Dentle

Dentle

dentle.se
  • BadgeThreeYears
Omdömen totalt
641
Snittbetyg
4.6
Skriv ett omdöme

641 omdömen om Dentle

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 641 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Ann-christin O

Tyvärr måste jag ge ett lågt betyg då jag som en del andra upplever att det som sägs av säljaren är inte det som står i smset. Självklart har jag som kund ett ansvar att läsa noga igenom avtal men känner mig ändå "lurad". Jag frågade flera gånger pris, åtagande mm för att just försäkrar mig om att det inte fanns någon dold kostnad och litar på säljarens svar vilket medförde att jag missade se att det stod 249,90/mån 12 månader. När jag upptäcker min miss ringer jag upp kundservice direkt dvs 1 minut efter avslutat samtal... 

Ulrika Gabriella W

BEDRÖVLIG. Lurar privatpersoner. Säger att man har uppsägningstid men de skickar inte ut varan först de har gått 14 dagar som skambolgen jobbar. GÅ INTE PÅ

Ann S
Skrev om Dentle

Jätte bra service och trevligt bemötande! 🥰

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lena G
Skrev om Dentle

Trevligt bemötande. Snabb hjälp med att lösa problemet, nya tandborsthuvuden.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Micael T
Skrev om Dentle

Jag ringde till Dentle p.g.a att min tandborste inte fungerade så bra. Flickan var mycket hjälpsam och vägledde mig rätt hanteringen av tandborsten med att hitta en kod i botten. Hon talade också om för mig att man kan köra tandborsten i olika hastigheter om man höll inne startknappen en stund. Hon var mycket trevlig och hade en god serviceanda.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Beata R
Skrev om Dentle

Jag var nöjd med min tandborste och när den gick sönder fick jag reda på att jag kan få ny grattis. Överraskande bra tjänst!

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nils-Åke K

Hej! Mycket bra tandborste Vid fel så har det varit lätt att få en ny vara. Väl bemött av personal Rekomenderas

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elsa H
Skrev om Dentle

Även jag har blivit lurad. Var med i en tävling via Stepler och blev uppringd och de sa att jag hade vunnit. Mitt pris var två eltandborstar samt 6 st refills till båda. Jag frågade uttryckligen om priset och svaret var att jag endast skulle betala 300kr för frakt på alltsammans. Refills skulle alltså vara gratis. Jag ifrågasatte även det som stod i smset jag fick och fick förklarat att priserna som stod syftade på dem som sedan vill ha en prenumerationen och jag säkerställde återigen att min totala summa skulle vara 300kr... 

Svar från Dentle

Hej Elsa, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS som innehåller... 

Birgitta Maria Ingeborg S

Falsk marknadsföring, i telefon uppger säljare att det endast kostar ca 299 för expavgift och frakt. Inget ytterligare, sedan visar det sig att det är borsthuvuden för 249,90 kr per månad som tillkommer. Det står i sms som man ska svara på men eftersom säljaren intygat att inga kostnader mera tillkommer så missas det nog lätt. Även av mig. Ringde omedelbart och ville ha ångerrätt. Tydligen gick inte leveransen att stoppa? Vi får se. Enligt säljaren kunde jag som kund ångra mig när paketet kommit. Efter 14 dagar. Funderar på om de då uppger att det är för sent?

Svar från Dentle

Hej Birgitta, Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vi beklagar verkligen om det har uppstått missförstånd kring kostnaderna och vill försäkra dig om att vi tar detta på största allvar. Vi strävar alltid efter att vår kommunikation ska vara tydlig och korrekt, och det är viktigt för oss att du som kund känner dig trygg med ditt köp. Givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt... 

Lisbeth H

Trevlig och tillmötesgående kvinna.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lena Christina E

Väldigt bra produkter och de på kundtjänst är alltid hjälpsamma och trevliga. En tandborste slutade att fungera och de skickade en ny direkt. Kan varmt rekommenderas 🌟

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linnea A
Skrev om Dentle

Otroligt dålig grej! försäljaren lovade att jag kunde säga upp prenumerationen direkt och inte skulle behöva betala i ett år. Nu kan jag inte dra mig ur vilket känns som ett stort lurendrejeri! Riktig besviken!

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Dentle

Hej Linnea, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS som innehåller... 

Eva I
Skrev om Dentle

Min tandborste var trasig vilket hänt förut..Vid alla tillfällen jag varit i kontakt med Dentle har servicen varit god. Alltid trevligt bemötande så även i dag. Ny tandborste har kommit efter en tid.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus N
Skrev om Dentle

Det är värdelöst gå inte på detta

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Dentle

Hej Magnus, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS som innehåller... 

Lena L
Skrev om Dentle

Snabbt o bra inget tjafs om prenumeration

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael R
Skrev om Dentle

Mycket dålig tandborste och dyrt abonnemang som är svårt att komma ur.

Svar från Dentle

Hej Mikael, Tack för att du delar din upplevelse med oss, Vi beklagar att du upplevt problem med tandborsten och att abonnemanget inte motsvarade dina förväntningar. Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med både våra produkter och tjänster, och det är tråkigt att höra att detta inte har varit fallet för dig. Vi vill gärna hjälpa dig vidare och se till att du får den bästa möjliga upplevelsen. Om du har haft problem med att avsluta ditt abonnemang eller med tandborsten, vänligen kontakta vår kundservice direkt så... 

William Nils Loke S

Varning för lurendrejeri! Jag hade inget intresse alls av detta företag tills de ringde upp och erbjöd två tandborstar för 299kr. Jag tänkte varför inte. Det som inte framgick var att du binder upp dig till att betala 3000kr över ett år för 6st tandborsthuvuden. Kundtjänsten är även hopplös och omöjlig att få tag i.

Svar från Dentle

Hej William, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS ut som innehåller... 

Pearl-Angela M

Vänlig o trevlig med bra förslag

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lo L
Skrev om Dentle

Första säljaren jag pratade med var trevlig. När jag senare ville avsluta prenumerationen och ringde till kundtjänst fick jag prata med en annan säljare. Denna säljare sade en onödig kommentar om min röst och att jag lät väldigt ung. Jag tycker att det var en opassande kommentar, då jag är vuxen och dessutom bekräftat min ålder i tidigare samtal. Det var även svårt att avsluta prenumerationen.

Svar från Dentle

Hej Lo, Tack för din feedback. Vi ber om ursäkt för din upplevelse med vår kundtjänst, och vi vill understryka att alla våra medarbetare ska bemöta kunder med respekt och professionalism. Vi tar din upplevelse på stort allvar och kommer att följa upp internt för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden. Vi är glada att du till slut fick hjälp att avsluta din prenumeration och vi beklagar om processen var krånglig. Tveka inte att höra av dig om det finns något mer vi kan assistera med. Med vänlig hälsning, Dentle kundservice

Rogert B
Skrev om Dentle

Positivt samtal med en trevlig och hjälpsam man

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jasmine P

VARNING! VARNING! VARNING! Jag har försökt ringa till kundtjänst i omgångar men kommer inte fram. Jag fick samtalet när jag var upptagen med jobbet och fick till mig att jag vunnit via Stepler. Han som jag pratade med pratade väldigt snabbt och började att nämna en massa andra saker och kostnader. Engångs kostnaden för eltandborstar kan jag acceptera då det var ett pris men att ge mig en prenumeration när jag sa att jag var upptagen med att jobba och därmed inte är helt fokuserad på samtalet är väldigt fult gjort.... 

Svar från Dentle

Hej Jasmine, Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse och att du haft problem med att nå vår kundtjänst. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa servicen och är ledsen för de besvär detta har orsakat. Vi vill gärna hjälpa dig med din situation. Vår kundtjänst är normalt tillgänglig helgfria vardagar mellan kl. 08:00 och 15:00. Om du försökte kontakta oss utanför dessa tider kan det vara orsaken till att du inte kom fram. Vi kan också ha haft stängningar för utbildning som kan påverkat vår tillgänglighet,... 

Alexander B

Bra produkter , trevlig kundtjänst

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Harpa Hrönn S

Varning, varning, varning!! Det här är ett riktig blufföretag som kommer blåsa dig på pengar under ett års tid. Man lurar till sig kunder med otydligt avtal och när jag kontaktar kundtjänst för att säga upp avtalet med motivering att jag känner mig lurad får jag inget gehör. Ett seriöst företag skulle aldrig vilja ha kunder som känner sig lurade! Det kommer att bli en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden och jag hoppas att företaget stoppas från att lura på personer ettåriga, kostsamma abonnemang som inte går att... 

Svar från Dentle

Hej Harpa, Vi beklagar verkligen att du känner dig missnöjd med vår tjänst och upplever att avtalet varit otydligt. Vårt mål är att alltid erbjuda transparenta villkor och bra kundupplevelser, och vi tar din feedback på stort allvar. Vi förstår att du känner dig besviken och lurad, och vi vill gärna hjälpa dig att hitta en lösning på detta. Vi skulle uppskatta om du kontaktade vår kundservice igen så att vi kan se över ditt ärende i detalj. Vi strävar efter att alla våra kunder ska vara nöjda och att eventuella missförstånd... 

Yvonne E
Skrev om Dentle

Alltid bra bemötande av kunnigt folk

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Liselotte S

Väldigt bra mottagande och förståelse

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Clarence J

Suveränt. Byte av eltandborste inget krångel.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingegerd E

Snabbt svar. Mitt problem löst

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars M
Skrev om Dentle

Bra bemötande, bra service.Snabb kontakt

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ann-kristin L

Proffsigt bemötande och trevligt

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gunilla R

Blev mkt välmottagen och mitt ärende blev åtgärdat . Att jag kommer att få en ny tandborste mvh Gunilla

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kjell Håkan B

Jag bad att bli uppringd och mitt problem löstes på en minut av en trevlig kvinna i er kundtjänst. Bra jobbat!

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingert C
Skrev om Dentle

Mycket bra tandborste . Vänlig tjej på kundtjänst som hjälpte mig på ett proffsigt sätt. Jag är en nöjd kund

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Iréne S
Skrev om Dentle

Positivt. Lite krångligt i början att få till autogiro

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Heléne B

Tandborstarna känns sköna, borstar bra och jag är nöjd.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Florina I

tack! För att ni är trevliga och har förståelse för kunden.Jag hade inte förväntat mig att ni skulle ta bort försenings avgiften och förlänga förfallodagen. Det hände i samband att jag byte bank. El tandborsten " dentle"från er fungerar utmärkt !

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Margareta D

Hej. En trevlig kille hjälpte mig med mina problem. Tack Margareta

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofia A
Skrev om Dentle

Fick den hjälp jag behövde. Snabbt och smidigt.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marcus L
Skrev om Dentle

Bra kundservice som är tillmötesgående och serviceinriktad.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Maria J

Man behövt inte ladda så mycket den den håller ca en vecka till en o halv vecka

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulf R
Skrev om Dentle

Bra hjälp. Serviceminded. Fick den hjälp jag behövde.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jane S
Skrev om Dentle

En väldigt trevlig tjej som var till stor hjälp fick mitt ärende gjort superbra Trevligt bemötande

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gunilla L

Vänligt bemötande och snabb återkopling

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ann B
Skrev om Dentle

Trevlig och bra handläggare. Bra att gå bli uppringd i stället för att vänta i luren.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dan-Åke J

Bra bemötande! Levde upp till samtliga förväntningar. Totalt bra upplevelse efter reklamation av trasig tandborste.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gunvor A
Skrev om Dentle

Utmärkt bemötande, fick omgåemde hjälp med mitt lilla problem med min tandborste.

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dick G
Skrev om Dentle

Varning, varning, varning!! Det här är ett riktig blufföretag som kommer blåsa dig på pengar under ett års tid. Man lurar till sig kunder med otydligt avtal och när jag kontaktar kundtjänst för att säga upp avtalet med motivering att jag känner mig lurad får jag inget gehör. Ett seriöst företag skulle aldrig vilja ha kunder som känner sig lurade! Kundtjänstpersonen ljög dessutom om sitt namn och betedde sig allmänt konstigt. När jag nu sökt på företaget ser jag att företaget har en historik med missnöjda kunder och flertalet... 

Svar från Dentle

Hej Dick, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att du har haft en så negativ upplevelse med oss. Det är absolut inte vår avsikt att våra kunder ska känna sig lurade eller missnöjda. Vi tar dina anklagelser på största allvar och vill gärna reda ut situationen. Vi är ledsna att höra om problemen du haft med att säga upp ditt avtal och vi vill försäkra dig om att vi strävar efter att ha tydliga och rättvisa avtal. Om du upplevt att informationen varit otydlig, ber vi om ursäkt och kommer att se över våra rutiner för... 

Feda Y
Skrev om Dentle

Jag fick hjälp med min faktura på en trevligt sätt och blev jättenöjd med han som jag prata med .

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Keltouma T

Very happy and satisfied with the quality , the sustainability and effectiveness of the debtor toothbrush . Me and my son both use it . Customer service is very kind , they seek the best for the customers and they are not salesy at all . They will always offer alternatives that suits you the best . Thank you

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Laisa E
Skrev om Dentle

Det har fungerat fint men förra året sade jag upp mitt abbonemang och fick ändå nya borsthuvuden och tvingades betala

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Filip P
Skrev om Dentle

Bra bemött och hade svar på min frågor Tänkte säga upp abonnemanget men ångrade mig under samtalet Köpte eltandborste och borsthuvuden

1
Louise S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen