Täbyhälsan

Kanalvägen 17, 183 30 Täby — Visa karta

Allt hänger ihop - ett företag mår som sin personal. Friska och harmoniska medarbetare gör ett bättre jobb, vilket i sin tur ger ett vitalare företag.

Täbyhälsan har bred och aktuell kompetens, lång erfarenhet och betjänar idag över 400 företag. Ledorden är personligt bemötande, god service och kvalitet. Vi har specialistkompetens inom arbetsmiljö och arbetsmedicin.

Läs vad 69 kunder tycker om Täbyhälsan

• Lotta L
    Lotta L skrev om Täbyhälsan
    alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Täbyhälsan
    Trevligt och snabbt bemötande. Jag har aldrigt blivit besviken på Täbyhälsan. Det enda problemet har varit att det är svårt att hitta parkering ibland.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Täbyhälsan
    Det är alltid lätt att få kontakt med läkare och man få tider med kort varsel
  • Mia D
    Mia D skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande! Alla på företaget har genomgått en hälsoundersökning/hälsoprofil.
    Vi är mycket nöjda och vi tycker det är bra uppföljning och återkoppling.
  • Lars G
    Lars G skrev om Täbyhälsan
    Professi9nellt bemötande och behandling = företagshälsovård
  • Per T
    Per T skrev om Täbyhälsan
    Hälsokontroll av företagets personal
  • Ann C
    Ann C skrev om Täbyhälsan
    Jag har bara positivt att säga om Täby hälsan, mycket trevlig personal och trevligt bemötande. väldigt bra kontakt med företagssköterskan, har inte varit i kontakt med någon läkare ännu. Har även varit kontakt med er socionom även det ett mycket trevligt möte. Bara plus från mig :)
  • Annica N
    Annica N skrev om Täbyhälsan
    Vi använder Täbyhälsan till vår företagshälsovård. Årliga hälsokontroller av vår personal. Psykosociala undersökningar. Ergonomstöd, stöd av skyddsingenjör samt samtalsstöd för anställda. Våra anställda kan även nyttja hälsovården som "vanlig" läkarmottagning.
    vi har använt oss av Täbyhälsan i många år och är väldigt väldigt nöjda. Mycket kan härröras till den företagssköterska vi har som är oerhört uppskattad och som med sitt engagemang och personliga bemötande skapar en förtrolig miljö för våra medarbetare.
  • Petra P
    Petra P skrev om Täbyhälsan
    Vi har företagsservice avtal och köper även hälsoundersökningar.
    Vi är mycket nöjda med Täbyhälsan som vår företagshälsovårdspartner. Det går mycket snabbt att få tid och hjälp.
  • Lars-erik L
    Lars-erik L skrev om Täbyhälsan
    mycket bra bemötande och duktiga
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Täbyhälsan
    Har vid alla mina kontakter med Täbyhälsan, blivit mkt väl bemött.
    Det gäller både vid läkarbesök och besök hos sjuksköterska samt vid 5årlig hälsoundersökning.
  • Mona L
    Mona L skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande från reception och läkare.
    Bra med en ryggspecialist som finns där på måndagar.
  • Roger K
    Roger K skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande och kunnig personal som hjälpt mig med de sjukvårdstjänster jag behövt.

Företaget har levt upp till mina förväntningar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Täbyhälsan
    Har varit ansluten till Täbyhälsan igenom min arbetsplats Saven AB sen många år tillbaka och har alltid fått bra service
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Täbyhälsan
    Årlig hälsokontroll med efterföljande uppföljning
  • håkan w
    håkan w skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande, bra service, Företagshälsovård.
  • Rolf R
    Rolf R skrev om Täbyhälsan
    Vi har företagshälsovården hos Täbyhälsan. Det fungerar utmärkt. Dom är kompetenta och är väldigt tillmötesgående. Har kontröll på vår "pott" och förslår bla utbildningar mm. Har varit kund i många år och är jättenöjd.
  • Therese E
    Therese E skrev om Täbyhälsan
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och att vi snabbt kan få en tid om någon får problem
  • Anna F
    Anna F skrev om Täbyhälsan
    Alltid trevligt bemötende om jag ringer eller besöker. Personligt och det är trevligt.
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Täbyhälsan
    Har gjort en hälsoundersökning hos dem.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra service, och hjälp vid behov.
    S
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan tillhandahåller hälsovård av hög kvalitet, med professionell personal, som bjuder på såväl kunnigt som personligt omhändertagande, inklusive ett stort mått av empati. Och du blir aldrig placerad i kö. Rekommenderas, förbehållslöst!
  • Peter P
    Peter P skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan är den bästa företagshälsovård jag kommit i kontakt med under snart 40 år i yrkeslivet. Trevligt, småskaligt, men ändå med mycket god kompetens. Jag rekommenderar dem gärna både här och i andra sammanhang.
  • Göran S
    Göran S skrev om Täbyhälsan
    Jag har varit på Täbyhälsan många år och i olika ärenden allt ifrån hälsokontroll till höftledsproblem och alltid fått ett utmärkt bemötande och professionell behandling.
  • Hans A
    Hans A skrev om Täbyhälsan
    Vi har genomfört hälsokontroller på Täbyhälsan för bolagets anställda under några år.

Utförandet uppfyller väl våra förväntningar.

