Bättre Fötter - Bättre Hy

Bättre Fötter - Bättre Hy

Välkommen till oss på Bättre Fötter - Bättre Hy!

Vår salong erbjuder dig allt från hårborttagning med laser till hudvård, medicinsk fotvård, vaxning, fransar och bryn samt behandlingar med botox och fillers. Oavsett om du är i behov av en behandling eller om du bara vill få en avkopplande stund i din vardag kan du alltid vända dig hit. Här är du i fokus.

Vi är medlemmar i Sveriges hudterapeuters riksorganisation (SHR), i Svenska Laser – Medicinska Sällskapet (SLMS) samt i Sveriges Fotterapeuter. Dessutom håller vi oss ständigt uppdaterade för att leverera den kvalitet vi utlovar.

Få bättre fötter, bättre hy och bättre livskvalitet - kontakta oss!

Följ oss gärna på Facebook och Instagram: @battrefotterbattrehy

Läs vad 256 kunder tycker om Bättre Fötter - Bättre Hy 2

2021-07-03
    Fräscht proffsigt trevligt bemötande god service
    Tack Lisa för din fina bedömning det värmer. Önskar dig en riktigt skön sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-07-01
    Liktornar åtgärdades sakkunnigt. Trevlig upplevelse.
    Tack för din fina bedömning, hoppas innerligt att det lär dröja ett bra tag innan liktornen kommer tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-07-01
    Jag har blivit bemött på ett fint sätt och fick den hjälpen jag behövde. Jag skulle definitiv rekommendera vem som helt som behöver fotvård. Hon är grym kvinna och vi köpte från henne fotspray som är bakteriedödande spray.
    Tack snälla Shukiri för dina fina ord, det värmer i hjärtat. Hoppas verkligen att fotsprayen har hjälpt dig. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-07-01
    Fick en bra behandling och är mycket nöjd. Köpte ett par sockor
    Blev glad att höra att du blev nöjd med behandlingen. Hoppas du blev lika nöjd med bambustrumporna som du köpte (jag bara älskar dessa strumpor). Bättre Fötter - Bättre Hy
    Proffsigt och personligt bemötande
    Din bedömning av behandlingen uppskattas jätte mycket, det värmer. Bättre Fötter - Bättre Hy
  • Amanda B
    skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-07-01
    Superbra service och behandling!
    Tack snälla Amanda för dina fina ord. Uppskattar mycket att du är nöjd med vår service och behandling. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-06-04
    Jag fick ett jätte bra bemötande när jag kom in i dom fräscha lokalerna. Min fotbehandling gick super bra på Bättre Fötter - Bättre Hy. Dom är jätte kunniga och professionella.
    Oliver, tack så hemskt mycket för dina fina ord om våra lokaler och din behandling. Det stärker oss ytterligare i våra ambitioner att vara så bra vi bara kan i våra behandlingar samt att se till våra kunder känner sig väl omhändertagna. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-06-03
    Bättre fötter gör verkligen skäl för namnet. Man går på moln efter fotvårdsbehandling där. Rekommenderas starkt. Trevligt bemötande. Allt är helt .enkelt utmärkt
    Tack snälla Elise för dina fina ord, och din rekommendation. Det uppskattas väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-06-01
    Proffsigt. Trevlig lokal. Trevligt bemötande.
    Tack Leo för din fina rekommendation, vi värdesätter det jätte mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-05-11
    Mycket proffsigt mottagande och behandling.
    Kommer garanterat tillbaka
    Tack snälla Ine för den fina rekommendationen, det värmer. Du är alltid varmt välkommen tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-05-07
    Fotvård var toppen! Promenad känns lätt, personal var trevlig och kunnig. Återkommer när behov 😙
    Tack snälla Mika för det fina omdöme. Du är alltid varmt välkommen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-04-10
    Kompetent utförare.Professionellt bemötande. Resultatet är över förväntan.
    Tack snälla Lars för de fina orden. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-04-08
    Enkelt att boka. Många tider att välja mellan.
    Vid speciella problem med fötterna,
    hjälp att hitta en lösning.

Det viktigaste, trevligt bemötande.
    Fotvård när den är som bäst.
    Tack snälla Inger för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-03-08
    Alltid lika kunnig och gör jobbet väl. Rekommenderas starkt!
    Tack Aleks för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-03-08
    Bättre kan det inte bli,
    Top of the art
    Tack snälla Kjell för din fina rekommendation, och de fina orden. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-02-16
    Entreprenören’s höga kompetens
    Tack Lars för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-02-16
    Alltid lika bra! Går alltid därifrån med prima resultat. Kan varm rekommendera.
    Tack så mycket Peter för din fina rekommendation. Det uppskattar vi väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-01-07
    Superfin behandling och ett mysigt samtal med fotterapeuten.
    Tack snälla Anna för det fina omdömet. Samtalen blir mysiga när man har en så trevlig kund som digi behandlingsstolen :) Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-01-07
    Jag har nu i mång år gått på olika ansiktsbehandlingar hos Jeanette och kan säga att hon är den absolut bästa hudterapeuten man kan önska sig! Hon ger utomordentlig service, är kunnig och professionell samt har trevligt och personligt bemötande. Hon individanpassar behandlingar så att just du och din hud får det du behöver samt följer upp. Rekommenderar varmt!
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet=o)! Jättekul att att jag får följa upp din hud och dig=o)! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-01-06
    Mycket bra och trygg hårborttagningsbehandling, med proffsig service. Mycket bra rådgivning om hudvård.
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet=o)! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2021-01-05
    Var på medicinsk fotvård, blev mycket vänligt bemött och bjuden på gott kaffe. Fötterna blev lena och fina efter massage och insmörjning. Gick som på moln därifrån. Återkommer gärna!!!
    Hej Ulla, tack för dina fina ord, det värmer. Du är hjärtligt välkommen tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-11-04
    Jag bokade en fotvård lyx och fick valuta för mina pengar. Fick ett varmt och personligt, men samtidigt professionellt bemötande.
    Uppskattar dessutom att det går att använda Actiway för betalning.
    Tack Hanna för den fina rekommendationen som vi fick. Vi är väldigt glada över att man även utnyttjar sina friskvårdspengar för sina fötter (de får vara med om en hel del på ett år, och kan behöva lite kärlek emellanåt), vare sig man betalar genom Actiway eller tar med kvitto till sitt företag. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-10-12
    Medicinsk fotvård.
    Lugn o harmonisk miljö
    Man blev väl omhändertagen
    Tack Jane för din fina rekommendation, det uppskattar vi väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-10-11
    Skön behandling å bra och fina råd att ta med sig hem
    Tack snälla Camilla för din fina rekommendation. Det uppskattar vi jätte mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-09-03
    Väldigt ljus och fin salong trots att det är en källarlokal - lyxigt och fräscht! Jag har varit här flera gånger och alltid blivit väl bemött och känt mig väldigt nöjd med behandlingarna. Jag kan varmt rekommendera både ansiktsbehandlingar och fotbehandlingar på Bättre Fötter - Bättre Hy!
    Tack snälla Tanja för din fina rekommendation, det värmer. Vi blir jätte glada att höra att du upplever vår lokal ljus, fräsch och lyxig då det för oss har varit viktigt att få det så tilltalande som möjligt för våra kunder. Uppskattar jätte mycket att du även är nöjd med våra behandlingar. Du är alltid varmt välkommen till oss. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-09-02
    Första fotvården i mitt liv! Ganska skönt och avkopplande. Satt Uppkopplad på Wifi och kunde samtidigt jobba samt svara i telefon. Återbesök bokat om 6 veckor, helnöjd kund!
    Tack Ronnie för din fina rekommendation, blev glad att höra att din första fotvårdsupplevelse blev positiv. Skönt att höra att du även kunde arbeta ordentligt under din behandling. Ses igen om 6 veckor. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-09-02
    Barbro är glad och positiv när man kommer. Man känner sig alltid välkommen och får proffsig behandling av sina fötter.
    Tack snälla Cecilia för den fina rekommendationen. Du är alltid varmt välkommen till oss. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-08-22
    Medicinsk fotvård.
    Bemött väldigt vänligt, trevligt, professionellt.
    Hade inte stora förväntningar mer än att det skulle vara bra med mer än vanlig fotvård.
    Företaget levde upp till mer än förväntningarna.
    Fick inform och råd om behandling. Ska återkomma för fortsatt behandling.
    Det var skönt med ompydsling av mina fötter eftersom jag inte har prioriterat dem, men blivit nu bättre. Det kändes att jag kunde gå hur långt som helst efter behandlingen.
    Väldigt trevlig och duktig dam som också bjöd på kaffe och chokladbit.b
    Tack snälla Vesna för dina fina ord gällande behandlingen. Är glad att du uppskattade fotvårdsbehandlingen och att din upplevelse hos oss blev bra. Trevligt också att höra att du kände att du kunde gå hur långt som helst :). Önskar dig välkommen till nästa behandling. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-08-18
    Bra behandling, otroligt fina lokaler och gott kaffe
    Tack Kaj för din fina rekommendation. Du är mer välkommen tillbaka för ny behandling och en kopp kaffe 😀. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-08-18
    Fotvård m nageltrångsbesvär.
    Jättetrevliga och hjälpsamma - gick därifrån smärtfri och med fina fötter :)
    Kommer gå tillbaka och rekommenderar salongen.
    Tack Pia för de fina orden och jätte skönt att höra att du inte har ont om längre. Glad att jag kunde hjälpa dig. Du är hjärtligt välkommen tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-08
    Fotbehandling med underbensmassage. Mycket bra!
    Tack för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-08
    Vänligt o professionellt bemötande och behandling
    Tack Ragnhild för de fina orden. Bättre Fötter - Bättre Hy
    Duktig och trevlig personal
    Tack så mycket för de fina orden Hanna. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-08
    Trevligt bemötande och proffsig fotvård!
    Tack Henrik för din fina rekommendation. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-06
    Jag är jättenöjd med behandlingen jag fick.

Jag har glada fötter nu 😊
    Hej Maria, tack för den fina rekommendation och jag är jätte glad att du nu har glada fötter :) Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-06
    Fick medicinsk fotvård, blev väl bemött när jag kom och kände mig direkt bekväm med stället. Hade inte så många förväntningar innan men blev väldigt positivt överraskad av hela upplevelsen.
    Tack snälla Ebba för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-07-06
    Medicinsk Fotvård . Trevligt bemötande. Skön och bra behandling. Fötterna blev lena och kändes som nya!!!
    Tack Ulla för din fina rekommendation. Trevligt att höra att dina fötter kändes som nya :). Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-06-23
    Medicinsk fotvård, serviceminded, mycket avkopplande!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-06-05
    Superbra ställe som känns som är kunniga inom området! Kommer absolut gå tillbaka.
    Tack så mycket för de fina orden. Du är hjärtligt välkommen tillbaka. Önskar dig en skön sommar! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-05-07
    Supernöjd och proffesionellt! Mina fötter blir som nya igen.:-)
    2020-04-07
    Trevligt. Kunniga. Nogranna. Man känner sig ompysslad och mycket väl omhändertagen
  • Inger K
    skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-04-07
    Medicinsk fotvård mycket väl bemötande och trevligt
    2020-03-09
    Trevligt bemötande, proffsig behandling och avslappnad atmosfär.
    2020-02-16
    Mkt kunnig o professionell personal. Trevligt och personligt bemötande.
    2020-02-15
    Jag har fortfarande inte fått Ingo om min order.
    Jag vet inte hur den kommer att levereras eller när.
    Hej Kristina U, Förstår inte riktigt vad du menar? Vi har endast försäljning i vår salong och skickar inte ut några varor för leverans. Som på andra ställen så kan vissa produkter vara slutsålda hos oss och vi försöker så fort som möjligt att få in den slutsålda produkten till oss. Ibland kan en vara vara slut hos vår grossist och då tar det lite längre tid för oss att få in produkten. Vid ditt besök den 25/1 hos oss så köpte du två produkter varav den ena var en fotkräm 100 ml. Om det är så att den krämen är slut så är du välkommen att komma in till oss för komplettering. Har vi ev missförstått någonting så är du hjärtligt välkommen att kontakta oss så fort som möjligt. Med vänlig hälsning Bättre Fötter - Bättre Hy Bättre Fötter - Bättre Hy
    2020-02-15
    Väl omhändertagen med hög kvalité
    2020-02-13
    Bra mottagande!
    Bra behandling av mina fötter!
    Kommer att gå tillbaka igen!
    2020-02-13
    Har flera gånger gått till Jeanette för att laser behandla mig för att bli av med oönskad hårväxt. Blir alltid lika nöjd. Fin salong, proffsig men ändå personlig personal som har det där lilla extra.
    2020-01-14
    Medicinsk fotvård. Mycket trevligt och kompetent bemötande. Jag rekommenderar varmt andra att besöka och få behandling hos Bättre fötter. Jag kommer definitivt att åter boka behandlingar där.
    2020-01-13
    Mycket kunnig, saklig och erfaren. Fotvård i hög klass. Rekomenderas oavsett du har svamp mellan fötterna eller bara vill putsa till dem så de mår bra.

Upplevelsen var lika bra som tidigare. Stark fyra i betyg.