En del av Camp Pro - www.camppro.se
Välkommen till Camp pro Hornstull!

Vid Hornstull finns en klinik för privatpersoner och för dig med privat sjukvårdsförsäkring.
Vi har avtal med de flesta försäkringsbolag och vi erbjuder även tjänster som täcks av friskvårdsbidraget.
Butik- och klinikteamet har ett nära samarbete över professionsgränserna för att du ska få den bästa hjälpen för just ditt besvär och dina individuella behov.

Camp Pro arbetar med ett helhetstänk som är unikt inom vården idag.

Hos oss finns:

BOKA GÄRNA TID ONLINE!

ÖPPETTIDER KLINIK - Se bokningsbara tider online

Läs vad 158 kunder tycker om Camp Pro Hornstull 2

2022-08-10 Verifierad kund
    Jag blev väldigt väl bemöt och mina förväntningar blev uppfyllda.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Nöjd med båda fysioterapeuter, hade en mina två första besök och sedan en ny. Kanske att den avsatta tiden 30 min känns lite kort och mötet blir något forcerat. Första mötet hann vi inte gå igenom rehabövningarna tillsammans.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Toppenbra mottagande. Enkelt och lätt att prata med läkare på det sättet. Mycjet proffetionellt bemötande.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött och mina förväntningar infriades.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig personal
    Tack För omdömet Malcolm, välkommen tillbaka framöver. Camp Pro Hornstull
    2022-07-12 Verifierad kund
    Superproffsiga naprapater. Inlyssnande, förklarande och otroligt kunniga. Har verkligen fått hjälp här.
    Tack för ditt omdöme Maria, vi blir så glada. Välkommen tillbaka när du behöver oss! Camp Pro Hornstull
    2022-07-12 Verifierad kund
    trevligt bemötande och bra övningar…men jag vill ha ett möte till…missade det senaste
    Hej Conny, härligt att höra att du känner dig nöjd. Ring oss gärna på 08-440 50 90 så hjälper vi dig at boka en ny tid. Mvh Camp Pro Camp Pro Hornstull
    2022-07-06 Verifierad kund
    Jag blev väldigt professionellt bemött och behandlingen har hjälpt mig redan efter två gånger även om besvären ännu inte är helt borta.
    Snabba resultat är inte alltid en självklarhet, skönt att det blivit bättre, hör gärna av dig om du är i behov av ytterligare tid och du inte är 100% bra än. Du kan nå oss på 08-44 50 90 alternativt boka tid online: www.camppro.se Camp Pro Hornstull
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevliga, tålmodiga och tydliga, också punktliga!
    Det ovan är även det jag förväntande
    Alltid roligt att vi kan nå upp till förväntningarna man kommer med :) Välkommen tillbaka vid behov. Camp Pro Hornstull
    2022-07-04 Verifierad kund
    Fungerat bra när jag väl kom fram till fysiterapeft. Det tog tyvärr lite tid att få ny tid då min första kontakt blev sjukskriven och andra VABade. Så är ju livet men inget kul att få vänta....
    Nu hoppas jag bara att träningsprogrammet fixar mitt fotproblem.
    Ja det är inte alltid det går som vi önskar när det kommer sjukdomar och annat i vägen, men skönt att hör att du blev nöjd när du väl kom fram. Välkommen tillbaka vid behov. Camp Pro Hornstull
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag sökte hjälp för min onda axel som jag har haft i över 1 år. Jag gick till Fysioterapeut Johanna som behandlade min axel och jag fick även rehab övningar som jag flitigt har gjort hemma, nu är jag 95% bra. Jag är supernöjd med mina besök hos Johanna som är väldigt lyhörd och professionellt.
    Johanna är en av våra klippor, tack för omdömet och lycka till framöver med axeln, välkommen tillbaka vid behov med axeln eller andra krämpor. Camp Pro Hornstull
    2022-06-27 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande, med förståelse för mina besvär och krämpor.
    Aldrig varit hos en naprapat förr så mina förväntningar var relativt neutrala men behandlingarna jag fått gav resultat högt över förväntan.

Kom in med stel nacke och ont i skuldra med stelhet i rotation, fick en grundlig analys, nålbehandling, massage, rygg, nacke, bröstkorg knäckt.
    Lämnat väldigt nöjd bägge gångerna.
    Kul att höra Raymond, vi är lika glada att ha dig som patient, finns alltid något trevligt att prata om. Ses snart igen. Camp Pro Hornstull
    2022-06-20 Verifierad kund
    Johana is an amazing physiotherapist - all I can say
    Thank you Dimitri for youre judgement I will make sure to tell Johanna. Welcome back whenever you need us. Camp Pro Hornstull
    2022-06-19 Verifierad kund
    Superduktiga i flertalet olika professioner, kan varmt rekommendera
    Tack Kristoffer för omdömet. Ha en fin sommar. Camp Pro Hornstull
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och service.
    Gjorde anpassade fotbäddar men kom även därifrån med ett par skor med väldigt bra avlastning som hjälpte mig mycket att gå bättre.
    Tack för ditt omdöme Daniel. Passa på nu under sommarhalvåret med mycket promenader med nya skor och avlastande fotbäddar. Välkommen tillbaka när det finns behov. Camp Pro Hornstull
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Lätt att byta tid vid behov. Inte minst kunnig personal.
    Tack så mycket för fint omdöme och det fungerar bra med tidbyte vid behov. Vi försöker att vara så flexibla vi kan. Välkommen åter. Camp Pro Hornstull
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vänligt bemött av pedagogisk och kompetent fysioterapeut som undersökte mina fötter och gav mig tränings/rehabplan.
    Härligt att höra att mötet gett dig verktyg att ta hand om dina fötter. Välkommen åter vid behov. Camp Pro Hornstull
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra hjälp och råd , när man har knasiga fötter, Andreas är suverän .
    Härligt att höra att du är nöjd. Vi är så glada att vi har så kunnig personal som kan hjälpa till på bästa sätt. Välkommen åter. Camp Pro Hornstull
    2022-06-17 Verifierad kund
    Joaquin Perez är en grym naprapat och PT! Ger mig så bra tips och verktyg för att på egen hand kunna utvecklas i min träning.
    Härligt att höra att du har fått så fin hjälp med din utveckling. Välkommen tillbaka. Camp Pro Hornstull
    2022-06-17 Verifierad kund
    engagerad personal och snygga lokaler uppskattas!
    Vi älskar också vår fina lokal. Tack för fint omdöme. Välkommen när du behöver oss. Camp Pro Hornstull
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevligt och effektivt av kompetent personal.
    Tack Niclas för ditt omdöme. Vi på Camp Pro Hornstull blir superglada att höra att våra patienter och kunder är nöjda och glada. Välkommen framöver. Camp Pro Hornstull
    2022-06-17 Verifierad kund
    Professionell och kunnig personal som är flexibla & mycket trevliga.
    Tack så mycket! Ha en fin sommar och välkommen tillbaka vid behov. Camp Pro Hornstull
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket bra rekommenderar starkt
    Väl mött
    Tack Carina, njut av sommarvädret och välkommen in vid behov av mer hjälp. Camp Pro Hornstull
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag frågade om min sjukgymnast hastigt måste släppa mig pga sin graviditet skulle det finnas någon annan som skulle ta över. Det tog ca 3 veckor vilket är alldeles för lång tid då jag mår fysiskt dåligt av träningen. Dåligt skött !
    Men sjukgymnasten har varit jättebra!
    Tack för din feedback Maria. Ibland går det inte som planerat. Vi har gjort allt vi kan för att lösa samtliga patienter som har behövt flyttas över från en fysioterapeut till en annan. Vi hoppas att du kommer känna dig fortsatt nöjd med vårat jobb och att vi ska slippa något mer stök med tider fram över. Camp Pro Hornstull
    2022-06-15 Verifierad kund
    Naprapat Joaquin som jobbar där är den bästa jag någonsin besökt! Trevlig, ordentlig och härlig energi!!
    Härligt att höra! Han är super, vår Joaquin :) Välkommen tillbaka. Camp Pro Hornstull
    Jättebra !!
    Dom har lyssnat på mig under min rehabproces och anpassat övningar efter mina önskemål.
    Så fort att jag har haft åsikter om behandlingen så har vi provat andra övningar för att få ett bättre resultat.
    Kunnig personal får beröm och jag talar om för dom jag känner att dom är kompetenta på Camp Pro
    Roligt att du är nöjd och att du upplever att vi lyssnar och tar in dina behov. Tack för ditt omdöme, välkommen tillbaka när det finns behov! Camp Pro Hornstull
  • Inga Marie B
    skrev om Camp Pro Hornstull
    2022-06-10 Spontant omdöme
    Lollo är mycket professionell , engagerad ,kunnig och serviceminded.
    Hon verkar verkligen gilla sitt jobb.
    Jag är mycket nöjd med de skor jag köpt av henne.Tog med min väninna till Lollo.Hon blev också mycket nöjd.Min man ska besöka butiken idag.
    Va kul att höra att du har fått så bra hjälp av Lollo och inte minst att du rekommenderar oss till vänner och bekanta. Välkomna tillbaka framöver. Camp Pro Hornstull
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jättetrevliga, skickliga och kan verkligen förklara vad de gör och varför. Supernöjd
    Hej Fredrik!

Roligt att höra att du är nöjd! Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Proffsigt, vänligt, informativt! Gott kaffe!!
    Hej Neta!
    Vi blir mycket glada av ditt omdöme! Tack för att du tog dig tid! Vi gillar också vårt kaffe!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bra service när jag köpte ilägg till skor.
    Hej Eva!

Tack för din fina feedback! Vi hoppas inläggen fungerar bra för dig!

2022-05-03 Verifierad kund
    Trevlig personal med humor! Alla var trevliga dessutom väldigt service benägna. Extra plus är att dom gillar hundar
    Hej Birgitta!
    Roligt att du uppskattade ditt besök här hos oss! Både du och din fina hund är hjärtligt välkomna tillbaka! Tack för ditt fina omdöme!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Professionell hjälp som alltid. Efter enbart en behandling kände jag mig helt återställd.
    Hej Filippa!
    Fantastiskt att höra att du redan känner dig bättre!
    Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande men det blev inte så bra. Jag köpte ett par skor som skulle passa inläggen men jag kommenterade o sa att skorna kippade provade olika storlekar med samma problem. En mer rutinerade personal hade väl kunnat föreslå någon annan modell. Själv var jag ganska stressad Resultatet är att jag har två stora skavsår på hälarna och inte kunnat använda varken skor eller inlägg.
    Dyrt och tråkigt
    Hej Eva!
    Tråkigt att ditt besök här inte blev som du tänkt dig! Jag rekommenderar dig att komma in till butiken under våra öppettider 10-18 för att få hjälp med hur vi ska lösa detta på bästa sätt för dig! Vi vill ju självklart att du ska kunna använda våra produkter!
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och superbra ortoped.
    Hej Fernando!

Tack för ditt omdöme och vi på Camp Pro blir otroligt glada att du är nöjd med din upplevelse hos oss!

2022-04-13 Verifierad kund
    Fick mina fotbäddar justerade. Mycket vänligt bemötande och stor förståelse och vilja att hjälpa mig.
    Hej Eleonor!

Det gör oss glada att du fått en bra upplevelse här hos oss och att du är nöjd med dina fotbäddar!

Du är alltid välkommen tillbaka till oss!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Kompetent hjälp och trevligt mottagande.
    Hej Victor!

Roligt att du fått en positiv upplevelse hos oss!

2022-04-05 Verifierad kund
    Naprapat. Trevligt och mycket kunnigt bemötande.
    Hej Joakim!
    Tack för ditt fina omdöme!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig personal och superproffsig naprapat #Jouaqin#.
    Hej Aslanbek!

Vad glada vi blir att höra att Joaquin har levt upp väl till dina förväntningar!
    Tack för ditt omdöme!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Jag går till camppro för min rygg som varit i dåligt skick efter mycket hemarbete. Dom har ett proffsigt bemötande och lyssnar på ens problem och skapar en plan utifrån individens nivå och det finns ett stort engagemang att lösa problemen som individen befinner sig i. Redan efter första besöket började jag känna förbättringar med mina ryggproblem.
    Hej Kenny!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Roligt att du blivit proffsigt bemött här hos oss och att dina besvär är på väg att bli bättre!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Professional and to the point.
    Thank you so much for your recomendation! Camp Pro Hornstull
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vänligt tillmötesgående, professionellt, anpassat efter mina behov och kunnig personal. Fick hjälp av Johanna med att rehabilitera min axel.
    Hej Felix!

Tack för ditt omdöme! Toppen att Johanna kunde stötta dig i din rehab!
    2022-03-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, effektivt och bra service!
    Hej Teresa!

Tack för ditt omdöme!
    Roligt att du blivit väl omhändertagen här hos oss!
    2022-03-22 Verifierad kund
    I received a very good service, and my problem was taken seriously, with an appropriate course of action being defined, as well as regular check-ins on progress. I was left feeling like a valued customer
    Hi Colin!

Thank you so much for taking the time to give us a reveiw.
    Happy to see that you are satisfied with your treatment here!
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    proffessionellt
    (fysioterapeut)
    hade inga förväntningar eftersom jag aldrigt varit hos ngn förut.
    Hej Henrik!
    Fint att läsa att du upplever ett professionellt bemötande här hos oss!

Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme.
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Personligt, kompetent, bra service - alltid tillgängligt. Superbra rehab (som jag är där för).
    Tack Carl-Göran för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Roligt att höra att du är böjd med din rehab! Camp Pro Hornstull
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Jag har gått till Jenny Fermelin, leg. naprapat, under många år nu och hon är den enda som kan hjälpa mig med mina besvär i nacke och rygg. Kan inte nog rekommendera henne.
    Hej Therese!

Tack så mycket för din fina rekommendation! Fantastiskt att Jenny kan hjälpa dig med dina besvär!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Vänligt och professionellt bemötande. Kunnig och effektiv behandling
    Tusen tack för ditt fina omdöme Carl-Ulric!

Lycka till med din fortsatta rehabilitering!
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Är jättenöjd! Här är några som har mycket kompetens, bra på att lyssna in och snälla! Kan varmt rekommendera alla att gå hit.
    Tack så mycket för din fina rekommendation Alexandra!
    Härligt att höra att du är nöjd med din behandling!
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande och en kunnig sjukgymnast träffade jag på Camp pro Hornstull.
    Roligt att höra att du är nöjd med ditt bemötande här hos oss! Tack för ditt fina omdöme! Camp Pro Hornstull
    2021-11-13 Insamlad av företaget
    Proffsigt och ett mycket välkomnande bemötande!
    Tack Tommy för ditt fina omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid! Camp Pro Hornstull