Nykvist Naprapati

Nykvist Naprapati

www.nykvistnaprapati.se
  • BadgeTwoYears

Vi är en naprapatklinik i Bromma som erbjuder snabb och effektiv hjälp med olika typer av smärtproblematik. Är det något som hänt akut eller något du haft en längre tid. Oavsett så gör vi vårt bästa att ta reda på orsaken och rätt åtgärd. Vi hjälper till med smärtlindrande behandling såsom massage, mobilisering, manipulation...

97 omdömen om Nykvist Naprapati

Igor B
Skrev om Nykvist Naprapati

Bra och trovärdig dialog träffsäker behandling och uppföljning.

Elin W
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa bemöter en alltid med ett leende på läpparna och med en inlyssnande inställning. Vid varje tillfälle känner man sig alltid 100% trygg och vet att man kommer lämna med en lugnare kropp. Kan inte rekommenderas nog 🙏🏼😊

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Elin för dom fina orden! Så kul att höra att du är så nöjd efter ett besök på kliniken!

Patrik H

Kan varmt rekommendera Lisa! :D

Ian J
Skrev om Nykvist Naprapati

Professionell, kunnig och vänlig. Bra behandling och övningar till rehab.

Johan L
Skrev om Nykvist Naprapati

Kunnig. Vänlig. Trygg. Tillmötesgående.

Emma B
Skrev om Nykvist Naprapati

Alltid proffsig. Alltid trevlig. Blir alltid mycket bättre efteråt.

Adriana H
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag har besökt Nykvist Naprapati vid några tillfälle för smärta i kroppen. Hon har en välidgt fräsch behandlingsrum i Norra Ulsunda i anslutning av ett gym för tyngliftare. Hon bemöter patienterna med profesionallitet och sakkunnighet. Lisa är väldigt dukitg med att massera smärtsamma punkter samt använda akupunktur nålar vid behov.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för dom fina orden Adriana! Glad att kunna hjälpa till!

Emma S
Skrev om Nykvist Naprapati

Mycket bra bemötande varje gång, lyhörd och kommer med bra tips och råd vad jag har kunnat göra mellan behandlingstillfällena

Avesta K
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är en fantastisk duktig naprapat som vet vad hon gör. Har gått hos henne i över två år av olika anledningar och kommer aldrig gå till någon annan. Hennes bemötande är så professionell och ödmjuk .

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Avesta för dom fina orden. Tacksam att kunna hjälpa till!

Mats J
Skrev om Nykvist Naprapati

God service Och lyssnade verkligen på vad man behövde hjäp med Mycket bra naprapat

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Mats! Vad bra att du är nöjd och välkommen tillbaka!

Viktoria F
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är alltid noggrann och ordentlig vid sina undersökningar och behandlingar. Hon är otroligt pedagogisk och det märks att hon älskar problemlösning! Jag har gått hos Lisa i flera år gällande olika problem som uppstått. Bland annat för migrän, problem med fot, knä, axel och rygg. Otroligt kunnig och att hon är en väldigt härlig person är ett stort plus! Prisvärt helt klart!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Viktoria för dom fina orden! Väldigt kul att höra att du är så nöjd. Så tacksam att kunna hjälpa till.

Tommie M
Skrev om Nykvist Naprapati

Kan starkt rekommendera Lisa. Noggrann, professionell och kunnig. Om ni behöver hjälp av en Naprapat så tveka inte, hon gör underverk.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Tommie! Glad att kunna hjälpa till!

Nichlas L
Skrev om Nykvist Naprapati

Kan varmt rekommendera Lisa, ett superproffs!!

Sonja L
Skrev om Nykvist Naprapati

Super bra och proffsigt! Och så lisa är så trevlig /)

Christine P
Skrev om Nykvist Naprapati

Engagerad och kunnig! Känns väldigt genuint intresserad av mig som kund och varje gång jag haft något jag behöver behandla eller utreda orsak till har jag vänt mig till Nykvist Naprapati med lyckat resultat.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Christine, vilka fina ord. Det glädjer oss att du är nöjd!

