Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Perfect Skin Care
Rekommenderat företag 2016 - Perfect Skin Care
Rekommenderat företag 2015 - Perfect Skin Care

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, 112 29 Stockholm — Visa karta

Perfect Skin Care Kungsholmen är er väg till välmående. Här träffar du Auktoriserade och CIDESCO utbildade Hudterapeuter med lång erfarenhet och alltid ett trevlig bemötande för att du ska känna dig välkommen och väl omhändertagen.
På salongen erbjuds behandlingar inom såväl diatermi, IPL och medicinsk hudvård som mer traditionella ansiktsbehandlingar, fotvård, naglar, färgning av fransar och bryn eller vaxning. Vi är en komplett skönhetssalong där du som kund ska kunna hitta precis den behandling som passar dig. Hos oss kan du ta en paus och unna dig själv en stunds avkoppling från vardagen, och låt ditt inre och yttre komma i balans.
Varmt välkommen!

Läs vad 99 kunder tycker om Perfect Skin Care

• Jacqueline O
    Jacqueline O skrev om Perfect Skin Care
    Bra och duktig personal som är professionella och väldigt service inriktad.
  • Sara N
    Sara N skrev om Perfect Skin Care
    Bra personal, nöjd med resultat av behandlingar jag gjort, gjort pedikyr, fransfärgning och ansiktsbehandling. Alltid ett noggrant jobb
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal och trevligt bemötande!
  • Ida O
    Ida O skrev om Perfect Skin Care
    Perfect Skin care är alltid proffsiga och har alltid ett bra bemötande. Har djup kunskap inom hudvård och verkar ha ett uppriktigt intresse av att behandla min hud på det allra bästa sätt. Har gått till Sheri i över 10 år och kommer fortsätta med det. De har även kunskap inom andra områden vilket gör att jag kan få hjälp inom det mesta kring skönhet på samma ställe.
  • Nikki E
    Nikki E skrev om Perfect Skin Care
    Alltid bra bemötande och Marija gör underverk för mina ögonbryn! Jag trodde inte att det kunde göra så stor skillnad, men där hade jag fel. Rekommenderar varmt!
  • Natalia E
    Natalia E skrev om Perfect Skin Care
    Mycket trevligt bemötande och ytterst professionella behandlingar
  • Mara H
    Mara H skrev om Perfect Skin Care
    Absolut bästa ansiktsbehandling jag har fått nånsin
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Perfect Skin Care
    Jag har gått och gjort bryn och fransar hos tjejen som kommer från Tjeckien (kommer ej ihåg hennes namn) och hon är fantastiskt duktig. Brynen har aldrig varit snyggare. Rekommenderar henne starkt :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Perfect Skin Care
    Bra service, proffsiga
    Ansiktsbehandlingen rekommenderas
  • Batol J
    Batol J skrev om Perfect Skin Care
    Sammanfattningsvis har min upplevelse har varit bra. Jag har köpt både ansiktsvatten och ansiktscrem.
  • Anastasija F
    Anastasija F skrev om Perfect Skin Care
    bra salong med stor utbud men för höga priserna att jämföra med andra salong
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal med ett fantastiskt bemötande.
  • Maria L
    Maria L skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt o bra bemött samt bra behandlingar! Jag är supernöjd o kund sen många år tillbaka hos Sheri!
  • Claudia D
    Claudia D skrev om Perfect Skin Care
    Har gjort olika behandlingar och varit supernöjd varje gång. Sheri är oerhört kunnig inom sitt område och ger alltid suverän service. Kan varmt rekommendera salongen!
  • Mia L
    Mia L skrev om Perfect Skin Care
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och fin miljö. Kompetent personal. Kommer absolut tillbaka.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt och trevligt bemötande. Behandling av diatermi med bra resultat
  • Anna F
    Anna F skrev om Perfect Skin Care
    Helt fantastisk! Snabb och smidig process. Samt de extra små gåvorna var väldigt uppskattat!
  • Veronika V
    Veronika V skrev om Perfect Skin Care
    Trevlig personal med högsta kungslaper inom skönhet
  • Saman M
    Saman M skrev om Perfect Skin Care
    Väldigt duktiga och seriösa. Har varit där många gånger för vaxning och alltid nöjd!
  • Christine F
    Christine F skrev om Perfect Skin Care
    Jag är regelbunden kund sedan flera år tillbaka för vaxning hos Perfect Skin Car och specifikt hos Shirin. Alltid väldigt nöjd då hon aldrig avbokat en tid, är snabb och effektiv, noggrann och trevlig. Salongen är fin och fräsch och man känner sig alltid välkomnad och trygg oavsett behandling!

Rekommenderas starkt.
  • Marie M
    Marie M skrev om Perfect Skin Care
    Jag har varit kund hos Perfice Skin Care i många år och är jättenöjd med service och resultat! Sheri som äger salongen är ambitiös, kunnig och service-minded.
  • Miriam P
    Miriam P skrev om Perfect Skin Care
    Jag är så oerhört glad och tacksam över att jag blev rekommenderad att gå till Perfect Skin Care.
    Sheri har verkligen räddat min hy! Alla i min omgivning har märkt enorm skillnad! Jag har äntligen en jämn och len hud, lyster och färg! Man blir så väl omhändertagen där och personalen är otroligt professionella och högst kunniga. Har enbart bra saker att säga. 10/10!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Perfect Skin Care
    Jättebra! Professionella! Bra terapeuter som är kunniga och gav bra rådgivning kring ens hud. Jag var på ansiktsbehandling.
  • Ann O
    Ann O skrev om Perfect Skin Care
    Jag har som kund blivit väl omhändertagen, och man har sett till mina önskemål och hjälpt mig med passande behandling och produkter.

Personligen gillar jag när man får direkta förslag på hur en behandling alt produkt skulle passa - det är kundvård!
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal och trevlig lokal.
  • Anna S
    Anna S skrev om Perfect Skin Care
    Topp på alla vis! Proffsigt, bra produkter och grym personal.
  • Mariette S
    Mariette S skrev om Perfect Skin Care
    Ansiktsbehandling, format och färgat ögonbrynen.
    Köpt ansiktscreme, ansiktsvatten. Ögoncreme mm
    Alltid ett väldigt trevligt bemötande, har gått här i ett par år.
    Känns otroligt proffsigt 😊
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Perfect Skin Care
    Slarvig brasiliansk vaxning som gav inåt växta hårstrån !
  • Lina S
    Lina S skrev om Perfect Skin Care
    Fräscht och proffsigt med trevlig personal och duktig terapeut!
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Perfect Skin Care
    Jag får mina ben vaxade där och är väldigt nöjd. Bra bemötande och effektivt vaxande!
  • Yasaman S
    Yasaman S skrev om Perfect Skin Care
    I've been then few times for face peeling and AHA, I would call it a very positive experience. Caring and professional.
  • Samaneh V
    Samaneh V skrev om Perfect Skin Care
    Alltid professionell och trevligt bemötande. Personal som kan sitt jobb och utför det därefter med otroligt bra resultat. Jag rekommenderar salongen som verkligen lever upp till sitt namn: Perfect Skin Care fullt ut.
  • Stina L
    Stina L skrev om Perfect Skin Care
    Mycket kunniga hudterapeuter. Rekommenderar varmt.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Perfect Skin Care
    Trevligt och professionellt mottagande. Bra behandlingar och Sheri är super!
  • Unni U
    Unni U skrev om Perfect Skin Care
    Mycket bra ställe!! Sheri är fantastiskt kunnig och trevlig och man känner sig oerhört väl omhändertagen. Rekommenderas stärkt!!
  • Mona M
    Mona M skrev om Perfect Skin Care
    Jag är mycket nöjd med Perfect Skin Care
  • Christer C
    Christer C skrev om Perfect Skin Care
    Jag har varit där några gg och alltid blivit väl omhändertagen. Stort utbud av behandlingar och lugn, skön miljö. Jag ser fram emot min cosmopeel i höst:-).

Christer
  • Unni U
    Unni U skrev om Perfect Skin Care
    Mycket bra! Sheri är jätteduktig, väldigt professionell och duktig på det hon gör. Verkligen ett toppenställe där man känner sig mycket väl omhändertagen!
  • Åsa Å
    Åsa Å skrev om Perfect Skin Care
    Fantastisk mottagning med en känsla för ett bra omhändertagande. Rekommenderas.
  • Magda M
    Magda M skrev om Perfect Skin Care
    Jättebra resultat efter många behandlingar IPL och olika typer av kemisk peeling. Sheri är väldig kunnig, snäll och bra på det hon gör.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Perfect Skin Care
    Förstaklassig service med resultat. Unikt bemötande och härlig lokal. Bästa stället är detta, alltid kunden i fokus.
  • Marie M
    Marie M skrev om Perfect Skin Care
    Superproffsigt bemötande och resultat. Jag är stammis och kommer fortsätta vara det!
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt bemötande och bra bokningssystem.
  • Sepide S
    Sepide S skrev om Perfect Skin Care
    Väldigt bra men hade jag fått information istället för att ställa massa frågor hade det varit en något bättre kundbemötande. Ingen information eller skötselråd fick man heller men eftersom jag hade läst på lite själv ställde jag själv frågor.
  • Tess T
    Tess T skrev om Perfect Skin Care
    Har alltid fått en proffisionell och personlig service av Sheri, jag har fått flertalet olika behandlingar såsom permanent hårborttagning, kosmetisk tatuering, vaxning, ansiktsbehandlingar, fotvårt etc. Samtliga behandlingar har överträffat mina förväntnignar och jag rekommenderar denna salong varmt.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Perfect Skin Care
    proffsigt bemötande av Sheri. Otroligt duktig
  • Malin H
    Malin H skrev om Perfect Skin Care
    Fantastisk trevlig personal!
    Jag har varit mycket nöjd de gånger jag varit här.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Perfect Skin Care
    Jag var mycket nöjd med bemötandet samt otroligt proffsig ansiktsrengöring av Cheri (stavning?) som behandlade mig.
    Full poäng till detta företag och jag kommer gärna tillbaka.
  • Tulan H
    Tulan H skrev om Perfect Skin Care
    Personalen är mycket proffsig, jag kan alltid lita på deras sakkunnighet. Personalen är alltid trevlig och tillmötesgående. Jag har gått mest på ansiktsbehandlingar och jag har alltid varit mycket nöjd med allting, behandlingar och bemötandet. Jag har absolut inga negativa synpunkter utan jag kommer att gå hos Perfect Skin Care så länge stället finns kvar.
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt, bra och kunnig personal

Wargentinsgatan 7, 112 29 Stockholm