Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, 113 50 Stockholm — Visa karta

Dina fötter ska bära dig fram genom livet och har du problem med fötterna kan det sprida sig till knän, höfter och rygg och skapa ordentliga problem. Oavsett om du har problem eller vill förebygga uppkomsten av dem är du välkommen hit för en stunds egentid och avkoppling. Vi bjuder även på något gott under behandlingen.

Jag har spenderat större delen av min karriär som undersköterska i akutvården, men har nu skolat om mig för att kunna arbeta med medicinsk fotvård. Jag är medlem i Sveriges Fotterapeuter.

Boka gärna en tid via min bokningssida, skicka ett mejl eller slå en signal. Är jag i behandling har jag inte möjlighet att svara i telefon, men lämna då ett meddelande så hör jag av mig.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 149 kunder tycker om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

• Michael H
    Michael H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är mycket trevlig, kunnig och väldigt professionell! Jag känner mig mycket nöjd med fotvården. Han är noggrann och ser verkligen till att det blir en bra behandling varje gång jag är där! Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer!!! /Michael, Stockholm Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Ett mycket trevligt bemötande genom hela behandlingen. Gugge har en stor kompetens och hjälpte mig att få fina och härliga fötter samt att han också tog sig ann min liktorn och hjälpte mig ifrån smärta. Hans trevliga och öppna sätt gjorde att man kände sig välkommen och väl omhändertagen. Jag rekommenderar honom varm. Läs mer
  • Maggan J
    Maggan J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge utför medicinsk fotvård perfekt! Jag kan varmt rekommendera honom. Ett extra plus är att man har roligt också!
    Hälsningar
    m
    Maggan Läs mer
  • Seija K
    Seija K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevligt bemötande och fick snabbt en tid för behandling. Fotvårdsbehandlingen var den bästa jag någonsin haft! Kan varmt rekommendera Gugges Medicinska Fotvård, troligtvis den bästa fotvårdsbehandlaren i stan! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättemysig liten salong och proffsigt bemötande! Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugges Medicinska Fotvård vill jag rekommendera. Professionell, förstående och engagerad. Tar god tid på sig så att man inte blir jäktad. Lätt att umgås med. Kort sagt - jättebra. Läs mer
  • Tina C
    Tina C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra fotvårdsbehandling. Trevligt bemötande. Kände mig väl omhändertagen och kommer gärna tillbaka igen. Läs mer
  • Hannah F
    Hannah F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Vi fick snabbt tid, och blev välbemötta. Det gick fort med behandlingen och vi fick mycket nyttig information. Läs mer
  • Tanja Ö
    Tanja Ö skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevlig och professionell. Varmt rekommenderas Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevligt bemötande, trevlig miljö och bra resultat Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och en fantastisk service! Hade ont i foten och fick en tid sent samma kväll efter ordinarie tid.
    Gugge är kunnig, professionell och omtänksam om sina kunder! Blev behandlad samma dag/kväll, kallad till återbesök 2dgr senare ja Gugge gjorde verkligen vad han kunde för att behandla min fot. Som förresten blev mycket bättre redan efter första behandling/besök.

kan varmt rekommendera Gugge! Läs mer
  • Margit G
    Margit G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Otroligt fint och professionellt bemötande! Läs mer
  • Lisbeth J
    Lisbeth J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gott bemötande och skön behandling av mina fötter. Fick även tips om hur vissa områden kan behandlas med läkemedel.
    Helt klart nöjd med fotvården, kommer att återvända. Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag hade aldrig fått fotvård tidigare, så mina förväntningar var lite diffusa. Men det var en mycket behaglig upplevelse, som satt i i flera veckor efter besöket. Gugge själv mycket trevlig! Läs mer
  • Sussi H
    Sussi H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hemtrevligt ställe med fantastisk service och kanon duktig kille. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Toppenduktig och supertrevlig, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra bemötande och bra fotvård. Läs mer
  • Dan I
    Dan I skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevligt bemötande och välgenomförd behandling! Läs mer
  • Ann O
    Ann O skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Första gången jag tar mig tid att få fotvård och det var fantastiskt. Fötterna blev välvårdade och även trevligt samtal :-) Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag har fått mycket skickliga fotvårdsbehandlingar Där har jag också blivit rekommenderad fotvårdsprodukter som jag har köpt för hemmabruk Jag vill varmt rekommendera Gugges fotvård Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Lätt att boka, trevligt, professionellt, personligt och trovärdigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Anette F
    Anette F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Ett fantastiskt bemötande på alla sätt! Fick hjälp med min "problemtå" vilket jag är så tacksam för.
    Skön lite personlig miljö. Läs mer
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Tidsbokning på nätet fungerade utmärkt!
    Fick medicinsk fotvård och många rekommendationer och tips om hur jag ska sköta mina fötter, inklusive övningar.
    Fick också tips och rekommendationer om hjälpmedel som inlägg, strumpor m.m. Köpte en del och fick annat.
    Sammanfattningsvis tycker jag att jag fick en mycket professionell och trevlig behandling och bemötande! Läs mer
  • Shireen S
    Shireen S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Sen länge har jag letat efter ett bra ställe för medicinsk fotvård.

Den service som jag fick hos Gugges Medicinska Fotvård var utmärkt!

Allt är rent och i ordning, han är så kunnig och tar sig tid med varje kund!

Jag kan utan tvekan rekommendera Gugges Medicinska Forvård Läs mer
  • Mona B
    Mona B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Beställde tid för min gamla mamma, som har mycket besvär med sina fötter . Vi kom till en väldigt vänlig och proffsig Gugge . Fint bemötande och fina fötter det får man om man går till Gugges medicinska fotvård ! Läs mer
  • Lilian C
    Lilian C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är både proffsig OCH trevlig. Fötterna blev jätte fina. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket vänligt och professionellt bemötande från första kontakt. Behandlingarna utfördes skickligt. Mycket generöst och avslappnat bemötande. Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fina fötter efter behandlingen och inköp av bra bambustrumpor. Läs mer
  • Axel R
    Jenny N skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Väldigt bra fotvård! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Petra D
    Petra D skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fantastiskt bemötande av kunnige Gugge som är mycket noggrann. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra bemötande. Proffsig och bra behandling.
    Jag hade en medicinsk fotvårdsbehandling.
    Kan varmt rekommendera denna salong Läs mer
  • Marie C
    Marie C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Sökte hjälp för nageltrång och möttes av Gugge, en mycket trevlig och duktig fotterapeut! Mysig liten salong med bra läge på Sveavägen. Gugge var lyhörd och gjorde ett bra jobb med att få bukt med nageltrånget samt bjöd även på kaffe och choklad vilket gjorde hela besöket till en väldigt trevlig upplevelse. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Det finns ingen bättre än Gugge när det kommer till medicinsk fotvård. Så proffsig och otroligt bra på sitt hantverk//Stefan Läs mer
  • Mikaela I
    Mikaela I skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Kunnig och bra! Jag var väldigt nöjd efter min fotvård och kommer absolut gå dit igen. Läs mer
  • Rachel L
    Rachel L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Han är duktig och trevlig. Kan det hör med nageltrång. Läs mer
  • Roger W
    Roger W skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra fotvård och trevligt bemötande! Läs mer
  • Mulki A
    Mulki A skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Tyvärr har han missat jätte inväxt någel på tån. Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Är mycket nöjd med mitt besök. Trevligt bemötande och råd för hur jag skall avlasta min halgus valgus. Fötterna kändes mycket lättare när jag gick från fotvården.Jag använde en del av ett presentkort, men har pengar kvar så det blir flera besök. Britt Svantesson. Läs mer
  • Pia P
    Pia P skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag bokade fotvård med underbensmassage.
    Bemötandet var proffsigt och omhändertagande.
    Massagen av fot-
    och underben är pricken över i.
    Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera dig att gå till Gugge. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är fantastiskt trevlig, duktig och noggrann. Har fått hjälp med diverse problem med mina fötter och är väldigt nöjd med behandlingarna. Läs mer
  • Glara S
    Glara S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Toppen! Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge tog mycket väl hand om mig, mina händer o mina fötter. Många små vårtor som fick sin första behandling med wartnix.Har försök med självbehandling många månader med Verrucin men inte lyckats, Ett par vårtor på ett finger har även lasrats bort men återkommit. Följer nu Gugges råd med forbad (köpte BioCool) var kväll. idag första egna behandlingen med wartnix. Gugge tog sig mycket lång tid med arbetet som blev betydligt större än tänkt (men till samma kostnad som det var tänkt!) Läs mer
  • Ulrik R
    Ulrik R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gott, trevligt bemötande! Mysig lokal centralt i Stockholm Läs mer
  • Parisa H
    Parisa H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Noggrann och väldigt bra fotvård av kompetens och väldigt trevlig Gugge! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gick på rekommendation , väldigt trevlig lokal och proffsigt bemötande. Ens tår är trygga med gugge. Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Proffsig! Har behov av medicinsk fotvård sedan många år tillbaka, hos Gugges får jag exakt den behandling jag behöver med mycket omsorg och engagemang. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm