Friskvårdskollen

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Friskvårdskollen!

Vi kan hjälpa dig med allt inom naprapati, friskvård, rehabilitering, träning och mycket mer.
Oavsett om du letar efter akut hjälp, eller om du har ett problem som kräver en långsiktig träningsplan så finns vi här för dig. Vill du istället ta din träning till nästa nivå så vet våra legitimerade naprapater precis vilken väg du ska gå. Genom att anpassa träningen specifikt för dig så kan du träna rätt - inte mera!

Går du runt och har ont i rygg, knä, nacke axlar eller liknande. Detta tycker vi är onödigt när hjälpen finns att få hos någon av våra kompetenta naprapater på Friskvårdskollen. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 141 kunder tycker om Friskvårdskollen

• 2020-06-12

Karin B skrev om Friskvårdskollen
    Jättebra besök!
    Koll, justering, massage, övningar både rörlighet och styrka som kommer göra mig till en bättre löpare! Tack! Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Karin B
    Hej Karin! Tack så mycket för det fantastiska omdömet. Det gläder oss mycket och vi är också övertygade att du kommer att komma ut som en ännu bättre löpare. Kämpa på!
  • 2020-06-10

Tinne A skrev om Friskvårdskollen
    Massage 60 minuter.
    Trevlig lokal, bra personal och skön massage Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Tinne A
    Hej Tinne, så kul att du fick en bra upplevelse! Stort tack för att du tar dig tid och delar med dig också. Starka rekommendationer är till stor hjälp för oss!
  • 2020-06-10

Anita G skrev om Friskvårdskollen
    Jag köpte en naprapattjänst och fick ett professionellt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Anita G
    Tack Anita! Så roligt att du lyfter fram bemötandet från ditt behandlingstillfälle. Det är något, som så klart, är jätteviktigt. Minst lika viktigt som själva resultatet!
  • 2020-06-08

Barbara J skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat Johan Lind har mycket kunskap om hur vi funkar.
    Behandlingen övergick allt vad jag har förväntat mig.
    Tack Johan! Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Barbara J
    Så roligt att läsa om ditt fina omdöme! Full pott kommer inte bara göra Johan extra glad och lite stolt, utan oss kollegor också. Stort tack för att du delar med dig!
  • 2020-06-08

Annika W skrev om Friskvårdskollen
    Jag sökte pga problem med en fot. Jag fick mycket professionellt bemötande och behandling. Förklaringen jag fick till mina besvär var logisk och skapade förtroende för behandlingen. Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Annika W
    Hej Annika! Vi tackar och bockar ödmjukt inför ditt fina omdöme. Att kunna förklara det vi gör i behandlingen är något vi lägger stor vikt vid. Det är så viktigt att få med er patienter på "resan" för att få er friska igen. Tack!
  • Luis D

2020-05-14

Luis D skrev om Friskvårdskollen
    Jag var på Friskvårdskollen i Kungsholmen och träffade Johan Lind där.
    Jag fick två Pronatos behandlingar och är mycket nöjd med resultaten. Läs mer
    2020-05-20 Friskvårdskollen svarar Luis D
    Hej Luis! Så roligt att du är mycket nöjd med Pronatosbehandlingen och gav oss det fina omdömet. Det värmer denna kalla majmånad.

Nicole S skrev om Friskvårdskollen
    Fick direkt hjälp med ont i bröstryggen och bra övningar att ta med hem! Läs mer
    2020-05-14 Friskvårdskollen svarar Nicole S
    Hej Nicole! Stort tack för att du tog dig tid att svara och samtidigt ge oss det fina omdömet. Det värmer denna kalla majdag :) Hoppas hemövningarna ger resultat.
    Nicole A, Friskvårdskollen gillar detta

Rana T skrev om Friskvårdskollen
    Mycket bra naprapat behandling Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Rana T
    Stort tack och bock Katja för din fullpoängare, så roligt att höra att höra du fick en bra behandling. Ha det bra!

Katja H skrev om Friskvårdskollen
    Behövde hjälp med besvär i min axel. Blev bemött väldigt väl och fick väldigt bra hjälp på plats men även rehabövningar att fortsätta med på egen hand. Mina förväntningar överträffades och jag hade rekommenderat friskvårdskollen till alla mina vänner. Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Katja H
    Tack Katja för ditt toppenomdöme! Så roligt att höra att vi t o m överträffade dina förväntningar! Att bli rekommenderad av nöjda patienter är ändå det bästa. :)
  • Stefan L

2020-05-13

Stefan L skrev om Friskvårdskollen
    Sökte för problem med foten och fick hjälp med det som gick att lösa samt god vägledning om vad nästa steg bör vara. Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Stefan L
    Hej Stefan! Tack för att du tog dig tid att ge ditt fina omdöme! Skönt att du fick den hjälp du behövde.

