Access Rehab - Falun

Åsgatan 61, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Access Rehab Falun!

Har du problem med muskler, leder eller någon idrottsskada som smärtar? Då ska du vända dig hit till Access Rehab Falun. Vi har ambitionen att du ska prestera på topp och diagnostiserar, behandlar och rehabiliterar, både akuta och långvariga problem.

Vår klinik i Falun ligger mitt i staden, bredvid Kristine kyrka, och är mycket lättillgänglig. Här jobbar en legitimerad och specialiserad sjukgymnast som hjälper dig, utan att du behöver köa eller skaffa en remiss. Kontakta oss för en smärtfri kropp!

Läs vad 188 kunder tycker om Access Rehab - Falun

• 2019-11-29

ulla-britt F skrev om Access Rehab - Falun
    Diagnos och akupunktur.
    ETT VÄLDIGT BRA BEMÖTANDE.
    Engagerad ,lyssnade uppmärksamt, intressserad.

Jag hade förhoppning om att få förklaring till mina besvär och akupunktur.Företaget levde upp till förväntningarna.

Jag känner mig mycket nöjd. Hade redan testat två fysioterapeuter som ej brydde sig om att hjälpa mig som jag ville. Läs mer
  • Mikko S

2019-11-26

Mikko S skrev om Access Rehab - Falun
    Besökte naprapat Mikael med rygg- och nackbesvär. Varit till många olika i mitt liv och slogs direkt av hans kunnande och att se helheten och ge solida tips på hur allt hänger samman, vilka rörelser jag ska undvika och vilka muskler som ska stärkas. Detta på ett pedagogiskt och lättförståeligt sätt. Bra uppföljning dessutom av honom så man känner att han verkligen vill gå till botten och hjälpa till. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-25

Charlott S skrev om Access Rehab - Falun
    Besökte naprapaten, fick ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-11-24

Lovisa B skrev om Access Rehab - Falun
    Bedömning och rehab plan efter skada i fotled.
    Bra och kunnig bemötande! Läs mer
  • Benny Ö

2019-11-23

Benny Ö skrev om Access Rehab - Falun
    Sjukgymnast
    Mycket bra bemött
    Jo tyckte att de levde upp till mina förväntningar.
    Jag hade gärna velat ha en diagnos på vad jag led av, men fick användbara övningar Läs mer

Marcus K skrev om Access Rehab - Falun
    Jag köpte tjänsten massage och är väldigt nöjd över min vistelse på Access Rehab Falun. Jag blev väl bemött av min naprapat och gick därifrån med en stor mängd ny kunskap som kommer bli användbar framöver. Jag hade höga förväntningar som Access Rehab verkligen levde upp till. Jag rekommenderar Access Rehab. Läs mer

Eva H skrev om Access Rehab - Falun
    Besök för utredning av höftsmärtor.
    Bra bemötande.
    Övningar att utföra hemma. Läs mer

Anna-Karin F skrev om Access Rehab - Falun
    Fint bemötande av sjukgymnast med bra energi och engagemang! Läs mer

Rose-Marie M skrev om Access Rehab - Falun
    Synd att läkare och ultraljud som föreslogs som behandling ännu inte var på plats. Besöket gav därför inte förväntat resultat Läs mer

Christina W skrev om Access Rehab - Falun
    Sökte fysioterapeut pga problem med smärtor i nacke och rygg. Jag upplevde att jag blev mycket bra bemött och fick den hjälp jag hoppades på. Ser fram emot fortsatta besök. Läs mer

Johanna D skrev om Access Rehab - Falun
    Jag fick akut problem med nedre delen av ryggen.
    Fick en tid otroligt snabbt.
    Blev bemött med förståelse och lyhördhet.
    Känns att det är proffsigt. Fick förklaringar hur de fungerar med ryggrad och muskler mm.
    Han är otroligt bra Mikael Moisio!
    5 stjärnor!
    Uppfyllde mer än mina förväntningar då jag tidigare haft dålig erfarenhet från andra kliniker.

Jag kommer att återkomma med garanti 😊 Läs mer
  • 2019-11-04

Eva R skrev om Access Rehab - Falun
    Jag blev vänligt och korrekt bemött. Behandlaren lyssnade på mig när besvären skulle kartläggas och det fanns tid. Jag fick hjälp med just det som jag ville ha hjälp med. Beskrivningen över vad som skulle hända efter behandlingen stämde precis, först lite ont dagen efter och sedan skulle det släppa, vilket också hände. Fick också hjälp med några små övningar som jag kunde göra hemma. Jag kände tillit till behandlarens kompetens. Läs mer
  • 2019-11-04

Petra E skrev om Access Rehab - Falun
    Jättebra, bra bemött och bra hjälp! Verkligen engagerade och vill hjälpa. Läs mer
  • 2019-11-01