Karin L
Skrev om Nykvist Naprapati

Proffesionellt och bra resultat av behandling.

Per S
Skrev om Nykvist Naprapati

Proffsigt mottagande och grymt genomförande. Kunnig och analytisk och man känner att man är hos ett proffs. Jag kan verkligen rekommendera ett besök om du har problem med din kropp,

Svar från Nykvist Naprapati

Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Per!

Jimmy E
Skrev om Nykvist Naprapati

Mycket Proffsigt! Jag går absolut tillbaka hit om jag skulle behöva.

Ida S
Skrev om Nykvist Naprapati

Väl bemött, positiv energi, Lisa är stark och kunnig!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Ida! Du är rätt stark du med =)

Björn J
Skrev om Nykvist Naprapati

Mkt bra och proffsig. Fint bemötande och inte så mycket snack utan verkstad direkt. B

Gustav N
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag har varit hos ett dussin naprapater för olika skador och smärtor. Man får ofta höra ”gå till honom, han är expert på det där”. Lisa har istället koll på allt och hon har hjälpt mig med axlar, rygg, höfter och fotleder. Jag känner mig trygg med Lisa både som person och med hennes kunskap.

Camilla E
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag fick hjälp av Lisa att lägga upp ett träningsprogram för att bli av med återkommande problem med smärta i ländryggen och höften. Superbra!

Cecilia R
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är grym och jag får verkligen hjälp med mina problem!

Grega Z
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag hade nyligen en fantastisk upplevelse hos Nykvist Naprapati med Lisa. Hon var otroligt hjälpsam när jag kom till kliniken med en löpningsskada. Hon visade stor kompetens och erfarenhet när hon analyserade och behandlade min skada. Genom en skräddarsydd behandlingsplan hjälpte hon mig att återhämta mig och återfå min löpningsförmåga. Jag uppskattade verkligen Lisas expertis och dedikation.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Grega! Glad att kunna hjälpa till och få tillbaka dig till full löpförmåga!

Towe H
Skrev om Nykvist Naprapati

Hos Nykvist blir man alltid bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Jag har länge haft problem med smärtor i bröstryggen som jag blivit av med genom Nykvist Naprapati. Jag är alltid lika nöjd och har vid flertalet gånger rekommenderat en behandling till familj och vänner.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Towe. Väldigt kul att höra att du är nöjd och att du vill skicka din familj till oss också!

Erica E
Skrev om Nykvist Naprapati

Lyhörd och mycket kunnig. Fick en mycket bra behandling och program för min åkomma

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Erica!

Thomas K
Skrev om Nykvist Naprapati

Väldigt kompetenta och erfarna. Rekommenderas starkt . Hjälper mot mina problem med rygg/axel och stelhet ! Helt enkelt grymma på de dem gör .

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Thomas. Väldigt kul att du är så nöjd!

Bengt S

Proffsigt och trevligt bemötande

Christian T
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag upplevde Lisa som väldigt kunnig och professionell. Hon hjälpte mig förstå vad min smärta kom ifrån och hur jag kan förebygga att den återuppstår. Kunde inte önska något mer.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack Christian. Det glädjer mig att du är nöjd!

Björn D
Skrev om Nykvist Naprapati

Y ket bra och professionell behandling som lett till önskat resultat.

Frida W
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag har haft problem med både axel och knä och efter att ha varit hos Lisa har de blivit mycket bättre. Lisa är väldigt duktig, hon är lyhörd och ger mycket bra tips på vad man själv kan göra för att bli bättre. Rekommenderar verkligen!

Svar från Nykvist Naprapati

Kul Frida! Det är superkul att få hjälpa till i din satsning!

David P
Skrev om Nykvist Naprapati

Går alltid till Lisa, hon är super kompetent och alltid tillmötesgående! Rekommenderar starkt att gå till henne. Vill kroppen inte samarbeta ska man hit helt enkelt ☺️

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen David!

Emma S
Skrev om Nykvist Naprapati

Snabb hjälp, väldigt noggrann och mån om att följa upp. Fått bra hjälp med rygg och nacke! Supernöjd!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Emma!

Linnea S
Skrev om Nykvist Naprapati

Lyssnade bra på vad jag hade för problem, löste mina ryggproblem och gav mig tips på hur jag ska hålla igång ryggen på bra sätt.

Svar från Nykvist Naprapati

Kul att kunna hjälpa till Linnea!

Jill A
Skrev om Nykvist Naprapati

I och med att jag tränar kampsport blir det skador med jämna mellanrum, men tack vare Lisa är jag snabbt tillbaka i träning igen. Hon hittar orsaken till smärtan direkt och jag går alltid därifrån rörligare och med mindre smärta än tidigare, ofta behövs få återbesök innan jag är återställd. Jag har gått till många olika kiropraktorer, naprapater och osteopater genom åren, men nu har jag hittat den som jag upplever ger mig bäst behandling.

Svar från Nykvist Naprapati

Supertack för dom fina orden Jill. Väldig glad att kunna hjälpa till så du kan ägna dig åt din träning smärtfritt!

Anders F
Skrev om Nykvist Naprapati

Problem med ryggen som nu är borta

Cecilia R
Skrev om Nykvist Naprapati

Jag kan bara varmt rekommendera Lisa! En jätteduktig naprapat.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Cecilia!

Gunnar C
Skrev om Nykvist Naprapati

Professionell och saklig, Gör verkligen nytta, har blivit mycket bättre efter behandlingarna!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för dom orden Gunnar! Glad att kunna hjälpa till!

Michal G
Skrev om Nykvist Naprapati

Rekommenderar 100%. Lisa vet vad hon gör!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Michal!

Pauline Ä
Skrev om Nykvist Naprapati

Upplever Lisa som väldigt proffsig och kunnig. Går även att få underbar massage!

Julia F
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är lyhörd och vill verkligen hjälpa till med besvären! Mycket proffsig hjälp med bra bemötande!

Svar från Nykvist Naprapati

Jättetack för dom fina orden Julia, glad att kunna hjälpa till!

Mohammadreza A
Skrev om Nykvist Naprapati

Upplevde en professionell miljö och personal .

Kristjan G
Skrev om Nykvist Naprapati

Väldigt vänligt bemötande och bra service. Lisa är lyhörd och kompetent. Man får väldigt bra behandling och allt är väldigt professionellt.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för den fina rekommendationen Kristjan!

Nora Anna Therese U
Skrev om Nykvist Naprapati

Fantastisk och kunnig naprapat. Här är du i trygga händer :)

Lisa N gillar detta
Svar från Nykvist Naprapati

Tack Nora. Kul att få hjälpa till!

Linn B
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är otroligt proffsig & kunnig. Får alltid bästa tänkbara hjälp.

Sara J

Trevlig, noggrann, väldigt duktig

Niko K

Proffesionellt Tydligt Helhetsperspektiv på skador/rehab Lojalitet

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för den fina rekommendationen Niko! Väldigt kul att få fortsätta hjälpa dig!

Filiz D
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är helt fantastisk! Jag är en elitidrottare och inför senaste proffsmatchen fick jag otroligt bra hjälp. Hon är väldigt professionell och genuin. Rekommenderar starkt att gå till Nykvist Naprapati!

Svar från Nykvist Naprapati

Tack så hemskt mycket Filiz. Väldigt kul och inspirerande att få hjälpa dig i din satsning framåt!

Ulf E
Skrev om Nykvist Naprapati

Proffsig undersökning Bra övningar att göra hemma Har varit kund hos Lisa Nykvist Naprapati under snart 10 år. Har mycket stort förtroende för Lisas kunskap.

Svar från Nykvist Naprapati

Tack så hemskt mycket för dom fina orden Ulf.

Sara K
Skrev om Nykvist Naprapati

Lisa är väldigt kunnig och lyckas alltid hitta var problemet sitter och hur man ska göra för att det ska bli bättre. Har varit där med både knä och ryggproblem och blir aldrig besviken

Svar från Nykvist Naprapati

Tack för rekommendationen Sara!