Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Sköna Helenas Klinik

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, 191 45 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Sköna Helenas Klinik i Sollentuna!

Vi erbjuder dig ett brett utbud av ansiktsbehandlingar som utförs av den medicinska hudterapeuten Nooshin. Hos oss kan du boka en tid för en föryngrande eller lystergivande behandling. Kliniken erbjuder estetiska injiceringar som utförs av en legitimerad läkare, och effektiva laserbehandlingar med IPL för hårborttagning och hudproblem. Vi utför även ​Kosmetisk Tatuering, Microblading, 3D-ögonbryn och TAFFY-metoden.

Vad är 3D-ögonbryn, Microblading?

Det är en relativt ny metod som utförs i Sverige och även hos oss på sköna Helenas klinik.Tekniken går ut på att man tatuerar in små, tunna hårstrån av pigment i överhuden. Resultatet kan sitta i upp till 3 år och ser naturligt ut. Vi plockar inte bort dina ögonbryn.

Kliniken använder exklusiva hudvårdsprodukter ifrån Exuviance. Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation så hittar vi den bästa lösningen för dig som kund.

Läs vad 29 kunder tycker om Sköna Helenas Klinik

• Meta l
    Meta l skrev om Sköna Helenas Klinik
    Blev mycket väl bemött
    Jätte nöjd
  • Oranus G
    Oranus G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Varit på ansiktsbehandlig på Sköna Helenas Kliniken och fått väldigt trevligt bemötande!
    Mycket bra och proffessionell behandlig samt fick köpa bra hudprodukter!
    Rekommenderas varmt! 😃👌
  • Jasmin z
    Jasmin z skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag fick hjälp med mina acnebesvär och det är tack vare behandlingarna jag fick som jag idag har en acnefri hud. Dessutom fick jag fantastisk rådgivning gällande produkter och behandlingar för att på bästa sätt bli av med acnen.
  • Vasilis G
    Vasilis G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Tyckte att hela upplevelsen var grym. Fick en jätte bra ansiktsbehandling. Fick rekommendation att köpa Evudianc produkter men valde att inte köpa det dock så köpte min fästmö det och hon tyckte det är de är så bra. Kanske köper de nästa gång jag går på behandling igen.
  • vicky D
    vicky D skrev om Sköna Helenas Klinik
    Väldigt duktig behandlare med bra kompetens. Rekommenderar Sköna Helena till alla som söker en bra hudterapeut!
  • Sharon A
    Sharon A skrev om Sköna Helenas Klinik
    Super trevligt och proffersionellt bemötande! Fick till och med skjuts till kliniken för att jag inte hittade dit! Otroligt nöjd med resultatet huden strålar och behandlingen var fantastisk!
  • Eva T
    Eva T skrev om Sköna Helenas Klinik
    Fantastiska behandlingar och trevligt omhändertagande. Ja, allt perfekt!
  • Christa M
    Christa M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Proffesionellt bemötande
    Kunnighet och skicklighet
    Toppen resultat
  • Atena K
    Atena K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid trevlig. Hjälper med tips och råd. Världens bästa hudterapeut.
  • Ebba J
    Ebba J skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag kan varmt rekommendera alla att besöka Nooshin på kliniken. Efter en kemisk behandling fick min hy lyster och kändes betydligt mycket renare än innan. Jag fick även hjälp med Exuviance hudvårdsprodukter som håller min hy i schack. Så nöjd!
  • Lena D
    Lena D skrev om Sköna Helenas Klinik
    Personligt. Lugnt och skön miljö.
  • Madelein M
    Madelein M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Kan varmt rekomendera denna salong! Fin lokal och mycket trevlig och kunnig personal. Har återkommit hit många gånger. 10 av 10!
  • Almaz E
    Almaz E skrev om Sköna Helenas Klinik
    Underbar och avslappnande varje gång. En riktig verklighetsflykt!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag kan varmt rekommendera Sköna Helena. Min hud är så förbättrad och Noushin är så duktig. Det är både AHA- behandling med portömning och sedan massage, mask och avslappning, som gör att man ser fram mot nästa besök.
  • Sussane W
    Sussane W skrev om Sköna Helenas Klinik
    Mycket bra. Omtänksam och mycket informativ. Lugn och trygg utstrålning av behandlare.
  • Elmira F
    Elmira F skrev om Sköna Helenas Klinik
    Trevlig personal, bra behandlingar till bra pris!
  • Edith S
    Edith S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa bemötandet och resultatet!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Sköna Helenas Klinik
    Det är alltid ett varmt mottagande och professionella behandlingar. Det händer ofta att jag är spänd och stressad när jag kommer dit men när behandlingen är klar har mycket stress släppt och jag därifrån med ett leende. Jag ger stället högsta betyg och mina varmaste rekommendationer.
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag har varit kund hos Sköna Helenas Kliniken I flera år nu och jag kan varmt rekomendera Kliniken Trevlig bemötande, professionalism och kunskap. Efter en behandling man känner sig som en ny människa. En riktigt bra upplevelse for rimliga priser./Gabriela
  • Frida K
    Frida K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Gjort 3 ipl behandlingar för hudföryngring. Otroligt bra service och fantastiskt resultat. Kommer bli fler besök. Kan varmt rekommendera kliniken. 😊
  • Marie M
    Marie M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag är jättenöjd med behandlingen
  • Niyat B
    Niyat B skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa ansiktsbehandlingen jag vart på, hon är trevlig och vet vad hon gör. Rekommenderar starkt!
  • Leyla M
    Leyla M skrev om Sköna Helenas Klinik
    Mycket trevlig bemötande! Säker och trygg känsla får man uppleva.
  • Mayya G
    Mayya G skrev om Sköna Helenas Klinik
    Myckeg trevligt bemötande och professionellt handhavande
  • Vasso K
    Vasso K skrev om Sköna Helenas Klinik
    Bästa betyg!! Omhändertagande och underbar service!!
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Alltid positiv. Proffisionell. Kunnig. Älskvärd. Har alltid omtanke om kunden. Fantastisk!
  • sussane S
    sussane S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Jag har varit på denna salong ett flertal gånger och är alltid mer än nöjd efteråt både vad gäller behandlingar och dess fantastiska personal. Kan verkligen rekommendera detta lugna och intima ställe där man känner sig mer än väl omhändertagen.
    /Susanne
  • Maria C
    Maria C skrev om Sköna Helenas Klinik
    Rekommendera starkt att besöka Nooshin. Hon är lyhörd med sina kumder ch har en ganska lugn salong.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Sköna Helenas Klinik
    Lotta: Kan verkligen rekommendera Nooshin! Det är en ren njutning att få behandling av en legitimerad hudterapeut som brinner för sitt yrke! Alltid trevlig och proffsig med mycket prisvärda erbjudanden!

Kungsvägen 26, 191 45 Sollentuna