Tavakoly Sjukgymnastik

Välkommen till Tavakoly Sjukgymnastik!

Oavsett om du har ont i leder, muskler eller nerver kan vi hjälpa dig. Vi erbjuder fysioterapeutiska behandlingar i form av akupunktur, laser, OMT, Supersole samt individuella träningsprogram. Här får du ett brett urval av behandlingsmetoder. Dessutom får du en sjukgymnast med engagemang och kunskap som ger dig de bästa förutsättningarna för rehabilitering.

Våra lokaler finns inne i Kvartersakuten Matteus . Du behöver självklart ingen remiss. Kontakta oss så bokar vi en konsultation för att diskutera dina problem.

100 omdömen om Tavakoly Sjukgymnastik

Sedan starten hos Reco 2017
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket känning och professionell. Rekommenderas
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    Mohsen är ett riktigt proffs! Otrolig kunnig inom sitt yrke. Han hittar roten till din smärta och ser till att du får rätt behandling. Han har fixat min axel och min armbåge är en helt ny människa. Skulle alla dagar i veckan rekommendera att ni bokar ett besök.
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    Alltid väl bemött. Mohsen är en mycket skicklig sjukgymnast som behärskar olika behandlingsmetoder. Han gav mig många goda som har hjälpt mig mycket.
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Gick dit för att få hjälp med en armbågsskada. Mycket professionell och väldigt kunnig med lång erfarenhet inom sitt område. Rekommenderar starkt!
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Mohsen har tack vare en rad olika behandlingsmetoder och rehabövningar hjälpt mig att bli nästan kvitt mina långvariga ryggbesvär. Där andra endast knäckt min rygg och skickat hem mig har han tagit sig tiden att identifiera grundproblemet och skräddarsy en behandling. Jag rekommenderar starkt.
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Jag är supernöjd har varit här i två år har fått hjälp med min rygg axlar och stelhet väldigt Kunnig vet du vad han håller på med.
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Mohsen är en mycket duktig sjukgymnast. Vänligt bemötande, professionella och moderna behandlingsmetoder.
    Jag är mycket nöjd och upplever tydliga framsteg efter 2 veckors behandling.
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    .Blev mycket bättre under tiden som jag gick hos Mohsen med Laserbehandling!
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Hade ont i en axel som jag fick bra behandling för. Tydlug och bra förklaring hur smärtan uppstått. Fick även bra rehabövningar efter avslutad behandling.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Väldigt professionell och engagerad fisioterapeut med bred kunskap och lång erfarenhet. Gör sitt yttersta för att hjälpa sina patienter. Har gått till honom i flera år. Rekommenderas varmt.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Väldigt duktig sjukgymnast som hjälpt mig med knäna
  • Kamal R
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Proffsig, kunnig och TREVLIG.
    Rekommenderar stark.
    Har fått så mycket hjälp och råd med mina axlar och nacke.
    +++++
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    ALLT,i princip,på TAVAKOLY Sjukgymmastik har varit till min belåtenhet.
    Bemöttandet, från första början och under alla mina,ganska många,besök i tre olika omgångar.
    Mohsens, kunskaper kunnande och erfarenhet i sjukgymnastik och
    akupunktur, har hjälpt mig jätte mycket.
    Så pass mycket att jag rekommenterar honom utan reservation.
    Jag har varit hos andra med mina skavanker så jag vet vad jag pratar om.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Moses was a professional, he discovered what was my core problem with my back and gave me the exact right therapy treatment and exercises. And I felt rapidly much much better

Totaly recommended, and if I have issues with my back again I would definitely go again.
    2021-12-21 Insamlad av företaget
    Otroligt skicklig är allt jag kan säga! Jag kom till Tavakoly med otroliga smärtor och är mer eller mindre smärtfri efter att ha genomgått lite längre behandlingsperioder i två omgångar. Nu är det upp till mig att ta hand om kroppen genom träning för att undvika att problemen kommer tillbaka. Jag rekommenderar varmt Tavakoly Sjukgymnastik!
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Kunnigt och lyhört bemötande och mycket bra behandling av mina problem och generösa tips för träningen frammåt!
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Jätteduktig och expert sjukgymnast. Starkt rekommenderas.
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Tavakoly. Sjukgymnasten har rekommrnderats av en allmän praktiserande läkare som jag upppskattar o känner i mer än tio år så det var klart för mig att jag vill pröva det först
    Hemkommen efter många år från Frankrike o usa. Hade varit mycket tacksam. För klart starkt positivt förslag. Och jag blev väldigt kompetent och mänsklig. Behandlat skulle kunna säga att den mest effektiva av all à behandlingar. Inkl läkemedel. Som jag nu får tre. Nya
    Kompetent. Förstående inte minst det mest effektiva mot mina smärtor
    Om jag alltid. Hade samma bra tydligt rekommendationer o resultaten. Det vore skönt
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Very skilled and friendly! Helped me a lot :)
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött och fick en mycket bra behandling, rådgivning och läkning av min fot. Min fysioterapeut levde upp till mina förväntningar.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Stor kompetens hos fysioterapeuten både vad gäller behandlingarna och övningarna. Bra uppföljning.

Jag har varit i behov av behandling/övningar för värk i ländryggen och bäckenet, tidigare för axlarna. Öht mår min kropp inte så bra fast jag har tränat i stort sett hela mitt liv. Toppen dialog med M Tavakoly som lyssnar och ger råd med både kompetens och empati (samt humor!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Tavakoly Sjukgymnastik är bäst!

Jag har fått fantastisk hjälp !
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med Tavakoly Sjukgymnastik. Stelheten i min rygg och mina axlar har redan efter ett par behandlingar blivit så mycket bättre och har inte ont längre. Behandlingen är väldigt holistisk och inkluderar både OMT, akupunktur och fick många olika övningar för att förhindra framtida besvär. Rekommenderar starkt ett besök.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Otroligt kunning och proffsig. Hjälpt mig att komma tillbaka snabbt i träning när jag haft överbelastningsskador. Alltid hjälpsam när jag behöver komma akut. Rekommenderas varmt.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Han är snabb, erfaren, trevlig och duktig.
    2020-03-15 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med mottagandet och den hjälp jag har fått. Jag har inte mycket att jämföra med och är inte särskiltl kunnig inom sjukgymnastik eller inom de två problemområden som jag har fått hjälp med, vilket gör det svårt att ge välinformerade betyg. Jag har dock fått bra hjälp vid båda tillfällen (musarm och ryggont som förmodligen har varit nervinflammation), har inget att klaga på och har svårt att föreställa mig hur det skulle bli särskilt mycket bättre.

Med vänlig hälsning
    Hans
    2020-02-22 Insamlad av företaget
    Mohsen, har flera behandlingsformer i sin "verktygslåda", och han väljer en eller flera metoder beroende av vilka problem man beskriver och han själv upptäcker. Han är glad och positiv och mycket tidseffektiv.
    Nu senast "fixade" han resterna av en årslång smärta efter en kotkompression i bröstryggen. Jag kallar det "trolleri", men han vet uppenbarligen exakt vad han väljer att göra.
    Han ger massage/tryck med händerna och med laser, han manipulerar, han ger akupunktur med och utan el, har också en annan laserbehandling med en platta som läggs på problemområdet. Detta är vad Moshen provat på mig under flera år då jag haft hans telefonnummer som en räddningsstation.
    Tack Moshen
    Birgitta
    2020-02-21 Insamlad av företaget
    Gått hit i flera år när jag haft problem med axlarna och diskbråck och han har verkligen hjälpt mig. Proffsig och kunnig som få. Mvh Bobby
  • Elia M
    2020-02-21 Insamlad av företaget
    Det är fantastik sjukgymnastik eftersom jag har varit hos många naprapat kiropraktor men de kunde inte som honom därför jag är jätte nöjd och vill rekommendera till alla nära och kära ,
    2020-02-20 Insamlad av företaget
    Väldigt väldigt duktig på det han skall kunna.
    Jag har blivit kvitt mil ischias på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

Rekommenderar varmt.
    2020-02-20 Insamlad av företaget
    behandling av fot och knä. Utmräkt bemötande och
    tuffa bahandlingsmetod som hjälper.
    2020-02-12 Insamlad av företaget
    Han snålar inte på behandlingen utan ger en chans att komma många gånger till dess man verkligen är symptomfri.

