Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly Sjukgymnastik

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik!

Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang och kunskap som ger dig de bästa förutsättningarna för rehabilitering.

Våra lokaler finns inne i Kvartersakuten Matteus . Du behöver självklart ingen remiss. Kontakta oss så bokar vi en konsultation för att diskutera dina problem.

Läs vad 86 kunder tycker om Tavakoly Sjukgymnastik 2

2021-12-21 Insamlad av företaget
    Otroligt skicklig är allt jag kan säga! Jag kom till Tavakoly med otroliga smärtor och är mer eller mindre smärtfri efter att ha genomgått lite längre behandlingsperioder i två omgångar. Nu är det upp till mig att ta hand om kroppen genom träning för att undvika att problemen kommer tillbaka. Jag rekommenderar varmt Tavakoly Sjukgymnastik!
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Kunnigt och lyhört bemötande och mycket bra behandling av mina problem och generösa tips för träningen frammåt!
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Jätteduktig och expert sjukgymnast. Starkt rekommenderas.
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Tavakoly. Sjukgymnasten har rekommrnderats av en allmän praktiserande läkare som jag upppskattar o känner i mer än tio år så det var klart för mig att jag vill pröva det först
    Hemkommen efter många år från Frankrike o usa. Hade varit mycket tacksam. För klart starkt positivt förslag. Och jag blev väldigt kompetent och mänsklig. Behandlat skulle kunna säga att den mest effektiva av all à behandlingar. Inkl läkemedel. Som jag nu får tre. Nya
    Kompetent. Förstående inte minst det mest effektiva mot mina smärtor
    Om jag alltid. Hade samma bra tydligt rekommendationer o resultaten. Det vore skönt
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Very skilled and friendly! Helped me a lot :)
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött och fick en mycket bra behandling, rådgivning och läkning av min fot. Min fysioterapeut levde upp till mina förväntningar.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Stor kompetens hos fysioterapeuten både vad gäller behandlingarna och övningarna. Bra uppföljning.

Jag har varit i behov av behandling/övningar för värk i ländryggen och bäckenet, tidigare för axlarna. Öht mår min kropp inte så bra fast jag har tränat i stort sett hela mitt liv. Toppen dialog med M Tavakoly som lyssnar och ger råd med både kompetens och empati (samt humor!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Tavakoly Sjukgymnastik är bäst!

Jag har fått fantastisk hjälp !
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med Tavakoly Sjukgymnastik. Stelheten i min rygg och mina axlar har redan efter ett par behandlingar blivit så mycket bättre och har inte ont längre. Behandlingen är väldigt holistisk och inkluderar både OMT, akupunktur och fick många olika övningar för att förhindra framtida besvär. Rekommenderar starkt ett besök.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Otroligt kunning och proffsig. Hjälpt mig att komma tillbaka snabbt i träning när jag haft överbelastningsskador. Alltid hjälpsam när jag behöver komma akut. Rekommenderas varmt.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Han är snabb, erfaren, trevlig och duktig.
    2020-03-15 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med mottagandet och den hjälp jag har fått. Jag har inte mycket att jämföra med och är inte särskiltl kunnig inom sjukgymnastik eller inom de två problemområden som jag har fått hjälp med, vilket gör det svårt att ge välinformerade betyg. Jag har dock fått bra hjälp vid båda tillfällen (musarm och ryggont som förmodligen har varit nervinflammation), har inget att klaga på och har svårt att föreställa mig hur det skulle bli särskilt mycket bättre.

Med vänlig hälsning
    Hans
    2020-02-22 Insamlad av företaget
    Mohsen, har flera behandlingsformer i sin "verktygslåda", och han väljer en eller flera metoder beroende av vilka problem man beskriver och han själv upptäcker. Han är glad och positiv och mycket tidseffektiv.
    Nu senast "fixade" han resterna av en årslång smärta efter en kotkompression i bröstryggen. Jag kallar det "trolleri", men han vet uppenbarligen exakt vad han väljer att göra.
    Han ger massage/tryck med händerna och med laser, han manipulerar, han ger akupunktur med och utan el, har också en annan laserbehandling med en platta som läggs på problemområdet. Detta är vad Moshen provat på mig under flera år då jag haft hans telefonnummer som en räddningsstation.
    Tack Moshen
    Birgitta
    2020-02-21 Insamlad av företaget
    Gått hit i flera år när jag haft problem med axlarna och diskbråck och han har verkligen hjälpt mig. Proffsig och kunnig som få. Mvh Bobby
  • Elia M
    2020-02-21 Insamlad av företaget
    Det är fantastik sjukgymnastik eftersom jag har varit hos många naprapat kiropraktor men de kunde inte som honom därför jag är jätte nöjd och vill rekommendera till alla nära och kära ,
    2020-02-20 Insamlad av företaget
    Väldigt väldigt duktig på det han skall kunna.
    Jag har blivit kvitt mil ischias på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Rekommenderar varmt.
    2020-02-20 Insamlad av företaget
    behandling av fot och knä. Utmräkt bemötande och
    tuffa bahandlingsmetod som hjälper.
    2020-02-12 Insamlad av företaget
    Han snålar inte på behandlingen utan ger en chans att komma många gånger till dess man verkligen är symptomfri.

Dock känns lite jäktad med att ha flera patienter samtidigt. Likväl rekommenderas varmt.
    Tack för det sven :). ja, det kan hända att vi sjukgymanster har paralell-behanlingar, då har man 2 pågående behalingar samtidigt. Tavakoly Sjukgymnastik
    2020-02-11 Insamlad av företaget
    Inflammerad hälsena, problem med nacke och musarm har alla rehabiliterats tack vare Tavakoly Sjukgymnastik. Extremt mångsidig och kompetent inom flera olika (alla?) typer av behandlingar.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Hade tänkt att sjukgymnastik skulle bara föreslå nåra övningar o inte gör nåt, men jag hade tydligen fel . Jag fick olika slag behandlingar med som var riktig bra o fick mig att må bättre, slappna av och släppa den obehaglig smärtan. Jag får behandlingen av Mohsen. Jag gillar hans värm mottagning o trevlig personlighet som gör det enkelt att kommunicera.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Jag har fått bästa behandligen och bemött väldigt professionellt och jag är oerhört nöjd o vill absolut tillbaka när jag behöver hjälp.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
     Tavakoly är det närmaste jag kommit till en sjukgymnast när det kommer till att erbjuda effektiva och anpassade naprapat och akupunkturbehandlingar av smärta och besvär i muskler och leder.
     Tavakoly har vid varje behandling givit mig en optimal behandling mot mina varierande smärttillstånd och skador i leder, muskler, nervsystem. Och på ett professionellt sätt diagnostiserat och behandlat mina besvär genom engagemang, kunskap, och förtroendeingivande.
     Tavakolys fingertoppskänsla och lyhördhet har skapat de bästa förutsättningarna för mig, på vägen under rehabilitering mot att bli frisk från mina besvär.
     Mr Tavakoly, enligt min bedömning i särklass mest erfarna Sjukgymnasten.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Jag hade stora besvär i rygg, nacke och armbågen. Jag har sökt andra innan jag träffade Tavakoly utan någon framsteg. Efter mina besök hos Tavakoly har jag mycket mindre besvär. Jag nästan helt återställd i armbågen och i nacken.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Tar ett bra helhetsansvar för din kropp och kombinera både behandlingar och övningar! Väldigt nöjd med Moshen!
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Mitt knä var slitet och den inre miniskeln var utsliten och svår smärta
    Efter några få behandlingar blev jag smärtfri och fick hjälp med att stabilisera knät
    Tidigare hade jag en axelskada som också var sliten som också slapp operation
    Så effektivt
    2019-03-23 Insamlad av företaget
    Tovakoly är bäst ock väldigt trevlig o kunnigt i sitt yrke .
    Jag är jätte nöjd med hanns behaglig .
    Lycka till Tavakoly .
    2019-03-21 Insamlad av företaget
    Mycket duktig och trevlig, använder även modern teknik såsom laserbehandling.
    2019-03-21 Insamlad av företaget
    Jag har i nästan ett år lidit av tennis armbåge smärta och muskelbristning, sökt upp flera sjukgymnaster och fått behandlingar men blev inte bättre tills jag träffade Tavakoly. Han har undersökt mig noggrann och kunnat hitta vart problemet är och med alla behandlingar han har utförts är jag idag mycket bättre. Jag är oerhört tacksam och är så glad att jag hittade den här bästa sjukgymnasten i Stocholm. Jag rekommendera Tavakoly mycket stark!
  • Marcus N
    2019-03-19 Insamlad av företaget
    Väldigt kunnig och ger bra förklaring på hur man ska bete sig för att bli smärtfri och hel igen efter en skada.
    2019-03-19 Insamlad av företaget
    Jätteduktig och kunnig! Professionellt bemötande och riktigt bra behandlingar!
    2019-02-28 Insamlad av företaget
    Fick effektiv hjälp och behandling av knäproblem och ryggproblem.
    2019-02-24 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, gjorde skillnad
    Proffs
    Trevlig viss del av behandlingen var ganska jobbig men han vet hur han ska göra för att patienten ( mej) lugn.
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    I am doing treatment for my back and both the treatment and the presentation of the doctor is very professional and in a very friendly and nice environment.
    I am very happy with it and I definitely recommend it!
    Christos
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    Sjukgymnastik, mycket bra bemötande, jag hade låga förväntningar men blev positiv överraskad av resultatet.
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra!! Han hade mycket bra kolla på allt och behandlingen hjälpe verkligen. Allt han sa funkade.
  • Stefan B
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Tavakoly Sjukgymnastik i två omgångar, med tre års mellanrum, pga ryggproblem resp. ischiassmärta. I båda omgångarna användes intramuskulär akupunktur i kombination med program för egenbehandling (stretch/rörelser) vilket har varit till stor hjälp för att komma till rätta med mina problem.
    2019-02-22 Spontant omdöme
    Mohsen är mycket proffsig och kunnig i sitt bemötande. Jag hittade hit av en slump när jag haft stora problem med min fot. Jag var runt hos flera andra aktörer tidigare som inte lyckats hjälpa mig. Rätt behandlingar och övningar har gjort att jag nu är återställd. Kan varmt rekommendera andra att gå hit!
  • Margareta K
    2019-02-14 Insamlad av företaget
    Jag kom till Tavakoly för att jag hade ont i axel, överarm och bröstrygg - så ont att jag inte kunde ligga på någon sida och det var även svårt att sova på ryggen - jag hade även ont i vardagen det värkte hela tiden. Då jag har varit hos Tavakoly tidigare för andra besvär så var jag övertygad om att han skulle kunna "fixa" det här också, och det gjorde han med hjälp av nålar och ström, tack vare en så skicklig yrkesman är jag idag besvärsfri och jag är så tacksam för att han förstår vad han ska göra för att man ska bli bra och må bra.
    2019-02-13 Insamlad av företaget
    Laserbehandlingen av en inflammerad slemsäck i höften gav bra resultat, men rehab pågår fortfarande. Jag hade provat annat innan, som bara hjälpt delvis. Jag fick en rekommendation av en bekant och skulle själv rekommendera Mohsen Tavakoly sjukgymnastik till andra. Professionell, kunnig och lättillgänglig.
    2019-01-22 Insamlad av företaget
    Sjukgymnastik och akupunktur för muskelinflammation och smärta i axel och skuldra.
    Mohsen är trevlig, avslappnad och mycket kunnig. Varierad behandling och bra tips på egna rörelser att göra hemma.

