Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Creatif

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, 113 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Salong Creatifs fina lokal i Vasastan. Vi jobbar i så stor utsträckning som möjligt med naturbaserade produkter och ett miljömedvetet tänk vad det gäller hållbarhet med såväl klippning som färg och produkter. Vårt koncept bygger på att du som kund ska få en helhetsupplevelse och vara trygg och bekväm i våra händer. Frisörernas kompetens gör att du får bästa möjliga rådgivning kring stil och form för att maximalt kunna njuta av att bli ompysslad. Huvudmassage vid schamponeringen i stolen som även den masserar dig i ryggen och under eventuella verkningstider bjuder vi på något gott att dricka. Välkomna att boka tid!

Läs vad 62 kunder tycker om Salong Creatif

• Frida H
    Frida H skrev om Salong Creatif
    Linn är den proffsigaste och petigaste nagelteknologen jag någonsin gått till. Hon har god smak och känsla för detaljer och gör en aldrig besviken. Om du vill ha fina naglar gå till Linn! Läs mer
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Salong Creatif
    Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säger en hel del. Hon är bäst helt enkelt<3 Läs mer
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Salong Creatif
    Mycket proffsig och supertrevlig nagelterapeut. Är kund sedan lång tid tillbaka och har alltid varit nöjd med resultatet. Använder bra material som inte skadar naglarna. Läs mer
  • Linnéa G
    Linnéa G skrev om Salong Creatif
    Super trevlig personal, duktiga, kunniga och alltid glada. Läs mer
  • Annika R
    Annika R skrev om Salong Creatif
    Linn gör ett utmärkt jobb och man känner sig väl omhändertagen på salongen. Dessutom är Linn supertrevlig. Läs mer
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Salong Creatif
    Jag kan varmt rekommendera Linn. På mina naglar använder Linn Bio Sculpture och mina naglar är så fina och det känns och ser ut som vanliga naglar. Har gått hos Linn i över 1 år och kommer att forsätta eftersom jag är så nöjd Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Salong Creatif
    Skön salong med personlig stämning. Alltid nöjd. Gillar omtanken om kunden o miljön:) Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Salong Creatif
    Lysande på kundvård och omhändertagande. Kommer med egna idéer men avgörandet är alltid mitt Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Salong Creatif
    Amanda är en fantastiskt duktig frisör, jag är aldrig besviken då jag fixat mitt hår hos henne. Hennes känsla för färg och styling är outstanding, samt att hon alltid är ärlig och ger konkreta tips för hårets bästa. Jag går alltid tillbaka till henne! Läs mer
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Salong Creatif
    Amanda är en otroligt skicklig frisör och har talang för att skapa just den färg du önskar. Ger alltid bra råd och förslag - och får alltid fram fantastiska resultat! Kommer aldrig gå någon annanstans igen! Läs mer
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Salong Creatif
    Bästa salongen i Stockholm! Trevlig och lyhörd personal samt bra produkter. Känner mig alltid så fin när jag varit där. Enda nackdelen är att man behöver boka i god tid...;) Läs mer
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Salong Creatif
    Otroligt duktig! Jag går alltid från Amanda helnöjd! Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Salong Creatif
    Jag kom hit första gången via rekommendationer från reco. Träffade Amanda som lyssnade, gav råd och var super trevlig! Nu är jag stammis och besöker bara henne! Dessutom är salongen jätte fin och lyxig! Läs mer
    Linnea N gillar detta
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Salong Creatif
    Charlotte är en skicklig frisör och en mycket trevlig person. Jag har alltid varit nöjd med resultatet efteråt.
