Nordic Salon

Nordic Salon

Ring 08-39 38 88 nordicsalons.com
4.2

Nordic Salon är en salong som uppfylller dina önskemål när det kommer till lyxiga och väl utförda behandlingar av både händer och fötter. Du hittar oss i Liljeholmsgallerian, där finns vår hemtrevliga salong med en lite lugnare och mer avslappnande atmosfär. Vi erbjuder dig behandlingar såsom ögonfransförlängning, spray tan,...

109 omdömen om Nordic Salon

Naoufel B
Skrev om Nordic Salon

Varit där ett antal gger för fotvård. Inget ställe jag rekommenderar. Hårdhänta så att fötterna nästan blöder och killen i kassan har bland det otrevligaste kundbemötandet jag sett. Bara att läsa vad alla andra skriver om det. Gå någon annanstans är mitt råd!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Anna G
Skrev om Nordic Salon

Var där idag då min vanliga salong inte hade tid , otroligt otrevlig kille i kassan till att börja med , tjejen som gjorde mina fötter och naglar var oxå ganska ointresserad och det kändes inte fräscht alls , slarvigt gjorda naglar och det fanns ingen känsla utan ” löpande band ” känsla på allt !

Alexandra N
Skrev om Nordic Salon

Sämsta salongen någonsin! Hårdhänta, otrevliga och fult resultat. Gå till någon annan.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

ANNA M
Skrev om Nordic Salon

Sämsta salongen någonsin. Sjukt otrevliga alla som jobbar där speciellt killen och tjejen som står i kassan. Man får alltid vänta på sin tur trots att man bokat tid. Vässar för lågt så det gör ont och resultatrad blir klumpigt! Kommer aldrig gå dit igen

Malla F
Skrev om Nordic Salon

Dåligt bemötande. Personalen blir typ sur om man ändrar sig vilken färg på nagellack man önskar sig. De blir bara sura, och suckar högt, om man är lite kittlig vid pedikyr. Flera färger på nagellack slut. Hänt både mig och min kompis 2 ggr. Vi går inte dit längre. Blev bara sämre och sämre.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Eivor T
Skrev om Nordic Salon

Gått där sen dom öppnade, går visserligen inte varje månad då jag gör uppehåll ibland men är en trogen kund och får alltid som jag vill ha mina naglar. Supernöjd!

Kelly
Skrev om Nordic Salon

Har tidigare gått hos dem i Liljeholmen 2 ggr för nagelförlängning akryl och varit relativt nöjd. De har dock kantigt kundbemötande och i princip ingen där kan svenska eller engelska, så det går inte riktigt att kommunicera med dem. Man kommer alltid till olika manikyrister och vet inte vad/vem man får. Dock har det gått bra tidigare 2 ggr och det är nu 3e gången jag gick dit. Denna gång filade hon ner hela akryl-materialet och förstörde set'et. Sen sa hon att hon måste göra ett helt nytt set med tippar vilket jag även självklart...

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Ann-Britt H
Skrev om Nordic Salon

Acrylnaglar. Oftast mycket duktiga och snabba. Varierande bemötande i receptionen.

Jana N
Skrev om Nordic Salon

Super! Jag rekommenderar proffs!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Jennie L
Skrev om Nordic Salon

Jag går till Nordic Salon för att det ligger närmast mitt hem och jag blir för det mesta nöjd. De kvinnliga nagelterapeuterna är överlägsna de manliga. Det handlar framför allt om att det är mer försiktiga och inte slinter till och slipar på nagelbanden som gör ont. Det har funnits män som gör det bra (Chris, Daniel). De som gör det lugnt och noggrant håller även bättre har jag märkt. Killen som för det mesta jobbar i telefon och kassa i Liljeholmstorget har en ganska dålig attityd. Man känner sig inte så välkommen....

Linda H
Skrev om Nordic Salon

Jag tycker det är bra service. De är snabba och kollar alltid av under loppets gång att man är nöjd.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Linda L
Skrev om Nordic Salon

Jag har alltid gått nöjd därifrån.

Natalie A
Skrev om Nordic Salon

Blir alltid super bra bemött och alltid tid samma dag som jag ringer. Det är därför jag har gått till dom i 4 år.

Irene S
Skrev om Nordic Salon

Nagelvård,bemötandet är alltid bra Naglarna har däremot inte blivit starkare! Har lagt ut mer än 6.000:- på ett år

Athina P
Skrev om Nordic Salon

Helt okej medbehandligar men killen i kassan på liljeholmens galleria salong är otrevlig

Petra W
Skrev om Nordic Salon

Väldigt tillmötesgående och gör ett bra jobb.

Ann-cathrine J
Skrev om Nordic Salon

*Alltid vänliga och frågar om man vill ha något att dricka.

Linda P
Skrev om Nordic Salon

Jättebra salong med bra priser! Naglarna blir alltid perfekta!

Helena B
Skrev om Nordic Salon

Bra och trevlig service! Tyvärr ganska dyrt dock..

Lisa G
Skrev om Nordic Salon

Bemötandet av kassapersonal är ibland ganska lamt. Men jag får alltid det jag vill ha och de gör ett mkt bra jobb. Mina naglar är alltid perfekta när jag går därifrån och om något går fel får jag alltid hjälp att åtgärda det.

Katja L
Skrev om Nordic Salon

Oftast bra resultat, varierar dock lite i hållbarhet beroende på vem som gjort naglarna.

Anna K
Skrev om Nordic Salon

Lätt att få tid och trevligt bemötande. Naglarna blir jättebra och är jättenöjd varje gång.

Nina C
Skrev om Nordic Salon

Absolut toppbetyg! Duktiga personal och bra priser

Carina A
Skrev om Nordic Salon

Jag fick en tid snabbt. Kom för tidigt och fick då också börja fixa naglarna tidigare - toppen! Detta var en söndag och då tillkom en taxa för röd dag - detta kunde ha meddelats när bokningen gjordes. Bra tjej som fixade naglarna.

Therése H
Skrev om Nordic Salon

Går bara till dom nu. Är så nöjd med fransar, naglar och pedikyr. Serviceminded, trevliga och väldigt duktiga. Rekommenderas varmt.

Jenny J
Skrev om Nordic Salon

Är alltid nöjd med service o naglarnas kvalitet!

Catarina J

Duktiga och trevligt bemötande

Inger S
Skrev om Nordic Salon

Lätt att få tider eftersom dom har kvälls Öppet och öppet på helgerna.

Lynn L
Skrev om Nordic Salon

Alltid trevligt bemötande, hjälpsamma och duktiga på det som de gör. Det finns alltid kaffe, lite godis att få. Småsaker, men det gör hela intrycket så positivt.

Alexandra T
Skrev om Nordic Salon

Alltid nöjd! Trevlig service, duktiga på det de gör och perfekt läge!

Jane N
Skrev om Nordic Salon

Bra service, trevlig personal, gör fina naglar.

Eva T
Skrev om Nordic Salon

Vad är nordic salon? Namnet säger mig inget..

Gunilla N
Skrev om Nordic Salon

Hej Jag har alltid varit nöjd när dom har fixat mina naglar Trevligt bemötande ,trevlig personal så jag har bara positiv att säga om dom.

Sabina H
Skrev om Nordic Salon

Hej Jag brukar alltid gå dit och fixa mina naglar jag och min mmin mamma väldigt mysig salong väldigt trevlig personal duktig och kunniga jag känner mig väldigt bekväm jag kan prata med allihopa känns nästan som man sätter på en lyx hotell . Kram på er allihopa

Kenneth T

Njutbart,proffsigt arbete. Jag ger er 5av5 möjliga Ankie

Carina S
Skrev om Nordic Salon

Trevliga och duktiga, mkt noggranna

Christina H
Skrev om Nordic Salon

Jag har alltid varit nöjd med den behandling jag fått. MVH Christina Hörberg Becker

Melba S
Skrev om Nordic Salon

Jag får alltid bra service, vilket gör att jag återkommer gång efter gång.

Valentina B
Skrev om Nordic Salon

Bra och trevlig personal. Alltid nöjd!

Öhrn B
Skrev om Nordic Salon

Mycket trevligt och tillmötesgående sätt

Patricia G
Skrev om Nordic Salon

Great service which is important to me! and perfect nails time and again. Thank you

Sandra A
Skrev om Nordic Salon

Bästa salongen ever, alltid så nöjd

Sophia F
Skrev om Nordic Salon

Delar av personalen är supergulliga, delar är trötta och uttråkade. Synd! Snabba förlängningar inom en timme dock begränsade när det kommer till dekoration.

Tam D och Demar C gillar detta
Anette B
Skrev om Nordic Salon

konstiga rekommendationer. Måste vara ägare som har skrivit. Alla jag känner som har varit där är så missnöjda. de förstör ens naglar och jobbet är rätt fult. så många bra ställen i sthlm.Inte gå hit!!

Anne-marie T
Skrev om Nordic Salon

Effektiv och vänligt bemötande!

Denise M
Skrev om Nordic Salon

God service och duktiga nagelteknologer! Lite synd att vissa inte förstår svenska eller engelska men kvaliteten på jobbet är det absolut inget fel på!

Nathalie M
Skrev om Nordic Salon

Bra bemötande och jag köpte tjänsten "shellack" på fingernaglarna.

Suvi M
Skrev om Nordic Salon

Har varit stamkund i ca 2 år och återkommer alltid då resultatet är alltid exakt så som jag vill ha det.

Frida Maria F
Skrev om Nordic Salon

Återbesök, Bra bemötande, tyvärr hade nagelterapeuten lite svårt att förstå svenska/engelska. Men mycket skicklig!

Anna A
Skrev om Nordic Salon

Snygga hållbara naglar! Ibland lite svårt att göra sig förstådd om man har speciella önskemål, men jag har alltid varit nöjd!