Glasögonhuset

Glasögonhuset

glasogonhusetfilipstad.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Glasögonhuset i Filipstad - din pålitliga partner för synvård och stilfulla glasögon. Vi erbjuder professionella synundersökningar och ett brett utbud av högkvalitativa glasögonbågar och linser för att passa din unika stil och synbehov. Vårt team av optiker jobbar för du skall få den bästa synupplevelsen. Besök...

302 omdömen om Glasögonhuset

Ulla-Britt A
Skrev om Glasögonhuset

Trevlig och kunnig personal. Dom lever alltid upp till mina förväntningar. Jag gjorde en synundersökning och köpte en ögon mask. .

Berit Anita V
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemötande och trevlig personal

Chloe E
Skrev om Glasögonhuset

Jag besökte butiken för en vanlig undersökning. optikern var så trevlig och lugn. Hon förklarar allt och tar sig tid att vara exakt. Hon är professionell. Jag beställde nya linser och hon var där för att testa dem. Nästa vecka får vi kontakta butiken och beställa nya linser för de var bra. Jag är nöjd och tacksam för allt.

Hans E
Skrev om Glasögonhuset

Trevlig personal punktlighet med tiden

Maj-Britt P
Skrev om Glasögonhuset

Mycke bra ställe kände att man fick den bästa hjälpen

Gösta J

Jättebra personal bra service Toppen

Erika C
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemött, men det tog lite tid att hitta alla glasögon som jag skulle ha, något par hade ramlat bakom lådan

Margareta J
Skrev om Glasögonhuset

Eftersom jag år efter år fortsatt vara kund hos er säger ju det det mesta. Jag bor ju inte i Filipstad utan kunde åka någon annanstans men då jag är nöjd stannar jag. Har bytt optiker då den förra flyttat men var lika nöjd nu. Trevlig o kunnig personal

Jeanette M

Bra,.....................................

Ebba L
Skrev om Glasögonhuset

Glasögonhuset erbjuder alltid topp service och hjälper kunden med eventuella bekymmer. Alltid positivt bemötande och riktigt proffsig personal. Rekommenderas starkt.

Gunilla J
Skrev om Glasögonhuset

Proffsigt , personligt och trevligt bemötande

Nina L
Skrev om Glasögonhuset

Jätte nöjd med Glasögonhuset. Jätte trevlig personal. Alltid får jag hjälp .Är en bäst Glasögonhuset i Sverige.

Signe O
Skrev om Glasögonhuset

Bra och engagerad personal. Synundersökning och köp av glasögon.

Vendela E
Skrev om Glasögonhuset

Mycket bra upplevelse. Fick hjälp med mina ögonbesvär.

Gun J
Skrev om Glasögonhuset

Trevligt bemötande med bra service. Jag förväntade mig att träffa personal med kunskap och bra service vilket glasögonhuset har. Jag gjorde synundersökning och provade ut nya bågar.

Reidar K
Skrev om Glasögonhuset

Bra mottagande fin service tycker att det fungerar bra

Hoda A
Skrev om Glasögonhuset

Det var super bra och de var jätte snälla personal och hjälpte mig

Mihaela Elena C
Skrev om Glasögonhuset

De min syster som rekommenderas Glasögonhuset och jag blev nöjd

Maria S
Skrev om Glasögonhuset

Professionell personal med ett riktigt trevligt bemötande. Tack för all hjälp och supersnygga glasögon!.

Anders E
Skrev om Glasögonhuset

Synundersökning. Mycket väl bemötande, noggrann undersökning, använder kontaktlinser. Mkt nöjd med besöket

Maria P
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemötande och bra service

Björn K
Skrev om Glasögonhuset

professionellt omhändertagande utan stress i en behaglig loksl

Britt S
Skrev om Glasögonhuset

Väldig trevlig optiker som var noggrann och gav bra upplysning! Jag var jättenöjd! Köpte inga nya glasögon eftersom synförändringen var liten. Bra att man blir kallad varje år nu för att kolla ev starr.

Margareta P
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemött trevlig personal dom levde upp yill mina förväntningar. Blev nya glasögon och solglasögon.

Lena E
Skrev om Glasögonhuset

Vänligt och proffsigt bemötande.

Susanne N
Skrev om Glasögonhuset

Var där för synundersökning och nya linser. Alltid lika trevligt bemötande. Man ser fram emot nästa besök.

Samuel A
Skrev om Glasögonhuset

professionella och vänliga. Min synundersökning gick smidigt och noggrant.

Eva W
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemötande köpte nya progressiva glasögon

Jan S
Skrev om Glasögonhuset

Mycket bra, jag var på en koll och blev gött bemött.

Edgar W
Skrev om Glasögonhuset

Mycket bra jag fick hjälp med det jag sökte för en synundersökning

Tomas O
Skrev om Glasögonhuset

Synundersökning till körkortstillstånd. Gick snabbt, smidigt och fick ett trevligt bemötande.

Alexandra E
Skrev om Glasögonhuset

Tog sig verkligen tid att hjälpa mig att hitta rätt glasögon. Inte bara en gång utan två gånger då jag ångrade mitt första val. De besitter en stor kunskap i vilka sorters glasögon som man passar bra i gällande form och design osv.

Thorild B
Skrev om Glasögonhuset

Det var en bra och trevlig upplevelse.

Isak E
Skrev om Glasögonhuset

Trevligt bemötande och bra service 😊

Fredric D
Skrev om Glasögonhuset

Jättetrevligt bemötande av personalen och bra resultat med glasögonen. Supernöjd.

Elisabeth J
Skrev om Glasögonhuset

Mycket bra bemötande. Kunnig personal.

Lothar W
Skrev om Glasögonhuset

Toppen bra som vanligt med mycket kunnig personal

Urban N
Skrev om Glasögonhuset

Seriösa tekniker som kan glasögon. Noggrann undersökning. Bra hjälp att hitta bågar. Bra hjälp hela vägen.. Mvh Urban Grefven Nilsson..

Agneta F
Skrev om Glasögonhuset

Trevligt bemötande, professionellt utförande, kommer att fortsätta vara en trogen kund.

Jan H
Skrev om Glasögonhuset

Bra och trevlig personal med ett stort kunnande

Morgan J
Skrev om Glasögonhuset

Mycket bra service som alltid.

Julia L
Skrev om Glasögonhuset

Årlig koll på ögon i och med linser. Blev bra bemött och bra service!

Thomas E
Skrev om Glasögonhuset

Lyckades få fel prisinformation varje gång jag var där. Slutade med dryga dubbla priset när det skulle betalas

Wolfgang S
Skrev om Glasögonhuset

Jag blev bra bemött, jag hade inga speciella önskemål, men som alltid proffsig personal Denna gången blev det bara en synundersökning. Fick även tips om ett par bra sportglasögon

Albin E
Skrev om Glasögonhuset

Väl bemött och mycket trevliga o hjälpsamma

Kristina O
Skrev om Glasögonhuset

Bra bemötande och god service!

Rony H
Skrev om Glasögonhuset

Bra mottagning analys förklaring på frågor

Jennifer W
Skrev om Glasögonhuset

Honestly we are very satisfied with the service they provide.

Inger S
Skrev om Glasögonhuset

Personalen är fantastiska och professionella, alltid tillmötesgående. Optiker Petra har underbart och proffsigt sett att ta hand om kunden.

Linnéa F
Skrev om Glasögonhuset

Mycket hjälpsamma med mycket bra service! Alltid lika nöjd efter varje besök!