Camp Pro Hornstull

Hornsgatan 164, 117 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Camp pro Hornstull!

Vid Hornstull finns en klinik för privatpersoner och för dig med privat sjukvård.
Vi har avtal med de flesta försäkringsbolag och vi erbjuder även tjänster som täcks av friskvårdsbidraget.
Butik- och klinikteamet har ett nära samarbete mellan professionsgränserna för att du ska få den bästa hjälpen för just ditt besvär och dina individuella behov.
Camp Pro arbetar med ett helhetstänk som är unikt inom vården idag.

Hos oss finns:

Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Camp Pro Hornstull

• 2020-05-26

Filippa E skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag fick hjälp av naprapaten Joaquin på ett utomordentligt sätt. Jag hade problem med en gammal skada i foten.
    Bra kundbemötande, intresse och professionellt. Det märks att Joaquin har hög kompetensen det han gör ! Kan verkligen rekommendera Camp PRO och Joaquin. Läs mer
  • 2020-05-25

Johanna W skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag kan varmt rekommendera Camp Pro. Bemötandet är trevligt och proffsigt och man känner sig trygg med att de är kunniga och kompetenta. Läs mer
  • 2020-05-22

Felix B skrev om Camp Pro Hornstull
    Fysio-behandlingar. Blivit väldigt professionellt mottagen och uppskattar den positiva stämningen. Läs mer

Magnus E skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har köpt en rehabilitering

Helt enligt mina förväntningar. Lyssnar på mina problem, frågar och lägger upp ett program för min rehabilitering.
    Följer upp och fortsätter men nya övningar för att komma tillbaka till innan skadan. Läs mer

Magnus J skrev om Camp Pro Hornstull
    Väldigt kunnig och trevlig sjukgymnast. Fin lokal och en massa bra saker till försäljning. Läs mer

Axel E skrev om Camp Pro Hornstull
    Kanontrevlig och kunnig personal. Kan starkt rekommendera efter att mina ryggproblem blivit lösta under 5 besök under en tremånadersperiod. Läs mer
  • 2020-05-08

Ömer Y skrev om Camp Pro Hornstull
    Kunniga och profesionella. Fantastisk kriopraktik. Läs mer
    2020-05-13 Camp pro Hornstull svarar Ömer Y
    Hej Ömer!

Tack för ditt inlägg. Vi är väldigt glada att du fått det intrycket av oss, vi är också glada att du är nöjd med vår fantastiska Kiropraktor!

• 2020-05-05

Agnes K skrev om Camp Pro Hornstull
    Sophia var grym och fanns alltid tillgänglig på mail om man ville ha extra tips på övningar eller råd i övrigt. Proffsig och kunnig personal! Läs mer
    2020-05-06 Camp pro Hornstull svarar Agnes K
    Hej Agnes!

Vad glada vi blir att du är nöjd och fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut.

• 2020-05-05

Börje N skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag kom dit för att jag fått en kraftig bristning i baksida lår.

Bemötandet jag fick kändes professionellt och ett program för att åtgärda/läka min skada initierades.

Mina förväntningar som jag hade infriades. Jag var osäker på hur jag skulle träna vidare och gick dit för att få reda på det.

Då jag var osäker på hur mycket jag vågade belasta skadan och inte visste hur jag skulle träna så gjorde övningarna och råden att jag vågade träna vidare men med vissa restriktioner för att inte förvärra skadan. Läs mer
    2020-05-06 Camp pro Hornstull svarar Börje N
    Hej Börje!

Vad glada vi blir att dina förväntningar infriades med både bemötande och träning.

• Jessica S

2020-04-23

Jessica S skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag var hos kiropraktor Caroline Matses. Hon har hjälpt mig tidigare när jag haft problem med ryggen. Denna gång var det nacken som var problemet. Har varit stel, orörlig och haft ont i över ett år. Gått på behandlingar hos sjukgymnast men det har inte blivit bra. Caroline gjorde en "check-up" på hela min kropp och avslutade med att justera nackkotorna. Fick omedelbart mycket bättre rörlighet och det har hållit i sig. Så skönt att kunna titta i döda vinkeln igen!

Kliniken är snygg och genomsyrar proffsighet. Kan verkligen rekommendera Caroline Matses som kiropraktor men även Camp Pro i sin helhet. Läs mer
    2020-04-24 Camp pro Hornstull svarar Jessica S
    Hej Jessica!

Tack för ditt fina inlägg!
    Vi är glada att du är nöjd och fortsätter att gå till vår fantastiska Kiropraktor, och att du nu kan titta i döda vinkeln för det är väldigt viktigt ;).

Ha en trevlig helg!

• Jacob W

2020-04-21

Jacob W skrev om Camp Pro Hornstull
    Fick hjälp med rehabilitering efter cykelolycka och nyckelbensbrott.
    Jag blev bemött på bästa sätt av personalen på Camp Pro.
    Efter fem besök på Camp Pro var jag nästan helt återställd.
    Jag fick kloka råd och bra övningar.
    Har bara positiv erfarenhet av samarbetet med Camp Pro.
    /Jacob Läs mer
    2020-04-22 Camp pro Hornstull svarar Jacob W
    Hej Jacob!

Vad roligt att höra att du blivit återställd efter din skada, och att din erfarenhet mes oss är positiv!

Karin G skrev om Camp Pro Hornstull
    Gjorde ett första besök hos en fysioterapeut p.g.a. problem med baksida lår. Fick en mycket noggrann genomgång och undersökning, därefter övningar som jag ska göra själv. Är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-04-21 Camp pro Hornstull svarar Karin G
    Hej Karin!

Vad glad att du är nöjd med oss och undersökningen!

Hoppas övningarna hjälper!

Alexander R skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket kompetenta, sällsynt duktiga på elitidrott. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-21 Camp pro Hornstull svarar Alexander R
    Hej Alexander!

Tack för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du får det intrycket av oss!

Steven C skrev om Camp Pro Hornstull
    I went to Camp pro on the recommendation of my friend who had had treatment there. The staff are all very professional, helpful and friendly.
    I was initially treated by Caroline Matses for a problem in my lower back and then passed on to Sophie Lindberg to continue with an ongoing, long-term issue with my calf.
    Both persons where skilled and very good with their treatments. Always encouraging with sound advice and implementation of therapy.
    I am now back to running full time, and can feel the benefits of the treatments.
    I would highly recommend visiting Camp pro if you are suffering from any kind of sport-related injury. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Steven C
    Hello Steven!

Thank you for your recommendation!

We are very happy that we had the opportunity to help you get back on your feet! And that your lower back is better!

You are always welcome back to us!

Kind regards!
    Team Campo Pro Hornstull
  • 2020-04-19

Cecilia P skrev om Camp Pro Hornstull
    Har köpt fotbäddar. Fick jättefint bemötande och service. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Cecilia P
    Hej Cecilia!

Vad glada vi blir att du fått det bemötandet du fått och att du är nöjd med servicen!

• Erkan I

2020-04-19

Erkan I skrev om Camp Pro Hornstull
    Fantastisk upplevelse! Att bli bemött av väldigt professionell & service inriktad personal är alltid jättekul. Gick därifrån med en bättre förståelse av vad jag behövde fokusera mer på i min kropp, en mer välmående rygg efter en behandling samt ett par nya löparskor jag vart supernöjd med! Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Erkan I
    Hej Erkan!

Vad roligt att vi kunde fylla dina behov och att du mår bättre nu och dessutom har en bättre förståelse av din kropp!

• 2020-04-18

Dahlsten J skrev om Camp Pro Hornstull
    Var i stort behov av hjälp med värkande rygg/säte. Fick riktigt bra hjälp av Joaquin. Både med den akuta värken, men även bakomvarande förståelse om varför och hur jag själv kan förebygga med träning så att jag inte hamnar i samma situation igen. Kan varmt rekommendera Joaquin på Camp pro Hornstull. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Dahlsten J
    Hej Jan!

Tack för din rekommendation.
    Vi är glada att vår naprapat kunnat hjälpa dig med förståelsen för ditt problem och din smärta!

• 2020-04-17

Eva S skrev om Camp Pro Hornstull
    Fick 2 par inläggssulor för priset om 1 par.
    Mycket bra slipade sulor som anpassades till mina fötter och en mycket liten snedbelastning på min vänstra fot.
    Toppen - en empatisk fixare av inläggen. Dessutom var jag där och fick akupunktur i ryggen - har inte behövt komma tillbaka efter första sessionen.
    Trevliga kunniga kvinnor och m'än jag träffad direkt och per telefon har uppfört sig artigt och med respekt i förhållande till mig som äldre. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Eva S
    Hej Eva!

Vad roligt att du gått härifrån nöjd och utan smärta. Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du behövt och att du upplever vår service och våra terapeuter som kunniga, med respekt och artiga!

• 2020-04-17

Helene Å skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag fick ett varmt och vänligt bemötande av personalen på Camp Pro.
    Jag var där då jag behövde köpa personligt gjutna sulor.
    Det kändes proffsigt då man filmade mitt löpsteg och visade min fotnedsättning på skärmen. Sedan filmades fötterna med en IPad.
    Efter någon vecka var sulorna klara för utprovning. Dom slipades till litegrann medan jag väntade.
    Dom passar perfekt och jag är väldigt nöjd med både resultatet och bemötandet! Läs mer
    2020-04-17 Camp pro Hornstull svarar Helene Å
    Hej Helene!

Tack för ditt inlägg. Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen hos oss och att dina sulor fungerar som de ska och passar perfekt!

• 2020-04-16

Björs E skrev om Camp Pro Hornstull
    Proffsig, kompetent och utbildad personal som på ett tryggt och vänligt sätt tar hand om en, både vad gäller behandlingar och i butiken. Läs mer
    2020-04-17 Camp pro Hornstull svarar Björs E
    Hej Emma!

Vad kul att du upplever oss som professionella och kompetenta. Vi uppskattar ditt inlägg!

Hoppas du fortsätter att komma till oss och att vi varje gång kan ge dig samma intryck!

• 2020-04-16

Staffan A skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket professionell hantering av mina fotbesvär som jag har pga reumatism, RA..
    Fint och brett urval av skor förhöjde självfallet mitt positiva intryck av Camp Pro
    Staffan Läs mer
    2020-04-16 Camp pro Hornstull svarar Staffan A
    Hej Staffan!

Tack för ditt inlägg!

Vi är oerhört glada att du fått den hjälp du behövt och att du upplever oss som professionella.

Du är alltid välkommen tillbaka, så ska vi göra vårt bästa för hålla måttet varje gång!

Göran P skrev om Camp Pro Hornstull
    Vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-04-16 Camp pro Hornstull svarar Göran P
    Hej Göran!

Elisabet A skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har min naprapat på Camp pro sedan ca 1 år tillbaka. Jag är mycket nöjd med behandlingar, rehab-upplägg samt uppföljning. Även bokning och eventuella avbokningar har fungerat mycket bra. Jag är även köpt skor och andra produkter på Camp pro. Sammantaget har jag alltid fått ett mycket bra och professionellt bemötande och jag rekommenderar varmt Camp pro Hornstull både för rehab och inköp av skor där tips och råd för bästa val har varit bra. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Elisabet A
    Hej Elisabet!

Tack för att du rekommenderar oss!

Vi är väldigt glada att vi kan nå upp till dina behov och att du är nöjd med behandlingarna, rehab-upplägget samt uppföljning!

Vi hoppas att vi alltid kan hålla måttet för dina behov!

Sandra N skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har varit på behandling hos flera gånger hos Caroline. Blir alltid så väl omhändertagen! Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Sandra N
    Hej Sandra!

Vad glada vi blir av din rekommendation samt att du blir väl omhändertagen av vår fantastiska kiropraktor!

Warka Yousif S skrev om Camp Pro Hornstull
    • Naprapat, gruppträningspaket och skor
    • Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt där de sätter kunden i fokus

Jag har bara haft bra upplevelser där personalen arbetar professionellt och dom lyssnar sina kunder. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Warka Yousif S
    Hej Warka!

Tack för ditt inlägg!

Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av oss och att du uppfattar oss som professionella, samt att du fått det bemötande vi förväntar oss ge dig!

Anna M skrev om Camp Pro Hornstull
    Har hälsporre och efter en grundlig undersökning beställde jag fotbäddar och köpte även skor som jag är väldigt nöjd med. Fick ett vänligt och proffsigt bemötande och kommer gärna tillbaka. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Anna M
    Hej Anna!

Vad kul att du fått ett proffsigt bemötande hos oss och att du även fått en grundlig undersökning samt skor som du är nöjd med!

Kjell S skrev om Camp Pro Hornstull
    Bra bemötande, behandling av och förslag på rehab-övningar för en muskelskada. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Kjell S
    Hej Kjell!

Vi blir väldigt glada att du fått den hjälpen av oss och att du även fått ett bra bemötande!

Jonatan A skrev om Camp Pro Hornstull
    Verkligen bra! Joaquin är riktigt bra på det han gör, Fräsch lokal! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Jonatan A
    Hej Jonatan!

Vi är oerhört glada att du fått uppleva vår naprapat på det sättet!

• JOEL S

2020-04-15

JOEL S skrev om Camp Pro Hornstull
    Var ett tag sen jag var där nu men blev mycket nöjd med utprovning av löparskor. Fick även flera tips i form av övningar för att avhjälpa mina knäproblem. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar JOEL S
    Hej Joel!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada att du fått en bra upplevelse av oss och att vi kunnat hjälpa dig med dina knäproblem!

• 2020-04-12

Thomas L skrev om Camp Pro Hornstull
    Bra sjukgymnast samt kunnig butikspersonal på löp/gångskor Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Thomas L
    Hej Thomas!

Tack för ditt inlägg!

Vi är glada att du upplever vår butikspersonal som kunnig samt att du är nöjd med vår sjukgymnast!

• 2020-04-12

Maria L skrev om Camp Pro Hornstull
    Undersökning och behandling av problem med tårna på en fot.
    Trevligt och proffsigt bemötande, genomtänkta rekommendationer och lösning. En genomgående bra upplevelse! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för din rekommendation!

Vi är väldigt glada att din upplevelse av oss är positiv och att du fått bra rekommendationer och lösningar till ditt problem!

• 2020-04-11

Nils Anders K skrev om Camp Pro Hornstull
    Lyssnar på kunden och ger ett provsigt intryck . Bra återkoppling och upplägg av rehabträningen Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Nils Anders K
    Hej Nils!

Vad glada vi blir att du fått ett proffsigt intryck av oss och att du fått med dig ett bra upplägg av rehabträning!

• 2020-04-11

Jennifer A skrev om Camp Pro Hornstull
    Köpte skoinlägg.
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt direkt när jag kom in i butiken. De var väldigt uppmärksamma och frågade snabbt vad man behövde hjälp med. Hade inga speciellt höga förväntningar egentligen men alltid önskar man ju att bli bemött på ett trevligt och professionellt sätt, som jag blev, samt att man får den hjälp man behöver.

Väldigt trevliga och professionella. Det är kunniga och vet vad de pratar om. Man får verkligen det man behövde hjälp med! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Jennifer A
    Hej Jennifer!

Tack för din rekommendation!

Vi är oerhört glada att vi kunna bemöta dig på ett professionellt sätt och att du upplever oss som kunniga samt att du fått det du behövde!

• 2020-04-10

Jonny N skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag besökte Sofia på camp pro med spänningshuvudvärk och stel rygg/nacke.
    Hon fattade snabbt vad problemet var och tog fram ett träningsprogram med övningar som jag skulle göra hemma.

Allt gick proffsigt till och jag kände mig trygg som patient. extra plus för närheten till gym, då Sofia kunde visa hur jag skulle göra övningarna "hands on".

det enda negativa var akupunkturen som avslutade, då det kändes som den gjorde mer skada en nytta, gjorde mest ont.

skulle rekommendera andra med samma problem att besöka camp pro för hjälp! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Jonny N
    Hej Jonny!

Vi är glada att du gjort ett inlägg hör på Reco!

Vi är även glada att du fått en bra upplevelse av vår fysioterapeut och hennes fantastiska jobb!

Ibland så fungerar inte dry needling behandlingar för alla, även fast det ger en väldigt bra effekt, vi är dock ledsna att det inte upplevdes som nytta för dig. Men ändå glada att du är nöjd med Sophias kunskap och arbetssätt!

• 2020-04-10

Mikael Å skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag gjorde en löpanalys och köpte dessutom ett par nya skor. Jag upplevde personalen som mycket kunnig, trevlig och intresserad av att leverera en bra produkt. Besöket överträffade definitivt mina förväntningar och jag kan verkligen rekommendera ett besök! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Mikael Å
    Hej Mikael!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada att vi kunna överträffa dina förväntningar och att du gått härifrån med en bra upplevelse.

Tack för att du rekommenderar oss!

Moa R skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag var hos kiropraktorn och blev väldigt bra bemött och har fått bra hjälp. Jag gick dit för att jag hade ont i axel och har fått bra behandling med b.la. dry needling och även fått träningsövningar. Tycker jag har fått väldigt bra bemötande och att de är bra på att lyssna och hjälpa en med ens problem. Jag har även två vänner som går hit som också är supernöjda. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Moa R
    Hej Moa!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada att du blivit bemött på ett bra sätt, samt att du är nöjd med behandlingarna samt övningarna du fått av vår kiropraktor. Vi är även glada att du rekommenderat oss vidare till dina vänner!

Du är alltid välkommen tillbaka till oss och hoppas på att vi kan bemöta dig på samma sätt varje gång!

Åsa G skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag gjorde skräddarsydda fotbäddar. Blev mycket bra bemött och fotbäddarna var bättre än jag kunde önska.

Kontaktade Camp pro Hornstull 6 månader senare för att få fler fotbäddar tillverkade och detta gjordes utan problem

JÄTTENÖJD! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Åsa G
    Hej Åsa!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada att vi kunnat bemöta dig på ett bra sätt och att fotbäddarna nått dina behov!

Du är alltid välkommen tillbaka, så hoppas vi att kunna bemöta dig på samma sätt varje gång!

• Zamir C

2020-04-09

Zamir C skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag fick fantastisk och personlig service när jag skulle skaffa fotbäddar speciellt anpassade efter min fot. Bra pris, snabb service och fantastisk resultat gör att jag skulle rekommendera Camp Pro på Hornstull till andra i behov av hjälp med liknande saker. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Zamir C
    Hej Zamir!
    Tack för ditt inlägg!
    Vi är oerhört glada att vi kunnat leverera en fantastisk och personlig service just för dina behov.

• Fia J

2020-04-09

Fia J skrev om Camp Pro Hornstull
    Trevlig, bra engagerad och kunnig personal Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Fia J
    Hej Fia!

Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen av oss!
    Du är alltid välkommen tillbaka!

Vi är även glada att meddela dig att du är en av de 10 första som lämnat en rekommendation och får då en gåva av oss.

Du är välkommen att hämta den hos oss, eller om du vill att vi skickar den får du gärna höra av dig till oss , så ser vi till att du får den på posten.

Ann Kristina N skrev om Camp Pro Hornstull
    Bra hjälp mot knäsmärta av naprapat. Först tejpning sedan instruktioner om lämpliga övningar. Bra att instruktionerna också mejlades till mig.
    Över huvud taget bra bemötande, det och hjälpen levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Ann Kristina N
    Hej Ann!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada att du fått en bra upplevelse av vår naprapat och att han nått dina förväntningar!

Karl J skrev om Camp Pro Hornstull
    Naprapat behandling. Naprapaten lyssnade och gjorde mig helt återställd efter några besök Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Karl J
    Hej Karl!

