Lätt att komma i kontakt med och trevligt bemötande.
Dentle
1000 omdömen om Dentle
Sedan starten hos Reco 2022
Bra kundkontakt. Förklarar bra. Förstående över situation.
Jag blev bra bemött vid frågor om abonnemang. Jag blev kompenserad för missförstånd och fick stöd i alla frågor.
Jag blev trevligt bemött. Jag trodde att jag skulle bli övertalad att fortsätta abonnemanget men hen hörde vad jag sa och respekterade det, mycket bra. Jag tycker det är bra med abonnemanget och att man kan pausa det.
Rena rama bedrägeriet. Googla om företaget innan ni köper ngt. Det var inget snack om att du vid uppsägning måste betala en an avgift i 12 månader!!!
Man får riktigt bra service varje gång man ringer in. Tack
Trevlig och bra service. Lätt att få kontakt med
Mycket bra borste som håller laddning långt över en månad Flera hastigheter på borsten Trevligt bemötande när man ringer upp support
Blev jättebra bemött av en trevlig person fick den hjälp jag ville ha så jag känner mig väldigt och mycket nöjd med bemötandet från är ❤️❤️❤️❤️❤️
Jag uppskattar att tandborsten vibrerar i lagom takt som passar mig.
Jag är supernöjd med Dentle! Har varit kund i flera år. Min tandhygienist är sällan nöjd med sina patienters tandborstar men den här var hon väldigt imponerad av. Har genom åren alltid fått fantastisk service av go personal. Enkelt och smidigt att välja prenumeration och olika borstar när jag själv vill. Tack!
Dentle har varit professionella i samtal och hantering, mycket bra produkter så kan starkt rekommendera
Mycket nöjd med tandborstarna. Bra bemötande från kundtjänst. Kan rekommendera!
Hej! Har fått hjälp av en man som heter Eric på kundservice! Fantastisk kille som ordnade mitt problem hur smidigt som helst! TACK
Har varit kund hos Denle i ett år köpte två eltandborste:) och måste sega att det har varit toppen ! Alltid trevligt personal om man hade frågor kring abonnemang! Viliam var så hjälpsam på alla sätt och vis :) det bästa med köpet att det är livslängd på tandborstar ! Och dessutom får man refil hem i brevlåda och på det sättet blir man påmin om att byta borste:) tycker är toppen! Jag kommer att fortsätta att vara kund hos dentle för det är så smidigt och bra att allt fungerar automatiskt:) älskar färgen på el tanborstsr med :) valde rosa till mig och svart till min man ❤️
Enkelt att komma fram till kundservice, trevlig kille svarade snabbt på mina frågor.
Dentle har köptceltandborste som är väldigt bra. De hjälpte mig snabbt när jag behövdevpausa abonnemanget 1år . Erik var väldigt trevlig tillmötesgående
Toppen service av duktig personal. Bra och innovativt produkt. Tandborstens smarta design och innovative kopphållare/laddare. Vill varmt rekommendera produkten.
Uppgift från telförsäljaren stämde inte med verkligheten.så jag ringde upp och ville avsluta. Fick en mycket vänlig och förstående kille i luren där han gjorde det bästa av situationen. Fler sådana vänliga försäljare gör att man ibland jan tänka om lite…. En stor eloge till honom
Helt fantastiskt bemötande, fick hjälp direkt.
Har inget positivt att säga om min upplevelse av Dentle. Första kontakten, samtalet som började som en undersökning där belöningen skulle vara två eltandborstar visade sig vara ett abonnemang. Men ok, jag gick med på det, verkade fördelaktigt och ok när jag lyckades få ner priset lite. Men tandborstarna är superdåliga, klen motor och dåligt snurr. Jag måste hjälpa till och borsta som en manuell tandborste för att känna att det blir rent och bra. Ena tandborsten gick sönder efter första laddningen. Ingen mail-adress för att...
Hej Victoria, Tack för din feedback. Vår Dentle One Plus är både mycket lättanvänd och mångsidig nog att passa dina behov, oavsett du är en nybörjare eller erfaren användare. Du kan välja mellan tre olika hastighetslägen. Rotera mellan lägena genom att trycka på på/av-knappen, och hålla den nedtryckt i 1 sekund. Välj mellan hög (10 000 oscillationer), medium (8 500 oscillationer) eller låg (7 000 oscillationer). Avseende eltandborsten som gick sönder så låter det som att du kan ha fått ett måndagsexemplar då våra eltandborstar...
Sista samtalet var en bra upplevelse, trevligt bemötande och fick snabb hjälp
Bra och snabb hjälp på mina frågor
Grattis att ni har lyckats lura vår son att köpa tandborstar och godkänna en 12 månades prenumeration på borsthuvuden. Inget är gratis här i världen, och telefonförsäljare ska man aldrig, aldrig lite på. Det vet han nu. Tack för hjälpen med uppfostran. J..lä skitföretag.
