Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, 113 50 Stockholm — Visa karta

Dina fötter ska bära dig fram genom livet och har du problem med fötterna kan det sprida sig till knän, höfter och rygg och skapa ordentliga problem. Oavsett om du har problem eller vill förebygga uppkomsten av dem är du välkommen hit för en stunds egentid och avkoppling. Vi bjuder även på något gott under behandlingen.

Jag har spenderat större delen av min karriär som undersköterska i akutvården, men har nu skolat om mig för att kunna arbeta med medicinsk fotvård. Jag är medlem i Sveriges Fotterapeuter.

Boka gärna en tid via min bokningssida, skicka ett mejl eller slå en signal. Är jag i behandling har jag inte möjlighet att svara i telefon, men lämna då ett meddelande så hör jag av mig.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 196 kunder tycker om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

• Giuseppe G
    Giuseppe G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket positiv upplevelse och mycket professionell fotvård. Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Professionell fotvårdare. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra bemötande, lite för snäll vad gäller sena avbokningar :) Läs mer
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fotvård 60min jag är väldigt positivt överraskad över denna typ av behandling. Läs mer
  • Lena V
    Lena V skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Så otroligt bra och fin service! Kommer definitivt att återvända. Läs mer
  • Moa K
    Moa K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra bemötande, både proffsigt och personligt. Riktigt bra fotvård också förstås! Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket nöjd med mitt första besök hos Gugge! Jag fick professionellt utfört fotvård men dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Har redan bokat in nästa visit! Läs mer
  • Jorge G
    Jorge G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Ett personligt bemötande, präglat av omtanke samt en hög grad av professionalitet. Läs mer
  • Benjamin T
    Benjamin T skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Sökte hjälp för nageltrång, och fick tipp topp bemötande. Proffsig och upplevdes oerhört kunnig och kompetent! Läs mer
  • Ingegärd R
    Ingegärd R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Bokade besöket på nätet, smidigt. Trevligt bemötande och jag fick bra hjälp med min onda tå🙂 Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Alla som har problem med nageltrång råder jag att besöka Gugges. Han vet vad han sysslar med. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag hade bokat Medicinsk fotvård. En personlig och mycket trevlig fotvårds-salong. Proffsigt och noggrant.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Foten mår bra.. Jag mår bra!Allt till belåtenhet! 😀 Läs mer
  • Lena Gardmo S
    Lena Gardmo S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra fotvård och trevligt bemötande! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    * Medicinsk fotvård
    * På bästa möjliga sätt, välkomnande och trevligt.
    * Inga förväntningar men oerhört positivt överraskad.

