Härliga Fötter

4.8 i betyg av av 158 omdömen
Låt dina fötter bli ompysslade och få fullt fokus en stund hos oss på Härliga Fötter!

Vi jobbar förebyggande, men hjälper även till när problem redan uppstått. Oavsett vem eller hur gammal du är behöver du ta hand om dina fötter för att du och de ska må bra och orka. Du belastar dina fötter konstant och de förtjänar lite vila och omhändertagande ibland.

Här får du hjälp med allt som berör dina fötter: Medicinsk fotvård, friskvårdsfotvård och pedikyr. Massage, artikulering och även tejpning av fötter.
Exempel på vad som ingår i medicinsk fotvård: nageltrång, vårtor, liktornar, fot och nagelsvamp , hälsprickor m.m. Nagelsvamp kan vi numera också behandla med LunulaLaser. Det är helt smärtfritt och väldigt effektivt, 2-6 behandlingar rekommenderas.

Vi erbjuder också zonterapi både på fötter och ansikte. Zonterapi hjälper för många olika besvär. Den hjälper kroppen att komma i balans, tar bort eventuella obalanser. Den jobbar med blodcirkulationen ditt lymfsystem och det centrala nervsystemet

Välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

158 omdömen om Härliga Fötter