Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Friskvårdskollen

Friskvårdskollen

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Friskvårdskollen!

Vi kan hjälpa dig med allt inom naprapati, friskvård, rehabilitering, träning och mycket mer.
Oavsett om du letar efter akut hjälp, eller om du har ett problem som kräver en långsiktig träningsplan så finns vi här för dig. Vill du istället ta din träning till nästa nivå så vet våra legitimerade naprapater precis vilken väg du ska gå. Genom att anpassa träningen specifikt för dig så kan du träna rätt - inte mera!

Går du runt och har ont i rygg, knä, nacke axlar eller liknande. Detta tycker vi är onödigt när hjälpen finns att få hos någon av våra kompetenta naprapater på Friskvårdskollen. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 101 kunder tycker om Friskvårdskollen

• 2019-09-18

Klara R skrev om Friskvårdskollen
    Smidig bokning, fantastiskt bemötande och behandlingen resulterade i omedelbar förbättring. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-18 Friskvårdskollen svarar Klara R
    Hej Klara! Härligt att läsa om ditt omdöme, verkligen inspirerande att höra att du var så nöjd efter ditt besök. Tack för att du tog dig tid till att ge oss feedback!
  • 2019-09-12

Linda H skrev om Friskvårdskollen
    Serviceminded, fick snabbt tid och kunnig naprapat. Läs mer
    2019-09-16 Friskvårdskollen svarar Linda H
    Hej och tack Linda! Härligt att vi kunde hjälpa dig på ett snabbt sätt. Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt fina omdöme, det sporrar oss!
  • 2019-09-12

Reza D skrev om Friskvårdskollen
    Duktiga naprapater som hittade roten till min ryggsmärta. Läs mer
    2019-09-16 Friskvårdskollen svarar Reza D
    Hej Reza och tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kommit till bukt med dina problem!
  • 2019-08-30

B M skrev om Friskvårdskollen
    Väldigt bra bemötande och kunnig naprapat. Aningen dyrare än andra, men fick tid samma dag. Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar B M
    Hej B-M och tack för ditt fina omdöme! Skönt att höra att du blev bra bemött och att du upplevde den naprapat som du träffade som kunnig. Vi försöker hela tiden se till att de håller sig uppdaterade och utbildade. Därav kanske ett något högre pris än andra.
  • Laila A

2019-08-30

Laila A skrev om Friskvårdskollen
    Fick hjälp med min Halux Valgus och det hjälpte utmärkt! Professionell och trevlig personal med stor kunskap. Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar Laila A
    Wow! Så roligt att vi kunde hjälpa dig på ett utmärkt sätt. Stort tack för det översvallande berömmet. Det kommer att framföras till mina kollegor.
  • 2019-08-29

David Y skrev om Friskvårdskollen
    Genomförde Functional bikefit med Marcus Lofjord. Genomgående toppenupplevelse med inställning av cykeln, genomgång av mål och ambitioner med cykeln, genomgång av skador m.m inkl behandling av dessa. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar David Y
    Hej David! Stort tack för den fina rekommendationen. Marcus har ett stort engagemang för allt som har med cykling att göra, det i kombination med naprapatens kunskaper om kroppen blir en bra paketlösning. Något som jag tolkar att du fick känna på. :)

Wenche S skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick jättebra hjälp med min onda fot och blev väldigt trevligt bemött! Läs mer
    2019-08-29 Friskvårdskollen svarar Wenche S
    Tack Wenche! Bemötandet är självklart en viktig del i behandlingen, det är roligt att du lyfter fram det och är nöjd. Tack för den fina rekommendationen!

Ulla L skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat som har löst mitt problem efter första träffen. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-29 Friskvårdskollen svarar Ulla L
    Hej Ulla! Så roligt att vi kunnat hitta en lösning så snabbt för ditt problem. Extra roligt att du ger oss ett så högt betyg och är nöjd. Stort tack!

Helena N skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat Bra, proffsig och kunnig Läs mer
    2019-08-28 Friskvårdskollen svarar Helena N
    Hej Helena! Vad roligt att du blev nöjd vid ditt senaste besök och stort tack för det fina omdömet.
  • 2019-08-23

Christer B skrev om Friskvårdskollen
    Mycket kunniga naprapater som också ger bra tips på vad som behöver tränas för att undvika problem. Läs mer
    2019-08-26 Friskvårdskollen svarar Christer B
    Tack Christer för fint omdöme och att du upplever oss kompetenta. Kompetens är en av våra hörnpelare tillsammans med bl engagemang.
  • 2019-08-19

Lasse P skrev om Friskvårdskollen
    Fick snabbt tid för behandling,behandlingen var utmärkt Läs mer
    2019-08-20 Friskvårdskollen svarar Lasse P
    Strålande Lasse! Kul att vi kunde hjälpa dig snabbt och att behandlingen motsvarade dina förväntningar. Tack för fint omdöme!
  • 2019-08-14

Anna U skrev om Friskvårdskollen
    Välkomnande, trevliga, tillmötesgående och kunniga! Läs mer
    2019-08-20 Friskvårdskollen svarar Anna U
    Hej Anna, stort tack för det fina omdömet! Full pott värmer och ger oss energi!

Bengt Anders H skrev om Friskvårdskollen
    Jag behövde hjälp av en kiropraktor med min onda axel. Problemet löstes med expertis på ett par veckor, till min stora glädje. Läs mer
    2019-08-21 Friskvårdskollen svarar Bengt Anders H
    Hej Bengt! Vad roligt att vi kunde hjälpa dig enligt dina förväntningar och stort tack för ditt fina betyg. Lycka till framöver!
  • Carolin S

2019-08-12

Carolin S skrev om Friskvårdskollen
    Är återkommande kund hos Johan Lind på Friskvårdskollen. Får alltid trevligt bemötande och snabba svar. Jag har besökt många naprapater och sjukgymnaster tidigare, men återkommer till Friskvårdskollen då jag tycker det ger riktigt bra resultat.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-21 Friskvårdskollen svarar Carolin S
    Hej Carolin! Vi blir alldeles varma av ditt översvallande beröm, stort tack! Vi ser till att Johan får ta del av din fina rekommendation och hoppas att han inte blir för mallig! :)

Ewa H skrev om Friskvårdskollen
    Seriösa och kunniga. Tar ens mål på allvar och bästa stället jag varit på för massage och naprapat. Läs mer
    2019-08-21 Friskvårdskollen svarar Ewa H
    Hej Ewa, vad glada vi blir för din fina rekommendation! Vi jobbar varje dag för att bli lite bättre än igår och ditt fina omdöme ger oss massor med energi att fortsätta! Stort tack!

Carin L skrev om Friskvårdskollen
    Har fått behandling av Johan med massage och naprapat. Har alltid fått superbra hjälp och Johan är en fantastisk trevlig och kunnig person som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-08-21 Friskvårdskollen svarar Carin L
    Vad roligt att höra! Stort tack för dina rekommendationer. Johan och hans kollegor kämpar varje dag med att ta hand om på bästa sätt. Önskar dig en fortsatt bra dag!
  • Philip Ö

2019-08-10

Philip Ö skrev om Friskvårdskollen
    Tid för behandling av överansträngning och stärkande övningar för att jämna ut vänster och höger sida Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Philip Ö
    Hej Philip! Tack för det fina betyget, hoppas övningarna hjälper dig att bli starkare och snabbare!
  • 2019-08-08

Jan F skrev om Friskvårdskollen
    Hade problem med knät efter marathon, fick massage och råd med övningar som hjälpte. Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Jan F
    Tack för det fina betyget Jan. Förhoppningsvis behöver du inte komma tillbaka till oss igen, men om behov uppstår är vi redo att ta hand om dig!

Kristina G skrev om Friskvårdskollen
    Professionellt bemötande och gott resultat - varje gång! Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Kristina G
    Tack Kristina, så roligt att höra att vi motsvarar dina förväntningar - varje gång. Vi tar ödmjukt emot det fina omdömet.

Johan V skrev om Friskvårdskollen
    Mycket kompetenta och engagerade i sitt bemötande. Efter ha gått till olika naprapater med knät så har jag nu hamnat rätt Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Johan V
    Hej Johan! Att du just nämner kompetens och engagemang i ditt omdöme värmer extra, då det är två av våra viktiga hörnpelare på kliniken. Stort tack för det fina betyget!
  • Patrik A

2019-08-07

Patrik A skrev om Friskvårdskollen
    Jag hade en låsning i ryggen. Natalie hjälpte mig att knåda upp knutorna.
    Jättenöjd :) Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Patrik A
    Hej Patrik, vad skönt att vi fick bukt med din låsning. Vi ser till att Natalie får ta del av ditt fina betyg! Tacka och bockar!
    Patrik A, Friskvårdskollen gillar detta

Ingmar F skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick hjälp med rehab av en skadad fot och Friskvårdskollen med Johan i spetsen gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-08-12 Friskvårdskollen svarar Ingmar F
    Hej Ingemar! Tackar ödmjukt för det fina omdömet, som vi skickar vidare till Johan. Så kul att höra att vi gjort ett fantastiskt jobb. Det stärker oss att kämpa vidare och bli lite bättre varje dag.
  • 2019-08-05

Per C skrev om Friskvårdskollen
    Rekommenderar alla att ta hjälp av friskvårdskollen! Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Per C
    Hej Per! Så roligt att du rekommenderar oss till alla. Det värmer och sporrar oss att kämpa ännu hårdare.
  • 2019-08-05

Jan K skrev om Friskvårdskollen
    Sökte hjälp för ryggen (typ ryggskott) och mina axlar (stelhet).
    FIck bra och nyttig hjälp. Oerhört kompetent och trevlig personal (Adam).

Dock upplevde jag det som ett problem att de inte är anslutna till försäkringskassan så att jag inte kan få hjälp med del av behandlingen från varken dom eller arbetsgivaren.

Avbröt därför mina besök. Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Jan K
    Hej Jan! Tack för din feedback och input. Kul att du varit så nöjd med oss.

Det stämmer som du skriver att Friskvårdskollen inte är anslutna till Försäkringskassan (Landstinget) då vi är en privat klinik. För oss som små är det svårt att uppfylla alla krav som Landstinget ställer.

Dock kan vi hjälpa till med sk. "fri förebyggande behandling och rehabilitering". Behandling hos naprapat som är avdragsgill för arbetsgivaren och skattefri för den anställde, om avtal finns mellan företaget och oss. Något vi självklart kan hjälpa till med.

Vi kan hjälpa till med de akuta problemen och sedan bistå med en behandlingsplan för att undvika att problem uppstår igen. Lycka till framöver!
  • 2019-08-01

Tudor C skrev om Friskvårdskollen
    Bra bemötande, kunnig, bra förståelse......... Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Tudor C
    Tack Tudor för toppbetyget, vi tar ödmjukt emot din rekommendation av oss!
  • 2019-07-31

Kerstin G skrev om Friskvårdskollen
    Naprapatbehandling och Pronatos.
    Utmärkt bemött och mycket kompetent naprapat, Johan Lind. Har även rekommenderat honom för andra. Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Kerstin G
    Hej Kerstin! Tack för de vänliga orden och roligt att du även fått hjälp av Pronatosmetoden. Vi ser till att Johan får ta del av din fina rekommendation, det kommer sporra honom.
  • 2019-07-31

Lena L skrev om Friskvårdskollen
    Köpte massage, blev trevligt o kunnigt bemött.
    Fick hjälp med mitt problem , har fått det de gånger jag har varit där.

Känner mig välkommen . Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Lena L
    Hej Lena, vad skönt att höra att du har fått den hjälp du velat och att ditt besök motsvarat dina förväntningar. Stort tack för toppenbetyget!
  • Emelie N

2019-07-31

Emelie N skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick hjälp med löpstegskorrigering, rehabövningar och massage efter lopp. Alltid superproffsigt bemötande och lyhörd behandling. De har otroligt kunnande om kropp och rörelse! Jag tvekar inte en sekund att rekommendera! Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Emelie N
    Hej Emelie! Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen och gör oss ännu mer sporrade att bli lite bättre varje dag! Glad sommar!
  • 2019-07-29

Annika H skrev om Friskvårdskollen
    Kompetent och trevlig perspnal Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Annika H
    Tack Annika! Full pott... 5/5 tackar vi ödmjukt för.
  • Magnus J

2019-07-29

Magnus J skrev om Friskvårdskollen
    Friskvårdskollen är bäst! De har hjälpt mig att uppnå mina bästa resultat och vara skadefri! Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Magnus J
    Härligt att höra Magnus och stort tack för ditt generösa omdöme! Det är en fröjd att få bidra, med det vi kan, i din träning och tävlande. Stort lycka till framöver!
  • 2019-07-29

Mikael W skrev om Friskvårdskollen
    Jag gick dit för att proaktivt förbättra min styrka för i första hand löpning men även cykling och simning och för att gå igenom kroppen för att se om jag hade några problem som behövde behandlas.

Fick en bra genomgång av min kropp och 3 grundövningar och ett förslag på hur jag skulle träna.

Övningarna kändes lite som om de gav samma program med övningar till de flesta som gick dit. De var bra övningar för att stärka de muskler jag antagligen behövde stärka men det kändes mindre individanpassat än jag förväntat mig.

Väl bemött av Johan som lyssnade och även gjorde en behandling som hjälpte. Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Mikael W
    Hej Mikael! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett sånt långt omdöme efter ditt besök. Vi tar din upplevelse på största allvar och försöker hela tiden blir lite bättre än igår.
  • 2019-07-27

Fredrik S skrev om Friskvårdskollen
    Naprapatbehandling. Bra behandling, bra tips och jag upplevde inget försök till att sälja på onödiga framtida behandlingar utan uppfattade det som ärliga råd om hur jag borde gå vidare. Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för högsta betyget i efter dit besök. Extra skönt att du uppfattade oss som ärliga och hade dig som patient i fokus.
  • Karolina F

2019-07-27

Karolina F skrev om Friskvårdskollen
    Gå inte till någon annan än bästa friskvårdskollen! ❤

Gick till ca 5 st kiropraktorer och naprapater under flera år och ingenting hjälpte.

Johan fick bukt på min stela nacke och rygg med mängder av knutar och låsningar.

Johan gav övningar för långsiktiga lösningar och hittade rätt punkter på direkten. Behöver inte längre oroa mig för spänningshuvudvärk eller värk längre 🙏🏼 Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Karolina F
    Oj! Vilket översvallande beröm! Stort tack för de fina orden som vi ödmjukt tar emot. Jättekul att höra att vi lyckats hjälpa dig så bra!
  • 2019-07-26

Kurt F skrev om Friskvårdskollen
    Sökte för ömmande och spända muskler i ländrygg och lår. Fick mycket bra behandling och blev bemött på ett välkomnande och professionellt sätt.
    Högsta betyg. Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Kurt F
    Hej Kurt! Tack för högsta betyg! Det är så viktigt för oss att du känner dig välkomnad och får ett proffsigt bemötande.

Titti F skrev om Friskvårdskollen
    Hade tidigare blivit hjälpt av naprapat på Multicenter i Sandviken, då jag hade en svår låsning i bäckenet.
    Följde sedan honom till Sthlm och Friskvårdskollen.
    Blev lika trevligt bemött där som i Sandviken.
    Kommer att fortsätta besöka Friskvårdskollen lite då och då, eftersom jag bor 20 mil därifrån måste jag planera in mina besök.😊 Läs mer
    2019-08-06 Friskvårdskollen svarar Titti F
    Hej Titti! Tack för att du tagit dig tid att skriva så vänligt om oss. Extra stolta blir vi att du väljer att resa så långt för att få hjälp.

Anita D skrev om Friskvårdskollen
    Bra behandling av kunnig naprapat Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Anita D
    Hej Anita! Härligt att höra, precis som det skall vara. Stort tack för högsta betyg.

Oskar S skrev om Friskvårdskollen
    Blev trevligt och professionellt bemött. 10/10 - rekommenderar! Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Oskar S
    Tack Oskar! Att t o m få 10/10 på en femgradig skala är verkligen inte illa. Vi är jätteglada för ditt fina omdöme, tack!
  • 2019-07-24

Michael B skrev om Friskvårdskollen
    Naprapatbehandling. Trevlig och kunnig personal. Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Michael B
    Tack Michael, så kul att höra att du fick en bra upplevelse. Tack för det högsta betyget, det värmer!
  • Gittan A

2019-07-24

Gittan A skrev om Friskvårdskollen
    Bästa stället för behandling. De går verkligen till botten med kunders problem eller jobbar på bästa sätt i förebyggande syfte.
    Jag har aldrig fått så bra hjälp någon annanstans rekommenderat flera jag känner och alla är så nöjda efteråt. Efter fått kramp i båda benen så kunde jag jag knapp gå och efter behandling var det som krampen aldrig hade hänt. Så jag rekommenderar verkligen Friskvårdskollen 💪 Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Gittan A
    Hej Gittan! Så fantastiskt kul att läsa om hur nöjd du är efter ditt besök. Det ger oss energi att bli ännu lite bättre varje dag. Att du som patient rekommenderar oss till andra är det bästa betyg vi kan få. Stort tack!
  • 2019-07-24

Henrik A skrev om Friskvårdskollen
    Ttcker att det gick smärtsamt bra. John Humble är inte så ödmjuk som man kan tror. Trevligt bemötande av Johan och Nathalie. Tog 40 min idrottsmassage. Läs mer
    2019-07-31 Friskvårdskollen svarar Henrik A
    Smärtsamt bra, var ett nytt omdöme... Tack för högsta betyg och att du kunnat få hjälp av någon av alla våra naprapater på Kungsholmen. 5/5, vi tackar ödmjukt!
  • 2019-07-22

Carin B skrev om Friskvårdskollen
    Toppen som alltid! Har fått så bra hjälp med övningar, olika stretch. Nu vet jag vad mina problem med kroppen kommer från och kan sakta göra något åt dem! Supertack! Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Carin B
    Tack Carin för det fina omdömet, det värmer. Lycka till med övingarna framöver.
  • 2019-07-22

Ann S skrev om Friskvårdskollen
    Tid hos Naprapat Adam Perski.
    Väldigt bra bemötande och han kändes väldigt professionel. Gav tips och råd om hur/vad jag kunde göra själv.
    Fick bra hjälp och blev till slut helt bra. Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Ann S
    Hej Ann! Tack för att du tar dig tid och ger Adam ett sånt fint omdöme. Vi är så glada att ha med honom i teamet i Kista.

Ulrika H skrev om Friskvårdskollen
    Har använt mig av både Startklar, Red cord-testobjekt ”vanlig ” behandling för krånglande hakning i höft. Alltigenom ett uppriktigt, nyfiket och proffesionnelt bemötande. Behandlingarna var till stor hjälp i mitt idrottsutövande Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Ulrika H
    Jättekul att höra Ulrika! Tackar ödmjukast för de vänliga orden och önskar dig lycka till i ditt fortsatta utövande.

Christoffer B skrev om Friskvårdskollen
    Otroligt duktiga. Varit där med akuta problem som de löst direkt. Som normalt tar fler besök hos andra. Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Christoffer B
    Hej Christoffer, tack för toppenomdömet! Extra roligt att höra att vi så snabbt kunnat få dig tillbaka på banan.

Anja W skrev om Friskvårdskollen
    Kollade igenom Friskvårdskollen o insåg att det inte var ngt för mig.//Anja Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Anja W
    Hej Anja! Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback. Om du vill, får du gärna delge mig i ett mail vad det var som inte vara något för dig, som vi kanske kan förbättra. Önskar dig en fortsatt bra sommar! Med vänlig hälsning magnus@friskvardskollen.se

Jonas T skrev om Friskvårdskollen
    Mycket trevligt bemötande. Upplevde att det fanns ett genuint engagemang för att hjälpa mig. Huruvida tipsen och övningarna jag fick gör att jag blir bättre får framtiden utvisa. Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Jonas T
    Tack Jonas! Engagemang är en av våra kritiska framgångsfaktorer och något vi ser som enormt viktig. Därför är det extra kul att du kände det från oss. Lycka till framöver!
  • 2019-07-18

Ann-catrine J skrev om Friskvårdskollen
    Jag kom till Friskvårdskollen för att få hjälp med diverse skador runt rygg och sätesmuskler som jag byggt upp under några år av hård löpning med fel löpteknik. Med stort engagemang och kunskap fick jag behandling och övningar som gjorde att jag nu kan springa igen. Jag är så tacksam! Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Ann-catrine J
    Supertack för de vänliga orden och det fina omdömet, det värmer verkligen och motiverar oss att bli ännu bättre! Tack!
  • 2019-07-18

Gunilla N skrev om Friskvårdskollen
    Besöket gav mig mera krafter och bättre rörelseförmåga. Jättebra.
    Jag kommer gå många gånger för att stärka upp mina fötter så att de kan hålla mig uppe på ett bättre sätt. Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Gunilla N
    Hej Gunilla! Vad glada vi blir att du blev så nöjd... du är självklart välkommen tillbaka! Vår förhoppning är dock att du kommer klara dig på egen hand med specifika övningar anpassade just för dig. Glad sommar!
  • 2019-07-17

Hans E skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick bra ghjälp med min rygg som jag kunde åka till Sydafrika och spela golf i tio dagar efter fyra behandlingar utan några problem 1 dag efter sist behandlingen Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Hans E
    Härligt att höra Hans! Golf är en tuff sport för ryggen, glädjande också att höra att du svarade så bra på behandlingen.
  • Andrea Z

2019-07-15

Andrea Z skrev om Friskvårdskollen
    Johan på friskvårdskollen är kunnig inom sitt område, han är genuint intresserad av kropp och hälsa och strävar alltid efter att erbjuda det bästa tänkbara. Jag sökte hjälp vid bland annat skador i samband med löpträning samt ryggsmärtor och begränsad rörlighet. Behandling för stunden men också proaktivt för långsiktigt förbättrad funktion och hälsa. Friskvårdskollen är grymma på idrottsrelaterad rehab och att förebygga skador. Kan varmt rekommendera Friskvårdskollen! Läs mer
    2019-07-23 Friskvårdskollen svarar Andrea Z
    Hej Andrea! Wow vilket översvallande beröm, stort tack! Vi jobbar ständigt på att bli lite bättre än dagen innan. Precis som våra ambitiösa patienter som vill lite bättre i sin sport, varje dag.

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm