Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hope by Lena

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, 112 21 Stockholm — Visa karta

Här är vi tre frisörer som är måna om dig och vi lägger alltid fullt fokus på dig och dina önskemål när du kommer in i vår salong. Vi vill att du ska få en avslappnande stund i en kreativ och inspirerande miljö, centralt beläget på Kungsholmen.

Hos oss kan du få de flesta hårvårdsbehandlingar, till exempel klippning, färgning och vårdande behandlingar. Vi arbetar med skonsamma produkter vid färgning och erbjuder frihandsfärgning som balayage och hairpainting. Hairtalk Extensions arbetar vi också mycket med, ett sätt att skapa längd, volym och nya nyanser utan att slita på ditt eget hår.

Är det dags för fest hjälper vi gärna till med uppsättning, styling, quick-fix och makeup. Vi erbjuder även manikyr med Lackgel, ett permanent nagellack som härdas i UV-ljus och håller i 3-4 veckor.

Välkommen till Hope by Lena!

Läs vad 225 kunder tycker om Hope by Lena

• Sofia G

2018-11-21

Sofia G skrev om Hope by Lena
    Jag går hos Malin Gustavsson och hon har fixat mitt hår nästan sen hon slutade sin frisörutbildning . Hon ser alltid till kundens bästa! Man känner sig så välkommen och det är en lyx känsla att få vara kund hos henne.
    Jag är alltid nöjd när jag går därifrån oavsett om jag klippt, färgat eller förlängt mitt hår. Hon är otroligt proffsig på att se vad kunden passar i för frisyr och färg! Läs mer
  • 2018-08-11

Jane K skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Fantastiskt bemötande
    Har klippt mig gjort slingor färgat bryn och fransar har alltid blivit jätte nöjd
    Har även köpt mycket bra produkter schampoo,balsam samt andra hårprodukter
    Är en fantastisk hårsalong som man varmt kan rekommendera
    Får toppbetyg på allt Läs mer
  • 2018-08-01

Laura M skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Proffsigt bemötande. Jättenöjd med slingor och klippning! Läs mer
  • 2018-07-30

Britt-Marie P skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Trevligt bemötande. Proffsig klippning och slingor. Precis som jag ville ha min frisyr. Lena undvek det misstag som alla frisörer innan har gjort, dvs att föna med alltför varm luft. Tidigare har det dröjt ett par veckor innan jag kunnat få volym i håret igen efter frisörbesök. Men Lena fönade med måttlig temperatur och håret var livfullt direkt. Läs mer
    Lena Marie E gillar detta
  • 2018-06-14

Patricia B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har aldrig varit så nöjd hos en frisör tidigare. Känner mig så fin i min nya frisyr och med färgning. Läs mer
    Lena Marie E gillar detta
  • 2018-06-13

Susan B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Färgning, klippning, föning.
    Allt är superperfekt.. Trevligt bemötande och mysiga lokaler.
    Personalen extremt trevliga. Läs mer
  • 2018-04-25

Sofia A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Salongen är jättefin o alla frisörerna verkar trevliga o kunniga. Jag går alltid hos Erika o är supernöjd, varenda gång.
    Sen är massagestolen fantastisk!! Läs mer
  • 2018-04-18

Inger N skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Är branschkunnig både vad gäller klippning och färgning. Noggrann.
    Vänlig och positiv Läs mer
  • 2018-04-18

Laura M skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Jag har blivit supernöjd varje gång! Läs mer
  • 2018-04-16

Citla A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är en frisör med perfekt balans på att vara lyhörd och samtidigt ha en professionell åsikt om ens frisyr. Läs mer
  • 2018-04-14

Elli A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Har haft Erika som frisör under många år och blir alltid lika nöjd. Hon är extremt duktig på det hon gör, är noggrann och alltid positiv. Kan verkligen rekommendera Erika till alla! Läs mer
  • 2018-04-11

Maria W skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika respekterade min "tanträdsla" och ansträngde sig verkligen för att tillmötesgå mina inte helt tydliga önskemål. Läs mer
  • 2018-04-11

Mikaela E skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Mycket trevlig! Blev bra och hade en trevlig stund. Läs mer
  • Caroline B

2018-04-11

Caroline B skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är fantastisk! Man blir alltid nöjd när man besöker henne och hon bemöter med en underbar service.
    Erika lyssnar alltid på vad man önskar, tänker och vill. Hon bedömer och ger egna förslag! Erika är verkligen toppen och en klass för sig! Läs mer
  • 2018-04-10

Andrea H skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är trevlig och en jätteduktig frisörska. Hon är uppmärksam på kundernas önskemål och ger samtidigt nya spännande råd, vilket jag tycker är bra. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer

Susanne S skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Jag har bara klippt och färgat håret 1 gång hos Erika. Går sedan många år hos annan frisör på samma salong.
    Jag var nöjd med Erika. Lyssnade och var lätt att prata med. Jag var mycket nöjd med färgningen och föningen. Läs mer

Sofia U skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Mkt positiv och trevlig frisör. Hon såg mig som kund och gav mig bra tips och förslag gällande mitt hår. Känns proffsig! Kommer klippa mig hos henne igen inom kort. Läs mer

Cassandra P skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är en mycket professionell och duktig frisör! Hon utvecklas ständigt och det är så härligt att hon alltid är öppen för de förslag och önskemål man som kund har.

Hon lyssnar på dina önskemål och gör sitt yttersta att uppfylla dem. Rekommenderar varmt! Läs mer

Josephine G skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är otroligt lyhörd och duktig frisör, hon är duktig på färgningar och jag litar blint på henne! Går alltid nöjd ifrån salongen. Läs mer

Malin N skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Trevlig och professionell, supernöjd! Läs mer

Therese B skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är grymt duktig på färg och att se mina behov. Jättetrevlig och jag har blivit väl omhändertagen hos henne! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Linus P

2018-03-25

Linus P skrev om Hope by Lena
    👌👌👌👌👍👍

Superbra bemötande och proffsiga frisörer som verkligen kan sitt hantverk! =D Läs mer
  • 2018-01-26

Helga O skrev om Hope by Lena
    Jag klippte mig hos Ninni förra året och jag blev då inte nöjd! Hade aldrig varit där förut, men hon sa ingenting när jag kom in trots att salongen är så liten. Istället var det kollegan som hälsade välkommen. Sen fick jag sitta och vänta i mer än 20 minuter för att hennes kund ville ha tips och justeringar. Inte heller då erbjöd hon mig något att dricka eller bad om ursäkt för dröjsmålet. Kunden hade dessutom glömt plånboken hemma och så blev det ett samtal om det också.

När jag sedan väl satt i frisörstolen kommer samma kund tillbaka för att betala. Då får jag sitta där med droppande, kallt hår för då ska hon även boka ny tid. Ninni ber inte att få ringa upp förrän efter en lång diskussion om datum. Hon bad mig om ursäkt, men vad hjälpte det. Min sköna stund var borta.

Jag skulle inte ha sagt något om klippningen hade varit fantastisk, men den kunde även en billigare frisör ha utfört. Hon klippte i princip av mitt långa hår. Ingen frisyr, ingen styling. För det priset borde salongen ha varit rymligare och fräschare,och som sagt, klippningen topp. Läs mer
    2018-02-12 Lena Marie E svarar Helga O
    Hej Helga!
    Verkligen tråkigt att du råka ut för detta under ditt besök hos oss.
    Vi försöker i högsta mån tillgodose alla kunder och detta kan tyvärr krocka ibland av att man blir försenad bl.a. men att vi då försöker kompensera det på bästa sätt. Ledsen att du inte upplevde den kompensationen.
    Vad gäller vår prissättning så baseras den helt enligt frisörföretagarnas riktlinjer, samt på att vi alla har godkänd utbildning och vår erfarenhet. Inget som vi tycker har med storleken på salongen att göra.
  • 2017-11-17

Charlotte G skrev om Hope by Lena
    Utmärkt bemötande, härliga tjejer som gör en fin i håret. Läs mer
  • 2017-09-24

Gabriella J skrev om Hope by Lena
    Trevligt bemötande och toppen service! Läs mer
  • 2017-09-22

Carina T skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Man blir alltid trevligt bemött med äkta värme och glädje Läs mer
  • 2017-09-21