    Har under årens lopp aldrig tvekat att prova nya idéer då jag alltid har haft ett stort förtroende för Charlotte. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Salong Creatif
    Fantastiskt bemötande och en frisör som lyssnar på vad man vill göra med håret! Läs mer
  • Anna I
    Anna I skrev om Salong Creatif
    Jag har gått till Amanda på salong Creatif sedan några år tillbaka. Är alltid supertönt och kan inte tänka mig gå till någon annan hörsalen. De är helt enkelt bäst. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Salong Creatif
    Salong Creatif är en salong i tiden med stort miljöfokus. Alltid bra service, nya ideér,bra produkter och trivselfaktorn är hög. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Salong Creatif
    Charlotte är en jätteduktig frisör som jag har gått hos i 10 år. Hon lyssnar på vad man vill men kan även komma med nya förslag som man inte själv hade tänkt på. Det bästa är att hon väldigt sällan försöker sälja en massa produkter utan hon är fokuserad på att göra ett bra jobb med håret. Hon bryr sig om sina kunder! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Salong Creatif
    Vårdar sina kunder på bästa sätt och gör alltid det lilla extra! Läs mer
  • Ulrica W
    Ulrica W skrev om Salong Creatif
    Trevlig miljö och trevligt bemötande. Alltid nöjd med klippningen. Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Salong Creatif
    Hej,

Det bästa med Amanda är att hon är genuin, i sig själv och sitt yrke. Hon bryr sig på riktigt om sina kunder och att de ska vara nöjda med sitt besök. Kan ens hår utan och innan och vet hur man vill ha det och ger bra rekommendationer. Inte rekommendationer bara för att sälja mer produkter utan bara för det man faktiskt behöver, om man vill. Det gör att man är nöjd och stannar och hon tjänar därför på det långsiktigt. Hon är duktig och noggrann, och är alltid tillmötesgående och flexibel med tidsbokning. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Salong Creatif
    Dom har bra grejer! Vi har bara en planet. Välj smart, det gör jag och Salong Creatif:) Läs mer
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Salong Creatif
    Salong Creatif är en otroligt trevlig och mysig salong med väldigt kunnig och varm personal. Här får man alltid det lilla extra, t.ex. något gott att dricka eller stylingtips. Jag har aldrig varit mer nöjd med en frisör tidigare! Läs mer
  • Rasha B
    Rasha B skrev om Salong Creatif
    Jag älskar salong Creatif. Alltid bra service med mycket erfarna frisörer. Mitt hår är lång och tjockt och jag vet att de tar väl hand om mitt hår. Känner mig alltid snygg efter en behandling hos dem. Helt enkelt den bästa salongen i Stockholm, starka rekommendationer. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Salong Creatif
    Jag kan verkligen rekommendera alla som vill få snygga naglar att gå till Linn. Hon har kreativa idéer, är skicklig och otroligt trevlig och serviceinriktad. Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Salong Creatif
    Salong creatif, som det väl heter fortfarande (?), inte cratif, ligger på min gata och därför är det ett naturligt val. Jag har varit kund hos Salong crearif även med den förra ägaren, och när hon sålde följde jag med. Men nu har jag bytt tillbaka, av flera skäl. Det viktigaste skälet är att ägaren Charlotte är så skicklig, och att salongen är mycket trevlig att besöka. Inte minst massagestolen höjer värdet på besöket, även om allt det goda läggs på priset som blir lite högre... Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Salong Creatif
    Jättefint bemötande och duktig frisör!!
    Bra med mycket ekologiska produkter! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Salong Creatif
    Jag kan varmt rekommendera Creatif som jag tycker har en hög servicenivå, bra bemötande och hög kunskap. Läs mer
  • Belinda P
    Belinda P skrev om Salong Creatif
    Super klipning, farvning osv. Endnu bedre, man föler sig super velkommen. Läs mer
  • Kikki R
    Kikki R skrev om Salong Creatif
    Bästa salongen i stan!! Det alltid lika mysigt att komma dit! Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Salong Creatif
    Proffsiga och tillmötesgående som lyssnar på kunden. Stort plus för huvudmassagen man alltid får vid hårtvättning! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Salong Creatif
    Har varit hos Amanda 3 gånger och är jätte nöjd! Kommer absolut fortsätta att gå hos henne. Är super nöjd med både klippning, färgning och uppsättning! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Salong Creatif
    Jag har gått hos Linn i flera år. Jag vaxar, gör naglar och fötter mm. Och är alltid så nöjd! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Salong Creatif