Christoffer T skrev om Friskvårdskollen
    Behövde en lokal naprapat pga problem med knä efter löpning.

Fick genomgående ett professionellt bemötande, personlig service och skräddarsytt rehab-program med uppföljning och utveckling.

Skulle absolut rekommendera till vänner & bekanta, och välj gärna den längre bokningen första gången så alla [dina] funderingar kan tas upp och bemötas till fullo [av Friskvårdskollen] för bästa möjliga förutsättning. Läs mer
    2020-05-12 Friskvårdskollen svarar Christoffer T
    Tack Christoffer! Vi bugar och bockar ödmjukt inför ditt fantastiska omdöme och utförliga beskrivning av dina besök. Upplevelser som din är den högsta belöningen för oss!

Anette L skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat/Massage behandling
    Mycket proffesionellt och informativt, god service och mkt bra bemötande Läs mer
    2020-05-12 Friskvårdskollen svarar Anette L
    Wow! Full pott! Tack Anette för ditt fina omdöme! Och inte minst att du väljer att lyfta fram ord som professionalism, informativt, god service och bra bemötande! Ord vi jobbar mycket med. Det är viktigt för oss att få med er på en resa mot att bli så bra ni kan.

Ludvig F skrev om Friskvårdskollen
    Proffsigt och trevligt. Idrottsmassagen tog bra. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Ludvig F
    Tack Ludvig för att du tog dig tid att svara och ge oss en sånt fint omdöme. Ja, idrottsmassagen är lite djupare och tuffare än den mer traditionella massagen. Roligt att höra att du uppskattade den!
  • Pia S

2020-05-11

Pia S skrev om Friskvårdskollen
    Fick jättebra hjälp med min hallux valgus tå, fick upp rörligheten och hjälp med problemen som den orsakat i hela benet upp mot höften ... fått jättebra rehabövningar som anpassats efter min förmåga. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Pia S
    Hej! Vad kul att höra och stort tack för ditt fina omdöme. Fortsätter du med övningarna slipper du förhoppningsvis komma tillbaka. Ha det gott!

Patricia J skrev om Friskvårdskollen
    Lite för spretig och stessad massage. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Patricia J
    Hej Patricia! Tack för att du tog dig tid att besvara vårt utskick och ge oss ditt omdöme. Först vill jag beklaga att din senaste upplevelse inte nådde upp till dina förväntningar. Feedback från våra patienter är till stor vikt för oss, då vi hela tiden strävar efter att bli lite bättre än dagen innan. Tveka inte att återkomma till mig om det är något jag kan göra.
  • 2020-02-14

Fredrik W skrev om Friskvårdskollen
    Jag bokade idrottsmassage hos naprapat John Humble. Han var proffsig och engagerad. Han hann även med att känna igenom mitt knä, som ömmat till och från, och kom med förslag på övningar.
    Hans kollega, Johan Lind, tittade in en kortis och kollade min fot och resonerade lite. Samma positiva engagemang där. Läs mer
    2020-02-14 Friskvårdskollen svarar Fredrik W
    Tack Fredrik! Det verkar verkligen som att du fick vår fulla uppmärksamhet under ditt besök, precis som det skall vara. Stort tack för det fina omdömet!
  • 2020-02-11

Paul S skrev om Friskvårdskollen
    Professionellt bemötande, trevligt och bra behandling och tips på rehab! Läs mer
    2020-02-14 Friskvårdskollen svarar Paul S
    Hej Paul och stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett sånt fint omdöme! Det du lyfter fram är det vi verkligen försöker leverera.
  • 2020-02-03

Jacob D skrev om Friskvårdskollen
    Superproffsig och stort engagemang i patienten. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Jacob D
    Så roligt att du upplever oss som proffsiga och engagerade. Det är två av våra värdeord som vi jobbar med internt i mötet med er patienter. Stort tack för att du tog dig tid att ge det fina betyget!
  • Patric T

2020-02-03

Patric T skrev om Friskvårdskollen
    Blev rådd av en granne efter jag inte fått tillräcklig hjälp hos flera olika naprapater under 3 års tid...
    Nu är vi nåt på spåren och det går i rasande takt åt rätt håll!
    Mer än nöjd med andra ord. Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Patric T
    Tack och bock Patric! Vad roligt att höra att vi har hittat en framgångsrik väg framåt och att du redan märker av förbättringar. Extra kul att du blev rekommenderad av en granne som uppenbarligen också är nöjd!
  • Karolina W

2020-02-02

Karolina W skrev om Friskvårdskollen
    Kunnig naprapat som tog sig tid till att klura ut varför jag har ont och efter det masserade och gav bra övningar som jag ska göra hemma för att bli bättre.
    Jag hade blivit rekommenderad Friskvårdskollen och de levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Karolina W
    Hej Karolina! Tack för det översvallande berömmet och omdömet! Vi är så tacksamma för att du tog dig tid att delge oss din upplevelse. Fortsätter du med övningarna så slipper du förhoppningsvis komma tillbaka... :) Trevlig helg!
  • 2020-01-13

Karin E skrev om Friskvårdskollen
    Behandling av hallux valgus.
    Blev bra bemött.
    Jag hade förväntningar men behandlingen överträffade allt jag trott det skulle innebära.
    På bara en timme förändrades mina problem med fötter till det bättre. Det var mycket mer och bättre hjälp än jag trodde var möjligt och jag är förvånad att jag inte rehabiliteras till den här typen av behandling tidigare eftersom jag sökt hjälp på vårdcentral tidigare. Läs mer
    2020-01-13 Friskvårdskollen svarar Karin E
    Hej Karin! Så roligt att höra, dels att du redan har blivit så mycket bättre, men också att vi lyckades att överträffa dina förväntningar. Stort tack för det fina omdömet!
    Karin E, Friskvårdskollen gillar detta
  • 2019-12-09

Gunnar B skrev om Friskvårdskollen
    Bra bemötande och mycket professionell hjälp! Läs mer
    2020-01-10 Friskvårdskollen svarar Gunnar B
    Hej Gunnar och god fortsättning! Det gläder oss mycket att du var så nöjd efter ditt besök. "Professionell" är ett av våra värdeord, på hur vi skall uppfattas. Tack för att du tog dig tid att svara.
  • 2019-12-09

Emma Kristina Björnsdotter S skrev om Friskvårdskollen
    jag fick napprapatbehandling för mina hälsenor, svårt att säga vad problemet är då det behöver göras ultraljud men känner mig ändå klokare Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Emma Kristina Björnsdotter S
    Hej Emma! Tack för din fina feedback, trots att vi inte lyckades komma i mål med din hälseneproblematik. Jag håller tummarna att du får ytterligare klarhet i din och kan komma vidare med rätt behandling.

Malin B skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat blev bra bemött o fick bra tips på övningar att göra hemmavid. Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Malin B
    Härligt att höra Malin att du fick ett bra bemötande. Tack också för det fina omdömet! Hoppas du hittar en bra rutin för dina hemövningar, då kommer du med största sannolikhet "slippa" komma tillbaka till oss. Även om du är mycket välkommen :)

Charlotta M skrev om Friskvårdskollen
    Fantastiskt bemötande - mycket proffsigt, trevligt och förtroendeingivande. Känner att jag är på god väg att äntligen få bukt på min löparskada! Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Charlotta M
    Wow! Så kul att höra och vilket översvallande betyg. Vi värdesätter verkligen att du upplevde oss som proffsiga och förtroendeingivande. Det är två av våra viktiga värdegrunder. Att vi sedan upplevs som trevlig är ju bra det med... :) Lycka till med rehaben!

Eva L skrev om Friskvårdskollen
    Lätt att hitta info om det jag sökte Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Eva L
    Härligt att höra Eva! I dagens samhälle, med ett överflöd av information, är det inte lätt för oss att navigera och nå ut. Extra kul att du hittade vad du sökte och stort tack för det fina omdömet!
  • 2019-12-06

Olivia G skrev om Friskvårdskollen
    fick tips och råd om fotstukning. kändes bra Läs mer
    2019-12-06 Friskvårdskollen svarar Olivia G
    Toppen Olivia! Precis som det skall vara. Tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-11-13

Elisabeth E skrev om Friskvårdskollen
    Johan trollar bort smärta och spänningar i min stela kropp och ger mig övningar för att bli starkare och smidigare. Läs mer
    2019-12-06 Friskvårdskollen svarar Elisabeth E
    Ja, ibland är det verkligen magi som Johan utför. Kul att du är så nöjd, det gläder oss alla på kliniken jättemycket. Trevlig helg!