Erika h skrev om Access Rehab - Falun
    Ordentlig genomgång på grund av smärta efter förlossning. Fick bra tips. Läs mer
  • Louise H

2019-10-31

Louise H skrev om Access Rehab - Falun
    Förstagångsbesök hos naprapat.
    Jag var mycket nöjd med bemötandet.
    Naprapaten gav hade kunskap och jag tror att jag kommer att få den hjälp jag behöver. Läs mer

Lena N skrev om Access Rehab - Falun
    Trevligt bemötande. Ordentlig genomgång av mina problem. Får utmärkta råd, förklaringar och övningar för min rygg och baksida av bak och lår. Läs mer

Ella P skrev om Access Rehab - Falun
    Jag var hos en sjukgymnast, fick bra hjälp med både va jag kan tänka på och rehab övningar. Övningarna funkade och det blev bra på nästan direkten. Läs mer

Lars S skrev om Access Rehab - Falun
    Söker för hjälp med artros i knä.
    Bra bemötandet och förståelse för mina problem.
    Hjälp till en början med träningsprogram inför nästa träff.
    Så här långt bara positiva känslor. Läs mer

alf n skrev om Access Rehab - Falun
    Har inte varit där så många ggr. så lite svårt att bedöma.
    Trevligt mottagande och jag blev tagen på allvar. Läs mer

Lukas B skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemötande.
    Duktig personal.Kändes som dom brydde sig Läs mer

Malin M skrev om Access Rehab - Falun
    Sjukgymnast Johan.
    Grymt bra bemötande, kunnig, ställde bra frågor och försöker verkligen förstå problemet. Upplever honom som väldigt kompetetent! Läs mer

Hanna B skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemötande som ingav förtroende. Kunnig personal. Läs mer

Hugo G skrev om Access Rehab - Falun
    Ja tyckte allt var otroligt bra. Dom förklarade väldigt bra om hur de va och om va ja skulle gö Läs mer
  • 2019-10-15

Maria J skrev om Access Rehab - Falun
    Jag blev bemött på ett bra sätt och fick hjälp med mina problem. Läs mer
  • 2019-10-15

Magnus B skrev om Access Rehab - Falun
    Fick hjälp med min stela nacke. Proffesionellt och trevligt bemötande. Nacken är mycket bättre nu. Läs mer
  • 2019-10-13

Stefan M skrev om Access Rehab - Falun
  • 2019-10-12

Karin I skrev om Access Rehab - Falun
    Jag sökte till access rehab för ont i en häl. Det visade sig vara en buktande disk som spökade. Det tog lite tid innan jag fick en tid trots att det var en akuttid. Bemötandet har varit ganska okej, men jag känner inte att det hjälper tillräckligt bra och jag blir inte bemött på riktigt det sättet jag skulle önska. Det känns lite nonchalant att jag inte blir lyssnad på. Så mina förväntningar har väl inte riktigt införlivats då jag blivit sämre och övningarna jag fått inte hjälpt och tom gör ont och inte kan utföras adekvat. Jag funderar på att gå till någon annan istället då fysioterapeut inte ens efter två gånger kan säga exakt vad som är fel, övningarna inte hjälper alls och jag inte känner mig lyssnad på. Men jag ger det en chans till. Läs mer
  • 2019-10-12

Ingeborg N skrev om Access Rehab - Falun
    Mycket positivt!
    Väl bemött!
    Svarade helt upp mot mina förväntningar!
    Stort förtroende för verksamheten! Läs mer
  • 2019-10-11

stöt ulrika A skrev om Access Rehab - Falun
    Köpt sjukgymnastik. Mkt bra bemötande både i telefon och vid möten. Upplevs genuint intresserade av att ge mig den individuellt anpassade hjälp som jag behöver. Är fortfarande tidigt i min behandling men upplever att den sjukgymnast som hjälpt mig är kunnig och är bra på att förmedla sin kunskap till mig. Läs mer
  • 2019-10-11

linnea s skrev om Access Rehab - Falun
    Jag var hos en sjukgymnast för jag stukade foten. Jag blev bemött på ett bra sätt och blev glad då Åsa hjälpt mig Läs mer

Britta a skrev om Access Rehab - Falun
    Undersökning av axel och överarm. Bra bemötande. Läs mer

Anna-Karin S skrev om Access Rehab - Falun
    Problem med en tennisarmbåge och sökte hjälp. Fick ett bra första bemötande och diagnos. Fått behandling med stötvåg ett antal gånger vilket känns som det ger effekt. Forsatt behandling nån vecka till och sen uppehåll. Trevlig sjukgymnast som vill hitta rätt och ge rätt behandling. Nöjd kund! Läs mer

