Läs vad 80 kunder tycker om Camp Pro Hornstull 2

• 2020-11-07
    Fysioterapi och individuellt framtagna fotbäddar.
    Trevligt, personligt, inlyssnande och proffsigt.
    Förväntning att få hjälp med mina skador. Har fått mycket bra hjälp utifrån just mina skador. Kontinuerlig utvärdering och anpassning utifrån hur övningar fungerar för just mina skador.
    Mycket nöjd!
  • 2020-11-01
    Problem med Axel. Trevligt och proffsigt bemötande, noggrann genomgång av träningsprogram.
  • 2020-11-01
    Trevligt och lugnt bemötande. Bra hjälp med övningar och enkel information på papper och även på video som visar hur man ska göra.
  • 2020-10-30
    Fantastiskt bemötande och väldigt effektiv behandling!
  • 2020-10-30
    Jag har både köpt skor och fått hjälp av fysioterapeut och är så nöjd med båda! Kunniga, proffsiga och trevliga! Bästa!
  • 2020-10-10
    Proffsiga, kunniga, trevliga och mycket flexibla. Kan varmt rekommenderas!
    Andreas S
  • 2020-10-06
    Jag fick utmärkt hjälp från naprapat Joaquín. Rekommenderas varmt!
  • 2020-10-01
    Jag löpskadade mig i baksida hamstring under maj 2019 och inledde snabbt en rehab via ett traditionellt rehabcenter (styrkeövningar) De lovade att jag skulle kunna springa för fullt till våren 2020. Det blev bättre men jag sprang alltid med en negativ smärta.

När smärtan aldrig avtog och det blev sommar 2020, så avbröt jag behandlingen på rehabcentret och tog istället kontakt med Camp Pro (då de verkade ha många olika kompetenser under samma tak)

Jag träffade Caroline på Camp Pro som dels var den första som verkligen förstod vilken skada jag hade och även kunde behandla den. Efter två behandlingar (tryckvågor, kiropraktik och akupunktur) så sprang jag utan smärta. Efter fyra gånger så sprang jag mina snabbaste km på flera år.

Idag var det min sista behandling hos Caroline. Med hennes kunskap, lyhördhet och välvilliga smärta så har hon läkt min skada och också mitt liv, iom att jag kan löpträna igen. Har pratat med alla runt mig hur bra Caroline och Camp Pro är.

Känner du smärta eller om en skada vägrar ge sig. Gå dit!

/ Mattias
  • 2020-09-30
    Jag har besökt Joaquin i egenskap som naprapat och han har varit oerhört professionell, kunnig och tillmötesgående! Det har lett att de kraftiga smärtorna i min nacke avtagit och det lyckades han med hjälp av hård massage, justering och nålbehandlingar. Även min fru, svärmor och svägerska är nöjda! Rekommenderar Joaquin och Camp Pro varmt!
  • 2020-09-12
    Jag sökte för migrän hos kiropraktorn. Min behandling består av korrigering av rygg och nacke samt nålning (needeling )Jag upplever att min migrän blivit mycket bättre. Med nålningen kommer hon åt delar av muskeln som jag genom djupmassage/idrottsmassage inte kommit åt.

Bemötandet är suveränt. Kiropraktorn är alltid glad, positiv och trevlig. Jag upplever att hon uppriktigt och genuint vill hjälpa till.
  • 2020-09-11
    Har haft ett flertal behandlingar hos kiropraktor med hög kvalitet och ett jättebra bemötande. Upplever själv att jag har diffusa symptom men steg för steg har jag behandlats och flera promblemområden är nu mycket bättre. Övrig personal är jättetrevlig och välkomnande.
  • 2020-09-11
    Specialgjorda skoinlägg. Trevligt bemötande.
  • 2020-09-11
    Jag har varit där hos fysioterapeut för min rygg och redan efter första besöket så tyckte jag det var värt pengarna, jämnfört med tidigare besök hos på andra ställen..

Hade inte direkt några förväntningar men blev väldigt nöjd i slutet av besöket.

Sammanfattning: känns väldigt proffsiga och att de verkligen vill lösa problemet man har när man kom dit!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej William! Vi är oerhört glada att du fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut och att det känns prisvärt för dig! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-09-10
    I went first with a really stiff back and later with a painful shoulder and neck. Both times Caroline managed to treat the pain with a mixture of traditional chiropracting and dry needling. She also prescribed various exercises to sort out the root cause.
    She also consulted with expert colleagues to assist. The whole team is professional, helpful and fun, when they aren't crunching your bones or sticking needles in you!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hi Oliver! Thanks for your kind words. We are happy that you are satisfied with our chiropractic and the rest of our crew. You are always welcome back so that we can solve your stiffness and pain, even with needles ;) Kind regards Team Camp Pro Hornstull

• 2020-09-07
    Jag sökte behandling hos naprapat för ryggskot/kramp.
    Jag fick en tid snabbt, ett trevligt bemötande och professionell hjälp.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Petter! Tack för dina ord! Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår fantastiska naprapat, vi jobbar ständigt med att alltid förbättra vår service och kunskap! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-09-07
    Jag har köpt behandlingar och produkter på Campro.
    Varje gång jag kliver in blir jag hälsad välkommen med ett leende, även då jag har en specifik behandlare frågar andra på företaget hur jag mår osv.
    Alla vet inte allt men tillsammans vet dom mer. De hjälper varandra för att få åsikter, ideer och bollar med varandra för att uppnå det bästa resultatet med min kropp, det känns tryggt att få flera ögon som styrker det den ena sagt men att de även kommer kompletterande synpunkter för att det ska bli så rätt som möjligt.
    Jag är alltid nöjd när jag både kommer och går dit.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Mathias! Tack för dina fina ord. Vi är väldigt glada att du får det bemötandet varje gång du kliver in till oss och att du får den hjälpen du behöver för att få ett bra resultat för just dina besvär och behov. KUL! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-29
    Första gången jag gjorde individuella skoinlägg och det kommer jag göra här i fortsättningen. Riktigt bra service, personalen kändes mycket lyhörd och trevlig!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Per! Ursäkta sent svar, vi har varit på semester under sommaren och har inte kunnat besvara ditt fina inlägg! Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av oss och att du i fortsättningen kommer tillbaka till oss! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-07
    Blev mycket trevlig bemött. Kom punktligt till behandlingshemmet. Behandlingen hjälpte min åkommor. Så nöjd !
    Köpte också gymnastikskor. Fick mycket bra hjälp och är så nöjd med dessa skor .Jag kan verkligen rekommendera er kiropraktorn och jag handlar mycket gärna era skor . De är toppen . Gaby
    Gabi M
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Gabi! Vad trevligt att du får den känslan av oss, vi uppskattar dina ord. Vi är även väldigt glada att du är nöjd med både skorna och vår fantastiska kiropraktor! Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-04
    Oerhört duktig och professionell kiropraktor, dessutom väldigt serviceminded och alltid ett genuint intresse för mig som patient. Bra råd och uppföljningar och framgångsrik behandling varje gång.

Skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan. Rekommenderas varmt!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Helena! Förlåt för ett sent tack från oss. Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen av vår fantastiska kiropraktor och att du rekommenderar oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov :) Mvh Team Camp Pro

• 2020-07-04
    Sjukgymnastik. Bra råd. Successiv utveckling. Anpassad till mina förutsättningar. Framsteg.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Anders! Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du fått och att du är nöjd med anpassningen för just dina förutsättningar av vår fantastiska fysioterapeut! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-04
    Det är alltid hit jag vänder mig när jag behöver gå till en kiropraktor, blir alltid superbra bemött och känner mig så välkommen. Dry needling har verkligen hjälp både mina ryggproblem och höftproblem. Förut kunde jag knappt springa några kilometer utan att få ont i höften men nu kan jag springa långt varje dag utan några problem alls! Rekommenderar verkligen!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Amelia! Tack för att du rekommenderar vår kiropraktor och den behandlingen du får för att bli bättre! Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och att du känner dig välkommen! Du är såklart alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-03
    Mycket bra ställe! Har bland annat gjort en löparundersökning samt går regelbundet till kiropraktor.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Frida! Vad kul att du tycker om oss! Vi är glada om vi kan hjälpa i bästa mån. Du är alltid välkommen igen till vår kiropraktor! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-07-02
    Kiropraktor / Naprapat
    Utmärkt bemötande
    Uppfyllde helt mina förväntningar
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Håkan! Vad trevligt att vi kunnat uppfylla dina förväntningar och att din upplevelse för bemötandet är utmärkt! Vi är glada att vi kan hjälpa dig med våra fantastiska terapeuter! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-22
    Enkelt att boka tid via webb, blev alltid väl mottagen. Behövde aldrig vänta på min tid.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Robert! Vad glada vi blir att du får den upplevelsen och intrycket av oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Ha en trevlig sommar! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-22
    Jag kom till Camp Pro via min vårdförsäkring på jobbet. Jag blev bemött på ett jättebra sätt och behandlingen levde upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Camp Pro till andra som behöver hjälp med rehabilitering och sjukgymnastik.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Hans! Vi är glada att vi levde upp till dina förväntningar och att du går härifrån med den upplevelsen ! Tack för att du rekommenderar oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-20
    Mycket bra och trevligt bemötande?
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Camilla! Tack för din rekommendation! Vi är väldigt glada att du får den upplevelsen av oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-19
    Jag har med remiss från Sofiahemmet/KCC blev
    rekommenderat Camp Pro Hornstull för min Axel/Ryggskada rehabilitering .

Professionellt upplägg, rehab plan, känns väldigt bra ger mig styrka och energi .

Lokalen är modernt ,rent ,luftig med trevlig bemötande personal /lugnt.

Tränings tillbehör /kvalite /redskap finns utställd del i lokalen .

Rekommenderas starkt 👌🏼
    Erland
    Erland C
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Erland! Vi är väldigt glada att vi kunnat leverera den träning, behandling och professionella upplägg som du beskriver med fina ord! Vi jobbar ständigt med att alltid förbättra det första intrycket och är även där glada att lyckas med det! Tack för att du rekommenderar oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-17
    Blev via mitt försäkringsbolag tipsad att söka mig hit. Hade under lång tid haft problem med smärta i armbåge vid styrketräning. Efter fem behandlingar med stötvåg samt tillhörande fysiövningar är jag redan mycket bättre!
    Allt väldigt proffsigt och bra.
    Inget att tveka på. Du kommer få bästa hjälp.
    Lars B
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Lars! Vi är glada att du fått den hjälpen du behövt för att komma tillbaks smärtfri till träning! Också glada för att du rekommenderar oss och att du gått härifrån med den upplevelsen du fått av oss! Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-17
    Fick hjälp av en Fysioteraput med att rehaba en löpskada och träna upp min överkropp för en bättre hållning. Fick goda tips och det hjälpte toppenbra! Fick hjälp med det jag behövde. Tycker om Camp Pro.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Klara! Vi är väldigt glada att du tycker om oss här på Camp Pro! Även glada att du fått den hjälpen du behövde för att stå upp rätt också! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-17
    Proffsig hjälp av både sjukgymnast och ortoped. Bra träningsprogram och nya skor med inlägg gör att jag nu kan springa igen efter stora problem med höfter och knän.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Lise-Lott! Vad kul att du nu kan springa igen efter att ha fått hjälp av vårt fantastiska team:) Hoppas du får en fantastisk sommar och du är såklart alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-17
    Proffsig och trevlig sjukgymnast!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Amelie! Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av vår fantastiska fysioterapeut! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-06-17
    Väldigt nöjd med Sophia som har tagit hand om mig från första början. Pedagogisk och har stort tålamod med mig som gärna vill att det ska ordna sig asap.
    Kommer rekommendera er varmt.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Per! Tack för ditt inlägg! Vi är väldigt glada och stolta att du fått den hjälpen av vår fantastiska fysioterapeut Sophia och att du gått härifrån med den upplevelsen! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-26
    Jag fick hjälp av naprapaten Joaquin på ett utomordentligt sätt. Jag hade problem med en gammal skada i foten.
    Bra kundbemötande, intresse och professionellt. Det märks att Joaquin har hög kompetensen det han gör ! Kan verkligen rekommendera Camp PRO och Joaquin.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Filippa! Vi är oerhört glada att du fått det bemötandet samt blivit hjälpt av vår fantastiska naprapat. Din upplevelse betyder mycket för oss och vi är även glada att du rekommenderar oss och Joaquin! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-25
    Jag kan varmt rekommendera Camp Pro. Bemötandet är trevligt och proffsigt och man känner sig trygg med att de är kunniga och kompetenta.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Johanna! Tack för rekommendationen! Vi är glada att du fått ett trevligt bemötande och att det känns tryggt med vår personal! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-22
    Fysio-behandlingar. Blivit väldigt professionellt mottagen och uppskattar den positiva stämningen.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Felix! Vi uppskattar ditt inlägg och är oerhört glada att vi kunnat uppnå den upplevelsen du gått med härifrån! Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-20
    Jag har köpt en rehabilitering

Helt enligt mina förväntningar. Lyssnar på mina problem, frågar och lägger upp ett program för min rehabilitering.
    Följer upp och fortsätter men nya övningar för att komma tillbaka till innan skadan.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Magnus! Vi är väldigt glada att vi fyller dina förväntningar och att den som tagit hand om dig lyssnat på dina problem och gett dig det program som passar just dig! Du är alltid välkommen tillbaka! Tack för inlägget! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-20
    Väldigt kunnig och trevlig sjukgymnast. Fin lokal och en massa bra saker till försäljning.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Magnus! Vad roligt att du fått den upplevelsen av vår fantastiska fysioterapeut och att din upplevelse av lokalen också är bra:) Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-20
    Kanontrevlig och kunnig personal. Kan starkt rekommendera efter att mina ryggproblem blivit lösta under 5 besök under en tremånadersperiod.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Axel! Tack för ditt inlägg. Vi är glada att du rekommenderar oss och främst att du är nöjd med dina besök hos oss! Du är alltid välkommen tillbaka:) Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-08
    Kunniga och profesionella. Fantastisk kriopraktik.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Ömer! Tack för ditt inlägg. Vi är väldigt glada att du fått det intrycket av oss, vi är också glada att du är nöjd med vår fantastiska Kiropraktor! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-05
    Sophia var grym och fanns alltid tillgänglig på mail om man ville ha extra tips på övningar eller råd i övrigt. Proffsig och kunnig personal!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Agnes! Vad glada vi blir att du är nöjd och fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut. Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-05-05
    Jag kom dit för att jag fått en kraftig bristning i baksida lår.

Bemötandet jag fick kändes professionellt och ett program för att åtgärda/läka min skada initierades.

Mina förväntningar som jag hade infriades. Jag var osäker på hur jag skulle träna vidare och gick dit för att få reda på det.

Då jag var osäker på hur mycket jag vågade belasta skadan och inte visste hur jag skulle träna så gjorde övningarna och råden att jag vågade träna vidare men med vissa restriktioner för att inte förvärra skadan.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Börje! Vad glada vi blir att dina förväntningar infriades med både bemötande och träning. Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-23
    Jag var hos kiropraktor Caroline Matses. Hon har hjälpt mig tidigare när jag haft problem med ryggen. Denna gång var det nacken som var problemet. Har varit stel, orörlig och haft ont i över ett år. Gått på behandlingar hos sjukgymnast men det har inte blivit bra. Caroline gjorde en "check-up" på hela min kropp och avslutade med att justera nackkotorna. Fick omedelbart mycket bättre rörlighet och det har hållit i sig. Så skönt att kunna titta i döda vinkeln igen!

