholm

Omfattande undersökning som kändes grundlig och seriös. Mycket sympatisk optiker. Trodde att min syn hade förändrats efter ca 3 år sedan senaste, men det var lika. Fick bra tips om jag ville få bättre skärpa på datoravstånd.

Carina B
Skrev om City Optik Stockholm

Ja är ny kund, fått rekommendation från min bror som är kund där sedan några år. Ja blev bemött med sådan värme o engagemang på ett proffsigt sätt. Märktes att alla trivs bra på sin arbetsplats. Det fanns så många bågar att välja på ett fantastiskt utbud. Ja gjorde synundersökning o beställde 2 par glasögon ena solglasögon båda progressiva. Ja kan varmt rekommenderat både familjen o vänner att gå till City Optik. Ja har tidigare varit kund hos annan optiker i 20 år men nu hittat ny mycket bättre.

Anita H

Välkomnande, varm och engagerad

Lukas R
Skrev om City Optik Stockholm

Bäst i Stockholm, Sverige och troligtvis hela världen!

John Ö
Skrev om City Optik Stockholm

Ny syntest efter gråstarrop. Trevligt bemötande. Hade tidigare bågar som jag köpt på city optik så glasen byttes ut.

Jonas F
Skrev om City Optik Stockholm

Väldigt bra bemött under min vistelse för ögonundersökning.

Stefan L
Skrev om City Optik Stockholm

Riktiga proffs och en gedigen undersökning med bra resultat.

Anne-sophie R
Skrev om City Optik Stockholm

Proffesionellt utfört arbete samt en varmt omhändertagande Stort tack Anne-Sophie Rönnberg

Charlotte H
Skrev om City Optik Stockholm

Köpte synundersökning som var extremt väl genomför av en väldigt kunnig och professionell optiker. Full poäng! Köpte också nya progressiva glasögon och fick bra hjälp med att välja ut och ställa in dem. Trevlig påse med extra produkter höjer upplevelsen. Det enda som drar ner helhetsintrycket lite är att glaset är väl dyrt. Annars hade det blivit full pott.

Robin K
Skrev om City Optik Stockholm

Engagerad, kunnig och välkomnande personal👍

Eric L
Skrev om City Optik Stockholm

Trevliga, proffsiga, snabba - och med fantastiska, handgjorda TRV-glasögon från Japan.

Hans L
Skrev om City Optik Stockholm

Blev bemött på ett välkomnande sätt. Proffsig undersökning. Jag köpte ett par läsglasögon som fungerar utmärkt.

Åsa N
Skrev om City Optik Stockholm

Professionellt, tillmötesgående, vänligt. Dessutom fick jag mina nya glasögon efter bara en veckas väntetid.

Christer E
Skrev om City Optik Stockholm

Mycket vänligt, tillmötesgående och proffsigt.

Tyra F
Skrev om City Optik Stockholm

När jag kom in blev jag direkt vänligt bemött och fick ett glas vatten medan jag väntade. Synundersökningen jag sen gjorde gick jättebra och hon som genomförde den var supertrevlig och trygg. Jag hade goda förväntningar innan då jag blivit rekommenderad att gå dit och besöket var över förväntan till och med!

Karin Christ M
Skrev om City Optik Stockholm

Utmärkt bemötande , snabb service, bra information

Anders Å
Skrev om City Optik Stockholm

Trevligt bemötande och proffs på glasögon! Toppen med grundlig synundersökning. Hälsningar från nöjd kund som nyligen köpte andra paret glasögon.

Kristina H
Skrev om City Optik Stockholm

Fick väldigt bra och trevlig service,

Eva M
Skrev om City Optik Stockholm

Allt är fantastiskt med City optik! Service, utbud och kunskap.

Anna Karin W
Skrev om City Optik Stockholm

Magnifika stället! Varit kund i flera år och City Optik slår alltid mina, högt ställda, förväntningar. Personlig service och engagemang gör att jag som kund känner mig mycket värdefull, sedd och lyssnad på. Ett föredöme på kundbemötande!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

City Optik S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan L
Skrev om City Optik Stockholm

Mycket bra service av kunnig personal.

Eva Maria L
Skrev om City Optik Stockholm

Bra bemötande, proffsiga optiker och alla som arbetar på city optik. Snabba besked när de man beställt har kommit. Mysig affär, vardagsrums känsla.

Gun-Marie R
Skrev om City Optik Stockholm

Trevlig o professionellt bemötande. Jag kände mig välkommen och sedd. Fantastiskt utbud av bågar..

