Friskvårdskollen

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Friskvårdskollen!

Vi kan hjälpa dig med allt inom naprapati, friskvård, rehabilitering, träning och mycket mer.
Oavsett om du letar efter akut hjälp, eller om du har ett problem som kräver en långsiktig träningsplan så finns vi här för dig. Vill du istället ta din träning till nästa nivå så vet våra legitimerade naprapater precis vilken väg du ska gå. Genom att anpassa träningen specifikt för dig så kan du träna rätt - inte mera!

Går du runt och har ont i rygg, knä, nacke axlar eller liknande. Detta tycker vi är onödigt när hjälpen finns att få hos någon av våra kompetenta naprapater på Friskvårdskollen. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 159 kunder tycker om Friskvårdskollen

• 2020-10-22

Åke Ragnar F skrev om Friskvårdskollen
    Den som behandlade mig var alltför självgod och självsäker och
    inte särdeles intresserad av min beskrivning av mina problem eller av hur jag upplevde hans behandling av dessa problem. Läs mer
    2020-10-23 Friskvårdskollen svarar Åke Ragnar F
    Hej Åke!

Stort tack för att du tar dig dig tid att ge oss dina insikter från ditt senaste besök. Det låter verkligen som en tråkig upplevelse. Det är alltid av yttersta vikt att vi lyssnar på patienten och får med denne på resan för att att kunna bli bra igen. Här har vi helt uppenbart falerat och för det ber jag verkligen om ursäkt.

Vi har interna möten där vi fångar upp synpunkter likt dina för att se till så att de inte upprepas framöver. Tveka inte att återkomma till mig med ytterligare synpunkter.

Med vänlig hälsning, Magnus Giertz, VD Friskvårdskollen.
  • 2020-10-20

Marika W skrev om Friskvårdskollen
    Proffsiga, ärliga och extremt kunniga. Läs mer
    2020-10-20 Friskvårdskollen svarar Marika W
    Hej Marika! Vi bockar och tackar ödmjukast för ditt toppbetyg. Det är extra roligt att du bl a upplever oss som extremt kunniga. Kompetens satsar vi mycket på och är något vi inte tummar på. Lycka till med alla dina äventyr!
  • Oskar L

2020-10-19

Oskar L skrev om Friskvårdskollen
    Trevligt bemötande, utmärkt service. Massage som hjälper! Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Oskar L
    Tack Oskar för att du delger oss hur du upplevde ditt besök samt att du ger oss ett sånt högt betyg. Att få input från alla våra patienter, oavsett om det är inom naprapati eller massage, är mycket uppskattat.

Monica M skrev om Friskvårdskollen
    Jag bokade tid för pronatos behandling. Utöver ett mycket trevligt bemötande så gav behandlingen verkligen resultat som gör att jag kan använda fötterna och musklerna i benen på ett mycket bättre sätt. Dessutom fick jag med mig träningsprogram för att jag ska kunna bibehålla resultatet.
    Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera detta!
    Monica Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Monica M
    Tack så hemskt mycket Monica för att du delar med dig av ditt besök hos oss. Vi tar detta till oss och sträcker lite extra på oss innan vi böjer oss över nästa patient. Rekommendationer från nöjda patienter är vår finaste utmärkelse. Stort tack!
  • Olle Å

2020-10-18

Olle Å skrev om Friskvårdskollen
    Haft problem med foten i många år. Varit hos diverse specialister, och det har hjälpt absolut inget. Hos Friskvårdskollen fick jag äntligen rätt behandling. I stort bra i foten, det efter två behandlingar. Rekommenderade en kompis dit också. Han hade haft problem i flera år och lagt nästan 25 tkr på olika behandlingar. Efter tre besök hos Friskvårdskollen är han i stort sätt bra. Mesta rekommendation jag någonsin har gett. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Olle Å
    Hej Olle! Du anar inte hur mycket det betyder för oss att du tagit dig tid att skriva ett sånt fint och utförligt omdöme om ditt upplevelse och behandling hos oss. Rekommendationer är det finaste kvitto vi kan få och att vi även kunnat hjälp din vän gör oss än mer motiverade och engagerade. Tack och bock!

Lena Birgitta R skrev om Friskvårdskollen
    Tack Johan för vänligt och proffsigt bemötande – och den onda foten är som borttrollad.
    Rekommenderar Friskvårdskollen varmt! Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Lena Birgitta R
    Stort tack själv för de vänliga orden och för den fina rekommendationen. Så roligt att höra att din onda fot är "borttrollad" också. Johan brukar berätta för oss andra om den magi han kan åstadkomma, vi häpnar! :)

Heidi H skrev om Friskvårdskollen
    Vänligt och professionellt. Mycket nöjd med besöket. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Heidi H
    Hej Heidi! Så kul med ditt högsta omdöme gällande ditt besök. Det värmer verkligen en dag som denna när det blåser kalla nordliga vindar utanför kliniken. Stort tack!

Lars Ola A skrev om Friskvårdskollen
    Var på ett besök. Blev noggrant undersökt av lyhörd naprapat. Sakligt, inga tvärsäkra uttalanden. Bra behandling och bra förslag på fortsatt rehab hemma. Följde råden och blev bättre. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Lars Ola A
    Tackar och bockar för ditt toppbetyg! Att lyssna, behandla men inte minst ge råd för egen rehabilitering hemma är mycket viktigt. Allt för att du skall slippa komma tillbaka.

Pia F skrev om Friskvårdskollen
    Naprapattjänst.
    Kunnig och med respekt.
    Företaget motsvarade mina förväntningar.
    Om du har problem sök till Friskvårdskollen. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Pia F
    Hej Pia! Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och rekommendationen av oss. Extra kul att du upplever oss som kompetenta! Kompetens är viktigt för oss och något vi satsar mycket på.

Ingrid Birgitta P skrev om Friskvårdskollen
    Hjälp med en krånglande fot. Bra behandling och egna uppgifter. Inte helt klar än. Men bättre. Trevlig naprapat med goda kunskaper.
    Tyvärr är det ju rätt dyrt. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Ingrid Birgitta P
    Hej Birgitta! Tack för återkopplingen efter ditt besök och att du gav oss ett sånt högt betyg. Vi har full förståelse och respekt för att en behandling innebär mycket pengar. Utrustning och utbildning för denna unika behandlingsmetod mot onda fötter, gör tyvärr att ett besök är dyrare än ett normalt naprapatbesök. Vi håller tummarna för att din fot blir mycket bättre.

Mie E skrev om Friskvårdskollen
    Fick jättebra hjälp med en ond fot. Utmärkt kompeten o trevligt bemötande. Uppfyllde förväntningarna helt.
    Ett minus för dyra P-böter då det är svårt att parkera o inte så kul att gå långt med en ond fot. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Mie E
    Hej Mie! Beklagar verkligen den tråkiga p-boten, så himla trist! Desto mer glädjande är det att du gav oss ett sånt fint omdöme för behandlingen av din onda fot och att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Stort tack!

Niklas H skrev om Friskvårdskollen
    Det är inget annat än mirakel som utförs här. Läs mer
    2020-10-19 Friskvårdskollen svarar Niklas H
    Hej Niklas! Stort tack för ditt mycket generösa omdöme. Det gläder oss jättemycket såklart och kan vi skapa lite mirakel i vardagen för våra patienter gör vi det mer än gärna.

Janet D skrev om Friskvårdskollen
    Jag träffar en naprapat som på ett fantastiskt sätt tagit sig an mitt "case". Har fått ett väldigt bra bemötande och eftersom mitt besök föranleddes av en rekommendation så visste jag att både företaget samt naprapaten skulle vara förstklassig.
    Är otroligt nöjd och tacksam över besöken på Friskvårdskollen. Läs mer
    2020-10-16 Friskvårdskollen svarar Janet D
    Hej och stort tack för ditt fantastiska omdöme. Nu blir min naprapatkollega extra glad och stolt.
  • 2020-08-23

Katarina V skrev om Friskvårdskollen
    Respektfullt, hjälpsamt och kompetent. Däremot avslutades relationen lite abrupt, jag förstod inte vare sig var jag var i min behandling eller vad jag skulle göra framåt. Läs mer
    2020-08-24 Friskvårdskollen svarar Katarina V
    Hej Katarina! Tack för att du tog dig tid att ge oss det fina omdömet samt feedback på hur vi kan bli än bättre i mötet med patienten. Det är yttersta vikt att ni är med på "resan" mot att bli bra, samt att vi kommunicerar på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Vi tar till oss dina synpunkter och kommer återkoppla till dig inom kort.
  • Tobias K

2020-08-23

Tobias K skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat. Professionellt bemötande, bra behandling. De känns väldigt seriösa och proffsiga. Läs mer
    2020-08-24 Friskvårdskollen svarar Tobias K
    Stort tack Tobias för ditt toppenomdöme! Det verkligen värmer och ger oss energi för att bli än bättre!
  • 2020-08-22

Karin N skrev om Friskvårdskollen
    Utmärkt.Går hos naprapat för att träna upp muskelstyrka o balans. Jag är född 1936 o tycker att det fungerar otroligt bra. Läs mer
    2020-08-24 Friskvårdskollen svarar Karin N
    Hej Karin! Vad härligt att höra att tycker det fungerar så bra. Att jobba förebyggande med rörlighet, kontroll/funktion, uthållighet samt styrka tycker vi är jätteviktigt. Tack för det fina omdömet!
  • 2020-08-21

Rushen Robin A skrev om Friskvårdskollen
    Rekommenderas starkt. Friskvårdskollen är väldigt bra Läs mer
    2020-08-21 Friskvårdskollen svarar Rushen Robin A
    Hej Robin! Tack för ditt superfina omdöme och rekommendation av Friskvårdskollen! Att få nöjda patienter, som sedan rekommenderar oss är så roligt. Det är vårt bränsle för att hela tiden vilja utvecklas.
  • 2020-08-21

Per-anders L skrev om Friskvårdskollen
    Kompetentvoch kunnig, inlyssnande och konkret i diagnos och åtgärder Läs mer
    2020-08-21 Friskvårdskollen svarar Per-anders L
    Hej Per-Anders! Tack för ditt fina omdöme. Att du bl a upplever oss som kompetenta värmer extra. Vi försöker hela tiden uppdatera och utbilda oss för att kunna leverera den bästa möjliga behandlingen. Tack!
  • 2020-06-12

Karin B skrev om Friskvårdskollen
    Jättebra besök!
    Koll, justering, massage, övningar både rörlighet och styrka som kommer göra mig till en bättre löpare! Tack! Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Karin B
    Hej Karin! Tack så mycket för det fantastiska omdömet. Det gläder oss mycket och vi är också övertygade att du kommer att komma ut som en ännu bättre löpare. Kämpa på!
  • 2020-06-10

Tinne A skrev om Friskvårdskollen
    Massage 60 minuter.
    Trevlig lokal, bra personal och skön massage Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Tinne A
    Hej Tinne, så kul att du fick en bra upplevelse! Stort tack för att du tar dig tid och delar med dig också. Starka rekommendationer är till stor hjälp för oss!
  • 2020-06-10

Anita G skrev om Friskvårdskollen
    Jag köpte en naprapattjänst och fick ett professionellt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Anita G
    Tack Anita! Så roligt att du lyfter fram bemötandet från ditt behandlingstillfälle. Det är något, som så klart, är jätteviktigt. Minst lika viktigt som själva resultatet!
  • 2020-06-08

Barbara J skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat Johan Lind har mycket kunskap om hur vi funkar.
    Behandlingen övergick allt vad jag har förväntat mig.
    Tack Johan! Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Barbara J
    Så roligt att läsa om ditt fina omdöme! Full pott kommer inte bara göra Johan extra glad och lite stolt, utan oss kollegor också. Stort tack för att du delar med dig!
  • 2020-06-08

Annika W skrev om Friskvårdskollen
    Jag sökte pga problem med en fot. Jag fick mycket professionellt bemötande och behandling. Förklaringen jag fick till mina besvär var logisk och skapade förtroende för behandlingen. Läs mer
    2020-06-15 Friskvårdskollen svarar Annika W
    Hej Annika! Vi tackar och bockar ödmjukt inför ditt fina omdöme. Att kunna förklara det vi gör i behandlingen är något vi lägger stor vikt vid. Det är så viktigt att få med er patienter på "resan" för att få er friska igen. Tack!
  • Luis D

2020-05-14

Luis D skrev om Friskvårdskollen
    Jag var på Friskvårdskollen i Kungsholmen och träffade Johan Lind där.
    Jag fick två Pronatos behandlingar och är mycket nöjd med resultaten. Läs mer
    2020-05-20 Friskvårdskollen svarar Luis D
    Hej Luis! Så roligt att du är mycket nöjd med Pronatosbehandlingen och gav oss det fina omdömet. Det värmer denna kalla majmånad.

Nicole S skrev om Friskvårdskollen
    Fick direkt hjälp med ont i bröstryggen och bra övningar att ta med hem! Läs mer
    2020-05-14 Friskvårdskollen svarar Nicole S
    Hej Nicole! Stort tack för att du tog dig tid att svara och samtidigt ge oss det fina omdömet. Det värmer denna kalla majdag :) Hoppas hemövningarna ger resultat.
    Nicole A, Friskvårdskollen gillar detta

Rana T skrev om Friskvårdskollen
    Mycket bra naprapat behandling Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Rana T
    Stort tack och bock Katja för din fullpoängare, så roligt att höra att höra du fick en bra behandling. Ha det bra!

Katja H skrev om Friskvårdskollen
    Behövde hjälp med besvär i min axel. Blev bemött väldigt väl och fick väldigt bra hjälp på plats men även rehabövningar att fortsätta med på egen hand. Mina förväntningar överträffades och jag hade rekommenderat friskvårdskollen till alla mina vänner. Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Katja H
    Tack Katja för ditt toppenomdöme! Så roligt att höra att vi t o m överträffade dina förväntningar! Att bli rekommenderad av nöjda patienter är ändå det bästa. :)
  • Stefan L

2020-05-13

Stefan L skrev om Friskvårdskollen
    Sökte för problem med foten och fick hjälp med det som gick att lösa samt god vägledning om vad nästa steg bör vara. Läs mer
    2020-05-13 Friskvårdskollen svarar Stefan L
    Hej Stefan! Tack för att du tog dig tid att ge ditt fina omdöme! Skönt att du fick den hjälp du behövde.

Christoffer T skrev om Friskvårdskollen
    Behövde en lokal naprapat pga problem med knä efter löpning.

Fick genomgående ett professionellt bemötande, personlig service och skräddarsytt rehab-program med uppföljning och utveckling.

Skulle absolut rekommendera till vänner & bekanta, och välj gärna den längre bokningen första gången så alla [dina] funderingar kan tas upp och bemötas till fullo [av Friskvårdskollen] för bästa möjliga förutsättning. Läs mer
    2020-05-12 Friskvårdskollen svarar Christoffer T
    Tack Christoffer! Vi bugar och bockar ödmjukt inför ditt fantastiska omdöme och utförliga beskrivning av dina besök. Upplevelser som din är den högsta belöningen för oss!

Anette L skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat/Massage behandling
    Mycket proffesionellt och informativt, god service och mkt bra bemötande Läs mer
    2020-05-12 Friskvårdskollen svarar Anette L
    Wow! Full pott! Tack Anette för ditt fina omdöme! Och inte minst att du väljer att lyfta fram ord som professionalism, informativt, god service och bra bemötande! Ord vi jobbar mycket med. Det är viktigt för oss att få med er på en resa mot att bli så bra ni kan.

Ludvig F skrev om Friskvårdskollen
    Proffsigt och trevligt. Idrottsmassagen tog bra. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Ludvig F
    Tack Ludvig för att du tog dig tid att svara och ge oss en sånt fint omdöme. Ja, idrottsmassagen är lite djupare och tuffare än den mer traditionella massagen. Roligt att höra att du uppskattade den!
  • Pia S

2020-05-11

Pia S skrev om Friskvårdskollen
    Fick jättebra hjälp med min hallux valgus tå, fick upp rörligheten och hjälp med problemen som den orsakat i hela benet upp mot höften ... fått jättebra rehabövningar som anpassats efter min förmåga. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Pia S
    Hej! Vad kul att höra och stort tack för ditt fina omdöme. Fortsätter du med övningarna slipper du förhoppningsvis komma tillbaka. Ha det gott!

