Täbyhälsan

Kanalvägen 17, 183 30 Täby — Visa karta

Allt hänger ihop - ett företag mår som sin personal. Friska och harmoniska medarbetare gör ett bättre jobb, vilket i sin tur ger ett vitalare företag.

Täbyhälsan har bred och aktuell kompetens, lång erfarenhet och betjänar idag över 400 företag. Ledorden är personligt bemötande, god service och kvalitet. Vi har specialistkompetens inom arbetsmiljö och arbetsmedicin.

Läs vad 92 kunder tycker om Täbyhälsan

• Bernt S
    Bernt S skrev om Täbyhälsan
    Alltid vänligt och mycket service inriktat man går aldrig missnöjd därifrån
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Täbyhälsan
    Vi är mycket nöjda med Täbyhålsan. Bra service och snabba tider för undersökningar.

Tack

CC Gruppen AB Philipsson, Ockelbo
  • Carina P
    Carina P skrev om Täbyhälsan
    Nu kund sedan aug 2016. Nöjd med hjälp och bemötande och med de tjänster vi använt sedan dess. Snabb återkoppling vid behov av kontaktperson eller någon kollega.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Täbyhälsan
    Tillgänglig och med de tjänster som behövs
  • Olle E
    Olle E skrev om Täbyhälsan
    Vi har varit anslutena till TFH i ca 20 år. Dom har alltid hjälpt oss och uppträtt på ett proffsigt sätt.Vi gör dessutom en hälsokoll på all personal varje år. Vi har också käpt utbildningar inom arbetsmiljö området.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Täbyhälsan
    Har varit kund hos Täbyhälsan sedan 2003. All personal är helt underbara, man känner sig verkligen omhändertagen. Alltid lätt att få tid. Svarar alltid snabbt när man ringer. Därför ger jag Täbyhälsan högsta betyg.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Täbyhälsan
    Företagshälsovård och hälsokontroller/profiler till all personal i Stockholms området.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan har varit enkla att nå, konstruktiva i lösningar och vårdplaner, bra i kommunikationen och med en positiv inställning som ofta behövs i tuffa situationer då sjukdom inte är så roligt att hantera. Upplever fler av personalen som väldigt ärliga och hjälpsamma i allmänhet.
  • Erik N
    Erik N skrev om Täbyhälsan
    Jag har varit kund i många år, först genom min arbetsgivare och de senaste åren som privatperson. Jag har många positiva erfarenheter med Täby hälsan: duktig och engagerad personal, tillgänglig både per telefon och mail. Senast då jag behövde akut hjälp koma jag snabbt i kontakt med min läkare och fick den hjälp jag behövde.
    Vid behov har jag blivit remitterat till specialist och dessa har varit mycket bra. Uppskattar den årliga hälsokontroll och de goda råd jag har fått för att åtgärda problem.
    Särskild tack till Sanna Jarl och Nils Olof Sandberg.
  • Petra S
    Petra S skrev om Täbyhälsan
    Hej,

Jag har själv inte besökt Täbyhälsan men hänvisat våra anställda dit vid sjukdom och samtalsstöd vid utbrändhet. Alla har varit nöjda med den hjälp de har fått vid sina respektive besök.
  • Pelle O
    Pelle O skrev om Täbyhälsan
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Kunniga och hjälpsamma. Ibland kan det vara väntetider och lite svårt att boka då det är kort telefontid.
  • Chatarina L
    Chatarina L skrev om Täbyhälsan
    Jag är ny på företaget och har endast varit på Täbyhälsan vid ett tillfälle vilket jag upplevde positivt.
  • Maritta C
    Maritta C skrev om Täbyhälsan
    Vänligt bemötande från receptionen via systrar ända till doktor!
  • Marie H
    Marie H skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande i alla tjänster vi haft behov av. Alltid snabb och bra service.
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Täbyhälsan
    servicevänliga, snabb retur med tidsbokning inför besök, anpassar sig så gott som möjligt till våra möjligheter.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Täbyhälsan
    vi är jätte nöjda med både bemötande och service..
    vi har gjort hälsoundersökning för alla på företaget..det enda som skulle kunna vara lite bättre vore om man kunde få resultatet lite tydligare uppstår lite fråge tecken på hur resultatet skall tydas.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Täbyhälsan
    Väldigt bra ,snabb hjälp och bra hälsoundersökningar
  • Monica E
    Monica E skrev om Täbyhälsan
    Vi bytte från Sophiahemmet till Täbyhälsan för ett par år sedan och vi har inte ångrat vårt beslut.
    Det är enkelt att komma i kontakt med dem och flera gånger som vår personal har fått långa tider till sin vårdcentral har de istället ringt Täbyhälsan och fått komma snabbare.
    Vi använder oss av hälsoundersökningar hos Täbyhälsan.
  • Hans D
    Hans D skrev om Täbyhälsan
    Vi har Täbyhälsan som vår Företagshälsovård och har varit väldigt nöjd med detta specielt nöjd har jag varit med vår kontakt-sjuksjöterska Sanna.

Personligen fick jag hjälp med att hitta ett förhöjt PSA värde och denna varningslampa gjorde att jag gick vidare och det visade sig att jag hade Prostata Cancer som omgående blev opererad och idag är jag åter och har inga men.
  • Robert M
    Robert M skrev om Täbyhälsan
    Trevliga och proffsiga. Alltid snabba tider när man behöver.
  • Annika S
    Annika S skrev om Täbyhälsan
    Alltid ett glatt, varmt och personligt välkomnande i receptionen.
  • Hans R
    Hans R skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande vid hälsokontrollerna och bra uppföljning :)
  • Anna K
    Anna K skrev om Täbyhälsan
    Täby hälsan tar sig tid att lyssna på dig som patient . Trevligt och snabbt bemötande.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Täbyhälsan
    alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Täbyhälsan
    Trevligt och snabbt bemötande. Jag har aldrigt blivit besviken på Täbyhälsan. Det enda problemet har varit att det är svårt att hitta parkering ibland.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Täbyhälsan
    Det är alltid lätt att få kontakt med läkare och man få tider med kort varsel
  • Mia D
    Mia D skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande! Alla på företaget har genomgått en hälsoundersökning/hälsoprofil.
    Vi är mycket nöjda och vi tycker det är bra uppföljning och återkoppling.
  • Lars G
    Lars G skrev om Täbyhälsan
    Professi9nellt bemötande och behandling = företagshälsovård
  • Per T
    Per T skrev om Täbyhälsan
    Hälsokontroll av företagets personal
  • Ann C
    Ann C skrev om Täbyhälsan
    Jag har bara positivt att säga om Täby hälsan, mycket trevlig personal och trevligt bemötande. väldigt bra kontakt med företagssköterskan, har inte varit i kontakt med någon läkare ännu. Har även varit kontakt med er socionom även det ett mycket trevligt möte. Bara plus från mig :)
  • Annica N
    Annica N skrev om Täbyhälsan
    Vi använder Täbyhälsan till vår företagshälsovård. Årliga hälsokontroller av vår personal. Psykosociala undersökningar. Ergonomstöd, stöd av skyddsingenjör samt samtalsstöd för anställda. Våra anställda kan även nyttja hälsovården som "vanlig" läkarmottagning.
    vi har använt oss av Täbyhälsan i många år och är väldigt väldigt nöjda. Mycket kan härröras till den företagssköterska vi har som är oerhört uppskattad och som med sitt engagemang och personliga bemötande skapar en förtrolig miljö för våra medarbetare.
  • Petra P
    Petra P skrev om Täbyhälsan
    Vi har företagsservice avtal och köper även hälsoundersökningar.
    Vi är mycket nöjda med Täbyhälsan som vår företagshälsovårdspartner. Det går mycket snabbt att få tid och hjälp.
  • Lars-erik L
    Lars-erik L skrev om Täbyhälsan
    mycket bra bemötande och duktiga
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Täbyhälsan
    Har vid alla mina kontakter med Täbyhälsan, blivit mkt väl bemött.
    Det gäller både vid läkarbesök och besök hos sjuksköterska samt vid 5årlig hälsoundersökning.
  • Mona L
    Mona L skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande från reception och läkare.
    Bra med en ryggspecialist som finns där på måndagar.
  • Roger K
    Roger K skrev om Täbyhälsan
    Bra bemötande och kunnig personal som hjälpt mig med de sjukvårdstjänster jag behövt.

Företaget har levt upp till mina förväntningar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Täbyhälsan
    Har varit ansluten till Täbyhälsan igenom min arbetsplats Saven AB sen många år tillbaka och har alltid fått bra service
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Täbyhälsan
    Årlig hälsokontroll med efterföljande uppföljning
  • håkan w
    håkan w skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra bemötande, bra service, Företagshälsovård.
  • Rolf R
    Rolf R skrev om Täbyhälsan
    Vi har företagshälsovården hos Täbyhälsan. Det fungerar utmärkt. Dom är kompetenta och är väldigt tillmötesgående. Har kontröll på vår "pott" och förslår bla utbildningar mm. Har varit kund i många år och är jättenöjd.
  • Therese E
    Therese E skrev om Täbyhälsan
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och att vi snabbt kan få en tid om någon får problem
  • Anna F
    Anna F skrev om Täbyhälsan
    Alltid trevligt bemötende om jag ringer eller besöker. Personligt och det är trevligt.
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Täbyhälsan
    Har gjort en hälsoundersökning hos dem.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Täbyhälsan
    Mycket bra service, och hjälp vid behov.
    S
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan tillhandahåller hälsovård av hög kvalitet, med professionell personal, som bjuder på såväl kunnigt som personligt omhändertagande, inklusive ett stort mått av empati. Och du blir aldrig placerad i kö. Rekommenderas, förbehållslöst!
  • Peter P
    Peter P skrev om Täbyhälsan
    Täbyhälsan är den bästa företagshälsovård jag kommit i kontakt med under snart 40 år i yrkeslivet. Trevligt, småskaligt, men ändå med mycket god kompetens. Jag rekommenderar dem gärna både här och i andra sammanhang.
  • Göran S
    Göran S skrev om Täbyhälsan
    Jag har varit på Täbyhälsan många år och i olika ärenden allt ifrån hälsokontroll till höftledsproblem och alltid fått ett utmärkt bemötande och professionell behandling.
  • Hans A
    Hans A skrev om Täbyhälsan
    Vi har genomfört hälsokontroller på Täbyhälsan för bolagets anställda under några år.

Utförandet uppfyller väl våra förväntningar.

Vi har dessutom utnyttjat en specialist i arbetsmiljö. Utförandet var även det bra.
  • Annsofie E
    Annsofie E skrev om Täbyhälsan
    Hälsoundersökning. Mycket trevligt bemötande. Överträffade mina förväntningar.
  • Kent W
    Kent W skrev om Täbyhälsan