    Dreamnails ger alltid bästa service och med utmärkt resultat. Kunden i fokus, glädje i blicken och ett otroligt sinne för detaljer. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Salong Creatif
    Linn är super proffsig! Alltid lika nöjd efter mina besök! :) Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Salong Creatif
    Linn är en förtjusande ung flicka som gör ett strålande arbete med sina kunder. Rolig och snabb i repliken och det behövs man sitter ju där rätt lång tid, men det blir aldrig tråkigt. Mina naglar är alltid fina och håller sig fina och hela mellan besöken. Linn kan man varmt rekomendera. Anette Stark Läs mer
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Salong Creatif
    Bästa naglarna jag någonsin gjort. Gjorda med perfection, och inte nog med att materialet stärker naglarna! Är det något företag man ska gå och pyssla om sig själv hos är det dreamnails! Super produkter och man känner sig som en ny människa under behandlingen och inte minst efter! Linn du är bäst!! Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Salong Creatif
    Har gjort mina naglar här i flera år, och blir alltid lika nöjd! Naglarna blir riktigt hållbara och snygga, och man känner sig alltid lika ompysslad. Mina naglar är normalt väldigt känsliga och går lätt av, men efter att ha regelbundet gått hos Linn på Dreamnails så mår dom mycket bättre. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Suzanna M
    Suzanna M skrev om Salong Creatif
    Väldigt duktig tjej! Alltid lika nöjd när jag varit hos Linn. Hon är driven och tar hand om sina kunder på bästa sätt! Läs mer
  • Lena V
    Lena V skrev om Salong Creatif
    Linn är fantastiskt duktig! Jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • Mimmi H
    Mimmi H skrev om Salong Creatif
    Linn är den absolut bästa för mina naglar! Hon gör underverk var 3e vecka och går alltid därifrån med ett leende på läpparna! Läs mer
  • Beatrice Y
    Beatrice Y skrev om Salong Creatif
    Har gjort förlängning och förstärkning hos Linn på Dreamnails i minst 4 år nu och kan inte vara mer nöjd. Förträfflig service och Linn kan verkligen sitt yrke.
    Linn är värd varenda krona då jag aldrig sett så snygga naglar som när de är gjorda av henne. Om ni vill få riktigt snygga naglar ska ni gå till Linn!
    Rekomenderar alltid henne till alla som gillar mina naglar :) Läs mer
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Salong Creatif
    Alltid nöjd efter ett besök hos supermysiga Amanda! Läs mer
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Salong Creatif
    - proffsigt, trevligt och välkomnande
    - helt och hållet
    - härlig stämning, lungt och avspännt,kände mig väl omhändertagen
    - med tanke på salongens läge och den proffsiga personalen så är kostnaden rimlig
    - positivt! Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Salong Creatif
    Amanda är en jätteduktig, kreativ och trevlig frisör som jag varmt kan rekommendera! Jag har varit jättenöjd när jag gått därifrån och vågat prova på nya saker med mitt hår, eftersom det känns att Amanda har koll på vad som blir bra. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Salong Creatif
    En av dem bästa frisören i stan. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Salong Creatif
    Amanda är en frisör som man kan känns sig trygg och säker hos. Hon vet vad hon gör till 100% och har ett öga som ser vad man passar i och har koll på det senaste inom hårtrenderna. Toppen frisör som både är social och serviceinriktad! Går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna. /Lina Maina Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Salong Creatif
    Jag har letat efter en bra frisör länge men nu har jag äntligen hittat någon som vet vad jag vill ha. Amanda är jätteduktig och är bra på att lyssna vad kunden vill ha. Läs mer
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Salong Creatif
    Jag har klippt mig hos Amanda i massor av år både när hon jobbade i Sundsvall och fortfarande nu när hon jobbar i Stockholm. Jag har alltid gått från salongen mer än nöjd. Amanda är alltid proffesionell, kommer alltid med bra tips och idéer om man själv har idétorka och är alltid noggrann. Det känns som att hon verkligen bryr sig om mig som kund och att jag är nöjd. Därför rekommenderar jag Amanda till alla jag känner!! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Salong Creatif
    Professionell och mycket duktig frisör som är noggrann vilket gör att jag alltid blir nöjd oavsett om jag klipper eller färgar håret. Tog modet att byta frisör efter att ha haft samma i 10 år och jag ångrar mig inte! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Rådmansgatan 50, 11357, STOCKHOLM