Bättre Fötter - Bättre Hy

Välkommen till oss på Bättre Fötter - Bättre Hy!

Vår salong erbjuder dig allt från hårborttagning med laser till hudvård, medicinsk fotvård, vaxning, fransar och bryn samt behandlingar med botox och fillers. Oavsett om du är i behov av en behandling eller om du bara vill få en avkopplande stund i din vardag kan du alltid vända dig hit. Här är du i fokus.

Vi är medlemmar i Sveriges hudterapeuters riksorganisation (SHR), i Svenska Laser – Medicinska Sällskapet (SLMS) samt i Sveriges Fotterapeuter. Dessutom håller vi oss ständigt uppdaterade för att leverera den kvalitet vi utlovar.

Få bättre fötter, bättre hy och bättre livskvalitet - kontakta oss!

Följ oss gärna på Facebook och Instagram: @battrefotterbattrehy

Läs vad 334 kunder tycker om Bättre Fötter - Bättre Hy 2

2022-08-09 Insamlad av företaget
    Jag har alltid blivit mycket väl, vänligt och professionellt bemött. Jättebra fotvård och bra tips. Högsta betyg!
    2022-08-07 Insamlad av företaget
    Blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Hjälpte till på ett bra sätt med fotproblem.
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med nagelklippnen som jag fick..Väll omhändertagen. MVH hälsning Lennart Söderman.
    Tack snälla Lennart för din fina bedömning, det värmer. Önskar dig en fortsatt skön sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket trevligt bemötande.
    Proffsigt utförande
    Eftersom jag var första gången på fotvård så hade jag stora förväntningar som jag tycker blev infriade.
    Upplevelsen var bra och jag köpte en flaska nagellack.
    Tack Mildred för dina fina ord. Blir väldigt glad att höra att dina förväntningar blev infriade.
    Önskar dig en riktigt skön sommar och hoppas att du blev nöjd med nagellacket.
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Mycket vänligt och bra bemötande.
    Upplevde en trivsam timmes behandling av mina trötta fötter.
    Kommer snart att göra om det. Jag inhandlade en jätteskön fotkräm.
    Tack Inga för din fina bedömning, det uppskattas och värmer verkligen. Du är varmt välkommen tillbaka när du känner för det. Önskar dig en riktigt skön sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-07-06 Insamlad av företaget
    Samma fina bemötanf som vankigt
    Tack Anita för dina fina ord! Det värmer. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Jag har gått på medicinsk fotvård hos Barbro i flera år och rekommenderar henne varmt!
    Tack snälla Kristina för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Alltid lika trevligt att träffa dig när du kommer på behandling. Önskar dig en riktigt skön och härlig sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt och proffsigt bemött.
    Får goda råd hur jag ska sköta mina fötter mellan besöken
    Mina fötter mår jättebra efter och mellan fotvården hos Bättre fötter.
    Tack snälla Inger för din fina bedömning, uppskattas jätte mycket. Blir glad att höra att dina fötter mår bra efter behandlingarna. Önskar dig en riktigt skön och härlig sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Toppen med behandlingen och bemötande.
    Tack snälla Elisabeth för dina fina ord. Uppskattas och värmer mycket. Önskar dig en riktigt skön sommar. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande med kunden i fokus.
    Tack Joakim för dina fina ord! Det värmer verkligen! Önskar dig en riktigt fin sommar och vi ses efter sommaren=0). Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Blev otroligt välkomnade och trevligt sätt

Mina förväntningar överträffade allt, företaget har goda kunskaper i allt hon utförde. kunde förklara bra och kunde ge rekommendation på vad man kan göra själv

sammanfattningen av upplevelsen var bra, proffsigt och kunnig
    jag skulle absolut gå dit igen och kommer så göra.

min tjänst var fotvård.
    Tack snälla Anette för din otroligt fina bedömning. Blir väldigt glad för allt det positiva som du skriver det värmer otroligt mycket. Du är varmt välkommen tillbaka när du vill och kan. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Fräsch lokal och trevlig personal, mycket proffsigt!
    Tack snälla Jesper för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du uppskattar både vår lokal och personal.
    Det är trevligt när kunderna uppskattar vår lokal som vi själva är väldigt nöjda med. Vi utbildar oss också kontinuerligt för att kunna upprätthålla ett proffsigt arbete.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Professionell och kunnig. Också vänlig.
    Tack snälla Héléne för de fina orden, uppskattas mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande och bra behandling
    Tack för din fina bedömning, trevligt att höra att du uppskattade behandlingen och att du känner väl bemött hos oss.
    Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig bekväma med våra behandlingar.
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Mycket bra fotvård med härlig fotmassage. Lung miljö, gott kaffe. Motsvarade alla förväntningar!
    Tack snälla Ulla för ditt fina omdöme. Trevligt att höra att du upplever miljön lugn och förhoppningsvis avslappnande. Roligt att du även gillade vårt kaffe ;), det kan vara gott med en kopp kaffe då behandlingen tar nästan en timme. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Väldigt bra helt enkelt. Trevligt och bra både i bemötande och omvårdnad.
    Tack så mycket för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Utmärkt behandling,trevlig upplevelse, infriad förväntning, kort sagt,med utmärkt beröm godkänd, köpte ringblom special fotvårdssalva
    Tack snälla Ivar för din fina rekommendation, det uppskattas jätte mycket.
    Att jag även fick med beröm godkänt av dig känns verkligen underbart.
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Underbart skön fotvård med benmassage. Alltid lika trevligt att komma till Bättre Fötter -Bättre Hy.
    Går hit några gånger per år.
    Hej Inger, tack så mycket för din fina bedömning. Uppskattas mycket. Alltid lika trevligt att träffa dig. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-04-17 Insamlad av företaget
    Finfina fötter efter behandlingen
    Tack snälla Pernilla för din fina bedömning. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-04-17 Insamlad av företaget
    Bästa medicinska fotvården man kan tänka sig! Barbro är mycket proffsig och stället mycket rent och fräscht.
    Tack snälla Anna för det fina bedömningen du gav oss, uppskattas mycket och värmer i hjärtat.
    Alltid lika trevligt att träffa dig när du kommer in på behandling.
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Väl bemött o omhändertagen! Gick som på moln därifrån. Fotvård!
    Tack snälla Inger för den fina bedömningen, uppskattas jätte mycket. Härligt att du kände det som att du gick på moln. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    En skön och avkopplande stund i trevlig miljö. Kom ut på lätta fötter!
    Tack så hemskt mycket Gunnel för ditt fina omdöme, det värmer och jag uppskattar det väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Tack snälla Mikael för ditt fina omdöme. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra service, trevligt bemötande och finfint utfört jobb! Kan verkligen rekommenderas!
    Tack snälla Anders för ditt fina omdöme, det värmer och jag uppskattar det väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-20 Insamlad av företaget
    Köpte fotvård som utfördes med största noggrannhet o under trevliga former! Är stamkund redan👍
    Tack snälla Hans för ditt fina omdöme, det uppskattas mycket. Är alltid lika trevligt att träffa dig. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och hög kvalitet på sitt arbete.
    Tack snälla Anette för ditt fina omdöme. Det värmer! Vi ses snart igen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Proffsiga och super trevliga, väldigt lite kunniga.
    Tack snälla Carolina för ditt fina omdöme=0)! Det värmer! ! Vi ses snart igen=0)! Bättre Fötter - Bättre Hy
  • Lina H
    skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Fantastiskt ställe! Trevlig personal och underbara behandlingar. En riktig favorit!
    Tack fina du för ditt jättefina omdöme=0)! Det värmer! Alltid lika kul att ses och få uppdateras=0). Vi ses snart igen=0)! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra upplevelse både innan under och efter behandling .

Fick tid snabbt och blev kontaktad strax efter för kontroll av att resultatet var bra
    Tack Mats för den fina rekommendationen som du gav, uppskattas väldigt mycket. Blir glad att höra att du var nöjd med din behandling. Du är varmt välkommen tillbaka om du behöver. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Gammal fotvårdskund, går regelbundet och upplever vänligt och proffsigt bemötande och bra behandling.
    Tack snälla Barbro för din fina rekommendation, det betyder väldigt mycket. Uppskattar alltid ditt trevliga besök hos mig. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande.
    Proffsigt.
    Jag hade fotvård.
    Jag är väldigt nöjd.
    Tack snälla Anne för din fina rekommendation, det värmer. Önskar dig varmt välkommen tillbaka när du behöver behandling igen. Bättre Fötter - Bättre Hy
  • Peter E
    skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Bra och skön behandling av fötterna tillsammans med trevlig pratstund.
    Tack Peter för din fina rekommendation, uppskattas mycket. Alltid lika trevligt att träffa och prata med dig. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och härligt mjuka fötter efteråt.
    Tack Lena för dina fina bedömning, trevligt att höra att du uppskattade dina mjuka fötter. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Alltid bra och trevligt att komma dit till Barbro.
    Tack snälla Claes, det är alltid lika trevligt att träffa dig också varje gång.
    Får tack för din fina bedömning, det värmer verkligen.
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Trevlig och välkomnande personal, ljus och fin inredning i en annars ganska tråkig källarlokal. Ett professionellt bemötande och kunnig om mina problem med fötterna och plågande vårtor som har tagits om hand. Rekommenderas varmt ..
    Tack snälla Pål för dina fina ord. Gläder mig att du uppskattas oss och vår lokal. För oss är det viktigt att vara professionella och att vi kan så mycket som möjligt om olika åkommor. Av den anledningen hålleer vi oss uppdaterade med utbildningar m.m. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra behandling.
    Tack Lars för din fina bedömning uppskattas väldigt mycket. Blir glad att höra att du tyckte om behandlingen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och jag fick väl omhändertagna fötter!
    Tack snälla Uno för de fina orden, uppskattas väldigt mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-18 Insamlad av företaget
    väldig bra och allt med ett leende
    Tack snälla Kaj för ditt fina omdöme. Det är alltid lika trevligt att dig på behandling. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    Professionellt, trevligt och mycket bra behandling.
    Tack Eva för ditt fina omdöme, det värmer=0)! Varmt välkommen nästa gång vi ses! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    Blev mycket vänlig bemött och behandlingen var mycket proffsigt genomförd.
    Tack Karin, trevligt att höra att du var nöjd med din behandling, och tack för den fina bedömningen. Uppskattas. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    Bra behandling och trevligt bemötande.
    Tack Lars för din fina bedömning, det uppskattas jätte mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Var där på fotvård. Mycket bra
    Tack Björn för din fina bedömning av fotvårdsbehandlingen. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Jag beskriver den än en gång.
    Mycket bra benötande och behandling. Rekommenderar gärna till vänner.
    Köpte en nagelolja som är mycket bra.
    Tack snälla Annika för de fina orden och din bedömning. Trevligt att höra att du är så nöjd så att du rekommenderar dina vänner, vilket uppskattas jätte mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Mycket väl, omtänksamt och professionellt bemött
    Tack snälla Gunilla för fina bedömningen uppskattas mycket. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med hela besöket, bemötande, behandling ja allt!!
    Tack så hemskt mycket för den fina bedömningen, det uppskattas. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Riktigt trevligt bemötande och proffsig behandling.
    Tack så jättemycket för den fina bedömningen Rebecca! Det värmer! Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Bara positiva upplevelser samt proffsig fotvård.
    Tack snälla Claes för ditt fina omdöme, det gläder oss. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Mycket bra fotfriskvård. Skön och bra behandling.
    Tack snälla Emelie för den fina bedömningen. Vad glad jag blir att uppskattade behandlingen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Bra bemött och adekvat fotvård.
    Förväntningarna infriades ocjh jag var nöjd.
    Tack Eva för ditt fina omdöme, trevligt att höra att du var nöjd. Du är alltid välkommen tillbaka. Bättre Fötter - Bättre Hy
    2022-01-23 Insamlad av företaget
    Helt underbar kvinna och fötterna blev så mjuka o sköna
    Tack snälla Margareta för de fina orden. Visst är det skönt med mjuka och sköna fötter. Bättre Fötter - Bättre Hy