Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen En Härlig Salong i Stockholm

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, 112 45 Stockholm — Visa karta

Vackert yttre och ro för själen i en härlig atmosfär! Vi är en skönhetssalong där vi ser till både kropp och själ. Vi sträcker oss lite längre än traditionella salonger genom vår härliga atmosfär och genuina intresse i dig. Vi har satt samman ett generöst utbud av hudvård för både män och kvinnor, med alltifrån specialkomponerade ansikts- och kroppsbehandlingar till lyxiga kombinationsbehandlingar. Dessutom erbjuder vi det senaste inom estetisk hudvård, såsom IPL, Radiofrekvens, Omorphia och kosmetisk pigmentering. Vi finns mitt på Kungsholmen i centrala Stockholm, nära till tunnelbanan!
Vidargatan 1, 11327, Stockholm
Salong Tigerfeldt
Mikaela S:
Trevligt bemötande och kunnig personal. Minus var att stället var ganska trångt och smutsigt där man fick solduscha och att man inte fick fo...

Ansiktsbehandlare nära En Härlig Salong i Stockholm:

Flemmingatan 99, STOCKHOLM
För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna ... Läs mer ›
P:
Caroline är en trygg och kompetent person med stor kunskap inom sitt område. Kan varmt rekommendera henne, och jag kommer gärna tillbaka!

Wargentinsgatan 7, STOCKHOLM
Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen! Läs mer ›
Olivia T:
Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick snabbt och så smärtfrit...

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Plamenka B:
Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Divage. Jag är nästan k...

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Magda M:
Inte jättenöjd med brynfärg.. trevlig tjej med fin lokal!

Läs vad 57 kunder tycker om En Härlig Salong i Stockholm

• Frida S
    Frida S skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jobbar snabbt och över lag bra.

