Purakliniken

Purakliniken

Purakliniken är ett familjeägt företag i Stockholm med tio års erfarenhet av estetiska behandlingar. Vi är patientens trygga hand för behandlingar utförda med säkerhet, respekt och välbefinnande i fokus. Vi erbjuder estetiska behandlingar i form av injektioner och hudvård som alltid utförs av legitimerad personal.

Läs vad 75 kunder tycker om Purakliniken 2

2021-03-07
    Ett ställe där det är kunnig och professionell personal som brinner för sitt yrke.
    Rekommenderas!
  • 2021-03-07
    Jättebra service, kvalité och omhändertagande.
  • 2021-03-07
    Bra bemötande av kunnig personal
  • 2021-03-05
    Botox och fillers
    Jättebra bemötande och väldigt tryggt och lugnande!
    Väldigt nöjd med resultatet
  • 2021-03-05
    Jag var på en konsultation. Mycket trevligt bemötande. Men det blev inget behandling för att dom hade inte det som jag var efter.
  • 2021-01-02
    Mino är super trevlig och otroligt professionell. Jag är super nöjd!
    2020-11-02
    Allting var perfekt. Mino var jättetrevlig och proffsig. Jagr så himla nöjd med resultatet. Kommer definitivt fortsätta med Purakliniken. ❤️
  • 2020-10-29
    Proffsiga och kunniga och en väldigt trevlig klinik! Rekommenderas varmt!
  • 2020-10-08
    Första gången på Purakliniken och skulle göra botox och kemisk peeling men blev även en konsultation och korrigering av behandling på annan klinik (läppar). Kändes tryggt och som att Mino hade väldigt bra kunskap så kommer hädanefter alltid göra mina behandlingar hos henne / på Purakliniken!
  • 2020-09-07
    Botox.
    Underbart bemötande, mjukt och förstående och proffsigt.!
  • 2020-08-31
    Gjorde igår en tear trough hos bästa Daniel! Sjukt trevlig, proffsig och förtroendeingivande. Rekommenderar starkt
    2020-05-10
    Jag fyllde mina läppar hos Mino efter en konsultation över mail, då det är Corona-tider och onödig social interaktion inte rekommenderas. Efter snabba svar och proffsiga förslag gjorde jag behandlingen, men medlet var inte bra för mig. Jag fick genast hjälp med att byta medel och har fått ett superfint bemötande i resan till att tillslut få precis det resultat som jag ville ha. Jag fick alla återbesök och korrigeringar gratis och det var tydligt att det var viktigt för Mino att det skulle bli precis rätt. Jag är så nöjd med resultatet, även fast det kanske tog två veckor längre än om jag medlet hade passat mig från början, och har hela tiden fått ett superfint bemötande.
    2020-05-08
    Jag har valt att göra mina skönhetsingrepp hos Pura kliniken i snart två år och kommer aldrig att gå till någon annan klinik. I min ålder har man testat många kliniker med både legitimerad och o-legitimerad personal men jag har aldrig stött på så skickliga, proffsiga, snälla och trevliga behandlare som det finns på Pura! Mino är en stjärna som gärna hjälper till med sina tips och är alltid ärlig! Man kan lita på henne till 100% och jag är så glad att jag hittade Pura!
    Kliniken rekommenderas varmt, gå inte till någon annan!
    Ari
    2020-05-08
    Jättenöjd med både bemötande och resultat.
  • 2020-02-27
    Bästa salongen med bästa bemötandet! Har gjort fillers i läpparna och är mer än nöjd. Mino är noggrann och superduktig, kommer definitivt fortsätta besöka salongen för att göra denna samt alla andra nödvändiga behandlingar i framtiden!
  • 2020-02-14
    jag gjorde mina läppar hos pura kliniken.
    När jag kom dit möttes jag av Mino (ssk) och Daniel (tandläkare, snart även läkare)
    Jag hade mycket frågor och oro ang risk för komplikationer. Fick ärliga och seriösa välutvecklade svar som gjorde mig lugn.
    Jag fick fylla i en hälsodeklaration, vilket även det känns seriöst.
    Jag kände mig bekväm med dom och kunde ställa massor av frågor. Blev erbjuden något att dricka i väntrummet där det även fanns Fika.
    Gällande förväntningar och resultat så såg dom rätt snabbt vad dom kunde göra för att förbättra utseendet på mina läppar, och förklarade vad dom kunde göra. Det stämde bra överens med det jag själv tänkt.
    Så dom har även det estetiska seendet.
    Dom jobbar lugnt och metodiskt med nålen och tar några korta pauser och påminner en om att andas(om man är som jag och glömmer att andas hehe)
    De erbjuder sedan ett gratis återbesök efter två veckor för att kolla resultat ev korrigera något om det skulle behövas, och det gratis!
    Jättenöjd med resultatet och bemötandet jag fick på kliniken. Recommend recommend
  • 2020-02-11
    Så proffsiga och trevliga. Är super nöjd med allt! Rekommenderar helhjärtat!
  • 2020-02-10
    Otroligt profesionella. Det vet vad de gör. Varmt bemötande. Otrolig service. Välkomnande klinik. Det bästa stället. Är så nöjd och tacksam.
    2020-02-01
    Jag gjorde läppförstoring med fillers. Min upplevelse var väldigt positiv! Jag fick bra och tydlig information om hur processen skulle gå till och hur jag ska ta hand om mina läppar efteråt. Slutresultatet blev fina och fylligare läppar med en naturlig look. Precis som jag ville ha dem! Tack för en jättetrevlig bemötelse och rimliga priser! Jag återvänder när det är dags för nästa rond!
    2020-01-31
    Riktigt bra bemötande, man är verkligen i trygga händer & nöjd med resultatet!
  • 2020-01-30
    Otroligt duktiga och kompetenta som lyssnar på ens önskemål. Har gjort både botox och filler vid 3 olika tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med resultatet.

