Active Kinna Rehab

Active Kinna Rehab

Ring 031-91 96 00 active.nu

I Kinna centrum ligger vår trevliga mottagning i Kinna med fysioterapeuter och arbetsterapeuter. På mottagningen finns kunskap om akupunktur, kvinnohälsa, spädbarn, idrottsskador, psykisk hälsa och McKenzie. Det finns även kunskaper inom neurologiska skador (ej neurovårdsteam). Kinna erbjuder även gemensam rehabilitering i form...

30 omdömen om Active Kinna Rehab

Lisbeth Ulrika A
Skrev om Active Kinna Rehab

Jag sökte för problem i knä och fot. Vi kom överens om att börja med knät. Grundlig undersökning och lyhördhet. Behövde hemträningsprogram för att få det att funka. Enkla, tydliga instruktioner. Återbesök efter en månad för uppföljning och utveckling. Trevligt bemötande och kunnig sjukgymnast. perfekt!!

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Lisbeth, Låter ju hur bra som helst!! Tack snälla för ditt fina omdöme, vi blir jätteglada när vi hör att att du är så nöjd. Ha det jättefint så länge. Mvh Active rehab.

Bengt Harald J
Skrev om Active Kinna Rehab

Väl bemött och saklig information samt bra träningsprogram.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Bengt, Härligt att höra!! Hoppas att träningen kommer hjälpa dig. Ha det jättefint så länge och tack för ditt fina omdöme, Mvh Active rehab.

Harriet Elizabeth Clark R
Skrev om Active Kinna Rehab

I was very impressed with the advice I was given by Anders. I came out feeling hopeful that he can help “fix” me and he will have a plan to improve my overall ability to continue running and cycling - and that makes me very happy :)

Svar från Active Kinna Rehab

Hi Harriet, thank you so much for your review, we are so happy to hear that you are pleased. With best regards, Active rehab.

Jette B
Skrev om Active Kinna Rehab

Blev väldigt bra bemött av min handledare. Hon lyssnade noga när jag beskrev mina symtom. Det skall bli trevligt att bygga upp min hälsa hos er. Jag har fått rekomendationer av andra som bara pratar gott om er☺

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Jette, Så roligt att höra!! Vi ser fram emot att ha dig hos oss och så hoppas vi på att du snart ska bli bättre. Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett sådant fint omdöme. Vi önskar dig allt gott så länge! Mvh Active rehab.

Zalán K
Skrev om Active Kinna Rehab

Har fått bra hjälp med smärtan

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Zalán, Så skönt att höra! Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha det jättefint, Mvh Active rehab.

Frey Lars Vincent H
Skrev om Active Kinna Rehab

Utmärkt service och bemötande. Fick bra hjälp

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Frey, Så roligt att höra!! Tack snälla för ditt fina omdöme, vi önskar dig allt gott. Mvh Active rehab.

Bror Per Henrik P
Skrev om Active Kinna Rehab

Fungerat vädigt bra, har inte haft mer än ett besök . Engagerade och trevliga.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Per Henrik, Vad roligt att höra att det gick så bra efter ditt första besök hos oss. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, vi önskar dig allt gott. Mvh Active rehab.

Ellie Elna Theresia D
Skrev om Active Kinna Rehab

Tycker allt var toppen. Från att få tid till bemötande.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Ellie, Så roligt att höra du var så nöjd efter ditt besök! Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Petra Maria B
Skrev om Active Kinna Rehab

Väldigt bra bemötande, både i receptionen och hos personen som jag hade tid hos som var både kunnig och förstående för min situation gällande ångest och stresshantering. Rekommenderar varmt Active Rehab i Kinna

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Petra, Så roligt att höra att du var så nöjd och att du fick ett sådant bra bemötande hos oss. Du får ha det så fint så länge, Mvh Active rehab.

Pär S
Skrev om Active Kinna Rehab

Det är för tidigt att sätta betyg. Har gått där en gå g. Återkom senare. Ttvärr var jag tvungen att sätta ett betyg. Blev en rrea men är INGET betyg, sattes bara för att kunna säbda iväg .

