Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly Sjukgymnastik

Odengatan 69, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik!

Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang och kunskap som ger dig de bästa förutsättningarna för rehabilitering.

Du hittar kliniken centralt på Odenplan i Stockholm. Du behöver självklart ingen remiss. Kontakta oss så bokar vi en konsultation för att diskutera dina problem.
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Tavakoly Sjukgymnastik

• Caio mathielo G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen is awesome. He has vast knowledge about the human body and know exactly how to help one back in shape. Läs mer
  • Tua-linsa R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade fem besök hos Tavakoly sjukgymnastik pågrund av stark smärta i ryggen. Jag återvände hit till denna klinik efter många år utomlands, då jag hade väldigt bra erfarenheter från tidigare hjälp jag fått med höften och har ofta tänkt på hur tacksam jag var för den professionella hjälpen, det seriösa mottagandet och resultatet. Även denna gång var jag väldigt positivt inställd till hela upplevelsen och den viktiga hjälp jag fått av en väldigt ambitiös, personlig och uppmärksam Mohsen Tavakoly. Läs mer
  • Saeed A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick hjälp med mitt högra knä
    På ett väldigt trevligt sätt
    Jag förväntade att få hjälp och det fick jag på bästa sättet
    Allting gick väl och jag är nöjd med besöket. Läs mer
  • Julia W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick mycket bra hjälp med att fixa mitt ryggont. Har inte ont alls längre, supernöjd! Läs mer
  • Sam A
    Sam A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik/behandling

Mycket trevligt och personligtbemötande

Hade inga direkta förväntningar då jag inte fick adekvat vård av den tidigare sjukgymnasten, så jag blev mkt positivtöverraskad!

Genomgående väldigt positivt då han ställt rätt diagnos och utfört rätt behandling direkt. Rekommenderar andra att söka hans tjänster! Läs mer
  • Dimitris T
    Dimitris T skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Utmärkt o välbemöt och intensiv therapi Läs mer
  • Carola Å skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Han är alldeles fantastiskt duktig och under alla år jag har gått hos honom av o till, har jag alltid fått snabb och bra hjälp! Och man hittar alltid en tid snabbt om det är akut! Läs mer
  • Magnus N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade ryggskott och blev effektivt och professionellt behandlad av Moshe Tavakoly Läs mer
  • Carola N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En sjukgymnast med kunskap, ödmjukhet och humor. Det är med glädje man går dit, fast det kan smärta. Huvudsaken det ger resultat, vilket Tavakoly ger! Plus i kanten att han har glimten i ögat och ett spjuveraktigt leende. Det han gör är BRA! Läs mer
  • Omid S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Proffetionel, duktig och väldigt vänlig. Absolut bland topp 3 i stockholm Läs mer
  • Ulf S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Bra, Jag fick adekvat behandling med hjälp av akupunktur, Läs mer
  • Javad A
    Javad A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag besökte företaget pga mitt huvudvärk o ont i axlarna. Det gick mycket bra första gången med hans stora leende, vänlighet o kunnighet. Därför bestämde jag att fortsätta behandlingen. Värmt rekommenderar jag. Läs mer
  • Göran W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Det gäller sjukgymnastik efter ryggoperation och påföljande problem i muskler och leder.

Bemötandet har varit först klassiskt liksom utfört arbete. Väsentlig förbättring med gång och förminskad värk.

Förhoppningen har varit att bli återställd och som känns är på rätt väg. Läs mer
  • Thomas S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Läs mer
  • Chatarina W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hade problem med min häl/vad.
    Blev hjälpt med flera behandlingar av laser och akupunktur.
    Alltid mottagen på ett bra sätt och alltid i tid. Läs mer
  • Bianca K
    Bianca K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag vände mig till Tavakoly Sjukgymnastik efter återkommande ryggbesvär och strålningar i nacken som konsekvens av dålig hållning. Jag besökte ett flertal sjukgymnaster och naprapater utan någon märkbar förändring innan jag blev tipsad om Tavakoly från en vän. Min rygg var under denna tid sne och jag var i så pass dåligt skick att jag hade dagliga smärtor som blev ett problem i min vardag. Hos Tavakoly upplevde jag stor förändring på kort tid. Min smärta nästintill försvann på bara några få intensiva behandlingar och jag kunde därmed snabbt komma igång med träning och utföra små dagliga övningar som gjorde mig starkare. Jag är otroligt nöjd och har tipsat flertal vänner som har gått till honom med samma resultat. Tavakoly är tålmodig, besvarar alltid frågor och har en positiv inställnig. Han satte från start en tydlig förbättringsplan så att jag kunde känna mig lugn med att besvären kommer att försvinna. Mycket nöjd med hans bemötande, resultatet och hur mycket rakare jag är i ryggen!

