Camp Pro Hornstull

Camp Pro Hornstull

En del av Camp Pro - www.camppro.se
Välkommen till Camp pro Hornstull!

Vid Hornstull finns en klinik för privatpersoner och för dig med privat sjukvård.
Vi har avtal med de flesta försäkringsbolag och vi erbjuder även tjänster som täcks av friskvårdsbidraget.
Butik- och klinikteamet har ett nära samarbete mellan professionsgränserna för att du ska få den bästa hjälpen för just ditt besvär och dina individuella behov.
Camp Pro arbetar med ett helhetstänk som är unikt inom vården idag.

Hos oss finns:

BOKA GÄRNA TID ONLINE!

ÖPPETTIDER KLINIK - Se bokningsbara tider online

Läs vad 105 kunder tycker om Camp Pro Hornstull 2

2021-07-12
    Köpte kompressionstrumpor till sonen för rehabiliteringen efter korsbandsoperation för hutlöst pris då de vi beställt på nätet för en tredjedels pris var fel storlek. De höll bara några dagar och fick inte reklamera. Detta var butiken på Kungsgatan 53 i Stockholm.
    2021-07-08
    Alltid proffsigt bemötande och behandling av min kiropraktor Caroline Matses.
    Välkomnande, omvårdande och jag känner mig nöjd efter min behandlingar.
    Ludde
    2021-07-08
    Mycket kompetent personal, proffesionellt bemötande, fräscha och trevliga lokaler.
    Parkeringshus runt hörnet och T-bana två kvarter bort.
    Rekommenderas starkt.
    2021-07-08
    Professionellt bemötande av Sofia men stort engagemang och bra övningar!
    2021-07-06
    Proffsigt bemötande, känns som dom kan sitt jobb.
    Bli bra från häl sporren, inte bra än men jobbar med olika övningar.
    Har köpt special sulor och häl kuddar.
    Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att vi kunnat hjälpa till en bit på vägen och hoppas att hälsporren ger med sig helt inom en snar framtid! Lycka till med övningarna och hör av dig om du har några frågor kring något. /Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2021-07-06
    Jag har alltid haft låga fotvalv. och på 1980-talet gjorde jag meniskoperationer i båda knäna.
    Jag fick ont i höger fot i våras och beslöt mig för att skaffa skoinlägg.
    Hamnade på Camp Pro av en slump. Inlägg gjordes och vid avhämtning sades det att jag skulle vara "lite försiktig" i början med användning.
    Med facit i hand, båda mina knän svullna och smärtande så önskar jag att jag fått en norggrannare instruktion.
    Har hört mig för av andra som börjat använda inlägg att de fått ett schema med tider för användning. Kan ha varit bara 5 minuter första dagen/veckan. Det är svårt för mig som lekman att bedöma vad "försiktig" användning är. De har även fått uppföljning.
    Jag blev tillsagd att höra av mig om jag fick problem men då hade mina knän redan svullnat och börjat göra ont. Då gjorde Camp pro inläggen "snällare" men då vågade jag inte använda dem mer.
    Mina besvär är kvarstående.
    Jag äter smärtstillande och tränar (träningsprogrammet från Camp pro) men ser ingen förbättring.
    Så vid skoinlägg ge mer nogranna instruktioner och uppföljning när/om det visar sig att inläggen är för "brutala", som jag tror de var i mitt fall.
    Mvh Annica Larsson
    Hej Annica! Vad tråkigt att höra att inläggen verkar provocerat dina knän och dina gamla knäbesvär. Det är ytterst sällsynt med denna typ av reaktion och normalt sett behöver inte ett schema med tider för användning av inlägg ges ut. Självklart tar vi till oss denna kritik och får bli ännu bättre inför framtiden trots att vi ger med våra fotbäddskunder en broschyr där information kring användning framgår. Vi hoppas att du trots denna reaktion har blivit bra bemött av vår personal och att du känner dig bekväm med att höra av dig om du skulle ha några vidare frågor. /Teamet Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2021-07-06
    Jag får hjälp med mitt diskbråck och det fungerar jättebra. Sophia (min fysioterapeut) är väldigt proffsig, kunnig och ödmjuk och med hennes hjälp är jag på god väg att bli botad. Jag är så tacksam för all hjälp och rådgivning jag får. Camp Pro bryr sig på riktigt!
    Tack för fina ord och vi är glada att vi kunnat hjälpa till! /Teamet Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2021-07-06
    Supernöjd med Camp Pro. Kunnigt och med tydligt satt mål utifrån vad jag vill (komma tillbaka till löpningen).
    Skulle rekommendera alla jag känner att gå dit.
    Tack Beatrice för fint omdöme, det glädjer oss att du är på god väg tillbaka till löpningen och att du är nöjd med hjälpen dit! /Teamet Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2021-06-10
    Utmärkt behandling o träningsrådgivning. Jättebra bemötande. Toppen kort o gott.
    Jag förväntar mig att bli kvitt mitt problem löparknä, är på god väg men mycket träning kvarstår.
    Naprapati.
    Tack Anders för fina ord. Vi håller tummarna för att det bara blir bättre framöver och om du inte redan är kvitt besväret, blir det inom kort! /Teamet Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
  • Linnea H
    2021-06-06
    Superproffsiga och jättebra bemötande. Kände mig väl omhändertagen och fick mycket bra hjälp. Tack!
    2021-06-01
    Kiropraktortjänst. Tog lång tid att få diagnos.
  • Per Staffan H
    2021-05-28
    Proffsiga, kompetenta och med ett positivt bemötande.
    Har både fått behandling samt köpt utrustning där.
    Rekommenderas!
    2021-05-26
    Jag har gått på Camp Pro för behandling av två olika skadeproblem, dels rygg och höft och dels en axelproblematik. Bemötandet och kunnandet är högt på Camp Pro. Behandlingarna anpassas och förändras utifrån respektive skada samt hur dessa utvecklas, tillsammans med övningar som ska göras hemma och som även dom anpassas utifrån vad som fungerar för just mig leder det till en helhet som fungerar mycket bra för mig. Jag uppskattar dialogen som jag har med min kiropraktor och tydligheten att det är jag själv som behöver göra en stor del av rehabiliteringen själv om jag vill bli bättre. Camp pro nyttjar även de olika kompetenserna som de olika medarbetarna har och vid något tillfälle rådfrågat en kollega om olika tips på anpassade övningar. Sammantaget mycket bra, jag kommer gärna tillbaka om det behövs igen framöver.
    / Daniel
    2021-05-26
    Fick utmärkt hjälp med naprapatbehandling av akut ryggskott, det har löst upp stelhet och minskat smärta. Fick även övningar för att förebygga som jag kan fortsätta med.
    2021-05-19
    Jag gick till Camp Pro för att få hjälp med en lättare idrottskada. Blev proffsigt och sakligt bemött och efter tre besök hade jag inte längre några känningar av det som tidigare gjorde att jag inte kunde träna som jag ville. Mycket nöjd! Tack!
  • ERIK G
    2021-05-18
    Kom i kontakt med Caroline Matses efter att i många år haft problem med intensiv muskelsmärta samt begränsningar i rörlighet efter att min axel hoppat ur led några år tidigare.
    Bemötandet och hennes genuina intresse kring just mitt specifika problem och att lösa det har efter rehab, kombinerat med dry needling resulterat i att jag idag är 100% smärtfri, och därmed inte längre är begränsad utav min gamla skada & inte behöver ha smärta och domningar i axeln som en del utav min vardag tack vare henne.
    Efter bedömning av mina specifika behov samt skadans karaktär så lades det upp tydliga strukturer och övningar för att underlätta rehaben och bana väg för att man nådde målet med att få bukt på smärtan.
    Carro är utan tvekan mitt #1 hands val i alla lägen om jag behöver uppsöka kiropraktor.
    Professionell, personlig, omtänksam.
    Tack!
  • 2021-05-17
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande! Tydligt upplägg med ett ännu tydligare resultat. Caroline var lyhörd och anpassade mitt program efter sitt kunnande och mina behov. Kan varmt rekommendera henne och Camp Pro i Hornstull!
  • 2021-05-17
    Hej,
    Går regelbundet på behandling varierar mellan naprapat och kiropraktor kombinerar detta med träning för att stärka bålen. Har fungerat väldigt bra för mig!
    2021-04-26
    Jag gick 5 tillfällen för besvär med ryggskott.

Fysioterapin var inte bra för mig. De visade några övnigar, men gjorde ingen fysisk manipulation eller massage på kroppsdelarna som hade ont. Om man inte är superdisciplinerad själv på att utföra träning 5 ggr om dagen så kommer det inte att lyckas.

Naprapaten var engagerad och trevlig, men tyvärr var en behandling han gjorde inte bra då det skapade stora smärtor på ett ställe där jag inte hade haft ont innan.

Deras pass är bara 30 minuter. om man ägnar första tio åt att prata om hur det gått sen sist osv, så återstår bara 20 min effektiv tid. min upplevelse vara att det inte fanns tid att åtgärda det jag ville eller att ställa frågor. för stressigt med andra ord.

efter 1,5 månad hade framstegen i behandlingen inte kommit dit jag önskade.

jag rekommenderar utifrån mina upplevelser och förväntningar inte denna klinik. Jag bytte till annan naprapat där behandlkingen gått mkt bättre.
    Hej Kjell! Tråkigt att höra att det inte funkade för dig, men vad bra att du hittade en naprapat som kan hjälpa dig med dina besvär. Ibland funkar det bara inte och vi har alla olika sätt att behandla. Vi är ledsna att vi inte lyckades hjälpa dig, men hoppas att du får en smärtfri vardag ändå med hjälp av din nya naprapat! Varma hälsningar Team Camp Pro Camp Pro Hornstull
    2021-01-23
    Otroligt bra service, kompetent personal som enkelt och pedagogiskt instruerat övningar. Dessutom väldigt glad och trevlig personal.
    2021-01-22
    Sjukgymnastik – jättebra! Duktig person, noggrann, trevlig och tydlig. Uppskattade mycket de intstruktionsfilmer och faktablad som skickades till mig efter behandling.
    Personliga fotbäddar – även detta en väl utförd tjänst av kunnig och trevlig person.
    2021-01-22
    - Sjukgymnastik
    - Trevligt bemött och bra gym i källaren
    2021-01-20
    Jag behandlades av naprapat. Bemötandet var intresserat, engagerat och respektfullt. Min förväntan var att bli smärtfri, vilket näst intill infriades. En övertygande kunnighet och lugn behandlingsperiod.
    2021-01-20
    Gick dit med akut ryggvärk, första besök hos naprapat. Hittade camp Pro i Eniro bor själv i närheten. Har varit där fyra gånger ingen var den andra lik. Alltid blivit bra bemött rent och fräscht bra coronaförberett. Rekommenderar det gärna till andra. Har fått många tips och övningar, känns väldigt bra kommer att återvända om det behövs. Mvh kerstin
    2021-01-20
    Professionellt bemötande och proffsig behandling. Uppskattar att få saker förklarade på ett bra sätt.
    2020-11-07
    Fysioterapi och individuellt framtagna fotbäddar.
    Trevligt, personligt, inlyssnande och proffsigt.
    Förväntning att få hjälp med mina skador. Har fått mycket bra hjälp utifrån just mina skador. Kontinuerlig utvärdering och anpassning utifrån hur övningar fungerar för just mina skador.
    Mycket nöjd!
    2020-11-01
    Problem med Axel. Trevligt och proffsigt bemötande, noggrann genomgång av träningsprogram.
    2020-11-01
    Trevligt och lugnt bemötande. Bra hjälp med övningar och enkel information på papper och även på video som visar hur man ska göra.
    2020-10-30
    Fantastiskt bemötande och väldigt effektiv behandling!
    2020-10-30
    Jag har både köpt skor och fått hjälp av fysioterapeut och är så nöjd med båda! Kunniga, proffsiga och trevliga! Bästa!
  • Andreas S
    2020-10-10
    Proffsiga, kunniga, trevliga och mycket flexibla. Kan varmt rekommenderas!
    2020-10-06
    Jag fick utmärkt hjälp från naprapat Joaquín. Rekommenderas varmt!
    2020-10-01
    Jag löpskadade mig i baksida hamstring under maj 2019 och inledde snabbt en rehab via ett traditionellt rehabcenter (styrkeövningar) De lovade att jag skulle kunna springa för fullt till våren 2020. Det blev bättre men jag sprang alltid med en negativ smärta.

