Napraparty

Napraparty

Ring 08-31 02 07 www.napraparty.se

34 omdömen om Napraparty

Kicki monika kristina G

Utan att veta att jag var i behov av naprapat så fann jag via vänner Hasse och fick fantastisk hjälp att räta ut min sneda banankropp. Toppen!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Anna-Lena J
Skrev om Napraparty

En fantastiskt skicklig, lyhörd och engagerad naprapat som jag varmt kan rekommendera. Jag är mycket imponerad av Hasses yrkeskunnighet och hjälpen jag fick på plats.

Per S
Skrev om Napraparty

Seriöst bemötande Upplevd hög kompetens Intresse för just min situation Har gått en längre tid till Napraparty och har alltid höga förväntningar som alltid levts upp till

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Josefin S
Skrev om Napraparty

Fick snabbt tid och bra hjälp. Bara efter 2 behandlingar blev det stor skillnad i kroppen, strålande!

Elisabeth Karin J

Proffsigt bemötande. Grundlig undersökning. Fick snabb och bra hjälp!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Anneli Elisabeth Victoria G

Fantastiskt helhetstänk och proffsigt på alla sätt och vis.

Monica Elisabeth T

Hasse är en helt otrolig skicklig Naprapat. Han är lyhörd och förstår vad problem finns i kroppen. Hade det inte varit för hans behandlingar hade jag inte kunnat fortsätta i mitt yrke.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Roger J
Skrev om Napraparty

Var en väldigt bra behandling av min rygg

Linnea K
Skrev om Napraparty

Bästa naprapaten i stan. Hasse är lyhörd, empatisk och framförallt ett proffs på kroppen och rörelsemönster.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Vibeke N
Skrev om Napraparty

Blivet väl omhändertagande på ett professionellt sätt

Rikard A
Skrev om Napraparty

Mycket duktig på att beskriva och ge förebyggande självhjälp.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Maritza C
Skrev om Napraparty

Jag fick en väldigt bra bemötande. Jag hade inte så mycket förväntningar. Men jag är väldigt nöjd. :)

Joakim N
Skrev om Napraparty

Helt suveränt proffesionellt och hjälpte mig mycket

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Marie Elisabeth G

Jag har alltid blivit så bra bemött och fått hjälp med min onda nacke/rygg. Det är en fröjd när man varit där för då kan jag vara smärtfri ett tag. Man får alltid tips på vad man kan göra föra att underlätta sin vardag, Hasse är verkligen bäst:)

Annika F
Skrev om Napraparty

Personligt och proffesionellt. Oerhört kunnig!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Sandee Jeanne M

Proffsigt och har fått bra hjälp och övningar

Mikael Å
Skrev om Napraparty

Mycket kompetent, och trevlig, behandlare, som på kort tid hjälpte mig med långvariga höft- och ryggproblem. Kan verkligen rekommenderas!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Lovisa A

Vänligt och proffsigt bemötande

Maria A
Skrev om Napraparty

Tydlig och vänlig. Framför allt kompetent och har hjälpt mig bli av med värk som jag gått med i flera år. Har också gett mig strategier för att hålla värken borta.

Nina J
Skrev om Napraparty

Hans-Olov är som en magiker som alltid lyckas trolla bort alla problem man söker för.

Kate S
Skrev om Napraparty

Bästa Hasse! Sjukt duktig och intresserad av att förstå ursprungsproblemet för att behandla det. Tänker holistiskt! Gått både akut och för underhåll, alltid nöjd. Min go to behandlare pga ovan + trevlig person!

Kye Alexander A

Hans är den absolut bästa naprapaten jag besökt. Hans förmåga att se till helheten är fenomenal. Hans tillämpar inte ett och samma recept för alla, utan lyssnar in, ser, förstår och anpassar sig. Han kan förklara allt och knyta an det till vetenskap. Alla borde gå till Napraparty.

Maria B
Skrev om Napraparty

Hasse Castergren är helt fantastisk! Det han hinner med på en 30 minutersbehandling hinner inte andra naprapater på 10 gånger! Han är så grundlig, går alltid till botten av problemet. Hinner både justera, behandla på olika sätt, ge tips på övningar och är alltid positiv. Hur ont man än har när man kommer dit så mår man alltid bättre när man går därifrån och man blir framförallt hoppfull inför att det kommer att gå över snart.

Ann-charlotte T

Hasse är en fantastisk naprapat! Med en blick såg han vad som behövdes och ”startade om” mitt system! Jag gick därifrån med en känsla av att allt landade rätt. Det var helt enkelt fantastiskt🙏.

Pierre R
Skrev om Napraparty

Trevliga, kunniga och kompetenta!

Adnan C
Skrev om Napraparty

Jag har idrottat hela mitt liv och samarbetat med ett dussintal naprapater. Hasse är utan tvekan den bästa och mest kompetenta jag stött på. Lättsam, noggrann, kunnig och enkel att ha och göra med. Kan varmt rekommendera honom!

Tobias B

Life changing! Rekommenderar varmt

Robert Börje Joacim M

Utmärkt bemötande och otroligt kunnig naprapat som fixade mina problem.

First-Name L
Skrev om Napraparty

Är för tidigt att säga något ännu efter 1 behandling men hittills är jag väldigt positivt överraskad över Hasses tips och råd 😊

Ove W
Skrev om Napraparty

Alltid vänligt och proffsigt bemött av Hasse Att naturligtvis få en förbättring än när jag kom. Naprapati, följt Hasse många år då han är vänlig, proffsig och mycket kompetent i sitt arbetsområde

Anna Maria Magdalena H

Bästa Naprapaten ever!🌟🌟🌟🌟🌟 Hasse är expert på kroppar och arbetar mkt professionellt. Jag vill verkligen rekommendera en eller ett par behandlingar hos honom för det är magiskt o gör underverk! Diskbråck, ryggvärk, nackspärr, träningsproblem…you name it…Hasse fixar ALLT! Fick rekommendation av min son, som är professionell dansare, att gå till Hasse för ”det gör alla proffs-dansare” o jag kan inte vara gladare över att ha hittat en sån expert! Tack Hasse 🤩

Paula S
Skrev om Napraparty

Jag blir alltid bemött på ett trevligt sätt. Min naprapat Hasse är toppen. Han är noggrann och kan verkligen sitt jobb. Jag går alltid hem glad och nöjd efter hans behandling.

Eva-Lotta E
Skrev om Napraparty

Jag är så otroligt glad att jag hittade till Napraparty. Så trevligt bemötande och professionell behandling. Jag kan bara rekommendera !!!

Tor D

Bra, tryggt och professionellt