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Pär, du är så välkommen att komma tillbaka med ett nytt omdöme när du har gått hos oss några gånger. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Anna Elisabeth J
Skrev om Active Kinna Rehab

Bemötandet på plats var jättebra. Jag kände mig hörd och fick stor förståelse. Finns inget negativt att säga om det. Att boka tiden däremot gav en hel del frustration. Vårdcentralen sade att jag skulle ringa och boka tid. Då jag inte varit i kontakt med företaget tidigare gjorde jag som vårdcentralen sade. Kom inte fram på telefon vid de 3 tillfällen jag ringde. Mailade då in och fick svar att jag kunde ringa tillbaka, lämna mitt telefonnummer eller boka på nätet. Ringde en minut efter att jag fått mailet, men inte heller...

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Anna, Jätteroligt att läsa ditt fina omdöme och vi blir så glada över att höra att du är så nöjd! Jag förstår och vi ber om ursäkt att det blev så för dig när du ringde. Under den veckan du ringde hade vi strul med våra telefoner och vi var i kontakt med vårt telefonabbonemang och dem visste inte var det var men nu ska det vara löst men jättebra att det löste sig för dig ändå. Ha det jättefint, Mvh Active rehab.

Lena Catarina Marianne H
Skrev om Active Kinna Rehab

Väldigt trevligt bemötande av personalen.Gick fort att få tid.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Lena, Jätteroligt att höra att du är så nöjd!! Tack för ditt fina omdöme. Ha det fint, Mvh Active rehab.

Ingrid Gunilla S
Skrev om Active Kinna Rehab

Lätt att boka och få tid.Förväntningar på en bedömning uppfylldes. Sökte för second opinion av tidigare diagnos.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Ingrid, Så roligt att höra att dina förväntningar uppfylldes hos oss. Vi önskar dig allt gott och tack för du tog dig tiden till att skriva ett omdöme. Mvh Active rehab.

Anders Gunnar Tommi S
Skrev om Active Kinna Rehab

jag möttes av den respekt jag förvätade mig jag kanske skulle viljat haft lite mer praktiska övningar även utnytjat redskapeni gjymmet under ledning av instruktör PT men det kanske blir senare vänligen Tommy

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Anders, Jätteroligt att läsa att du möttes av den respekten du förväntade dig. Det är väldigt viktigt för oss, att du som kund ska känna så hos oss. Vi förstår! Du kan alltid prata med din terapeut om att du hade velat ha mer övningar och kanske testa på att träna i gymmet. Du är jättevälkommen att träna på vårt gym tillsammans med din fysioterapeut. Det är bara att slå en signal till oss på 031-919600 så kan vi be din terapeut ringa upp dig om du vill prata vidare om detta, eller maila oss på info@active.nu. Tack för...

Ulrika Anna Maria W
Skrev om Active Kinna Rehab

Jag har inte varit där då mycket än, men lätt att få tider, bra bemötande, trevligt.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Ulrika, Vi blir jätteglada av att höra att du är nöjd hittills, vi hoppas att det fortsätter så! :-) Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme, vi önskar dig allt gott. Mvh Active rehab.

Lara Viktoria Johanna D
Skrev om Active Kinna Rehab

Mycket kompetent och vänligt bemötande av personalen.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Lara, Så roligt att läsa ditt omdöme och att du fick sådan bra upplevelse hos oss, det är precis så vi vill att du som kund ska känna när man lämnar vår mottagning. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Lisa Linnéa D
Skrev om Active Kinna Rehab

Mycket fint bemötande! Är väldigt nöjd med hjälpen!

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Lisa, Vi blir jätteglada av att höra hur nöjd du är! Tack snälla för ditt fina omdöme. Ha de så gott! Mvh Active rehab.

