KAN-kliniken

KAN-kliniken

www.kankliniken.se
  • BadgeFourYears

Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige. Vår filosofi är att hela kroppen ska vara i balans. Så tror vi att man uppnår god hälsa. Vi behandlar allt mellan ryggont, spänningar och stelhet till idrottsskador eller huvudvärk. Vad du än har problem med kan du kontakta...

110 omdömen om KAN-kliniken

Sedan starten hos Reco 2015

Peter E
Skrev om KAN-kliniken

Therese är, förutom väldigt professionell, en sympatisk person som tar sig tid och lyssnar på sin patient. Har besökt många kiropraktorer , men behöver inte leta längre - hon är bäst.

Elham P
Skrev om KAN-kliniken

Therese Vilhelmson är en stjärna. Hon är så omtänksam, trevligt och extrem proffsig. Jag har haft värk i min nacke ner till skulderbladet i flera veckor, efter första besöket så kände jag mig så mycket bättre, det kändes som att jag föddes på nytt. Jätte nöjd och kommer att fortsätta och gå hos henne.

Jonas M
Skrev om KAN-kliniken

Proffsigt och tillgängligt, man är snabbt tillbaka på banan !!

Mattias M
Skrev om KAN-kliniken

Thomas Östling fixade min axel på 2 veckor efter 6 månaders plåga. Proffsigt bemötande och flexibelt schema. Tillbaka till tennis och padel nu :)

Sebastian L
Skrev om KAN-kliniken

Alltid snabbt och proffsigt! Väbemött som alltid Förväntningarna uppfyllda Snabb kiropraktisk justering som löste mitt problem

Kristoffer L
Skrev om KAN-kliniken

Tomas! Denna trollkarl som gjorde att jag klarade Stockholm Marathon! Tomas är outstanding!

Stina P
Skrev om KAN-kliniken

KAN-kliniken blir jag alltid lyssnad och omhändertagen på bästa sätt. Du får hjälp med dina problem/smärtor både fysiskt och psykiskt. Thomas är min räddare och jag har gått hos honom i många år. Lokalerna/rummen är också mycket välkomnande. Att från ha så ont att jag knappt kan gå till att kunna gå normalt på bara få behandlingar är waow känsla! Tack 🙏🏽 /Stina Petersen

Monika  D
Skrev om KAN-kliniken

Enormt serviceinriktade. Jag ringde sent en lördag på storhelg och fick bra råd om hur jag skulle gå vidare. De skickade sms dagen efter och frågade ifall jag hade fått hjälp tror att jag inte var kund hos dem. Fick även hjälp 2 dagar senare på en röd dag för att få ryggen i rätt riktning. Kan varmt rekommendera dem. Super bra.

Per-Olov N
Skrev om KAN-kliniken

Efter tre månader med ont nacken och huvudvärk och en stilla acceptans till kroppens långsamma förfall med stigande ålder gjorde jag slag i saken och bokade en tid efter rekommendation från nära vän. Två snabba besök senare med lite knak i kroppen (kiropraktik) - känns kroppen som ny och nack- och huvudvärken borta. Stort tack Thomas och varma rekommendationer. /Peo

Acceptera aldrig förfall är kontentan alltså. Härligt Peo! 🙏

Victor S
Skrev om KAN-kliniken

Har varit på KAN-kliniken flertalet gånger och träffat kiropraktor Tomas. Kan varmt rekommendera kliniken i sig som erbjuder ett brett utbud av tjänster. Tomas är bäst! Lyhörd, otroligt lugn, proffsig och extremt duktig på kiropraktik. Får alltid rätt hjälp och mår alltid bättre efter besöket. Lätt att få en tid på kort varsel vilket är ett stort +. Rekommenderar starkt!

Svar från KAN-kliniken

Vad roligt att du är nöjd Victor!

Stig V
Skrev om KAN-kliniken

Terapeuterna på KAN-kliniken är helt suveräna. Trevliga och inkännande, förutom att de rent behandlingstekniskt är i absolut toppklass. Jag har varit på behandling på många olika kliniker men ingen annan har nått upp till KAN-klinikens nivå. Stig V

Henrik R
Skrev om KAN-kliniken

Fantastiskt ar ordet. Otroligt duktiga terapeuter

Svar från KAN-kliniken

Det var ord och inga visor! Tack snälla för ett fint omdöme. :)

Anette L
Skrev om KAN-kliniken

Snabb och trevlig service och massagebehandlingen var riktigt bra.

Svar från KAN-kliniken

Vad roligt att du är nöjd Anette. Hoppas att du får glädje av dina presentkort!

Line C

Proffesjonell behandling. Bra affekt

Svar från KAN-kliniken

Tack för att du tog dig tid att svara Line!

