ESTET Stockholm Skönhetsklinik

Grevgatan 30, 114 53 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 7 omdömen
Välkommen till Estet skönhetsklinik - Vi piffar upp både dig och din vardag. Små förändringar kan göra stor skillnad. Något som vi på Estet skönhetsklinik visat gång på gång. Vill du se några år yngre ut utan att behöva göra någon form av kirurgi är du välkommen att prova någon av våra olika typer av fillers. Vi på Estet skönhetsklinik brinner för det vi gör och älskar verkligen att få blanda vetenskap och kreativitet - Allt för att framhäva den naturliga skönheten. Du hittar oss på Grevgatan 30 i Östermalm.

Besök gärna vår facebooksida eller följ oss på Instagram för mer information och referensbilder.

Läs vad 7 kunder tycker om ESTET Stockholm Skönhetsklinik

• Tina P

2019-06-09

Tina P skrev om ESTET Stockholm Skönhetsklinik
    Oerhört trevlig och kunnig. Kände mig väldigt avslappnad och litade till 100% på Elena. Hon vet vad hon gör! Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2019-06-02

Emelie T skrev om ESTET Stockholm Skönhetsklinik
    Med Elenas proffesionella bemötande och stora kunskap blir jag alltid supernöjd över mitt resultat efter jag har varit på Estet Stockholm. Läs mer
  • 2019-05-24

Fanny L skrev om ESTET Stockholm Skönhetsklinik
    Jag kunde inte vara mer nöjd!
    Jag känner mig jättetrygg och väl omhändertagen av bästa Elena! Läs mer
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Opererades första gången 2017, fick igenom korr utan bekymmer och opereras nu igen 2020. Otroligt nöjd med både Patrik som kirurg och övriga"
    Sophie Karin E E
  • 2018-06-09

Anncarin B skrev om ESTET Stockholm Skönhetsklinik
    Fina nya lokaler o professionellt bemötande. Jag kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • 2018-05-31

Towe R skrev om ESTET Stockholm Skönhetsklinik
    Fick fint bemötande och bra information om vad som skulle göras. Kände att jag var i trygga händer. Och är riktigt nöjd över resultatet. Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 228 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Maria är en utav de skickligaste jag träffat om inte skickligaste. Har både prövat IPL, Renova radiofrekvens samt dermapen behandling. Varit"
    Giulietta Y

Tryggt och proffsigt. Man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"

Bästa Företagen inom hårborttagning nära ESTET Stockholm Skönhetsklinik:

Yasmin Ö Yasmin Ö tycker: