Naprapaterna Kungsholmen

Kungsholmsgatan 32, 112 27 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen
Naprapaterna Kungsholmen har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 4 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Vi tittar på helheten, hittar orsaken till smärtan,och ger många goda råd.Varmt välkomna!
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Naprapaterna Kungsholmen

• Zandra A

2012-02-01

Zandra A skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått till Naprapaterna Kungsholmen i två år och jag är mycket nöjd. Innan hade jag problem att hitta ett ställe jag ville fortsätta gå till, men nu behöver jag inte leta längre. Naprapaterna är väldigt tillmötesgående och försöker alltid se till att man får en tid om det är akut. Ett stort plus är att man kan boka sin tid på webbplatsen. Jag rekommenderar verkligen Naprapaterna Kungsholmen. Läs mer
    Access Rehab - Sjöstaden
    4.7 / 5 i betyg — 961 omdömen
    Badge2020
    "Naprapat tid två gånger på grund av smärta jag har haft i över ett år. Hon hittade inte bara problemet men fick mig också känna mig trygg."
  • 2012-01-24

Linda E skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Trevligt bemötande, fräscha lokaler, ok pris, bra att man kan boka på hemsidan - dock inte så bra att man inte kan avboka/ändra tiden där Läs mer
  • 2012-01-20

Catta H skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått hos Naprapaterna på Kungsholmen (Annika) i ca 3 år. Professionellt, personligt, fokus på mig som kund med bra tips att ta med i vardagen för att hela min onda rygg. Toppen att få ha sin "egen" naprapat som jag går till varje gång. Helt enkelt SUPER! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    5.0 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "mycket trevligt bemött! Alla förväntningar införlivats. Mår så mycket bättre och har redan rekommenderat er och kommer gärna tillbaka."
  • Jimmy W

2009-10-14

Jimmy W skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Har gått till Naprapaterna Kungsholmen sen grundskolan och som datanörd är man nästan tvungen att se till att hitta en bra naprapat. Louise som är den naprapat jag går hos är ruskigt duktig! Masserar, knådar, knäcker och använder TENS. Läs mer
  • Annika T

2008-09-19

Annika T skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått till Louise hur länge som helst och rekommenderar att alla ska gå till henne, HON E GRYM!!
    Hon e inte den som knådar löst utan hon jobbar på att få bort alla vidriga knutar och knäcker till min stackars rygg som jag misshandlar med diverse olika jobb :-(

Gå dit och jag lovar att du kommer sväva på moln efter en behandling hos Louise :-) Läs mer
    Jimmy W gillar detta
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 494 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."

Bästa Naprapaterna nära Naprapaterna Kungsholmen:

Erika N Erika N tycker: