Fotcompaniet

Döbelnsgatan 95, 113 52 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 84 omdömen
Välkommen till Fotcompaniet i Stockholm!

Att dina fötter ska må bra borde vara en självklarhet. Det är du är värd.
När du kommer till oss på Fotcompaniet hjälper vi dig till en riktigt bra fothälsa, oavsett om du har besvär du vill bli av med eller om du vill ha en härligt avslappnande fotbehandling.

Med mer än 20 år erfarenhet och en klinik som rymmer 5 behandlingsrum för fotvård och ett rum för massageterapeut och naprapat kan vi erbjuda dig allt du behöver för att du och dina fötter ska må bra.

Vi erbjuder högkvalitativ medicinsk fotvård, men också föreläsningar, utbildningar och workshops.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
09:00-17:00
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om Fotcompaniet

• 2019-04-14

Tberh I skrev om Fotcompaniet
    Proffsig och kunnig personal, skön behandling i lugn och ro! Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 561 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2019-04-07

Birgitta M skrev om Fotcompaniet
    Allt bra redan från början verkligen nöjd Läs mer

Carl-eric S skrev om Fotcompaniet
    Bra och trevlig serviceattityd samt profesionellt utfört arbete Läs mer
    Sundelins Fotvård
    4.7 / 5 i betyg — 241 omdömen
    Badge2020
    "Kände mig väl omhändertagen och mina fötter blev som nya. Varm och gemytlig stämning och bemötandet var toppklass. Rekommenderas varmt!"
    Eufemia P

Catharina S skrev om Fotcompaniet
    Mkt bra service och fin behandling Läs mer

Peter W skrev om Fotcompaniet
    Skönt o professionellt . Duktig o kunnig terapeut Läs mer
    Fotvårdssalongen Fotavtrycket
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Första gången hos Charlotte på Fotavtrycket blev en mycket positiv upplevelse 👍 Hög kompetens & trivsam miljö gav mig nya fötter & kunskap"
    Marianne S
  • 2019-03-24

Anders N skrev om Fotcompaniet
    Fotcompaniet har på ett utmärkt sätt behandlat mina nageltrång. Läs mer
  • 2019-03-24

Susanne S skrev om Fotcompaniet
    Proffsigt å mycket vänligt bemötande av Maria. Fötterna som nya Läs mer
  • 2019-03-23

Carola A skrev om Fotcompaniet
    Har problem med mina fötter och har varit här på massage av fot/underben. Blivit otroligt professionellt bemött! Känner att de besitter stor kunskap om det de gör här. Ger mycket bra råd och tips. Har även provat en tåstrumpa och fått bra effekt av den. Kan varmt rekommendera Fotcompaniet Läs mer
  • 2019-03-22

Jonas S skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotbård. Första gången som friskvård kan man säga. Upplevelsen över förväntan. Mer profesionellt än väntat faktiskt. Verkar även vara väl anpassat för verksamheten och deras personal. Läs mer

Vira O skrev om Fotcompaniet
    Bästa pedikyren man kan bara önska sig. Har provat massor, i olika länder, men fotcompaniet är bäst. Går till Maria Giki, vilken specialist hon är! Läs mer

Eva S skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård. Har även gett bort många presentkort med medicinsk fotvård. Alltid bra bemötande. Som gammal kund hade jag höga förväntningar som uppfylldes.
    Önskar lite nyare tidningar i väntrummet.
    Ett utmärkt företag som jag och mina tre döttrar önskar all framgång. Läs mer

Susanne C skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård . Mycket vänligt bemötande och proffesionellt arbete Läs mer

Berit N skrev om Fotcompaniet
    Äntligen någon som tog mina fot och benproblem. På alvar! Ett kunnigt och engagerat bemötande. Läs mer
  • 2019-02-18

frida b skrev om Fotcompaniet
    Proffsig och vänlig personal i trevliga lokaler Läs mer
  • 2019-02-17

Marita M skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård. Blev proffsigt mottagen och behandlad Läs mer
  • 2019-02-15

Claes L skrev om Fotcompaniet
    Irini är hur proffsig som heldt och dessutom trevlig som person. Det har blivit en vana att gå dit nu..! Läs mer
  • 2018-11-13

Marie N skrev om Fotcompaniet
    Känns proffsigt och blir väl ompysslad med skön fotvård. Har köpt både fotsalt och sockor i bambu. Nöjd med båda delarna Läs mer

Kristina J skrev om Fotcompaniet
    Jag har besökt Fotcompaniet många gånger i över ett års tid för Medicinsk fotvård. Senia som tar hand om mina fötter är trevlig, professionell och en fantastisk fotterapeut.

Det är bra lokaler, lugnt och skönt och trevlig välkomnande personal. Finns även bra produkter för fötter att köpa. Läs mer

Ingrid Å skrev om Fotcompaniet
    Fotvård
    Ett jättebra mottagande med värme och ett kunnigt omhändertagande av mina fötter och tips och råd så att de skulle må bra.
    Jag hoppades på ett proffsigt mottagande och det fick jag.
    Härligt att få gå hem med ompysslad och sköna fötter. Läs mer

Nahrin I skrev om Fotcompaniet
    Köpte Epsomsalt , de hjälpte till med allt och fick ett fantastisk bemötande. Bra service och god kunskap👌🏻 Läs mer
  • 2018-11-05

Lisa L skrev om Fotcompaniet
    Fotvård för två personer.
    Bra bemötande vid ankomst.
    Bra behandling av väldigt kunnig person.
    Kommer gärna åter. Läs mer
  • 2018-11-05

Stellan H skrev om Fotcompaniet
    Lugnt och avslappnande. Vänligt bemötande. Går regelbundet. Läs mer
  • 2018-11-04

Jill A skrev om Fotcompaniet
    Fotvård. Trevligt bemötande som vanligt. Professionellt utförd behandling. Återkommande kund och därmed mycket nöjd kund Läs mer
  • Goran M

2018-11-04

Goran M skrev om Fotcompaniet
    Trevlig personal
    Bra behandling
    Bästa fotvård i stan Läs mer
  • 2018-11-04

Anders J skrev om Fotcompaniet
    Mkt proffsigt . Alltid bra service.
    Medicinsk fotvård Läs mer
  • 2018-11-03

Karin L skrev om Fotcompaniet
    Proffessionellt bemötande och perfekt omvårdnad av mina problem med fötterna/naglarna samt bra information om hur jag ska ta han om fötterna för attt de ska må bättre. Läs mer

Ingmari S skrev om Fotcompaniet
    Fotvård. Pigga fötter efteråt o fick hjälp m nageltrång. Varsamma , mjuka händer Läs mer

Nils E skrev om Fotcompaniet
    En fantastisk upplevelse som täcker mer än bara fötter! Läs mer

Gry I skrev om Fotcompaniet
    Man känner sig väl omhändertagen av professionella, kunniga, duktiga och trevliga fotterapeuter . Läs mer

Margareta K skrev om Fotcompaniet
    Stark rekommendation. Proffesionellt och trevligt personal Läs mer

Lina H skrev om Fotcompaniet
    Proffsigt omhändertagande b
    Gottt bemötande
    Går som på moln därifrån med fina fötter Läs mer

Majlis B skrev om Fotcompaniet
    En timmes medecinsk fotvård vid flera tillfällen alltid jätte nöjd. Läs mer

Charlotte U skrev om Fotcompaniet
    Profssigt bemötande då jag uppfattar att ni är lyhörda för vem ni har framför er. T ex om man vill prata eller inte. Omsogsfulla och profssiga behandlingar Läs mer
  • Carolina E

2018-11-02

Carolina E skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård, den bästa du kan hitta. Boka hos Zenia, Irini eller Annica och luta dig tillbaka och njut. Fötterna blir som nya. OBS! Starkt beroendeframkallande 😉. Läs mer

Ulf H skrev om Fotcompaniet
    Bästa fotvård hittills i ett långt liv! Läs mer

Anette J skrev om Fotcompaniet
    Utmärkt behandling och bemötande! Läs mer
  • 2018-10-31

Joakim Å skrev om Fotcompaniet
    Toppen! Man känner sig mkt omhändertagen och väl bemött! Irini har dessutom yrkesskicklighet som gör att man vet att man får den bästa behandlingen 🙂 Läs mer
  • Hanna O

2018-10-31

Hanna O skrev om Fotcompaniet
    Jag fick en tips om företaget av min väninna och eftersom hon är en kräsen person hade jag stora förväntningar. Jag valde medicinsk fotvård . Visste inte då att jag kan lägga till att måla naglar. Irini var väldigt trevlig, kunnig, varsam och noggran samtidigt så efter besöket bokade jag direkt nästa. Lokalen är fräsch och tyst. Det ända problemet är långa väntetider. Jag reser mycket och skulle gärna boka spontant då och då.
    Jag är jätte nöjd och har redan berättat för mina bekanta om ett duktigt fotvård team.
    På köpet fick jag veta att jag kan t.o.m. boka tid hos en hällsporre specialist. Kommer att göra det inom kort. Tack för ett fantastiskt fotvård och en trevlig men inte smärtsamt upplevelse. Läs mer
  • Eva P

2018-10-31

Eva P skrev om Fotcompaniet
    Fotvård av Irina som var både mkt proffsig och trevlig. Bra råd och rekommendationer, framför allt Nalox - så fina tånaglar redan efter en vecka!! Kommer garanterat komma tillbaka. Tack! Läs mer
  • 2018-10-31

Marie K skrev om Fotcompaniet
    Fantastisk kunnig och trevlig personal. Riktiga proffs! Läs mer
  • 2018-10-08

Tina R skrev om Fotcompaniet
    Enkel fotvård. Var väldigt nöjd och Maria var en härlig, duktig tjej. Återkommer gärna. Läs mer
  • Victoria M

2018-10-03

Victoria M skrev om Fotcompaniet
    Jag har alltid haft sprickor och ömma klackar och letade efter en långvarig förändring. I 2017 besökte jag ’Fotcompaniet’ och träffade Senia Zotou för första gången. Erfarenheten var positiv och sedan dess har jag varit hennes patient. Senia är professionell, kunnig, och verkligen omtänksam. Sessionerna (Medicinsk fotvård) är 60 minuter långa, med fotbad, klipping och slipning av naglarna och behandling av förhårdnader. På den mer medicinska sidan utvärderar Senia hudens hälsa. Min favoritbehandling är en underbar fot- och benmassage som lämnar fötterna helt hydrerade. Hon ger också råd om hur man håller fötterna hälsosamma med hjälp av lämpliga skor och fotvårdsprotokoll.
    Jag rekommenderar fullt ut Fotcompaniet och Senia, om du letar efter högkvalitativ hälsopedikyr. Läs mer
  • 2018-10-03

Christina A skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård. Alltid vänligt bemött och väldigt proffsiga behandlingar. Det här har blivit mitt stamställe :) Läs mer
  • Johanna C

2018-10-02

Johanna C skrev om Fotcompaniet
    Jag fick medicinsk fotvårdsbehandling. Bemötandet var både trevligt o professionellt och hela upplevelsen överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-02

Thomas M skrev om Fotcompaniet
    Bra bemötande samt proffsigt utfört
    Medicinsk fotvård!!! Läs mer

Ingela A skrev om Fotcompaniet
    Har varit kund i ett par år och är otroligt nöjd med den medicinska behandlingen jag fått! Njuter under hela behandlingen och känner mig ompysslad! Mina fotvårtor är borta och fötterna mår toppen! Läs mer

Titti F skrev om Fotcompaniet
    Mycket professionellt och vänligt. I allt från bokning av tid till behandling av fötter. Läs mer

Karin G skrev om Fotcompaniet
    Mycket bra bemötande och kompetent behandling. Har varit där ett flertal tillfällen. Läs mer
  • 2018-09-22

Phoebe L skrev om Fotcompaniet