Naprapaterna Kungsholmen

Snittbetyg
4.9
Ring 08-509 215 06 Dela

Om företaget

På Kungsholmsgatan 32 hittar du Naprapaterna Kungsholmen som har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 6 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Alla naprapater som jobbar hos oss lyder under Hälso och sjukvårdslagen samt att vi alla är anslutna till Svenska Naprapatförbundet....

244 omdömen om Naprapaterna Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2011

Visar 244 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Magnus F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev väl bemött, lyssnad på och behandlad därefter

Johan J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fick sbbbt tid för behandling. Proffesionellt utfört behandling med trevligt bemötande. Rekomenderas.

Elisabeth B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Rebecca E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lyhörda, trevliga och lätt att få tid! Gått här i flera år och är mycket nöjd.

Hans B

Fint bemötande. Toppenbehandling. Plågsamt men skönt efteråt

Roger W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Så bra! Både bemötande och behandling.

Lina B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt trevliga och kunniga! Känner mig alltid bra bemött och har fått hjälp med mina ryggbesvär.

Fanny O
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Superbra. Hade strålningar i arm o hand, och hon jag träffade visste precis vad hon skulle göra och jag blev bättre snabbt. Proffsig och mycket trevlig!

Charbel D
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag är jättenöjd med Naprapaten Lisa som jag går till. Mycket kunnig.

Bo S

Utmärkt bemötande av naprapat Lisa Thurfors

Mikael L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har varit där flera gånger tidigare med olika besvär och alltid blivit väldigt bra bemött.Denna gång för strålande smärta i nacke/rygg.Blev behandlad av en tjej med magiska händer så nu är smärtan borta och jag har mycket bättre rörlighet som bonus.

Per E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kompetent, trevlig, anstränger dig för att vara tillgänglig

Kerstin J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Vänligt bemötande, proffsig behandling, fin omtanke om mig som patient. Tålamod att lyssna på prat om ditt och datt.

Barbro W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Går regelbundet hos Ida Pettersson och är lika nöjd varje gång. Bra samtal före behandlingen, som är proffsig och kunnig. Hjälper mig att må bra. Gillar också det lätthanterliga boknongssystemet.

Jenny G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ida är väldigt kunnig och man känner sig säker oavsett vad hon vill ge för behandling. Värd omvägen alla dar i veckan!

Agneta H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa är kunnig, lagom hårdhänt och inkännande.

Per S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunnig, vänlig och välkomnande personal. Ser alltid fram emot nästa besök!

Sara H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag går regelbundet till Ida och blir alltid professionellt bemött. Hon lyssnar in mina behov och jag lämnar alltid med en lättare känsla i muskler och leder och sinne än innan.

Anette W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Blev så väl omhändertagen och fick verkligen den hjälp jag behövde. Jättegullig Naprapat som lyssnade och förstod vad jag behövde. Kan verkligen rekommendera Naprapaterna Kungsholmen.

Maria F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid positivt bemötande. Håller tider och allmänt positiv känsla när man kommer innanför dörren. Jag får alltid den hjälp jag behöver med mina besvär med krånglande muskelknutor, ryggproblem, hälsporre och annat. Rekommenderas verkligen!

Olle N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kom dit med mkt stora problem med rygg & nacke. Var ganska enkelt att hitta en tid på hemsidan. Bemötandet har varit mycket bra, med en härlig blandning av humor och allvar. Var lite uppgiven i början då det inte blev så stor skillnad (lite otålig mao) men dem hade rätt. I kombination med att jag dessutom började göra de övningar jag blev rekommenderad, och bra behandlingar så har det blivit en stor skillnad! Båda tjejerna har varit suveräna! Kan mkt varmt rekommendera Naprapaterna!

Anna-Maria U
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig naprapat som kunde lindra mina besvär efter endast ett tillfälle, proffsigt!

Jenny Ö
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Så nöjd, Viktoria är den bästa naprapaten. Går inte till någon annan även om det är en bit att åka dit. Absolut betyg 5!

Per J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mkt bra. Påverkade mig bl a söka vård. Mkt engagerad hjälp.

Swen E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemötande och effektiv hjälp.

Anne S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket väl omhändertagande med bra resultat.

Katja Severin D
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Professionellt bemötande mycket kunnig naprapat Lisa Thurfors som tar sig an mig och mina problem på ett mycket bra sätt. Rekommenderar verkligen!

