Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Östermalm Härliga Fötter

Härliga Fötter

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Låt dina fötter bli ompysslade och få fullt fokus en stund hos oss på Härliga Fötter!

Vi jobbar förebyggande, men hjälper även till när problem redan uppstått. Oavsett vem eller hur gammal du är behöver du ta hand om dina fötter för att du och de ska må bra och orka. Du belastar dina fötter konstant och de förtjänar lite vila och omhändertagande ibland.

Här får du hjälp med allt som berör dina fötter: Medicinsk fotvård, friskvårdsfotvård och pedikyr. Massage, artikulering och även tejpning av fötter.
Exempel på vad som ingår i medicinsk fotvård: nageltrång, vårtor, liktornar, fot och nagelsvamp , hälsprickor m.m. Nagelsvamp kan vi numera också behandla med LunulaLaser. Det är helt smärtfritt och väldigt effektivt, 2-6 behandlingar rekommenderas.

Vi erbjuder också zonterapi både på fötter och ansikte. Zonterapi hjälper för många olika besvär. Den hjälper kroppen att komma i balans, tar bort eventuella obalanser. Den jobbar med blodcirkulationen ditt lymfsystem och det centrala nervsystemet

Välkommen!

Läs vad 152 kunder tycker om Härliga Fötter

• Inger T
    Inger T skrev om Härliga Fötter
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Samtidigt känns det personligt och man känner sig verkligen som en speciell kund. Fotvården är fantastiskt bra och det är en lugn och behaglig miljö.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Härliga Fötter
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och behandling.
  • Lova W
    Lova W skrev om Härliga Fötter
    Väldigt kompetent och med ett väldigt bra bemötande och "det lilla extra" som gör att man känner sig väl omhändertagen.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Härliga Fötter
    Härliga fötter är världens bästa ställe för dina fötter!
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Härliga Fötter
    Mina varmaste rekommendationer till Marina Häll och Härliga Fötter, både vad gäller bemötande (fantastiskt!) och resultat/kunnande! Kunde inte vara mer nöjd.
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Härliga Fötter
    Trevligt bemötande och personal som genom sitt kunnande har kunnat visa stor förståelse för mina problem
  • Gunnel R
    Gunnel R skrev om Härliga Fötter
    Besöket överträffade mina förväntningar
  • Anna-karin W
    Anna-karin W skrev om Härliga Fötter
    Marina är mycket kunnig inom sitt område. Bemötandet är proffsigt och personligt. Hon har hjälpt mig att bli av med fotvårtor jag har haft i många år då min egenvård har inte räckt till. Marina har ett brett spektrum av behandligar och arbetar tålmodigt framåt. Fungerar inte den ena behandligen provas en annan till det ger resultat.
  • Carl-johan K
    Carl-johan K skrev om Härliga Fötter
    Hej,
    Bra!, nageltrång som blev åtgärdat.
  • Eva S
    Eva S skrev om Härliga Fötter
    Allt har varit jättebra och jag är jättenöjd - med behandlingarna och med varor jag köpt.
  • Annika S
    Annika S skrev om Härliga Fötter
    Utmärkt service av en kunnig, erfaren och engagerad fotvårdare.
  • Frida R
    Frida R skrev om Härliga Fötter
    Härliga fötter erbjuder effektiva behandlingar i absolut framkant. Kan verkligen rekommendera!
  • Hedvig W
    Hedvig W skrev om Härliga Fötter
    Jag är väldigt nöjd, tar mig råd att få en underbar fotbehandling någon gång om året och det är väl värt pengarna.
  • Kenned F
    Kenned F skrev om Härliga Fötter
    Härliga fötter är fantastiskt.
  • Soma T
    Soma T skrev om Härliga Fötter
    Marina är riktigt trevlig och duktig :)
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Härliga Fötter
    Kunnig vänligt bemötande tillgänglig harmonisk miljö
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Härliga Fötter
    Bra och trevligt bemötande, proffsig behandling. Kan klart rekommendera.
  • Ann-marie K
    Ann-marie K skrev om Härliga Fötter
    Ett mycket proffsigt bemötande, stor kunnighet, bra rekommendationer, bra tillgänglighet. Lätt att boka och få tid! Har redan rekommenderat vidare!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Härliga Fötter
    Personligt, proffsigt och mycket trevligt bemötande! Skön behandling med långvarigt resultat.
  • Solveig R
    Solveig R skrev om Härliga Fötter
    Mycket kunnig med. Fotterapeut. Stort engagemang.
  • Carina S
    Carina S skrev om Härliga Fötter
    Går på medicinsk fotvård varannan månad.
    Härliga fötter får bästa betyg, otroligt proffsiga
  • Bo E Ö
    Bo E Ö skrev om Härliga Fötter
    Fick fotvård som present av min dotter. Jag upplevde behandlingen som förstklassig. Trevligt bemötande.
  • Mats W
    Mats W skrev om Härliga Fötter
    Medicinsk fotvård mkt bra trevligt och professionellt
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Härliga Fötter
    Jag sökte hjälp hos Marina på Härliga fötter för diverse åkommor med mina fötter.
    Marina är kunnig, hjälpsam och har den bästa attityden, jag känner mig väl omhändertagen och trygg.
    Jag rekommenderar henne till alla Mona bekanta som har problem med sona fötter.
    Är mycket tacksam för den hjälp jag har fått, och bemötande.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Härliga Fötter
    Jättebra bemötande och fina fötter
  • Anna S
    Anna S skrev om Härliga Fötter
    Mycket positivt! Komptent personal, det är härliga stunder, särskilt vid fotmassagen.
  • Claes-göran N
    Claes-göran N skrev om Härliga Fötter
    Jag får alltid mycket fin behandling
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Härliga Fötter
    Jättebra och professionell fotvård! Rekommenderas starkt!
  • Anna T
    Anna T skrev om Härliga Fötter
    På Härliga Fötter får man precis det som namnet säger - Härliga fötter! Jag har fötter som krånglar och som därför behöver litet extra omtanke, och det får de där! Och dessutom får man goda råd hur man sköter fossingarna på bästa sätt i vardagen. Kan varmt rekommenderas!
  • Helena H
    Helena H skrev om Härliga Fötter
    Trevligt bemötande av ett proffs på att behandla fötter med problem.
  • Ann-katrin C
    Ann-katrin C skrev om Härliga Fötter
    Omhändertagande, personlig och trevligt bemötande av kunnig personal.

