Camp Pro Hornstull

En del av Camp Prowww.camppro.se

Hornsgatan 164, 117 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Camp pro Hornstull!

Vid Hornstull finns en klinik för privatpersoner och för dig med privat sjukvård.
Vi har avtal med de flesta försäkringsbolag och vi erbjuder även tjänster som täcks av friskvårdsbidraget.
Butik- och klinikteamet har ett nära samarbete mellan professionsgränserna för att du ska få den bästa hjälpen för just ditt besvär och dina individuella behov.
Camp Pro arbetar med ett helhetstänk som är unikt inom vården idag.

Hos oss finns:

Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om Camp Pro Hornstull

• 2020-09-12

Anna L skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag sökte för migrän hos kiropraktorn. Min behandling består av korrigering av rygg och nacke samt nålning (needeling )Jag upplever att min migrän blivit mycket bättre. Med nålningen kommer hon åt delar av muskeln som jag genom djupmassage/idrottsmassage inte kommit åt.

Bemötandet är suveränt. Kiropraktorn är alltid glad, positiv och trevlig. Jag upplever att hon uppriktigt och genuint vill hjälpa till. Läs mer

Anders J skrev om Camp Pro Hornstull
    Har haft ett flertal behandlingar hos kiropraktor med hög kvalitet och ett jättebra bemötande. Upplever själv att jag har diffusa symptom men steg för steg har jag behandlats och flera promblemområden är nu mycket bättre. Övrig personal är jättetrevlig och välkomnande. Läs mer

Justine H skrev om Camp Pro Hornstull
    Specialgjorda skoinlägg. Trevligt bemötande. Läs mer

William L skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har varit där hos fysioterapeut för min rygg och redan efter första besöket så tyckte jag det var värt pengarna, jämnfört med tidigare besök hos på andra ställen..

Hade inte direkt några förväntningar men blev väldigt nöjd i slutet av besöket.

Sammanfattning: känns väldigt proffsiga och att de verkligen vill lösa problemet man har när man kom dit! Läs mer
    2020-09-11 Camp pro Hornstull svarar William L
    Hej William!

Vi är oerhört glada att du fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut och att det känns prisvärt för dig!

• 2020-09-10

Oliver B skrev om Camp Pro Hornstull
    I went first with a really stiff back and later with a painful shoulder and neck. Both times Caroline managed to treat the pain with a mixture of traditional chiropracting and dry needling. She also prescribed various exercises to sort out the root cause.
    She also consulted with expert colleagues to assist. The whole team is professional, helpful and fun, when they aren't crunching your bones or sticking needles in you! Läs mer
    2020-09-11 Camp pro Hornstull svarar Oliver B
    Hi Oliver!

Thanks for your kind words. We are happy that you are satisfied with our chiropractic and the rest of our crew.
    You are always welcome back so that we can solve your stiffness and pain, even with needles ;)

Kind regards
  • 2020-09-07

Petter L skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag sökte behandling hos naprapat för ryggskot/kramp.
    Jag fick en tid snabbt, ett trevligt bemötande och professionell hjälp. Läs mer
    2020-09-11 Camp pro Hornstull svarar Petter L
    Hej Petter!

Tack för dina ord!
    Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår fantastiska naprapat, vi jobbar ständigt med att alltid förbättra vår service och kunskap!

• 2020-09-07

Mathias S skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har köpt behandlingar och produkter på Campro.
    Varje gång jag kliver in blir jag hälsad välkommen med ett leende, även då jag har en specifik behandlare frågar andra på företaget hur jag mår osv.
    Alla vet inte allt men tillsammans vet dom mer. De hjälper varandra för att få åsikter, ideer och bollar med varandra för att uppnå det bästa resultatet med min kropp, det känns tryggt att få flera ögon som styrker det den ena sagt men att de även kommer kompletterande synpunkter för att det ska bli så rätt som möjligt.
    Jag är alltid nöjd när jag både kommer och går dit. Läs mer
    2020-09-11 Camp pro Hornstull svarar Mathias S
    Hej Mathias!

Tack för dina fina ord. Vi är väldigt glada att du får det bemötandet varje gång du kliver in till oss och att du får den hjälpen du behöver för att få ett bra resultat för just dina besvär och behov. KUL!