Kliniken är snygg och genomsyrar proffsighet. Kan verkligen rekommendera Caroline Matses som kiropraktor men även Camp Pro i sin helhet.
    Jessica S
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Jessica! Tack för ditt fina inlägg! Vi är glada att du är nöjd och fortsätter att gå till vår fantastiska Kiropraktor, och att du nu kan titta i döda vinkeln för det är väldigt viktigt ;). Ha en trevlig helg! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-21
    Fick hjälp med rehabilitering efter cykelolycka och nyckelbensbrott.
    Jag blev bemött på bästa sätt av personalen på Camp Pro.
    Efter fem besök på Camp Pro var jag nästan helt återställd.
    Jag fick kloka råd och bra övningar.
    Har bara positiv erfarenhet av samarbetet med Camp Pro.
    /Jacob
    Jacob W
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Jacob! Vad roligt att höra att du blivit återställd efter din skada, och att din erfarenhet mes oss är positiv! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-20
    Gjorde ett första besök hos en fysioterapeut p.g.a. problem med baksida lår. Fick en mycket noggrann genomgång och undersökning, därefter övningar som jag ska göra själv. Är väldigt nöjd.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Karin! Vad glad att du är nöjd med oss och undersökningen! Hoppas övningarna hjälper! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-20
    Mycket kompetenta, sällsynt duktiga på elitidrott. Rekommenderas varmt!
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Alexander! Tack för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du får det intrycket av oss! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-20
    I went to Camp pro on the recommendation of my friend who had had treatment there. The staff are all very professional, helpful and friendly.
    I was initially treated by Caroline Matses for a problem in my lower back and then passed on to Sophie Lindberg to continue with an ongoing, long-term issue with my calf.
    Both persons where skilled and very good with their treatments. Always encouraging with sound advice and implementation of therapy.
    I am now back to running full time, and can feel the benefits of the treatments.
    I would highly recommend visiting Camp pro if you are suffering from any kind of sport-related injury.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hello Steven! Thank you for your recommendation! We are very happy that we had the opportunity to help you get back on your feet! And that your lower back is better! You are always welcome back to us! Kind regards! Team Campo Pro Hornstull

• 2020-04-19
    Har köpt fotbäddar. Fick jättefint bemötande och service.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Cecilia! Vad glada vi blir att du fått det bemötandet du fått och att du är nöjd med servicen! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-19
    Fantastisk upplevelse! Att bli bemött av väldigt professionell & service inriktad personal är alltid jättekul. Gick därifrån med en bättre förståelse av vad jag behövde fokusera mer på i min kropp, en mer välmående rygg efter en behandling samt ett par nya löparskor jag vart supernöjd med!
    Erkan I
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Erkan! Vad roligt att vi kunde fylla dina behov och att du mår bättre nu och dessutom har en bättre förståelse av din kropp! Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-18
    Var i stort behov av hjälp med värkande rygg/säte. Fick riktigt bra hjälp av Joaquin. Både med den akuta värken, men även bakomvarande förståelse om varför och hur jag själv kan förebygga med träning så att jag inte hamnar i samma situation igen. Kan varmt rekommendera Joaquin på Camp pro Hornstull.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Jan! Tack för din rekommendation. Vi är glada att vår naprapat kunnat hjälpa dig med förståelsen för ditt problem och din smärta! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Team Camp Pro Hornstull

• 2020-04-17
    Fick 2 par inläggssulor för priset om 1 par.
    Mycket bra slipade sulor som anpassades till mina fötter och en mycket liten snedbelastning på min vänstra fot.
    Toppen - en empatisk fixare av inläggen. Dessutom var jag där och fick akupunktur i ryggen - har inte behövt komma tillbaka efter första sessionen.
    Trevliga kunniga kvinnor och m'än jag träffad direkt och per telefon har uppfört sig artigt och med respekt i förhållande till mig som äldre.
    skrev om Camp Pro Hornstull
    Hej Eva! Vad roligt att du gått härifrån nöjd och utan smärta. Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du behövt och att du upplever vår service och våra terapeuter som kunniga, med respekt och artiga! Du är alltid välkommen tillbaka till oss! Mvh Team Camp Pro Hornstull

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte