Tavakoly Sjukgymnastik

Odengatan 69, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik!

Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang och kunskap som ger dig de bästa förutsättningarna för rehabilitering.

Du hittar kliniken centralt på Odenplan i Stockholm. Du behöver självklart ingen remiss. Kontakta oss så bokar vi en konsultation för att diskutera dina problem.
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om Tavakoly Sjukgymnastik

• 2020-03-15

Hans A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag är mycket nöjd med mottagandet och den hjälp jag har fått. Jag har inte mycket att jämföra med och är inte särskiltl kunnig inom sjukgymnastik eller inom de två problemområden som jag har fått hjälp med, vilket gör det svårt att ge välinformerade betyg. Jag har dock fått bra hjälp vid båda tillfällen (musarm och ryggont som förmodligen har varit nervinflammation), har inget att klaga på och har svårt att föreställa mig hur det skulle bli särskilt mycket bättre.

Med vänlig hälsning
    Hans Läs mer
  • 2020-02-22

Birgitta L skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen, har flera behandlingsformer i sin "verktygslåda", och han väljer en eller flera metoder beroende av vilka problem man beskriver och han själv upptäcker. Han är glad och positiv och mycket tidseffektiv.
    Nu senast "fixade" han resterna av en årslång smärta efter en kotkompression i bröstryggen. Jag kallar det "trolleri", men han vet uppenbarligen exakt vad han väljer att göra.
    Han ger massage/tryck med händerna och med laser, han manipulerar, han ger akupunktur med och utan el, har också en annan laserbehandling med en platta som läggs på problemområdet. Detta är vad Moshen provat på mig under flera år då jag haft hans telefonnummer som en räddningsstation.
    Tack Moshen
    Birgitta Läs mer
  • 2020-02-21

Bobby O skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Gått hit i flera år när jag haft problem med axlarna och diskbråck och han har verkligen hjälpt mig. Proffsig och kunnig som få. Mvh Bobby Läs mer
  • Elia M

2020-02-21

Elia M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Det är fantastik sjukgymnastik eftersom jag har varit hos många naprapat kiropraktor men de kunde inte som honom därför jag är jätte nöjd och vill rekommendera till alla nära och kära , Läs mer
  • 2020-02-20

Karwan S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Väldigt väldigt duktig på det han skall kunna.
    Jag har blivit kvitt mil ischias på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-02-20

Bruno B skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    behandling av fot och knä. Utmräkt bemötande och
    tuffa bahandlingsmetod som hjälper. Läs mer
  • 2020-02-12

Sven A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Han snålar inte på behandlingen utan ger en chans att komma många gånger till dess man verkligen är symptomfri.

Dock känns lite jäktad med att ha flera patienter samtidigt. Likväl rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-02-13 Mohsen T svarar Sven A
    Tack för det sven :). ja, det kan hända att vi sjukgymanster har paralell-behanlingar, då har man 2 pågående behalingar samtidigt.
  • 2020-02-11

Can H skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Inflammerad hälsena, problem med nacke och musarm har alla rehabiliterats tack vare Tavakoly Sjukgymnastik. Extremt mångsidig och kompetent inom flera olika (alla?) typer av behandlingar. Läs mer

Ahmad T skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hade tänkt att sjukgymnastik skulle bara föreslå nåra övningar o inte gör nåt, men jag hade tydligen fel . Jag fick olika slag behandlingar med som var riktig bra o fick mig att må bättre, slappna av och släppa den obehaglig smärtan. Jag får behandlingen av Mohsen. Jag gillar hans värm mottagning o trevlig personlighet som gör det enkelt att kommunicera. Läs mer

Farhang R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har fått bästa behandligen och bemött väldigt professionellt och jag är oerhört nöjd o vill absolut tillbaka när jag behöver hjälp. Läs mer

Marcus S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
     Tavakoly är det närmaste jag kommit till en sjukgymnast när det kommer till att erbjuda effektiva och anpassade naprapat och akupunkturbehandlingar av smärta och besvär i muskler och leder.
     Tavakoly har vid varje behandling givit mig en optimal behandling mot mina varierande smärttillstånd och skador i leder, muskler, nervsystem. Och på ett professionellt sätt diagnostiserat och behandlat mina besvär genom engagemang, kunskap, och förtroendeingivande.
     Tavakolys fingertoppskänsla och lyhördhet har skapat de bästa förutsättningarna för mig, på vägen under rehabilitering mot att bli frisk från mina besvär.
     Mr Tavakoly, enligt min bedömning i särklass mest erfarna Sjukgymnasten. Läs mer

Omid S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade stora besvär i rygg, nacke och armbågen. Jag har sökt andra innan jag träffade Tavakoly utan någon framsteg. Efter mina besök hos Tavakoly har jag mycket mindre besvär. Jag nästan helt återställd i armbågen och i nacken. Läs mer

Robin M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Tar ett bra helhetsansvar för din kropp och kombinera både behandlingar och övningar! Väldigt nöjd med Moshen! Läs mer

Björn S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mitt knä var slitet och den inre miniskeln var utsliten och svår smärta
    Efter några få behandlingar blev jag smärtfri och fick hjälp med att stabilisera knät
    Tidigare hade jag en axelskada som också var sliten som också slapp operation
    Så effektivt Läs mer
  • 2019-03-23

Zuhra S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Tovakoly är bäst ock väldigt trevlig o kunnigt i sitt yrke .
    Jag är jätte nöjd med hanns behaglig .
    Lycka till Tavakoly . Läs mer
  • 2019-03-21

Niclas P skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket duktig och trevlig, använder även modern teknik såsom laserbehandling. Läs mer
  • 2019-03-21

Maryam Z skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har i nästan ett år lidit av tennis armbåge smärta och muskelbristning, sökt upp flera sjukgymnaster och fått behandlingar men blev inte bättre tills jag träffade Tavakoly. Han har undersökt mig noggrann och kunnat hitta vart problemet är och med alla behandlingar han har utförts är jag idag mycket bättre. Jag är oerhört tacksam och är så glad att jag hittade den här bästa sjukgymnasten i Stocholm. Jag rekommendera Tavakoly mycket stark! Läs mer
  • Marcus N

2019-03-19

Marcus N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Väldigt kunnig och ger bra förklaring på hur man ska bete sig för att bli smärtfri och hel igen efter en skada. Läs mer
  • 2019-03-19

Álexander A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jätteduktig och kunnig! Professionellt bemötande och riktigt bra behandlingar! Läs mer
  • 2019-02-28

Sanaz C skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick effektiv hjälp och behandling av knäproblem och ryggproblem. Läs mer
  • 2019-02-24

Hugo J skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Väldigt bra, gjorde skillnad Läs mer

Hans H skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Proffs
    Trevlig viss del av behandlingen var ganska jobbig men han vet hur han ska göra för att patienten ( mej) lugn. Läs mer

Christis V skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    I am doing treatment for my back and both the treatment and the presentation of the doctor is very professional and in a very friendly and nice environment.
    I am very happy with it and I definitely recommend it!
    Christos Läs mer

Homayon A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik, mycket bra bemötande, jag hade låga förväntningar men blev positiv överraskad av resultatet. Läs mer

Filip H skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket bra!! Han hade mycket bra kolla på allt och behandlingen hjälpe verkligen. Allt han sa funkade. Läs mer
  • Stefan B

2019-02-22

Stefan B skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har anlitat Tavakoly Sjukgymnastik i två omgångar, med tre års mellanrum, pga ryggproblem resp. ischiassmärta. I båda omgångarna användes intramuskulär akupunktur i kombination med program för egenbehandling (stretch/rörelser) vilket har varit till stor hjälp för att komma till rätta med mina problem. Läs mer

Erik Forslid skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen är mycket proffsig och kunnig i sitt bemötande. Jag hittade hit av en slump när jag haft stora problem med min fot. Jag var runt hos flera andra aktörer tidigare som inte lyckats hjälpa mig. Rätt behandlingar och övningar har gjort att jag nu är återställd. Kan varmt rekommendera andra att gå hit! Läs mer
  • Margareta K

2019-02-14

Margareta K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag kom till Tavakoly för att jag hade ont i axel, överarm och bröstrygg - så ont att jag inte kunde ligga på någon sida och det var även svårt att sova på ryggen - jag hade även ont i vardagen det värkte hela tiden. Då jag har varit hos Tavakoly tidigare för andra besvär så var jag övertygad om att han skulle kunna "fixa" det här också, och det gjorde han med hjälp av nålar och ström, tack vare en så skicklig yrkesman är jag idag besvärsfri och jag är så tacksam för att han förstår vad han ska göra för att man ska bli bra och må bra. Läs mer
  • 2019-02-13

Mona K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Laserbehandlingen av en inflammerad slemsäck i höften gav bra resultat, men rehab pågår fortfarande. Jag hade provat annat innan, som bara hjälpt delvis. Jag fick en rekommendation av en bekant och skulle själv rekommendera Mohsen Tavakoly sjukgymnastik till andra. Professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-22

Cecilia G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik och akupunktur för muskelinflammation och smärta i axel och skuldra.
    Mohsen är trevlig, avslappnad och mycket kunnig. Varierad behandling och bra tips på egna rörelser att göra hemma.

Enda minuset: Ibland blir det lite kort tid om det är många patienter.

