Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

Sveavägen 94, 113 50 Stockholm — Visa karta

Dina fötter ska bära dig fram genom livet och har du problem med fötterna kan det sprida sig till knän, höfter och rygg och skapa ordentliga problem. Oavsett om du har problem eller vill förebygga uppkomsten av dem är du välkommen hit för en stunds egentid och avkoppling. Vi bjuder även på något gott under behandlingen.

Jag har spenderat större delen av min karriär som undersköterska i akutvården, men har nu skolat om mig för att kunna arbeta med medicinsk fotvård. Jag är medlem i Sveriges Fotterapeuter.

Boka gärna en tid via min bokningssida, skicka ett mejl eller slå en signal. Är jag i behandling har jag inte möjlighet att svara i telefon, men lämna då ett meddelande så hör jag av mig.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm

• Mats G
    Mats G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra bemötande. Proffsig och bra behandling.
    Jag hade en medicinsk fotvårdsbehandling.
    Kan varmt rekommendera denna salong
  • Marie C
    Marie C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Sökte hjälp för nageltrång och möttes av Gugge, en mycket trevlig och duktig fotterapeut! Mysig liten salong med bra läge på Sveavägen. Gugge var lyhörd och gjorde ett bra jobb med att få bukt med nageltrånget samt bjöd även på kaffe och choklad vilket gjorde hela besöket till en väldigt trevlig upplevelse. Jag kommer tillbaka!
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Det finns ingen bättre än Gugge när det kommer till medicinsk fotvård. Så proffsig och otroligt bra på sitt hantverk//Stefan
  • Mikaela I
    Mikaela I skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Kunnig och bra! Jag var väldigt nöjd efter min fotvård och kommer absolut gå dit igen.
  • Rachel L
    Rachel L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Han är duktig och trevlig. Kan det hör med nageltrång.
  • Roger W
    Roger W skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jättebra fotvård och trevligt bemötande!
  • Britt S
    Britt S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Är mycket nöjd med mitt besök. Trevligt bemötande och råd för hur jag skall avlasta min halgus valgus. Fötterna kändes mycket lättare när jag gick från fotvården.Jag använde en del av ett presentkort, men har pengar kvar så det blir flera besök. Britt Svantesson.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är fantastiskt trevlig, duktig och noggrann. Har fått hjälp med diverse problem med mina fötter och är väldigt nöjd med behandlingarna.
  • Glara S
    Glara S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Toppen! Kommer definitivt tillbaka!
  • Eva L
    Eva L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge tog mycket väl hand om mig, mina händer o mina fötter. Många små vårtor som fick sin första behandling med wartnix.Har försök med självbehandling många månader med Verrucin men inte lyckats, Ett par vårtor på ett finger har även lasrats bort men återkommit. Följer nu Gugges råd med forbad (köpte BioCool) var kväll. idag första egna behandlingen med wartnix. Gugge tog sig mycket lång tid med arbetet som blev betydligt större än tänkt (men till samma kostnad som det var tänkt!)
  • Ulrik R
    Ulrik R skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gott, trevligt bemötande! Mysig lokal centralt i Stockholm
  • Parisa H
    Parisa H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Noggrann och väldigt bra fotvård av kompetens och väldigt trevlig Gugge! Rekommenderas starkt.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gick på rekommendation , väldigt trevlig lokal och proffsigt bemötande. Ens tår är trygga med gugge.
  • Anne B
    Anne B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Proffsig! Har behov av medicinsk fotvård sedan många år tillbaka, hos Gugges får jag exakt den behandling jag behöver med mycket omsorg och engagemang.
  • Johan K
    Johan K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevlig och professionell fotvård! Rekommenderas.
  • Bonnie H
    Bonnie H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Väldigt trevligt, personligt och professionellt. Gugges Medicinska Fotvård får mina varmaste rekommendationer :)
  • Peter H
    Peter H skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra utförd fotvård.
    Kan rekommenderas
  • Anne K
    Anne K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Har alltid fått fantastisk hjälp och mycket vänligt bemötande av Georg. Han bjuder alltid på sig själv och är mycket generös person. Uppskattar alla råd och har köpt jätte fina stödstrumpor i flera färger och mönster. Har rekommenderat honom för flera jag känner. Stor kram till honom ❤️
  • Anna S
    Anna S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Det var smidigt att boka tid på webben och det är bra kommunikationer i närheten. Min son hade problem med en vårta som smärtade - Gugge tog mycket väl och pedagogiskt hand om honom. Mina egna fötter blev också mycket väl omhändertagna av Gugge som kan sin sak och dessutom är en väldigt trevlig person att prata med! Kan varmt rekommendera ett besök.
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Blev mycket väl omhändertagen av Gugge och fick ordentlig hjälp med min nageltrång. Han kunde verkligen sin sak. Kan varmt rekommendera ett besök om du vill få dina fötter omhändertagna. Att han sen var mycket trevlig också gjorde inte saken sämre.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket bra! Kom på gratis retur när inte liktorn försvann efter första behandling. Dessutom är Gugge väldigt trevlig att prata med under behandlingen.
  • Bo D
    Bo D skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugges fotvård ligger högt på min lista, genom kunskap och väldigt trevligt bemötande.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag fick snabbt en tid för härlig fotvård och benmassage. Det gick att boka på nätet vilket är bra. Mycket vänligt och proffsigt bemötande. Mina fötter blev som nya och ett nummer mindre!
  • Rune Ö
    Rune Ö skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Toppen! Georg är nogrann, omtänksam och väldigt duktig.
  • Vivi S
    Vivi S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fick den skickligaste fotvården jag upplevt. Gjorde heller inte ont när han använde borr på min liktå - som alltid har känts när den skurits bort. Bra och proffsigt på alla sätt. Fick en trevlig pratstund med både honom och hans hund. Bara gott att säga!!!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugges medicinska fotvård överträffade mina förväntningar gällande behandllingsresultat. Lokal och bemötande är mycket proffsigt.
  • Anne B
    Anne B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Att komma till Gugges fotvård är som balsam för själen. Man får ypperlig fotvård (i mitt fall medicinsk fotvård). Gugge är väldigt kunnig i sin yrkesutövning. Man får sig också en trevlig pratstund och det är lätt att få tid då Gugge gärna jobbar över "efter behov" från sina kunder. Ses snart igen Gugge :-)
  • Jimmie W
    Jimmie W skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Om du har problem med dina fötter ska du gå hit!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Allt gick väldigt smidigt och jag fick ett utmärkt bemötande från Gugge från bokning till behandling!
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Ett mycket positivt , kunnigt och professionellt bemötande i en vänlig och trivsam miljö.
  • Hans B
    Hans B skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag hade en mycket bra upplevelse hos Gugges fotvard. Trevligt bemotande och kanon fotvard.
  • Gunila M
    Gunila M skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Alltid trevligt att besöka och få fötterna i fin form och en kul stund
    Med Gugge....dags att gå dit snart igen..
  • Helene N
    Helene N skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Toppenbra fotvård, mycket trevligt bemötande
  • Linus P
    Linus P skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Infriade alla förväntningar. Mycket bra!!
  • Regina T
    Regina T skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Suveränt! Rekommenderas varmt!
  • Ina E
    Ina E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hos Gugge får man alltid- förutom en förstklassig behandling - ett lyhört och personligt omhändetagande i en lugn och fin miljö. Redan när man går därifrån längtar man till nästa tillfälle.
  • Roger S
    Roger S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Förträfflig fotvård och jättetrevligt.bemötande.
  • Martin N
    Martin N skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket kunnig och trevlig. Fötterna blev som nya. Rekommenderas
  • Jan M
    Jan M skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugge är mycket duktig och serviceinriktad. Han har behandlat mina fötter och ben sedan jag har haft rosfeber och han gjort det
    väldigt proffsigt och med omsorg.
    Jag rekommenderar honom starkt.
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Superbra service, väldigt kunnig! Rekommenderas varmt!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag har vid flera tillfällen gått på fotvård som friskvård. Gugge är fantastiskt duktig och noggrann. Det är trevligt och roligt att bli ompysslad och underhållen av roliga berättelser. Köper alltid ett par bambustrumpor.
  • Irene K
    Irene K skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Medicinsk fotvård. Lätt att beställa tid på nätet. Ligger centralt, nära buss och tunnelbana. Trevligt och professionellt bemötande. Sedvanligt arvode.
  • Lena T
    Lena T skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Proffesionellt bemötande och behandling!
  • Louise G
    Louise G skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Mycket nöjd och kommer garanterat tillbaka!
  • lotta
    lotta skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Trevlig
    Bra bemötande
    Ser kundens behov
    Hjälpsam
    Tog sin tid, stressa inte
    Mysig miljö
  • Christina W
    Christina W skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag tycker att han är mycket bra. Förstående och bra lyssnare. Eftersom jag var lite rädd för behandling av nageltrång var han mycket förstående.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Jag hade problem med mina stortår.Gugge diagnostiserade , åtgärdade framgångsrikt och gav goda skötselråd. 👍
  • Angelica C
    Angelica C skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Gugges fotvård är den bästa! Mycket trevligt och personligt bemötande och alltid högsta service. Lätt att få en tid med kort varsel. Behandlingarna har alltid varit prisvärda och skickligt och noggrant utförda. Jag är toppennöjd och går aldrig till någon annan än Gugges!
  • Isak S
    Isak S skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Hade ett mycket problematiskt nageltrång som jag aldrig fick tillrätta på egen hand. På andras rekommendation sökte jag mig till Gugges fotvård och de var helt klart rätt.

Gugge gav mig precis den professionella behandling och rådgivning som jag behövde för att bli av med problemet. Stor bonus är också att han är rentav bland de härligare personer jag stött på.

Har du problem med fötterna på något vis rekommenderar jag honom starkt! /Isak
  • Anna J
    Anna J skrev om Gugges Medicinska Fotvård i Stockholm
    Fantastiskt bemötande och underbar behandling! Jag ska boka igen!

Sveavägen 94, 113 50 Stockholm