Access Rehab - Falun

Åsgatan 61, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Access Rehab Falun!

Har du problem med muskler, leder eller någon idrottsskada som smärtar? Då ska du vända dig hit till Access Rehab Falun. Vi har ambitionen att du ska prestera på topp och diagnostiserar, behandlar och rehabiliterar, både akuta och långvariga problem.

Vår klinik i Falun ligger mitt i staden, bredvid Kristine kyrka, och är mycket lättillgänglig. Här jobbar en legitimerad och specialiserad sjukgymnast som hjälper dig, utan att du behöver köa eller skaffa en remiss. Kontakta oss för en smärtfri kropp!

Läs vad 211 kunder tycker om Access Rehab - Falun

• 2020-01-26

Erik S skrev om Access Rehab - Falun
    Akut behandling kiropraktiker.
    Bra bemötande och resultat Läs mer
  • 2020-01-26

Åsa L skrev om Access Rehab - Falun
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabbhjälp och återkoppling.Mycket nöjd. Läs mer

Britt-marie O skrev om Access Rehab - Falun
    Snabbt fått tid och väl omhändertagen Läs mer

Birgitta B skrev om Access Rehab - Falun
    Jag har länge haft problem med en fot efter en fallolycka. Jag upplever att jag fick ett mycket proffesionellt bemötande med en rejäl undersökning för att kunna fastställa vad som hänt med foten. Därefter fick jag ett träningsprogram och en återbesökstid. Jag hade själv en tanke på att foten behövde röntgas. Någon sådan remiss fick jag inte men hoppas att foten ska bli bra ändå. Läs mer

Tord B skrev om Access Rehab - Falun
    Jag sökte för jättejobbig nackspärr och fick komma omgående. Både bemötande och behandling var mycket bra. Jag fäste mig vid naprapatens goda handlag. Det var både effektivare och faktiskt angenämt!
    Som lök på laxen fick jag med mig råd om fortsatt egen behandling.
    Sammanfattningsvis en odelat positiv erfarenhet med önskat utfall och bra framtida förhållningsregler?😂
    Tord Borgström
    OBS detta är mitt andra svar, jag vet inte varför mitt förra inte kommit till er. Läs mer
  • 2020-01-24

Evalotta L skrev om Access Rehab - Falun
    Jag behöver hjälp med en krånglig nacke och fick respektfullt bemötande och förtroendefull hjälp som i detta läge är en start på ett arbete med min nacke.
    Jag hade förväntningar på känsla av god kompetens och dessa uppfylldes.
    Ett första gott möte som kommer att fortsätta. Läs mer

Maria B skrev om Access Rehab - Falun
    Hjälp med rörelser/träning av min onda Axel Blev bra och väl bemött ! Fick påtala mina problem och blev lyssnad på med engagemang och intresse av att hjälpa mig! Kändes bra 👍🏻 Läs mer

Peter S skrev om Access Rehab - Falun
    Undersökning av knä som hunnit bli bättre efter att jag bokade tid. Blev inte bemött med en suck som jag hade trott (utan att känna till stället), utan av intresse för mina symptom. Fick bra återkoppling och tips. Läs mer

Jonathan S skrev om Access Rehab - Falun
    Naprapat besök. Snabb hjälp. Helt okej upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-12

Johan L skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemött och kunnig personal. Bara positivt. Läs mer
  • 2020-01-10

Emelie R skrev om Access Rehab - Falun
    Bra och professionellt bemötande! Personal är engagerad, lyhörd och motiverande.. Överträffar hittills mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-10

Patrik A skrev om Access Rehab - Falun
    Akut naprapattid vid akut nackspärr
    Mycket bra och hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-01-09

Lotta F skrev om Access Rehab - Falun
    Fysioterapeut.
    Mkt bra.
    Att få en diagnos o bli hjälpt.
    Hittills bra! Läs mer
  • 2020-01-09

Christer H skrev om Access Rehab - Falun
    behandling av nacke bra bemötande blev rekommenderad dit och behandlingen jag fått hittills motsvarar mer än väl vad jag mina förväntningar dom har kunskapen och förstår när jag föklarat mina problem och jag kommer att rekommendera dom till mina bekanta som behöver samma hjälp Läs mer

Karin S skrev om Access Rehab - Falun
    Lätt att boka. Jättebra att det finns akuttider. Mycket nöjd! Läs mer

Annelie K skrev om Access Rehab - Falun
    Har blivit mycket väl bemött och fått bra hjälp tycker jag!! Läs mer