När smärtan aldrig avtog och det blev sommar 2020, så avbröt jag behandlingen på rehabcentret och tog istället kontakt med Camp Pro (då de verkade ha många olika kompetenser under samma tak)

Jag träffade Caroline på Camp Pro som dels var den första som verkligen förstod vilken skada jag hade och även kunde behandla den. Efter två behandlingar (tryckvågor, kiropraktik och akupunktur) så sprang jag utan smärta. Efter fyra gånger så sprang jag mina snabbaste km på flera år.

Idag var det min sista behandling hos Caroline. Med hennes kunskap, lyhördhet och välvilliga smärta så har hon läkt min skada och också mitt liv, iom att jag kan löpträna igen. Har pratat med alla runt mig hur bra Caroline och Camp Pro är.

Känner du smärta eller om en skada vägrar ge sig. Gå dit!

/ Mattias
    2020-09-30
    Jag har besökt Joaquin i egenskap som naprapat och han har varit oerhört professionell, kunnig och tillmötesgående! Det har lett att de kraftiga smärtorna i min nacke avtagit och det lyckades han med hjälp av hård massage, justering och nålbehandlingar. Även min fru, svärmor och svägerska är nöjda! Rekommenderar Joaquin och Camp Pro varmt!
    2020-09-12
    Jag sökte för migrän hos kiropraktorn. Min behandling består av korrigering av rygg och nacke samt nålning (needeling )Jag upplever att min migrän blivit mycket bättre. Med nålningen kommer hon åt delar av muskeln som jag genom djupmassage/idrottsmassage inte kommit åt.

Bemötandet är suveränt. Kiropraktorn är alltid glad, positiv och trevlig. Jag upplever att hon uppriktigt och genuint vill hjälpa till.
    2020-09-11
    Har haft ett flertal behandlingar hos kiropraktor med hög kvalitet och ett jättebra bemötande. Upplever själv att jag har diffusa symptom men steg för steg har jag behandlats och flera promblemområden är nu mycket bättre. Övrig personal är jättetrevlig och välkomnande.
    2020-09-11
    Specialgjorda skoinlägg. Trevligt bemötande.
    2020-09-11
    Jag har varit där hos fysioterapeut för min rygg och redan efter första besöket så tyckte jag det var värt pengarna, jämnfört med tidigare besök hos på andra ställen..

Hade inte direkt några förväntningar men blev väldigt nöjd i slutet av besöket.

