Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Right Zone

Right Zone

St Eriksgatan 98, 113 31 Stockholm — Visa karta

Rightzone är en skönhetssalong som erbjuder behandlingar för både kropp och själ.

Med vårt breda behandlingssortiment kan vi garantera dig att du hittar det du söker – och lite till.

För vi gör allt för att du ska må bra och bli nöjd. Titta gärna förbi för en kostnadsfri rådgivning eller en hudanalys.

Vi hjälper dig att hitta njutning och rätt skönhetsbehandling som varar länge både på insidan och på utsidan.

Vi finns inne på Salon André.

Våra öppetider är;

Mån-Fre = 10-19/Lör-Sön = 9-14 = Jämna veckor Mån-Fre = 10-16/Lör-Sön = stängt = Ojämna veckor

Välkommen till oss på Rightzone!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Right Zone

• Paul L
    Paul L skrev om Right Zone
    I guess i'm the first guy to review this place.
    I've been a customer of Wiesia for over a year now.
    I have the Porrengöring once a month at RIGHT ZONE and must tell you IT IS THE BEST PORRENGORING I EVER HAD.
    I have had facials in Europe, on cruises, at spas, resorts, etc.. and her facial was the best.
    Beautiful, immediate results. Glowing skin.
    Don't go anywhere else: GO TO RIGHT ZONE SALON!
  • Nicole C
    Nicole C skrev om Right Zone
    Wiesia kan sin yrke.Jag har gjort hos henne ansiktsbehandlingar , ögonfransböjning och naglar,har aldrig varit så nöjd.Naglarna sitter jättebra
    Tack:)
  • john m
    john m skrev om Right Zone
  • Maria D
    Maria D skrev om Right Zone
    Fantastisk fotvård mycke avkopplande jätte nöjd!!!

St Eriksgatan 98, 113 31 Stockholm