Catarina G skrev om Access Rehab - Falun
    Helst suveränt mottagande av min sjukgymnast pålitlig, trygg proffsig, lyssnade in mig, känns toppen, jäätrevlig
    Han är strålande, nu blir jg frik i min axel
    Kan varmt rekomendera honom!!!!! Läs mer

Olle L skrev om Access Rehab - Falun
    sjukgymnastik
    Sakkunnigt och empatiskt bemötande Läs mer
  • 2019-12-28

Jesper H skrev om Access Rehab - Falun
    Kombi kontakt med Access Rehab via Hagströmska gymnasiet (Innebandy) för idrottsskada i övre ryggen, bra mottagande och genomgång. Märktes att dom var vana att behandla liknande skador. Läs mer
  • 2019-12-20

Jane E skrev om Access Rehab - Falun
    Besökte sjukgymnast Johan. Bra och proffsigt bemötande och undersökning.
    Enda nackdelen var att det var svårt att hitta parkering. Läs mer
  • 2019-12-20

Ida A skrev om Access Rehab - Falun
    Proffessionalitet och trevligt bemötande. Bra med information om vad som händer, ska hända samt info om övningar man kan göra själv Läs mer
  • 2019-12-18

Sonny H skrev om Access Rehab - Falun
    Det var ett bra bemötande,Jag är nöjd. Har sökt för en dålig axel.Företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-18

Malin E skrev om Access Rehab - Falun
    Idrottsmassage. Förväntade mig djupgående massage i nacke/hals/skuldror och det fick jag. Fick även tips på övningar jag bör göra och när jag bör söka igen om problemen kvarstår, samt att jag då skulle boka en fysioterapeut-tid för en ordentligt genomgång av problemet. Jag blev mycket bra bemött och kan absolut tänka mig att söka kliniken igen. Läs mer
  • 2019-11-29

ulla-britt F skrev om Access Rehab - Falun
    Diagnos och akupunktur.
    ETT VÄLDIGT BRA BEMÖTANDE.
    Engagerad ,lyssnade uppmärksamt, intressserad.

Jag hade förhoppning om att få förklaring till mina besvär och akupunktur.Företaget levde upp till förväntningarna.

Jag känner mig mycket nöjd. Hade redan testat två fysioterapeuter som ej brydde sig om att hjälpa mig som jag ville. Läs mer
  • Mikko S

2019-11-26

Mikko S skrev om Access Rehab - Falun
    Besökte naprapat Mikael med rygg- och nackbesvär. Varit till många olika i mitt liv och slogs direkt av hans kunnande och att se helheten och ge solida tips på hur allt hänger samman, vilka rörelser jag ska undvika och vilka muskler som ska stärkas. Detta på ett pedagogiskt och lättförståeligt sätt. Bra uppföljning dessutom av honom så man känner att han verkligen vill gå till botten och hjälpa till. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-25

Charlott S skrev om Access Rehab - Falun
    Besökte naprapaten, fick ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-11-24

Lovisa B skrev om Access Rehab - Falun
    Bedömning och rehab plan efter skada i fotled.
    Bra och kunnig bemötande! Läs mer
  • Benny Ö

2019-11-23

Benny Ö skrev om Access Rehab - Falun
    Sjukgymnast
    Mycket bra bemött
    Jo tyckte att de levde upp till mina förväntningar.
    Jag hade gärna velat ha en diagnos på vad jag led av, men fick användbara övningar Läs mer

Marcus K skrev om Access Rehab - Falun
    Jag köpte tjänsten massage och är väldigt nöjd över min vistelse på Access Rehab Falun. Jag blev väl bemött av min naprapat och gick därifrån med en stor mängd ny kunskap som kommer bli användbar framöver. Jag hade höga förväntningar som Access Rehab verkligen levde upp till. Jag rekommenderar Access Rehab. Läs mer

Eva H skrev om Access Rehab - Falun
    Besök för utredning av höftsmärtor.
    Bra bemötande.
    Övningar att utföra hemma. Läs mer

Anna-Karin F skrev om Access Rehab - Falun
    Fint bemötande av sjukgymnast med bra energi och engagemang! Läs mer

Rose-Marie M skrev om Access Rehab - Falun
    Synd att läkare och ultraljud som föreslogs som behandling ännu inte var på plats. Besöket gav därför inte förväntat resultat Läs mer

Christina W skrev om Access Rehab - Falun
    Sökte fysioterapeut pga problem med smärtor i nacke och rygg. Jag upplevde att jag blev mycket bra bemött och fick den hjälp jag hoppades på. Ser fram emot fortsatta besök. Läs mer

Johanna D skrev om Access Rehab - Falun
    Jag fick akut problem med nedre delen av ryggen.
    Fick en tid otroligt snabbt.
    Blev bemött med förståelse och lyhördhet.
    Känns att det är proffsigt. Fick förklaringar hur de fungerar med ryggrad och muskler mm.
    Han är otroligt bra Mikael Moisio!
    5 stjärnor!
    Uppfyllde mer än mina förväntningar då jag tidigare haft dålig erfarenhet från andra kliniker.

Jag kommer att återkomma med garanti 😊 Läs mer
  • 2019-11-04

Eva R skrev om Access Rehab - Falun
    Jag blev vänligt och korrekt bemött. Behandlaren lyssnade på mig när besvären skulle kartläggas och det fanns tid. Jag fick hjälp med just det som jag ville ha hjälp med. Beskrivningen över vad som skulle hända efter behandlingen stämde precis, först lite ont dagen efter och sedan skulle det släppa, vilket också hände. Fick också hjälp med några små övningar som jag kunde göra hemma. Jag kände tillit till behandlarens kompetens. Läs mer
  • 2019-11-04

Petra E skrev om Access Rehab - Falun
    Jättebra, bra bemött och bra hjälp! Verkligen engagerade och vill hjälpa. Läs mer
  • 2019-11-01

Erika h skrev om Access Rehab - Falun
    Ordentlig genomgång på grund av smärta efter förlossning. Fick bra tips. Läs mer
  • Louise H

2019-10-31

Louise H skrev om Access Rehab - Falun
    Förstagångsbesök hos naprapat.
    Jag var mycket nöjd med bemötandet.
    Naprapaten gav hade kunskap och jag tror att jag kommer att få den hjälp jag behöver. Läs mer

Lena N skrev om Access Rehab - Falun
    Trevligt bemötande. Ordentlig genomgång av mina problem. Får utmärkta råd, förklaringar och övningar för min rygg och baksida av bak och lår. Läs mer

Ella P skrev om Access Rehab - Falun
    Jag var hos en sjukgymnast, fick bra hjälp med både va jag kan tänka på och rehab övningar. Övningarna funkade och det blev bra på nästan direkten. Läs mer

Lars S skrev om Access Rehab - Falun
    Söker för hjälp med artros i knä.
    Bra bemötandet och förståelse för mina problem.
    Hjälp till en början med träningsprogram inför nästa träff.
    Så här långt bara positiva känslor. Läs mer

alf n skrev om Access Rehab - Falun
    Har inte varit där så många ggr. så lite svårt att bedöma.
    Trevligt mottagande och jag blev tagen på allvar. Läs mer

Lukas B skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemötande.
    Duktig personal.Kändes som dom brydde sig Läs mer

Malin M skrev om Access Rehab - Falun
    Sjukgymnast Johan.
    Grymt bra bemötande, kunnig, ställde bra frågor och försöker verkligen förstå problemet. Upplever honom som väldigt kompetetent! Läs mer

Hanna B skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemötande som ingav förtroende. Kunnig personal. Läs mer

Hugo G skrev om Access Rehab - Falun
    Ja tyckte allt var otroligt bra. Dom förklarade väldigt bra om hur de va och om va ja skulle gö Läs mer
  • 2019-10-15

Maria J skrev om Access Rehab - Falun
    Jag blev bemött på ett bra sätt och fick hjälp med mina problem. Läs mer
  • 2019-10-15

Magnus B skrev om Access Rehab - Falun
    Fick hjälp med min stela nacke. Proffesionellt och trevligt bemötande. Nacken är mycket bättre nu. Läs mer
  • 2019-10-13

Stefan M skrev om Access Rehab - Falun
  • 2019-10-12

Karin I skrev om Access Rehab - Falun
    Jag sökte till access rehab för ont i en häl. Det visade sig vara en buktande disk som spökade. Det tog lite tid innan jag fick en tid trots att det var en akuttid. Bemötandet har varit ganska okej, men jag känner inte att det hjälper tillräckligt bra och jag blir inte bemött på riktigt det sättet jag skulle önska. Det känns lite nonchalant att jag inte blir lyssnad på. Så mina förväntningar har väl inte riktigt införlivats då jag blivit sämre och övningarna jag fått inte hjälpt och tom gör ont och inte kan utföras adekvat. Jag funderar på att gå till någon annan istället då fysioterapeut inte ens efter två gånger kan säga exakt vad som är fel, övningarna inte hjälper alls och jag inte känner mig lyssnad på. Men jag ger det en chans till. Läs mer

Åsgatan 61, 791 71 Falun