Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Tavakoly Sjukgymnastik

Tavakoly Sjukgymnastik

Odengatan 69, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik!

Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang och kunskap som ger dig de bästa förutsättningarna för rehabilitering.

Du hittar kliniken centralt på Odenplan i Stockholm. Du behöver självklart ingen remiss. Kontakta oss så bokar vi en konsultation för att diskutera dina problem.
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 61 kunder tycker om Tavakoly Sjukgymnastik

• 2019-03-23

Zuhra S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Tovakoly är bäst ock väldigt trevlig o kunnigt i sitt yrke .
    Jag är jätte nöjd med hanns behaglig .
    Lycka till Tavakoly . Läs mer
  • 2019-03-21

Niclas P skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket duktig och trevlig, använder även modern teknik såsom laserbehandling. Läs mer
  • 2019-03-21

Maryam Z skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har i nästan ett år lidit av tennis armbåge smärta och muskelbristning, sökt upp flera sjukgymnaster och fått behandlingar men blev inte bättre tills jag träffade Tavakoly. Han har undersökt mig noggrann och kunnat hitta vart problemet är och med alla behandlingar han har utförts är jag idag mycket bättre. Jag är oerhört tacksam och är så glad att jag hittade den här bästa sjukgymnasten i Stocholm. Jag rekommendera Tavakoly mycket stark! Läs mer
  • Marcus N

2019-03-19

Marcus N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Väldigt kunnig och ger bra förklaring på hur man ska bete sig för att bli smärtfri och hel igen efter en skada. Läs mer
  • 2019-03-19

Álexander A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jätteduktig och kunnig! Professionellt bemötande och riktigt bra behandlingar! Läs mer
  • 2019-02-28

Sanaz C skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick effektiv hjälp och behandling av knäproblem och ryggproblem. Läs mer
  • 2019-02-24

Hugo J skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Väldigt bra, gjorde skillnad Läs mer

Hans H skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Proffs
    Trevlig viss del av behandlingen var ganska jobbig men han vet hur han ska göra för att patienten ( mej) lugn. Läs mer

Christis V skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    I am doing treatment for my back and both the treatment and the presentation of the doctor is very professional and in a very friendly and nice environment.
    I am very happy with it and I definitely recommend it!
    Christos Läs mer

Homayon A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik, mycket bra bemötande, jag hade låga förväntningar men blev positiv överraskad av resultatet. Läs mer

Filip H skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket bra!! Han hade mycket bra kolla på allt och behandlingen hjälpe verkligen. Allt han sa funkade. Läs mer
  • Stefan B

2019-02-22

Stefan B skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har anlitat Tavakoly Sjukgymnastik i två omgångar, med tre års mellanrum, pga ryggproblem resp. ischiassmärta. I båda omgångarna användes intramuskulär akupunktur i kombination med program för egenbehandling (stretch/rörelser) vilket har varit till stor hjälp för att komma till rätta med mina problem. Läs mer

Erik Forslid skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen är mycket proffsig och kunnig i sitt bemötande. Jag hittade hit av en slump när jag haft stora problem med min fot. Jag var runt hos flera andra aktörer tidigare som inte lyckats hjälpa mig. Rätt behandlingar och övningar har gjort att jag nu är återställd. Kan varmt rekommendera andra att gå hit! Läs mer
  • Margareta K

2019-02-14

Margareta K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag kom till Tavakoly för att jag hade ont i axel, överarm och bröstrygg - så ont att jag inte kunde ligga på någon sida och det var även svårt att sova på ryggen - jag hade även ont i vardagen det värkte hela tiden. Då jag har varit hos Tavakoly tidigare för andra besvär så var jag övertygad om att han skulle kunna "fixa" det här också, och det gjorde han med hjälp av nålar och ström, tack vare en så skicklig yrkesman är jag idag besvärsfri och jag är så tacksam för att han förstår vad han ska göra för att man ska bli bra och må bra. Läs mer
  • 2019-02-13

Mona K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Laserbehandlingen av en inflammerad slemsäck i höften gav bra resultat, men rehab pågår fortfarande. Jag hade provat annat innan, som bara hjälpt delvis. Jag fick en rekommendation av en bekant och skulle själv rekommendera Mohsen Tavakoly sjukgymnastik till andra. Professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-22

Cecilia G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik och akupunktur för muskelinflammation och smärta i axel och skuldra.
    Mohsen är trevlig, avslappnad och mycket kunnig. Varierad behandling och bra tips på egna rörelser att göra hemma.

Enda minuset: Ibland blir det lite kort tid om det är många patienter.

Jag är totalt sett mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-20

Mattias G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En riktigt tillgång som har fått ordning på min nacke och ländrygg. Rekommenderas varmt. Snabb, effektiv och väldigt kunnig om både kroppen, träning och näringslära. Läs mer
  • Evgegia M

2019-01-18

Evgegia M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    När jag började behandlas hos Tavakoly så hade jag ont i hela ryggen ( ländryggen ) , axeln samt migränhuvudvärk som kommer när dem vill får man inte glömma.
    Började med behandlingen i rygg först och sedan axeln och nu känner jag mig mycket bättre.
    Sover bättre om nätterna nu tack vare behandlingarna.
    Migränanfallen kommer inte så ofta.

Fick bra bemötande från början och kommer varmt rekommendera Tavakoly till vänner och bekanta. Läs mer
  • Naomi S

2019-01-18

Naomi S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mycket kompetent och trevlig sjukgymnast vid Odenplan Läs mer
  • 2018-12-05

Elena M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    mycket bra bemött, av kunnig, kompetent . sjukgymnast . med god resultat i min rehabilitering som jag blir snart helt återställt. Läs mer
  • 2018-11-27

Thomas A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Kom dit med ett ryggskott i ländryggen. Han såg till att få ryggen i ordning och en vecka senare kunde jag åka på min semester till USA. Läs mer
  • 2018-11-16

Caio mathielo G skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen is awesome. He has vast knowledge about the human body and know exactly how to help one back in shape. Läs mer
  • 2018-11-15

Tua-linsa R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade fem besök hos Tavakoly sjukgymnastik pågrund av stark smärta i ryggen. Jag återvände hit till denna klinik efter många år utomlands, då jag hade väldigt bra erfarenheter från tidigare hjälp jag fått med höften och har ofta tänkt på hur tacksam jag var för den professionella hjälpen, det seriösa mottagandet och resultatet. Även denna gång var jag väldigt positivt inställd till hela upplevelsen och den viktiga hjälp jag fått av en väldigt ambitiös, personlig och uppmärksam Mohsen Tavakoly. Läs mer

Saeed A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick hjälp med mitt högra knä
    På ett väldigt trevligt sätt
    Jag förväntade att få hjälp och det fick jag på bästa sättet
    Allting gick väl och jag är nöjd med besöket. Läs mer

Julia W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Fick mycket bra hjälp med att fixa mitt ryggont. Har inte ont alls längre, supernöjd! Läs mer
  • Sam A

2018-11-14

Sam A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Sjukgymnastik/behandling

Mycket trevligt och personligtbemötande

Hade inga direkta förväntningar då jag inte fick adekvat vård av den tidigare sjukgymnasten, så jag blev mkt positivtöverraskad!

Genomgående väldigt positivt då han ställt rätt diagnos och utfört rätt behandling direkt. Rekommenderar andra att söka hans tjänster! Läs mer
  • Dimitris T

2018-11-14

Dimitris T skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Utmärkt o välbemöt och intensiv therapi Läs mer

Carola Å skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Han är alldeles fantastiskt duktig och under alla år jag har gått hos honom av o till, har jag alltid fått snabb och bra hjälp! Och man hittar alltid en tid snabbt om det är akut! Läs mer

Magnus N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag hade ryggskott och blev effektivt och professionellt behandlad av Moshe Tavakoly Läs mer
  • 2018-11-13

Carola N skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En sjukgymnast med kunskap, ödmjukhet och humor. Det är med glädje man går dit, fast det kan smärta. Huvudsaken det ger resultat, vilket Tavakoly ger! Plus i kanten att han har glimten i ögat och ett spjuveraktigt leende. Det han gör är BRA! Läs mer

Omid S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Proffetionel, duktig och väldigt vänlig. Absolut bland topp 3 i stockholm Läs mer

Ulf S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Bra, Jag fick adekvat behandling med hjälp av akupunktur, Läs mer
  • Javad A

2018-11-12

Javad A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag besökte företaget pga mitt huvudvärk o ont i axlarna. Det gick mycket bra första gången med hans stora leende, vänlighet o kunnighet. Därför bestämde jag att fortsätta behandlingen. Värmt rekommenderar jag. Läs mer

Göran W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Det gäller sjukgymnastik efter ryggoperation och påföljande problem i muskler och leder.

Bemötandet har varit först klassiskt liksom utfört arbete. Väsentlig förbättring med gång och förminskad värk.

Förhoppningen har varit att bli återställd och som känns är på rätt väg. Läs mer

Thomas S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Läs mer
  • 2018-10-01

Chatarina W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hade problem med min häl/vad.
    Blev hjälpt med flera behandlingar av laser och akupunktur.
    Alltid mottagen på ett bra sätt och alltid i tid. Läs mer
  • Bianca K

2018-08-27

Bianca K skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag vände mig till Tavakoly Sjukgymnastik efter återkommande ryggbesvär och strålningar i nacken som konsekvens av dålig hållning. Jag besökte ett flertal sjukgymnaster och naprapater utan någon märkbar förändring innan jag blev tipsad om Tavakoly från en vän. Min rygg var under denna tid sne och jag var i så pass dåligt skick att jag hade dagliga smärtor som blev ett problem i min vardag. Hos Tavakoly upplevde jag stor förändring på kort tid. Min smärta nästintill försvann på bara några få intensiva behandlingar och jag kunde därmed snabbt komma igång med träning och utföra små dagliga övningar som gjorde mig starkare. Jag är otroligt nöjd och har tipsat flertal vänner som har gått till honom med samma resultat. Tavakoly är tålmodig, besvarar alltid frågor och har en positiv inställnig. Han satte från start en tydlig förbättringsplan så att jag kunde känna mig lugn med att besvären kommer att försvinna. Mycket nöjd med hans bemötande, resultatet och hur mycket rakare jag är i ryggen!

Tusen Tack! /Bianca Läs mer
  • 2018-08-23

Gerd J skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Har under ett par års tid till och från fått behandlingar av både tennisarm och skadad menisk.
    Behandlingarna med främst laser har varit mycket effektiva och lindrat smärta och gett tillbaka rörlighet.
    Har blivit mycket bra bemött.
    Företaget har levt upp till alla förväntningar och jag har rekommenderat MT till vänner och bekanta.
    Mycket nöjd patient. Läs mer
  • John L

2018-08-23

John L skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag blev rekommenderad att kontankta Mosen för artrossmärtor i handleden. Mosen bemötte mina problem profesionellt och vänligt. Mosen behandlade min attros med laserbehandling och mina besvär ett år senare är mycket små. Stort tack till Mosen. Läs mer
  • 2018-08-17

Malin O skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har gått och fått hjälp med musarm och ryggont för flera år sedan. Nu har jag kommit tillbaka och får hjälp med ryggskott.
    Mohsen är mycket kompetent och trevlig och dessutom effektiv.
    Jag rekommenderar Tavakoly sjukgymnastik. Läs mer
  • 2018-08-13

Flippa R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Mohsen är en fantastiskt professionell, hjälpsam, ärlig och snabb person.
    Jag har verkligen fått hjälp med mina problem. Läs mer
  • Haticee Y

2018-08-13

Haticee Y skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hans behandlingar är bäst jag bir bra med hälsan och kunde jobba han jobbar med magiska händer Läs mer
  • 2018-08-13

Peter P skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Professionellt bemötande, utmärkt resultat. Läs mer
  • Eva S

2018-08-13

Eva S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    En bra och engagerad sjukgymnast! Läs mer
  • 2018-08-12

Barbro S skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Knäskada.
    Utmärkt bemötande.
    Mycket engagerad och kunnig personal.
    Överträffade mina förväntningar.
    Kommer att vända mig till företaget om jag får liknande prpblem igen. Läs mer
  • 2018-08-11

Carola R skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Hej

För flera månader gick jag runt för olika läkare, kiropraktorer och mm och ingen kunde fixa min arm rörligheter och fruktansvärd ont.
    Tack God kom jag till Tavakoly Sjukgymnastik och han kunde fixa min arm.Han är väldigt duktig och gör rätt behandling.

Det är inte bara jag som tackar väldigt mycket till Tavakoly Sjukgymnastik ,det finns flera bekantar som är fantastisk nöjd med honom och man känner sig frisk igen efter hans behandling.

Hälsningar

Carola Rojas Läs mer
  • Johan A

2018-08-11

Johan A skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Har fått bra hjälp med allehanda krämpor Läs mer
  • 2018-08-11

Per W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag har haft problem med en axel och även ryggskott. Tavakoly Sjukgymnastik har löst bägge dessa problem och jag har idag ingen värk alls. Läs mer
  • Ali M

2018-08-11

Ali M skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag är mycket nöjd med hans behandling och bemötande. Han är kunnig och förklarar bra. Jag fick bra träningsprogram. Läs mer
  • Gunnar W

2018-08-10

Gunnar W skrev om Tavakoly Sjukgymnastik
    Jag fick höra talas om Tavakoly Sjukgymnastik genom hörsägen och en granskning av hemsidan. Jag hade tidigare gått på vanlig naprapat-behandling utan att det blivit några egentliga förbättringar på mina ganska besvärliga och långvariga rygg-problem. Även övriga leder orsakade smärta.
    Jag hade erfarenhet från ett ställe där det under en period fanns en äldre man som praktiserade bl.a. aku-pressur på muskelknutar som uppstår vid ryggens sidor.
    Då jag ligger på gränsen till operation, men vill undvika detta besökte jag Tavakoly, som med stort intresse bemötte mina problem. Han föreslog en mycket varierad behandlingsform där vi varierade planerad sjukgymnastik, både vid besöket och som man själv gör hemma eller på gym. Det som gör märkbar nytta är en ganska smärtsam men nödvändig press behandling på ömma punkter vid ryggslutet - akupunktur och tänjning av stela leder.

Under den tid som jag varit patient här, har mitt tillstånd blivit bättre. Man kan säga att regelbunden behandling här håller mig på benen på ett märkbart sätt - och man kan minimera smärtmediciner.
    Då jag är 80 år och måste sköta allting själv hemma, är möjligheten att få en kunnig och mångsidig behandling med jämna mellanrum en sak som jag är mycket tacksam för.

Jag tror att Tavakoly Sjukgymnastik är en ganska unik möjlighet l Stockholm att hålla sig på benen.

Gunnar Weichbrodt Läs mer

Odengatan 69, 113 22 Stockholm