Johanna H skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är grym! Otroligt duktig och förstår kunden bra! Rekommenderas verkligen!! Läs mer
  • 2017-09-20

Linda W skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har gått hos Lena i 6 års tid nu och jag har följt henne vart hon än har jobbat. Alltid lika nöjd. Man känner sig alltid ompysslad och väl omhändertagen. Sjukt duktig på färg och kommer med förslag på vad man kan hitta på för kul med håret. Läs mer
  • 2017-09-20

Kristina L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har gått hos Lena många år nu.Hon räddade mitt hår från att förstöras helt av en tidigare frisör i Bromma.
    Proffsigt och personligt bemötande.Får alltid råd hur jag ska göra med mitt hår, för att det ska må bra.Har alltid varit nöjd med resultatet.Går var 7-8 vecka.Har flyttat från stan, men går kvar.De varmaste rekommendationerna från mig/Christina Liljestam Läs mer

Daniel W skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Alltid en skön känsla att besöka Hope by Lena, rekommenderar varmt. Vänligt, professionellt och en latte på köpet, mycket bra! Läs mer

Anna F skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är extremt ambiös och är alltid väl förberedd! Man som kund känner sig väl omhändertagen när man kommer till henne! Läs mer

Sandra L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är grymt duktig & otroligt erfaren! Har aldrig varit missnöjd under mina 10 år som kund. Läs mer
  • 2017-09-18

Jenny L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Fantastiskt på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2017-09-18

Anna M skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har gått hos Lena i 10 år, bästa frisören! Läs mer

Ann Å skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är fantastisk helt enkelt. ! Läs mer

Harriet S skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är en duktig frisör som ser till helheten. Hon ör noggrann och utvecklar hela tiden nys idéer. En av de allra bästa. Läs mer

Elin B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Världens bästa frisör! Som är lyhörd, proffsig och väldigt trevlig! Läs mer

Johanna J skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Jag har provat många frisörer men har inte hittat någon jag trivs så bra med som hos Lena! Nu har 10 år gått och jag är alltid lika nöjd👍 Läs mer
  • Cassandra P

2017-09-17

Cassandra P skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Hos Hope by Lena får man alltid ett varmt och professionellt bemötande. Som kund kan man känna sig trygg med resultatet, då man alltid får en noggrann konsultation före behandling. Dessutom ingår olaplexbehandling vilket är helt underbart!! Massa plus till denna salong! Läs mer

Therese F skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Experience is excellent at Hope by Lena. Läs mer

Mikael R skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Alltid trevlig och bra service och dessutom alltid nöjd med resultatet när jag går därifrån. Läs mer

Jenny E skrev om Hope by Lena
    Klippte och färgade håret hos Erica. Finns inget negativt att säga. Har aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök. Dom bästa! Läs mer
  • Helena E

2017-09-16

Helena E skrev om Hope by Lena
    Trevliga frisörer allihop , lyssnar p kunden och är väldigt proffsiga.Mysig salong man kan koppla av i .Rekommenderas , alltid nöjd och fin när jag går därifrån.De stylar alltid så man skulle kunna gå på fin middag .Det uppskattar jag mycket.Man känner sig så fin. Läs mer

Jenny L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Alltid lika fantastiskt att vara där och jag går alltid därifrån supernöjd! Läs mer

Annelie H skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Hon är bäst. Uppfyller alla mina krav på en bra frisör.

Fredrik B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Duktig, trevlig och kommer med egna bra förslag och idéer. Läs mer

Linda L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena har alltid ett mycket fint bemötande. Hon är förberedd inför besöket och kommer med nya och spännande idéer. Lena lever upp till alla förväntningar man kan ha. Hon är en frisör i toppklass. Läs mer

Björn F skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Som alltid så blir frillan precis som jag vill ha den. Bemötandet i den toppmoderna salongen var kanonbra.
    Tack Ninni. Läs mer

Sandra A skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena har alltid ett förslag om man vill göra ngt nytt. Är så härligt att bli ompysslad med massage och fika och man vet att man alltid går därifrån nöjd! Läs mer

Johan G skrev om Hope by Lena
    Skickliga på att klippa och supertrevliga. Rekommenderar varmt. Läs mer