Vad glada vi blir att du fått den behandlingen du behövde och att du är helt återställd nu.

Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver mer hjälp!

Tim S skrev om Camp Pro Hornstull
    Gjutna sulor. Mina fötter, knän och vader mår bättre än vad tidigare sulor har stötta med. Rekommenderar lyhördheten, expertisen, servisen och produkten. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Tim S
    Hej Tim!

Vad glada vi blir att dina fötter, knän och vader mår bättre och att du gått härifrån nöjd!

Stefan H skrev om Camp Pro Hornstull
    Personalen är väldigt kunnig och ger dig exakt rätt hjälp. När jag var där för att skaffa nya inlägg var de noga med att inte försöka sälja på mig extra saker som jag inte behöver bara för att utan gav mig exakt det jag var ute efter. Proffsigt, fräscht och trevligt. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Stefan H
    Hej Stefan!
    Tack för ditt inlägg. Vi är glada att vi bemött dig med den hjälpen du behövde och att du gått härifrån med en trevlig upplevelse av oss.

Ryan W skrev om Camp Pro Hornstull
    Lite strul med bokningar så att jag blev inbokad till Camp pro Hornstull fast jag hade bokat till den vid Valhallavägen. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Ryan W
    Hej Ryan!
    Vi är ledsna för att det blev strul med din bokning och ber om ursäkt för detta.
    Vi hoppas att du trots detta fick den hjälp du behövde och känner dig nöjd med omhändertagandet och bemötandet kring vår felbokning.

Som tack för hjälpen och att du varit en av de 10 första att lämna en rekommendation så har vi en gåva till dig.
    Om du har möjlighet att komma förbi och hämta den är du alltid välkommen till Hornsgatan 164. Om inte så kan vi skicka den till dig.
    Hör gärna av dig så vi vet hur du vill få din gåva.

Mats L skrev om Camp Pro Hornstull
    Bra proffsig hjälp med inlägg till löparskor. Nöjd och kan tänka mig att komma tillbaka. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Mats L
    Hej Mats!

Tack för din rekommendation och att du är nöjd med den hjälpen du fått av oss!

Magnus T skrev om Camp Pro Hornstull
    Inscanning av fotsulorna för skräddarsydda sulor pga Morton's Neurom. Mycket professionell och kunnig personal, väldigt trevligt bemötande. Återkommer gärna! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Magnus T
    Hej Magnus!

Tack för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du upplevt oss som professionella och kunniga samt att du fått ett trevligt bemötande. Du är alltid välkommen tillbaka till oss!

Eva J skrev om Camp Pro Hornstull
    Inlägg till sko. Lev mycket väl bemött och det slutliga resultatet levde väl upp till mina förväntningar. Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Eva J
    Hej Eva!
    Vi är glada att du blivit väl bemött och att resultatet blev som du förväntat dig.

Du är välkommen att hämta en gåva hos oss, eller om du vill att vi skickar den får du gärna höra av dig till oss , så ser vi till att du får den på posten.

Jenny J skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag går hos Caroline Matses som är kiropraktor. Jag får alltid ett trevligt bemötande när jag kommer och all kontakt med Caroline och Camp Pro är väldigt proffsig, jag känner mig även väldigt trygg under behandlingarna.

Hon har dessutom hjälpt mig med besvär jag haft i både ryggen och benhinnorna. Jag har rekommenderat Caroline till månag av mina vänner och bekanta, och alla har varit lika nöjda som jag. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Jenny J
    Hej Jenny!
    Vad roligt att du alltid fått ett trevligt bemötande hos oss och vår Kiropraktor Caroline.
    Vi är väldigt glada att du är nöjd och att du rekommenderat oss till många av dina vänner.

Om du har möjlighet att komma förbi och hämta den är du alltid välkommen. Om inte så kan vi skicka den till dig.
    Hör gärna av dig så vi vet hur du vill få din gåva.

Hornsgatan 164, 117 28 Stockholm