Sammanfattning: känns väldigt proffsiga och att de verkligen vill lösa problemet man har när man kom dit!
    Hej William! Vi är oerhört glada att du fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut och att det känns prisvärt för dig! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-09-10
    I went first with a really stiff back and later with a painful shoulder and neck. Both times Caroline managed to treat the pain with a mixture of traditional chiropracting and dry needling. She also prescribed various exercises to sort out the root cause.
    She also consulted with expert colleagues to assist. The whole team is professional, helpful and fun, when they aren't crunching your bones or sticking needles in you!
    Hi Oliver! Thanks for your kind words. We are happy that you are satisfied with our chiropractic and the rest of our crew. You are always welcome back so that we can solve your stiffness and pain, even with needles ;) Kind regards Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-09-07
    Jag sökte behandling hos naprapat för ryggskot/kramp.
    Jag fick en tid snabbt, ett trevligt bemötande och professionell hjälp.
    Hej Petter! Tack för dina ord! Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår fantastiska naprapat, vi jobbar ständigt med att alltid förbättra vår service och kunskap! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-09-07
    Jag har köpt behandlingar och produkter på Campro.
    Varje gång jag kliver in blir jag hälsad välkommen med ett leende, även då jag har en specifik behandlare frågar andra på företaget hur jag mår osv.
    Alla vet inte allt men tillsammans vet dom mer. De hjälper varandra för att få åsikter, ideer och bollar med varandra för att uppnå det bästa resultatet med min kropp, det känns tryggt att få flera ögon som styrker det den ena sagt men att de även kommer kompletterande synpunkter för att det ska bli så rätt som möjligt.
    Jag är alltid nöjd när jag både kommer och går dit.
    Hej Mathias! Tack för dina fina ord. Vi är väldigt glada att du får det bemötandet varje gång du kliver in till oss och att du får den hjälpen du behöver för att få ett bra resultat för just dina besvär och behov. KUL! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-07-29
    Första gången jag gjorde individuella skoinlägg och det kommer jag göra här i fortsättningen. Riktigt bra service, personalen kändes mycket lyhörd och trevlig!
    Hej Per! Ursäkta sent svar, vi har varit på semester under sommaren och har inte kunnat besvara ditt fina inlägg! Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av oss och att du i fortsättningen kommer tillbaka till oss! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
  • Gabi M
    2020-07-07
    Blev mycket trevlig bemött. Kom punktligt till behandlingshemmet. Behandlingen hjälpte min åkommor. Så nöjd !
    Köpte också gymnastikskor. Fick mycket bra hjälp och är så nöjd med dessa skor .Jag kan verkligen rekommendera er kiropraktorn och jag handlar mycket gärna era skor . De är toppen . Gaby
    Hej Gabi! Vad trevligt att du får den känslan av oss, vi uppskattar dina ord. Vi är även väldigt glada att du är nöjd med både skorna och vår fantastiska kiropraktor! Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-07-04
    Oerhört duktig och professionell kiropraktor, dessutom väldigt serviceminded och alltid ett genuint intresse för mig som patient. Bra råd och uppföljningar och framgångsrik behandling varje gång.

Skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan. Rekommenderas varmt!
    Hej Helena! Förlåt för ett sent tack från oss. Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen av vår fantastiska kiropraktor och att du rekommenderar oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov :) Mvh Team Camp Pro Camp Pro Hornstull
    2020-07-04
    Sjukgymnastik. Bra råd. Successiv utveckling. Anpassad till mina förutsättningar. Framsteg.
    Hej Anders! Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du fått och att du är nöjd med anpassningen för just dina förutsättningar av vår fantastiska fysioterapeut! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-07-04
    Det är alltid hit jag vänder mig när jag behöver gå till en kiropraktor, blir alltid superbra bemött och känner mig så välkommen. Dry needling har verkligen hjälp både mina ryggproblem och höftproblem. Förut kunde jag knappt springa några kilometer utan att få ont i höften men nu kan jag springa långt varje dag utan några problem alls! Rekommenderar verkligen!
    Hej Amelia! Tack för att du rekommenderar vår kiropraktor och den behandlingen du får för att bli bättre! Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och att du känner dig välkommen! Du är såklart alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-07-03
    Mycket bra ställe! Har bland annat gjort en löparundersökning samt går regelbundet till kiropraktor.
    Hej Frida! Vad kul att du tycker om oss! Vi är glada om vi kan hjälpa i bästa mån. Du är alltid välkommen igen till vår kiropraktor! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-07-02
    Kiropraktor / Naprapat
    Utmärkt bemötande
    Uppfyllde helt mina förväntningar
    Hej Håkan! Vad trevligt att vi kunnat uppfylla dina förväntningar och att din upplevelse för bemötandet är utmärkt! Vi är glada att vi kan hjälpa dig med våra fantastiska terapeuter! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-06-22
    Enkelt att boka tid via webb, blev alltid väl mottagen. Behövde aldrig vänta på min tid.
    Hej Robert! Vad glada vi blir att du får den upplevelsen och intrycket av oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull
    2020-06-22
    Jag kom till Camp Pro via min vårdförsäkring på jobbet. Jag blev bemött på ett jättebra sätt och behandlingen levde upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Camp Pro till andra som behöver hjälp med rehabilitering och sjukgymnastik.
    Hej Hans! Vi är glada att vi levde upp till dina förväntningar och att du går härifrån med den upplevelsen ! Tack för att du rekommenderar oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull Camp Pro Hornstull