Hud & Spa Specialisten

Hud & Spa Specialisten

80 omdömen om Hud & Spa Specialisten

MICHAELA H
Skrev om Hud & Spa Specialisten

BEDRÖVLIG person och hemskt service, denna person vet inte vad hon gör. Upplevde att lokalen och verktygen var smutsiga och gamla produkter som luktade unket och hon var extremt otrevlig. Hon bokade fel dag i sin kalender och sen kräver hon mig som kund på pengarna, efter att hon attackerat mig via telefon så bokar hon en ny tid och säger att jag minsann ska betala dubbelt. Jag kommer för är en sån person som tror det bästa om folk och vill ge henne en chans till. När jag kommer ditt pratar hon illa om mig med någon i telefon...

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Frida T
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Bedrövlig service! Fick ett presentkort på behandling av min man. När jag bokade tid första gången och kom dit hade hon glömt att hon bokat in mig och väninnan. En vecka senare var vi där igen. Då var hon först 40 min sen och sedan pratade hon i högtalartelefon med sin son högt under i stort sett hela behandlingen. Betedde sig mycket oprofessionellt och mästrande. Hade även utlovat kompensation som minst sagt uteblev. Otroligt besviken.

Sara B
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag rekommenderar inte någon att gå till Sanaa... Fick hudinflammation, ärr och hon utslag som fick mig att stanna hemma i flera dagar på grund av acne och bränd-känsla. Kunde inte ens lägga smink. Gick till läkare... Skriver detta för att jag inte vill att någon annan ska behöva gå inom detta hemska depression period. Har bilder som bevis.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

anonym a
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag fick hjälp första gången av Sanaa inför mitt bröllop, jag gjorde två behandlingar för att huden skulle se lite fräschare ut. Jag var så nöjd så jag nu går en kur på 6 behandlingar. Jag har gjort 3 och märker en otrolig skillnad. Jag hade mycket ärr och liknande och Sanaa har lyckats släta ut det väldigt mycket redan efter 3 behandlingar! Jag är SUPER nöjd och jag har vart hos många hudterapeuter, jag kan lova att ingen av de tidigare har vart i närheten av samma resultat jag fått efter att ha vart hos Sanaa!! Hon vet...

Thomas N
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag hade problem med min hy i ansiktet och gick till Sanaa. Hon tog väl hand om mig, vi gick igenom mina problem, hon föreslog en behandling mot mina problem, vad kan jag säga om Sanaa? En proffsig Hudterapeut som jag verkligen känner förtroende för. Citat: Avslappnande, lugn & skön stämning! Går därifrån som en ny människa!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
suzanne k
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Att ha acne o rosacea i vuxen ålder är inget man önskar sig sig. Jag är inne i en utsatt period just nu. Jag googlade och hittade sanaa. Jag kontaktade henne och hon har hjälpt min hud på banan igen! Jag är inte i mål men jag har fått ett positivare tänk bara genom att jag vet att jag använder bra rekommenderade produkter av sanaa. Sanaa får mig att känna mig trygg i hennes händer, vilket är viktigt vid acne då man känner sig sårbar.

Lolo A
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sannaa, Stockholms bästa och trevligaste hudterapeut. Att hitta en som äskar sitt yrke mer än Sannaa är nästintill omöjligt. Hon sköter sitt jobb utmärkt och med stort engagemang. Duktig och med stor glädje hjälper hon mig med sina kunskaper. Jag har gått till Sannaa i ett år nu och känner mig som en prinsessa varje gång.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Nesli K
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa du är en utav de bästa hudterapeuterna! Verkligen professionell i det du gör. Jag är otroligt nöjd med dina behandlingar, ögonbryn är du bäst på. Det känns alltid lika kul att komma till dig. Du är en glädjespridare samtidigt som du är grym terapeut. Du har en jätte fräscht och mysig klinik, det värmer verkligen när man kommer. Man känner sig alltid välkommen! Tack! Vi ses snart igen ??