Ansiktszonterati och zonterapi samt inköp av produkter.

Det som kan göras bättre är att stolen kan bytas ut mot en bekvämare.
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Härliga Fötter
    Mycket bra!
    Fina lokaler bra tider och trevligt bemötande
  • Brittis L
    Brittis L skrev om Härliga Fötter
    Fotvård. Har varit hos bättre fotvårdare. Klippte naglarna för lite.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Härliga Fötter
    Mycket bra, trevlig och vacker tjej.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Härliga Fötter
    Marina Häll på Härliga Fötter är bäst!
    Behandlingarna är fantastiska och Marina är alltid pigg och glad.
    Jag har gått på Zonterapi, fotvård och laserbehandling av mina inflammerade hälsenor. Efter några laserbehandlingar av hälsenorna så blev jag av med min smärta som jag haft i några månader.
    Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Härliga Fötter
    Tycker att det är hur bra som helst!
  • Eva R
    Eva R skrev om Härliga Fötter
    Vänligt bemötande, men jag fick inte något särskilt förtroende för företaget. Tyckte dessutom att det var lite ofräscht att få kliva i mitt eget "fotfilspån" när jag klev ut.
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Härliga Fötter
    Jag har haft återkommande problem med nageltrång, efter att fått hjälp av Härliga fötter är nu detta ett minne blott!!! Rekommenderas å de varmaste: )
  • Marie S
    Marie S skrev om Härliga Fötter
    Mycket trevligt och flexibelt. Jag har främst köpt zonterapi men kunde senaste gången byta en av "klippkortssejourerna" mot annan fotbehandling utan problem. Marina har ett sätt att vara som känns personligt utan att komma för nära. Jag har fått massor av tips och råd som känns personligt uttänkta.
  • Christina S
    Christina S skrev om Härliga Fötter
    Jag har träffat Marina Häll flera gånger. Lite olika behandlingar. Testat medicinskt fotvård, zonterapi samt permanent lackning. Vill ge Marina högsta betyg för hennes kunnande, engagemang och trevliga sätt och bemötande. Mina fötter mår bra och zonterapibehandlingen har också gett goda resultat. Vill varmt rekommendera Marina.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Härliga Fötter
    Jag har fått hjälp med medicinsk fotbehandling. Den motsvarade mina förväntningar.
  • Anna S
    Anna S skrev om Härliga Fötter
    Jag har fått både medicinsk fotvård och reflexlogi. Min bästa upplevelse är reflexologin (Marina Häll). Marina är väldigt skicklig. Utöver det är hon intresserad och engagerad vilket är viktigt om man, som jag, ställer en del frågor för att bättre förstå min kropp och hur den påverkas. Jag ser alltid fram emot besök hos Marina och har rekommenderat henne till vänner.
  • Anne-marie R
    Anne-marie R skrev om Härliga Fötter
    Bra och skönt samt väldigt avlopplande
  • Anne-charlotte L
    Anne-charlotte L skrev om Härliga Fötter
    Väldigt bra fotvård och zonterapi mm. Marina är mycket kunnig. Jag har ett antal gånger gått på fotvård, massage och zonterapi och alltid varit väldigt nöjd med behandlingen. Mycket bra och alltid trevligt i fin miljö. Ka varmt rekommendera detta ställe.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Härliga Fötter
    Trevlig och behaglig terapeut och professionellt bemötande.
    Går med glädje hit.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Härliga Fötter
    Ok fotvård! Har varit på bättre. Med mer engagemang. Kan dock rekommendera detta ställe😊
  • Urban T
    Urban T skrev om Härliga Fötter
    Härliga Fötter hade jag inte innan besöket, men när jag gick därifrån kändes det som om jag hade fått det! Egentligen borde alla människor besöka Härliga Fötter och bli väl omhändertagna, man blir som en ny bättre människa efter ett besök där!

Jättetack, Marina!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Härliga Fötter
    En behandling hos Marina är alltid mycket bra genomförd, hon är väldigt kompetent och tar hand om mina fötter med omsorg. Kan verkligen rekommendera att gå till Härliga fötter för både sköna behandlingar eller om du har problem med dina fötter!
  • Estelle L
    Estelle L skrev om Härliga Fötter
    Fantastic experience and extremely professional, friendly team. It is a real pleasure to receive treatments on my feet! It feel so good. I can only strongly recomment Harliga Fotter, the best place in Stockholm.
  • Eva N
    Eva N skrev om Härliga Fötter
    Jag var enormt nöjd med
    Mitt besök! Proffesionellt o bra på alla sätt! Fick många bra tips!

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm