KAN-kliniken

Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige.

Vår filosofi är att hela kroppen ska vara i balans. Så tror vi att man uppnår god hälsa. Vi behandlar allt mellan ryggont, spänningar och stelhet till idrottsskador eller huvudvärk. Vad du än har problem med kan du kontakta oss så hjälper vi dig att utse den rätta behandlingen.

Vi följer vetenskapens alla råd och utformar indviduella behandlingar om du behöver.
Varmt välkommen!

Välkommen till oss!

Läs vad 89 kunder tycker om KAN-kliniken 2

2022-05-13 Verifierad kund
    Mkt bra upplevelse. Personalen är väldigt seriös, proffsig och bemötandet är 5 av 5 . De levererar alltid professionell behandling och de besitter hög kunskap .

Man känner sig alltid välkommen och går där ifrån med ett leende och glädje av att få rätt behandling
    2022-03-24 Verifierad kund
    Jättebra sportlovserbjudande med massage från studenter.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Kiropraktik och kunskapsdelning av högsta klass
    Supertrevliga, kunnande och lätttilgängliga
    2022-03-23 Verifierad kund
    Professionella, tillgängliga och framförallt kunniga!
    2022-03-22 Verifierad kund
    Kankliniken reparerar min kropp!
    Fantastiskt resultat av kiropraktik behandling kombinerat med massage. Vi är på väg!
    2022-03-22 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande/behandling!!
    Kan starkt rekommendera KAN-kliniken.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Perfekt bemötande och behandling som hjälper mig och åtgärdar mina problem snabbt.
    Mycket hög kompetens
    2022-03-18 Verifierad kund
    Toppen både i bemötande, professionalitet och utövande
  • 2022-01-31 Spontant omdöme
    Fantastisk och magisk behandling av Tomas och Patrick! Otroligt erfarna, kunniga och trevliga. Tomas behandlade höft/ben/rygg, vilket jag är mkt tacksam för. Uppskattar även helhetssynen som nämnts i tidigare recensioner. Patrick ger superbra råd som verkligen hjälper, inte enbart vg kiropraktor utan även inom kost, och träning/rörelse.
  • 2021-11-27 Spontant omdöme
    Har besökt therese i snart ett år och fått släppt på massor av ömma punkter, lagrade trauman och låsningar. Visste inte hur bra jag kunde må genom dessa korta behandlar. Har en kronisk inflammation i kroppen som absolut blivit mycket bättre efter mina behandlingar. Kan rekommendera alla att gå hit. Proffsiga, trevliga och säkra på sitt jobb. Skickat dit flera vänner som också varit Supernöjda!
  • 2021-11-26 Spontant omdöme
    Fantastiska Therese! Har aldrig trott att man kan må såhär bra i kroppen. Har gått med spänningar och ont i åratal innan jag hittade hit. Therese är så duktig och proffsig och verkligen bryr sig från hjärtat, och jag som alltid har tyckt det varit lite läskigt när det knakar känner mig 100% trygg i hennes händer.
    Har även typ 1 diabetes och jag märker positiv skillnad på blodsockret nu efter att all stress och spänningar släppt i kroppen. Kommer aldrig sluta att gå till Therese! ❤️
  • 2021-11-25 Spontant omdöme
    Otroligt proffsig och kunnig personal. Som hjälpt både mig och mina kollegor med diverse problem. Finns bara en klinik att gå till och det är till KanKliniken! Stort plus i kanten är den trevliga personalen och som alltid lyckas ta tid för en oavsett när. Rekommenderar starkt!
  • 2021-11-24 Spontant omdöme
    Kunnig och flexibel personal. Alltid patienten i centrum.
  • 2021-11-23 Insamlad av företaget
    Otroligt kunnig och trevlig personal som hjälpt mig massor med både hälsporre och nackproblem.
  • 2021-10-20 Spontant omdöme
    Kankliniken är så proffsiga, lyssnar först in gällande problemen man har och åtgärdar sedan problemet. Alltid tillmötesgående med tidsbokning. Fick akut ont i knäet fredag kl 23 och fick tid lördag morgon klockan 09:00. Det är service i världsklass. Rekommenderar alla att gå hit.
  • 2021-07-15 Spontant omdöme
    Patrik är ett riktigt proffs på behandling av skador.
  • 2021-04-13 Insamlad av företaget
    Enkelt att boka tid, alltid vänligt mottagen med ett hängivet engagemang och ett professionellt handlag. Känner mig trygg vid varje besök och fått hjälp med symptom som huvudvärk och belastningsskador vilka åtgärdats med väldigt goda resultat.
    Personalen har alltid en helhetssyn på mig som kund och jag får tips och råd om hur jag själv skall optimera min hälsa genom bland annat rörelseövningar. Så tacksam!
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Kiropraktor tjänst
    Väl omhändertagen och känner sig lyssnad på.
    Att bli behandlad för den skada jag kom dit med,levde upp till alla mina förväntningar.
    Känner mig väldigt omhändertagen och högt kunnande av behandlarna
  • 2021-02-16 Spontant omdöme
    Fantastiska behandlingar som direkt förbättrar kroppens rörlighet. Jag har haft mycket stela höfter efter mycket racketsport där regelbundna besök ger mig bättre möjligheter att prestera bättre på banan. KAN-kliniken har en förmåga att se till en större helhet i kroppen och inte enbart behandla fokusera på det direkta problemet. Perfekta resultat!
  • 2021-02-15 Spontant omdöme
    Efter många år av ryggproblem hittade jag idag fram till Thomas Östling på KAN-kliniken. Linkade in med bultande ryggskott och noll kraft i vänsterbenet - gick en långpromenad därifrån! Fantastisk behandling! Och inte blev det sämre av att det dessutom var väldigt härligt rent socialt. Skönt umgänge hjälper mer än man kan tro för att leda tankarna bort från smärtan. Tack, Thomas!
  • 2020-12-14 Spontant omdöme
    Lysande kiropraktor i Thomas Östling! Så service minded och omtänksam. Har varit trogen kund i flera år och får alltid bästa vård och omsorg. Rekommenderas!
  • 2020-06-01 Insamlad av företaget
    Hjälpte mig med en väldigt gammal skada när ingen annan kunde. Superbra bemötande och proffsiga på alla sätt. Kände mig i mycket trygga händer!
  • 2020-05-20 Insamlad av företaget
    Proffsig, kunnig och serviceminded personal, högsta betyg! Fått mkt bra hjälp med mina smärtor i nacken
    Tack Marie!
    Hoppas att du har fortsatt fina resultat på sikt. Den där nacken ska inte få bråka med dig! :)
  • 2020-05-20 Insamlad av företaget
    Jag fick kiropraktiska behandlingar. Väldigt bra bemötande - både professionellt och personligt. Det kändes som att de såg och respekterade mig som individ. Känner mig starkare och inspirerad att ta hand om mig själv bättre, på flera plan - har blivit hoppfull. Dessa möten/behandlingar har fört mig in på en ny (egentligen en delvis gammal och under ganska många år bortglömd) väg. Dessa "biverkningar" hade jag inte räknat med när jag bokade tid för att fixa till kroppen inför en fysiskt påfrestande period. Bara plus!, förutom priset kanske, som är lite väl saftigt för min plånbok. Skulle rekommendera till alla som behöver kiropraktisk behandling.
    Vad härligt att du har fått mer resultat än du förväntat dig. Tack för fina ord, de värmer! KAN-kliniken
  • Nils H
    skrev om KAN-kliniken
    2020-05-19 Insamlad av företaget
    Jag gick till kliniken för stel nacke. Redan vid först besöket upplevde jag en markant förbättring i rörligheten och mycket av molade verken försvann. Jag behandlades tre gånger. Efter sista behandlingen så känner jag mig helt återställd och har faktiskt inte mått så bra på många år.
    Patrik som kiropraktor som behandlade mig heter var mycket informativ om vad som skulle hända. Jag var orolig vid först besöket men han var väldigt skicklig gjorde att jag vid de två övriga besöken kände mig väldigt lugn och trygg i hans händer.
    Tack Nils!
    Vad roligt att du känner dig trygg och att du har blivit helt bra. Det är precis som det ska vara!
    Det är bara att säga till om du behöver Patriks hjälp igen.
  • 2020-05-18 Insamlad av företaget
    jättekuning personal proffs trevligt ställe allt samlat på samma ställe allt från ont o ryggen ta tag i dej själv genom yoga personlig utveckling till få hjälp få kontroll på din vikt och sunda matvanor bästa rekomedationerna
    Tack för ditt förtroende! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :) KAN-kliniken
  • 2020-05-18 Insamlad av företaget
    Snabb personlig och proffesionell hjälp, kan varmt rekommendera!
    Tack Malin! Roligt att det blir så bra! KAN-kliniken
    Extremt professionella !
    Rekommenderar starkt!
    Det gör oss stolta att du är nöjd!
    Tack!
  • 2020-05-14 Insamlad av företaget
    Har varit med mina ryggbesvär hos KAN-kliniken vid fyra tillfällen och är väldigt nöjd med såväl behandlingen och trevligt bemötande. Över förväntan på alla sätt och vis.
    Det har varit väldigt trevligt att få försöka hjälpa dig!
    Tack David!
  • 2020-05-14 Insamlad av företaget
    Om du behöver hjälp av en kiropraktor kan jag rekommendera KAN-kliniken alla dagar. Fantastiska behandlingar och underbart bemötande!
    Tack Jonas!
    Det var snällt sagt. :)
  • 2020-05-13 Insamlad av företaget
    Therese på KAN-kliniken har hjälp mig med min smärta flera gånger, både i nacke och knän. Så skönt att hitta nån man kan lita 100% på när det kommer till kiropraktik!
    Tack! Det är alltid trevligt att ha dig hos oss! :) KAN-kliniken
  • 2020-05-12 Insamlad av företaget
    Jag har besökt KAN för kiropraktorbehandling både för mig själv vid flertalet tillfällen samt för min dotter på två år. Bemötande har varit fantastiskt! För min del släppte låsningar i rygg och nacke och för min lilla dotter krävdes både en stor dos tillit för att ens kunna genomföra behandlingarna och ett superproffsigt bemötande för en annars ”doktor-rädd” liten person. KAN kliniken hjälpte henne/oss med det som ingen läkare vi mött kunde hjälpa oss med och läkarnas utlåtande om varför hennes värk och obehag försvunnit var att ”det måste ha varit kiropraktorns behandling av henne”.
    Nu ska jag snart tillbaka för att göra kroppen redo för förlossning av mitt andra barn. Jag har stor tillit till min kiropraktor!
    Det var ett sant nöje att få vinna hennes förtroende! Lilla fina, starka och roliga F.
    Skönt att det blev så bra! Varmt välkommen tillbaka!
  • 2020-05-12 Insamlad av företaget
    Thomas och Therese är fantastiska. De två absolut bästa kiropraktorerna jag varit hos.
    Vi lyfter på hatten och tackar för det. :) KAN-kliniken
  • 2020-05-12 Insamlad av företaget
    Kiropraktorbesök - fick en tid för behandling med kort varsel.
    Hej Tinna!
    Vad roligt att du hittat in på Reco. Tack för fint betyg!
    Ha det bäst!
  • 2020-05-08 Insamlad av företaget
    En otroligt kompetent klinik som verkligen vet vad dom gör.

Väl investerade timmar och pengar.
    Vad roligt att du är nöjd Micke! Så kul att kunna hjälpa dig! 💚 KAN-kliniken
  • 2018-10-27 Insamlad av företaget
    Har gått hos samma kiropraktor i många men det har aldrig blivit riktigt bra så jag bestämde att prova kiripraktorbolaget och jag inte varit så här bra på 10 år. Helt fantastiskt tack vare er.
  • 2018-10-25 Insamlad av företaget
    Med ett akut ryggskott samt ett whiplashtrauma i bagaget så har besöken här hjälpt mig undkomma smärta mer än en gång. Ont eller inte ett besök här gör susen för både kropp och knopp
  • 2018-10-25 Insamlad av företaget
    Fick tid snabbt, trevlig personal, professionella och lagom dyra. Behandlingen hjälpte och fick mycket bra råd! Rekommenderas!
    Rekommenderar verkligen Therese Ö
  • 2018-08-17 Insamlad av företaget
    Kiropraktors here are very strong professionals and treat you the best way possible. Besides high level of expertise you also get a very warm and friendly atmosphere.

I'm very satisfied with the company.
  • 2018-08-17 Insamlad av företaget
    Fantastiskt!!!
    Problem med nästan hela kroppen och efter tre behandlingar så är det mesta löst.
  • 2018-06-17 Insamlad av företaget
    Behandling för ryggskott.
    Vänligt, proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte blivit bättre omhändertagen!
  • 2018-06-17 Insamlad av företaget
    Trevliga o kompetenta. Vi går där hela familjen och har alltid känt mig trygg under deras behandling av både mig o barnen.
    2018-06-15 Insamlad av företaget
    Behandling av ryggvärk, med gott resultat
  • 2018-06-15 Insamlad av företaget
    Behandling av Therese.

Mycket gott! Lyhörd och intresserad av mitt mående.

Att bli hjälpt med upplevda problem, värk, stelhet.

Förväntningarna uppfylldes med råge. Jag blev lyssnad på, Therese var intresserad och förhoppningsvis blir jag bättre. Jag är redan på god väg.
  • 2018-05-31 Insamlad av företaget
    Akut hjälp med nackspärr som släppte direkt. Tusen tack för proffsig hjälp!
  • 2018-05-30 Insamlad av företaget
    Tåspridare, D-vitamin.
    Bra.
    Höga, utmärkt.

jättebra.
  • 2018-05-21 Insamlad av företaget
    Kiropraktorbehandling med fantastiskt kunnande och mycket bra mottagande. Deras behandlingar gör verkligen skillnad.
    2018-05-02 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommenderar både Patrik och Therese dom är liksom bara BÄST!!!
    / Åsa