Ung för Evigt

Ung för Evigt

Jag som utför behandlingarna heter Caroline Tesch och är sjuksköterska, barnmorska och certifierad för att utföra behandlingar, såsomr Stylage (filler) och Botox. Ung för evigt marknadsför NeoStrata, medicinsk hudvård och har stor erfarenhet med dessa behandlingar och produkter. Som komplement hjälper jag också kunderna med sminkning och använder mig då Glo minerals. För mig är det viktigaste att få arbeta med de absolut bästa produkterna och kunna kombinera dessa för bästa resultat och med dessa produkter känns det väldigt tryggt.

Läs vad 256 kunder tycker om Ung för Evigt 2

2021-06-24
    Trevligt och kunnigt bemötande!
    Behandling: Dermapen vid flertal tillfällen.
    2021-06-24
    Väl bemött och har fått professionell behandling av min hud.
    Perfekt resultat
    Med vänlig hälsning,
    Björg Hvanndal de Achinelli
  • 2021-06-23
    Väldigt professionellt och jag är väldigt nöjd med min behandling. En salong att rekommendera!
  • EMMA L
    2021-06-23
    Väldigt bra! Jag har varit alltid väldigt nöjd.
    2021-06-22
    Suverän service och alltid lyhörd och kunnigt bemötande.
    Tack söta Mimmi! Svårt att inte ge service till någon som du! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-22
    Tryggt och proffsigt kan absolut rekommendera Ung för Evigt!
    Tack Lars! Det är roligt att även män hittar hit! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-21
    Bra och professionellt bemötande. Caroline är tillmötesgående, kunnig och uppriktig . Rekommenderar varmt.
    Tack Marlena för att du tog dig tid att svara och roligt att du är nöjd! Sommarhälsningar CAroline Ung för Evigt
    2021-06-20
    Jag är alltid supernöjd! Rekommenderas!
    Åhh vad härligt med nöjda kunder! Tack för värmande ord! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-18
    Kan varmt rekommendera Ung för Evigt! Här får man alltid ett fantastiskt resultat och med ett lika fint bemötande.
    Tack snälla Tina! Alltid härligt med nöjda kunder! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-15
    Caroline är världens trevligaste människa och 100% proffs. Vad än det må vara, så ger hon värme uppriktighet och finess.
    Tack Martin! För mig är det naturligt och viktigt att vara uppriktig, och den röda tråden i mitt liv är intresse för människor, som jag också känner är en del av dig! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-15
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mina förväntningar blev till fullo uppfyllda.
    Fick förklarat för mig hur botox verkar och vilka eventuella biverkningar som kan uppträda.
    Det var en positiv upplevelse, fick intryck av att Carolin var mycket kunnig och proffsig.
    Hon tog sig tid att förklara vad som skulle hända innan ingreppet.
    Återkommer gärna!
    Härligt Lena! Vilket beröm!!! Du är så välkommen tillbaka... till Ung för evigts värld! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-10
    Fantastisk bemötande
    Kunnig, professionellt, erfaren och skicklig behandlare!
    Härligt Annica! tack för ditt fina omdöme! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-10
    Caroline är väldigt duktig och seriös. Så nöjd!
    Tack Josefin för ditt fina omdöme! Alltid roligt med nöjda kunder! Soliga hälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-09
    Känner mig alltid lugn och trygg med de behandlingar Caroline ger mig. Filler, botox, och all övrig hudvård. Caroline är ett fullblodsproffs ut i fingerspetsarna! Kan varmt rekommendera henne!
    Tack kära Ann! Det är härligt med positiva kunder! Bamsekramar Caroline Ung för Evigt
  • 2021-06-09
    Mkt bra bemötande och behandlingar
    Tack snälla Gun -Inger! Lätt att bemöta trevliga kunder! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-07
    Erfaren och proffsig. Ett mycket bra öga för rätt behandlingar och ger utmärkta råd och tar hänsyn till önskemål och är noga med att slutresultatet blir som jag önskar.
    Känner mig alltid tryggt och väl omhändertagen av Caroline Tesch
    tack Susanne för ditt fina omdöme! Ja, kommunikationen är nog det viktigaste i jobbet! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
  • 2021-06-07
    Proffsig , känner sig trygg. Bra bemötande. Kan absolut rekommendera . Fantastiska produkter , Neostrata.
    Tack Christin! Hoppas nu att specialprodukterna fungerar! Sommarkramar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-07
    Trygg, proffsig och trevlig upplevelse
    underbart att höra! blir sååååå glad! Glad sommar! Caroline Ung för Evigt
    2021-06-05
    Besökte Ung för Evigt för att få ansiktsbehandling.
    Företaget leds och behandlingarna utförs av en ytterst professionell och skicklig sjuksköterska. Dessutom mycket sympatisk och empatisk.
    Mina förväntningar var höga då jag har varit där tidigare. Även denna gång , liksom tidigare blev allt över förväntan. Detta är något som jag gärna rekommenderar till vänner och bekanta.
    Tack snälla för dessa fina ord!!! så härligt med nöjda kunder! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2021-06-04
    Tryggt och professionellt bemötande.
    Tack Anna för ditt omdöme!! Alltid skönt att höra! Ung för Evigt
    2020-07-07
    Proffsig och trevlig. Bra resultat!
    Hej Åsa och tack för positiva utrop sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2020-06-25
    Jag har redan på annat sätt talat om vad jag tycker.
