Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Bättre Fötter - Bättre Hy

Bättre Fötter - Bättre Hy

Sörgårdsvägen 24, 163 51 Spånga — Visa karta

Välkommen till oss på Bättre Fötter - Bättre Hy!

Vår salong erbjuder dig allt från hårborttagning med laser till hudvård, medicinsk fotvård, vaxning, fransar och bryn samt behandlingar med botox och fillers. Oavsett om du är i behov av en behandling eller om du bara vill få en avkopplande stund i din vardag kan du alltid vända dig hit. Här är du i fokus.

Vi är medlemmar i Sveriges hudterapeuters riksorganisation (SHR), i Svenska Laser – Medicinska Sällskapet (SLMS) samt i Sveriges Fotterapeuter. Dessutom håller vi oss ständigt uppdaterade för att leverera den kvalitet vi utlovar.

Få bättre fötter, bättre hy och bättre livskvalitet - kontakta oss!

Följ oss gärna på Facebook och Instagram: @battrefotterbattrehy
Sön: Stängt

Läs vad 97 kunder tycker om Bättre Fötter - Bättre Hy

• Helena J
    Helena J skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Det gick lätt att boka tid på nätet, jag bokade fotvård och färgning av frans och bryn. Salongen känns välkomnande och fräsch ! Härliga, fina lokaler fast det ligger en trappa ner. Väldigt trevliga både fotvårdare och hudterapeut, och väldigt duktiga. Det känns proffsigt och bra gjort rakt igenom! Jag känner mig väldigt nöjd och jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jättebra, trevligt, prydligt och ombonat med lite tända ljus.ansiktsbehandlingen som både min man och jag hade bokat kändes skön och proffsig. Mitt första men inte sista besök Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Införlivade mina förväntningar och fötterna mår nu mycket bättre. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jättefint bemötande och professionell behandling. Läs mer
  • Elnaz B
    Elnaz B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevligaste personalen och otrolig kunniga!!! Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mina fötter blev väl omhändertagna i trevliga och fräscha lokaler. Läs mer
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bättre fötter
    Lätt att boka och betala.
    Blev trevligt välkomnad och fick en bra och skön behandling av mina fötter.
    Bokar nog ny tid inför sommaren. Läs mer
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket nöjd! mycket väl bemött! Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fantasiskt fin salong, där jag fick den hjälp jag verkligen behövde. En liktorn på ett besvärligt ställe, som jag fick en varm hand till hjälp med.
    STORT TACK. Jag kommer tillbaka. Läs mer
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Kunnig, trevlig personal och behandlingar som är väl värda sitt pris. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bra och trevlig atmotsfär och skön fotvård. Läs mer
  • Ing-marie B
    Ing-marie B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket nöjd. Över förväntan. Underbart bemötande och goda tips och råd. Läs mer
  • Linna B
    Linna B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevlig och kompetent personal i mycket fräscha lokaler. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bättre Fötter - Bättre Hy är så trevliga och proffsiga i sitt bemötande av kunder och dessutom väldigt duktiga på det de gör! Jag är så nöjd med mina laserbehandlingar för hårborttagning och ansiktsbehandlingar! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag och min familj har blivit mycket väl och bra omhändertagna av bättre fötter och bättre hy. Vi har tagit både fotvård, fotmassage och ansiktsbehandlingar och allt har varit förstklassigt.
    Bemötande från personalen är fantastiskt för att inte tala om deras smakfullt inredda lokaler och service när man väntar.
    Bättre fötter och Bättre hy är en tillgång i Spånga. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Nu var det över ett år sedan jag besökte nämnda företag, men min erfarenhet är mycket positivt. Bra och professionellt behandlande av min fötter. Bra tips/förslag på hjälpmedel, kräm resp. tåspridare, som jag nyttjar varje dag. Mina fötter mår bra och så gör jag. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bra bemötande! Gjorde en ansiktsbehandling m gott resultat. Kunnig personal som tog sig gott om tid. Mycket positiv upplevelse och jag fortsätter där som kund. Läs mer
  • Sheyda S
    Sheyda S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Supernöjd med allt. Behandlingen och bemötandet. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket bra bemötande. Jag har mest gjort ansiktsbehandlingar, men också fot- och underbensmassage. Alltid professionell och trevligt att komma dit. Nya favoritsalongen! Läs mer
  • Gun E
    Gun E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag fick ett mycket bra bemötande och stor kunnighet om fötter. Både jag och maken har anlitat Bättre fötter och är mycket nöjda. Jag har rekommenderat företaget till andra. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bokade fotvård väldigt smidigt via hemsidan. Super nöjd med behandlingen jag fick av Barbro! Fräsch lokal och vänligt bemötande. Kan varmt rekommendera ett besök! Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Laserbehandling personalen mycket trevlig och hjälpsam. Resultatet av behandling över förväntan.
    Fotvård mycket skön och trevlig personal. Läs mer
  • Annica B
    Annica B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag har fått hjälp med mina besvärliga fötter. Samt även med hyn i ansiktet. Bortagning av prickar samt bryn.
    Mycket bra ställe, kan rekommenderas Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket trevligt bemötande, superbra service, toppfina lokaler mm! Läs mer
  • Karin K
    Karin K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Avslappnad miljö som ligger centralt dvs lätt att ta sig dit. Bra bemötande med kunskap. Köpt strumpor och krämer på eget intiativ. Blir inte uppmanad, föreslagen inköp. Får saklig information. Återvänder gärna. Läs mer
  • Camilla U
    Camilla U skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag har gjort ansiktsbehandling och färgat fransar och bryn inkl. formning av brynen. Supernöjd!! Trevligt bemötande och fina lokaler. Jag kan verkligen rekommendera Bättre Fötter - Bättre Hy. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fick ett mycket trevligt bemötande, kommer att fortsätta besöka företaget fler gånger Läs mer
  • Anette R
    Anette R skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård - svarade upp på min förväntan. Läs mer
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag rekommenderar alla som vill ta hand om sina fötter att gå till Bättre Fötter - Bättre Hy. Mycket trevligt och professionellt bemötande med svar på alla möjliga frågor om fötter och hur man tar hand om dem. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag har skött mina fötter samt köpt diverse fotsalt och fotcremer.
    Barbro är alltid lika trevligt och roligt att komma till och sköta sina fötter med proffshänder. Uppmuntrande ord och bra tips för att hålla fötterna i bästa skick även om man inte alltid gör det bästa själv med fötterna.
    Förväntningarna är införlivade. och hoppas bara att jag själv får lite mer tid att sköta mina fötter så man får lite rosor när man kommer till Barbro. Läs mer
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    jättetrevligt och professionellt Läs mer
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket trevligt bemötande.
    Ibland är bokningstiden försenad.
    Generösa öppentider. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jättenöjd med mina besök, alltid professionellt och bra resultat. Läs mer
  • Yvonne U
    Yvonne U skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jättehärligt att besöka dom vilket jag gör regelbundet med fötter och ansikte. Trevliga och bra, jag rekommenderar dom verkligen. Yvonne Läs mer
  • Monika R
    Monika R skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Ansiktsbehandling, färgning av bryn o fransar o köp av produkter. Bemötande trevlig o korrekt. Läs mer
  • Sabera K
    Snabb hjälp
    Bra tips Läs mer
  • Tina E
    Tina E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag är mycket nöjd med såväl bemötandet som behandlingen jag har fått på hud- respektive fotvård.
    Exuviance ansiktskrämer är underbara!
    Fotkrämen Gehwol Fusskraft Blau luktar gott av lavendel och rosmarin!
    Jag kan varmt rekommendera deras tjänster!
    Tina Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevligt bemötande när jag kom dit med mina konstiga tånaglar. Barbro konstaterade att jag hade nagelsvamp. Med hjälp av egen behandling med hennes salva och Barbros slipning och putsning då och då är mina naglar OK igen. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Allt var över förväntan. Inget att klaga på.
    Barbro tog väl hand om oss. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Har köpt både fotvård och ansiktsbehandling, är nöjd både med bemötande och själva behandlingarna. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevlig person men mina förväntningar var större.
    Kommer inte gå tillbaks eller rekomendera. Läs mer
    2018-04-04 Bättre Fötter - Bättre Hy svarar Anki J
    Hej Anki
    Tråkigt att höra att du inte var nöjd med din behandling.
    Jag vore väldigt tacksam om du har möjlighet att återkomma till mig och tala om vad det var som du var missnöjd med, så att jag vet vad jag ev kunde gjort bättre. Och framförallt vad det var för förväntningar som du hade och som inte infriades enligt dig.

Vad jag kommer ihåg så hade du väldigt fina fötter med lite torrhet på dina hälar. Du hade bokat en medicinsk fotvårdsbehandling där det ingår fotbad, rensning, klippning och slipning av dina naglar samt att man åtgärdar ev problem som finns t ex vårtor, liktorn, nageltrång m.m. efter det filades dina fötter och jag avslutade med en fotmassage.
    Jag erbjuder också alltid mina kunder som tar 1 timmes behandling eller längre på kaffe, the eller vatten med något gott till, som lite avkoppling under behandlingen.
  • Gregor S
    Gregor S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket bra bemötande och behandlingar. Fick hjälp med mina fötter där fick jag sår i och med att jag har diabetes. Läs mer
  • Anette V
    Anette V skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Har bara haft positiva upplevelse, bemötande har varit proffsigt rekommenderat bra produkter. Behandling jag har gjort är fötter jag har inte haft några stora problem och behövde bara ta hand om dem. Läs mer
  • Marina W
    Marina W skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fantastisk personlig service och kompetens. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag valde en fotbehandling och den var helt underbar. Allt från att personalen var helt fantastisk till att resultatet blev jag otroligt nöjd med. Jag kommer vilja komma tillbaka! Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag har varit där för att ta bort hår under armarna och på smalbenen. Bemötandet är grymt och behandlingne också! Är supernöjd med resultatet. Jag har inget negativt att säga om detta. Har varit där 6 gånger, har övervägt att byta hudvårdprodukter till det dom har bara för att kunna gå till dom för ansiktsbehandlingar och rådgivning för det också. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotbehandling.
    Behandlingen var bra och bemötandet var väldigt bra. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevligt ställe, duktiga och kompetenta! Jag är alltid nöjd! Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Absolut den bästa fotvården !!!
    Efter ett antal år med missköta fötter både av kliniker (bland annat dåliga krämer och behandlingar som håller max ett par veckor) och mig själv så har jag äntligen blivit av med mina sprickor och torra fötter. Efter 3 ggr. så behöver jag bara gå 3-4 ggr. per år för efter kontroll. Behandling och salvan tillsammans är nyckeln till det fina resultatet

Från en mycket glad fotvårdkund
    Kjell. Läs mer

Sörgårdsvägen 24, 163 51 Spånga