Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Perfect Skin Care

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, 112 29 Stockholm — Visa karta

Perfect Skin Care Kungsholmen är er väg till välmående. Här träffar du Auktoriserade och CIDESCO utbildade Hudterapeuter med lång erfarenhet och alltid ett trevlig bemötande för att du ska känna dig välkommen och väl omhändertagen.
På salongen erbjuds behandlingar inom såväl diatermi, IPL och medicinsk hudvård som mer traditionella ansiktsbehandlingar, fotvård, naglar, färgning av fransar och bryn eller vaxning. Vi är en komplett skönhetssalong där du som kund ska kunna hitta precis den behandling som passar dig. Hos oss kan du ta en paus och unna dig själv en stunds avkoppling från vardagen, och låt ditt inre och yttre komma i balans.
Varmt välkommen!

Läs vad 113 kunder tycker om Perfect Skin Care

• Marie S
    Marie S skrev om Perfect Skin Care
    Alltid lika nöjd efter en behandling hos Perfect Skin. Väldigt kunniga och professionella terapeuter och alltid ett varmt välkomnande redan vid dörren. Har varit mest hos Sheri som jag även kommer fortsätta gå hos på grund av hennes engagemang och kunskap om huden. Rekommenderar varmt ett besök.
  • Anders E
    Anders E skrev om Perfect Skin Care
    Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar andra med samma problem att vända sig till kliniken.
    2017-09-11 Sheri S svarar Anders E
    Hej Anders!
    Glad att du är nöjd🙏🏼
  • Nathalie  H
    Nathalie H skrev om Perfect Skin Care
    Gjorde en behandling hos sheri och ägaren av salongen. Förstår inte hur man kan vara så oproffesionell gentemot sina kunder. Gjorde en kraftig kemisk peeling och blev ombedd att fortsätta behlandlingen hemma redan dagen efter. Detta var jag skeptisk till men gjorde som hon sa och fick BRÄNNSKADOR i ansiktet!

Dagen därefter försökte jag både ringa och mejla henne ang detta blandannat. Ställde frågan om min brännskada flera gånger samt bad henne ringa upp mig. Men ett totalt ignorans från hennes sida då hon förbisåg just den frågan.

Riktig jävla skitservice att lämna en kund sådär och inte ens kunna följa upp sina tabbar. Fy!
    2017-09-13 Sheri S svarar Nathalie H
    Nathalie det förvånar mig väldigt att se detta. Hur kan du sitta och skriva så? Du har absolut inte fått några brännskador! Du är bra besviken för att du hade fått för dig att du även ska få en kräm som kostar 1045kr gratis med behandlingen, vilket jag förklarade tydligt i mailet att det var ett erbjudande för ett bra tag sen jag hade som inte gäller nu. Jag förklarade även väldigt tydligt att denna behandling är stark, vilket innebär att du kommer vara röd i 4-5 dagar och eventuellt flaga och att det är normalt och ska se ut så i några dagar. Detta är återigen INTE brännskador! Du valde ändå göra den starkare för att du hade gjort den svagare behandlingen på en annan salong och klagade på deras jobb för att du inte sett resultat. Jag förklarade skillanden på hur det ser ut från den svagare till den starkare behandlingen. Du sa tydligt "gör den starkare, jag ska vara hemma ändå så den gör inget om det ser ut så i några dagar".
    Mitt jobb är bla. att ge informationen så tydligt som möjligt så du som kund har en valmöjligheten att välja. Du valde den starkare behandlingen och återigen så har du inte fått brännskador utan den röda och det evetuella flagandet är normalt och lägger sig. Jag har även inte sagt att du ska göra någon behandling hemma, dessa kraftiga peelingar går självklart inte att göra hemma så vad är det du hittar på egentligen? Och hur ska behandlingen hemma gå till när du inte har produkterna? Har du ens lyssnat på vad jag har informerat dig om? Vad är det du gått och gjort hemma??
    Sen till att jag försökt ignorera dina mail och samtal stämmer verkligen inte! Du har inte ringt eller bett mig ringa! Du har haft mailkonversation med mig vilket jag svarat på. Ingenstans i mailen står det att du velat att jag ringer upp eller att du försökt ringa mig, eller att du fått brännskador utan du frågar efter en kräm du ville ha gratis.
    Är det fortfarande något konstig så är du välkommen att höra av dig, så kan jag återigen förklara allt från början.
  • Nina s
    Nina s skrev om Perfect Skin Care
    Min hy har aldrig varit så fin som den blev efter behandlingen hos Sheri. Älskar produkterna jag köpte därifrån. Har tidigare varit på andra salonger men aldrig varit nöjd. Sheri har väldigt mycket kunskap om hud, det märks även att hon älskar sitt jobb. Rekommenderar varmt!
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Perfect Skin Care
    VARNING! Besökte Perfect skin care för att få en porrengöring a 90 min. De första som händer är att jag blir skållad på bröstet med kokande vatten då hon som behandlar mig har fyllt ångmaskinen med för mkt vatten, så nu har jag ett permanent ärr på bröstet precis intill där BH-bandet skaver. Fick ett "OJ". Behandlingen som jag betalade väldigt mycket pengar för, inte minst för att jag är student, varande i 50 minuter och inte 90 som jag betalat för. Hela behandlingen pratade hon om att jag måste ha dv produkter hon skulle plocka ut åt mig. Bara fruktkrämen skulle kosta nästan lika mycket som behandlingen. Att jag var student och väntat länge på att kunna göra denna behandling lyssnade hon inte till. Trotts den halverade tiden och att jag fick uppleva otrolig smärta och dessutom fått ett permanent ärr så fick jag inte ett öre i rabatt. Gick hem med hemskt smärta och var väldigt ledsen över att ha blivit av så mycket pengar på denna behandling.
    2017-05-01 Sheri S svarar Emilia H
    Hej Emilia
    Det här är inget jag(ansvarig) har blivit upplyst om. Detta får absolut inte hända. Det är något jag inte kommer att släppa och självklart kommer vi ersätta dig. Jag kommer att kontakta dig personligen så tar vi det därifrån. Beklagar det som hänt

30/4-2017. Vi på salongen har kontaktat denna kund och meddelat att vi har försäkringar som täcker och ersätter skador, och att hon självklart skall ersättas samt få tillbaka 477kr( hon betalt via sistaminuten för behandlingen). Hon har dock inte kommit för ersättning eller visat det påstådda ärret som finns. Vi känner vi har gjort allt för att ersätta henne med pengar, återbetala det hon betalt och i form av annat så som behandlingar och produkter. Terapeuten hade även på plats erbjudit hjälp som kunden nekat, här skriver hon att terapeuten ska ha sagt "oj" och sen struntat i. Det stämmer inte då vi även via vår övervakningskamera ser att terapeuten erbjudit kunden hjälp och kunden sagt "det är ok". Tyvärr känns det hela som en påhitt att förstöra för en verksamhet.
    Fel gör vi alla, det är hur vi hanterar felen som visar vem vi är som person.
    Emilia du är fortfarande välkommen att komma in och visa ditt ärr och få din ersättning, den är både i form av pengar(inte bara det du betalt självklar), produkter och behandling. Dock måste du komma in och visa ditt ärr så vi kan skicka till försäkringen.
  • Olivia T
    Olivia T skrev om Perfect Skin Care
    Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick snabbt och så smärtfritt som är möjligt.Fina lokaler. Rekommenderar detta ställe varmt!
  • Sophia T
    Sophia T skrev om Perfect Skin Care
    Mycket otrevligt bemötande. Blev ingen avslappnande behandling direkt.
    2017-03-30 Sheri S svarar Sophia T
    Hej Sophia
    Ledsen att du fått denna upplevelse, tyvärr är porrengöring inte något avslappnande.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Perfect Skin Care
    Kompetent och trevligt bemötande och behandling. Däremot önskar jag att det gick att beställa tid annat än på nätet. Ni utesluter dels alla som inte har tillgång till IT och dessutom kan man behöva hjälp i samband med bokningen.
    2017-02-11 Sheri S svarar Kerstin A
    Hej Kerstin
    Tack för din recension!
    Vi hjälper mer än gärna till att boka tid via telefon om man läst och godkänt våra villkor. Dock kan vi vara svåra att få tag på under dagarna då vi sitter i behandlingar hela tiden. Det går även bra att maila vid frågor;)
  • Louise O
    Louise O skrev om Perfect Skin Care
    Supernöjd! Mycket bra ställe som jag rekommenderar varmt.
    Jag gjorde ansiktsbehandling 90 min.
  • Laura D
    Laura D skrev om Perfect Skin Care
    Jätte lärorikt ! ska definitivt komma tillbaka.
  • Anna L
    Anna L skrev om Perfect Skin Care
    Otroligt trevligt bemötande. Fin och mysig salong.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Perfect Skin Care
    Fixar mina bryn här och får alltid komplimanger för dem. Supernöjd!
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Perfect Skin Care
    Bästa salongen för de grymmaste ögonbrynen!
  • Josephine R
    Josephine R skrev om Perfect Skin Care
    Maria är jättrduktig och trevlig, alltid supernöjd!!
  • Jacqueline O
    Jacqueline O skrev om Perfect Skin Care
    Bra och duktig personal som är professionella och väldigt service inriktad.
  • Sara N
    Sara N skrev om Perfect Skin Care
    Bra personal, nöjd med resultat av behandlingar jag gjort, gjort pedikyr, fransfärgning och ansiktsbehandling. Alltid ett noggrant jobb
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal och trevligt bemötande!
  • Ida O
    Ida O skrev om Perfect Skin Care
    Perfect Skin care är alltid proffsiga och har alltid ett bra bemötande. Har djup kunskap inom hudvård och verkar ha ett uppriktigt intresse av att behandla min hud på det allra bästa sätt. Har gått till Sheri i över 10 år och kommer fortsätta med det. De har även kunskap inom andra områden vilket gör att jag kan få hjälp inom det mesta kring skönhet på samma ställe.
  • Nikki E
    Nikki E skrev om Perfect Skin Care
    Alltid bra bemötande och Marija gör underverk för mina ögonbryn! Jag trodde inte att det kunde göra så stor skillnad, men där hade jag fel. Rekommenderar varmt!
  • Natalia E
    Natalia E skrev om Perfect Skin Care
    Mycket trevligt bemötande och ytterst professionella behandlingar
  • Mara H
    Mara H skrev om Perfect Skin Care
    Absolut bästa ansiktsbehandling jag har fått nånsin
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Perfect Skin Care
    Jag har gått och gjort bryn och fransar hos tjejen som kommer från Tjeckien (kommer ej ihåg hennes namn) och hon är fantastiskt duktig. Brynen har aldrig varit snyggare. Rekommenderar henne starkt :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Perfect Skin Care
    Bra service, proffsiga
    Ansiktsbehandlingen rekommenderas
  • Batol J
    Batol J skrev om Perfect Skin Care
    Sammanfattningsvis har min upplevelse har varit bra. Jag har köpt både ansiktsvatten och ansiktscrem.
  • Anastasija F
    Anastasija F skrev om Perfect Skin Care
    bra salong med stor utbud men för höga priserna att jämföra med andra salong
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal med ett fantastiskt bemötande.
  • Maria L
    Maria L skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt o bra bemött samt bra behandlingar! Jag är supernöjd o kund sen många år tillbaka hos Sheri!
  • Claudia D
    Claudia D skrev om Perfect Skin Care
    Har gjort olika behandlingar och varit supernöjd varje gång. Sheri är oerhört kunnig inom sitt område och ger alltid suverän service. Kan varmt rekommendera salongen!
  • Mia L
    Mia L skrev om Perfect Skin Care
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och fin miljö. Kompetent personal. Kommer absolut tillbaka.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Perfect Skin Care
    Proffsigt och trevligt bemötande. Behandling av diatermi med bra resultat
  • Anna F
    Anna F skrev om Perfect Skin Care
    Helt fantastisk! Snabb och smidig process. Samt de extra små gåvorna var väldigt uppskattat!
  • Veronika V
    Veronika V skrev om Perfect Skin Care
    Trevlig personal med högsta kungslaper inom skönhet
  • Saman M
    Saman M skrev om Perfect Skin Care
    Väldigt duktiga och seriösa. Har varit där många gånger för vaxning och alltid nöjd!
  • Christine F
    Christine F skrev om Perfect Skin Care
    Jag är regelbunden kund sedan flera år tillbaka för vaxning hos Perfect Skin Car och specifikt hos Shirin. Alltid väldigt nöjd då hon aldrig avbokat en tid, är snabb och effektiv, noggrann och trevlig. Salongen är fin och fräsch och man känner sig alltid välkomnad och trygg oavsett behandling!

Rekommenderas starkt.
  • Marie M
    Marie M skrev om Perfect Skin Care
    Jag har varit kund hos Perfice Skin Care i många år och är jättenöjd med service och resultat! Sheri som äger salongen är ambitiös, kunnig och service-minded.
  • Miriam P
    Miriam P skrev om Perfect Skin Care
    Jag är så oerhört glad och tacksam över att jag blev rekommenderad att gå till Perfect Skin Care.
    Sheri har verkligen räddat min hy! Alla i min omgivning har märkt enorm skillnad! Jag har äntligen en jämn och len hud, lyster och färg! Man blir så väl omhändertagen där och personalen är otroligt professionella och högst kunniga. Har enbart bra saker att säga. 10/10!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Perfect Skin Care
    Jättebra! Professionella! Bra terapeuter som är kunniga och gav bra rådgivning kring ens hud. Jag var på ansiktsbehandling.
  • Ann O
    Ann O skrev om Perfect Skin Care
    Jag har som kund blivit väl omhändertagen, och man har sett till mina önskemål och hjälpt mig med passande behandling och produkter.

Personligen gillar jag när man får direkta förslag på hur en behandling alt produkt skulle passa - det är kundvård!
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Perfect Skin Care
    Kunnig personal och trevlig lokal.
  • Anna S
    Anna S skrev om Perfect Skin Care
    Topp på alla vis! Proffsigt, bra produkter och grym personal.
  • Mariette S
    Mariette S skrev om Perfect Skin Care
    Ansiktsbehandling, format och färgat ögonbrynen.
    Köpt ansiktscreme, ansiktsvatten. Ögoncreme mm
    Alltid ett väldigt trevligt bemötande, har gått här i ett par år.
    Känns otroligt proffsigt 😊
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Perfect Skin Care
    Slarvig brasiliansk vaxning som gav inåt växta hårstrån !
  • Lina S
    Lina S skrev om Perfect Skin Care
    Fräscht och proffsigt med trevlig personal och duktig terapeut!
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Perfect Skin Care
    Jag får mina ben vaxade där och är väldigt nöjd. Bra bemötande och effektivt vaxande!
  • Yasaman S
    Yasaman S skrev om Perfect Skin Care
    I've been then few times for face peeling and AHA, I would call it a very positive experience. Caring and professional.
  • Samaneh V
    Samaneh V skrev om Perfect Skin Care
    Alltid professionell och trevligt bemötande. Personal som kan sitt jobb och utför det därefter med otroligt bra resultat. Jag rekommenderar salongen som verkligen lever upp till sitt namn: Perfect Skin Care fullt ut.
  • Stina L
    Stina L skrev om Perfect Skin Care
    Mycket kunniga hudterapeuter. Rekommenderar varmt.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Perfect Skin Care
    Trevligt och professionellt mottagande. Bra behandlingar och Sheri är super!
  • Unni U
    Unni U skrev om Perfect Skin Care
    Mycket bra ställe!! Sheri är fantastiskt kunnig och trevlig och man känner sig oerhört väl omhändertagen. Rekommenderas stärkt!!
  • Mona M
    Mona M skrev om Perfect Skin Care