Thomas C
Skrev om Active Kinna Rehab

Jag blev lite förvånad över att träningen var så offentlig.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Thomas, Ja tyvärr har vi ju bara ett gym, men gillar du inte att träna offentligt så ska vi såklart kunna lösa detta för att det ska bli så bra som möjligt för dig. Du kan alltid prata med din fysioterapeut så kan hen boka in dig på gymmet när det är lite lugnare och inte så mycket folk. Alternativt om ni tränar i ett lite större behandlingsrum, där finns det dock inga träningsmaskiner. Hoppas det löser sig för dig! Tack för att du tog den tiden till att skriva ett omdöme, ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Eva Ingrid Birgitta L
Skrev om Active Kinna Rehab

Tillmötesgående och trevliga och lyssnade

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Eva, Så skönt att höra! Vi blir jätteglada av att höra ditt fina omdöme, och det har också mycket att göra med att vi har så trevliga kunder som dig som kommer till oss. Ha de jättebra så länge :-) Mvh Active Rehab.

Niklas Klas Gunnar M
Skrev om Active Kinna Rehab

Varmt mottagande, professionell bedömning och bra atmosfär.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Niklas, Så härligt att höra!! Du är så välkommen tillbaka, tack snälla för ditt omdöme. Ha de så gott nu, Mvh Active rehab.

Marlene Ann-Charlott P
Skrev om Active Kinna Rehab

Trevlig personal, har bara tränat några veckor men allt gått bra hittills

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Marlene, Så roligt att höra att allt har gått bra hittills, vi hoppas att det fortsätter så! Tack snälla för ditt omdöme. Ha det så gott, Mvh Active rehab.

Adrienn K
Skrev om Active Kinna Rehab

Har fått så bra hjälp, att många många års lidande börjar avta👌🙏

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Adrienn, Så roligt att höra!! Och tack snälla för ditt fina omdöme. Ha det så fint, Mvh Active rehab.

Annika N
Skrev om Active Kinna Rehab

God bemötande, har bara varit ett par gg. Bara börjat med vattengympa. Hoppas på att jag blir bättre framöver. Ser fram emot en god behandling och rehabilitering av min smärta som jag har.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Annika, Vi blir jätteglada av att läsa ditt fina omdöme och att du fick ett sådant bra bemötande. Det är väldigt viktigt för oss. Så skönt att du har fått starta igång med vattengympa också!! Det hoppas vi med Annika, vi håller tummarna för dig att din smärta minskar. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Emma Karolina G
Skrev om Active Kinna Rehab

Jätte trevlig fysioterapeut! Fick väldigt bra hjälp och även skönt att man har ett uppföljande!

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Emma, Jätteroligt att höra att du fick en sådan bra upplevelse hos oss, du är så välkommen tillbaka och tack för att du tog dig tiden till att skriva ett så fint omdöme. Du får ha det så fint så länge! Mvh Active rehab.

Björn Ingemar A
Skrev om Active Kinna Rehab

Proffsigt och mycket välbemötande.

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Björn, Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om oss. Vi blir jätteglada av din fina ord och att du kände dig nöjd! :-) Ha det så fint, mvh Active rehab.

Hans Peter F
Skrev om Active Kinna Rehab

Bra bemötande! Trevlig och proffsig personal! Kan ännu inte avgöra om rekommenderad träning kommer att ge förväntat resultat!

Svar från Active Kinna Rehab

Hej Hans, Jätteroligt att höra ditt fina omdöme! Vi får hoppas på det, jag håller tummarna för dig att du blir bättre och att träningen kommer att ge resultat. Ha det så fint, mvh Active rehab.

Eva P
Skrev om Active Kinna Rehab

* Snabb återkoppling vid kontakt. * Välkomnande och trevlig personal. * Lätt som patient att boka tid * Duktig och kompetent personal som ger mycket bra individuella råd.

Per J
Skrev om Active Kinna Rehab

Trevligt och bra bemötande. Bra och kunnig sjukgymnast.

Fredrik J
Skrev om Active Kinna Rehab

Bra personal bakom disken och fantastisktsa sjukgymnaster. Bra pris med 😊

Pernilla K
Skrev om Active Kinna Rehab

Intresserad och kunnig personal. Som multisjuk person mitt i livet med allt vad det innebär är det nödvändigt att se helheten i mig och det gör de på active.