Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Naprapaterna Kungsholmen

Naprapaterna Kungsholmen

Kungsholmsgatan 32, 112 27 Stockholm — Visa karta

Naprapaterna Kungsholmen har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 4 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Vi tittar på helheten, hittar orsaken till smärtan,och ger många goda råd.Varmt välkomna!
Rosenlundsgatan 54, 11863, STOCKHOLM
Agilokliniken - Söder
Lars H:
Mycket bra bemötande och kunnig personal. Kan verkligen rekommendera Agilokliniken

Naprapater nära Naprapaterna Kungsholmen:

Södra Agnegatan 29, Stockholm
Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbes... Läs mer ›
Peter B:
Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre.

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Per A:
Bra bemötande och kunnig personal. Jag har fått hjälp med något som jag trodde var hälsporre, men visade sig vara ett problem med hälsenefäs...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Naprapaterna Kungsholmen

• Zandra A
    Zandra A skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått till Naprapaterna Kungsholmen i två år och jag är mycket nöjd. Innan hade jag problem att hitta ett ställe jag ville fortsätta gå till, men nu behöver jag inte leta längre. Naprapaterna är väldigt tillmötesgående och försöker alltid se till att man får en tid om det är akut. Ett stort plus är att man kan boka sin tid på webbplatsen. Jag rekommenderar verkligen Naprapaterna Kungsholmen.
  • Linda E
    Linda E skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Trevligt bemötande, fräscha lokaler, ok pris, bra att man kan boka på hemsidan - dock inte så bra att man inte kan avboka/ändra tiden där
    2012-02-06 Louise T svarar Linda E
    Hej Linda!

Tack snälla för att du orkat bemöda dig med att svara på vår länk. I februari ska vi uppgradera journalsystemet och då kanske vi kan fixa till att man kan avboka/ändra sin tid.

Hälsningar
    Naprapaterna Kungsholmen/Ekerö
  • Catta H
    Catta H skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått hos Naprapaterna på Kungsholmen (Annika) i ca 3 år. Professionellt, personligt, fokus på mig som kund med bra tips att ta med i vardagen för att hela min onda rygg. Toppen att få ha sin "egen" naprapat som jag går till varje gång. Helt enkelt SUPER!
    2012-02-06 Louise T svarar Catta H
    Hej Catta!
    Tack snälla för dina vackra ord.
    Hälsningar
    Naprapaterna Kungsholmen
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Har gått till Naprapaterna Kungsholmen sen grundskolan och som datanörd är man nästan tvungen att se till att hitta en bra naprapat. Louise som är den naprapat jag går hos är ruskigt duktig! Masserar, knådar, knäcker och använder TENS.
  • Annika T
    Annika T skrev om Naprapaterna Kungsholmen
    Jag har gått till Louise hur länge som helst och rekommenderar att alla ska gå till henne, HON E GRYM!!
    Hon e inte den som knådar löst utan hon jobbar på att få bort alla vidriga knutar och knäcker till min stackars rygg som jag misshandlar med diverse olika jobb :-(

Gå dit och jag lovar att du kommer sväva på moln efter en behandling hos Louise :-)
    Jimmy W gillar detta

Kungsholmsgatan 32, 112 27 Stockholm