• 2020-07-29

Per T skrev om Camp Pro Hornstull
    Första gången jag gjorde individuella skoinlägg och det kommer jag göra här i fortsättningen. Riktigt bra service, personalen kändes mycket lyhörd och trevlig! Läs mer
    2020-08-27 Camp pro Hornstull svarar Per T
    Hej Per!

Ursäkta sent svar, vi har varit på semester under sommaren och har inte kunnat besvara ditt fina inlägg!

Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av oss och att du i fortsättningen kommer tillbaka till oss!

• Gabi M

2020-07-07

Gabi M skrev om Camp Pro Hornstull
    Blev mycket trevlig bemött. Kom punktligt till behandlingshemmet. Behandlingen hjälpte min åkommor. Så nöjd !
    Köpte också gymnastikskor. Fick mycket bra hjälp och är så nöjd med dessa skor .Jag kan verkligen rekommendera er kiropraktorn och jag handlar mycket gärna era skor . De är toppen . Gaby Läs mer
    2020-07-08 Camp pro Hornstull svarar Gabi M
    Hej Gabi!

Vad trevligt att du får den känslan av oss, vi uppskattar dina ord.
    Vi är även väldigt glada att du är nöjd med både skorna och vår fantastiska kiropraktor!

Helena N skrev om Camp Pro Hornstull
    Oerhört duktig och professionell kiropraktor, dessutom väldigt serviceminded och alltid ett genuint intresse för mig som patient. Bra råd och uppföljningar och framgångsrik behandling varje gång.

Skulle inte kunna tänka mig att gå till någon annan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-09-11 Camp pro Hornstull svarar Helena N
    Hej Helena!

Förlåt för ett sent tack från oss. Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen av vår fantastiska kiropraktor och att du rekommenderar oss!

Du är alltid välkommen tillbaka till oss vid behov :)

Team Camp Pro

Anders J skrev om Camp Pro Hornstull
    Sjukgymnastik. Bra råd. Successiv utveckling. Anpassad till mina förutsättningar. Framsteg. Läs mer
    2020-07-08 Camp pro Hornstull svarar Anders J
    Hej Anders!

Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du fått och att du är nöjd med anpassningen för just dina förutsättningar av vår fantastiska fysioterapeut!

Amelia K skrev om Camp Pro Hornstull
    Det är alltid hit jag vänder mig när jag behöver gå till en kiropraktor, blir alltid superbra bemött och känner mig så välkommen. Dry needling har verkligen hjälp både mina ryggproblem och höftproblem. Förut kunde jag knappt springa några kilometer utan att få ont i höften men nu kan jag springa långt varje dag utan några problem alls! Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-07-08 Camp pro Hornstull svarar Amelia K
    Hej Amelia!

Tack för att du rekommenderar vår kiropraktor och den behandlingen du får för att bli bättre!

Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och att du känner dig välkommen!

Du är såklart alltid välkommen tillbaka till oss vid behov!

• 2020-07-03

Frida M skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket bra ställe! Har bland annat gjort en löparundersökning samt går regelbundet till kiropraktor. Läs mer
    2020-07-08 Camp pro Hornstull svarar Frida M
    Hej Frida!

Vad kul att du tycker om oss!

Vi är glada om vi kan hjälpa i bästa mån.

Du är alltid välkommen igen till vår kiropraktor!

• 2020-07-02

Håkan P skrev om Camp Pro Hornstull
    Kiropraktor / Naprapat
    Utmärkt bemötande
    Uppfyllde helt mina förväntningar Läs mer
    2020-07-08 Camp pro Hornstull svarar Håkan P
    Hej Håkan!

Vad trevligt att vi kunnat uppfylla dina förväntningar och att din upplevelse för bemötandet är utmärkt!

Vi är glada att vi kan hjälpa dig med våra fantastiska terapeuter!

• 2020-06-22

Robert B skrev om Camp Pro Hornstull
    Enkelt att boka tid via webb, blev alltid väl mottagen. Behövde aldrig vänta på min tid. Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Robert B
    Hej Robert!

Vad glada vi blir att du får den upplevelsen och intrycket av oss!

• 2020-06-22

Hans P skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag kom till Camp Pro via min vårdförsäkring på jobbet. Jag blev bemött på ett jättebra sätt och behandlingen levde upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Camp Pro till andra som behöver hjälp med rehabilitering och sjukgymnastik. Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Hans P
    Hej Hans!

Vi är glada att vi levde upp till dina förväntningar och att du går härifrån med den upplevelsen !