Dock ganska frånvarande personal och kände mig inte riktigt omhändertagen, man är ju trots allt ganska utsatt som kund när man står halvnaken inför en främmande person och får en spraytan. Dessutom fick jag två stora vita ränder på "kärlekshandtaget" pga missat parti i "valken" så nu kan jag inte använda bikini som var tänkt. Har dessvärre inte heller tiden att gå tillbaka och åtgärda detta. Tänk gärna på det till nästa kund :)
  • Marie B
    Marie B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    ........................................
  • Andreas B
    Andreas B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trevlig salong, duktig personal och bra läge.
  • Britta Å
    Britta Å skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra bemötande och bra behandling.Nöjd!
  • Adolat K
    Adolat K skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag har bara använt mig utav en av era tjänster det är vaxning. Tycker det är väldigt trevligt, fräscht och allmän bra atmosfär. Personal är super trevlig. Jag har inget att säga dåligt om salongen!
  • Ann-mari A
    Ann-mari A skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag blir alltid mycket väl bemött när jag besöker En Härlig Salong. Jag har gjort olika ansiktsbehandlingar, massage, vaxning, fotvård och jag har varit nöjd med både behandlingarna och resultat. Jag går gärna hit då det är en liten och trevlig salong och man blir alltid väl omhändertagen.
  • Linnea C
    Linnea C skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Var inte alls nöjd. Gjorde en brasiliansk vaxning och dagen efter såg jag flera missade partier. Går aldrig dit igen tyvärr.
    2016-02-23 Jennie W svarar Linnea C
    Hej Linnea
    Tråkigt att du inte kände dig nöjd med behandlingen. Då du gjorde denna bokning i somras så kommer jag dessvärre inte ihåg det. Men hade uppskattat om du hade meddelat oss direkt i anslutning till din behandling så vi hade kunna hjälpa dig och åtgärda vaxningen. Så här långt efteråt är det svårt att rätta till missade partier. Hoppas du kan ge oss förtroendet igen. Mvh Jennie Wikdahl
  • Ann-zophie A
    Ann-zophie A skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trevlig miljö, lungt och avslappnat. Proffsigt utförda behandlingar.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Älskar deras vaxbehandling. Jennie är så duktig - fast satan vad ont det gör. Men det är värt det, det blir så snyggt och bra efteråt😄👍
  • Agneta S
    Agneta S skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Mycket bra bemötande och service. Flexibelt vad gäller tidsbokning vilket är viktigt för mig. Jag går till Jennie för Diatermi.
  • Gisela R
    Gisela R skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra, men saknar det lilla extra.
  • Majken K
    Majken K skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Härliga behandlingar och ett härligt bemötande hos en Härlig Salong!
  • Josefin L
    Josefin L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Proffsig och duktig personal! 5++
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag har varit där många gånger och det har alltid varit trevligt att komma dit. Prisvärt och trevliga människor, jag går alltid gått hem nöjd.
  • Fern M
    Fern M skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Väldigt fin och ren salong. Trevliga persona! Har gått där i snart 1 år nu och tycker att det är alltid trevligt!
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Professionellt utförda tjänster med ett varmt, vänligt och personligt bemötande. Har prövat ett flertal tjänster och alltid blivit mycket nöjd! Rekommenderas starkt!
  • Eva L
    Eva L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag är jättenöjd! Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
  • Helena H
    Helena H skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Köpte en ansiktbehandling på salongen. Mycket bra bemötande och en riktigt bra ansiktbehandling där jag även fick utan kostnad plockade och färgade ögonbryn som blev mycket bra. Har rekommenderat salongen till andra.
  • Kati N
    Kati N skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Fantastiskt bemötande. Trevliga lokaler. Lugnt och skönt.
  • Eva V
    Eva V skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag är glad att jag har hittat En härlig Salong. Jag har alltid blivit trevligt bemött och jag känner att de gör det de kan för att kunna tillmötesgå min önskan om tid etc.
  • Eva Britt L
    Eva Britt L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Alltid bra bemötande. Lite hemkänsla.
  • Fanny B
    Fanny B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jennie är den bästa jag gått till! (Har testat flera olika salonger för vax innan) Rekommenderar henne starkt!
  • Mai T
    Mai T skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jenny är erkänt skicklig och kundfokuserad, stämningen lugn och fin och produkterna av hög kvalitet. Helt ekologiska behandlingar går också att få. Smidig online bokning via bokadirekt.se
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra behandlingar, trevlig personal!
  • Maria H
    Maria H skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trevligt och med ett bra bemötande. Jag kände mig trygg. Jag böjde och färgade fransar och bryn. Jag har varit nöjd varje gång jag varit där. Om man skulle vara missnöjd efter någon vecka så är det inga problem att få komma tillbaka och rätta till det som behövs
  • Linnea D
    Linnea D skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jag gillar en härlig salong, mysig och hemtrevlig känsla. Trevlig personal dessutom!
  • Marika L
    Marika L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Den bästa salongen! Med en fantastisk service.