Jag är totalt sett mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-20

Mattias G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En riktigt tillgång som har fått ordning på min nacke och ländrygg. Rekommenderas varmt. Snabb, effektiv och väldigt kunnig om både kroppen, träning och näringslära. Läs mer
  • Evgegia M

2019-01-18

Evgegia M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    När jag började behandlas hos Tavakoly så hade jag ont i hela ryggen ( ländryggen ) , axeln samt migränhuvudvärk som kommer när dem vill får man inte glömma.
    Började med behandlingen i rygg först och sedan axeln och nu känner jag mig mycket bättre.
    Sover bättre om nätterna nu tack vare behandlingarna.
    Migränanfallen kommer inte så ofta.

Fick bra bemötande från början och kommer varmt rekommendera Tavakoly till vänner och bekanta. Läs mer
  • Naomi S

2019-01-18

Naomi S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket kompetent och trevlig sjukgymnast vid Odenplan Läs mer
  • 2018-12-05

Elena M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    mycket bra bemött, av kunnig, kompetent . sjukgymnast . med god resultat i min rehabilitering som jag blir snart helt återställt. Läs mer
  • 2018-11-27

Thomas A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Kom dit med ett ryggskott i ländryggen. Han såg till att få ryggen i ordning och en vecka senare kunde jag åka på min semester till USA. Läs mer
  • Caio M

2018-11-16

Caio M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen is awesome. He has vast knowledge about the human body and know exactly how to help one back in shape. Läs mer
  • 2018-11-15

Tua-linsa R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade fem besök hos Tavakoly sjukgymnastik pågrund av stark smärta i ryggen. Jag återvände hit till denna klinik efter många år utomlands, då jag hade väldigt bra erfarenheter från tidigare hjälp jag fått med höften och har ofta tänkt på hur tacksam jag var för den professionella hjälpen, det seriösa mottagandet och resultatet. Även denna gång var jag väldigt positivt inställd till hela upplevelsen och den viktiga hjälp jag fått av en väldigt ambitiös, personlig och uppmärksam Mohsen Tavakoly. Läs mer

Saeed A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick hjälp med mitt högra knä
    På ett väldigt trevligt sätt
    Jag förväntade att få hjälp och det fick jag på bästa sättet
    Allting gick väl och jag är nöjd med besöket. Läs mer

Julia W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick mycket bra hjälp med att fixa mitt ryggont. Har inte ont alls längre, supernöjd! Läs mer
  • Sam A

2018-11-14

Sam A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik/behandling

Mycket trevligt och personligtbemötande

Hade inga direkta förväntningar då jag inte fick adekvat vård av den tidigare sjukgymnasten, så jag blev mkt positivtöverraskad!

Genomgående väldigt positivt då han ställt rätt diagnos och utfört rätt behandling direkt. Rekommenderar andra att söka hans tjänster! Läs mer
  • Dimitris T

2018-11-14

Dimitris T skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Utmärkt o välbemöt och intensiv therapi Läs mer

Carola Å skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Han är alldeles fantastiskt duktig och under alla år jag har gått hos honom av o till, har jag alltid fått snabb och bra hjälp! Och man hittar alltid en tid snabbt om det är akut! Läs mer

Magnus N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade ryggskott och blev effektivt och professionellt behandlad av Moshe Tavakoly Läs mer
  • 2018-11-13

Carola N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En sjukgymnast med kunskap, ödmjukhet och humor. Det är med glädje man går dit, fast det kan smärta. Huvudsaken det ger resultat, vilket Tavakoly ger! Plus i kanten att han har glimten i ögat och ett spjuveraktigt leende. Det han gör är BRA! Läs mer

Omid S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Proffetionel, duktig och väldigt vänlig. Absolut bland topp 3 i stockholm Läs mer

Ulf S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Bra, Jag fick adekvat behandling med hjälp av akupunktur, Läs mer
  • Javad A

2018-11-12

Javad A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag besökte företaget pga mitt huvudvärk o ont i axlarna. Det gick mycket bra första gången med hans stora leende, vänlighet o kunnighet. Därför bestämde jag att fortsätta behandlingen. Värmt rekommenderar jag. Läs mer

Göran W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Det gäller sjukgymnastik efter ryggoperation och påföljande problem i muskler och leder.

Bemötandet har varit först klassiskt liksom utfört arbete. Väsentlig förbättring med gång och förminskad värk.

Förhoppningen har varit att bli återställd och som känns är på rätt väg. Läs mer

Thomas S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Läs mer
  • 2018-10-01

Chatarina W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hade problem med min häl/vad.
    Blev hjälpt med flera behandlingar av laser och akupunktur.
    Alltid mottagen på ett bra sätt och alltid i tid. Läs mer

Odengatan 69, 113 22 Stockholm