United Friends

Brännerigatan 5, 116 38 Stockholm — Visa karta

Vi vill inte att någon ska behöva känna sig ensam eller gå och grubbla, därför finns United Friends (f.d. Mabuhay). En mötesplats för kvinnor och tjejer där tillfälle ges att lyfta varandra och bygga äkta vänskapsband!

Vårt mål är att stärka kvinnor och tjejer genom att erbjuda ett forum och en plats där de kan vara sig själva, utvecklas och skapa meningsfulla relationer. På United Friends, som finns på Södermalm i Stockholm, får du ett sammanhang och en känsla av samhörighet.

Som medlem i United Friends är du välkommen på temadagar, som filmkvällar eller knytkalas, lunchträffar och andra både sociala och inspirerande aktiviteter. Du kan även boka tid för coachning och reflektion, enskilt eller i grupp, och gå olika helgkurser.

Hör av dig för att prova på genom en kostnadsfri upplyftarkväll!

Läs vad 4 kunder tycker om United Friends

• Denise
    Denise skrev om United Friends
    Jag tycker det har varit jätte roligt hittills och gruppcoachingen och individuella coachingen har varit över mina förväntningar. Att få möjligheten att träffas i grupp och göra något tillsammans med andra är något jag verkligen längtat efter. Intressanta föreläsningar av olika utbildade föreläsare om allt från transcendental meditation, hälsosam mat och personlig utveckling har varit jätte kul att få följa med på. Även kul att provat meditera dagligen och ta kontrollen över mig själv för att nå mina mål, vilket verkligen funkat! Sånna coola verktyg för att leva så bra som möjligt. Har dessutom få träffa nya människor att lära känna. Och fått möjligheten att jobba med mig själv med hjälp av duktiga Elisabeth som är utbildad livscoach. Så glad att jag tog chansen att prova detta! Kommer garanterat fortsätta gå på coaching hos United friends, vill bara utvecklas mer och mer :) Tacksam <3
  • Linda
    Linda skrev om United Friends
    Rekommenderas varmt! Första gången jag provat på coching och Elisabeth är väldigt proffsig och känns som jag fått ut mycket av både grupp- och den personliga coachningen, utvecklats och fått mer klarhet i mina mål för framtiden. Tusen tack!
  • Nora F
    Nora F skrev om Indivduell coaching en del av United Friends
    Elisabeth är en underbar coach med känsla och inlevelse för sina kunders drömmar och strävan efter att hitta rätt. Jag rekommenderar starkt att prova på coaching hos Mabuhay
  • Julie
    Julie skrev om United Friends
    Stockholms bästa coach finns på företaget Mabuhay och heter Elisabeth Isit Nestani, Professionell ICF-coach. www.mabuhay.se

Brännerigatan 5, 116 38 Stockholm