Fillersweden / 2perfect

Fillersweden / 2perfect

36 omdömen om Fillersweden / 2perfect

Sanne W
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Superduktig tjej som verkligen kan sin grej! ❤️

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Caroline B

Alltid varit super nöjd och fått grymt bemötande <3

Nikki Castro A
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Har gått till Tina nu ett år,gjort fillers,botox och dermapen👌och är alltid nöjd när jag går därifrån,får alltid dom resultat jag önskar🎀och ett plus i kanten är att man alltid blir så trevligt bemött super trevlig tjej,rekommenderar varmt!kommer såklart fortsätta gå dit:)

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Jenny Mari K
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Jag lider av svår migrän som jag har levt med periodvis sen jag var 4 år. Har gått hos Tina i ett par år nu och hon behandlar mig med Botox i pannan samt ibland käkarna. Behandlingen hjälper mig, får inget migränanfall efter behandlingen och den håller i ca 9 månader på mig. Innan Tina hjälpte mig med min Botox så var mina migränanfall då svåra att jag blev inlagd på akuten i flera timmar med slangar, vätskeersättning pga att jag spyr av smärtan, morfin samt lugnande. För dig som har samma svåra migrän som mig, det är...

Katti H
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Jag har gått här nu i över 2 år och gör både botox (panna och bryn) samt fillers (läppar) och har alltid varit supernöjd och ÄR supernöjd. Tina vet exakt vad jag vill ha så jag behöver liksom inte ens säga utan hon fyller dom precis så det blir fylligt, sexigt men ändå inte för mkt så det ser onaturligt ut. Kommer aldrig göra det någon annanstans och dessutom så har jag flyttat till spanien och åker hem och ser till att få mina behandlingar. Rekommenderar detta ställe starkt!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Cindy R

Gått till Tina i två år nu. Känner mig alltid trygg och nöjd. Så duktig 🙏🏻♥️

Cecilia  G

Kan varm rekommendera Tina! //Cecilia G

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Julia H
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Är super nöjd med resultatet hos Tina har aldrig känt mig snyggare faktiskt!både näsan och läpparna har hon gjort riktigt fina därför går jag alltid tillbaka till henne då hon även ger fillern på ett lugnt och behagligt sätt jag känner mig trygg i hennes händer!

SOFIA S
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Super duktig och noggrann! Alltid blivit nöjd när jag varit hos Tina :) / Sofia <3

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

2perfect
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Ang PARRE B : Hennes kommentar är felaktig, trist när folk hittar på sina versioner och ljuger! Hon har fått flertal behandling för kampanj pris och gratis påfyllning och ändå hittar på lögnaktiga historier 😱😰

PARDIS A
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Gör INTE botox hos Tina! Gjorde en botox behandling och var tydlig med att min argarynka är väldigt stark. Fick en behandling och efter 2 veckor var argarynkan fortfarande väldigt tydlig så jag fick en påfyllning och det hände absolut ingenting. Jag vet inte vad för storts bot0x hon använder men jag har gjort denna behandling flera gånger och aldrig fått så dåligt resultat. När jag påpekade detta var hon helt plötsligt fullbokad i all framtid. Tycker det tråkigt att man betalar för en tjänst och sen får gå betala igen hos någon annan för att få resultatet som man önskar.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Suzan L
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Bra bemötande och bra resultat!

Amanda D
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Rekommenderar starkt att gå till Tina, hon är grym på det hon gör och blir alltid lika nöjd när jag går därifrån!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
natalie g
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Mycket bra produkter! Alltid lika nöjd! Så bra personal!

Frida H
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Jättebra! ☺ så himla lätt på handen, fick inga blåmärken o knappt nån svullnad alls. Körde utan bedövning o det gjorde inte ont! Lyssnar noga o väldigt bra bemötande 😀 Tummen upp 👌

Maxine L
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Så sjukt nöjd som alltid, bra service och hög känsla av kvalité. Rekommenderar Tina stark då jag vart kund hos hennes i 3 år nu! :)

Faye E
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Alltid lika nöjd med mina läppar när jag går ifrån salongen! Tina är väldigt proffsig och kan verkligen sin grej :) även sjukt trevlig! Rekommenderar starkt!

Mirjam N
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Prisvärt, bra läge och väldigt trevlig och proffsig personal! Rekommenderar starkt :)

Melissa P
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Tina är så fantastisk på det hon gör! En perfektionist ut i fingertopparna med stor kompetens inom fillers. Jag har gjort både fillers i ansiktet, läppar, samt botox. Testat andra ställen här i Stockholm men ingen är så duktig på skulptering som denna tjej!! Varma rekommendationer från en trogen stamkund sedan 2 år tillbaka 🌸

Anne G
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Mycket nöjd med mina behandlingar! Kommer fortsätta gå dit.

Lucia H
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Otroligt nöjd, fantastika resultat. Tina kan jag varmt rekommender! Bra service och grym på det hon gör.

Susanne H
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Så duktig och underbart resultat både på mina läppar och tear trough 🙏😘🌟

Evelina L

Toppen!! Bra service och bra resultat! Jag är nöjd

Angelica A
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Super bra! Jag är väldigt nöjd

Michelle I

Bästa Tina. Bra service, bra resultat! Alltid nöjd❤

Nadine B
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Tina på fillersweden kan jag rekommendera Starkt! mina läppar var helt Missformade då En annan behandlare Förstört Dom totalt, men Tina lyckades göra Mina läppar fina igen. Har även gjort botox behandlingar hos henne,alltid lyckat! Tack till Tina på fillersweden för du alltid gör mig så fin.

Frida S
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Det är en fin och trevlig men seriös salong med fräsch inredning. Hon är duktig och seriös och vet vad hon håller på med. Är alltid lika nöjd när jag går därifrån. Alltid lika bra service.

Emma A
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Fantastiskt bra service och grymma produkter. Skulle aldrig gå någon annanstans, jag är supernöjd!

Tina S
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Super trevlig tjej fick så bra bemötande. Lyssnade på mina önskemål och hur jag ville ha det! Riktigt nöjd med mina läppar har inget att klaga på alls.

Josef L
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Mycket proffsigt och bra bemötande. Kommer gå tillbaka

Stephanie B
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Jag har alltid velat fixa mina läppar men har inte vågat förens jag träffade Tina. Hon är så ödmjuk, försiktig och lyssnar verkligen på ens önskemål. Hon är en underbar person och man känner sig verkligen trygg i hennes händer! Grym kundservice och hon bryr sig verkligen om sina kunder! Kunde inte vara mer nöjd och jag kommer aldrig gå till någon annan! Rekommenderar henne starkt till alla jag känner och träffar 💖 Bästa fillerstjejen!

Sofie R
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Trevlig personal mysigt och duktig

Jenny L

Helt super!! Tina var otroligt professionell! Jättenöjd! / Jenny

Ida T
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Tina har alltid gjort ett fantastiskt bra jobb och lyssnat på hur jag som kund velat ha det. Tina är helt fantastisk och jag skulle aldrig välja någon annan än henne.

Nathalie N
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Alltid lika nöjd efter mitt besök hos 2perfect!

Josefine A
Skrev om Fillersweden / 2perfect

Blev mycket fint omhändertagen. Var nervös innan men blev lugn av det goda bemötandet :)