Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Fillersweden / 2perfect

Fillersweden / 2perfect

Nybrogatan 72, 114 41 Stockholm — Visa karta

Läs vad 34 kunder tycker om Fillersweden / 2perfect

• Nikki Castro A
    Nikki Castro A skrev om Fillersweden / 2perfect
    Har gått till Tina nu ett år,gjort fillers,botox och dermapen👌och är alltid nöjd när jag går därifrån,får alltid dom resultat jag önskar🎀och ett plus i kanten är att man alltid blir så trevligt bemött super trevlig tjej,rekommenderar varmt!kommer såklart fortsätta gå dit:) Läs mer
  • Jenny Mari K
    Jenny Mari K skrev om Fillersweden / 2perfect
    Jag lider av svår migrän som jag har levt med periodvis sen jag var 4 år. Har gått hos Tina i ett par år nu och hon behandlar mig med Botox i pannan samt ibland käkarna. Behandlingen hjälper mig, får inget migränanfall efter behandlingen och den håller i ca 9 månader på mig.
    Innan Tina hjälpte mig med min Botox så var mina migränanfall då svåra att jag blev inlagd på akuten i flera timmar med slangar, vätskeersättning pga att jag spyr av smärtan, morfin samt lugnande.
    För dig som har samma svåra migrän som mig, det är så värt att själv betala några tusenlappar per år för att slippa smärtan.
    Har försökt att få remiss via husläkare, men blev bara rundskickad med olika remisser men varje gång föll jag mellan stolarna och fick ingen hjälp med remiss på botoxen.
    Tinas behandling har ändrat mitt mående, mitt liv ❤ Läs mer
  • Katti H
    Katti H skrev om Fillersweden / 2perfect
    Jag har gått här nu i över 2 år och gör både botox (panna och bryn) samt fillers (läppar) och har alltid varit supernöjd och ÄR supernöjd.
    Tina vet exakt vad jag vill ha så jag behöver liksom inte ens säga utan hon fyller dom precis så det blir fylligt, sexigt men ändå inte för mkt så det ser onaturligt ut. Kommer aldrig göra det någon annanstans och dessutom så har jag flyttat till spanien och åker hem och ser till att få mina behandlingar.
    Rekommenderar detta ställe starkt! Läs mer
  • Cindy R
    Cindy R skrev om Fillersweden / 2perfect
    Gått till Tina i två år nu. Känner mig alltid trygg och nöjd. Så duktig 🙏🏻♥️ Läs mer
  • Cecilia  G
    Cecilia G skrev om Fillersweden / 2perfect
    Kan varm rekommendera Tina! //Cecilia G Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Fillersweden / 2perfect
    Är super nöjd med resultatet hos Tina har aldrig känt mig snyggare faktiskt!både näsan och läpparna har hon gjort riktigt fina därför går jag alltid tillbaka till henne då hon även ger fillern på ett lugnt och behagligt sätt jag känner mig trygg i hennes händer! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Fillersweden / 2perfect
    Super duktig och noggrann! Alltid blivit nöjd när jag varit hos Tina :) / Sofia <3 Läs mer
  • 2perfect
    2perfect skrev om Fillersweden / 2perfect
    Ang PARRE B : Hennes kommentar är felaktig, trist när folk hittar på sina versioner och ljuger!
    Hon har fått flertal behandling för kampanj pris och gratis påfyllning och ändå hittar på lögnaktiga historier 😱😰 Läs mer
  • Parre B
    Parre B skrev om Fillersweden / 2perfect
    Gör INTE botox hos Tina!

Gjorde en botox behandling och var tydlig med att min argarynka är väldigt stark. Fick en behandling och efter 2 veckor var argarynkan fortfarande väldigt tydlig så jag fick en påfyllning och det hände absolut ingenting. Jag vet inte vad för storts bot0x hon använder men jag har gjort denna behandling flera gånger och aldrig fått så dåligt resultat. När jag påpekade detta var hon helt plötsligt fullbokad i all framtid. Tycker det tråkigt att man betalar för en tjänst och sen får gå betala igen hos någon annan för att få resultatet som man önskar. Läs mer
  • Suzan L
    Suzan L skrev om Fillersweden / 2perfect
    Bra bemötande och bra resultat! Läs mer
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Fillersweden / 2perfect
    Rekommenderar starkt att gå till Tina, hon är grym på det hon gör och blir alltid lika nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • natalie g
    natalie g skrev om Fillersweden / 2perfect
    Mycket bra produkter! Alltid lika nöjd! Så bra personal! Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Fillersweden / 2perfect
    Jättebra! ☺ så himla lätt på handen, fick inga blåmärken o knappt nån svullnad alls. Körde utan bedövning o det gjorde inte ont! Lyssnar noga o väldigt bra bemötande 😀
    Tummen upp 👌 Läs mer
  • Maxine L
    Maxine L skrev om Fillersweden / 2perfect
    Så sjukt nöjd som alltid, bra service och hög känsla av kvalité.
    Rekommenderar Tina stark då jag vart kund hos hennes i 3 år nu! :) Läs mer
  • Faye E
    Faye E skrev om Fillersweden / 2perfect
    Alltid lika nöjd med mina läppar när jag går ifrån salongen! Tina är väldigt proffsig och kan verkligen sin grej :) även sjukt trevlig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Mirjam N
    Mirjam N skrev om Fillersweden / 2perfect
    Prisvärt, bra läge och väldigt trevlig och proffsig personal! Rekommenderar starkt :) Läs mer
  • Melissa P
    Melissa P skrev om Fillersweden / 2perfect
    Tina är så fantastisk på det hon gör! En perfektionist ut i fingertopparna med stor kompetens inom fillers. Jag har gjort både fillers i ansiktet, läppar, samt botox. Testat andra ställen här i Stockholm men ingen är så duktig på skulptering som denna tjej!! Varma rekommendationer från en trogen stamkund sedan 2 år tillbaka 🌸 Läs mer
  • Anne G
    Anne G skrev om Fillersweden / 2perfect
    Mycket nöjd med mina behandlingar! Kommer fortsätta gå dit. Läs mer
  • Lucia H
    Lucia H skrev om Fillersweden / 2perfect
    Otroligt nöjd, fantastika resultat. Tina kan jag varmt rekommender! Bra service och grym på det hon gör. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Fillersweden / 2perfect
    Så duktig och underbart resultat både på mina läppar och tear trough 🙏😘🌟 Läs mer
  • Evelina L
    Michelle I skrev om Fillersweden / 2perfect
    Bästa Tina. Bra service, bra resultat! Alltid nöjd❤ Läs mer
  • Nadine B
    Nadine B skrev om Fillersweden / 2perfect
    Tina på fillersweden kan jag rekommendera
    Starkt! mina läppar var helt
    Missformade då En annan behandlare
    Förstört
    Dom totalt, men Tina lyckades göra Mina läppar fina igen. Har även gjort botox behandlingar hos henne,alltid lyckat! Tack till Tina på fillersweden för du alltid gör mig så fin. Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Fillersweden / 2perfect
    Det är en fin och trevlig men seriös salong med fräsch inredning. Hon är duktig och seriös och vet vad hon håller på med. Är alltid lika nöjd när jag går därifrån. Alltid lika bra service. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Fillersweden / 2perfect
    Fantastiskt bra service och grymma produkter. Skulle aldrig gå någon annanstans, jag är supernöjd! Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Fillersweden / 2perfect
    Super trevlig tjej fick så bra bemötande. Lyssnade på mina önskemål och hur jag ville ha det! Riktigt nöjd med mina läppar har inget att klaga på alls. Läs mer
  • Josef L
    Josef L skrev om Fillersweden / 2perfect
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Kommer gå tillbaka Läs mer
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Fillersweden / 2perfect
    Jag har alltid velat fixa mina läppar men har inte vågat förens jag träffade Tina. Hon är så ödmjuk, försiktig och lyssnar verkligen på ens önskemål. Hon är en underbar person och man känner sig verkligen trygg i hennes händer! Grym kundservice och hon bryr sig verkligen om sina kunder! Kunde inte vara mer nöjd och jag kommer aldrig gå till någon annan! Rekommenderar henne starkt till alla jag känner och träffar 💖 Bästa fillerstjejen! Läs mer
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Fillersweden / 2perfect
    Trevlig personal mysigt och duktig Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Fillersweden / 2perfect
    Helt super!! Tina var otroligt professionell! Jättenöjd!

/ Jenny Läs mer
  • Ida T
    Ida T skrev om Fillersweden / 2perfect
    Tina har alltid gjort ett fantastiskt bra jobb och lyssnat på hur jag som kund velat ha det. Tina är helt fantastisk och jag skulle aldrig välja någon annan än henne. Läs mer
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Fillersweden / 2perfect
    Alltid lika nöjd efter mitt besök hos 2perfect! Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Fillersweden / 2perfect
    Blev mycket fint omhändertagen. Var nervös innan men blev lugn av det goda bemötandet :) Läs mer

Nybrogatan 72, 114 41 Stockholm