Johan S
Skrev om KAN-kliniken

Bäst i stan. Kunnig personal och ett fantastiskt bemötande.

Svar från KAN-kliniken

Tack för fina ord! Bäst i stan det var inte illa det. :)

Peter G
Skrev om KAN-kliniken

Fantastiskt bra behandlingar med laser akupunktur och massage.

Charles M
Skrev om KAN-kliniken

Behandlingar i absoluta toppklass!

Magdalena S
Skrev om KAN-kliniken

Tomas på KAN-kliniken är mycket tillgänglig och jag upplever att han behandlingar hjälper mig i mitt idrottande.

Lars B
Skrev om KAN-kliniken

Alltid tillmötegående och försöker hitta en tid hur pressat deras schema än är. Mycket kunniga.

Alexander W
Skrev om KAN-kliniken

Riktigt proffsig klinik. Thomas och Emil är grymma! Rekommenderar alla att besöka!

Christer J
Skrev om KAN-kliniken

Gott bemötande och bra med val av tider för behandling.

Martin L
Skrev om KAN-kliniken

Mkt bra upplevelse. Personalen är väldigt seriös, proffsig och bemötandet är 5 av 5 . De levererar alltid professionell behandling och de besitter hög kunskap . Man känner sig alltid välkommen och går där ifrån med ett leende och glädje av att få rätt behandling

Henrik S
Skrev om KAN-kliniken

Jättebra sportlovserbjudande med massage från studenter.

Mattias M
Skrev om KAN-kliniken

Kiropraktik och kunskapsdelning av högsta klass

Christoffer L

Supertrevliga, kunnande och lätttilgängliga

sebastian c
Skrev om KAN-kliniken

Professionella, tillgängliga och framförallt kunniga!

Desirée V
Skrev om KAN-kliniken

Kankliniken reparerar min kropp! Fantastiskt resultat av kiropraktik behandling kombinerat med massage. Vi är på väg!

Curt I
Skrev om KAN-kliniken

Bra och proffsigt bemötande/behandling!! Kan starkt rekommendera KAN-kliniken.

Tomas L
Skrev om KAN-kliniken

Perfekt bemötande och behandling som hjälper mig och åtgärdar mina problem snabbt. Mycket hög kompetens

Carolina W
Skrev om KAN-kliniken

Toppen både i bemötande, professionalitet och utövande

HELEN W
Skrev om KAN-kliniken

Fantastisk och magisk behandling av Tomas och Patrick! Otroligt erfarna, kunniga och trevliga. Tomas behandlade höft/ben/rygg, vilket jag är mkt tacksam för. Uppskattar även helhetssynen som nämnts i tidigare recensioner. Patrick ger superbra råd som verkligen hjälper, inte enbart vg kiropraktor utan även inom kost, och träning/rörelse.

ZANNA W
Skrev om KAN-kliniken

Har besökt therese i snart ett år och fått släppt på massor av ömma punkter, lagrade trauman och låsningar. Visste inte hur bra jag kunde må genom dessa korta behandlar. Har en kronisk inflammation i kroppen som absolut blivit mycket bättre efter mina behandlingar. Kan rekommendera alla att gå hit. Proffsiga, trevliga och säkra på sitt jobb. Skickat dit flera vänner som också varit Supernöjda!

Emelie Madeleine O

Fantastiska Therese! Har aldrig trott att man kan må såhär bra i kroppen. Har gått med spänningar och ont i åratal innan jag hittade hit. Therese är så duktig och proffsig och verkligen bryr sig från hjärtat, och jag som alltid har tyckt det varit lite läskigt när det knakar känner mig 100% trygg i hennes händer. Har även typ 1 diabetes och jag märker positiv skillnad på blodsockret nu efter att all stress och spänningar släppt i kroppen. Kommer aldrig sluta att gå till Therese! ❤️

STEPHANIE R
Skrev om KAN-kliniken

Otroligt proffsig och kunnig personal. Som hjälpt både mig och mina kollegor med diverse problem. Finns bara en klinik att gå till och det är till KanKliniken! Stort plus i kanten är den trevliga personalen och som alltid lyckas ta tid för en oavsett när. Rekommenderar starkt!

Johan Bengt L
Skrev om KAN-kliniken

Kunnig och flexibel personal. Alltid patienten i centrum.

Petra S
Skrev om KAN-kliniken

Otroligt kunnig och trevlig personal som hjälpt mig massor med både hälsporre och nackproblem.

LOVISA R
Skrev om KAN-kliniken

Kankliniken är så proffsiga, lyssnar först in gällande problemen man har och åtgärdar sedan problemet. Alltid tillmötesgående med tidsbokning. Fick akut ont i knäet fredag kl 23 och fick tid lördag morgon klockan 09:00. Det är service i världsklass. Rekommenderar alla att gå hit.

Carol L
Skrev om KAN-kliniken

Patrik är ett riktigt proffs på behandling av skador.

Sofia J
Skrev om KAN-kliniken

Enkelt att boka tid, alltid vänligt mottagen med ett hängivet engagemang och ett professionellt handlag. Känner mig trygg vid varje besök och fått hjälp med symptom som huvudvärk och belastningsskador vilka åtgärdats med väldigt goda resultat. Personalen har alltid en helhetssyn på mig som kund och jag får tips och råd om hur jag själv skall optimera min hälsa genom bland annat rörelseövningar. Så tacksam!

Mats J
Skrev om KAN-kliniken

Kiropraktor tjänst Väl omhändertagen och känner sig lyssnad på. Att bli behandlad för den skada jag kom dit med,levde upp till alla mina förväntningar. Känner mig väldigt omhändertagen och högt kunnande av behandlarna

David J
Skrev om KAN-kliniken

Fantastiska behandlingar som direkt förbättrar kroppens rörlighet. Jag har haft mycket stela höfter efter mycket racketsport där regelbundna besök ger mig bättre möjligheter att prestera bättre på banan. KAN-kliniken har en förmåga att se till en större helhet i kroppen och inte enbart behandla fokusera på det direkta problemet. Perfekta resultat!

Anoo Finn Ananda B

Efter många år av ryggproblem hittade jag idag fram till Thomas Östling på KAN-kliniken. Linkade in med bultande ryggskott och noll kraft i vänsterbenet - gick en långpromenad därifrån! Fantastisk behandling! Och inte blev det sämre av att det dessutom var väldigt härligt rent socialt. Skönt umgänge hjälper mer än man kan tro för att leda tankarna bort från smärtan. Tack, Thomas!

Per-Arne L
Skrev om KAN-kliniken

Lysande kiropraktor i Thomas Östling! Så service minded och omtänksam. Har varit trogen kund i flera år och får alltid bästa vård och omsorg. Rekommenderas!

Fredrik E
Skrev om KAN-kliniken

Hjälpte mig med en väldigt gammal skada när ingen annan kunde. Superbra bemötande och proffsiga på alla sätt. Kände mig i mycket trygga händer!

Marie P
Skrev om KAN-kliniken

Proffsig, kunnig och serviceminded personal, högsta betyg! Fått mkt bra hjälp med mina smärtor i nacken

Svar från KAN-kliniken

Tack Marie! Hoppas att du har fortsatt fina resultat på sikt. Den där nacken ska inte få bråka med dig! :)

Malin B
Skrev om KAN-kliniken

Jag fick kiropraktiska behandlingar. Väldigt bra bemötande - både professionellt och personligt. Det kändes som att de såg och respekterade mig som individ. Känner mig starkare och inspirerad att ta hand om mig själv bättre, på flera plan - har blivit hoppfull. Dessa möten/behandlingar har fört mig in på en ny (egentligen en delvis gammal och under ganska många år bortglömd) väg. Dessa "biverkningar" hade jag inte räknat med när jag bokade tid för att fixa till kroppen inför en fysiskt påfrestande period. Bara plus!, förutom...

Svar från KAN-kliniken

Vad härligt att du har fått mer resultat än du förväntat dig. Tack för fina ord, de värmer!

Nils H
Skrev om KAN-kliniken

Jag gick till kliniken för stel nacke. Redan vid först besöket upplevde jag en markant förbättring i rörligheten och mycket av molade verken försvann. Jag behandlades tre gånger. Efter sista behandlingen så känner jag mig helt återställd och har faktiskt inte mått så bra på många år. Patrik som kiropraktor som behandlade mig heter var mycket informativ om vad som skulle hända. Jag var orolig vid först besöket men han var väldigt skicklig gjorde att jag vid de två övriga besöken kände mig väldigt lugn och trygg i hans händer.

Svar från KAN-kliniken

Tack Nils! Vad roligt att du känner dig trygg och att du har blivit helt bra. Det är precis som det ska vara! Det är bara att säga till om du behöver Patriks hjälp igen.

Peter S
Skrev om KAN-kliniken

jättekuning personal proffs trevligt ställe allt samlat på samma ställe allt från ont o ryggen ta tag i dej själv genom yoga personlig utveckling till få hjälp få kontroll på din vikt och sunda matvanor bästa rekomedationerna

Svar från KAN-kliniken

Tack för ditt förtroende! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :)

Malin F
Skrev om KAN-kliniken

Snabb personlig och proffesionell hjälp, kan varmt rekommendera!

Svar från KAN-kliniken

Tack Malin! Roligt att det blir så bra!

Daniel A
Skrev om KAN-kliniken

Extremt professionella ! Rekommenderar starkt!

Svar från KAN-kliniken

Det gör oss stolta att du är nöjd! Tack!