Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Aloma Naprapati
Rekommenderat företag 2016 - Aloma Naprapati
Rekommenderat företag 2015 - Aloma Naprapati

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm — Visa karta

Är det en överbelastning? En klämd nerv? Muskel- eller ledvärk? Vi tar reda
på var smärtan kommer ifrån och varför den uppstår. Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder effektiv hjälp att bli av med smärtan för gott genom en pricksäker behandling- och rehabiliteringsprocess. Vi samarbetar med ortoped, neurolog, idrottsläkare och ser till att du vid behov kommer till rätt specialist. Vi har tagit emot patienter sedan 2012 och har som målsättning att varje patient ska få vårt fulla engagemang. Varmt välkomna!

Läs vad 72 kunder tycker om Aloma Naprapati

• Tobias C
    Tobias C skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Väldigt bra och professionellt
  • Eleonora D
    Eleonora D skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    10/10! Peder är jätte duktig och kan varmt rekomendera honom!
  • malin c
    malin c skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Grym handledning, och träningprogram, nålar som var hemska men verkan var över förväntan. Idag symptomfri. Proffsig, lyhörd och bra pris
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande, kompetent hjälp, smärtfri på en vecka!
  • PedrOrenes K
    PedrOrenes K skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Bra behandling, proffsig och kompetent.

erfaren med klättring och uppdaterad.

Uppföljning är också en bra kompletteringtjänst.
  • Madelene K
    Madelene K skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Det var jättebra. Väldigt kunniga och väldigt bra återkoppling!
  • Sten H
    Sten H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag har gått till Peder flera gånger för olika problem och har varje gång fått väldigt bra bemötande och hjälp. Extra kul som klättrare att ha någon som förstår klättringsrelaterade situationer där smärta kan uppstå. Klättringsrelaterat eller ej så har jag alltid fått toppen hjälp som löst det jag haft problem med.
  • Stellan E
    Stellan E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    allt igenom proffsigt bemötande ...visar intresse för problemen
    och anstränger sig verkligen för att lösa dem och lyckas få patienten att bli övertygad om att detta fixar du med lite träning ..... så häng inte läpp ......
    Vi håller kontakt så jag får höra hur det går ...ring om du undrar över något !!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag tycker att det var jättebra, jag fick mycket hjälp och Kalle var mycket trevlig och lätt att prata med, samt att han förstod vad jag behövde.
  • Richard B
    Richard B skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Bra respons med fokus på lösning för mitt problem.
  • Anna N
    Anna N skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket bra bemötande och värde för pengarna!
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket gott bemötande från Peder. Han framstår som väldigt kunnig men ödmjuk. Som klättrare tycker jag mig ha fått väldigt god input kring mina besvär, samt hjälp att själv på bästa sätt kunna behandla dessa besvär.
    Mark N, Peder S gillar detta
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Extremt professionellt bemötande. Kalle är lätt att prata med och lyssnar på patienten.

Tar sig tid för att utvärdera patientens behov och erbjöd bra behandling. Jag besökte Kalle pga fingerskada till följd av klättring. Det märks att Kalle själv klättrar samt att han är väldigt kunnig inom det aktuella området.

Jag rekommenderar Aloma Naprapati.
  • Anna R
    Anna R skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Det känns redan mycket bättre i ryggen. Bra övningar på rätt nivå för mig. Jag kan absolut rekommendera Kalle!
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag har besökt Kalle Söderqvist på Aloma Naprapati för länge pågående axelsmärtor. Utifrån mina beskrivningar om problemet och en initial undersökning så hjälpte Kalle mig med att diagnostisera orsaken, samt sätta upp ett träningsprogram för att åtgärda problemet. Under varje besök så gick vi igenom problemets tillstånd samt eventuella förbättringar som gjorts, och därifrån fick jag ett nytt program för att stärka upp kroppen. Efter fyra-fem behandlingar var jag i princip symptomfri och hade ej längre några besvär i mina axlar, så jag kan starkt rekommendera Kalle Söderqvist och Aloma Naprapati.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Mycket hjälpsam, tog sig tid att hjälpa mig
  • Wolfgang R
    Wolfgang R skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Förts kontakt skedde på telefon då jag kortfattad berättade om mina smärtor i höften som antagligen har sitt ursprung i en rörelse på klätterväggen. Det var en mycket trevlig kontakt som ledde till bokning av tid redan dagen efter. Toppen. Väl där gjorde Kalle en grundlig undersökning och förklarade mycket tydligt vad han gjorde, varför han gjorde så och tom visade på ett anatomiskt skelett samt på dator så att det inte fanns tvivel på att jag förstod allt. Allt skedde mycket metodiskt och försiktigt. Bemötandet var av toppklass och jag kände mig väldigt väl omhändertagen. Jag fick sedan en utförlig summering av besöket på mail som var mycket uppskattad. Sen blev jag överraskad när det kom ett uppföljningsmall några veckor senare där jag hade möjlighet att rapportera hur det gick. Helhetsintrycket kunde inte ha varit bättre. Topp-betyg till Aloma.
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket nöjd efter mitt besök hos Kalle! Ordentlig och utförlig undersökning och han tog verkligen sin tid för att komma till botten av mina axelproblem! Väldigt pedagogisk och noga beskrivning för alla mina rehab-övningar! Rekomenderar varmt!!
  • Linus H
    Linus H skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag sökte mig till Aloma Naprapati för att få hjälp med klätterrelaterade skador eftersom företaget utger sig för att vara specialister på området. Bland sjukgymnaster, naprapater och andra som har hand om idrottsskador är det ovanligt att vara specialiserad på klättring. Jag rekommenderar därför att gå till någon som själv är aktiv inom sporten och som har praktisk erfarenhet av att behandla just klätterskador. I det avseendet kan jag verkligen rekommendera Kalle Söderqvist då han uppvisade passion för klättring och stor kunskap om klättringskador. Han visade också att han verkligen vill hjälpa mig att bli skadefria och kunna fortsätta klättra. Då jag inte har någon tidigare erfarenhet av specialister på klätterskador kan jag inte uttala mig om hur Kalle Söderqvist står sig i jämförelse med andra, men min gissning är att han befinner sig i toppskiktet, speciellt med tanke på helhetsupplevelsen. Sammanfattningsvis så får Kalle Söderqvist och Aloma Naprapati högsta betyg för den genomgående mycket bra och vänliga servicen som började innan besöket (annons på Klättercentret, hemsida, telefonsamtal), gick vidare till besök, behandling och rehabiliteringsplan och slutade med en uppföljning en månad efter besöket.
  • Ann M
    Ann M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Sökte akut hjälp, då jag stod inför en lång resa, för smärta/stelhet i nacke, halsrygg och skuldror, som bl a medfört huvudvärk. Bemötandet och behandlingen har varit utmärkt på alla sätt och det känns nu bra inför min resa.
  • Pablo M
    Pablo M skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Väldigt nöjd med mina besök.
    Kalle var myckey kompetent och utförde en exceptionell diagnos som ledde till en fantastisk återhämtning.
    Kommer utan tvekan återkomma vid framtida behov.
  • Michael S
    Michael S skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
  • Donato C
    Donato C skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag besökte Kalle från Aloma naprapati efter en skada i nedre delen av ryggen som nästan förlamade mig för ett par dagar.
    Han diagnostiserade framgångsrikt ursprunget av min smärta och hjälpte mig att slappna av de kontrakterade musklerna med massage och övningar att göra hemma. En vecka efter kunde jag komma tillbaka till träning utan problemer.
    I allmänhet var det mycket bra att besöka Kalle, högt rekommenderad.

En 27 år triathlet.
  • Lena G
    Lena G skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mina ryggbesvär har plågat mig länge. Har besökt läkare och sjukgymnast men inte fått rätt behandling. Och så besökte jag Kalle, som informerade sig om hur och var min onda rygg och ben smärtade. Han behandlade mig ett par gånger och gav mej utförliga rörelseövningar att göra hemma. Jag har blivit mycket bättre och har fått min rörelseförmåga åter. - Kalle har ett mycket trevligt bemötande och ett stort tack till honom att han skickar övningarna på mail och därefter förhör sig om hur jag mår. Jag rekommenderar honom varmt till vänner och bekanta.
    Lena Grankvist
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket kunnig och även pedagogisk, förklarar alltid varför det gör ont och hur det blir bättre.
    Mycket bra behandling och man känner stort förtroende för Kalle. Har rekommenderat honom till alla mina vänner!
  • Paolo M
    Paolo M skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Kunnig och professionell, mycket nöjd.
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Hej,

Har genom mina år gått hos många olika naprapater, men igen är som Kalle! Han är noggrann, metodisk och väldigt bra på att förklara. Som kund är jag extremt nöjd med min uppföljning. Nu vet jag exakt vad jag måste göra för att hålla mig frisk och på benen ingen.
    Är övertygad om att jag slipper komma på flera besök sålänge jag jobbar med det Kalle har lärt mig.

Mvh Christopher
  • Michael Z
    Michael Z skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Kan starkt rekommendera Kalle på Aloma naprapati! Väldigt kunnig på sin sak och är mycket bra på att förklara bakgrunden till problemet och varför kroppen reagerar som den gör. Visar ett genuint intresse när man berättar om sina problem och jobbar med att lösa dessa på ett sätt som passar dig
  • Nils N
    Nils N skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Superbra bemötande och snabb hjälp, rekommenderas varmt
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande!
    Bra analys av mina problem!
    Grym behandling och suveränt träningsprogram!
  • Lina B
    Lina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Jag är vädligt nöjd med att gå till Perder. Jag har sökt vård för huvudvärk en längre tid både hos läkare och sjukgymnast men inte kännt att gett nått riktigt effekt. Men sedan jag gått hos Perder är jag avsevärt bättre. Vilket jag är evigt tacksam för.
  • Lisan N
    Lisan N skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Omsorgsfull behandling av ett långvarigt smärttillstånd i nacke och huvud, med ett mycket gott resultat efter bara en behandling! Bra muntliga förklaringar under behandlingen och skriftlig info (inkl övningar) efteråt. Dessutom utan att pracka på mig vare sig fler besök eller krav på ändrad livsstil, vilket jag genom åren upplevt som standardbeteende hos naprapater. Rekommenderas!
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    kalle är trevlig, engagerad och kompetent.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Enkelt att boka tid via webben kortfristigt. Mycket bra bemötande och behandling vid mina två besök.
  • Emmy T
    Emmy T skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jättenöjd. Kalle Söderqvist är kunnig och proffsig!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Väldigt bra service. Hittade problemet med min axel och fick bra tips om hur jag ska bli bra
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Härligt bemötande, väldigt noggrann och perfekt servicekänsla. Fick grym hjälp med trasiga muskler och massor med tips
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket kunnig, Kalle gjorde en bra bedömning av vad han trodde kunde vara felet och gjorde ett bra program för att hjälpa mig tillrätta med mina problem.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag kan inte annat än att ge högsta betyg till Aloma Naprapati och Kalle Söderqvist. Gott bemötande och generöst med tid. Det Jag gillade extra var den utförliga beskrivningen av övningar som Jag fick med mig på mail efter varje behandling, vilket gjorde det så mycket lättare att träna och läka berörda delar hemma.

/Mikael
  • Joel M
    Joel M skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Suveränt med hjälp rent praktiskt med övningar och samtidigt förståelse för att man vill komma ut och börja klättra så fort som möjligt.
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Peder är en lugn och lyhörd person.Jag har fått hjälp med naprapatbehandling/massage och övningar för mina ryggbesvär. Jag är mycket nöjd och kommer att förtsätta besöka Peder tills jag är helt återställd.
  • Sophie N
    Sophie N skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket bra! Noggrann, analyserande, pedagogisk. Inger förtroende. Lyssnar.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kompetent, relevant omkt sympatisk.
  • Johan D
    Johan D skrev om Aloma Naprapati
    Riktigt bra bemötande men framför allt bra hjälp. Känner att jag fick de verktyg som behövs för att ta hand om min skada i framtiden.
  • Anna O
    Anna O skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Trevligt bemötande och kan sin sak!
  • Jasmin O
    Jasmin O skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Mycket bra bemötande. Först via telefon då jag ringde och hade ont och ställde en del frågor. Fortsatt bra bemötande under själva behandlingen samt bra uppföljning.

Rekommenderas varmt!
  • Malin S
    Malin S skrev om Kalle Söderqvist en del av Aloma Naprapati
    Jag är väldigt nöjd med mitt besök hos Kalle. Jag fick bra förklaringar till varför min värk uppkommit och han visade sedan exempel på övningar som skulle kunna lindra mina besvär. Efter besöket har jag känt mig mycket bättre i rygg och axlar.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Kom till Peder med en klätterrelaterad skada i armbågen. Efter cirka 3 månaders behandling samt rehab var jag tillbaka i formen igen. Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande av Peder och med ett lyckat resultat i slutändan kan det inte summeras på annat sätt än: kalasbra!
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Peder Svensson en del av Aloma Naprapati
    Bra och seriös behandling som tog bort mina problem! Jag fick många bra övningar, och dessutom fick jag mailsvar så fort jag hade frågor mellan behandlingarna. Peder följde även upp efter sista behandlingen. Rekommenderas starkt!
  • Topias T
    Topias T skrev om Aloma Naprapati
    Mycket bra behandling. Grabbarna vet vad de pratar om. Rekommenderas starkt!

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm