Salong Creatif

Salong Creatif

Ring 08-32 77 13 www.creatif.se

Välkommen till Salong Creatifs fina lokal i Vasastan. Vi jobbar i så stor utsträckning som möjligt med naturbaserade produkter och ett miljömedvetet tänk vad det gäller hållbarhet med såväl klippning som färg och produkter. Vårt koncept bygger på att du som kund ska få en helhetsupplevelse och vara trygg och bekväm i våra händer....

64 omdömen om Salong Creatif

SARA E
Skrev om Salong Creatif

Har gått hos Charlott i över 15 år. Hon är otroligt inkännande, kompetent och nyskapande. Använder bra produkter och har en bra känsla för bemötandet.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 367 omdömen 4.6 av 367 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket trevlig och lyhörd för mina önskemål.

Nils-Johan L Nils-Johan L
Frida H

Linn är den proffsigaste och petigaste nagelteknologen jag någonsin gått till. Hon har god smak och känsla för detaljer och gör en aldrig besviken. Om du vill ha fina naglar gå till Linn!

Emelie L

Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säger en hel del. Hon är bäst helt enkelt<3

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 157 omdömen 4.6 av 157 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Ulrika A

Mycket proffsig och supertrevlig nagelterapeut. Är kund sedan lång tid tillbaka och har alltid varit nöjd med resultatet. Använder bra material som inte skadar naglarna.

Linnéa G

Super trevlig personal, duktiga, kunniga och alltid glada.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Annika R

Linn gör ett utmärkt jobb och man känner sig väl omhändertagen på salongen. Dessutom är Linn supertrevlig.

Birgitta W

Jag kan varmt rekommendera Linn. På mina naglar använder Linn Bio Sculpture och mina naglar är så fina och det känns och ser ut som vanliga naglar. Har gått hos Linn i över 1 år och kommer att forsätta eftersom jag är så nöjd

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen
BadgeTwoYears

Edda är mycket trevlig och lyhörd. Hon gjorde ett otroligt bra jobb med folieslingor/balayage.

Åsa M

Skön salong med personlig stämning. Alltid nöjd. Gillar omtanken om kunden o miljön:)

Ann B

Lysande på kundvård och omhändertagande. Kommer med egna idéer men avgörandet är alltid mitt

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1100 omdömen 4.8 av 1100 omdömen

• Jag blev bra bemött, jättetrevlig tjej! • Jag förväntade mig att mitt besök skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det • Anna tog u

Erika L

Amanda är en fantastiskt duktig frisör, jag är aldrig besviken då jag fixat mitt hår hos henne. Hennes känsla för färg och styling är outstanding, samt att hon alltid är ärlig och ger konkreta tips för hårets bästa. Jag går alltid tillbaka till henne!

Ellen A

Amanda är en otroligt skicklig frisör och har talang för att skapa just den färg du önskar. Ger alltid bra råd och förslag - och får alltid fram fantastiska resultat! Kommer aldrig gå någon annanstans igen!

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 519 omdömen 4.8 av 519 omdömen

Hon bemötte mig med glatt leende och var jätte trevlig! Mina förväntningar var mycket bra och blev nöjd. Vi småpratade lite medans pr

Lisa Ö

Bästa salongen i Stockholm! Trevlig och lyhörd personal samt bra produkter. Känner mig alltid så fin när jag varit där. Enda nackdelen är att man behöver boka i god tid...;)

Kajsa B

Otroligt duktig! Jag går alltid från Amanda helnöjd!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2099 omdömen 4.9 av 2099 omdömen

Jag fick ett trevligt välkomnande, blev bjuden på vatten och utförandet kändes professionellt och välgjort

Jenny O

Jag kom hit första gången via rekommendationer från reco. Träffade Amanda som lyssnade, gav råd och var super trevlig! Nu är jag stammis och besöker bara henne! Dessutom är salongen jätte fin och lyxig!

Stefan S

Charlotte är en skicklig frisör och en mycket trevlig person. Jag har alltid varit nöjd med resultatet efteråt. Har under årens lopp aldrig tvekat att prova nya idéer då jag alltid har haft ett stort förtroende för Charlotte.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen
BadgeTwoYears

Jag upplevde frisören som ganska sur. Tror det beror på att jag inte ville flytta min tid när hon ringde mig dagen innan. Sen använde hon no

Marie H

Fantastiskt bemötande och en frisör som lyssnar på vad man vill göra med håret!

Gun P

Charlotte på Salong Creatif har varit min frisör i ca 20 år. Under den tiden har jag ändrat frisyr och hårfärg ett antal gånger och alltid fått mycket bra hjälp och goda råd vid besluten. När besluten väl har fattats så har jag alltid varit mycket nöjd med Charlottes och salongens genomförande av besluten. Salongen är därtill väldigt trevlig och ligger i nära anslutning till kommunikationer. Jag har redan många gånger och kommer i framtiden gärna att rekommendera salongen för vänner.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 84 omdömen 5.0 av 84 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör. Håret är jättebra sedan jag började gå där för drygt 2 år sedan . Han är varsam med produkter, vilket gör att håret int

Anna I

Jag har gått till Amanda på salong Creatif sedan några år tillbaka. Är alltid supertönt och kan inte tänka mig gå till någon annan hörsalen. De är helt enkelt bäst.

Åsa L

Salong Creatif är en salong i tiden med stort miljöfokus. Alltid bra service, nya ideér,bra produkter och trivselfaktorn är hög. Kan varmt rekommenderas!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen
BadgeTwoYears

En mycket skicklig och proffsig frisör! Dessutom med ett synnerligen trevligt och vänligt bemötande.

Ellinor K

Charlotte är en jätteduktig frisör som jag har gått hos i 10 år. Hon lyssnar på vad man vill men kan även komma med nya förslag som man inte själv hade tänkt på. Det bästa är att hon väldigt sällan försöker sälja en massa produkter utan hon är fokuserad på att göra ett bra jobb med håret. Hon bryr sig om sina kunder!

Caroline N

Vårdar sina kunder på bästa sätt och gör alltid det lilla extra!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 375 omdömen 4.7 av 375 omdömen
BadgeTwoYears

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Ulrica W

Trevlig miljö och trevligt bemötande. Alltid nöjd med klippningen.

Caroline R

Hej, Det bästa med Amanda är att hon är genuin, i sig själv och sitt yrke. Hon bryr sig på riktigt om sina kunder och att de ska vara nöjda med sitt besök. Kan ens hår utan och innan och vet hur man vill ha det och ger bra rekommendationer. Inte rekommendationer bara för att sälja mer produkter utan bara för det man faktiskt behöver, om man vill. Det gör att man är nöjd och stannar och hon tjänar därför på det långsiktigt. Hon är duktig och noggrann, och är alltid tillmötesgående och flexibel med tidsbokning.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1050 omdömen 4.9 av 1050 omdömen

Lena H

Dom har bra grejer! Vi har bara en planet. Välj smart, det gör jag och Salong Creatif:)

Caroline C
Skrev om Salong Creatif

Salong Creatif är en otroligt trevlig och mysig salong med väldigt kunnig och varm personal. Här får man alltid det lilla extra, t.ex. något gott att dricka eller stylingtips. Jag har aldrig varit mer nöjd med en frisör tidigare!

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 358 omdömen 4.7 av 358 omdömen
BadgeTwoYears

Så bra, inlyssnande. Både färg och klipp blev så fint. Superfräscht. Också så härlig under besöket. Extra plus för skalpmassage och bra tips

Rasha B

Jag älskar salong Creatif. Alltid bra service med mycket erfarna frisörer. Mitt hår är lång och tjockt och jag vet att de tar väl hand om mitt hår. Känner mig alltid snygg efter en behandling hos dem. Helt enkelt den bästa salongen i Stockholm, starka rekommendationer.

Sara E

Jag kan verkligen rekommendera alla som vill få snygga naglar att gå till Linn. Hon har kreativa idéer, är skicklig och otroligt trevlig och serviceinriktad.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 305 omdömen 4.8 av 305 omdömen

Tommy F

Salong creatif, som det väl heter fortfarande (?), inte cratif, ligger på min gata och därför är det ett naturligt val. Jag har varit kund hos Salong crearif även med den förra ägaren, och när hon sålde följde jag med. Men nu har jag bytt tillbaka, av flera skäl. Det viktigaste skälet är att ägaren Charlotte är så skicklig, och att salongen är mycket trevlig att besöka. Inte minst massagestolen höjer värdet på besöket, även om allt det goda läggs på priset som blir lite högre...

Maria B

Jättefint bemötande och duktig frisör!! Bra med mycket ekologiska produkter! Rekommenderas varmt.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 768 omdömen 4.6 av 768 omdömen

Som vanligt skapar Catta magi med håret, perfektion 🫶

Ann-kristin M Ann-kristin M
Mikael V

Jag kan varmt rekommendera Creatif som jag tycker har en hög servicenivå, bra bemötande och hög kunskap.

Belinda P

Super klipning, farvning osv. Endnu bedre, man föler sig super velkommen.

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 370 omdömen 4.8 av 370 omdömen
BadgeTwoYears

Claudia var så förstående och proffsig, jag ser fram emot mitt återbesök! Stort tack! 💕

Kikki R

Bästa salongen i stan!! Det alltid lika mysigt att komma dit!

Johanna T

Proffsiga och tillmötesgående som lyssnar på kunden. Stort plus för huvudmassagen man alltid får vid hårtvättning!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 278 omdömen 4.6 av 278 omdömen

Venessa ❤️🙏🏼✝️☀️🧘‍♂️☀️✝️🙏🏼❤️

Carl Johan L Carl Johan L
Anna W

Har varit hos Amanda 3 gånger och är jätte nöjd! Kommer absolut fortsätta att gå hos henne. Är super nöjd med både klippning, färgning och uppsättning!

Anna W

Jag har gått hos Linn i flera år. Jag vaxar, gör naglar och fötter mm. Och är alltid så nöjd! Kan varmt rekommendera henne!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1109 omdömen 4.8 av 1109 omdömen

En bra frisör som lyssnar på kundens önskemål. Frida levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse var positiv och jag är nöjd med kli

Jennie R

Dreamnails ger alltid bästa service och med utmärkt resultat. Kunden i fokus, glädje i blicken och ett otroligt sinne för detaljer. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån!

Sofie N

Linn är super proffsig! Alltid lika nöjd efter mina besök! :)

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 455 omdömen 4.8 av 455 omdömen
BadgeTwoYears

Supertrevlig och räddade min (av annan frisör) konstigt klippta frisyr helt perfekt!

Anette S

Linn är en förtjusande ung flicka som gör ett strålande arbete med sina kunder. Rolig och snabb i repliken och det behövs man sitter ju där rätt lång tid, men det blir aldrig tråkigt. Mina naglar är alltid fina och håller sig fina och hela mellan besöken. Linn kan man varmt rekomendera. Anette Stark

Hannah N

Bästa naglarna jag någonsin gjort. Gjorda med perfection, och inte nog med att materialet stärker naglarna! Är det något företag man ska gå och pyssla om sig själv hos är det dreamnails! Super produkter och man känner sig som en ny människa under behandlingen och inte minst efter! Linn du är bäst!!

Malin L

Har gjort mina naglar här i flera år, och blir alltid lika nöjd! Naglarna blir riktigt hållbara och snygga, och man känner sig alltid lika ompysslad. Mina naglar är normalt väldigt känsliga och går lätt av, men efter att ha regelbundet gått hos Linn på Dreamnails så mår dom mycket bättre. Rekommenderar starkt!!

Suzanna M

Väldigt duktig tjej! Alltid lika nöjd när jag varit hos Linn. Hon är driven och tar hand om sina kunder på bästa sätt!

Lena V

Linn är fantastiskt duktig! Jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen.

Mimmi H

Linn är den absolut bästa för mina naglar! Hon gör underverk var 3e vecka och går alltid därifrån med ett leende på läpparna!

Beatrice Y

Har gjort förlängning och förstärkning hos Linn på Dreamnails i minst 4 år nu och kan inte vara mer nöjd. Förträfflig service och Linn kan verkligen sitt yrke. Linn är värd varenda krona då jag aldrig sett så snygga naglar som när de är gjorda av henne. Om ni vill få riktigt snygga naglar ska ni gå till Linn! Rekomenderar alltid henne till alla som gillar mina naglar :)

Ebba K

Alltid nöjd efter ett besök hos supermysiga Amanda!

Ulla K

- proffsigt, trevligt och välkomnande - helt och hållet - härlig stämning, lungt och avspännt,kände mig väl omhändertagen - med tanke på salongens läge och den proffsiga personalen så är kostnaden rimlig - positivt!

Sara E

Amanda är en jätteduktig, kreativ och trevlig frisör som jag varmt kan rekommendera! Jag har varit jättenöjd när jag gått därifrån och vågat prova på nya saker med mitt hår, eftersom det känns att Amanda har koll på vad som blir bra.

Per E

En av dem bästa frisören i stan.

Linda M

Amanda är en frisör som man kan känns sig trygg och säker hos. Hon vet vad hon gör till 100% och har ett öga som ser vad man passar i och har koll på det senaste inom hårtrenderna. Toppen frisör som både är social och serviceinriktad! Går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna. /Lina Maina

Marcus J
Skrev om Salong Creatif

Jag har letat efter en bra frisör länge men nu har jag äntligen hittat någon som vet vad jag vill ha. Amanda är jätteduktig och är bra på att lyssna vad kunden vill ha.