Tack Daniel och Mino för fantastisk service och att man alltid känner sig så trygg hos er.
  • 2020-01-29
    En seriös klinik som tar oss ”kunder” på fullaste allvar och lyssnar på våra önskemål. Noggrannheten är på topp och har aldrig varit hos en klinik som är så noggrann med det dom gör. Man känner sig bekväm och i goda händer. Finns massa positiva att säga. Rekommenderar kliniken så mycket!
    2020-01-29
    Mino var fantastisk som tog hand om mig! Rekommenderas varmt!
  • 2020-01-29
    Injektioner. Avslappnat och välkomnande upplevelse. Lyhörda och tog sig tid att lyssna på mig som kund och vilken effekt jag önskade få. Har varit på ett återbesök som också var bra. Nöjd med resultatet. Tack!
  • 2019-12-16
    Jag är så otroligt nöjd så jag knappt ens kan sätta ord på det. Jag bara måste få dela med mig av min fantastiska upplevelse hos Mino och Daniel.
    Till och börja med kan jag berätta att jag alltid har upplevt hela mitt hak och käkparti som alldeles för insjunket och som att det inte har varit tillräckligt framhävt i jämförelse med resten av ansiktet, men jag har inte riktigt vetat hur, eller om det ens skulle gå, att korrigera det. Iallafall åkte jag in med inställningen att jag skulle framhäva och korrigera symetrin i mina läppar.
    Men direkt när jag förklarar för Mino vad jag har tänk mig gällande mina läppar, och utan att jag ens själv behöver nämna något om mitt hakparti, då läser hon mina tankar, och med sitt otroligt skickliga och estetiska öga ser hon genast vad som behöver göras, och föreslår då att hennes otroligt skickliga son, "hak och käk-experten"; Daniel, får jobba med min underkäke och min haka, för att harmonisera med det planerade läpp-jobbet. Genast kände jag att jag var i trygga händer, och jag lät dem bägge utöva sin magi på mig, och jag ångrade det inte för en sekund. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig ett sådant fantastiskt resultat. Under hela behandlingsprocessen var dem båda så måna om att jag skulle känna mig trygg och bekväm och dom förklarade hela tiden vad dom gjorde och i vilket syfte. Det var tillochmed så att när vi var klara med käken, så tyckte Daniel att pricken över I, skulle vara att främhäva mina kindben lite grann, för att skapa en harmoni i hela ansiktet. Och det är jag så otroligt glad över att jag lät honom göra. Det hela avslutades med att Mino gav lite volym och framhävde min underläpp, och nu säger jag bara såhär:
    Daniel och Mino, ni har gjort mig skitsnygg!
    Nu blev det en väldigt lång recension men jag är så extremt nöjd över hela besöket, så jag var bara tvungen att få dela med mig.
    Nu kan jag inte sluta titta mig i spegeln
    Tusen tack verkligen
    Varma kramar från Emil
  • 2019-12-13
    Jag gjorde en microbotox behandling och jag är jätte nöjd. Resultatet var över mina förväntningar och bemötandet jag fick i kliniken var i högsta klass. Redan bokat in en ny tid.
    2019-12-13
    Otroligt professionella och kunniga.
    Gick in med tanken att jag skulle göra så mycket som en näskorrigering, tear trough, läppförstoring och haka. Efter en konsultation med både Daniel och Mino kom vi fram till att tear trough inte skulle hjälpa det jag ville få åtgärdat och att vi inte skulle fokusera på att förstora läpparna. Kan nu i efterhand säga att jag är extremt nöjd med resultatet som ser väldigt naturligt ut även om jag ställde mig lite skeptisk till förslaget till en början.