* Skönt och avslappnande, enormt bra resultat.
    Jag kommer åter och åter och åter: Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag har haft nageltrång och problem med stortå nagel länge. Gugge är den första fotvårdsspecialisten som fixat mitt problem. Han är otroligt kunnig och intresserad. Det märks att han är medicinsk fotvårdsspecialist med utbildning!!! Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Utmärkt vårdnad och trevligt samtal! Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fick väldigt bra behandling av fötterna.
    Har dragits med ett nageltrång i mer än 20 år och för en gångs skull ser det ut som att det finns en bra plan för att bli av med det! Mycket bekväm och mycket seriös behandling av mina fötter och genuint, öppet och ärligt bemötande. En liten kopp gott kaffe, lite godis och trevliga samtal därtill.
    Jag kommer sälla mig till skaran av stamkunder. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Positivt överraskad vid mitt första besök hos Gugges Fotvård - supernöjd med mina fötter, trevligt och proffsigt bemötande, och extra plus för den hundvänliga atmosfären - hit går jag gärna igen! Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fick behandling för nageltrång, fotbad med allt vad det ingår.
    Fick gott kaffe och lite godis under tiden. Och råd och tips hur sköta fötterna.
    Min make hade varit där en gång tidigare och ordnade en tid åt mig, tyckte att det var en behaglig upplevelse där. Och jag tyckte likadant. Läs mer
  • Zena S
    Zena S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Otroligt trevlig, kunnig och proffsig, bästa fotvården och bästa bemötandet! . Mycket nöjd med min fotbehandling. Tack Gugge!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Professionell behandling och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Linn F
    Linn F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Har haft tidigare upplevelser på andra ställen som varit lite obehagliga, men Gugge mötte mig väl och var väldigt lyhörd och ödmjuk. Mycket bra fotbehandling och fantastiskt skön fotmassage som avslutning. Kände mig mycket välkommen! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Lilian C
    Lilian C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Tippen behandling! Kunnigt, proffsigt och mkt trevligt! Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra! Mycket duktig och fint bemötande. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Väldigt bra behandling för mina fötter med det lilla extra och ett utmärkt bemötande! Läs mer
  • Kerstin E N
    Kerstin E N skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fotvård på grund av diabetes.
    Mycket vänligt bemötande.
    Förväntningarna jag hade uppfyldes till fullo,
    kommer att anlita Gugges fler gånger. Läs mer
  • Tina Ö
    Tina Ö skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Lätt att boka tid, punktlig, noggrann och trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Carmen S
    Carmen S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Bra bemötande och väldigt bra kunskap om fötterna, utmärkt behandling! Läs mer
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Bra behandling, goda råd. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag beställde medicinsk fotvård. Helt underbart! Jag kände att mina fötter fick den bästa omsorg de kan få. Har inte funnit någon som har så hög kvalitet i sin helhet. Verkligen toppkvalitet vad gäller kunskap, omsorg och bemötande. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hej!
    Jag har bara varit där en gång, men jag blev mycket nöjd. Han gjorde en ordentlig genomgång och behandling av mina fötter som jag var i behov av. Han bjöd på kaffe medan jag satt i behandling och gav mig ett par sockor. Jag gick till Gugge för att min ordinarie fotvårdare var sjuk, men nu är han i tjänst igen. Jag sparar dock Gugges telefon nummer att användas vid behov.
    Christer Läs mer
  • Mai L
    Mai L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Vänligt, trevligt och professionellt bemötande och arbete med mina fötter. Förväntningarna uppfylldes. Mycket nöjd och kommer gärna tillbaka.
    Köpte nagelgodis, kul grej för alla naglar.
    Kaffe och en chokladbit var ju bara super.
    Rekommenderas Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hej,
    alltid bra fotvård och trevlig miljö, jag har varit där flera gånger och kommer att gå tillbaka. Läs mer
  • Sara I
    Sara I skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra, proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra fotvård och bemötande! Läs mer
  • Gösta G
    Gösta G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket kultiverat bemötande. Professionell behandling, förtroendeingivande specialist. Rekommenderar gärna till andra personer. Läs mer
  • Anna-karin B
    Anna-karin B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket positivt och personligt bemötande. Professionell behandlingoch hjälp samt tips om självhjälp. Köpte på inrådan Nalox för ev nagelsvamp samt Pedicare för mina torra fötter.
    Rekommenderar verkligen Gugges Medicinska Fotvård och kommer att önska det i julklapp även nästa år! Läs mer
  • Bronwyn G
    Bronwyn G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Väldigt bra! Lena fötter och bra tips. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Upplever Gugge som kunnig ! Bra bemötande och relativt enkelt att få tid. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är noggrann, kunning och man märker direkt att han gillar sitt yrke. Jag kom in med nageltrång och lämnade salongen utan nageltrång och med en plan för att motvärka framtida besvär. Jag ska boka återbesök och därefter kommer jag gå till Gugge med jämna mellanrum på fotmassage etc. Rekommenderat honom till familj och flera kompisar. Läs mer
  • Inger-marit B
    Inger-marit B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hos Gugges medicinska fotvård får du et trevligt bemötande,. Här kjenner jag trygghet och mina fötter blir omsorgsfullt tatt hand om av en kunnig med.fotvårdare. Läs mer
  • Arne H
    Arne H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycke bra och bra bemötande som var över förväntan. Läs mer
  • Nelle L
    Nelle L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mina fötter mår mkt bra av Gugges vård/behandling och fötternas ägare
    njuter av trevligt bemötande.
    Regelbundna besök hos Gugge kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Engagerad och kunnig och stort sortiment av fotrelaterade produkter. Trevligt med lilla kaffet och skvallertidningen när man får fötterna ompysslade! Läs mer
  • P & P Chokladimport
    P & P Chokladimport skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    - proffesionell
    - noggrann
    - generös
    - trevlig
    - det finns inte bättre! Läs mer
  • Solvig F
    Solvig F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Bästa Reco! Har varit hos Gugge, på medicinsk fotbehandling, han gjorde ett fantastiskt jobb, han var verkligen trevlig o det uppskaattar jag. Kan verkligen rekomendera hon. Uppskattar honom på en skala tio av nio, jag kommer att besöka honom igen! Hälsningar Solveig Franzen Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är mycket trevlig, kunnig och väldigt professionell! Jag känner mig mycket nöjd med fotvården. Han är noggrann och ser verkligen till att det blir en bra behandling varje gång jag är där! Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer!!! /Michael, Stockholm Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Ett mycket trevligt bemötande genom hela behandlingen. Gugge har en stor kompetens och hjälpte mig att få fina och härliga fötter samt att han också tog sig ann min liktorn och hjälpte mig ifrån smärta. Hans trevliga och öppna sätt gjorde att man kände sig välkommen och väl omhändertagen. Jag rekommenderar honom varm. Läs mer
  • Maggan J
    Maggan J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge utför medicinsk fotvård perfekt! Jag kan varmt rekommendera honom. Ett extra plus är att man har roligt också!
    Hälsningar
    m