Access Rehab - Falun

Access Rehab - Falun

• BadgeSevenYears
Ring 023-164 55 Dela

Välkommen till Access Rehab Falun! Har du problem med muskler, leder, någon idrottsskada eller ett kvinnohälsorelaterat besvär? Då ska du vända dig till Access Rehab Falun. Vi hjälper våra patienter med individanpassade lösningar och diagnostiserar, behandlar samt rehabiliterar ta bort kommatecken både akuta och långvariga...

649 omdömen om Access Rehab - Falun

Jonatan S
Skrev om Access Rehab - Falun

Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Kompetenta bedömningar och behandling

Birgitta B
Skrev om Access Rehab - Falun

Utmärkt fysioterapeut som lyssnar in, är noggrann, ger kloka råd och som även vid en tidigare konsultation hjälpt mig till utmärkt rehabresultat.

Fredrik M
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra mottagande och mycket kompetent personal

Urban R
Skrev om Access Rehab - Falun

Hälsporre inga förväntningar men resultatet blev väldigt bra 👍

Tuula K

Serviceinriktad proffsigt kunnigt

Edvin H
Skrev om Access Rehab - Falun

Det har varit en bra period och jag har känt att jag fått hjälp att ta hand om min skada och är nu tillbaka i träning med laget igen.

Lina S
Skrev om Access Rehab - Falun

Åsa är grym! Lyhörd och professionell.

Ulf N
Skrev om Access Rehab - Falun

Trevligt bemötande av Johan och bra råd.

Rita L
Skrev om Access Rehab - Falun

Så bra!! Upplevde att sjukgymnasten var mycket kunnig, lyssnade och verkligen engagerade sig. Bra träningsprogram och uppföljning av dessa. Kan verkligen rekommenderas!

Jan M
Skrev om Access Rehab - Falun

Proffsigt bemötande och bra tips till träningsprogram.

Thomas R
Skrev om Access Rehab - Falun

Väldigt bra bemötande och bra dialog under behandlingen

Martina L
Skrev om Access Rehab - Falun

Väldigt kompetent och trevlig personal. Fick all den hjälp jag behövde!

Malin B
Skrev om Access Rehab - Falun

Duktig, lyhörd, kan verkligen rekommendera Johan

Agneta M
Skrev om Access Rehab - Falun

Blivit väldigt bra bemött av fysioterapeut. Ville få råd om hur jag skulle hantera mina besvär. Har fått bra hjälp o vet hur jag ska träna för att stärka upp min Axel.

Britt A
Skrev om Access Rehab - Falun

Undersöktes, fick träningsråd och provbehandling. Uppföljning plan. Nöjd.

Peter N
Skrev om Access Rehab - Falun

Fantastiskt mottagande av Johan. Fått den hjälp som är möjligt att få hos en sjukgymnast och även fått hjälp vidare. Tydliga träningsövningar och vad jag som patient behöver göra. Jag kommer med glädje att tipsa andra i min närhet om den hjälp jag har fått.

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Peter och stort tack för detta fina omdöme till vår sjukgymnast Johan!

Liza
Skrev om Access Rehab - Falun

Efter en ridolycka fick jag snabb och bra hjälp för att bli återställd i nacke och rygg. Access rehab har hjälpt mig jättebra och även fått med mig verktyg hem. Jesper Lexelius är verkligen att rekommendera!

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Liza och stort tack till detta fina omdöme! Av någon anledning kom denna rek till fel klinik. Jesper Lexelius finns på vår klinik i Hammarby Sjöstad. :-)

Marit A
Skrev om Access Rehab - Falun

Vänligt och proffsigt bemötande. Kunnig och duktig sjukgymnast som ingav förtroende.

Stig B
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra bemötande och bra hjälp med mina besvär

Marie-Louise B
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag blev mycket väl bemött. Jag tränar på Access i Falun 2ggr/vecka. Fick massage av Pernilla Otto då jag hade fått en svår smärta i höger ” skinka”. Efter besöket har jag blivit nästan helt återställd. Mycket nöjd med massörens behandling!!! Med vänlig hälsning, Marie-Louise Bäck

Isatou N
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra bemötande och trevliga personal

Carina N
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag är mycket nöjd med besöket hos Johan.

Niklas H
Skrev om Access Rehab - Falun

Trevligt bemötande och kunnig personal

Kerstin L
Skrev om Access Rehab - Falun

Hej Mycket nöjd med mitt besök. Fått bra övningar så att mina besvär kan minska på sikt. Han verkar ha erfarenhet av ledbesvär Trevligt bemötande dessutom Kerstin Visa citerad text Felikon Adressen hittades inte Meddelandet levererades inte eftersom adressen noreply@reco.se inte hittades eller inte kan ta emot e-post. LÄS MER Svaret var: 550 5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces....

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Kerstin och tack för ditt fina omdöme!

Bo T
Skrev om Access Rehab - Falun

Inget att klaga på. ................

Margareta S
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra bemötande och bra förklaringar på mitt probelm.

Lars-Erik H
Skrev om Access Rehab - Falun

Ett proffsigt bemötande där problemet identifierades snabbt. Genuint intresse för patienten/kunden. Tack för snabb remiss för fortsatt ”felsökning”.

Karin L

Jättefin personal tillmötesgående ♥️

Charlotta P

Proffisionell hjälp, tack till Johan

Greger Andreas S
Skrev om Access Rehab - Falun

Allt har varit riktigt bra.Jag är så nöjd!

Marianne G
Skrev om Access Rehab - Falun

Mycket gott bemötande. En bra undersökning men tyvärr så kunde han inte åtgärda problemet Har gått vidare via vårdcentralen.