    Hej Camilla! Tack för att du tog dig tid för att svara! Många gånger måste man upprepa denna behandling för att uppnå resultat! Kommunikation är den svåraste konsten av alla och även om jag tror att jag tydliggjort mig, så har jag tydligen inte gjort det! Måste bättra mig! Tack! Glad sommar och glöm inte solskydd minst spf 50! Med vänlig hälsning, Caroline Ung för Evigt
    2020-06-07
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och kunnigt. Själva behandlingarna fungerade inte så bra för mig. Men det var nog inte salongens fel...
    Rekommenderar, absolut!
    Tack Lina för fint rekommendation, trots att du inte blev helt nöjd med behandlingen!! Man vet ju inte innan man provar denna behandling hur reaktionen blir. Alla kunder trivs inte med den behandlingen! Du är så välkommen tillbaka, kanske för annat uppfräschande . MVH Caroline Ung för Evigt
    2020-05-18
    Mycket nöjd med både Carolines bemötande och resultatet av behandlingen. Jag återkommer gärna, det säger väl allt.
    Tack Ewa! Du är så välkommen tillbaka! MVH Caroline Ung för Evigt
    2020-04-30
    Tryggt, trevligt och proffsigt! Och jättebra resultat! Bra med återbesök också!
    Hej Sofia! Härligt att höra att du är nöjd😊 Ha en fin sommar!! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2020-04-29
    Seriöst o ansvarsfullt engagemang!!
    Härligt att höra! Vårhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2020-04-28
    Kunnig och seriös. Fixat ”argrynkan” några gånger nu och blivit mycket nöjd!
    Tack Isabel för härlig bedömning och att du tar dig tid att svara! Hälsningar Caroline Ung för Evigt
    2020-04-27
    Professionellt bemötande och supernöjd med resultatet. Rekommenderar starkt!
    Härligt Evelina! Bra resultat vill vi ha! Vårhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2020-04-27
    Ärlig och öppen person som tar sitt arbete på allvar! Jag uppskattar verkligen uppriktigheten och att man får tips på vad mer man skulle kunna förbättra/andra behandlingar. Seriöst intryck av salongen! Jag fick huvudvärk och tung panna ett bra tag efter behandlingen, kunde inte lyfta ögonbrynen på några veckor, men sen släppte det och resultatet var bra!
    Tack för att du tog dig tid att svara! Ja, ibland kan det kännas och se lite tungt ut. Till nästa gång kan man ta ännu lite mindre dos. Ibland kan man bara sätta ett par punkter i pannan för att få lite motstånd till att använda sina muskler i pannan. Välkommen åter! MVH CAroline Ung för Evigt
    Proffsig och personlig.
  • Wictoria
    2020-04-22
    Proffsig utförare, trevlig och seriöst bemötande. Fick även en fin present med mitt favoritmärke, Neostrata
    Tack Wictoria för uppmuntran ! Och tack Neostrata för att du finns.... eller hur! Vårhälsningar Caroline Ung för Evigt
  • 2020-04-22
    Trevligt och personligt bemötande.
    Känns tryggt att komma till Caroline som journalföring behandlingarna.
    Får dessutom återbesök efter 14 dagar för att följa upp och eventuellt justera om det behövs.
    Hej Christina! Skönt att du känner dig trygg! Försöker bemöta mina kunder som jag själv skulle vilja bli bemött och då är det inte svårt! Tack! Med vänlig hälsning Caroline Ung för Evigt
    2020-04-20
    Botoxinj. I pannan.
    Bra och proffsigt bemötande.Förklarade hur preparatet fungerade.
    Resultatet blev mycket bra , över förväntan.
    woooow härligt! Visst är botox fantastisk! Tack för värmande ord! MVH Caroline Ung för Evigt
  • 2020-04-20
    Jag blev väl bemött och var mycket nöjd med resultaten. Kan varmt rekommendera
    Tack Alexandra! Värmer i dessa coronatider! Vårhälsningar Caroline Ung för Evigt
  • 2020-04-20
    Mkt trevligt bemötande och professionellt utförda behandlingar!
    Tack Gun Inger! Tack för trevligt omdöme! Kul att ses i utemiljön! Du kan väl börja spela golf! Kram Caroline Ung för Evigt
    2020-04-17
    Caroline är så bra, rekommenderas varmt!!
    Såååå härligt att höra! Soliga hälsningar Caroline Ung för Evigt
    2019-11-05
    Såå glad att jag har hittat Caroline, jag är supernöjd med resultaten efter både botox och fillerbehandling. Det märks att Caroline vet vad hon sysslar med. Hon ger ett oerhört proffsigt och förtroendeingivande intryck.
    Tack Sandra! vilket härligt omdöme! MVH Caroline Ung för Evigt
  • Nina E
    2019-08-25
    Caroline är jätteseriös, förtroendeingivande, superproffsig och dessutom skicklig på det hon gör. Känns tryggt att hon är sjuksköterska eftersom branschen är helt oreglerad.
    Alltid bra resultat och hon är alltid uppriktig och jag litar på att hon aldrig skulle sälja på mig ngn behandling som inte passar mig. 5/5!
    Tack! Såååå härligt att höra! Värmer verkligen! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
  • 2019-08-21
    Professionellt och tryggt! Ärlighet och mycket goda resultat av behandlingar. Rekommenderar ing för evigt till vänner
    Hej Christina! Tackar för ditt förtroende och varma uppmuntran! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
    2019-08-21
    Jag blev behandlad på ett snabbt och säkert sätt.
    2019-08-20
    Jag har gått till Caroline i ett par år nu och främst gjort Carboxy- samt botoxbehandlingar. Hon har ALLTID tagit så väl hand om mig – allt från utförandet av behandlingarna, tips om ansiktsvård (hennes produkter är oslagbara) till hennes bemötande som både är professionellt och personligt.

//ANNE
    Tack Anne för härlig uppmuntran! Alltid roligt med nöjda kunder! Sommarhälsningar Caroline Ung för Evigt
  • Elise E
    2019-08-19
    Proffsigt bemötande. Professionell personal. Och ärlighet kommer man långt med. En gång t.ex. hade jag bokat tid för Botox i pannan som vanligt men då blev jag vänligt bemöt av personalen och dom tyckte att jag lätt kunde vänta med att sätta botox igen. Det uppskattar jag. Ärlighet och ett bra utfört arbete. Bra kombo.
    2019-08-19
    Behandlade rynkor på pannan och arga rynkan, härligt bemötande och snyggt resultat(fast jag är spruträdd så kände jag inget).
    Återvänder varje år för behandling oavsett lockpriser från andra för man vill ju ha kvalité.
    Så härligt att höra! och det behövs verkligen inte göra ont! Man måste ta sig tid med behandlingen. Tack! MVH Caroline Ung för Evigt
    2019-08-19
    Caroline är jättekunnig och trevligt
    2019-08-16
    Caroline är proffsig och förnuftig
  • Annika S
    2019-08-16
    Jag är en väldigt nöjd kund. Det blir ett jättebra resultat varje gång och det märks att de har stor och lång erfarenhet på området. De är också lyhörda för sina kunder. Så jag är en väldigt nöjd kund.
    Hej Annika! Alltid roligt med nöjda kunder, särskilt om de också orkar svara på enkäter!! Med vänlig hälsning Caroline Ung för Evigt
    2019-08-16
    Caroline är en klippa. Hon har ett otroligt öga för vad som behövs för att lyfta det där lilla extra utan att det ser onaturligt ut.
    Jag har nog blivit 10 år yngre sedan jag började gå till Caroline och det är ingen som skulle gissa att jag har fått hjälp på traven :-)
    Ung för Evigt lever verkligen upp till sitt namn!
    Tack Caroline!
    Whoooow, vilka adjektiv!!! Känner mig som en gudinna!! Tack Eli! Kramar Caroline Ung för Evigt
    2019-08-15
    Filler. Mycket bra bemötande. Kunnig person på företaget som har ett estetiskt öga. Mycket bra resultat och jag är mycket nöjd och kommer komma tillbaka!
    Tack Monica för dina fina ord! Värmer in i själen! Med vänliga hälsningar Caroline Ung för Evigt
    2019-08-15
    Seriös, förklarande och trevlig.
    Alltid nöjd när jag varit hos Caroline.
    Känner mig fräsch och absolut inte ”för fixad) bara pigg efter att fått lite botox.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Ulla för värmande beröm! Augustihälsningar Caroline Ung för Evigt
  • 2019-08-15
    Över förväntan, så skicklig och kunnig ägare❤️❤️ Behöver ingen annan salong, Caroline kan allt!
    Underbara Lillemor! Tack för dina fina ord! Caroline Ung för Evigt