Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, 117 61 Stockholm — Visa karta

Nordic Salon är en salong som uppfylller dina önskemål när det kommer till lyxiga och väl utförda behandlingar av både händer och fötter. Du hittar oss i Liljeholmsgallerian, där finns vår hemtrevliga salong med en lite lugnare och mer avslappnande atmosfär. Vi erbjuder dig behandlingar såsom ögonfransförlängning, spray tan, fisk-spa, tandblekning, trådning, kosmetisk tatuering med 3D micro blading och spa pedikyr. Vi fokuserar alltid på att du ska få en helt avslappnande och härlig upplevelse.

Ring oss på telefonnummer 08-6777147 eller besök även vår andra filial Your Beauty Box i Liljeholmsgallerian där vi utför ett antal uppskattade och avslappnande behandlingar.

Varmt välkommen till någon av våra salonger.

Läs vad 104 kunder tycker om Nordic Salon

• Eivor T
    Eivor T skrev om Nordic Salon
    Gått där sen dom öppnade, går visserligen inte varje månad då jag gör uppehåll ibland men är en trogen kund och får alltid som jag vill ha mina naglar. Supernöjd! Läs mer
  • Kelly skrev om Nordic Salon
    Har tidigare gått hos dem i Liljeholmen 2 ggr för nagelförlängning akryl och varit relativt nöjd. De har dock kantigt kundbemötande och i princip ingen där kan svenska eller engelska, så det går inte riktigt att kommunicera med dem. Man kommer alltid till olika manikyrister och vet inte vad/vem man får. Dock har det gått bra tidigare 2 ggr och det är nu 3e gången jag gick dit. Denna gång filade hon ner hela akryl-materialet och förstörde set'et. Sen sa hon att hon måste göra ett helt nytt set med tippar vilket jag även självklart fick betala för, fastän det va hon som filat bort för mycket material. Jag hade räknat med påfyllning av material som tidigare, men hon filade bort allt material. Hon va även väldigt hårdhänt och filade upp ett blödande sår på sidan av mitt finger. Hon sa "oj", torkade bort blodet och fortsatte sen fila in massa akryldamm in i såret, vilket började svida. Jag va tvungen att säga till henne att sluta. Dålig upplevelse idag. Hade gett 1 av 5 för dagens upplevelse och 3/5 för tidigare upplevelse, därför ger jag 2 av 5. Rent obehagligt att göra naglarna, man sitter på helspänn för att det gör ont med jämna mellanrum, för att de filar på den egna nageln eller på huden bredvid. Snyggt blev det dock alla 3 gånger jag varit där. Vet inte om jag går tillbaka efter dagens händelse. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Nordic Salon
    Acrylnaglar. Oftast mycket duktiga och snabba. Varierande bemötande i receptionen. Läs mer
  • Jana N skrev om Nordic Salon
    Super! Jag rekommenderar proffs! Läs mer
  • Jennie L skrev om Nordic Salon
    Jag går till Nordic Salon för att det ligger närmast mitt hem och jag blir för det mesta nöjd.

De kvinnliga nagelterapeuterna är överlägsna de manliga. Det handlar framför allt om att det är mer försiktiga och inte slinter till och slipar på nagelbanden som gör ont. Det har funnits män som gör det bra (Chris, Daniel). De som gör det lugnt och noggrant håller även bättre har jag märkt.

Killen som för det mesta jobbar i telefon och kassa i Liljeholmstorget har en ganska dålig attityd. Man känner sig inte så välkommen. När jag påpekar saker, så som att vissa terapeuter är hårdhänta och slarviga, så blir han nästan arg. När jag bett om produkter som jag fått reklam om på mailen så har han också blivit stött, eftersom de inte har produkterna hemma. Fast jag har blivit lockad till salongen med erbjudande om produkterna.

Det finns en annan kille som bara jobbar ibland i kassan som har helt rätt serviceattityd. Man känner sig välkommen när han är i salongen.

Tack att ni gör enkät då killen på Liljeholmstorget (den enda som kan svenska) inte uppmuntrar till feedback. Läs mer
  • Linda H skrev om Nordic Salon
    Jag tycker det är bra service. De är snabba och kollar alltid av under loppets gång att man är nöjd. Läs mer
  • Linda L skrev om Nordic Salon
    Jag har alltid gått nöjd därifrån. Läs mer
  • Natalie A skrev om Nordic Salon
    Blir alltid super bra bemött och alltid tid samma dag som jag ringer.
    Det är därför jag har gått till dom i 4 år. Läs mer
  • Irene S skrev om Nordic Salon
    Nagelvård,bemötandet är alltid bra
    Naglarna har däremot inte blivit starkare!
    Har lagt ut mer än 6.000:- på ett år Läs mer
  • Athina P skrev om Nordic Salon
    Helt okej medbehandligar men killen i kassan på liljeholmens galleria salong är otrevlig Läs mer
  • Petra W skrev om Nordic Salon
    Väldigt tillmötesgående och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Ann-cathrine J skrev om Nordic Salon
    *Alltid vänliga och frågar om man vill ha något att dricka. Läs mer
  • Linda P skrev om Nordic Salon
    Jättebra salong med bra priser! Naglarna blir alltid perfekta! Läs mer
  • Helena B skrev om Nordic Salon
    Bra och trevlig service! Tyvärr ganska dyrt dock.. Läs mer
  • Lisa G skrev om Nordic Salon
    Bemötandet av kassapersonal är ibland ganska lamt. Men jag får alltid det jag vill ha och de gör ett mkt bra jobb. Mina naglar är alltid perfekta när jag går därifrån och om något går fel får jag alltid hjälp att åtgärda det. Läs mer
  • Katja L
    Katja L skrev om Nordic Salon
    Oftast bra resultat, varierar dock lite i hållbarhet beroende på vem som gjort naglarna. Läs mer
  • Anna K skrev om Nordic Salon
    Lätt att få tid och trevligt bemötande. Naglarna blir jättebra och är jättenöjd varje gång. Läs mer
  • Nina C skrev om Nordic Salon
    Absolut toppbetyg! Duktiga personal och bra priser Läs mer
  • Carina A skrev om Nordic Salon
    Jag fick en tid snabbt. Kom för tidigt och fick då också börja fixa naglarna tidigare - toppen! Detta var en söndag och då tillkom en taxa för röd dag - detta kunde ha meddelats när bokningen gjordes.
    Bra tjej som fixade naglarna. Läs mer
  • Therése H
    Therése H skrev om Nordic Salon
    Går bara till dom nu. Är så nöjd med fransar, naglar och pedikyr. Serviceminded, trevliga och väldigt duktiga. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Nordic Salon
    Är alltid nöjd med service o naglarnas kvalitet! Läs mer
  • Catarina J skrev om Nordic Salon
    Duktiga och trevligt bemötande Läs mer
  • Inger S skrev om Nordic Salon
    Lätt att få tider eftersom dom har kvälls
    Öppet och öppet på helgerna. Läs mer
  • Lynn L skrev om Nordic Salon
    Alltid trevligt bemötande, hjälpsamma och duktiga på det som de gör.
    Det finns alltid kaffe, lite godis att få. Småsaker, men det gör hela intrycket så positivt. Läs mer
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om Nordic Salon
    Alltid nöjd! Trevlig service, duktiga på det de gör och perfekt läge! Läs mer
  • Jane N skrev om Nordic Salon
    Bra service, trevlig personal, gör fina naglar. Läs mer
  • Eva T skrev om Nordic Salon
    Vad är nordic salon?
    Namnet säger mig inget.. Läs mer
  • Gunilla N skrev om Nordic Salon
    Hej
    Jag har alltid varit nöjd när dom har fixat mina naglar
    Trevligt bemötande ,trevlig personal så jag har bara positiv att säga om dom. Läs mer
  • Sabina H skrev om Nordic Salon
    Hej
    Jag brukar alltid gå dit och fixa mina naglar jag och min mmin mamma väldigt mysig salong väldigt trevlig personal duktig och kunniga jag känner mig väldigt bekväm jag kan prata med allihopa känns nästan som man sätter på en lyx hotell .

Kram på er allihopa Läs mer
  • Kenneth T
    Kenneth T skrev om Nordic Salon
    Njutbart,proffsigt arbete. Jag ger er 5av5 möjliga Ankie Läs mer
  • Carina S skrev om Nordic Salon
    Trevliga och duktiga, mkt noggranna Läs mer
  • Christina H skrev om Nordic Salon
    Jag har alltid varit nöjd med den behandling jag fått.
    MVH
    Christina Hörberg Becker Läs mer
  • Melba S skrev om Nordic Salon
    Jag får alltid bra service, vilket gör att jag återkommer gång efter gång. Läs mer
  • Valentina B skrev om Nordic Salon
    Bra och trevlig personal. Alltid nöjd! Läs mer
  • Öhrn B skrev om Nordic Salon
    Mycket trevligt och tillmötesgående sätt Läs mer
  • Patricia G skrev om Nordic Salon
    Great service which is important to me! and perfect nails time and again. Thank you Läs mer
  • Sandra A skrev om Nordic Salon
    Bästa salongen ever, alltid så nöjd Läs mer
  • Sophia F skrev om Nordic Salon
    Delar av personalen är supergulliga, delar är trötta och uttråkade. Synd! Snabba förlängningar inom en timme dock begränsade när det kommer till dekoration. Läs mer
    Nordic Salon, Demar C gillar detta
  • Anette B skrev om Nordic Salon
    konstiga rekommendationer. Måste vara ägare som har skrivit. Alla jag känner som har varit där är så missnöjda. de förstör ens naglar och jobbet är rätt fult. så många bra ställen i sthlm.Inte gå hit!! Läs mer
  • Anne-marie T skrev om Nordic Salon
    Effektiv och vänligt bemötande! Läs mer
  • Denise M skrev om Nordic Salon
    God service och duktiga nagelteknologer! Lite synd att vissa inte förstår svenska eller engelska men kvaliteten på jobbet är det absolut inget fel på! Läs mer
  • Nathalie M skrev om Nordic Salon
    Bra bemötande och jag köpte tjänsten "shellack" på fingernaglarna. Läs mer
  • Suvi M skrev om Nordic Salon
    Har varit stamkund i ca 2 år och återkommer alltid då resultatet är alltid exakt så som jag vill ha det. Läs mer
  • Frida Maria F skrev om Nordic Salon
    Återbesök,
    Bra bemötande, tyvärr hade nagelterapeuten lite svårt att förstå svenska/engelska. Men mycket skicklig! Läs mer
  • Anna A skrev om Nordic Salon
    Snygga hållbara naglar! Ibland lite svårt att göra sig förstådd om man har speciella önskemål, men jag har alltid varit nöjd! Läs mer
  • Anki S skrev om Nordic Salon
    Gjort naglar i Liljeholmen. Nyrenoverad lokal som hat blivit jättefin.
    Bemötandet är mycket bra och alla jätte trevliga.
    Ett minus är att alla inte kan svenska. Men det kommer nog. Vet inte om kan engelska. Läs mer
  • Joy W skrev om Nordic Salon
    Trevligt bemötande. Snabbt och snyggt resultat. Läs mer
  • Ann-Sofie N
    Ann-Sofie N skrev om Nordic Salon
    Fint och personligt bemötande. Även om man inte kan prata med nagelmanikörerna så känner man sig väl omhändertagen. De är kunniga och noggranna. Jag kommer gärna igen. Läs mer
  • Emelie E skrev om Nordic Salon
    Lätt att få tid, bra resultat och de ser till att det blir så som man önskar. Vill man boka tid hos samma person varje gång så går det också att ordna. Jag är mycket nöjd med EuroNail och har gått dit under 2 års tid. Läs mer
  • Carola B skrev om Nordic Salon
    Snabba och noggranna. Lätt att få tid! Läs mer