Oliver E
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag gick dit mellan en till två veckor innan min tid vilket betyder att jag fick en tid väldigt mycket snabbare än jag förväntat mig. När jag skulle bli undersökt i mina knän blev jag mycket nöjd med hur det genomfördes och att eftersom att slutsatsen var att mina knän kan börja belastas blev jag förstås glad. Sjukgymnasten jag hade bokat var den mest optimala sjukgymnasten jag någonsin kunde ha haft. Han var inte allt för allvarlig och gav mig information utanför det som angick mina knän. Jag fick till och med lära...

Svar från Access Rehab - Falun

Tack Oliver för ditt mycket fina omdöme! Det glädjer oss mycket att du är så nöjd. Varmt välkommen åter vid behov.

Carina S
Skrev om Access Rehab - Falun

Johan Kvarnström På Acess rehab i Falun är en Superbra Fysioterapeut! Har konsulterat honom efter knäoperation för 2 år sedan samt för andra problem i bla. en fot. Han har givit mig ovärderlig hjälp och träningsprogram som lyfter min livskvalitet och hälsa betydligt. Johan är bara BÄST! Mvh Carina Smedberg

Kristina B
Skrev om Access Rehab - Falun

Hej! Träffade sjukgymnast Johan Noggrann genomgång av min problematik (anamnes, undersökning) Givande samtal och konstruktiva råd Tack!

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Kristina och tack för ditt fina omdöme! Allt Gott!

Eva Ö

Sjukgymnastik Blev mycket bra bemött Ser hela människa

Svar från Access Rehab - Falun

Tack Eva för ett fint omdöme. Mycket roligt att höra!

Kjell D
Skrev om Access Rehab - Falun

1 Mycket bra 2 Blev bra bemött o fick info om mina problem o vad jag kunde göra själv i väntan på ortopedkliniken. 3 Problem med fötterna.

Albin B
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra bemötande. Kompetent. Bedömning knä av fysio. Fick tid snabbt.

Tobias G
Skrev om Access Rehab - Falun

Professionellt bemötande, enkel o smidig tidsbokning.

Kenneth A
Skrev om Access Rehab - Falun

Inget nytt under solen. Fick väl ungefär samma undersökning som dom tidigare 5-6 besöken hos sjukgymnaster, naprapater, kiropraktorer och doktorer. Man hittar inget ”fel” Man har ingen lösning på problemet. Man skickar det vidare.

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Kenneth, Ja det kan verkligen vara frustrerande när det inte finns enkla snabba svar och lösningar på besvär men så är det ju ibland. Vad bra att du nu fått hjälp med att komma vidare ändå. Lycka till!

Anneli J
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag får alltid ett bra bemötande från alla behandlare även de som jag inte ska träffa. Besöket jag hade sist var ett uppföljande besök för att se om något förändrats.

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Anneli och tack för ditt fina omdöme! :-)

Inger L

Bra bemötande Fått behandling för hälsenan 5 ggr Mkt bra

Svar från Access Rehab - Falun

Tack för ditt fina omdöme Inger! Det betyder mycket för oss!

Annika O
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag är nöjd med mitt besök, fick bra information och fick med mig övningar att göra hemma.

Margareta G
Skrev om Access Rehab - Falun

Positivt och lyhört bemötande.

Karin D
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra och trevligt, fick den hjälp jag behövde.

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Karin och tack för din feedback! Det glädjer oss att höra att vi mötte dina förväntningar och att du fick den hjälp din behövde. Varmt välkommen åter i mån av behov!

Charlotta A
Skrev om Access Rehab - Falun

Massör hade långa naglar som gjorde ont då och då. Det var kallt i lokalen, hade svårt att slappna pga det.

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Charlotta och tack för din feedback, den är viktig för oss! Vi tar till oss kritiken om att behandlingsrummet kändes kallt och ska försöka åtgärda detta. Vidare så har mig veterligen alla våra massörer helt nedklippta naglar men jag ska uppmärksamma dem på denna feedback. Allt Gott från oss!

Annette P
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag blev bemött på ett trevligt, glatt och proffessionellt sätt. Jag hade stora förväntingar på Acess Rehab eftersom jag varit där för många år sedan och då blev jag bra från mina besvär som jag hade.Var till en sjukgymnast då och fick övningar för en arm som jag hade ont i. Min upplevelse av mitt besök är, mycket positivt. Personalen är kunniga i sina områden.De är proffessionella, tillmötesgående, lyssnar på vad man har för problem, kommer med råd (fick en stretchövning jag kan göra för min stela rygg)man får den hjälp...

Svar från Access Rehab - Falun

Hej Annette och tack för din fina feedback! Så roligt att läsa att dina förväntningar på ditt besök infriades och att du upplevde att du blev professionellt bemött. Varmt välkommen tillbaka ifall du skulle önska mer massage eller någon behandling!

Ulrika N
Skrev om Access Rehab - Falun

Det var bra! Relevant undersökning, god förmedling av information. Noggrann tränings instruktion

Jonny F
Skrev om Access Rehab - Falun

Bra bemötande och goda råd, med behandling för träning.

Birgitta B
Skrev om Access Rehab - Falun

Jag har blivit så bra mottagen av mycket kunnig personal som gett mig fantastisk hjälp och vägledning hur jag ska bli bättre ❤️‍🩹

Maria L
Skrev om Access Rehab - Falun

Kunnig personal som lyssnar in och anpassar träning och behandling efter aktuell status och behov. Individuella behandlingar, inte manual-styrt.