Jonas C
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Supernöjd, vänligt bemötande, tog sig tid för mina besvär och hittade rätt i behandlingen. Ida kan jag verkligen rekommendera, hårda nypor och djupgående massage på ömma muskler fick ryggen att vakna. Kommer absolut att komma tillbaka.

Tova F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt bemötande och fantastiskt bra professionell behandlig,.

Catharina F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bästa naprapaterna, proffsiga och kunniga. Jag har besökt dem under 13 års tid.

Phia W

Jättebra som vanligt! Lisa är sååå bra!!!! Jag är nöjd

Tem A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig persona. Bra och kompetent service.

Johannes R
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag har gått till Naprapaterna Kungsholmen i flera år och känner mig alltid välkomnad och väl omhändertagen när jag kommer dit. Personalen är alla mycket lyhörda, professionella och vänliga. Lokalerna är rena och moderna och behandlingen är alltid förstklassiga och anpassade efter mina behov. Jag rekommenderar verkligen denna klinik till alla som söker en kunnig och engagerad behandling av något slag.

Jan E

Mycket dedikerade och engagerade

Roger J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ett mycket bra och proffsigt bemötande. Jag fick en bra behandling och goda tips för egen träning.

Jenni H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket sicklig och erfaren naprapat, alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt

Håkan P
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemötande och adekvat behandling. Levererade enligt mina förväntningar

Sture L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev vänligt bemött. Det var enkelt att få en akut tid. Det var mycket som släppte i kroppen. Men tyvärr så känner jag ingen skillnad där jag har smärtan och som är roten till det onda jag har.

Margareta S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag fick stort förtroende för min naprapat. Hon lyssnade verkligen på mig och jag kände mig bekväm i hennes vård. Hon skapade en avslappnad stämning samtidigt som hon hon var tvungen att ge mig behandling som annars skulle ha gjort mer ont om jag varit spänd. Behandlingen har hjälpt mig.

Elin H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa var mycket trevlig, hon förstod vad jag behövde för typ av behandling, jag kommer gärna tillbaka fler gånger.

Agneta S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Helt enkelt otroligt nöjd på alla punkter!

Erika F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fantastiskt bemötande och väldigt duktiga naprapater, är alltid nöjd när jag går därifrån.

Mattias L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsigt och kunnigt bemötande, rekommenderas.

Monica S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Det finns ingen som Annika Hertzsch på Kungsholmen!

Vanessa L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ida är superduktig på sitt jobb och har verkligen hjälpt mig med diverse låsningar i ryggen. Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Rekommenderar varmt!

Jennifer T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev väldigt bra bemött av naprapaten jag skulle träffa. Jag hade inte så mycket förväntningar då jag aldrig har varit hos en naprapat tidigare. Jag fick tips om att gå pga stel nacke och huvudvärk. Min naprapat var otroligt pedagogisk och gick igenom varje steg noggrant så jag förstod vad som skulle hända. Hon frågade också hela tiden om allt kändes ok. Så det kändes väldigt tryggt och bra. Det kändes så mycket bättre i hela kroppen efter min behandling och jag ska gå snart igen. Tack!

Jane L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa är väldigt lyhörd, kompetent och proffsig. Tack för hjälpen!

Kerstin B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag har blivit hjälpt med mina besvär alla gånger jag har uppsökt den naprapat jag brukar gå till.

Elisabeth S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt och kompetent bemötande av naprapaten Lisa. Kände genast att hon visste vad hon gjorde och med frågor ringade in mina problem. Gav mig mod att återigen ta kontakt med min VC och knäläkare på Ledplastikcentrum vilket lett till att jag nu står i operationskö. På behandlingsbordet är hon hela tiden mån om att inte ta i för hårt eller för lite och när jag går därifrån känner jag mig mycket lättare och mjukare. Fick tips om henne från en bekant som fått proffsig hjälp för en annan åkomma vilket ledde till att...

Adriana T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

De är alla kunniga och professionella men min favorit är Ida P. Har varit patient hos Naprapaterna Kungsholmen i flera år och går då och vid behov. Lätt att få tider och enkelt att boka. Känns tryggt att veta att de finns och mår alltid bättre efter ett besök hos de.

Filtrera omdömen