En Härlig Salong i Stockholm

En Härlig Salong i Stockholm

Ring 08-650 11 70 enharligsalong.se
4.4

Vackert yttre och ro för själen i en härlig atmosfär! Vi är en skönhetssalong där vi ser till både kropp och själ. Vi sträcker oss lite längre än traditionella salonger genom vår härliga atmosfär och genuina intresse i dig. Vi har satt samman ett generöst utbud av hudvård för både män och kvinnor, med alltifrån specialkomponerade...

57 omdömen om En Härlig Salong i Stockholm

Frida S
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jobbar snabbt och över lag bra. Dock ganska frånvarande personal och kände mig inte riktigt omhändertagen, man är ju trots allt ganska utsatt som kund när man står halvnaken inför en främmande person och får en spraytan. Dessutom fick jag två stora vita ränder på "kärlekshandtaget" pga missat parti i "valken" så nu kan jag inte använda bikini som var tänkt. Har dessvärre inte heller tiden att gå tillbaka och åtgärda detta. Tänk gärna på det till nästa kund :)

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Marie B

........................................

Andreas B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Ingrid J
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trevlig salong, duktig personal och bra läge.

Britta Å
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra bemötande och bra behandling.Nöjd!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Adolat K
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag har bara använt mig utav en av era tjänster det är vaxning. Tycker det är väldigt trevligt, fräscht och allmän bra atmosfär. Personal är super trevlig. Jag har inget att säga dåligt om salongen!

Ann-mari A
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag blir alltid mycket väl bemött när jag besöker En Härlig Salong. Jag har gjort olika ansiktsbehandlingar, massage, vaxning, fotvård och jag har varit nöjd med både behandlingarna och resultat. Jag går gärna hit då det är en liten och trevlig salong och man blir alltid väl omhändertagen.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Linnea C
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Var inte alls nöjd. Gjorde en brasiliansk vaxning och dagen efter såg jag flera missade partier. Går aldrig dit igen tyvärr.

Svar från En Härlig Salong i Stockholm

Hej Linnea Tråkigt att du inte kände dig nöjd med behandlingen. Då du gjorde denna bokning i somras så kommer jag dessvärre inte ihåg det. Men hade uppskattat om du hade meddelat oss direkt i anslutning till din behandling så vi hade kunna hjälpa dig och åtgärda vaxningen. Så här långt efteråt är det svårt att rätta till missade partier. Hoppas du kan ge oss förtroendet igen. Mvh Jennie Wikdahl

Ann-zophie A
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trevlig miljö, lungt och avslappnat. Proffsigt utförda behandlingar.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Cecilia N
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Älskar deras vaxbehandling. Jennie är så duktig - fast satan vad ont det gör. Men det är värt det, det blir så snyggt och bra efteråt😄👍

Agneta S
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Mycket bra bemötande och service. Flexibelt vad gäller tidsbokning vilket är viktigt för mig. Jag går till Jennie för Diatermi.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Gisela R
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra, men saknar det lilla extra.

Majken K
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Härliga behandlingar och ett härligt bemötande hos en Härlig Salong!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Josefin L

Proffsig och duktig personal! 5++

Isabelle L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag har varit där många gånger och det har alltid varit trevligt att komma dit. Prisvärt och trevliga människor, jag går alltid gått hem nöjd.

Fern M
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Väldigt fin och ren salong. Trevliga persona! Har gått där i snart 1 år nu och tycker att det är alltid trevligt!

Elisabeth G
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Professionellt utförda tjänster med ett varmt, vänligt och personligt bemötande. Har prövat ett flertal tjänster och alltid blivit mycket nöjd! Rekommenderas starkt!

Eva L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag är jättenöjd! Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Helena H
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Köpte en ansiktbehandling på salongen. Mycket bra bemötande och en riktigt bra ansiktbehandling där jag även fick utan kostnad plockade och färgade ögonbryn som blev mycket bra. Har rekommenderat salongen till andra.

Kati N
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Fantastiskt bemötande. Trevliga lokaler. Lugnt och skönt.

Eva V
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag är glad att jag har hittat En härlig Salong. Jag har alltid blivit trevligt bemött och jag känner att de gör det de kan för att kunna tillmötesgå min önskan om tid etc.

Eva Britt L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Alltid bra bemötande. Lite hemkänsla.

Fanny B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jennie är den bästa jag gått till! (Har testat flera olika salonger för vax innan) Rekommenderar henne starkt!

Mai T
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jenny är erkänt skicklig och kundfokuserad, stämningen lugn och fin och produkterna av hög kvalitet. Helt ekologiska behandlingar går också att få. Smidig online bokning via bokadirekt.se

Madeleine A
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra behandlingar, trevlig personal!

Maria H
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trevligt och med ett bra bemötande. Jag kände mig trygg. Jag böjde och färgade fransar och bryn. Jag har varit nöjd varje gång jag varit där. Om man skulle vara missnöjd efter någon vecka så är det inga problem att få komma tillbaka och rätta till det som behövs

Linnea D
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jag gillar en härlig salong, mysig och hemtrevlig känsla. Trevlig personal dessutom!

Marika L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Den bästa salongen! Med en fantastisk service.

Mathilda C
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Det var jättebra och personalen var jättetrevliga!

Patrik B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra service och alltid trevligt bemötande.

Mona M
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Just nu Brasiliansk vaxning. Jättebra bemötande och lugn och trevlig atmosfär! Har tidigare även gjort ansikt behandling, fransböjning och pedikyr allt bara bra. Funkar bra att boka i deras system via nätet. Har inget att klaga på!

Mina G
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Inte nöjd, fick inte alls badkar hade förväntat mig av behandlingen.

Svar från En Härlig Salong i Stockholm

Det var tråkigt att höra att du inte fick det du förväntat dig av oss. Vi har försökt nå dig via mail för att höra vad som gått snett. Hör gärna av dig och berätta för oss vad som inte gick vägen så har vi chans att lära oss och göra något åt det :)

Josefin L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Jättetrevligt bemötande och mycket noggrant utförd behandling! Toppen!

Tilda D
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bästa stället för vaxning i Stockholm jag varit på.

Sofia R
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Mycket bra bemötande och upplevelse.

Stina M
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trevlig personal, dock inte hygienisk då hen använde samma spatel i bikini under hela vaxningen, sen gjorde det fruktansvärt ont eftersom hen inte fixerade ordentligt.

Svar från En Härlig Salong i Stockholm

Hej Stina Tråkigt att du känner dig missnöjd med din vaxning. Vill bara tala om att eftersom vi använder en Precleanse som bla innehåller aha innan all vaxning så blir huden descinficerad och döda hudceller försvinner från huden. Dessa kommer då inte ner i vaxet. Dessutom rengörs och desinficeras spatlar mellan kunder. Vid uppkomst av blod eller liknande används alltid engångsspatlar. Vi ser allvarligt och noga på våra rutiner och vår hygien.

Stefano D
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Always very good service in a tidy and relaxing environment. Quite unpredictable is the price: for the same treatment it is different every time.

Svar från En Härlig Salong i Stockholm

Hi Stefano I looked at your bookings and saw that you haved payed for "vaxning bröst+ mage" two times and " vaxning bröst" one time. The price is depending on how much we wax. I think one of our therapist did both your chest and stomach the first time you visit us but charged you for just a chestwax. I´m sorry and I understand that you have found this a bit comfusing.

Tove O
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Oerhört gullig och proffsig personal. Har både varit där för intimvaxning och diatermi och båda delar genomförs på ett mkt bra sätt.

Jessica L
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Underbara hudterapeuter och bästa kvalité på behandlingarna på en härlig salong. Jag går dit regelbundet!

Lena D
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Behaglig och rogivande miljö, proffsig personal Kan rekommendera salongen å det varmaste.

Pietro N
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

En fin och mysig salong med kunnig personal och bra behandlingar.

Marianne S
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bra bemötande stämningen och miljön som helhet var mycket bra. Allt var enligt förväntningar

Adeline V
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Rekommenderas! Superfin och mysig salong, lugn miljö. Trevlig, kunnig och professionell personal! Här tas du verkligen hand om!

Ebba h
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trist personal som inte var särskilt trevliga. Det kändes som att min "behandlare" var frånvarande. Behandligen (ansiktsbehandling) var kortare än vad den skulle vara och efteråt kändes min hy inte bättre än innan. Portömningen var för kort och hyn fet efter behandligen. Inte värt priset!

Helena B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Mycket trevliga och omtänksamma. De är duktiga på det de gör. Trevliga lokaler.

Evelina S
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Bemötandet var inte det bästa, inte intresserad av mig som kund utan bara av att göra sitt jobb för att bli klar med det och på så sätt återvända till sällskapet i fikarummet. Jag hade inte höga förväntningar, servicenivån var dålig, men desto bättre i att jag blev nöjd med resultatet, så det gjorde mig inte mycket, absolut inte otrevlig bara inte trevlig, likgiltig skulle jag nog beskrivs det som. Det var värt det jag betalade, hade såklart varit mer positivt om personal var mer intresserad av att ge god service, det är en del av yrket trots allt.

Karin B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Fantastisk service och personal med stor skicklighet i sitt yrkesutövande!

Rebecca Å
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Mysig lokal och trevlig personal hit kommer jag igen

Rebecca S
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

Trevligt bemötande och duktig personal. Kommer gärna tillbaka dit igen.

Madeleine B
Skrev om En Härlig Salong i Stockholm

En av få salonger som böjer fransar permanent. Alltid nöjd. Jag skulle gå dit för vilken behandling som helst pga den harmoniska miljön.