  • Mathilda C
    Mathilda C skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Det var jättebra och personalen var jättetrevliga!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra service och alltid trevligt bemötande.
  • Mona M
    Mona M skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Just nu Brasiliansk vaxning. Jättebra bemötande och lugn och trevlig atmosfär!
    Har tidigare även gjort ansikt behandling, fransböjning och pedikyr allt bara bra.
    Funkar bra att boka i deras system via nätet.
    Har inget att klaga på!
  • Mina G
    Mina G skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Inte nöjd, fick inte alls badkar hade förväntat mig av behandlingen.
    2015-10-09 Jennie W svarar Mina G
    Det var tråkigt att höra att du inte fick det du förväntat dig av oss. Vi har försökt nå dig via mail för att höra vad som gått snett. Hör gärna av dig och berätta för oss vad som inte gick vägen så har vi chans att lära oss och göra något åt det :)
  • Josefin L
    Josefin L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Jättetrevligt bemötande och mycket noggrant utförd behandling! Toppen!
  • Tilda D
    Tilda D skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bästa stället för vaxning i Stockholm jag varit på.
  • Sofia R
    Sofia R skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Mycket bra bemötande och upplevelse.
  • Stina M
    Stina M skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trevlig personal, dock inte hygienisk då hen använde samma spatel i bikini under hela vaxningen, sen gjorde det fruktansvärt ont eftersom hen inte fixerade ordentligt.
    2015-09-18 Jennie W svarar Stina M
    Hej Stina Tråkigt att du känner dig missnöjd med din vaxning. Vill bara tala om att eftersom vi använder en Precleanse som bla innehåller aha innan all vaxning så blir huden descinficerad och döda hudceller försvinner från huden. Dessa kommer då inte ner i vaxet. Dessutom rengörs och desinficeras spatlar mellan kunder. Vid uppkomst av blod eller liknande används alltid engångsspatlar.
    Vi ser allvarligt och noga på våra rutiner och vår hygien.
  • Stefano D
    Stefano D skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Always very good service in a tidy and relaxing environment.
    Quite unpredictable is the price: for the same treatment it is different every time.
    2015-09-18 Jennie W svarar Stefano D
    Hi Stefano I looked at your bookings and saw that you haved payed for "vaxning bröst+ mage" two times and " vaxning bröst" one time. The price is depending on how much we wax. I think one of our therapist did both your chest and stomach the first time you visit us but charged you for just a chestwax. I´m sorry and I understand that you have found this a bit comfusing.
  • Tove O
    Tove O skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Oerhört gullig och proffsig personal.
    Har både varit där för intimvaxning och diatermi och båda delar genomförs på ett mkt bra sätt.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Underbara hudterapeuter och bästa kvalité på behandlingarna på en härlig salong. Jag går dit regelbundet!
  • Lena D
    Lena D skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Behaglig och rogivande miljö, proffsig personal Kan rekommendera salongen å det varmaste.
  • Pietro N
    Pietro N skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    En fin och mysig salong med kunnig personal och bra behandlingar.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bra bemötande stämningen och miljön som helhet var mycket bra. Allt var enligt förväntningar
  • Adeline V
    Adeline V skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Rekommenderas! Superfin och mysig salong, lugn miljö. Trevlig, kunnig och professionell personal! Här tas du verkligen hand om!
  • Ebba h
    Ebba h skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trist personal som inte var särskilt trevliga. Det kändes som att min "behandlare" var frånvarande. Behandligen (ansiktsbehandling) var kortare än vad den skulle vara och efteråt kändes min hy inte bättre än innan. Portömningen var för kort och hyn fet efter behandligen. Inte värt priset!
  • Helena B
    Helena B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Mycket trevliga och omtänksamma. De är duktiga på det de gör. Trevliga lokaler.
  • Evelina S
    Evelina S skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Bemötandet var inte det bästa, inte intresserad av mig som kund utan bara av att göra sitt jobb för att bli klar med det och på så sätt återvända till sällskapet i fikarummet.
    Jag hade inte höga förväntningar, servicenivån var dålig, men desto bättre i att jag blev nöjd med resultatet, så det gjorde mig inte mycket, absolut inte otrevlig bara inte trevlig, likgiltig skulle jag nog beskrivs det som.
    Det var värt det jag betalade, hade såklart varit mer positivt om personal var mer intresserad av att ge god service, det är en del av yrket trots allt.
  • Karin B
    Karin B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Fantastisk service och personal med stor skicklighet i sitt yrkesutövande!
  • Rebecca Å
    Rebecca Å skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Mysig lokal och trevlig personal hit kommer jag igen
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    Trevligt bemötande och duktig personal. Kommer gärna tillbaka dit igen.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om En Härlig Salong i Stockholm
    En av få salonger som böjer fransar permanent. Alltid nöjd.
    Jag skulle gå dit för vilken behandling som helst pga den harmoniska miljön.

Fleminggatan 58, 112 45 Stockholm