Pelin S
Skrev om City Optik Stockholm

Always helpful, friendly and honest in their opinions which you really need when choosing eyewear

Fredrik H
Skrev om City Optik Stockholm

Otroligt bra service av personalen

Jan Anders S
Skrev om City Optik Stockholm

Det är alltid trevligt att besöka City Optik för man blir trevligt och omtänksamt bemött där. Kommer man tidigt, brukar man få en kopp kaffe medan man väntar. Denna gång skulle jag göra en synundersökning med ögonbotten foto

Mikael M
Skrev om City Optik Stockholm

Mycket proffsig och väldigt trevlig service med genomgående glatt bemötande.

Ken Å
Skrev om City Optik Stockholm

Trevligt, proffsigt, bra utbud av bågar, skön stämning i butiken. Min enda optiker för alltid!

Ingela B
Skrev om City Optik Stockholm

Jag är mycket nöjd med City Optik. Fantastiskt fint bemötande. Kompetent, noggrann och serviceinriktad synundersökning. Optikern Maria var väldigt noggrann och lyckades se en misstänkt förändring av gula fläcken. Hon skrev därför en remiss till en ögonläkare. Det visade sig att jag hade ett problem, och står nu under observation under de kommande månaderna för att se om felet förvärras. Detta tror jag inte hade uppmärksammats av alla optiker. Till saken hör att jag hade tappat mina glasögon utomlands och snabbt behövde få...

Mariann A
Skrev om City Optik Stockholm

Jag har lång erfarenhet av City Optik. Det är en ovanligt trevlig och kunnig personal där. Tillmötesgående på alla sätt. Dessytom uppskattar jag den fina och stilsäkra miljön. Alltid ngt nytt att titta på förutom alla snygga bågar som finns där. Förstås. Högsta betyg från mig!

Anna H
Skrev om City Optik Stockholm

Jag blev och har alltid blivit bra och proffsigt bemött. Det känns tryggt och dom fixar det mesta, tusen tack!

Catarina K
Skrev om City Optik Stockholm

Mycket proffsiga, duktiga och behagliga

Karin E
Skrev om City Optik Stockholm

Tack för professionellt och trevligt bemötande, trygg i era händer och får allltid ett stilsäkert tips! Tack ni är bäst 🌟

Kristina J

Professionell, noggrann och trevlig

Gunnar H
Skrev om City Optik Stockholm

Trevligt, kunnigt och korrekt bemötande, liksom tidigare gånger. Bra produkt, snabbt levererad. Dyrt, men de gjorde sitt bästa för att förtjäna det.

Liv N
Skrev om City Optik Stockholm

Otroligt bra service! Dessutom otroligt snyggt inredd butik. Rekommenderar verkligen!

Ester B
Skrev om City Optik Stockholm

Super trevlig och kunnig personal! Mycket fina bågar och stort utbud.

Gunilla A
Skrev om City Optik Stockholm

Allt OK Tack Jag behöver bara komma in och justera passningen.

Marianne B
Skrev om City Optik Stockholm

Blev väldigt trevligt och professionellt bemött! Fint och välkomnande i receptionen. Optikern upplevde jag som mycket kunnig!

Helena Johanna L
Skrev om City Optik Stockholm

Jag fick tålmodig engagerad hjälp för mina tretusen frågor och hjälp att hitta bästa lösningen på knepiga synutmaningar! Toppen!

Heléne M
Skrev om City Optik Stockholm

Sååå proffsiga, kunniga och helt enkelt outstanding. Utbudet av glasögon är såååå smakfullt utvalt och jag är kräsen. Jag haft glasögon nu i 53 år och har många optiker att jämföra med. För ca 10 år sedan fann jag City Optik och kommer aldrig att lämna.

Mats F
Skrev om City Optik Stockholm

Ambitiös butikspersonal och optiker. Vänligt och proffsigt bemötande. Det känns som de har bra koll på vad de gör och hur de vill uppfattas. Sammantaget blir det perfekt för mig som kund.

Arne L
Skrev om City Optik Stockholm

Vänligt, professionellt och positivt, precis som det ska vara!

Fredrik D
Skrev om City Optik Stockholm

Mycket bra optiker som hjälpte till med uppdatering av mitt recept på glasögon och linser. Riktigt härligt att slippa allt tjat om abonnemang som kommer från de stora kedjorna.

Filtrera omdömen