Enda minuset: Ibland blir det lite kort tid om det är många patienter.

Jag är totalt sett mycket nöjd.
    2019-01-20 Insamlad av företaget
    En riktigt tillgång som har fått ordning på min nacke och ländrygg. Rekommenderas varmt. Snabb, effektiv och väldigt kunnig om både kroppen, träning och näringslära.
  • Evgegia M
    2019-01-18 Insamlad av företaget
    När jag började behandlas hos Tavakoly så hade jag ont i hela ryggen ( ländryggen ) , axeln samt migränhuvudvärk som kommer när dem vill får man inte glömma.
    Började med behandlingen i rygg först och sedan axeln och nu känner jag mig mycket bättre.
    Sover bättre om nätterna nu tack vare behandlingarna.
    Migränanfallen kommer inte så ofta.

Fick bra bemötande från början och kommer varmt rekommendera Tavakoly till vänner och bekanta.
  • Naomi S
    2019-01-18 Insamlad av företaget
    Mycket kompetent och trevlig sjukgymnast vid Odenplan
    2018-12-05 Insamlad av företaget
    mycket bra bemött, av kunnig, kompetent . sjukgymnast . med god resultat i min rehabilitering som jag blir snart helt återställt.
    2018-11-27 Insamlad av företaget
    Kom dit med ett ryggskott i ländryggen. Han såg till att få ryggen i ordning och en vecka senare kunde jag åka på min semester till USA.
  • Caio M
    2018-11-16 Insamlad av företaget
    Mohsen is awesome. He has vast knowledge about the human body and know exactly how to help one back in shape.
    2018-11-15 Insamlad av företaget
    Jag hade fem besök hos Tavakoly sjukgymnastik pågrund av stark smärta i ryggen. Jag återvände hit till denna klinik efter många år utomlands, då jag hade väldigt bra erfarenheter från tidigare hjälp jag fått med höften och har ofta tänkt på hur tacksam jag var för den professionella hjälpen, det seriösa mottagandet och resultatet. Även denna gång var jag väldigt positivt inställd till hela upplevelsen och den viktiga hjälp jag fått av en väldigt ambitiös, personlig och uppmärksam Mohsen Tavakoly.
    2018-11-14 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med mitt högra knä
    På ett väldigt trevligt sätt
    Jag förväntade att få hjälp och det fick jag på bästa sättet
    Allting gick väl och jag är nöjd med besöket.
    2018-11-14 Insamlad av företaget
    Fick mycket bra hjälp med att fixa mitt ryggont. Har inte ont alls längre, supernöjd!