Dock känns lite jäktad med att ha flera patienter samtidigt. Likväl rekommenderas varmt.
    Tack för det sven :). ja, det kan hända att vi sjukgymanster har paralell-behanlingar, då har man 2 pågående behalingar samtidigt. Tavakoly Sjukgymnastik
    2020-02-11 Insamlad av företaget
    Inflammerad hälsena, problem med nacke och musarm har alla rehabiliterats tack vare Tavakoly Sjukgymnastik. Extremt mångsidig och kompetent inom flera olika (alla?) typer av behandlingar.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Hade tänkt att sjukgymnastik skulle bara föreslå nåra övningar o inte gör nåt, men jag hade tydligen fel . Jag fick olika slag behandlingar med som var riktig bra o fick mig att må bättre, slappna av och släppa den obehaglig smärtan. Jag får behandlingen av Mohsen. Jag gillar hans värm mottagning o trevlig personlighet som gör det enkelt att kommunicera.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Jag har fått bästa behandligen och bemött väldigt professionellt och jag är oerhört nöjd o vill absolut tillbaka när jag behöver hjälp.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
     Tavakoly är det närmaste jag kommit till en sjukgymnast när det kommer till att erbjuda effektiva och anpassade naprapat och akupunkturbehandlingar av smärta och besvär i muskler och leder.
     Tavakoly har vid varje behandling givit mig en optimal behandling mot mina varierande smärttillstånd och skador i leder, muskler, nervsystem. Och på ett professionellt sätt diagnostiserat och behandlat mina besvär genom engagemang, kunskap, och förtroendeingivande.
     Tavakolys fingertoppskänsla och lyhördhet har skapat de bästa förutsättningarna för mig, på vägen under rehabilitering mot att bli frisk från mina besvär.
     Mr Tavakoly, enligt min bedömning i särklass mest erfarna Sjukgymnasten.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Jag hade stora besvär i rygg, nacke och armbågen. Jag har sökt andra innan jag träffade Tavakoly utan någon framsteg. Efter mina besök hos Tavakoly har jag mycket mindre besvär. Jag nästan helt återställd i armbågen och i nacken.
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Tar ett bra helhetsansvar för din kropp och kombinera både behandlingar och övningar! Väldigt nöjd med Moshen!
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Mitt knä var slitet och den inre miniskeln var utsliten och svår smärta
    Efter några få behandlingar blev jag smärtfri och fick hjälp med att stabilisera knät
    Tidigare hade jag en axelskada som också var sliten som också slapp operation
    Så effektivt
    2019-03-23 Insamlad av företaget
    Tovakoly är bäst ock väldigt trevlig o kunnigt i sitt yrke .
    Jag är jätte nöjd med hanns behaglig .
    Lycka till Tavakoly .
    2019-03-21 Insamlad av företaget
    Mycket duktig och trevlig, använder även modern teknik såsom laserbehandling.
    2019-03-21 Insamlad av företaget
    Jag har i nästan ett år lidit av tennis armbåge smärta och muskelbristning, sökt upp flera sjukgymnaster och fått behandlingar men blev inte bättre tills jag träffade Tavakoly. Han har undersökt mig noggrann och kunnat hitta vart problemet är och med alla behandlingar han har utförts är jag idag mycket bättre. Jag är oerhört tacksam och är så glad att jag hittade den här bästa sjukgymnasten i Stocholm. Jag rekommendera Tavakoly mycket stark!
  • Marcus N
    2019-03-19 Insamlad av företaget
    Väldigt kunnig och ger bra förklaring på hur man ska bete sig för att bli smärtfri och hel igen efter en skada.
    2019-03-19 Insamlad av företaget
    Jätteduktig och kunnig! Professionellt bemötande och riktigt bra behandlingar!
    2019-02-28 Insamlad av företaget
    Fick effektiv hjälp och behandling av knäproblem och ryggproblem.
    2019-02-24 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, gjorde skillnad
    Proffs
    Trevlig viss del av behandlingen var ganska jobbig men han vet hur han ska göra för att patienten ( mej) lugn.
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    I am doing treatment for my back and both the treatment and the presentation of the doctor is very professional and in a very friendly and nice environment.
    I am very happy with it and I definitely recommend it!
    Christos
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    Sjukgymnastik, mycket bra bemötande, jag hade låga förväntningar men blev positiv överraskad av resultatet.
    2019-02-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra!! Han hade mycket bra kolla på allt och behandlingen hjälpe verkligen. Allt han sa funkade.