Filippa S skrev om Friskvårdskollen
    Johan var strålande. Jag gillar verkligen att han förklarar vad han håller på med och varför han gör saker. Det märkes att han är jätteintresserad av sitt jobb och också av sina klienter och gärna vill att problemen ska försvinna. Flaggan i topp m a o. Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Filippa S
    Hej Filippa! Jag vet inte om jag vågar delge Johan detta fantastiska omdöme, han kanske blir odräglig... ;)

Tack så mycket för de fina orden det värmer och att du tog dig tid att dela med dig.

Maria H skrev om Friskvårdskollen
    Mycket trevligt och personligt bemötande samt kunnig personal. Fick bra hjälp med mina besvär - bra behandling och rehab-övningar. Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Maria H
    Tack Maria för att du ger oss ett sånt fint omdöme. Det gläder oss verkligen att du fick en sånt bra bemötande. Detta ger oss styrka att kämpa vidare!

Eva N skrev om Friskvårdskollen
    Hög kompetens, professionellt och vänligt bemötande Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Eva N
    Hej Eva! Så roligt att höra dina ord om din upplevelse. Just ord som professionell och kompetens är några av våra ledord. Att du dessutom känner dig vänligt bemött gör ju inte saken sämre ;) Stort tack!
  • 2019-10-30

Urban A skrev om Friskvårdskollen
    Mycket kompetent personal som lyssnar på dina behov och ser till att du som kund får den bästa lösningen på ditt problem. Kommer att besöka Friskvårdskollen igen:-) Läs mer
    2019-11-01 Friskvårdskollen svarar Urban A
    Hej Urban! Härligt att du är nöjd och gärna vill komma tillbaka. Vår förhoppning är dock att du med vår hjälp snart skall slippa :) Stort tack för det fina omdömet!
  • 2019-10-07

Katarina R skrev om Friskvårdskollen
    Mycket professionellt, kunnigt och vänligt bemötande. Läs mer
    2019-10-09 Friskvårdskollen svarar Katarina R
    Hej Katarina och tack för ditt fina omdöme. Att du just lyfter fram dessa tre egenskaper gällande ditt besök värmer extra. Det är precis så vi vill uppfattas. Stort tack!
  • Karin B

2019-10-05

Karin B skrev om Friskvårdskollen
    Har inte varit på besök än (24okt)
    Men hittills har allt varit ok Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Karin B
    Hej Karin! Vad skönt att höra att vi har skött oss hittills. Jag hoppas verkligen att vi motsvarar dina förväntningar även efter ditt besök! Varmt Välkommen!
  • 2019-10-05

Therese H skrev om Friskvårdskollen
    Var på 60 min konsultation pga långdragna löparrelaterade skador. Har tidigare träffat otaliga fysioterapeuter och naprapater men aldrig nånsin upplevt samma engagemang och kunnighet. Mycket proffsigt bemötande med en helhetssyn. Kan varmt rekommendera. Mvh Therese Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Therese H
    Ett jättestort TACK! för att du tagit dig tid att skriva detta fantastiska omdöme. Det värmer enormt mycket och ger oss massor med energi att förbättra oss lite hela tiden.

Per-Erik R skrev om Friskvårdskollen
    Bra, bemötande.
    Kunnig och seriös.

Inget att klaga på, man får rabatt om man är medlem på gymmet i samma hus. Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Per-Erik R
    Hej Per-Erik! Det gläder oss verkligen mycket att du upplevde oss som kunniga och seriösa samt att du fick ett bra bemötande. Det är jätteviktigt för oss som jobbar i en förtroendebransch. Stort tack för att du tog dig tid att dela din erfarenhet!

Kliniken ligger i gymet hos Actic i Kista på Torshamnsgränd 9.Dit är alla välkomna med sina problem.
  • Johan H

2019-10-03

Johan H skrev om Friskvårdskollen
    Proffsiga och engagerade! Blev bättre med mina problem direkt. Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Johan H
    Tack Johan! Härligt att höra att vi uppfattas som proffsiga och engagerade. Två egenskaper som vi verkligen jobbar hårt med. Stort tack för ditt fina betyg, det värmer!

Marlene W skrev om Friskvårdskollen
    Blev bra bemött och jag fick den hjälp som jag behövde. Kommer fortsätta med fler behandlingar Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Marlene W
    Hej Marlene! Tack för det fina betyget! Härligt att du fick den hjälp du behövde. Ibland kan man ju behöva lite hjälp på traven med att få kroppen att fungera som den skall.

Patrik S skrev om Friskvårdskollen
    Sökte för långvariga problem i ryggslut och ljumsken. Gptt på flera besök. Fått bra övningar att göra. Går på bra behandlingar med lyhörd och kunnig naprapat (Natalie Rec). Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Patrik S
    Hej och tack Patrik för ditt fina omdöme gällande vår kollega Natalie Rec. Vi försöker hela tiden se helheten och ge med övningar för att komma till rätta med de problem som våra patienter söker för. Natalie är just nu på Hawaii och tävlar i Ironman.

Sami N skrev om Friskvårdskollen
    Naprapati 40 min

Ryggbehandling + akupunktur

Fick en tydlig förståelse för min smärta på ett pedagogiskt vis av mitt besök och vad jag kan göra för att motverka den framöver. Läs mer
    2019-10-07 Friskvårdskollen svarar Sami N
    Hej Sami! Tack för ditt fina omdöme och rekommendationen. Jätteroligt att höra att vi fått med dig som patient på ett pedagogiskt sätt. Vi tycker det är mycket viktigt att du som patient får den förståelsen och följer med oss på resan för att bli av med ditt besvär.
  • 2019-09-18

Klara R skrev om Friskvårdskollen
    Smidig bokning, fantastiskt bemötande och behandlingen resulterade i omedelbar förbättring. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-18 Friskvårdskollen svarar Klara R
    Hej Klara! Härligt att läsa om ditt omdöme, verkligen inspirerande att höra att du var så nöjd efter ditt besök. Tack för att du tog dig tid till att ge oss feedback!
  • 2019-09-12

Linda H skrev om Friskvårdskollen
    Serviceminded, fick snabbt tid och kunnig naprapat. Läs mer
    2019-09-16 Friskvårdskollen svarar Linda H
    Hej och tack Linda! Härligt att vi kunde hjälpa dig på ett snabbt sätt. Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt fina omdöme, det sporrar oss!
  • 2019-09-12

Reza D skrev om Friskvårdskollen
    Duktiga naprapater som hittade roten till min ryggsmärta. Läs mer
    2019-09-16 Friskvårdskollen svarar Reza D
    Hej Reza och tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kommit till bukt med dina problem!
  • 2019-08-30

B M skrev om Friskvårdskollen
    Väldigt bra bemötande och kunnig naprapat. Aningen dyrare än andra, men fick tid samma dag. Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar B M
    Hej B-M och tack för ditt fina omdöme! Skönt att höra att du blev bra bemött och att du upplevde den naprapat som du träffade som kunnig. Vi försöker hela tiden se till att de håller sig uppdaterade och utbildade. Därav kanske ett något högre pris än andra.
  • Laila A

2019-08-30

Laila A skrev om Friskvårdskollen
    Fick hjälp med min Halux Valgus och det hjälpte utmärkt! Professionell och trevlig personal med stor kunskap. Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar Laila A
    Wow! Så roligt att vi kunde hjälpa dig på ett utmärkt sätt. Stort tack för det översvallande berömmet. Det kommer att framföras till mina kollegor.
  • 2019-08-29

David Y skrev om Friskvårdskollen
    Genomförde Functional bikefit med Marcus Lofjord. Genomgående toppenupplevelse med inställning av cykeln, genomgång av mål och ambitioner med cykeln, genomgång av skador m.m inkl behandling av dessa. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-12 Friskvårdskollen svarar David Y
    Hej David! Stort tack för den fina rekommendationen. Marcus har ett stort engagemang för allt som har med cykling att göra, det i kombination med naprapatens kunskaper om kroppen blir en bra paketlösning. Något som jag tolkar att du fick känna på. :)

Wenche S skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick jättebra hjälp med min onda fot och blev väldigt trevligt bemött! Läs mer
    2019-08-29 Friskvårdskollen svarar Wenche S
    Tack Wenche! Bemötandet är självklart en viktig del i behandlingen, det är roligt att du lyfter fram det och är nöjd. Tack för den fina rekommendationen!

Ulla L skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat som har löst mitt problem efter första träffen. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-29 Friskvårdskollen svarar Ulla L
    Hej Ulla! Så roligt att vi kunnat hitta en lösning så snabbt för ditt problem. Extra roligt att du ger oss ett så högt betyg och är nöjd. Stort tack!

Helena N skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat Bra, proffsig och kunnig Läs mer
    2019-08-28 Friskvårdskollen svarar Helena N
    Hej Helena! Vad roligt att du blev nöjd vid ditt senaste besök och stort tack för det fina omdömet.
  • 2019-08-23

Christer B skrev om Friskvårdskollen
    Mycket kunniga naprapater som också ger bra tips på vad som behöver tränas för att undvika problem. Läs mer
    2019-08-26 Friskvårdskollen svarar Christer B
    Tack Christer för fint omdöme och att du upplever oss kompetenta. Kompetens är en av våra hörnpelare tillsammans med bl engagemang.

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm