Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Friskvårdskollen

Friskvårdskollen

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Friskvårdskollen!

Vi kan hjälpa dig med allt inom naprapati, friskvård, rehabilitering, träning och mycket mer.
Oavsett om du letar efter akut hjälp, eller om du har ett problem som kräver en långsiktig träningsplan så finns vi här för dig. Vill du istället ta din träning till nästa nivå så vet våra legitimerade naprapater precis vilken väg du ska gå. Genom att anpassa träningen specifikt för dig så kan du träna rätt - inte mera!

Går du runt och har ont i rygg, knä, nacke axlar eller liknande. Detta tycker vi är onödigt när hjälpen finns att få hos någon av våra kompetenta naprapater på Friskvårdskollen. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 61 kunder tycker om Friskvårdskollen

• 2019-07-22

Carin B skrev om Friskvårdskollen
    Toppen som alltid! Har fått så bra hjälp med övningar, olika stretch. Nu vet jag vad mina problem med kroppen kommer från och kan sakta göra något åt dem! Supertack! Läs mer
  • 2019-07-22

Ann S skrev om Friskvårdskollen
    Tid hos Naprapat Adam Perski.
    Väldigt bra bemötande och han kändes väldigt professionel. Gav tips och råd om hur/vad jag kunde göra själv.
    Fick bra hjälp och blev till slut helt bra. Läs mer

Ulrika H skrev om Friskvårdskollen
    Har använt mig av både Startklar, Red cord-testobjekt ”vanlig ” behandling för krånglande hakning i höft. Alltigenom ett uppriktigt, nyfiket och proffesionnelt bemötande. Behandlingarna var till stor hjälp i mitt idrottsutövande Läs mer

Christoffer B skrev om Friskvårdskollen
    Otroligt duktiga. Varit där med akuta problem som de löst direkt. Som normalt tar fler besök hos andra. Läs mer

Anja W skrev om Friskvårdskollen
    Kollade igenom Friskvårdskollen o insåg att det inte var ngt för mig.//Anja Läs mer

Jonas T skrev om Friskvårdskollen
    Mycket trevligt bemötande. Upplevde att det fanns ett genuint engagemang för att hjälpa mig. Huruvida tipsen och övningarna jag fick gör att jag blir bättre får framtiden utvisa. Läs mer
  • 2019-07-18

Ann-catrine J skrev om Friskvårdskollen
    Jag kom till Friskvårdskollen för att få hjälp med diverse skador runt rygg och sätesmuskler som jag byggt upp under några år av hård löpning med fel löpteknik. Med stort engagemang och kunskap fick jag behandling och övningar som gjorde att jag nu kan springa igen. Jag är så tacksam! Läs mer
  • 2019-07-18

Gunilla N skrev om Friskvårdskollen
    Besöket gav mig mera krafter och bättre rörelseförmåga. Jättebra.
    Jag kommer gå många gånger för att stärka upp mina fötter så att de kan hålla mig uppe på ett bättre sätt. Läs mer
  • 2019-07-17

Hans E skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick bra ghjälp med min rygg som jag kunde åka till Sydafrika och spela golf i tio dagar efter fyra behandlingar utan några problem 1 dag efter sist behandlingen Läs mer
  • Andrea Z

2019-07-15

Andrea Z skrev om Friskvårdskollen
    Johan på friskvårdskollen är kunnig inom sitt område, han är genuint intresserad av kropp och hälsa och strävar alltid efter att erbjuda det bästa tänkbara. Jag sökte hjälp vid bland annat skador i samband med löpträning samt ryggsmärtor och begränsad rörlighet. Behandling för stunden men också proaktivt för långsiktigt förbättrad funktion och hälsa. Friskvårdskollen är grymma på idrottsrelaterad rehab och att förebygga skador. Kan varmt rekommendera Friskvårdskollen! Läs mer
  • 2019-07-15

Johan A skrev om Friskvårdskollen
    Jag sökte behandling för kramp i vaderna. Fick en behandling som i sig kanske inte gav så mycket, men tipsen jag fick gällande gång- och löpteknik var jättebra - och jag har mindre problem med vaderna.

Jag fick ett trevligt och engagerat bemötande.

Jag hade inte så stora förväntningar, men hade fått en personlig rekommendation så jag gav det en chans.

På det hela väldigt positiv!!! Läs mer
  • Marie C

2019-07-15

Marie C skrev om Friskvårdskollen
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-07-12

Magnus C skrev om Friskvårdskollen
    Naprapati
    Mycket väl bemött
    Över förväntan Läs mer
  • Jonas W

2019-07-12

Jonas W skrev om Friskvårdskollen
    Min tid hos Johan Lind har gjort knät bra igen så att jag idag kan springa, åka skidor och spela padel.

För två år sedan kunde jag knappt gå pga min Bursit..

Men programmet har varit tufft och Johan har verkligen propsat hur jag hela tiden skall följa detta.

/Jonas Läs mer
  • 2019-07-12

Carina N skrev om Friskvårdskollen
    Känslan när jag gick därifrån på moln säger allt. Rekommenderar till alla som jag känner som har ont i fötterna Läs mer

Lena R skrev om Friskvårdskollen
    Har tagit massage. Mycket nöjd inte bara med massagen utan också bra träningstips för att förebygga. Trevliga och fräscht. Även bra samtal om stress och arbete. Har rekommenderat dem till flera på kontoret. Läs mer

Ulla K skrev om Friskvårdskollen
    Kompetent personal och bra bemötande. Jag kommer gå dit igen vid behov. Läs mer

Anna O skrev om Friskvårdskollen
    Väldigt hjälpsam å bra hjälp - behandling i kombo med bra träningsövningar! Läs mer
  • 2019-07-10

Alexandra M skrev om Friskvårdskollen
    hej
    Inte bra att ni byter ut Naprapaterna i Kista - inom loppet på ca 7 månader hade jag 3 st olika Naprapater.

Behöver förklara om igen mina problem Läs mer
  • 2019-07-08

Natalie W skrev om Friskvårdskollen
    Riktigt proffsiga, perfekt för mig som löptränar! Läs mer
  • 2019-07-08

Pia L skrev om Friskvårdskollen
    Har besök Friskvårdskollen sen starten. Johan har hjälpt mig allt från ryggproblem, löpning å peppat mig att börja träna. Nathalie hjälpte mig med min ryggskott. Är alltid nöjd oavsett vem som behandlar mig. Super service Läs mer
  • Anton W

2019-07-07

Anton W skrev om Friskvårdskollen
    Jag var på bikefit, fick bra hjälp och cykeln känns mycket bvättre och snabbare efter bikefiten. Läs mer
  • 2019-07-04

Karolina H skrev om Friskvårdskollen
    Friskvårdskollen har med sin duktiga personal hjälpt mig med allt från att bli av med ryggskott till att bli redo för Marathonlopp. Läs mer
  • 2019-07-03

Kenneth E skrev om Friskvårdskollen
    Bike fit. Andra gången. Mycket bra bemött båda gångerna. Rätt höga förväntningar för har hört bara bra om just Bike fit här.

Enda som inte funkade riktigt var att jag sa till om att jag fick ont i fötterna. Men tyckte inte att det togs upp. Även andra gången.
    Har fortfarande samma problem.

Annars bara bra att säga. Kommer gärna tillbaks igen. Läs mer
  • Johan K

2019-07-01

Johan K skrev om Friskvårdskollen
    Jag har gått hit i flera år för naprapati och jag är jättenöjd. När jag började så hade jag gått till en annan naprapat och det kändes inte som att några framsteg gjordes.

Johan lyckades lista ut vad som var fel och jag fick träningsscheman som jag följde och äntligen blev jag bättre.

Nu är jag bara på besök ibland för små skavanker och jag tycker att de är fantastiskt trevliga och duktiga och jag rekommenderar Friskvårdskollen varmt till alla som letar efter duktiga naprapater. Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Johan K
    God morgon Johan! Det du skriver är så himla roligt att höra. Det är precis detta vi brinner och lever för. Att kunna hjälpa individen där den befinner sig, för att sedan flytta hen framåt. Eller som naprapat Johan brukar säga - "vår väg mot dina mål".
  • Gregory S

2019-07-01

Gregory S skrev om Friskvårdskollen
    Råkade ut för akut ryggskott och fick både tid och behandling mycket snabbt. Trevligt och engagerat bemötande kombinerat med bra behandling och egna övningar fick ordning på mig mycket snabbt! Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Gregory S
    Hej Gregory! Härligt att höra! Vi försöker hela tiden ge både snabb akut hjälp, liksom långsiktig hjälp att nå sina olika mål. Oavsett vilket behov du har, är det bra att du fick egna övningar så att du inte skall behöva komma tillbaka... om du inte vill :)
  • 2019-07-01

Yvonne M skrev om Friskvårdskollen
    Bästa naprapaterna som går att hitta
    ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • 2019-06-29

Kristina S skrev om Friskvårdskollen
    Har varit och tre olika naprapater med löparrelaterade skador! Har varit nöjd med alla. De är kunniga, lyhörda och ser verkligen till att hjälpa med problem dom jag haft. Har fått både rehab och hjälp med att förebygga skador! Johan är den som jag oftast kommer tillbaka till som jag ser som oerhört duktig. Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Kristina S
    Tack Kristina, så kul att du känner förtroende för oss och ger oss detta fina beröm. Extra glädjande att du fått bra hjälp med det förebyggande arbetet också. Glad sommar!
  • 2019-06-29

Johan K skrev om Friskvårdskollen
    Proffsigt bemötande och väldigt duktiga. Vill man få ut max av sin träning eller har problem med en idrottsskada är det till Friskvårdskollen man ska vända sig. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Johan K
    Vilket översvallande beröm, stort tack! Vi lovar att förvalta förtroendet med största varsamhet framöver.
  • 2019-06-28

Jan-Åke S skrev om Friskvårdskollen
    Behandling av rygg
    Väldigt trevligt bemötande och omhändertagande.
    Fick bra förklarat vad som kan orsaka problemen.
    Skall genomföra fler behandlingar varför jag i nuläget inte kan uttala mig om vilket resultat som uppnås med behandlingen. Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Jan-Åke S
    Hej Jan-Åke! Tack för att du tog dig tid att skriva detta fina omdöme. Vi gläds åt att du känner att du fick bra förklaringar av ditt problem. Snart är du starkare än någonsin!
  • 2019-06-27

Hans G skrev om Friskvårdskollen
    Snabba åtgärder
    Proffesionellt agerande
    Kunniga & duktiga
    Toppklass Läs mer
    2019-07-02 Friskvårdskollen svarar Hans G
    Hej Hans! Roligt med ditt fina omdöme, det sporrar oss. Stort tack :)

Roland K skrev om Friskvårdskollen
    Gjorde en hälsoundersökning tidigare i vår. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Roland K
    Hej Roland! Tack för att du tog dig tid och gav oss det fina omdömet. Glad sommar!

Erik A skrev om Friskvårdskollen
    Jag fick suverän hjälp och behandling av Johan Lind när jag hade brutit axeln och spräck knäskålen vid en arbetsplatsolycka 2014. Dessutom hade jag extrem tur med "resorna" till Friskvårdskollen - jag bor nämligen i samma hus på Gjörwellsgatan ...
    Stort Tack än en gång!
    Erik Amkoff Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Erik A
    Hej Erik! Vad skönt att det verkar ha gått bra efter din arbetsplatsolycka och att du fick god hjälp av Johan. Ibland är det en fördel att hjälpen finns så nära. :)

Cecilia M skrev om Friskvårdskollen
    Bra, kunniga och engagerade naprapater. Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Cecilia M
    Hej Cecilia! Tack och bock för de fina orden och att du tog dig tid att ge oss den fina rekommendationen. Det glädjer oss mycket. Vi önskar dig en glad sommar!

Karin H skrev om Friskvårdskollen
    Naprapatbehandling för problem med hamstrings. Bra bemötande och engagerad naprapat. Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Karin H
    Hej Karin! Bemötandet och engagemanget är två av våra viktigaste hörnpelare, det glädjer oss att du lyfter fram just dessa. Tack för ditt omdöme!
  • 2019-06-23

Sixten G skrev om Friskvårdskollen
    Innebandymålvakt med led- och muskelproblem behandlades av Friskvårdskollen. Bra bemötande, vi fick träna på rörelser som vi sedan gjorde hemma. Bra uppföljning och snabba svar via mejl. Efter första besöket var skillnaden enorm. Nu kör vi underhållande träning och har alltid möjlighet att få hjälp eller råd vid behov. Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Sixten G
    Hej Sixten! Härligt att höra att du kör underhållande träning, då slipper du förhoppningsvis komma tillbaka. Nära och snabb kontakt med dig som patient och träningsprogram är viktigt för oss, kul att det ger resultat. Glad sommar!
  • 2019-06-22

Jonas M skrev om Friskvårdskollen
    Duktiga på att hitta orsaken till smärtan och behandla den.
    Korta väntetider Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Jonas M
    Hej Jonas! Härligt att höra att du blev väl omhändertagen när du kom för behandling av ditt problem. Ibland kan vi även ordna snabba tider. Glad sommar!
  • 2019-06-20

Anette O skrev om Friskvårdskollen
    Kunnig o engagerad personal....................... Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Anette O
    Hej Anette! Engagemang är en av våra viktigaste hörnpelare, extra kul att du lyfter fram det i ditt omdöme. Om du sedan möter en kunnig naprapat gör det ju inget :) Tack och glad sommar!
  • 2019-06-20

Cecilia M skrev om Friskvårdskollen
    Mycket professionell och kunnig personal! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-25 Friskvårdskollen svarar Cecilia M
    Wow! Tack Cecilia för den fina rekommendationen, det värmer i det fina sommarvädret. Glad sommar!
  • 2019-06-18

Anna O skrev om Friskvårdskollen
    Naprapattjänst för knä.

Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-06-18 Friskvårdskollen svarar Anna O
    Hej Anna! Tack och bock för fint omdöme. :)
  • 2019-06-18

Fredric B skrev om Friskvårdskollen
    Trevligt bemötande och noggrann undersökning. Läs mer
    2019-06-18 Friskvårdskollen svarar Fredric B
    Hej Fredrik, jätteroligt att du blev så nöjd! Vi försöker bli lite bättre varje dag och kommer se till att fortsätta förmedla den upplevelsen till kommande patienter. Ha en bra dag!
  • 2019-06-17

Eva J skrev om Friskvårdskollen
    Mycket bra bemötande, positivt och uppriktigt engagerat Läs mer
    2019-06-18 Friskvårdskollen svarar Eva J
    Vad roligt Eva att du känner dig väl bemött och omhändertagen! En av våra hörnpelare är just engagemang. Tack för att du tog dig tid att svara och ha en bra dag!
  • Magnus L

2019-06-17

Magnus L skrev om Friskvårdskollen
    Mycket professionell behandling med bra resultat som i sin tur gjorde att jag kunde genomföra hela Ragnar Relay Ultra. Läs mer
    2019-06-17 Friskvårdskollen svarar Magnus L
    Wow Magnus! Grymt kul och stort grattis till en imponerande prestation! Tack också för det fina omdömet.
  • 2019-06-17

Stefan S skrev om Friskvårdskollen
    Massage
    Bra bemötande
    Enligt förväntan
    Bra och smidigt Läs mer
    2019-06-17 Friskvårdskollen svarar Stefan S
    Tack Stefan för det fina omdömet och att du tog dig tid att svara. Det är grymt stimulerande!

Agneta E skrev om Friskvårdskollen
    Jag sökte för problem med fötter.
    Jag jag fick bra bemötande och förhoppningsvis hjälp, men det vet jag inte ännu eftersom det ingår träning innan det blir bra. Läs mer
    2019-06-17 Friskvårdskollen svarar Agneta E
    Hej Agneta! Tack för ditt svar, nu håller vi tummarna för att träningen ger förbättringar. Tålamod är en nyckel i sammanhanget.

Nadine V skrev om Friskvårdskollen
    Bättre naprapat än Johan Lind går inte att hitta och han vet att omge sig av bra kollegor! Läs mer
    2019-06-17 Friskvårdskollen svarar Nadine V
    Hej Nadine! Stort tack för ditt översvallande svar. Jag ser till att Johan får ta del av din rekommendation. :)

Thomas O skrev om Friskvårdskollen
    Nöjd med min bikefit med Marcus. Kommer att använda er igen. Läs mer
    2019-06-17 Friskvårdskollen svarar Thomas O
    Hej Thomas! Glädjande att höra om resultatet från din bike-fit hos Marcus. Jag skall se till att han får ta del av din upplevelse.

Henrik E skrev om Friskvårdskollen
    Superbra behandling..alltid proffsigt bemött Läs mer
    2019-06-14 Friskvårdskollen svarar Henrik E
    Stort tack Henrik, ditt omdöme värmer! :)

Sofia L skrev om Friskvårdskollen
    Naprapat, massage
    Mycket trevlig bemött och nöjd med mina sessioner. Läs mer
    2019-06-14 Friskvårdskollen svarar Sofia L
    Tack Sofia! Nöjda patienter är bästa belöningen.

Linus E skrev om Friskvårdskollen
    Fantastisk service samt kunnig och kompetent personal som löser alla typer av problem. Rekommenderas varmt!
    Från en återkommande kund! Läs mer
    2019-06-14 Friskvårdskollen svarar Linus E
    Tack Linus! Jag framför ditt generösa omdöme till mina kollegor.

Lagerlöfsgatan 1, 112 60 Stockholm