Vi har dessutom utnyttjat en specialist i arbetsmiljö. Utförandet var även det bra.
  • Annsofie E
    Annsofie E skrev om Täbyhälsan
    Hälsoundersökning. Mycket trevligt bemötande. Överträffade mina förväntningar.
  • Kent W
    Kent W skrev om Täbyhälsan
    professionella och tillgängliga
  • Helene B
    Helene B skrev om Täbyhälsan
    Det går snabbt att få läkartid. Bra bemötande. Rekommenderas gärna.
  • Anders L
    Anders L skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan står för ett proffsigt och vänligt bemötande.
  • Mats O
    Mats O skrev om Täbyhälsan
    Årlig hälsokontroll samt ibland hjälp med "mindre" krämpor.
    Alltid positivt bemött och "snabbservice"
  • Peter F
    Peter F skrev om Täbyhälsan
    Hej! Jag tycker att jag har fått snabb och bra mottagande hos täbyhälsan och dom lyssnar på vilka problem man har. Jag kan rekommendera täbyhälsan till andra .
  • Solveig K
    Solveig K skrev om Täbyhälsan
    Vi har alltid blivit väl bemötta. Inte utnyttjat så mycket under året men ett par samtal med beteendevetare.
    Vi är mycket nöjda med Täbyhälsan
  • Marja F
    Marja F skrev om Täbyhälsan
    Återkommande hälsokontroll, mycket bra bemötande från personalen.
  • Jens J
    Jens J skrev om Täbyhälsan
    Får alltid utmärkt bemötande. Får möta läkare som kan ge remiss för vidare undersökningar när så behövs. Utmärkt service av sköterskor som fixar hälsokontroller.
    Tyvärr har det på senare tid blivit svårare att få snabb tid pga deltidsarbetande läkare och vikarier.
    Förmånen av att få snabb läkartid hos "sin" läkare är väsentlig för att motivera kostnaden med företagshälsovård.
    Hoppas detta löses snart...
    2015-01-28 Täbyhälsan svarar Jens J
    Hej Jens,

Vi har just nyanställt ytterligare en läkare så nu finns fyra läkare verksamma på Täbyhälsan.
    Alla fyra är inte här alla dagar, men det finns alltid läkare på plats och det går snabbt att få en läkartid. Skälet till att vi valt att arbeta med fler läkare som arbetar deltid är att vi på det sättet kan erbjuda fler specialister. Alla fyra är allmänläkare i botten, men tre av dem har dessutom ytterligare en specialitet (invärtesmedicin, rehabiliteringsmedicin och/eller arbetsmedicin).
  • Ewa A
    Ewa A skrev om Täbyhälsan
    Företagshälsovård som fungerar utmärkt - alltid trevligt bemötande och bra återkoppling
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Täbyhälsan
    Företagsabonnemang hälsokontroll årligen
  • Michael R
    Michael R skrev om Täbyhälsan
    Täby hälsan fungerar utmärkt för mig
  • Helena A
    Helena A skrev om Täbyhälsan
    Professionella tillmötesgående utbud som vi har behov av.
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Täbyhälsan
    företagshälsovård med regelbundna hälsokontroller.
    Har fungerat mycket bra för oss
  • Lena S
    Lena S skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan fungerar som företagshälsovård.
    När vi behövde hjälp med specialintyg för våra anställda utbildade det en läkare som fick utfärda dessa.
  • Harriet F
    Harriet F skrev om Täbyhälsan
    Bästa sjukvårdsföretaget i Stockholm. Läkare sjuksköterskor hela personalen är så bra på service. Vänliga och snabba på vård! Högsta betyg!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande trevliga sköterskor å läkare. Har varit patient över 10 år med årlig hälsokontroll.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Täbyhälsan
    Bästa hälsovården som finns!
    Tycker jag....
  • Marina H
    Marina H skrev om Täbyhälsan
    Företagshälsoundersökning, mycket bra! Sökt läkare och blivit undersökt utöver det och även det var mycket bra.
    De har varit och är mycket bra, mycket över förväntan. De tar sig mer tid per person än vad jag förväntat mig.
  • Charlott Å
    Charlott Å skrev om Täbyhälsan
    Vi har köpt företagshälsovård för alla anställda. Det har fungerat bra, administrativt och sjukvårdsmässigt. Vi är mycket nöjda som kunder
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Täbyhälsan
    Jättebra bemötande. Hälsokontroller.
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Täbyhälsan
    Har ingen erfarenhet av Täbyhälsan, har precis tagit över tjänten
  • Marja-liisa R
    Marja-liisa R skrev om Täbyhälsan
    Hälsoundesökning. Vad man saknar är jämförelse med tidigare år.

Undersökningen gjordes ok och svaret kom hem snabbt. Man borde kanske ha lite större undersökning tex. kontroll på D och B- vitamin
    2015-01-28 Täbyhälsan svarar Marja-liisa R
    Hej Marja-Liisa,

Det finns ett pluspaket med extra provtagning som tillval till hälsoundersökningen, för den som vill. Hör med din sköterska! Hon kan också hjälpa till med uppföljning av tidigare års resultat.
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Täbyhälsan
    Jag tycker att Täby hälsan är bra, trevligt bemötande och snabba tider till läkare.
  • Ann-sofie Å
    Ann-sofie Å skrev om Täbyhälsan
    Bra erfarenhet, lätt att boka tid, korta väntetider och ett bra bemötande både från läkare och sjuksystrar. Håller tiderna som man bokat.

Kanalvägen 17, 183 30 Täby