Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hope by Lena

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, 112 21 Stockholm — Visa karta

Här är vi tre frisörer som är måna om dig och vi lägger alltid fullt fokus på dig och dina önskemål när du kommer in i vår salong. Vi vill att du ska få en avslappnande stund i en kreativ och inspirerande miljö, centralt beläget på Kungsholmen.

Hos oss kan du få de flesta hårvårdsbehandlingar, till exempel klippning, färgning och vårdande behandlingar. Vi arbetar med skonsamma produkter vid färgning och erbjuder frihandsfärgning som balayage och hairpainting. Hairtalk Extensions arbetar vi också mycket med, ett sätt att skapa längd, volym och nya nyanser utan att slita på ditt eget hår.

Är det dags för fest hjälper vi gärna till med uppsättning, styling, quick-fix och makeup. Vi erbjuder även manikyr med Lackgel, ett permanent nagellack som härdas i UV-ljus och håller i 3-4 veckor.

Välkommen till Hope by Lena!

Läs vad 300 kunder tycker om Hope by Lena

• 2019-04-23

Agnes D skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Mycket skicklig och trevlig frisör! Lena är bra på att lyssna till önskemål och att anpassa dem till just mitt hår. Har även gjort fransar och bryn samtidigt vilket blir super. Jag har stort förtroende för Lena, det är viktigt för mig. Rekommenderar varmt en trygg och skön stund hos Lena! Läs mer
  • Linda G

2019-04-23

Linda G skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Ninni är helt fantastisk på att färga hår! Innan jag klippte mig senast fick jag de sista veckorna jätte många komplimanger för min fina färg på håret, jag tänker att det verkligen är en komplimang till frisören för ett väl utfört jobb!
    Jag är supernöjd, rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2019-04-23

Charlotte R skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är otroligt skicklig på att både lyssna in vad man själv vill ha och ge förslag som passar bra! Jag fick både fin färg och superfin klippning, har aldrig varit så nöjd! Tack Lena! Läs mer
  • Vita G

Vita G skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Jag har tjockt och ganska mörkt hår och hade utmaning att hitta en frisör som kan hantera det. Nini har lyckats att fixa en perfekt blond färg utan att hårkvaliteten försämrats. Hon tänker långsiktigt och är verkligen jätteduktig! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-04-22

Åsa O skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Går hit för klippning och slingning och blir alltid nöjd. Får många bra tips och idéer om hur jag ska sköta mitt hår. Personligt och varmt mottagande! Läs mer
  • Agneta W

Agneta W skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Tjänst!
    MYCKET BRA!
    JAAA!
    Bästa frisör jag varit hos någonsin! Läs mer
  • 2019-04-22

Maria E skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är fantastisk! Har koll på precis vad jag passar i både om det gäller form och färg. Jag är alltid så nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Ida L

Ida L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena förstår sig på hår! Jag hade väldigt svårt för att gå till nya frisörer men efter rekommendation från en kompis bokade jag tid hos Lena och har aldrig ångrat mig. Trevligt bemötande och otrolig kompetens! Läs mer
  • 2019-04-21

Annelie B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Så nöjd med både resultat och bemötande👍 Läs mer

Susanne N skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena både klipper och färgar mig. Jag blir alltid nöjd. Hon har en förmåga att se hur håret ska klippas för att ligga bra med hårets virvlar och egenheter.
    Alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Pontus E skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Trevlig salong och Ninni är ett riktigt proffs. Läs mer

Malin F skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Jag blir alltid lika nöjd med mitt klipp/färg/slingor hos Ninni. Hon lyssnar alltid på mina önskemål och jag lämnar salongen med mina förväntningar uppfyllda. Ses igen! Läs mer

Frida L skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Jag går till Ninni på Hope by Lena regelbundet och färgar och klipper mig. Superfin service och väldigt bra resultat. Alltid lika nöjd! Läs mer

Martina N skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Duktig, lyhörd och proffsig frisör som gav mig det jag var ute efter. Tummen upp! Läs mer
  • Connie Lee C

Connie Lee C skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Väldig trevlig bemötelse bra kunskap fina produkter .och jag älskade massage stolen. Jag absolut kommer tillbaks Läs mer
  • Sten V

Sten V skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Besökte Hope för klippning. Väldigt trevliga, bra bemötande. Proffsiga och kunniga. Toppbetyg Läs mer
  • Isabella L

Isabella L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är lyhörd över kundens önskningar men ser alltid även till det bästa för håret.
    Gedigen kunskap och man känner sig alltid trygg i hennes händer .
    Plus detta är det också var 8:e veckas totala relax i en harmonisk salong! Läs mer

Charlotte H skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Bästa frisören någonsin, Lena 💫💫💫 Läs mer
  • 2019-04-19

Martin R skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Fantastiskt resultat varje gång trots det tunna materialet!

Proffsigt social och lugn stämning i salongen, en riktig oas! Läs mer

Mia A skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är magiskt bra! Rekommenderar henne varmt. //Mia Läs mer

Malin S skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Klippte och färgade mitt slitna hår. Fick bra hjälp att välja färg. Resultatet blev fantastiskt. Plus för att det är fokus på miljö.
    Är mycket nöjd! Läs mer

Marie P skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Alltid trevligt bemötande. Alltid bra resultat. Jag har gått hos Lena i flera år - alltid nöjd och glad när jag gått därifrån. Läs mer

Karin B skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Utmärkt och personlig service. Blev jättenöjd med klippningen. Läs mer

Pernilla I skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Mycket kunnig, vänlig och personlig. Läs mer

Johanna D skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Bra service och grymt resultat. Jättenöjd med klippning och slingor. Läs mer

Ellinor C skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Trevligt bemötande och Nimni förstod vad jag ville ha. Läs mer

Karin E skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Klippning och färgning.
    Ninni har en känsla för färgtoningar och detaljer och varje gång blir det toppen.
    Kan varmt rekommendera henne som frisör.
    Kram Karin Eklund ❤️ Läs mer

Sara C skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Ninni är proffsig och så kunnig inom färg! Läs mer

Malin E skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Min fantastiska frisör Lena som jag gått till i över tio år. För ett par år sedan öppnade hon egen salong och till sommaren flyttar hon och hennes proffsiga frisörkollegor till nya större lokaler på Kungsholmen. Lena är lyhörd, kunnig och alltid ajour med de senaste inom frisörvärlden. Salongen har ett starkt miljöfokus med ekologiska produkter och hållbarhetstänk. Att Lena dessutom är utbildad makeup arstist gör att man kan få bli helfixad för speciella tillfällen, något jag ska nyttja när hon ska styla mig till mitt bröllop i augusti! Kan varmt rekommendera Hope by Lena! /Malin Ehn Läs mer
  • Christina T

2019-04-18

Christina T skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Min erfarenhet av Ninni sträcker sig 8 år tillbaka i tiden-vilket iof sig talar sitt tydliga språk!
    Ninni är kompetent och duktig, lyhörd, trevlig och tillmötesgående frisör. Jag är mer än nöjd och jag känner mig alltid sedd och väl bemött av övriga kollegor till Ninni. Läs mer

Christina L skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Alltid nöjd efter varje besök! Läs mer

Kaisa K skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Ninni är grym, lyssnar och kommer med bra idéer, närvarande och kan sin sak Läs mer

Signe O skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lämnar alltid Lenas salong nöjd! Professionellt bemötande, de lyssnar på vad du vill ha & rådgör med dig under hela tiden. Läs mer

Sofia B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är en fantastisk frisör! Hon är lyhörd, proffsig och framförallt trevlig. Kan rekommendera henne starkt! Läs mer

Hanna B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Absolut bästa frisören! Varit kund i 10 år, och aldrig varit missnöjd. Rekommenderar alla att besöka Lena! Läs mer

Sara E skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Duktiga och proffsiga tjejer. Fantasifulla och grymma på färg. Alla mina förväntningar blev uppfyllda. Jag rekommenderar denna salong till alla. Läs mer
  • Charlotte D

2019-04-18

Charlotte D skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Jag har varit kund hos Lena i många år och jag skulle inte kunna gå till någon annan. Lena hjälper mig med klippning och färg. Hon är grym, kunnig och tar tillvara på miljöanpassade produkter. Läs mer

Lovisa Ö skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Superduktig och trevlig. Alltid nöjd. Fräsch och trevlig lokal. Läs mer

Johanna C skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Alltid lika trevligt och proffsigt att klippa sig hos Ninni! Läs mer

Lotta E skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Jag har klippt mig hos Lena under några år och blir lika nöjd varje gång. Lena är en mycket skicklig frisör som alltid lyssnar till mina önskemål och som även kommer med sina professionella råd och synpunkter. Alla på salongen har ett fint och glatt bemötande, här känner jag mig alltid välkommen. Läs mer

Catrine B skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Toppen service och kunnig. Superduktig på färg! Läs mer

Petra W skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är en grymt duktig frisör, engagerad, kunnig och kreativ! Jag rekommenderar alla att gå till henne! Läs mer

Jessica N skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Alltid top notch med ett besök hos Hope by Lena! Läs mer

Elena K skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Bästa frisören jag haft- kreativ och proffsig, känner mig på topp varje gång jag lämnar salongen! Läs mer

Jeanette B skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Följde efter min frisör när hon byte salong. Mysig lokal där det jobbar ett gäng trevliga varma tjejer, frisörer som kan och brinner för sitt jobb. Kan varmt rekommendera Hope by Lena med personal. Läs mer

Theresa R skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Klipp och färg! Bästa färgning och klippning någonsin! Supernöjd! Läs mer

Annsofie Å skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Känner mig som en prinsessa varje gång jag besöker Ninni. Alltid så nöjd. Läs mer

Stina H skrev om Ninni en del av Hope by Lena
    Ninni är otroligt duktig och jag känner mig alltid nöjd när hon är färdig. Hon tar sig tid och gör alltid ett noggrant jobb. Läs mer

Sussi O skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Köpte produkter samt klipp & färg. Hope by Lena är en utmärkt frisörsalong. Du blir väl bemött på ett proffsigt sätt. Superduktiga på klipp & färg. Kunden i fokus hela tiden. Läs mer

Lina L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Supernöjd med både klippning och färgning. Blir alltid väl bemött! Läs mer
Lena
Ninni