IngMarie E skrev om Access Rehab - Falun
    träningsprogram
    trevligt bemötande
    levde upp till förväntning
    bra Läs mer

Marie R skrev om Access Rehab - Falun
    Hög kompetens.
    Vänligt och trevligt bemötande.
    Mycket bra! Kommer att rekommendera till andra. Läs mer

Helena L skrev om Access Rehab - Falun
    Bra bemötande. Lite stressigt och forcerat Läs mer

Tova J skrev om Access Rehab - Falun
    Proffesionellt bemötande. Grundlig genomgång med respekt. Läs mer
  • 2019-09-15

Inger B skrev om Access Rehab - Falun
    Kontakt med sjukgymnast.
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Förväntningarna infriades. Läs mer
  • 2019-09-09

Mikael P skrev om Access Rehab - Falun
    Bara bra att säga om Access Rehab, trevlig personal och trevligt bemötande.
    Dessutom hade jag mindre ont när jag gick jämfört med jag kom Läs mer
  • 2019-09-09

Bo A skrev om Access Rehab - Falun
    Jag har rygg och bensmärta.
    Bra,trevligt och kunnigt bemötande.
    Jag har fått hjälp med övningar som jag ska göra
    och känner att jag är bättre.
    Det har varit n positiv upplevelse och jag känner att
    va har bra kommunikation :) Läs mer
  • 2019-09-08

Mats G skrev om Access Rehab - Falun
    Engagerad sjukgymnast. För tidigt att se resultat av behandlingen. Helt ok. Läs mer
  • 2019-09-07

Ulla B skrev om Access Rehab - Falun
    Behövde snabb kontakt med fysioterapeut vilket jag fick.
    Mina förväntningar var ganska höga och jag ville ha hjälp i ett för mig akut ärende. Upplever att jag får ett bra och kunnigt bemötande.
    Är jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-09-07

Marie B skrev om Access Rehab - Falun
    Fick tips om er. Har endast varit två ggr hos sjukgymnast. Känns bra än så länge. Lite stressigt med tiden tycker jag, skulle vilja få mer tid eftersom jag har en gammal skada och är lite komplicerad. Känns som det är åt rätt håll nu. Jag kämpar på och min sjukgymnast är engagerad. Läs mer
  • Jenny L

2019-09-06

Jenny L skrev om Access Rehab - Falun
    Jag har endast varit dit en gång på ett första möte/kontroll och ska tillbaka på en andra inom några dagar, jag fick tips och råd för den "skada" jag har och upplever att bemötandet var proffsigt. Jag visste inte riktigt vad det första mötet skulle innebära med är väldigt nöjd med vad vi gick igenom och det vi diskuterade, alla frågor jag hade kunde han svara på så gott det går. Jag kände mig trygg och väl bemött. Läs mer
  • Per F

2019-09-06

Per F skrev om Access Rehab - Falun
    Tack Johan för rakt igenom proffsigt bemötande och effektiv behandling! Ryggen känns som ny efter besöket. Läs mer
  • 2019-09-05

Ann-Sofie S skrev om Access Rehab - Falun
    sjukgymnastik
    blev mycket bra bemött
    få hjälp med mina skador Det fick jag hjälp med Läs mer
  • 2019-09-05

eva s skrev om Access Rehab - Falun
    identifiering om orsak till att jag upplever att kroppen är obalanserad o att jag inte kan använda kroppen utan smärta.
    Seriöst och uppmärksamt bemötande.
    Förväntningarna var fel låga, att jag kanske skulle få momentan hjälp me n förväntade mig inte att jag skulle få ett program som syftar till att jag ska slippa liknande problem framöver.
    Efter en vecka med övningarna märker jag en förbättring o har stora förhoppningar om att jag skall bli ”helt bra”. Läs mer
  • 2019-08-17

Maj R skrev om Access Rehab - Falun
    Sökte hjälp p g a diskbråck o ischias.
    Bra bemötande o bra personal Läs mer
  • 2019-08-16

Jan L skrev om Access Rehab - Falun
    Rådfrågning med tips om viktiga rörelser i höft och knä. Gammal artros på ena knäet samt muskelsmärta i ljumsken och ned mot knä.

Utmärkt bemötande

Förväntningen var att få förslag på specifika rörelser att träna hemma (Förutom de jag redan tidigare haft förstås)
    Det fungrerade bra.

Tacksam för ett besök! Läs mer
  • 2019-08-15

Jonatan C skrev om Access Rehab - Falun
    Jag fick hjälp att kolla upp mitt i knä. Fick bra övningar som hjälpte. Läs mer
  • 2019-08-15

Johanna P skrev om Access Rehab - Falun
    Mycket bra, kunnig och trevlig fysioterapeut. Läs mer

Åsgatan 61, 791 71 Falun