Alla kategorier Fotvård Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Bättre Fötter - Bättre Hy

Bättre Fötter - Bättre Hy

Sörgårdsvägen 24, 163 51 Spånga — Visa karta

Välkommen till oss på Bättre Fötter - Bättre Hy!

Vår salong erbjuder dig allt från hårborttagning med laser till hudvård, medicinsk fotvård, vaxning, fransar och bryn samt behandlingar med botox och fillers. Oavsett om du är i behov av en behandling eller om du bara vill få en avkopplande stund i din vardag kan du alltid vända dig hit. Här är du i fokus.

Vi är medlemmar i Sveriges hudterapeuters riksorganisation (SHR), i Svenska Laser – Medicinska Sällskapet (SLMS) samt i Sveriges Fotterapeuter. Dessutom håller vi oss ständigt uppdaterade för att leverera den kvalitet vi utlovar.

Få bättre fötter, bättre hy och bättre livskvalitet - kontakta oss!

Följ oss gärna på Facebook och Instagram: @battrefotterbattrehy
Sön: Stängt

Läs vad 185 kunder tycker om Bättre Fötter - Bättre Hy

• 2019-06-16

Sherin K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Att debitera 18 årig för ( del behandling ) för att komma sent beror på stark anledning det är hemsk .
    Du medicin fotvårdare förlorade 2 kunder jag och min dotter Läs mer
  • Aida K

2019-06-14

Aida K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Barbro and Jeanette are amazing. I have been seeing Barbro for pedicures for almost 2 years and I am super happy. The place is clean and spotless.

I have been going to Jeanette for laser and shaping of my eyebrows and I feel I am always in great hands.

It's an hour of my time that is always well spent, a great place to give yourself some time out from everyday life and just relax.

Highly Recommended! Läs mer
  • 2019-06-10

Helena E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård
    Jättebra
    Vacker ich fin miljö och proffsigt bemötande😍 Läs mer
  • 2019-06-07

Pirkko M skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag går till denna fotterapeuten p.g.a känslan jag får”där” och det känns så bra efteråt också. Själva jobbet gör hon bra. Jag rekomenderar detta fotvårdsmottagningen. NÖJD! Med vänlig hälsning, Pirkko Muttala Läs mer
  • 2019-06-07

Maria L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Man blir väldigt väl mottagen och omhändertagen
    Gjorde en vårtbehandlig Läs mer
  • 2019-06-06

Gunilla A skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevligt bemötande kännsla av lyx rekommenderar till bekanta Läs mer

Kurt N skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag blir väl bemött
    Utför en mycket bra fotvård Läs mer

Joanna D skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Medicinsk fotvård
    Trevlig o fräsch miljö
    Barbro är mycket kunnig:) Läs mer

Georgios P skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Allting mycket seriöst och toppenbra! Läs mer

Anna-maija N skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård, skadade stortånaglar. Trevligt, vänligt bemötande. Läs mer

Gunilla W skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård
    Bra vård i lugn miljö Läs mer
  • Filippa S

2019-05-09

Filippa S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fick medicinsk fotvård. Väldigt trevlig och kunnigpersonal och jag är helt nöjd över resultatet. Fick dessutom goda råd om hur jag ska ta hand om mina fötter själv. Läs mer
  • 2019-05-08

Uwe J skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bra service och behandling, kommer gärna åter Läs mer
  • 2019-05-08

Solveig S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård, trevligt bemött skönt att bli ompysslad och dessutom bli bjuden på kaffe.
    Mycket nöjd med allting. Läs mer
  • 2019-05-07

Eva Z skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket proffsig fotvård. Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2019-05-06

Louise A skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Väldigt trevligt och professionellt 👍
    Och fotvården gav ett fint resultat!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-06