• 2020-06-20

Camilla E skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket bra och trevligt bemötande? Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Camilla E
    Hej Camilla!

Tack för din rekommendation!
    Vi är väldigt glada att du får den upplevelsen av oss!

• Erland C

2020-06-19

Erland C skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har med remiss från Sofiahemmet/KCC blev
    rekommenderat Camp Pro Hornstull för min Axel/Ryggskada rehabilitering .

Professionellt upplägg, rehab plan, känns väldigt bra ger mig styrka och energi .

Lokalen är modernt ,rent ,luftig med trevlig bemötande personal /lugnt.

Tränings tillbehör /kvalite /redskap finns utställd del i lokalen .

Rekommenderas starkt 👌🏼
    Erland Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Erland C
    Hej Erland!

Vi är väldigt glada att vi kunnat leverera den träning, behandling och professionella upplägg som du beskriver med fina ord!
    Vi jobbar ständigt med att alltid förbättra det första intrycket och är även där glada att lyckas med det!

• Lars B

2020-06-17

Lars B skrev om Camp Pro Hornstull
    Blev via mitt försäkringsbolag tipsad att söka mig hit. Hade under lång tid haft problem med smärta i armbåge vid styrketräning. Efter fem behandlingar med stötvåg samt tillhörande fysiövningar är jag redan mycket bättre!
    Allt väldigt proffsigt och bra.
    Inget att tveka på. Du kommer få bästa hjälp. Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Lars B
    Hej Lars!

Vi är glada att du fått den hjälpen du behövt för att komma tillbaks smärtfri till träning!

Också glada för att du rekommenderar oss och att du gått härifrån med den upplevelsen du fått av oss!

Klara W skrev om Camp Pro Hornstull
    Fick hjälp av en Fysioteraput med att rehaba en löpskada och träna upp min överkropp för en bättre hållning. Fick goda tips och det hjälpte toppenbra! Fick hjälp med det jag behövde. Tycker om Camp Pro. Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Klara W
    Hej Klara!

Vi är väldigt glada att du tycker om oss här på Camp Pro!
    Även glada att du fått den hjälpen du behövde för att stå upp rätt också!

Lise-lott N skrev om Camp Pro Hornstull
    Proffsig hjälp av både sjukgymnast och ortoped. Bra träningsprogram och nya skor med inlägg gör att jag nu kan springa igen efter stora problem med höfter och knän. Läs mer
    2020-06-24 Camp pro Hornstull svarar Lise-lott N
    Hej Lise-Lott!

Vad kul att du nu kan springa igen efter att ha fått hjälp av vårt fantastiska team:)

Hoppas du får en fantastisk sommar och du är såklart alltid välkommen tillbaka vid behov!

Amelie G skrev om Camp Pro Hornstull
    Proffsig och trevlig sjukgymnast! Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Amelie G
    Hej Amelie!
    Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av vår fantastiska fysioterapeut!

Per T skrev om Camp Pro Hornstull
    Väldigt nöjd med Sophia som har tagit hand om mig från första början. Pedagogisk och har stort tålamod med mig som gärna vill att det ska ordna sig asap.
    Kommer rekommendera er varmt. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Per T
    Hej Per!

Tack för ditt inlägg!

Vi är väldigt glada och stolta att du fått den hjälpen av vår fantastiska fysioterapeut Sophia och att du gått härifrån med den upplevelsen!

• 2020-05-26

Filippa E skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag fick hjälp av naprapaten Joaquin på ett utomordentligt sätt. Jag hade problem med en gammal skada i foten.
    Bra kundbemötande, intresse och professionellt. Det märks att Joaquin har hög kompetensen det han gör ! Kan verkligen rekommendera Camp PRO och Joaquin. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Filippa E
    Hej Filippa!

Vi är oerhört glada att du fått det bemötandet samt blivit hjälpt av vår fantastiska naprapat.
    Din upplevelse betyder mycket för oss och vi är även glada att du rekommenderar oss och Joaquin!

• 2020-05-25

Johanna W skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag kan varmt rekommendera Camp Pro. Bemötandet är trevligt och proffsigt och man känner sig trygg med att de är kunniga och kompetenta. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Johanna W
    Hej Johanna!

Tack för rekommendationen!

Vi är glada att du fått ett trevligt bemötande och att det känns tryggt med vår personal!

• 2020-05-22

Felix B skrev om Camp Pro Hornstull
    Fysio-behandlingar. Blivit väldigt professionellt mottagen och uppskattar den positiva stämningen. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Felix B
    Hej Felix!

Vi uppskattar ditt inlägg och är oerhört glada att vi kunnat uppnå den upplevelsen du gått med härifrån!

Magnus E skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har köpt en rehabilitering

Helt enligt mina förväntningar. Lyssnar på mina problem, frågar och lägger upp ett program för min rehabilitering.
    Följer upp och fortsätter men nya övningar för att komma tillbaka till innan skadan. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Magnus E
    Hej Magnus!

Vi är väldigt glada att vi fyller dina förväntningar och att den som tagit hand om dig lyssnat på dina problem och gett dig det program som passar just dig!

Tack för inlägget!

Magnus J skrev om Camp Pro Hornstull
    Väldigt kunnig och trevlig sjukgymnast. Fin lokal och en massa bra saker till försäljning. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Magnus J
    Hej Magnus!

Vad roligt att du fått den upplevelsen av vår fantastiska fysioterapeut och att din upplevelse av lokalen också är bra:)

Axel E skrev om Camp Pro Hornstull
    Kanontrevlig och kunnig personal. Kan starkt rekommendera efter att mina ryggproblem blivit lösta under 5 besök under en tremånadersperiod. Läs mer
    2020-06-17 Camp pro Hornstull svarar Axel E
    Hej Axel!

Tack för ditt inlägg.

Vi är glada att du rekommenderar oss och främst att du är nöjd med dina besök hos oss!

Du är alltid välkommen tillbaka:)

• 2020-05-08

Ömer Y skrev om Camp Pro Hornstull
    Kunniga och profesionella. Fantastisk kriopraktik. Läs mer
    2020-05-13 Camp pro Hornstull svarar Ömer Y
    Hej Ömer!

Tack för ditt inlägg. Vi är väldigt glada att du fått det intrycket av oss, vi är också glada att du är nöjd med vår fantastiska Kiropraktor!

• 2020-05-05

Agnes K skrev om Camp Pro Hornstull
    Sophia var grym och fanns alltid tillgänglig på mail om man ville ha extra tips på övningar eller råd i övrigt. Proffsig och kunnig personal! Läs mer
    2020-05-06 Camp pro Hornstull svarar Agnes K
    Hej Agnes!

Vad glada vi blir att du är nöjd och fått den hjälpen du behövt av vår fantastiska fysioterapeut.

• 2020-05-05

Börje N skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag kom dit för att jag fått en kraftig bristning i baksida lår.

Bemötandet jag fick kändes professionellt och ett program för att åtgärda/läka min skada initierades.

Mina förväntningar som jag hade infriades. Jag var osäker på hur jag skulle träna vidare och gick dit för att få reda på det.

Då jag var osäker på hur mycket jag vågade belasta skadan och inte visste hur jag skulle träna så gjorde övningarna och råden att jag vågade träna vidare men med vissa restriktioner för att inte förvärra skadan. Läs mer
    2020-05-06 Camp pro Hornstull svarar Börje N
    Hej Börje!

Vad glada vi blir att dina förväntningar infriades med både bemötande och träning.

• Jessica S

2020-04-23

Jessica S skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag var hos kiropraktor Caroline Matses. Hon har hjälpt mig tidigare när jag haft problem med ryggen. Denna gång var det nacken som var problemet. Har varit stel, orörlig och haft ont i över ett år. Gått på behandlingar hos sjukgymnast men det har inte blivit bra. Caroline gjorde en "check-up" på hela min kropp och avslutade med att justera nackkotorna. Fick omedelbart mycket bättre rörlighet och det har hållit i sig. Så skönt att kunna titta i döda vinkeln igen!

Kliniken är snygg och genomsyrar proffsighet. Kan verkligen rekommendera Caroline Matses som kiropraktor men även Camp Pro i sin helhet. Läs mer
    2020-04-24 Camp pro Hornstull svarar Jessica S
    Hej Jessica!

Tack för ditt fina inlägg!
    Vi är glada att du är nöjd och fortsätter att gå till vår fantastiska Kiropraktor, och att du nu kan titta i döda vinkeln för det är väldigt viktigt ;).

Ha en trevlig helg!

• Jacob W

2020-04-21

Jacob W skrev om Camp Pro Hornstull
    Fick hjälp med rehabilitering efter cykelolycka och nyckelbensbrott.
    Jag blev bemött på bästa sätt av personalen på Camp Pro.
    Efter fem besök på Camp Pro var jag nästan helt återställd.
    Jag fick kloka råd och bra övningar.
    Har bara positiv erfarenhet av samarbetet med Camp Pro.
    /Jacob Läs mer
    2020-04-22 Camp pro Hornstull svarar Jacob W
    Hej Jacob!

Vad roligt att höra att du blivit återställd efter din skada, och att din erfarenhet mes oss är positiv!

Karin G skrev om Camp Pro Hornstull
    Gjorde ett första besök hos en fysioterapeut p.g.a. problem med baksida lår. Fick en mycket noggrann genomgång och undersökning, därefter övningar som jag ska göra själv. Är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-04-21 Camp pro Hornstull svarar Karin G
    Hej Karin!

Vad glad att du är nöjd med oss och undersökningen!

Hoppas övningarna hjälper!

Alexander R skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket kompetenta, sällsynt duktiga på elitidrott. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-21 Camp pro Hornstull svarar Alexander R
    Hej Alexander!

Tack för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du får det intrycket av oss!

Steven C skrev om Camp Pro Hornstull
    I went to Camp pro on the recommendation of my friend who had had treatment there. The staff are all very professional, helpful and friendly.
    I was initially treated by Caroline Matses for a problem in my lower back and then passed on to Sophie Lindberg to continue with an ongoing, long-term issue with my calf.
    Both persons where skilled and very good with their treatments. Always encouraging with sound advice and implementation of therapy.
    I am now back to running full time, and can feel the benefits of the treatments.
    I would highly recommend visiting Camp pro if you are suffering from any kind of sport-related injury. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Steven C
    Hello Steven!

Thank you for your recommendation!

We are very happy that we had the opportunity to help you get back on your feet! And that your lower back is better!

You are always welcome back to us!

Kind regards!
    Team Campo Pro Hornstull
  • 2020-04-19

Cecilia P skrev om Camp Pro Hornstull
    Har köpt fotbäddar. Fick jättefint bemötande och service. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Cecilia P
    Hej Cecilia!

Vad glada vi blir att du fått det bemötandet du fått och att du är nöjd med servicen!

• Erkan I

2020-04-19

Erkan I skrev om Camp Pro Hornstull
    Fantastisk upplevelse! Att bli bemött av väldigt professionell & service inriktad personal är alltid jättekul. Gick därifrån med en bättre förståelse av vad jag behövde fokusera mer på i min kropp, en mer välmående rygg efter en behandling samt ett par nya löparskor jag vart supernöjd med! Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Erkan I
    Hej Erkan!

Vad roligt att vi kunde fylla dina behov och att du mår bättre nu och dessutom har en bättre förståelse av din kropp!

• 2020-04-18

Dahlsten J skrev om Camp Pro Hornstull
    Var i stort behov av hjälp med värkande rygg/säte. Fick riktigt bra hjälp av Joaquin. Både med den akuta värken, men även bakomvarande förståelse om varför och hur jag själv kan förebygga med träning så att jag inte hamnar i samma situation igen. Kan varmt rekommendera Joaquin på Camp pro Hornstull. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Dahlsten J
    Hej Jan!

Tack för din rekommendation.
    Vi är glada att vår naprapat kunnat hjälpa dig med förståelsen för ditt problem och din smärta!

• 2020-04-17

Eva S skrev om Camp Pro Hornstull
    Fick 2 par inläggssulor för priset om 1 par.
    Mycket bra slipade sulor som anpassades till mina fötter och en mycket liten snedbelastning på min vänstra fot.
    Toppen - en empatisk fixare av inläggen. Dessutom var jag där och fick akupunktur i ryggen - har inte behövt komma tillbaka efter första sessionen.
    Trevliga kunniga kvinnor och m'än jag träffad direkt och per telefon har uppfört sig artigt och med respekt i förhållande till mig som äldre. Läs mer
    2020-04-20 Camp pro Hornstull svarar Eva S
    Hej Eva!

Vad roligt att du gått härifrån nöjd och utan smärta. Vi är väldigt glada att du fått den hjälpen du behövt och att du upplever vår service och våra terapeuter som kunniga, med respekt och artiga!

• 2020-04-17

Helene Å skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag fick ett varmt och vänligt bemötande av personalen på Camp Pro.
    Jag var där då jag behövde köpa personligt gjutna sulor.
    Det kändes proffsigt då man filmade mitt löpsteg och visade min fotnedsättning på skärmen. Sedan filmades fötterna med en IPad.
    Efter någon vecka var sulorna klara för utprovning. Dom slipades till litegrann medan jag väntade.
    Dom passar perfekt och jag är väldigt nöjd med både resultatet och bemötandet! Läs mer
    2020-04-17 Camp pro Hornstull svarar Helene Å
    Hej Helene!

Tack för ditt inlägg. Vi är väldigt glada att du fått den upplevelsen hos oss och att dina sulor fungerar som de ska och passar perfekt!

• 2020-04-16

Björs E skrev om Camp Pro Hornstull
    Proffsig, kompetent och utbildad personal som på ett tryggt och vänligt sätt tar hand om en, både vad gäller behandlingar och i butiken. Läs mer
    2020-04-17 Camp pro Hornstull svarar Björs E
    Hej Emma!

Vad kul att du upplever oss som professionella och kompetenta. Vi uppskattar ditt inlägg!

Hoppas du fortsätter att komma till oss och att vi varje gång kan ge dig samma intryck!

• 2020-04-16

Staffan A skrev om Camp Pro Hornstull
    Mycket professionell hantering av mina fotbesvär som jag har pga reumatism, RA..
    Fint och brett urval av skor förhöjde självfallet mitt positiva intryck av Camp Pro
    Staffan Läs mer
    2020-04-16 Camp pro Hornstull svarar Staffan A
    Hej Staffan!

Tack för ditt inlägg!

Vi är oerhört glada att du fått den hjälp du behövt och att du upplever oss som professionella.

Du är alltid välkommen tillbaka, så ska vi göra vårt bästa för hålla måttet varje gång!

Göran P skrev om Camp Pro Hornstull
    Vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-04-16 Camp pro Hornstull svarar Göran P
    Hej Göran!

Elisabet A skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har min naprapat på Camp pro sedan ca 1 år tillbaka. Jag är mycket nöjd med behandlingar, rehab-upplägg samt uppföljning. Även bokning och eventuella avbokningar har fungerat mycket bra. Jag är även köpt skor och andra produkter på Camp pro. Sammantaget har jag alltid fått ett mycket bra och professionellt bemötande och jag rekommenderar varmt Camp pro Hornstull både för rehab och inköp av skor där tips och råd för bästa val har varit bra. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Elisabet A
    Hej Elisabet!

Tack för att du rekommenderar oss!

Vi är väldigt glada att vi kan nå upp till dina behov och att du är nöjd med behandlingarna, rehab-upplägget samt uppföljning!

Vi hoppas att vi alltid kan hålla måttet för dina behov!

Sandra N skrev om Camp Pro Hornstull
    Jag har varit på behandling hos flera gånger hos Caroline. Blir alltid så väl omhändertagen! Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Sandra N
    Hej Sandra!

Vad glada vi blir av din rekommendation samt att du blir väl omhändertagen av vår fantastiska kiropraktor!

Warka Yousif S skrev om Camp Pro Hornstull
    • Naprapat, gruppträningspaket och skor
    • Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt där de sätter kunden i fokus

Jag har bara haft bra upplevelser där personalen arbetar professionellt och dom lyssnar sina kunder. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Warka Yousif S
    Hej Warka!

Tack för ditt inlägg!

Vi är oerhört glada att du fått den upplevelsen av oss och att du uppfattar oss som professionella, samt att du fått det bemötande vi förväntar oss ge dig!

Anna M skrev om Camp Pro Hornstull
    Har hälsporre och efter en grundlig undersökning beställde jag fotbäddar och köpte även skor som jag är väldigt nöjd med. Fick ett vänligt och proffsigt bemötande och kommer gärna tillbaka. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Anna M
    Hej Anna!

Vad kul att du fått ett proffsigt bemötande hos oss och att du även fått en grundlig undersökning samt skor som du är nöjd med!

Kjell S skrev om Camp Pro Hornstull
    Bra bemötande, behandling av och förslag på rehab-övningar för en muskelskada. Läs mer
    2020-04-15 Camp pro Hornstull svarar Kjell S
    Hej Kjell!

Vi blir väldigt glada att du fått den hjälpen av oss och att du även fått ett bra bemötande!

Mer från Camp Pro

Hornsgatan 164, 117 28 Stockholm