Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fotcompaniet

Fotcompaniet

Döbelnsgatan 95, 113 52 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Fotcompaniet i Stockholm!

Att dina fötter ska må bra borde vara en självklarhet. Det är du är värd.
När du kommer till oss på Fotcompaniet hjälper vi dig till en riktigt bra fothälsa, oavsett om du har besvär du vill bli av med eller om du vill ha en härligt avslappnande fotbehandling.

Med mer än 20 år erfarenhet och en klinik som rymmer 5 behandlingsrum för fotvård och ett rum för massageterapeut och naprapat kan vi erbjuda dig allt du behöver för att du och dina fötter ska må bra.

Vi erbjuder högkvalitativ medicinsk fotvård, men också föreläsningar, utbildningar och workshops.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
09:00-17:00
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 68 kunder tycker om Fotcompaniet

• Marie N skrev om Fotcompaniet
    Känns proffsigt och blir väl ompysslad med skön fotvård. Har köpt både fotsalt och sockor i bambu. Nöjd med båda delarna Läs mer
  • Kristina J skrev om Fotcompaniet
    Jag har besökt Fotcompaniet många gånger i över ett års tid för Medicinsk fotvård. Senia som tar hand om mina fötter är trevlig, professionell och en fantastisk fotterapeut.

Det är bra lokaler, lugnt och skönt och trevlig välkomnande personal. Finns även bra produkter för fötter att köpa. Läs mer
  • Ingrid Å skrev om Fotcompaniet
    Fotvård
    Ett jättebra mottagande med värme och ett kunnigt omhändertagande av mina fötter och tips och råd så att de skulle må bra.
    Jag hoppades på ett proffsigt mottagande och det fick jag.
    Härligt att få gå hem med ompysslad och sköna fötter. Läs mer
  • Nahrin I skrev om Fotcompaniet
    Köpte Epsomsalt , de hjälpte till med allt och fick ett fantastisk bemötande. Bra service och god kunskap👌🏻 Läs mer
  • Lisa L skrev om Fotcompaniet
    Fotvård för två personer.
    Bra bemötande vid ankomst.
    Bra behandling av väldigt kunnig person.
    Kommer gärna åter. Läs mer
  • Stellan H skrev om Fotcompaniet
    Lugnt och avslappnande. Vänligt bemötande. Går regelbundet. Läs mer
  • Jill A skrev om Fotcompaniet
    Fotvård. Trevligt bemötande som vanligt. Professionellt utförd behandling. Återkommande kund och därmed mycket nöjd kund Läs mer
  • Goran M
    Goran M skrev om Fotcompaniet
    Trevlig personal
    Bra behandling
    Bästa fotvård i stan Läs mer
  • Anders J skrev om Fotcompaniet
    Mkt proffsigt . Alltid bra service.
    Medicinsk fotvård Läs mer
  • Karin L skrev om Fotcompaniet
    Proffessionellt bemötande och perfekt omvårdnad av mina problem med fötterna/naglarna samt bra information om hur jag ska ta han om fötterna för attt de ska må bättre. Läs mer
  • Ingmari S skrev om Fotcompaniet
    Fotvård. Pigga fötter efteråt o fick hjälp m nageltrång. Varsamma , mjuka händer Läs mer
  • Nils E skrev om Fotcompaniet
    En fantastisk upplevelse som täcker mer än bara fötter! Läs mer
  • Gry I skrev om Fotcompaniet
    Man känner sig väl omhändertagen av professionella, kunniga, duktiga och trevliga fotterapeuter . Läs mer
  • Margareta K skrev om Fotcompaniet
    Stark rekommendation. Proffesionellt och trevligt personal Läs mer
  • Lina H skrev om Fotcompaniet
    Proffsigt omhändertagande b
    Gottt bemötande
    Går som på moln därifrån med fina fötter Läs mer
  • Majlis B skrev om Fotcompaniet
    En timmes medecinsk fotvård vid flera tillfällen alltid jätte nöjd. Läs mer
  • Charlotte U skrev om Fotcompaniet
    Profssigt bemötande då jag uppfattar att ni är lyhörda för vem ni har framför er. T ex om man vill prata eller inte. Omsogsfulla och profssiga behandlingar Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård, den bästa du kan hitta. Boka hos Zenia, Irini eller Annica och luta dig tillbaka och njut. Fötterna blir som nya. OBS! Starkt beroendeframkallande 😉. Läs mer
  • Ulf H skrev om Fotcompaniet
    Bästa fotvård hittills i ett långt liv! Läs mer
  • Anette J skrev om Fotcompaniet
    Utmärkt behandling och bemötande! Läs mer
  • Joakim Å skrev om Fotcompaniet
    Toppen! Man känner sig mkt omhändertagen och väl bemött! Irini har dessutom yrkesskicklighet som gör att man vet att man får den bästa behandlingen 🙂 Läs mer
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Fotcompaniet
    Jag fick en tips om företaget av min väninna och eftersom hon är en kräsen person hade jag stora förväntningar. Jag valde medicinsk fotvård . Visste inte då att jag kan lägga till att måla naglar. Irini var väldigt trevlig, kunnig, varsam och noggran samtidigt så efter besöket bokade jag direkt nästa. Lokalen är fräsch och tyst. Det ända problemet är långa väntetider. Jag reser mycket och skulle gärna boka spontant då och då.
    Jag är jätte nöjd och har redan berättat för mina bekanta om ett duktigt fotvård team.
    På köpet fick jag veta att jag kan t.o.m. boka tid hos en hällsporre specialist. Kommer att göra det inom kort. Tack för ett fantastiskt fotvård och en trevlig men inte smärtsamt upplevelse. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Fotcompaniet
    Fotvård av Irina som var både mkt proffsig och trevlig. Bra råd och rekommendationer, framför allt Nalox - så fina tånaglar redan efter en vecka!! Kommer garanterat komma tillbaka. Tack! Läs mer
  • Marie K skrev om Fotcompaniet
    Fantastisk kunnig och trevlig personal. Riktiga proffs! Läs mer
  • Tina R skrev om Fotcompaniet
    Enkel fotvård. Var väldigt nöjd och Maria var en härlig, duktig tjej. Återkommer gärna. Läs mer
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Fotcompaniet
    Jag har alltid haft sprickor och ömma klackar och letade efter en långvarig förändring. I 2017 besökte jag ’Fotcompaniet’ och träffade Senia Zotou för första gången. Erfarenheten var positiv och sedan dess har jag varit hennes patient. Senia är professionell, kunnig, och verkligen omtänksam. Sessionerna (Medicinsk fotvård) är 60 minuter långa, med fotbad, klipping och slipning av naglarna och behandling av förhårdnader. På den mer medicinska sidan utvärderar Senia hudens hälsa. Min favoritbehandling är en underbar fot- och benmassage som lämnar fötterna helt hydrerade. Hon ger också råd om hur man håller fötterna hälsosamma med hjälp av lämpliga skor och fotvårdsprotokoll.
    Jag rekommenderar fullt ut Fotcompaniet och Senia, om du letar efter högkvalitativ hälsopedikyr. Läs mer
  • Christina A skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård. Alltid vänligt bemött och väldigt proffsiga behandlingar. Det här har blivit mitt stamställe :) Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Fotcompaniet
    Jag fick medicinsk fotvårdsbehandling. Bemötandet var både trevligt o professionellt och hela upplevelsen överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Thomas M skrev om Fotcompaniet
    Bra bemötande samt proffsigt utfört
    Medicinsk fotvård!!! Läs mer
  • Ingela A skrev om Fotcompaniet
    Har varit kund i ett par år och är otroligt nöjd med den medicinska behandlingen jag fått! Njuter under hela behandlingen och känner mig ompysslad! Mina fotvårtor är borta och fötterna mår toppen! Läs mer
  • Titti F skrev om Fotcompaniet
    Mycket professionellt och vänligt. I allt från bokning av tid till behandling av fötter. Läs mer
  • Karin G skrev om Fotcompaniet
    Mycket bra bemötande och kompetent behandling. Har varit där ett flertal tillfällen. Läs mer
  • Phoebe L skrev om Fotcompaniet
    Fotvård! Alldeles utmärkt som vanligt! Fick så fina fötter! Läs mer
  • Ann-sofie G skrev om Fotcompaniet
    Med. Fotvård - mycket proffsig o kompetent personal. Läs mer
  • Maria N skrev om Fotcompaniet
    En behandling - medicinsk fotvård av Senia. Professionellt o vänligt bemötande. Tar hänsyn till min/ kundens upplevelse o önskemål. Följer upp från tidigare behandlingar.
    Fötterna känns "renoverade" efter behandlingen. Läs mer
  • Eva J skrev om Fotcompaniet
    Fotvård

Fick som vanligt en fantastiskt skön fotvård. Hon hanterar en kittlig person så bra och resultatet blir så bra.

Lågmäld och pratar lagomt mycket så man kan verkligen koppla av och njuta hos henne.
    Toppbetyg! Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Fotcompaniet
    Maria gör mina fötter babymjuka.
    Hade stora problem med fotvårtor vid första besöket. Med hjälp av Marias professionella behandling och råd är jag nu fyra månader senare helt kvitt problemen. Läs mer
  • Celeste D
    Celeste D skrev om Fotcompaniet
    Proffsigt bemötande och utförande
    Rent och fräscht i lokalen
    Riktigt trevliga terapeuter
    Jag har bara gott att säga om Fotcompaniet. Läs mer
  • Helena B skrev om Fotcompaniet
    Fotcompaniet utför den bästa fotvården jag någonsin varit på. Maria är mycket kunnig. Upplevelsen är mycket behaglig. Läs mer
  • Nadja S skrev om Fotcompaniet
    Som proffesionel dansare behöver jag verkligen ta hand om mina fötter i perioder. Fotcompaniet är ett väldigt bra och kunniga!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Natalia N skrev om Fotcompaniet
    Jag har köpt hos Annika och Irene avlastande plast för mina fot ,som är deformerade av Halkus Valgus. Jag är nöjd. Läs mer
  • Loannis Z skrev om Fotcompaniet
    Professionella och trevliga😉😉😉😉 Läs mer
  • Johan U skrev om Fotcompaniet
    Lätt att boka tid.
    Trevlig personal.
    Får precis den behandling jag behöver Läs mer
  • Anders J skrev om Fotcompaniet
    Snabb behandling av förhårdnad/vårta
    Extremt positivt mottagande Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Fotcompaniet
    Fotvård. Bra massage och fina tips. Jag går fortfarande på kuddar, känns det som Läs mer
  • Håkan L skrev om Fotcompaniet
    Medicinsk fotvård och salva för diabetiker. Fantastiskt bra bemött. Förväntade mig få en undersökning och bedömning av min fothälsa vilket överträffades. Jag fick förfrågan om att boka ny tid men valde att boka själv på internet efter att ha kollat min och hustruns almanackor. Läs mer
  • Katarina L skrev om Fotcompaniet
    Bra snabb service och trevliga Läs mer
  • Shilan N skrev om Fotcompaniet
    Jag bokade medicinsk fotvård.
    Fick ett professionellt och vänligt bemötande trots att jag kom sent.
    Då min man hade fått sin medicinska fotvård där och var supernöjd så hade jag höga förväntningar. Dessa uppfylldes och mer därtill. Jag gick därifrån med helt nya fötter! Läs mer
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Fotcompaniet
    Proffs i allt: bemötande, service och sist men viktigast åtgärdar dina fotproblem så att du går därifrån på moln! Läs mer
  • Katja L skrev om Fotcompaniet
    Jag fick ett bra bemötande och första intryck, väldigt lugn stämning och det kändes tryggt och avslappnande. Under behandlingen fick jag förklarat varför fötterna kan känna sig trötta och torra. Jag fick tips om hur jag kunde behandla hemma eller vilka alternativ som finns hos Fotcompaniet. Och att man inte alltid behöver ta en hel behandling utan bara bearbeta vissa delar av foten. Maria som gjorde behandlingen kändes lugn och säker på det hon gjorde. Fotcompaniet kommer jag besöka mellan jämna mellanrum från och med nu. Läs mer

Döbelnsgatan 95, 113 52 Stockholm