Naprapaterna Kungsholmen

Naprapaterna Kungsholmen

www.naprapaternakungsholmen.se
  • BadgeTwoYears

På Kungsholmsgatan 32 hittar du Naprapaterna Kungsholmen som har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 6 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Alla naprapater som jobbar hos oss lyder under Hälso och sjukvårdslagen samt att vi alla är anslutna till Svenska Naprapatförbundet....

291 omdömen om Naprapaterna Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2011

Eva M
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid trevligt och proffsigt bemötande, kommer fortsätta gå tillbaka till Naprapaterna Kungsholmen.

Clara Olivia Andersson H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Högsta poäng till Lisa! Inlyssnande, förstående, proffsig och sjukt kunnig. Fullt förtroende och rekommenderar henne till alla. 10/10!

Magnus L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemötande. Naprapaten kan sitt jobb. Väldigt proffsig och utmärkt behandling. Levdeupp till de förväntningar jag hade.

Tommy H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig och lösningsorienterad personal, kan varmt rekommendera ett besök👍

Lovisa Ö
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ida är alltid lika vänlig och engagerad. Ryggen känns betydligt bättre efter hennes behandling.

Susanne Ann-Charlotte S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Toppen bemötande och kunniga, professionella

Henrik A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kanonbra som alltid! Inte varit där på ett tag efter en flytt men istället varit på konstant jakt efter ett lika bra ställe, vilket visat sig vara väldigt svårt! Lyhörda, effektiva, trevliga

Gunnar E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Blev inkallad 5 min efter utsatt tid till en lite väl stressad naprapat. Efter ett tag blev det lugnare. känns inte som en bra början. blev en bra behandling.

Katarina E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunnigt och proffsigt bemötande. Har alltid blivit av med de krämpor jag kommit för.

Christer E

Mycket professionella och trevliga

Eva E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Var på återbesök och fick som vanligt bra behandling och goda råd kring hur jag ska träna vidare. Rekommenderas varmt!

Göran S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Är alltid i perfekt skick när jag varit hos er. Toppen !!!!

Andreas H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Professionell och vänlig service!

Tobias S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag fick en tid direkt och en behandling som löste mitt ryggproblem. Kroppen kändes rätt mörbultad efteråt, men det kom inte som någon överraskning.

Åsa S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fick bra hjälp av Viktoria. Problem med axel och skuldra. Mycket nöjd med behandlingen.

Petri S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Hjälpte mig med spänningshuvudvärk. Mycket kunnig och trevlig.

Maja H

Fantastiskt bra. Rekommenderas!

Helena E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Viktoria är inte bara en grymt duktig naprapat utan också lyhörd och en härlig personlighet!

Eva S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra behandling och trevligt bemötande. Eftersom de är flera behandlare är det svårt att ge var och en ett omdöme, men Viktoria som jag gick till senast fick loss min ömmande axel.

Klas M

Alltid trevligt. Mycket bra personal. <3

Carina R

Oerhört proffessionella och kunniga

Karin Å
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Vänlig o h kompetenta. Måna om mitt välmående .

Marjatta K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunnig och trevlig personal som har anatomin på fingertopparna. Anlitar Naprapaterna sedan 2003!

Maria A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevliga, kompetenta, kunniga, proffsiga - rekommenderar! Upplevde att målet verkligen var att jag inte ska komma tillbaka; naprapaten vill att jag ska bli bra och slippa gå till dom. (Istället för andra som kanske rekommenderar fler/längre behandlingar för att tjäna så mycket som möjligt på sina kunder.)

Peter H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsigt bemötande. Otroligt duktiga naprapater! Alltid min räddning när rygskottet satt sig ordentligt.

Emma S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Otroligt kunnande och trevlig personal!

Karin L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemött. Det är alltid någon av naprapaterna som brukar alltid stoppa ut huvudet och önska välkommen när man kommer in. Upplever att de är kunniga och vill hjälpa en med sitt problem.

Lotta L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid lika bra behandling och trevligt bemötande.

Emmy A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Gått här i över 10 år. De är bäst!

Emma L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid lika nöjd efter en behandling hos Annika som hjälper mig med mina problem. Känner mig som en ny människa efter behandling. Rekommenderas varmt!

Anders K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt bra, trevlig och kunnig Naprapat, och lätt att boka tid

Björn L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

BRA BEMÖTANDE, KUNNIG PERSONAL OCH HJÄLP MED PROBLÖEMEN.

Olof J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra bemötande och seriös undersökning med lösningsfokus

Erik G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra, professionellt bemötande. Direkt analys och behandling.

Goran N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag var bra och trevligt bemött vid min första besök. Minaförväntningar var att beskriva mitt problem med knät och göra första undersökningar. Naprapaterna Kungsholmen levde upp dem.

Kenneth L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra snabb hjälp av kunniga naprapater.

Eva K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ett fantastiskt positivt och trevligt bemötande, och viktigaste av allt en professionell behandling.

Carl H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Både Ida och Lisa som jag gått till är GULD. Första besöket på 2.5 år. Ville helst inte gå men efter att yogat, stretchat och legat på boll i flera veckor utan att det riktigt släppte (fick bort det värsta men inte det sista) bokade jag och hade tid nästa morgon. Ida fixade och sa att det skulle ta några dagar innan det släppte helt efter. Och det stämde (såklart). Helt återställd nu och åter i träning. Rekommenderar alla!

Joel H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag gick till Laura Franzi och jag har bara gott att säga, verkligen supertrevlig och väldigt kompetent! Jag kände min otroligt väl omhändertagen. Gick dit med en axel som smärtade så pass mycket att jag inte kunde lyfta armen, efter bara 2 behandlingar är jag smärtfri och har åter rörlighet! 10/10!

Attila C
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har fått naprapatbehandling för rygg och axelproblem som hjälpt mig. De är trevliga och proffsiga. Varit hos Victoria och Annika. Rekommenderas!

Giovanna G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Det var trevligt at få en tid så fort, det blev en fin och professionell bemötande.

Helena K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket nöjd. Fint bemötande och behandling.

Hayati K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Allt var mycket bra. Jag har problem med hälsenan och fick värdefull hjälp och tips.

Carl W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag är väldigt nöjd med mina besök hos Ida. Hon har en mängd olika verktyg i verktygslådan och är alltid öppen för förslag och nya lösningar. Ida är dessutom alltid glad och trevlig och jag rekommenderar henne varmt!

Stefan G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra och positivt bemötande. Inlyssnande och proffsigt. Utmärkt behandling och tydliga instruktioner för efterföljande dagar.

Natalia V
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Annika är den man kan förlita sig på behandlar en utifrån behovsanalys och ger råd och är otroligt bemötande. Testade en annan behandlare när Annika var borta men kan nog säga att det var långt ifrån Annikas toppen nivå.

Mia H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag var hos Lisa på Kungsholmen. Så väl bemött, trevlig och en otrolig skicklig naprapat. Blev mycket bättre i min axel efter 1 behandling. Kan varmt rekommenderas!

Magnus F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev väl bemött, lyssnad på och behandlad därefter

Johan J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fick sbbbt tid för behandling. Proffesionellt utfört behandling med trevligt bemötande. Rekomenderas.

Elisabeth B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.