Joanna
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag har gått hos Saana i snart ett halvår för att behandla mina acneärr. Vi har gjort olika skräddarsydda behandling med bl a AHA-syror, needling och serum, beroende på min huds behov. Jag har sett stor skillnad på huden och behandlingarna ger verkligen resultat! Jag köper även mina produkter av Saana, då vet jag att jag får det som passar min hud. Saana vet vad hon gör och man kan lita på att hennes behandlingar ger resultat. Jag är så glad att jag gick till henne direkt när jag läst alla positiva recensioner, för de stämmer verkligen! Rekommenderar Hud o Spa specialisten varmt :)

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

funda i
Skrev om Hud & Spa Specialisten

FUNDA I Sanaa är en så duktig specialist och på det hon gör, hon ger inte upp tills kunden och hon själv är nöjd. Man känner sig hemma hos henne och hon hittar hudens problem direkt! Det jag gillar mest hos Sanaa är att man alltid kan höra av sig till henne och få tips och råd! Jag kommer dig vara en trogen kund sanaa! Rekommenderar starkt till ALLA, Sanaa har allt till alla och tillfredsställer allas behov! Tveka inte att gå till henne. Bästa och gulligaste Sanaa :) Tack för en skön behandling igår! Snart ses vi igen Kram snyggning

Melissa H
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa är en av de bästa hudterapeuten jag någonsin träffat! Hon gjorde en ordentlig ansiktsbehandling på mig och kan säga att jag ALDRIG fått en sådan behandling. Det märks att hon älskar det hon gör och hon jobbar verkligen med hjärta och själ tillsammans med kunden. Kan varmt rekommendera henne till alla!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Katerina A
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa är den bästa hudterapeuten jag varit hos genom åren. Hennes skräddarsydda behandlingar ger verkligen resultat. Det märks att hon älskar sitt jobb och vill ge kunden det allra bästa. Jag sökte hjälp framför allt för pigmentförändringar och efter en PH formulakur i vintras var jag mycket jämnare och finare i hyn.

Susanne J
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Helt ärligt !! Sanaa är bäst ! Jag har testat många olika hudterapeuter genom åren, är ändå 49... Har aldrig haft turen att träffa en så proffsig .. Man är alltid lite skeptisk inför nya besök men kände nästan direkt att det hon gjorde funkade !! Väl värt pengarna ! Provat både CR och Ilipo med Omorphia och det ger superfina resultat ! Så glad att jag hittat rätt i den här djungeln av salonger ;)

Juliana
Skrev om Hud & Spa Specialisten

wow vilken fantastisk kvinna/terapeut Sanaa. Jag har gått till flera kända kliniker i sthlm för att få finare hy och resultat var alltid dåligt tills jag hittade till drömsalongen, den är V�RLDSB�ST!! Första gången jag kom hit hade jag grov hy men med sanaas magiska händer fick jag min drömhy, babylen hud. Följ Sanaas råd för ett perfekt resultat, Sanaa är så underbar och tar väl hand om sina kunder. jag rekommenderar starkt denna superfina och mysiga salong ni kommer slappna av direkt när ni kommer in. Massa kärlek/ Juliana Z

manuella h
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Hudochspaspecialisten är klart den bästa hudterapeuten jag har varit oss och överträffade alla mina förväntningar till max. Jag gjorde acne behandling där och blev behandlad som en kung allt är sååå fräscht och harmoniskt man känner sig i himmlen och vill bara gå tillbaka direkt. Sanaa behandlar alla kunder som hemma gäster och man blir väl omhändetagen. Behandlingarna är så lyxiga så efter att man går därifrån känner man sig som en människa som har blivit pånytt född. Jag rekommenderar alla att ge hudochspaspecialisten...

M
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag gjorde en depilarbehandling hos Sanaa och var otroligt nöjd med mitt besök. Sanaa är duktig på sitt arbete och föreslår bara den bästa behandlingen för dig. Hon har ett fantastiskt bemötande och man känner sig så välkommen till henne. Ni som tvekar ring till Hud & Spa Specialisten och ni kommer inte att tveka mer. Kan passa på att nämna att jag gjorde en liknande behandling på en annan salong. Var väldigt missnöjd efter den behandlingen och de hade den sämsta bemötandet. Vart du är bor så är resan till Hud & Spa Specialisten värt det.

Alexandra P
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Salongen är verkligen värd en omväg! Personligt, proffsigt, prisvärt och paradisiskt. Här finns allt man behöver och man bjuds alltid på det lilla extra. Jag har fått ansiktsbehandlingar som fått min hud att skina! Köp presentkort till vänner, passa på att boka ett par behandlingar när du ändå är där!

Sanaa S och Tobias B gillar detta
camilla d
Skrev om Hud & Spa Specialisten

alla ni som har tröttnat på dålig service, dåliga produkter och alla dessa behandlingar som kostar tio tusentals kronor som ej fungerar så ska ni DEFINTITIV ÅKA HIT TILL HUD OCH SPA I VÅRBERG. du kommer mötas av en vacker kvinna som tar emot dig glatt och får dig att känna dig som du är den viktigaste i rummet. hon kommer endast erbjuda dig produkter som hon vet funkar och erbjuda dig endast den behandlingen du behöver. hon är där för att hjälpa och uutföra det arbetet hon är bäst på.hudvård och serviceminded. efter att...

Sandra S
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Idag måste jag bara skriva om hur trevligt och okomplicerat Sanaa är. Jag köpte en hel kur ILP-behandling (permanent hårborttagning) vilken jag dock inte vill avsluta helt pga av graviditet. För Sanaa var det inga problem att räkna ut hur mycket pengar jag "hade kvar att förbruka" och ändra från kuren till andra behandlinger. Jag ser framemot att njuta av lite spa i den fina atmosfären hos henne. :) Jag kan verkligen rekkomendera Sanaas salon med alla fantastiska möjligheter för kropp och själ. Infarotbastun upplevde...

hasja a
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag har gjort behandlingar hos Sanaa. Jag kan varmt rekommendera henne. Hon är helt enkelt underbar på det hon gör. Sanaa är lika engagerad varje gång man är hos henne och hon kommer med tips och råd för bästa möjliga resultat. Sanaa är min sanna hudterapeut

camilla d och Sanaa S gillar detta
Sarah S
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag var idag för första gången hos Sanaa och ÄNTLIGEN har jag träffat en hudterapeut som verkligen brinner för det hon gör. Jag fick hur många bra tips som helst under behandlingens gång, och det märks att Sanaa är både väldigt kunnig och genuint passionerad. Jag bor på Östermalm och det var superenkelt att ta den röda linjen ut till Vårberg, och lätt att hitta. Jag kommer definitivt tipsa om Sanaa till mina vänner för det är så sällan man hittar pärlor som Sanaa. Tack på förhand/ Sarah F

camilla d och Sanaa S gillar detta
Carolina K
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa är den bästa man kan gå till. Jag har flyttat från Sthlm och bor ca 3 timmar bilfärd. Jag åker ändå till Sanaa för det finns ingen som är så duktig på allt hon gör. Jag är super nöjd varje gång jag går därifrån. Jag kan verkligen rekommendera Sanaa

Sara Å
Skrev om Hud & Spa Specialisten

På väg till super hudterapeuten:) Du får mig att må och se bra ut. Går alltid från med ett leende, du ger en massa energi! Sanaa är en perfektionist som är väldigt mån om sina kunder och som bara vill och ger det bästa. Jag har gjort en nimue behandling för hyperpigmentering, två M.E.L.A-behandlingar även den för pimentering, och en brasiliansk vaxning (ajaj) + halvben Vet att jag inte är den lättaste kunden. Jag e sällan nöjd med mig själv och har verkligen mått dåligt över min melasma som jag fick för ca tre år...

Z
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Man får alltid en är känsla av panik när man ska välja salong för ansiktsbehandlingar. Man undrar vilka som kan vara pålitliga, vilka som möjligtvis är värd pengarna etc. Många tankar helt enkelt! Ett besök hos dig Sanaa och jag är riktigt nöjd! Jätteduktig och supersöt hudspecialist som vet sin sak, svarar på dina frågor, ger dig tips och framförallt hjälper dig med dina problem långsiktigt. Man är absolut i bra händer och salongen rekommenderas starkt om man har problemhy och behöver hjälp. Tack Sanaa och kram på dig!

Nadi A
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa är en hudspecialist som man utan tveka kan förlita sig på. Jag har varit hos massor av hudterapefter för min problemhud som även är veldigt kännslig och lagt stora summor påmin hud men utan resultat.efter bara en behandling har jag fått synbart resultat,jag är övertygat om att jag kommer uppnå mitt mål när jag har gjort hela kuren. inte nog med hennes trevliga och kompetenta bemötande är det en mysigt och lyxigt salong som får en att slappna av så fort man klivit in. rekomenderar varmt, prova själv så förstår du vad jag menar ;-)// Nadi

Ilona J
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Ett besök hos Sanaa är ett måste om man vill ha vacker hy. Trevligt bemötande, underbart bra behandlingar som ger resultat, harmonisk miljö och en otroligt duktig hudterapeut som verkligen vet vad din hy behöver. Blir inte bättre! Tack Sanaa för att du ger mig en vackrare hy. :)

Lena M
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Är så otroligt glad över att jag fått kontakt med denna fantastiska, supergulliga, professionella hudterapeut. Inte nog med att man får fantastiska behandlingar och känner sig snyggare, man mår så bra när man är där och får sina behandlingar, så bara det är värt massor. -Beroendeframkallande- :)

Shamiran
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Världens bästa hudterapeut! Tusen tack för att du gör mig så fin! Du är super duktig och super trevlig. Vänligt bemötande, man känner sig som hemma :)) Du är bäst sanaa! Kraaam på dig !

Laleh J
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Super nöjd med Sanaa och hennes sätt att hantera mig som kund. Hon är noggrann och har alltid uppföljning och utvärdering av de behandlingar som hon genomför för att se resultatet och mitt utlåtande. Kommer alltid att gå till henne för mina skönhetsbehandlingar.

melis a
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Kan verkligen rekommendera den hör salongen. Sanaa är väldigt kunnig och duktig på det hon gör :) Man mår alltid mycket bättre efter att ha varit på ett besök hos henne.

Nohra A
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Sanaa är jätte duktigt. Jag har besökt många salonger då jag haft problemhy nästan hela tonåren in i vuxenåren. Hon har senaste tekniken och är grymt bra rekommenderar henne starkt! Hon arbetar från hjärtat och brinner för det hon gör, och det märks. Förutom det är hon dessutom helt underbar och varm och man känner sig så avslappnad när man är i hennes händer.

Jotta C
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Började hos Sanaa med Brasiliansk vaxning.....och fortsätter med PHformula MELA för mina pigmentfläckar. Jag har sätt en fantastiskt resultat.Min hud ser 10år yngre.Hennes bemötande är underbart och är väldigt kunnig på "mitt"fall om pigmentfläckar. När det gäller priset är helt ok för den behandling/kur som jag gör just nu. Varmt rekommendation..... Och det bästa av allt är att det är nära hemmet o jobbet så jag kan gå när som helst, inga långa resor. tack för min fina hud

Theresia P
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Kan varmt rekommendera denna salong. sanna är bäst. Hon kan verkligen sitt jobb.inga överpriser som på många andra salonger.Kanon nöjd Kram på dig

Linda
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Alltid lika trevligt och roligt att träffa Sanaa som är supertrevlig, serviceminded och kunnig! Tack för mitt fräschare ansikte som nu kommer få ännu mer lyster. Linda

Carina D
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag har gått till många olika salonger men aldrig varit så nöjd som hos Sanaa,hon är sjukt duktig och proffsig sen utstrålar hon sån glädje,värme och jag älskar hennes humor. Jag har gjort Ormorphia på kroppen och sett mina celluliter minska rejält,benen är smalare och jag har fått smalare midja. Nu gör jag Omorphia i ansiktet och ser rynkorna sakta men säkert minska och huden stramas upp, fantastiskt. Jag har även gjort olika ansiktsbehandlingar Phformula behandling och 100% c-vitamin Omorphia. Och även en algmask som...

H
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Kan varmt rekommendera Hud & Spa Specialisten! Sanaa har stor erfarenhet och ger riktigt bra service. Är väldigt nöjd med mina besök, det är tryggt och bekvämt att besöka en klinik där man vet att man får professionell hjälp. Man går definitivt tillbaka!

Fojan M
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Har varit hos Sanaa några gånger nu och får underbart bemötande varje gång! Otroligt bra service och otroligt professionell . Ser fram emot att gå på fler behandlingar hos Sanaa!! Rekommenderas starkt!!! Värt varenda krona! =)

Cathrine H
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag haR gått till Saana tre gånger och vaxat mig! Är så himla nöjd med bemötande, service och resultat! Jag var nervös innan men det släppte så fort jag träffade henne, jag rekommenderar Saana till alla jag känner.

Hana W
Skrev om Hud & Spa Specialisten

På en skala 1-10 kan jag utan tvekan ge 10 får behandlingar, produkter, bemötande, professionell, råd.... Vill jag rekomendera Sanaa? Absolut! Hon har verkligen kundfokus. Jag har känt Sanaa i över ett år och hon fick min hy att förbättras radikalt. Det märkte jag redan efter första besöket. Tack så mycket Sanaa.

Amelie J
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag är otroligt nöjd med allt! Allt ifrån bemötande, behandlingar och resultat. Kan varmt rekommender Sanaa!!

Marja H
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Kan varmt rekommendera Sanaa som är bäst på behandlingar. Har gått hos henne flera år och hon kan verkligen sitt jobbb. Har testat oliká hudterapeuter genom åren och aldrig riktigt känt mig nöjd. Som kund behöver man vägledning och behandlingarna skall vara anpassade till ens hud. Har idag gjort en lyxbehandling samt PH Formula vilket redan har fått min hy att stråla. Hon är även duktig på smink och det är så kul att bli sminkad av en proffs , samt inhandla rätta produkter med rätta färger. Jag blir alltid så...

Lolitan B
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Saana är helt klart den bästa att gå till om man vill få hela paketet! Super mysig lokal, mysiga Saana som är verkligen duktig på det hon gör och alltid glad och vänlig. Proffesionell och får en att känna sig trygg och bekväm. Jag gör Brasiliansk vaxning hos henne och är alltid super nöjd, jag skulle inte våga gå till någon annan, trots att det är lite långt att åka från gotland varje gång, men det är det värt.

helena g
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag kan varmt rekommendera denna salong för allt vad som gäller vax,smink,fotvård osv. Sanaa är en helt underbar person.här känner jag mig trygg här kan man spreta med bena eller puta med lilla rumpen så att den bracil vax blir som jag vill. Min älskade man var själaglad efter den första behandlingen

viktoria e
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Så nöjd!! Äntligen hittat någon som lyssnar och bryr sig om en och är kunnig på sin sak. Min hud lyste när jag gick därifrån och produkterna passar mig perfekt. Jag är jätte glad :)

elin f
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Tack för ett personligt och proffsigt bemötande trots att jag ej bokat tid och för att du tog dig tid trots att du egentligen skulle iväg! Jag har som många andra testat många olika produkter på marknaden och felbehandling samt fel produkter har gjort min hy extremt känslig. Därför var jag lite osäker om jag skulle våga köra med produkter med syra igen. Jag köpte dock det som du rekomenderade och blev förvånad över hur effektiva de var samtidigt som de var milda mot huden. Ses på nästa besök:) vänlig hälsning elin

Sussi J
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag är jättenöjd efter dagens besök hos Hud & Spa Specialisten. Jag ser fram mot nästa besök! Susanne

angor k
Skrev om Hud & Spa Specialisten

TACK TACK UNDERBARA SANAA FÖR BEMÖTANDE I VÄRLDSKLASS! EFTER ATT HA TESTAT OLIKA KLINIKER OCH PRODUKTER UTAN ATT HA VARIT RIKTIGT NÖJD HAR JAG NU HITTAT DIG!DU KÄNNS TRYGG OCH LYSSNAR PÅ KUNDEN OCH ENS ÖNSKEMÅL. MIN HY HAR FÖRBÄTTRATS SÅ MYCKET SEN JAG BÖRJADE HOS DIG. KAN INTE REKOMENDERA DIG NOG, DU ÄR GRYM PÅ DET DU GÖR! KOMMER VARA DIG TROGEN :) VÄRLDENS BÄSTA SANAA!

silva s
Skrev om Hud & Spa Specialisten

TACK UNDERBARA SANAA!! HAR VARIT FÖR FÖRSTA GÅNGEN HOS SANAA FICK EN UNDERBAR ANSIKTSBEHANDLING.ÄR VERKLIGEN JÄTTE NÖJD MED BESÖKET REKOMMENDERAR ALLA ATT PROVA KOMMER INTE ÅNGRA ER.JAG KOMMER FORTSÄTTA GÅ HOS SANAA HAR REDAN FÅTT BRA RESULTAT KRAM:)

Ulrika W
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Var hos Sanaa idag, fick en ansiktsbehandling av dess like , kände mig som askungen efter 90 minuters ompyssling. Blev dyrare än vad jag hade räknat med när jag gick därifrån då jag också köpte produkter till ansiktet från märket NIMUE. Det sved lite med kostnaden men försöker se det som en bra investering till mitt ansikte som jag vill behålla friskt och fint i många många år till. Jag håller med föregående talare att Sanaa är en fantastiskt kunnig person som får en att känna sig mer än välkommen. Hennes man likaså som...

Jessica M
Skrev om Hud & Spa Specialisten

Jag har besökt Sanaa 2 ggr och är nöjd. Man känner sig trygg hos henne och man kan inte bli missnöjd. Jag är så hilma glad att se mitt ansikte förbättras, mår så mkt bättre nu! Jag rekommenderar alla att gå till henne :)