Hela Kroppen Fysiocenter Södermalm

Välkommen till Hela Kroppen Fysiocenter Södermalm

6 omdömen om Hela Kroppen Fysiocenter Södermalm

ANNA M
Skrev om Hela Kroppen Fysiocenter Södermalm

Det var verkligen inget fel på min sjukgymnast, hon var bra. Men handläggningen sedan var under all kritik. Två dagar efter mitt besök fick jag en faktura på ett besök som jag skulle missat. När jag ringde för att säga att det blivit fel upplevde jag att de inte lyssnade. Jag erinrade mig att bokningssystemet krånglat när jag gjorde min bokning och föreslog att det kanske blivit en dubbelbokning. Jag fick svaret att jag skulle betala oavsett. Och att det är 1177 som äger bokningssystemet - så det är inte deras ansvar om det krånglar - men fakturan ska betalas. Eh?

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

Maja K
Skrev om Hela Kroppen Fysioterapi Södermalm

Efter en mycket lång rehabilitering med först en fysioterapeut, sen en fysioterapeut på Capio St Göran, så träffade jag Melanie på Hela Kroppen Fysioterapi. Kombinationen pepp, stöd och utmaningar från henne har äntligen hjälpt mig framåt mot ett friskt liv. Vad skulle jag ha gjort utan henne ......

Martin  J
Skrev om Hela Kroppen Fysioterapi Södermalm

Haft ett väldigt bra förstaupplevelse. Ska återkomma på flera besök!

Emily C
Skrev om Hela Kroppen Fysioterapi Södermalm

Är gravid och sökte mig hit pga av bäckenuppluckring. Kommer att komma tillbaka fler gånger. Finns tydligen mycket hjälp att få. Kunnig sjukgymnast. Proffsigt bemötande. Fräscha lokaler.

Samuel C
Skrev om Hela Kroppen Fysioterapi Södermalm

Jag slet av ett korsband och har just börjat på rehab på detta ställe. Än så länge har dom varit fantastiska och stöttat mig jättebra. Jag blev rekommenderad denna praktik av en ortoped som jobbat med idrottsskador i 20 år.

Cecilia L
Skrev om Hela Kroppen Fysioterapi Södermalm

Jag har haft mycket besvär med en axel under många år, och varit hos en lång rad sjukgymnaster i Stockholm. Den jag varmast vill rekommendera är Hela Kroppen. När jag började gå där vände det äntligen för mig, och idag mår jag bättre än på många år. Trevliga är de också ;-)