Hej Håvard, Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS som innehåller pris, antal produkter...
Tack Thomas! För trevligt bemötande
Jag fick ett mycket fint bemötande och möttes av flexibilitet och smidighet när jag kontaktade Dentle för att finna en lösning på upplägget med mitt abonnemang som skulle passa mig utifrån en förändrad situation. Mvh Ulrika Dahlin
För dyrt. Det låter på säljaren som om det skulle vara ett klipp men det är för dyrt. Gå inte på den sk. prenumerationen!
Hej Johan, Tack för din feedback. Vi har olika typer av prenumerations former, både med och utan åtagande. Köper man eltandborsten till fullt pris utan åtagande så kan man, om man vill, ha en prenumeration utan bindningstid och med en intervall man själv bestämmer. Köper man eltandborsten till ett reducerat pris så omfattar även erbjudandet ett åtagande på sex refillpaket med borsthuvuden. Det är mer förmånligt för dig som kund att beställa vår Dentle One Plus med åtagande och ha en aktiv prenumeration gentemot att...
Kundtjänsten var mycket hjälpsam vilket var över förväntan i samband med mina frågor angående Dentle eltandborste och de olika borsthuvudena
Det vart ett bra bemötande. Tack
Funkar bra! Känns som bra kvalitet på produkterna
Erik som tog emot samtalet var trevlig och förstod mitt problem. Han löste det på ett enkelt och bra sätt. Det gjorde att jag kände att jag vill fortsätta med Dentle, som jag tycker att har bra produkter.
Har blivit LURAD, skulle få 2st tandborstar för 295kr, fick tandborstarna och en räkning på 295kr. Beställde också borstar som skulle skickas med jämna mellanrum, dessa skulle jag kunna avbeställa när jag ville, dessa skulle kosta ca 300kr för varje leverans, helt okej. Men nu har jag fått bara en räkning på 300kr inga borstar. Jag ringer för att avbeställa fler borstar, då säger de att jag inte får fler borstar bara en räkning på 300kr varje månad (12 månader) för de jag redan beställt. De var inte detta jag fick till mig...
Hej Ken, Vi har olika typer av erbjudanden, både med och utan åtagande. Köper man eltandborsten till fullt pris utan åtagande så kan man, om man vill, ha en prenumeration utan bindningstid och med en intervall man själv bestämmer. Köper man eltandborsten till ett reducerat pris så omfattar även erbjudandet ett åtagande på sex refillpaket med borsthuvuden. Först skickar vi ut välkomstpaketet med eltandborstarna och cirka 30 dagar efter att du erhållit ditt välkomstpaket skickar vi hem dina sex refillpaket. Betalningen...
Bra tandborste lång batteritid vid tandborstning smidig behållare att förvara tandborsten i.
Bra förklaring på mina frågor av Erik
Toppenbra service av Erik! Snabbt och okomplicerat samtal!
Är väldigt nöjd med informationen som Erik på kundtjänst gav mig. Han var kunnig på sitt område. Erik var trevlig att prata med, som kunde lösa det jag ville ha svar på. 🌷 Monica
Har fått en faktura som inte stämde. Men det var Klarna som har erbjudande som inte fram gick. Det är uppklarat nu
Kanonbra upplägg med att få hem nya tandborstar varannan månad. Man blir påmind att byta borste vilket är lätt att glömma annars. Får hem det i brevlådan utan problem. Tandhälsa är viktigare än man kan tro.
Välkommet och proffesionellt bemötande. Mycket nöjd med produkten och fortsätter gärna abonnemanget
Hade ett mycket trevligt informativt samtal med Mathias.
Trevlig samtal med hon jag pratade med fick reda på hur jag skulle använda min produkt
Jag blev väl bemött som jag förväntade mig Pausade mitt abonnemang i 6 månader
Trevligt mottagande, korrekt och vänlig, bra helt enkelt!
Tack Erik för god service du är bäst Jag är en nöjd kund med liten plånbok
Trevligt bemötande! Fick hjälp direkt med att få en ny tandboorste skickad till mig! Jättenöjd
Jag är nöjd med eltandborste och är njöd med kundtjänst Erik som hjälper med med frågorna som jag undrar !
Väldigt positivt bemötande! Inget köande!
Super trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Köpte eltandborste är över förväntan nöjd med den.
Skön tandborste att hålla i o fin färg. Så smidigt att få hem tandborst huvudena direkt i brevlådan.
Väldigt trevlig kundsupport vid namn Erik, han var mycket hjälpsam. Jag behövde lite hjälp med att omvandla min pappersfakturor till digitala fakturor då jag är glömsk och enkelt glömmer betala mina pappersfakturor. Erik gav mig förslag om autogiro så jag slipper betala extra kostnaden för pappersfakturorna. Jag är mycket nöjd.