Patricia J skrev om Friskvårdskollen
    Lite för spretig och stessad massage. Läs mer
    2020-05-11 Friskvårdskollen svarar Patricia J
    Hej Patricia! Tack för att du tog dig tid att besvara vårt utskick och ge oss ditt omdöme. Först vill jag beklaga att din senaste upplevelse inte nådde upp till dina förväntningar. Feedback från våra patienter är till stor vikt för oss, då vi hela tiden strävar efter att bli lite bättre än dagen innan. Tveka inte att återkomma till mig om det är något jag kan göra.
  • 2020-02-14

Fredrik W skrev om Friskvårdskollen
    Jag bokade idrottsmassage hos naprapat John Humble. Han var proffsig och engagerad. Han hann även med att känna igenom mitt knä, som ömmat till och från, och kom med förslag på övningar.
    Hans kollega, Johan Lind, tittade in en kortis och kollade min fot och resonerade lite. Samma positiva engagemang där. Läs mer
    2020-02-14 Friskvårdskollen svarar Fredrik W
    Tack Fredrik! Det verkar verkligen som att du fick vår fulla uppmärksamhet under ditt besök, precis som det skall vara. Stort tack för det fina omdömet!
  • 2020-02-11

Paul S skrev om Friskvårdskollen
    Professionellt bemötande, trevligt och bra behandling och tips på rehab! Läs mer
    2020-02-14 Friskvårdskollen svarar Paul S
    Hej Paul och stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett sånt fint omdöme! Det du lyfter fram är det vi verkligen försöker leverera.
  • 2020-02-03

Jacob D skrev om Friskvårdskollen
    Superproffsig och stort engagemang i patienten. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Jacob D
    Så roligt att du upplever oss som proffsiga och engagerade. Det är två av våra värdeord som vi jobbar med internt i mötet med er patienter. Stort tack för att du tog dig tid att ge det fina betyget!
  • Patric T

2020-02-03

Patric T skrev om Friskvårdskollen
    Blev rådd av en granne efter jag inte fått tillräcklig hjälp hos flera olika naprapater under 3 års tid...
    Nu är vi nåt på spåren och det går i rasande takt åt rätt håll!
    Mer än nöjd med andra ord. Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Patric T
    Tack och bock Patric! Vad roligt att höra att vi har hittat en framgångsrik väg framåt och att du redan märker av förbättringar. Extra kul att du blev rekommenderad av en granne som uppenbarligen också är nöjd!
  • Karolina W

2020-02-02

Karolina W skrev om Friskvårdskollen
    Kunnig naprapat som tog sig tid till att klura ut varför jag har ont och efter det masserade och gav bra övningar som jag ska göra hemma för att bli bättre.
    Jag hade blivit rekommenderad Friskvårdskollen och de levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-07 Friskvårdskollen svarar Karolina W
    Hej Karolina! Tack för det översvallande berömmet och omdömet! Vi är så tacksamma för att du tog dig tid att delge oss din upplevelse. Fortsätter du med övningarna så slipper du förhoppningsvis komma tillbaka... :) Trevlig helg!
  • 2020-01-13

Karin E skrev om Friskvårdskollen
    Behandling av hallux valgus.
    Blev bra bemött.
    Jag hade förväntningar men behandlingen överträffade allt jag trott det skulle innebära.
    På bara en timme förändrades mina problem med fötter till det bättre. Det var mycket mer och bättre hjälp än jag trodde var möjligt och jag är förvånad att jag inte rehabiliteras till den här typen av behandling tidigare eftersom jag sökt hjälp på vårdcentral tidigare. Läs mer
    2020-01-13 Friskvårdskollen svarar Karin E
    Hej Karin! Så roligt att höra, dels att du redan har blivit så mycket bättre, men också att vi lyckades att överträffa dina förväntningar. Stort tack för det fina omdömet!
    Karin E, Friskvårdskollen gillar detta
  • 2019-12-09

Gunnar B skrev om Friskvårdskollen
    Bra bemötande och mycket professionell hjälp! Läs mer
    2020-01-10 Friskvårdskollen svarar Gunnar B
    Hej Gunnar och god fortsättning! Det gläder oss mycket att du var så nöjd efter ditt besök. "Professionell" är ett av våra värdeord, på hur vi skall uppfattas. Tack för att du tog dig tid att svara.
  • 2019-12-09

Emma Kristina Björnsdotter S skrev om Friskvårdskollen
    jag fick napprapatbehandling för mina hälsenor, svårt att säga vad problemet är då det behöver göras ultraljud men känner mig ändå klokare Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Emma Kristina Björnsdotter S
    Hej Emma! Tack för din fina feedback, trots att vi inte lyckades komma i mål med din hälseneproblematik. Jag håller tummarna att du får ytterligare klarhet i din och kan komma vidare med rätt behandling.

Malin B skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat blev bra bemött o fick bra tips på övningar att göra hemmavid. Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Malin B
    Härligt att höra Malin att du fick ett bra bemötande. Tack också för det fina omdömet! Hoppas du hittar en bra rutin för dina hemövningar, då kommer du med största sannolikhet "slippa" komma tillbaka till oss. Även om du är mycket välkommen :)

Charlotta M skrev om Friskvårdskollen
    Fantastiskt bemötande - mycket proffsigt, trevligt och förtroendeingivande. Känner att jag är på god väg att äntligen få bukt på min löparskada! Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Charlotta M
    Wow! Så kul att höra och vilket översvallande betyg. Vi värdesätter verkligen att du upplevde oss som proffsiga och förtroendeingivande. Det är två av våra viktiga värdegrunder. Att vi sedan upplevs som trevlig är ju bra det med... :) Lycka till med rehaben!

Eva L skrev om Friskvårdskollen
    Lätt att hitta info om det jag sökte Läs mer
    2019-12-09 Friskvårdskollen svarar Eva L
    Härligt att höra Eva! I dagens samhälle, med ett överflöd av information, är det inte lätt för oss att navigera och nå ut. Extra kul att du hittade vad du sökte och stort tack för det fina omdömet!
  • 2019-12-06

Olivia G skrev om Friskvårdskollen
    fick tips och råd om fotstukning. kändes bra Läs mer
    2019-12-06 Friskvårdskollen svarar Olivia G
    Toppen Olivia! Precis som det skall vara. Tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-11-13

Elisabeth E skrev om Friskvårdskollen
    Johan trollar bort smärta och spänningar i min stela kropp och ger mig övningar för att bli starkare och smidigare. Läs mer
    2019-12-06 Friskvårdskollen svarar Elisabeth E
    Ja, ibland är det verkligen magi som Johan utför. Kul att du är så nöjd, det gläder oss alla på kliniken jättemycket. Trevlig helg!

Filippa S skrev om Friskvårdskollen
    Johan var strålande. Jag gillar verkligen att han förklarar vad han håller på med och varför han gör saker. Det märkes att han är jätteintresserad av sitt jobb och också av sina klienter och gärna vill att problemen ska försvinna. Flaggan i topp m a o. Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Filippa S
    Hej Filippa! Jag vet inte om jag vågar delge Johan detta fantastiska omdöme, han kanske blir odräglig... ;)

Tack så mycket för de fina orden det värmer och att du tog dig tid att dela med dig.

Maria H skrev om Friskvårdskollen
    Mycket trevligt och personligt bemötande samt kunnig personal. Fick bra hjälp med mina besvär - bra behandling och rehab-övningar. Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Maria H
    Tack Maria för att du ger oss ett sånt fint omdöme. Det gläder oss verkligen att du fick en sånt bra bemötande. Detta ger oss styrka att kämpa vidare!

Eva N skrev om Friskvårdskollen
    Hög kompetens, professionellt och vänligt bemötande Läs mer
    2019-11-12 Friskvårdskollen svarar Eva N
    Hej Eva! Så roligt att höra dina ord om din upplevelse. Just ord som professionell och kompetens är några av våra ledord. Att du dessutom känner dig vänligt bemött gör ju inte saken sämre ;) Stort tack!
  • 2019-10-30

Urban A skrev om Friskvårdskollen
    Mycket kompetent personal som lyssnar på dina behov och ser till att du som kund får den bästa lösningen på ditt problem. Kommer att besöka Friskvårdskollen igen:-) Läs mer
    2019-11-01 Friskvårdskollen svarar Urban A
    Hej Urban! Härligt att du är nöjd och gärna vill komma tillbaka. Vår förhoppning är dock att du med vår hjälp snart skall slippa :) Stort tack för det fina omdömet!
    Friskvårdskollen gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte