Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Sköna Helenas Klinik

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, 191 45 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Sköna Helenas Klinik i Sollentuna!

Vi erbjuder dig ett brett utbud av ansiktsbehandlingar som utförs av den medicinska hudterapeuten Nooshin. Hos oss kan du boka en tid för en föryngrande eller lystergivande behandling. Kliniken erbjuder estetiska injiceringar som utförs av en legitimerad läkare, och effektiva laserbehandlingar med IPL för hårborttagning och hudproblem. Vi utför även ​Kosmetisk Tatuering, Microblading, 3D-ögonbryn och TAFFY-metoden.

Vad är 3D-ögonbryn, Microblading?

Det är en relativt ny metod som utförs i Sverige och även hos oss på sköna Helenas klinik.Tekniken går ut på att man tatuerar in små, tunna hårstrån av pigment i överhuden. Resultatet kan sitta i upp till 3 år och ser naturligt ut. Vi plockar inte bort dina ögonbryn.

Kliniken använder exklusiva hudvårdsprodukter ifrån Exuviance. Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation så hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.

Läs vad 51 kunder tycker om Sköna Helenas Klinik

• Mitra S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Helt fantastisk! Ansiktsbehandling och produkter. Väldigt bra bemötande och intresserad av dig som kund. Trevligt omhändertagande rakt igenom.Mjukt och fint trevlig person och avslappnad miljö. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Mia L skrev om Sköna Helenas Klinik
    Lugnt och trevligt bemötande. Gjorde IPL kur med bra resultat. Kan rekommendera denna klinik. Läs mer
  • pernilla E skrev om Sköna Helenas Klinik
    Toppenbemötande från början till slut.
    Gjorde en IPL kur för föryngring. Jättetrevlig och kunnig ägarinnan och mysig atmosfär. Läs mer
  • katarina v skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid trevligt bemötande, professionella behandlingar, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Alex R skrev om Sköna Helenas Klinik
    Hon är duktig och vet vad hon håller på med! Bra priser och trevligt bemötande. Det blir flera gånger för min del. Läs mer
  • Diana K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Fick ögonbryn återställda, trevligt bemötande från terapeut och är till slut nöjd kund. Läs mer
  • Ingelöv L skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid trevligt bemötande och väldigt sköna behandlingar .Kan varmt rekommenderas ! Läs mer
  • Maria T skrev om Sköna Helenas Klinik
    Sköna Helena är personlig och väldigt ”service-minded”. Jag kan varmt rekommendera ett besök! Läs mer
  • Carolina K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag blev supernöjd med ögonbrynen. Hon gjorde verkligen sitt yttersta för tillmötesgå mig som kund. Läs mer
  • Natalj N skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jättebra bemötande, jag tatuerade in 3D bryn och det blev bra. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera salongen. Läs mer
  • Vahideh R skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa behandlingen hittills och tänker att fortsätta med flera behandlingar hos henne. Läs mer
  • carola G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Professionella behandlingar, trevligt bemötande. Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bra klinik stort utbud på behandlingar och mycket bra kvalitet som alltid utgår ifrån kundens behov. Bra produkter och bra priser. Läs mer
  • loi skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag är jätte nöjid och ger varma rekomendationer till er att besöka Helenas kliniken. Läs mer
  • Azita G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Super duktig o trevlig! Är sååå nöjd med hennes behandlingar! Läs mer
  • Emelie P skrev om Sköna Helenas Klinik
    Otroligt trevlig med fantastiskt, ärlig service! Gjorde mina bryn och dom blev så snygga!! Noggrann med grym fingertopp känsla! Tusen tack för världens bästa jobb med mina bryn!! Läs mer
  • Estelle p skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa bemötandet av Nooshin som är helt fantastisk! Jag gjorde kosmetiska 3D-ögonbryn och kände att jag var i trygga händer redan från början, resultatet blev verkligen över förväntan! Supernöjd! Läs mer
  • Annika B skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag vill tacka för ett trevligt bemötande och vart väl omhändertagen hos Nooshin på Sköna Helenas Klinik. Är jättenöjd med mina 3D ögonbryn med Taffy modellen. Ser framemot slutresultatet efter återbesöket.
    Mvh Annica Läs mer
  • Marjam L skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bra service! Mycket nöjd med resultaten. Läs mer
  • Evy S skrev om Sköna Helenas Klinik
    En skön stund i en lugn miljö och en trevlig och duktig hud-
    terapeut.Jag går där en gång i månsden, ser fram mot varje
    gång.Jag köper de produkter jag blir rekommendad och får bra instruktioner om hur de används. Läs mer
  • Anna K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag blev värmt välkomnande! med leende och glädje❤️ Läs mer
  • karla P skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag var på en fantastisk ansiktsbehandling, god bemötande i en härlig o avslappnade miljö. Kom ut därifrån som en ny människa. Läs mer
  • Meta l skrev om Sköna Helenas Klinik
    Blev mycket väl bemött
    Jätte nöjd Läs mer
  • Oranus G
    Oranus G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Varit på ansiktsbehandlig på Sköna Helenas Kliniken och fått väldigt trevligt bemötande!
    Mycket bra och proffessionell behandlig samt fick köpa bra hudprodukter!
    Rekommenderas varmt! 😃👌 Läs mer
  • Jasmin z skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag fick hjälp med mina acnebesvär och det är tack vare behandlingarna jag fick som jag idag har en acnefri hud. Dessutom fick jag fantastisk rådgivning gällande produkter och behandlingar för att på bästa sätt bli av med acnen. Läs mer
  • Vasilis G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Tyckte att hela upplevelsen var grym. Fick en jätte bra ansiktsbehandling. Fick rekommendation att köpa Evudianc produkter men valde att inte köpa det dock så köpte min fästmö det och hon tyckte det är de är så bra. Kanske köper de nästa gång jag går på behandling igen. Läs mer
  • vicky D skrev om Sköna Helenas Klinik
    Väldigt duktig behandlare med bra kompetens. Rekommenderar Sköna Helena till alla som söker en bra hudterapeut! Läs mer
  • Sharon A skrev om Sköna Helenas Klinik
    Super trevligt och proffersionellt bemötande! Fick till och med skjuts till kliniken för att jag inte hittade dit! Otroligt nöjd med resultatet huden strålar och behandlingen var fantastisk! Läs mer
  • Eva T skrev om Sköna Helenas Klinik
    Fantastiska behandlingar och trevligt omhändertagande. Ja, allt perfekt! Läs mer
  • Christa M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Proffesionellt bemötande
    Kunnighet och skicklighet
    Toppen resultat Läs mer
  • Atena K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid trevlig. Hjälper med tips och råd. Världens bästa hudterapeut. Läs mer
  • Ebba J skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag kan varmt rekommendera alla att besöka Nooshin på kliniken. Efter en kemisk behandling fick min hy lyster och kändes betydligt mycket renare än innan. Jag fick även hjälp med Exuviance hudvårdsprodukter som håller min hy i schack. Så nöjd! Läs mer
  • Lena D skrev om Sköna Helenas Klinik
    Personligt. Lugnt och skön miljö. Läs mer
  • Madelein M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Kan varmt rekomendera denna salong! Fin lokal och mycket trevlig och kunnig personal. Har återkommit hit många gånger. 10 av 10! Läs mer
  • Almaz E skrev om Sköna Helenas Klinik
    Underbar och avslappnande varje gång. En riktig verklighetsflykt! Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag kan varmt rekommendera Sköna Helena. Min hud är så förbättrad och Noushin är så duktig. Det är både AHA- behandling med portömning och sedan massage, mask och avslappning, som gör att man ser fram mot nästa besök. Läs mer
  • Sussane W skrev om Sköna Helenas Klinik
    Mycket bra. Omtänksam och mycket informativ. Lugn och trygg utstrålning av behandlare. Läs mer
  • Elmira F skrev om Sköna Helenas Klinik
    Trevlig personal, bra behandlingar till bra pris! Läs mer
  • Edith S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa bemötandet och resultatet! Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Sköna Helenas Klinik
    Det är alltid ett varmt mottagande och professionella behandlingar. Det händer ofta att jag är spänd och stressad när jag kommer dit men när behandlingen är klar har mycket stress släppt och jag därifrån med ett leende. Jag ger stället högsta betyg och mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Gabriella E skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag har varit kund hos Sköna Helenas Kliniken I flera år nu och jag kan varmt rekomendera Kliniken Trevlig bemötande, professionalism och kunskap. Efter en behandling man känner sig som en ny människa. En riktigt bra upplevelse for rimliga priser./Gabriela Läs mer
  • Frida K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Gjort 3 ipl behandlingar för hudföryngring. Otroligt bra service och fantastiskt resultat. Kommer bli fler besök. Kan varmt rekommendera kliniken. 😊 Läs mer
  • Marie M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag är jättenöjd med behandlingen Läs mer
  • Niyat B skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa ansiktsbehandlingen jag vart på, hon är trevlig och vet vad hon gör. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Leyla M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Mycket trevlig bemötande! Säker och trygg känsla får man uppleva. Läs mer
  • Mayya G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Myckeg trevligt bemötande och professionellt handhavande Läs mer
  • Vasso K
    Vasso K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa betyg!! Omhändertagande och underbar service!! Läs mer
  • Birgitta S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid positiv. Proffisionell. Kunnig. Älskvärd. Har alltid omtanke om kunden. Fantastisk! Läs mer
  • sussane S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag har varit på denna salong ett flertal gånger och är alltid mer än nöjd efteråt både vad gäller behandlingar och dess fantastiska personal. Kan verkligen rekommendera detta lugna och intima ställe där man känner sig mer än väl omhändertagen.
    /Susanne Läs mer
  • Maria C skrev om Sköna Helenas Klinik
    Rekommendera starkt att besöka Nooshin. Hon är lyhörd med sina kumder ch har en ganska lugn salong. Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Sollentuna:

David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM