Täbyhälsan

Kanalvägen 17, 183 30 Täby — Visa karta

Allt hänger ihop - ett företag mår som sin personal. Friska och harmoniska medarbetare gör ett bättre jobb, vilket i sin tur ger ett vitalare företag.

Täbyhälsan har bred och aktuell kompetens, lång erfarenhet och betjänar idag över 400 företag. Ledorden är personligt bemötande, god service och kvalitet. Vi har specialistkompetens inom arbetsmiljö och arbetsmedicin.

Bland våra tjänster finner du frisk- och hälsovård, sjukvård och rehabilitering, arbetsmiljö, kurser, utbildningar och vaccinationer. Välkommen!

Läs vad 130 kunder tycker om Täbyhälsan

• Lars Å
    Lars Å skrev om Täbyhälsan
    Var en av era första kunder. Har alltid fått hjälp när jag behövt. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Täbyhälsan
    Förväntingarna som vi hade som kunder
    stämde inte alls Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Täbyhälsan
    Otroligt bra upplevelse som vanligt! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Täbyhälsan
    Snabb och bra hjälp när det behövs om man blivit sjuk eller skadad. Kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Täbyhälsan
    Företagshälsovården, får tider fort och väldigt trevlig personal Läs mer
  • Annika W
    Annika W skrev om Täbyhälsan
    Jag är mycket nöjd med bemötandet i samband med att vi tecknade avtal om företagshälsovård fr.o.m. 2018. Läs mer
  • Chatarina L
    Chatarina L skrev om Täbyhälsan
    Jag har inte varit i kontakt mer Täby hälsan vid så många tillfällen ännu då jag är ganska nyanställd.
    Endast gjort en läkarundersökning och den va bra Läs mer
  • Olov G
    Olov G skrev om Täbyhälsan
    Allt bra förutom en inhyrd läkare som ej var bra.
    Men annars snabbt och effektivt service Samt trevligt bemötande. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Täbyhälsan
    Härdplastundersökning. Jag fick mitt intyg, men inte så mycket mer. Det var väldigt rörigt, tog lång tid innan jag fick svar på vissa frågor jag hade. Läs mer
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Täbyhälsan
    Vi är företagskunder hos Täbyhälsan och jag har i alla år upplevt den bästa servicen samt mottagande av samtliga på Täbyhälsan. Proffsiga från reception till läkare med uppföljningar. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Täbyhälsan
    En väl fungerande verksamhet som erbjuder dom tjänster vi söker. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Täbyhälsan
    Vi har köpt in utbildning i Första hjälpen och HLR. Den ena läraren upplevdes om lite oengagerad men annars var det bra. Vi har även köpt in samtal för personal i behov av stöd. Det har varit väldigt bra.
    jag skulle rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Täbyhälsan
    Fått ett väldigt positivt bemötande då vi har bokat in hälsoundersökningar till företagets anställda. Har och haft många frågor och alltid fått svar och ett väldigt trevlig bemötande. Känner att jag kan höra av mig och fråga vilken fråga som helst. Jättetrevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal. Bra information och uppföljning. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Täbyhälsan
    Bra och snabb service vid telefonkontakt. Min personal har inte sagt något om deras besök ännu. Läs mer
  • Miriam O
    Miriam O skrev om Täbyhälsan
    Otroligt seriösa och med ett stort leende känner man sig välkommen Läs mer
  • Dagny Karlsson K
    Dagny Karlsson K skrev om Täbyhälsan
    Trevligt bemötande och smidig hantering. Snabb läkartid när det behövdes. Läs mer
  • Anette P
    Anette P skrev om Täbyhälsan
    Helt värdelösa.
    De återkommer nästan aldrig när de lovar.
    Nu har vi väntat på att de ska ringa i fyra veckor. Läs mer
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Täbyhälsan
    Vi har haft vår företagshälsovård hos Täbyhälsan sedan ett 10-tal år. Vår personal sjukanmäler sig även hos Täbyhälsan. På det hela taget är vi nöjda med kvaliteten hos Täbyhälsan Läs mer
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Täbyhälsan
    Hej!
    Vi har precis skrivit kontrakt med Täbyhälsan, så det är svårt att säja något ännu. Läs mer
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Täbyhälsan
    Har haft en utbildning i Första hjälpen med företaget som uppskattades. Även genomgång av ergonomi som var uppskattad.

Har inte personligen haft någon kontakt med dem eftersom jag är ny på företaget. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Täbyhälsan
    Väldigt trevlig personal och bra bemötande. Läs mer
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Täbyhälsan
    Är nöjd med bemötandet vid den årliga hälsokontrollen. Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Täbyhälsan
    Trevligt bemötande, kunnig personal, snabb återkoppling. Läs mer
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Täbyhälsan
    Företagsunderlsökning. Proffsigt bemötande på alla plan. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Täbyhälsan
    Vi använder Täbyhälsan som vår företagshälsovård. Huvudsakliga besöken hos Täbyhälsan avser hälsokontroller vart annat år, och dessa har flutit på bra med - vad jag förstår - ett positivt och professionellt bemötande från Täbyhälsans personal. Bra feedback har erhållits från dessa hälsoundersökningar (på gruppnivå - ej individnivå).

I vissa fall har personalen kontaktat Täbyhälsan för "akut"-vård (t.ex. skärsår el liknande), och mig veterligen har man i dessa fall varit vår personal behjälplig ganska snabbt.

Så sammanfattningsvis är vi nöjda med den hjälp vi får av Täbyhälsan och skulle rekommendera dem för andra företag.

/Carl Björkman, Bällsta Mekaniska AB Läs mer
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Täbyhälsan
    Vi har haft Täbyhälsan som foretagshälsovård sedan länge är ganska nöjda med de. Läs mer
  • Anne-lie F
    Anne-lie F skrev om Täbyhälsan
    Vi har ett avtal med täbyhälsan som hjälper oss med olika ärenden när personalen är i olika behov av hjälp. Vi upplever att vi har haft ett mycket bra sammarbete. Läs mer
  • Britt-marie K
    Britt-marie K skrev om Täbyhälsan
    De tjänster som vi köpt av Täbyhälsan har varit till stor belåtenhet, trevligt bemötande från de personer jag varit i kontakt med, jag tycker också att dom har en väldigt fin och inbjudande Hemsida, vi hoppas på ett gott sammarbete fortsättningsvis.
    MVH
    Britt-Marie Kjellberg Ek
    Slottsbergskliniken i Göteborg Läs mer
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Täbyhälsan
    Alltid ett positivt bemötande och en professionell behandling Läs mer
  • Robert P
    Robert P skrev om Täbyhälsan
    Eva Edin sköter vår hälsovård och gör det väldigt bra och är mycket trevlig
    vi är nöjda på Lexus skadecenter Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Täbyhälsan
    Trevligt bemötande frågade om vaccin för TBE. Läs mer
  • Susan B
    Susan B skrev om Täbyhälsan
    Jag har personligen bara varit hos Täbyhälsan för hälsoundersökningar jag blivit erbjuden genom min arbetsgivare.
    Jag har alltid blivit trevligt bemött. Trevlig och kunnig personal.
    För min del som bor och arbetar i Kungsängen tycker jag tyvärr att Täbyhälsan ligger för långt bort, bil krävs för att ta sig dit och det är alltid ont om parkeringar när man kommer dit. Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Täbyhälsan
    Jag har fått ett trevligt bemötande och snabbt fått träffa läkare vid behov. Fick även bra hjälp från sjukgymnast då jag behövde det. Läs mer
  • Susanne Z
    Susanne Z skrev om Täbyhälsan
    Ett mycket trevligt bemötande från början till uppföljning av svar från hälsoundersökningar. Mycket bra kontakt via mail. De är snabba och väldigt duktiga. Mycket bra kompetens bland personalen. Kan varmt rekomendera Täbyhälsan! Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Täbyhälsan
    Vi anser att första kontakten - receptionen är a & o där har det på senare tid fallerat vid viss kontakt. Sedan en tid tillbaka finns där en mindre kunnig & ej så service inriktad person, som inte heller verkar vara helt insatt i sin arbetsroll. Ingen bra första kontakt vid dessa tillfällen, OBS! gäller inte all personal. Sköterskorna är kanon bra & professionella. Vad det gäller läkarstaben så är det för det mesta bra men det har på senare år varit alldeles för många byten av personalen. Är inte till er fördel, tyvärr. Läs mer
    2017-05-29 Kristina S svarar Carina R
    Tack för ditt svar! Vi tar naturligtvis till oss kritiken och beklagar att du inte har upplevt ett helgjutet bemötandet i receptionen alla gånger. Vi tycker också att bemötandet på mottagningen är mycket viktigt och kommer att fortsätta jobba vidare på att bli ännu bättre. På läkarsidan har vi nyligen haft ett generationsskifte p.g.a. pensioneringar, men vi hoppas att ni kommer bli lika nöjda som vi med våra nya erfarna och skickliga läkare.
  • Mia J
    Mia J skrev om Täbyhälsan
    Min uppfattning om bemötandet samt förväntning har varit jättepositiv. Läs mer
  • Ulf I
    Ulf I skrev om Täbyhälsan
    Hej,

Täby hälsan är fantastiskt bra, duktiga läkare, sjuksystrar, förstående personal.
    Snabb och riktig hjälp när man behöver.
    Tack för att ni finns. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Täbyhälsan
    Alltid vänligt och mycket service inriktat man går aldrig missnöjd därifrån Läs mer
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Täbyhälsan
    Vi är mycket nöjda med Täbyhålsan. Bra service och snabba tider för undersökningar.

Tack

CC Gruppen AB Philipsson, Ockelbo Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Täbyhälsan
    Nu kund sedan aug 2016. Nöjd med hjälp och bemötande och med de tjänster vi använt sedan dess. Snabb återkoppling vid behov av kontaktperson eller någon kollega. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Täbyhälsan
    Tillgänglig och med de tjänster som behövs Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Täbyhälsan
    Vi har varit anslutena till TFH i ca 20 år. Dom har alltid hjälpt oss och uppträtt på ett proffsigt sätt.Vi gör dessutom en hälsokoll på all personal varje år. Vi har också käpt utbildningar inom arbetsmiljö området. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Täbyhälsan
    Har varit kund hos Täbyhälsan sedan 2003. All personal är helt underbara, man känner sig verkligen omhändertagen. Alltid lätt att få tid. Svarar alltid snabbt när man ringer. Därför ger jag Täbyhälsan högsta betyg. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Täbyhälsan
    Företagshälsovård och hälsokontroller/profiler till all personal i Stockholms området. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan har varit enkla att nå, konstruktiva i lösningar och vårdplaner, bra i kommunikationen och med en positiv inställning som ofta behövs i tuffa situationer då sjukdom inte är så roligt att hantera. Upplever fler av personalen som väldigt ärliga och hjälpsamma i allmänhet. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Täbyhälsan
    Jag har varit kund i många år, först genom min arbetsgivare och de senaste åren som privatperson. Jag har många positiva erfarenheter med Täby hälsan: duktig och engagerad personal, tillgänglig både per telefon och mail. Senast då jag behövde akut hjälp koma jag snabbt i kontakt med min läkare och fick den hjälp jag behövde.
    Vid behov har jag blivit remitterat till specialist och dessa har varit mycket bra. Uppskattar den årliga hälsokontroll och de goda råd jag har fått för att åtgärda problem.
    Särskild tack till Sanna Jarl och Nils Olof Sandberg. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Täbyhälsan
    Hej,

Jag har själv inte besökt Täbyhälsan men hänvisat våra anställda dit vid sjukdom och samtalsstöd vid utbrändhet. Alla har varit nöjda med den hjälp de har fått vid sina respektive besök. Läs mer
  • Pelle O
    Pelle O skrev om Täbyhälsan
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Kunniga och hjälpsamma. Ibland kan det vara väntetider och lite svårt att boka då det är kort telefontid. Läs mer
  • Chatarina L
    Chatarina L skrev om Täbyhälsan
    Jag är ny på företaget och har endast varit på Täbyhälsan vid ett tillfälle vilket jag upplevde positivt. Läs mer

Kanalvägen 17, 183 30 Täby