Eva-lena I skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Helt ok men ingen aha-upplevelse.Varken råd eller avslutande massage. Läs mer
    2019-05-06 Bättre Fötter - Bättre Hy svarar Eva-lena I
    Den behandling du bokade är en klassisk ansiktsbehandling och de steg som ingår i just denna behandling går att läsa om på både boka direkt samt våran hemsida. Dessa steg ingår alltid i en klassisk ansiktsbehandling vart man än går. Jag frågade dig innan behandlingen om du önskade hjälp eller fokus på något speciellt innan behandlingen påbörjades. Du önskade hjälp med rynkor. Jag informerade dig då att när rynkor väl uppstått så hjälper endast t ex botox/fillers, laserbehandling m.m. samt att det krävs mer än en behandling.
    Det finns tyvärr inga krämer som kan trolla bort just rynkor. Jag gav dig råd på de frågor som du hade.
    Gällande ansiktsmassage så ingår den i behandlingen och det fick du efter portömningen. Massagen är alltså i mitten av behandlingen innan ansiktsmasken läggs på, behandlingen avslutas alltid med avslutande produkter.
    När vi pratade om antiage fick du även information om att man behöver börja ta hand om sin hy redan i 30-årsåldern!
    Vilket innebär att använda en aktiv hudvård dagligen. Det kan liknas med att borsta tänderna två gånger om dagen för att bibehålla starka och mer motståndskraftiga tänder.
    När det kommer till huden spelar sen självklart gener, solen, miljöpåverkan, hur man tar hand om sin hy o.s.v. en stor roll.

Vi hoppas att du kan få hjälp av någon av de andra behandlingarna som du fick rekommenderat!
  • Helena K

2019-05-06

Helena K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket proffessionella och supertrevligt bemötande. Återkommer hit regelbundet. Läs mer

Astrid O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    fotsalva, blev mycket trevligt bemött hade inga särskilda förväntningar Läs mer

Maria C skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Suverän service och kvalitet! Överlägset den bästa hudterapeuten jag varit hos. Läs mer

Torbjörn J skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Otroligt trevliga - men framför allt kompetenta. Riktigt bra utveckling, åtminstone för mina fötter.......... Läs mer
  • 2019-04-09

Linda O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bra upplevelse, trevlig miljö mm Läs mer
  • 2019-04-09

Linda F skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Medicinsk fotvård. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer

Gunnel M skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Medicinsk fotvård blev bemött på ett mycket trevligt sätt, fullt fokus. Hade höga förväntningar och var nyfiken på företaget. Var helt nöjd och går gärna dit igen Läs mer

Karin C skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bättre fötter bättre hy ligger perfekt i Spånga centrum. Fotbehandlingarna uppfyller med råge mina högt ställda krav. Går gärna hit! Läs mer
  • Ann-Sophie E

2019-04-08

Ann-Sophie E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    alltid glad och trevlig och fina fötter får jag. Läs mer
  • Bertil F

2019-04-08

Bertil F skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fortvård. Vårtbehandlingar. Lugn och mycket fräsch miljö. Trevlig personal och bemötande. Läs mer

Lena R skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag var på fotvård. Mycket bra resultat och trevligt bemötande. Läs mer

Lotta K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Man blir alltid vänligt bemöt, man känner att man är i fokus. Jag har varit där för olika behandlingar och handlat produkter av dem. Läs mer

Caroline G skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jeanette är super proffsig och man känner sig väl omhändertagen när man kommer dit. Läs mer
  • 2019-04-05

Rent o fräscht Läs mer
  • Jenny S

2019-04-05

Jenny S skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag var på ansiktsbehandling med frans- och brynfärgning. Trevligt bemötande, mycket skön behandlingsstol. Jag ville ha tips på krämer vilket jag fick och även två små burkar med prover till min mamma :) Läs mer
  • 2019-04-04

Nina O skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Gjorde en ansiktsbehandling. Blev mycket väl bemött och fick bra information om produkter och tips. Mycket skönt ansiktsbehandling. Läs mer

Eva Ö skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Väl omhändertagen och mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Anette V skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Har varit på ansiktsbehandling, fotvård och vaxning.
    Alltid bra bemötande och proffsigt
    Mina förväntningar av behandlingen var precis som jag förväntade mig och ville ha ut av mina behandlingar

Trevlig lokal och fint mottagande och är alltid trevliga.
    Alltid behjälpliga vid frågor och lösningar Läs mer

Helen N skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fint bemötande och proffsigt handlag! Läs mer

Pia L skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fotvård. Mycket bra bemötande såväl som omvårdnad. Fick flera goda råd och pressades inte på något sätt att köpa produkter (hon sa istället att jag ska använda det jag har hemma först) eller boka ny tid.
    Känner mig mycket nöjd med mitt besök och stort förtroende till henne. Läs mer

Agnes M skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Barbro är bäst, alltid bra bemötande, och mycket kunnig Läs mer
  • Stefan K

2019-04-03

Stefan K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Professionellt och vädigt trevligt. Läs mer

Harry F skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag har fotvård och uppskattar närheten och att det fungerar bra med nagelklippning regelbundet. Läs mer

Viktoria B skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag beställde en klassisk ansiktsbehandling med brynplock, fransfärgniing och portömning. Mina förväntningar infrias alltid. Jag får alltid ett mycket trevligt och bra bemötande på alla sätt. Detta är mitt stamställe och jag rekommenderar verkligen Bättre fötter -bättre hy! Läs mer
  • 2019-02-05

Zerlina M skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Jag får fotbehandling: jag får en bra bemötelse från min behandlare, jag upplever att hon vet vad hon gör och det känns som mina fötter är på förbättringsväg.
    Första gången jag skulle gå, blandade jag ihop tiderna och dök upp en timme senare, det var en ärligt misstag men de var snabba med att skicka en räkning som inte gick att stoppa sen. Så det kändes jobbig och lite surt att behöva betala extra 695kr på det redan drygt 1000kr jag hade redan betalt för första (ombokad) besöket + produkter. Det var en liten tid då jag tänkte ta mina fötter ngn annanstans....
    Men jag är kvar som kund på grund av min behandlare och det bra jobb hon gör med mina fötter. Läs mer
    2019-02-06 Bättre Fötter - Bättre Hy svarar Zerlina M
    Vi har avbokningsregel där avbokningarna skall göras senast 24 timmar innan bokad tid.
    När en kund inte dyker upp så noteras denna bokning som en No Show bokning, i samband med detta så skickas det per automatik en faktura till kunden för utebliven behandling.

Vi försöker alltid nå våra kunder när vi märker att de är sena för att lyssna om de är på väg eller om det hänt något.
    Detta gjordes även i ditt fall, vi ringde och lämnade meddelande till din mobil 5 minuter efter den bokade tiden, 10 minuter efter din bokade tid skickade vi även ett sms till dig.

Varför debiteras du?
    När du beställer tid för behandling så ingår vi ett avtal. Du förbinder dig att komma till oss på överenskommen tid och köpa beställd behandling. Vi förbinder oss att reservera denna tid för dig och inte sälja den till någon annan.
    Så länge du inte avbeställer tiden, kan jag inte sälja den till någon annan.
    Därför blir du betalningsskyldig för den uteblivna eller sena avbokningen.
    Som egen företagare är vår lön en del av omsättningen, dvs pengarna som kommer in i företaget när vi säljer en behandling eller vara.

Vi vill tacka dig så mycket för att du fortfarande ger oss ditt förtroende med att behandla dina fötter.
  • Eva H

2019-01-31

Eva H skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    En nagel lossnade till 50% på en stortå.
    Jag tyckte det var mycket obehagligt och vände mig till Bättre Fötter för att få hjälp. Jag fick komma samma dag och fick hjälp med mitt bekymmer på ett proffsigt och tryggt sätt. Jag är helnöjd med resultatet. Läs mer

Christopher V skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Fint bemötande i trevlig miljö. Fick medicinsk fotvårdsbehandling, mycket nöjd med resultatet. Barbro är erfaren och ingjöt förtroende. Jag ser mig redan som blivande stamkund! Läs mer

Joakim E skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Sökte för problem med liktorn, en behandling hjälpe. Trevlig och professionellt bemötade. Läs mer

Niklas F skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Trevligt personligt och proffesionellt.
    Blir defenitivt ett återkommande ställe att besöka. Läs mer

Ingela K skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket lugnt och behagligt och proffsigt utförd behandling! Läs mer

Sonja H skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Bokade ansiktsbehandling. Trevligt bemötande och bra pris. Fick mycket info. Och är nöjd med behandlingen. Inte så mysigt då man har lysrör utanför rummet som lyser in. Känns verkligen att man är på ”behandling”. Läs mer
  • 2018-12-04

Eva I skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Mycket bra bemötande. Väldigt nöjd med resultatet. Min dotter är mycket nöjd med ansiktsbehandlingen som hon fick för sin tonårshy och de produkter som vi blev rekommenderade att köpa. Läs mer
  • Linda R

2018-12-03

Linda R skrev om Bättre Fötter - Bättre Hy
    Ansiktsbehandling classic som utfördes individuellt anpassad för mig. Mycket behagligt och vänligt genomförd. Mycket gott bemötande och professionellt rekommenderat när det gäller produkter och hur ofta behandlingen behöver upprepas. Läs mer

Sörgårdsvägen 24, 163 51 Spånga