Tusen Tack! /Bianca Läs mer
  • Gerd J skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Har under ett par års tid till och från fått behandlingar av både tennisarm och skadad menisk.
    Behandlingarna med främst laser har varit mycket effektiva och lindrat smärta och gett tillbaka rörlighet.
    Har blivit mycket bra bemött.
    Företaget har levt upp till alla förväntningar och jag har rekommenderat MT till vänner och bekanta.
    Mycket nöjd patient. Läs mer
  • John L
    John L skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag blev rekommenderad att kontankta Mosen för artrossmärtor i handleden. Mosen bemötte mina problem profesionellt och vänligt. Mosen behandlade min attros med laserbehandling och mina besvär ett år senare är mycket små. Stort tack till Mosen. Läs mer
  • Malin O skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har gått och fått hjälp med musarm och ryggont för flera år sedan. Nu har jag kommit tillbaka och får hjälp med ryggskott.
    Mohsen är mycket kompetent och trevlig och dessutom effektiv.
    Jag rekommenderar Tavakoly sjukgymnastik. Läs mer
  • Flippa R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen är en fantastiskt professionell, hjälpsam, ärlig och snabb person.
    Jag har verkligen fått hjälp med mina problem. Läs mer
  • Haticee Y
    Haticee Y skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hans behandlingar är bäst jag bir bra med hälsan och kunde jobba han jobbar med magiska händer Läs mer
  • Peter P skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Professionellt bemötande, utmärkt resultat. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En bra och engagerad sjukgymnast! Läs mer
  • Barbro S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Knäskada.
    Utmärkt bemötande.
    Mycket engagerad och kunnig personal.
    Överträffade mina förväntningar.
    Kommer att vända mig till företaget om jag får liknande prpblem igen. Läs mer
  • Carola R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hej

För flera månader gick jag runt för olika läkare, kiropraktorer och mm och ingen kunde fixa min arm rörligheter och fruktansvärd ont.
    Tack God kom jag till Tavakoly Sjukgymnastik och han kunde fixa min arm.Han är väldigt duktig och gör rätt behandling.

Det är inte bara jag som tackar väldigt mycket till Tavakoly Sjukgymnastik ,det finns flera bekantar som är fantastisk nöjd med honom och man känner sig frisk igen efter hans behandling.

Hälsningar

Carola Rojas Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Har fått bra hjälp med allehanda krämpor Läs mer
  • Per W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har haft problem med en axel och även ryggskott. Tavakoly Sjukgymnastik har löst bägge dessa problem och jag har idag ingen värk alls. Läs mer
  • Ali M
    Ali M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag är mycket nöjd med hans behandling och bemötande. Han är kunnig och förklarar bra. Jag fick bra träningsprogram. Läs mer
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag fick höra talas om Tavakoly Sjukgymnastik genom hörsägen och en granskning av hemsidan. Jag hade tidigare gått på vanlig naprapat-behandling utan att det blivit några egentliga förbättringar på mina ganska besvärliga och långvariga rygg-problem. Även övriga leder orsakade smärta.
    Jag hade erfarenhet från ett ställe där det under en period fanns en äldre man som praktiserade bl.a. aku-pressur på muskelknutar som uppstår vid ryggens sidor.
    Då jag ligger på gränsen till operation, men vill undvika detta besökte jag Tavakoly, som med stort intresse bemötte mina problem. Han föreslog en mycket varierad behandlingsform där vi varierade planerad sjukgymnastik, både vid besöket och som man själv gör hemma eller på gym. Det som gör märkbar nytta är en ganska smärtsam men nödvändig press behandling på ömma punkter vid ryggslutet - akupunktur och tänjning av stela leder.

Under den tid som jag varit patient här, har mitt tillstånd blivit bättre. Man kan säga att regelbunden behandling här håller mig på benen på ett märkbart sätt - och man kan minimera smärtmediciner.
    Då jag är 80 år och måste sköta allting själv hemma, är möjligheten att få en kunnig och mångsidig behandling med jämna mellanrum en sak som jag är mycket tacksam för.

Jag tror att Tavakoly Sjukgymnastik är en ganska unik möjlighet l Stockholm att hålla sig på benen.

Gunnar Weichbrodt Läs mer
  • Kostas G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik behandling på högsta nivå. Mycket kompetent, effektiv sjukgymnast med mycket fina resultat. Dessutom social och trevlig person. Läs mer
  • Priyanka N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    It was good...I got help by good treatment....and good services. Läs mer
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    jag har problem med min rygg, går krokigt!
    Moshen arbetar med min rygg och jag känner mig säker på att målet med en rak rygg kommer att uppnås! Läs mer
  • Linsa J
    Linsa J skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Den bästa sjukgymnastiken i stan! Läs mer
  • Erik G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Bra med moderna metoder (laser) istället för oändliga övningar. Dessutom trevligt bemötande. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Kunnig sjukgymnast med bred kompetens, engagerad och proffsig! Läs mer
  • Dina M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har blivit lyssnad till oavsett besvär och alltid blivit bättre av behandlingarna. Läs mer
  • Dena B skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen är väldigt kunnig och professionell. Jag har behandlat mina höfter och axlar hos honom flera gånger med snabba och bra resultat. Rekommenderar Mohsen tavakoly starkt för alla som vill få en professionell behandling. Läs mer
  • Henrik W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Utmärkt bemötande och effektiv laserbehandlig. Blev kvitt efterhängsen hälseneinflammation. Läs mer
  • Pja N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Petra-isabella S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Helt fantastisk hjälp!

Blev mycket bra bemött och fick en utförlig plan på hur vi skulle bemöta mitt problem.

Har haft stor tillförtro till behandlingen och fick mycket effektiv hjälp. Läs mer

Odengatan 69, 113 22 Stockholm