Renlive.se

Renlive.se

Ring 08-515 166 66 renlive.se

Välkommen till Renlive.se! Hos oss på Renlive.se finner du naturliga och innovativa hudvårdsprodukter som ger omedelbara och varaktiga resultat som du knappt trott var möjliga. Med noggrant utvalda och testade råvaror från växtriket är våra produkter speciellt framtagna för att förebygga hudens åldrande och behandla olika hudproblem....

32 omdömen om Renlive.se

Gunilla M
Skrev om Renlive.se

Mycket hög servicenivå vid råd över telefon och visar ett engagemang. Allt över förväntan.

Tord E
Skrev om Renlive.se

Bra produkt , mycket nöjd med min upplevelse . Inga negativa saker att påtala.

Malika B
Skrev om Renlive.se

Renlive är produkter som gör skillnad! Som kund blir man ofta utsatt för dyra köp av produkter som inte ger den effekten man har blivit lovad. Det händer inte med Renlive! Varje köp är en investering i något som toppar alla förväntningar! Med vänliga hälsningar Extremt nöjd kund!

Caroline S
Skrev om Renlive.se

Min hy har aldrig varit snyggare än ni vid +30 och med Renlives produkter. Min favorit är Botolifting serum som håller vad den lovar.

Katinka J
Skrev om Renlive.se

Min hy har alltid varit småknottrig men sen jag började använda Renlives krämer har jag sett en helt otrolig förändring :) Produkterna är både av bra kvalité och otroligt fräscha. Rekommenderar alla att prova Renlive!

Lyly T
Skrev om Renlive.se

Har alltid haft känslig hy och problem med att hitta bra hudvårdsprodukter. Kunde använda en produkt i nån månad för att sedan få kliande utslag, torr och fnasig hy samt finnar i ansiktet. Kom i kontakt med Maria på House of Beauty när jag skulle plocka och forma mina ögonbryn. När hon började pratade om hudvård och vad mina problem kunde bero på kände jag direkt att hon hade stenkoll. Jag blev rekommenderad Renlives produkter och började använda Dual Protection som jag även kompletterar med Fluid H som serum under vintertid....

Frank E
Skrev om Renlive.se

Jättenöjd med produkterna, och snabb leverans.

Jackie
Skrev om Renlive.se

Jag använder Renlives kräm (aselox) mot acnedrabbad hud och den har på fullaste allvar förändrat hela min livssituation. Idag, efter några månaders användande, så har jag knappt en finne samt mkt mindre porer och jag tillåts gå så gott som osminkad varje dag. Stort tack!

Carmen J
Skrev om Renlive.se

Har använt fyra produkter från Renlive och är otroligt nöjd med kvalitetet resultatet. Min favorit är handkrämen och body scrub. Kommer att förtsätta testa andra produkter i serien. Rekommenderar Renlive varmt till alla!

Gabriella R
Skrev om Renlive.se

Jag köpte en kombinerad dag- och nattkräm från Renlive efter en hudanalys av Maria Johansson. 10/10 både i bemötande och kunskap. Rekommenderar verkligen Maria.

Cathrin E
Skrev om Renlive.se

Bra bemött och produkterna är fantastiska!

Anita B
Skrev om Renlive.se

Jag är nöjd med solkrämen och SUPERNÖJD med handkrämen som jag fick med som en extra gåva . Rekommenderas .

Svar från Renlive.se

Hej Anita, Tack så mycket. Det värmer att du är nöjd med dina produkter. Tveka inte och höra av dig om du har några frågor eller funderingar kring våra produkter. Varma hälsningar, Maria Renlive Cosmecuticals

Therese M
Skrev om Renlive.se

Helt fantastiska produkter. Deras detox har gjort att jag tappat 2 kg med slagg och hyn strålar, jag fick en nyskick på gymmet jag svettades som en gris 😅🤤! Jag älskar spänsten som serumet och dagkrämen ger mig varje dag! Känns riktigt lyxigt och äkta. Även flaskorna är helt awesome! Man vill liksom ha dom framme haha :-) Well jag rek varmt dessa produkter! Ibland har jag tom tagit fast sambon som har lånat! Och han är inte förtjust i "sånt" men han testar gärna nuförtiden! Grymt! Nu har jag fått hem masken och är så exalterad! Tack o hej från en väldigt nöjd tjej ❤️

Svar från Renlive.se

Tack Therese för din rekommendation. Underbart att du är nöjd med vår detox. Den är faktiskt väldigt bra. Varma hälsningar, Maria

Louise L
Skrev om Renlive.se

Som hudterapeut har jag i många år letat efter ett märke som tillfredställer alla mina kunders behov, jag är kräsen när det kommer till vad jag använder på min hud, mina kunder likaså. Jag en stolt återförsäljare av Renlive. Tack Maria för toppen proffsig support🙏🏻

Svar från Renlive.se

Bästa Louise, Det är en ära att vi på Renlive Cosmecuticals får leverera våra produkter till din klinik. Varma hälsningar, Maria

Emily S
Skrev om Renlive.se

Högkvalitets produkter! Jag är en mycket nöjd kund.

Svar från Renlive.se

Emily, det gör mig oerhört glad över att du är nöjd med dina produkter från Renlive Cosmecuticals. Tveka inte och höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Varma hälsningar, Maria

Sofi S
Skrev om Renlive.se

Tack för ditt fina mail och tack för paketet. Framförallt värmde den handskrivna anteckningen och blomman på kuvertet. Personlighet är sällsynt idag, så det gör er verkligen minnesvärda! Jag är nöjd med konsistensen, förpackningen och doften. Jag har dock använt den för kort tid för att kunna göra en rättvis utvärdering av själva produkten.

Louise F
Skrev om Renlive.se

Är sjukt nöjd med produkterna! Speciellt ansiktsmasken. Och dagkrämen. Och serumet. Allt. Toppbetyg!

Hej Louise, Åh, vad glada vi blir över att du gillar Renlive's produkter. Kram

Linda B
Skrev om Renlive.se

Bästa produkterna jag testat.. har fått jobbiga linjer vid urringningen o testade Renlive som var speciellt för det området och det blev så mycket bättre.. är super nöjd!!

Svar från Renlive.se

Hej Linda, Tack för recensionen. Och det är super att du är nöjd med produkterna från Renlive Cosmecuticals ;)

Malin S
Skrev om Renlive.se

Har använt Renlives produkter lite mer än 3 år. Från vuxenacne och extremt dålig hud till len hy där jag knappt får blemmor alls. Väldigt dryga till ett bra pris. Jag kommer aldrig använda andra produkter. Renlives kundservice är super om man har frågor om de olika produkterna. Mina vänner som testat älskar dem lika mycket som jag gör.

Svar från Renlive.se

Malin! Stort tack för denna underbara recension. Och tack för att du väljer att använda Renlive's hud- och kroppvårdsprodukter. <3

Sara
Skrev om Renlive.se

Senaste åren har det hänt att jag på några dagar blivit 10 år äldre. Varje gång det har hänt har jag lagt mitt ansikte i proffsens händer. Efter en behandling och en uppläxning i hur jag ska ta hand om min hud, så har jag gått därifrån 5 år yngre. Jag kan varmt rekommendera Renlives produkter och speciellt Maria, som ser till att jag tar hand om min hud.

Svar från Renlive.se

Tack Sara för din fina recension. Och jag är så otroligt glad över att du använder Renlive Cosemecuticals produkter.

Julia S
Skrev om Renlive.se

Produkter av hög kvalité! Lyxig känsla vid användning och ger ett fint resultat.

Frida P
Skrev om Renlive.se

Älskar Renlives produkter, de får verkligen mig att känna mig fräsch. Även om jag testat andra produkter så återkommer jag alltid till Renlive, kan varmt rekommendera dem. Och Maria som är återförsäljare är så otroligt proffsig och tillmötesgående. Toppbetyg!

Maje M
Skrev om Renlive.se

Är jättenöjd med varan. Ser en tydlig skillnad med Renlive. Det lyser upp min hud.

Jenny W
Skrev om Renlive.se

Älskar renlives produkter, samt Maria som är så otroligt serviinriktad! ⭐️⭐️⭐️⭐️😊

Cecilia K
Skrev om Renlive.se

Jag är supernöjd med produkterna från Renlive, min hud har aldrig varit så fräscht och lent. Ett extra stort plus är att man VET att den är bra för huden.

Sven Krister O
Skrev om Renlive.se

Beställt produkter från Renlive till frugan som är väldigt nöjd. Trevlig personal på kundservice när posten slarvade.

Christian J
Skrev om Renlive.se

Grymma produkter och snabb leverans.

ZELAL Ö
Skrev om Renlive.se

Jag har sedan 2011 använt Renlive's produkter och älskar dem. Ett extra plus för ständigt bra service och rådgivning.

Mimmi D
Skrev om Renlive.se

Nöjd med min behandling från bemötande, utförande och resultat.

Synve S
Skrev om Renlive.se

Fantastiska produkter, min hy har aldrig mått så bra!!

Anni A
Skrev om Renlive.se

Jag älskar renlives produkter och kommer aldrig att byta ut dom mot något annat.

Anne K
Skrev om Renlive.se

Superbra bemötande alltid lika trevligt