  • 2019-12-13
    Jättefina och naturliga läppar, väldigt duktiga!
    2019-12-13
    Gjort både botox, fillers och ansiktsbehandling på kliniken. Botox hos Mino, fillers hos Daniel och jetpeel hos Liza. Så professionellt och trevligt bemötande. Man känner sig väl omhändertagen och alla är SÅ trevliga! Att alla behandlade har medicinsk utbildning är även så viktigt och betryggande! De är verkligen proffs!
    2019-11-28
    Gjorde botox för första gången och det blev super bra!
  • 2019-11-26
    Bra bemötande , de var kunniga sakliga och ärliga. Rekommenderar de gärna.
  • 2019-10-30
    Allt va toppen! Bra välkomnande & kände mig trygg! Nöjd med resultatet
  • 2019-10-28
    Mitt första besök på Pura Kliniken, och första gången jag gjorde botox. Supertrevligt bemötande, professionella och fick mig att känna mig väl omhändertagen! Kommer absolut att gå tillbaka :)
    2019-09-14
    Botox,
    Jättefint och proffesionellt bemötande.
  • 2019-09-14
    Gjorde både fillers och botoxbehandling på Pura Kliniken. Känner mig väldigt nöjd och ger en extra stjärna för proffsigt bemötande och den kostnadsfria konsultationen! Dessutom väldigt kunnig och erfaren behandlare med rätt utbildning. Kommer definitivt tillbaka och rekommenderar kliniken starkt. //Aleeia
  • 2019-09-12
    Mino är jätteduktig och proffesionel och hon har öga för det estetiska.
  • 2019-06-30
    Mino är så bra! I tre år har jag gått till henne och blir lika nöjd varje gång! Alltid naturligt resultat
  • Shah S
    2019-02-11
    Gjorde läpparna för första gången här. Så proffsigt, man märkte att Mino verkligen vet vad hon gör! Otroligt försiktig och snäll. Jättefin liten salong också, fick sitta och prata om mina förväntningar och hon lade verkligen ner sin tid. Det uppstod en liten komplikation efteråt som hon åtgärdade direkt kostnadsfritt, känner verkligen tillit till henne! 🙌🏽
  • 2019-01-28
    Superbra bemötande och resultat. Rekommenderas starkt! Varit där två gånger nu och känner mig alltid bekväm.
  • 2019-01-28
    Botox och filler .Trevligt bemötande professionell och kunnig inom sitt område. Nöjd kund!
  • 2019-01-28
    Bra och trevligt mottagande. Bra resultat😊
  • 2018-12-27
    Otrolig bra klinik man blir väl omhändertagen. Ock altid får man komma snabbt när man beställer tid.jag är otroligt nöjd med denna klinik.
  • Sara H
    2018-12-27
    Skulle fylla läpparna för första gången. Superproffsigt och tryggt bemötande, kände mig lugn och som att jag var i goda händer genom hela processen!
  • 2018-12-17
    Alltid mycket trevlig och professionell bemötande ! Mino bryr sig verkligen om sina kunder.
  • Liza L
    2018-12-09
    Har gjort mina läppar hos Pura Klinik flera gånger, gjort en näskorrigering och botox.
    Jag har aldrig känt mig så trygg och bekväm på någon annan klinik, kommer aldrig gå någon annan stans.
    Dom är bäst på alla sätt!
  • 2018-12-05
    Det var trevligt och bemötande besök.
  • 2018-12-02
    Fantastiskt och proffesionellt bemötande! Underbara resultat.
    2018-11-29
    Mino är väldigt kunnig och alltid så trevlig, bra priser o snyggt resultat!
  • 2018-11-29
    Varm och omtänksam personal som alltid vill att du ska känna dig nöjd samt att korrigering alltid ingår..
  • 2018-11-29
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande med kunnig personal