Purakliniken

Fredsgatan 31, 172 33 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Purakliniken!

Har du påsar under ögonen, hängande mungipor eller hår du vill ta bort? Vi på Purakliniken kan hjälpa dig med en rad olika kosmetiska behandlingar i form av bland annat fillers och botox. Med över 10 års erfarenhet ser vi till att du lyser lite extra - varje dag.

Vi erbjuder dig förstaklassig service från vår personal som är utbildade både i Sverige och i London. Vi arbetar endast med marknadens ledande produkter och erbjuder dig en rad behandlingar såsom injektionsbehandlingar, laserbehandlingar och diverse hudbehandlingar. Genom kombinerad kunskap från Tandläkar-, läkar- och sjuksköterskeutbildning på Svenska universitet finns vi här för att att du som kund ska känna dig trygg.

Vi använder oss av fillers och botox med stor försiktighet för att framhäva det naturliga i ditt utseende och reducera ålderstecken. Välkommen in till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 64 kunder tycker om Purakliniken

• 2020-05-10

Linn F skrev om Purakliniken
    Jag fyllde mina läppar hos Mino efter en konsultation över mail, då det är Corona-tider och onödig social interaktion inte rekommenderas. Efter snabba svar och proffsiga förslag gjorde jag behandlingen, men medlet var inte bra för mig. Jag fick genast hjälp med att byta medel och har fått ett superfint bemötande i resan till att tillslut få precis det resultat som jag ville ha. Jag fick alla återbesök och korrigeringar gratis och det var tydligt att det var viktigt för Mino att det skulle bli precis rätt. Jag är så nöjd med resultatet, även fast det kanske tog två veckor längre än om jag medlet hade passat mig från början, och har hela tiden fått ett superfint bemötande. Läs mer
  • 2020-05-08

Ari Z skrev om Purakliniken
    Jag har valt att göra mina skönhetsingrepp hos Pura kliniken i snart två år och kommer aldrig att gå till någon annan klinik. I min ålder har man testat många kliniker med både legitimerad och o-legitimerad personal men jag har aldrig stött på så skickliga, proffsiga, snälla och trevliga behandlare som det finns på Pura! Mino är en stjärna som gärna hjälper till med sina tips och är alltid ärlig! Man kan lita på henne till 100% och jag är så glad att jag hittade Pura!
    Kliniken rekommenderas varmt, gå inte till någon annan!
    Ari Läs mer
  • 2020-05-08

Lisa F skrev om Purakliniken
    Jättenöjd med både bemötande och resultat. Läs mer
  • 2020-02-27

Stefani C skrev om Purakliniken
    Bästa salongen med bästa bemötandet! Har gjort fillers i läpparna och är mer än nöjd. Mino är noggrann och superduktig, kommer definitivt fortsätta besöka salongen för att göra denna samt alla andra nödvändiga behandlingar i framtiden! Läs mer
  • 2020-02-14

Isabelle B skrev om Purakliniken
    jag gjorde mina läppar hos pura kliniken.
    När jag kom dit möttes jag av Mino (ssk) och Daniel (tandläkare, snart även läkare)
    Jag hade mycket frågor och oro ang risk för komplikationer. Fick ärliga och seriösa välutvecklade svar som gjorde mig lugn.
    Jag fick fylla i en hälsodeklaration, vilket även det känns seriöst.
    Jag kände mig bekväm med dom och kunde ställa massor av frågor. Blev erbjuden något att dricka i väntrummet där det även fanns Fika.
    Gällande förväntningar och resultat så såg dom rätt snabbt vad dom kunde göra för att förbättra utseendet på mina läppar, och förklarade vad dom kunde göra. Det stämde bra överens med det jag själv tänkt.
    Så dom har även det estetiska seendet.
    Dom jobbar lugnt och metodiskt med nålen och tar några korta pauser och påminner en om att andas(om man är som jag och glömmer att andas hehe)
    De erbjuder sedan ett gratis återbesök efter två veckor för att kolla resultat ev korrigera något om det skulle behövas, och det gratis!
    Jättenöjd med resultatet och bemötandet jag fick på kliniken. Recommend recommend Läs mer
  • 2020-02-11

Stina P skrev om Purakliniken
    Så proffsiga och trevliga. Är super nöjd med allt! Rekommenderar helhjärtat! Läs mer
  • 2020-02-10

Linda P skrev om Purakliniken
    Otroligt profesionella. Det vet vad de gör. Varmt bemötande. Otrolig service. Välkomnande klinik. Det bästa stället. Är så nöjd och tacksam. Läs mer
  • 2020-02-01

Mira J skrev om Purakliniken
    Jag gjorde läppförstoring med fillers. Min upplevelse var väldigt positiv! Jag fick bra och tydlig information om hur processen skulle gå till och hur jag ska ta hand om mina läppar efteråt. Slutresultatet blev fina och fylligare läppar med en naturlig look. Precis som jag ville ha dem! Tack för en jättetrevlig bemötelse och rimliga priser! Jag återvänder när det är dags för nästa rond! Läs mer
  • 2020-01-31

Zena A skrev om Purakliniken
    Riktigt bra bemötande, man är verkligen i trygga händer & nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2020-01-30

Jennyfer N skrev om Purakliniken
    Otroligt duktiga och kompetenta som lyssnar på ens önskemål. Har gjort både botox och filler vid 3 olika tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med resultatet.

Tack Daniel och Mino för fantastisk service och att man alltid känner sig så trygg hos er. Läs mer

Juana S skrev om Purakliniken
    En seriös klinik som tar oss ”kunder” på fullaste allvar och lyssnar på våra önskemål. Noggrannheten är på topp och har aldrig varit hos en klinik som är så noggrann med det dom gör. Man känner sig bekväm och i goda händer. Finns massa positiva att säga. Rekommenderar kliniken så mycket! Läs mer

Elif U skrev om Purakliniken
    Mino var fantastisk som tog hand om mig! Rekommenderas varmt! Läs mer

Tove Ö skrev om Purakliniken
    Injektioner. Avslappnat och välkomnande upplevelse. Lyhörda och tog sig tid att lyssna på mig som kund och vilken effekt jag önskade få. Har varit på ett återbesök som också var bra. Nöjd med resultatet. Tack! Läs mer
  • 2019-12-16

Michael Emil Fredric L skrev om Purakliniken
    Jag är så otroligt nöjd så jag knappt ens kan sätta ord på det. Jag bara måste få dela med mig av min fantastiska upplevelse hos Mino och Daniel.
    Till och börja med kan jag berätta att jag alltid har upplevt hela mitt hak och käkparti som alldeles för insjunket och som att det inte har varit tillräckligt framhävt i jämförelse med resten av ansiktet, men jag har inte riktigt vetat hur, eller om det ens skulle gå, att korrigera det. Iallafall åkte jag in med inställningen att jag skulle framhäva och korrigera symetrin i mina läppar.
    Men direkt när jag förklarar för Mino vad jag har tänk mig gällande mina läppar, och utan att jag ens själv behöver nämna något om mitt hakparti, då läser hon mina tankar, och med sitt otroligt skickliga och estetiska öga ser hon genast vad som behöver göras, och föreslår då att hennes otroligt skickliga son, "hak och käk-experten"; Daniel, får jobba med min underkäke och min haka, för att harmonisera med det planerade läpp-jobbet. Genast kände jag att jag var i trygga händer, och jag lät dem bägge utöva sin magi på mig, och jag ångrade det inte för en sekund. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig ett sådant fantastiskt resultat. Under hela behandlingsprocessen var dem båda så måna om att jag skulle känna mig trygg och bekväm och dom förklarade hela tiden vad dom gjorde och i vilket syfte. Det var tillochmed så att när vi var klara med käken, så tyckte Daniel att pricken över I, skulle vara att främhäva mina kindben lite grann, för att skapa en harmoni i hela ansiktet. Och det är jag så otroligt glad över att jag lät honom göra. Det hela avslutades med att Mino gav lite volym och framhävde min underläpp, och nu säger jag bara såhär:
    Daniel och Mino, ni har gjort mig skitsnygg!
    Nu blev det en väldigt lång recension men jag är så extremt nöjd över hela besöket, så jag var bara tvungen att få dela med mig.
    Nu kan jag inte sluta titta mig i spegeln
    Tusen tack verkligen
    Varma kramar från Emil Läs mer

Nicole M skrev om Purakliniken
    Jag gjorde en microbotox behandling och jag är jätte nöjd. Resultatet var över mina förväntningar och bemötandet jag fick i kliniken var i högsta klass. Redan bokat in en ny tid. Läs mer

Lisa A skrev om Purakliniken
    Otroligt professionella och kunniga.
    Gick in med tanken att jag skulle göra så mycket som en näskorrigering, tear trough, läppförstoring och haka. Efter en konsultation med både Daniel och Mino kom vi fram till att tear trough inte skulle hjälpa det jag ville få åtgärdat och att vi inte skulle fokusera på att förstora läpparna. Kan nu i efterhand säga att jag är extremt nöjd med resultatet som ser väldigt naturligt ut även om jag ställde mig lite skeptisk till förslaget till en början. Läs mer

Klara E skrev om Purakliniken
    Jättefina och naturliga läppar, väldigt duktiga! Läs mer

Tina M skrev om Purakliniken
    Gjort både botox, fillers och ansiktsbehandling på kliniken. Botox hos Mino, fillers hos Daniel och jetpeel hos Liza. Så professionellt och trevligt bemötande. Man känner sig väl omhändertagen och alla är SÅ trevliga! Att alla behandlade har medicinsk utbildning är även så viktigt och betryggande! De är verkligen proffs! Läs mer
  • 2019-11-28

Anna D skrev om Purakliniken
    Gjorde botox för första gången och det blev super bra! Läs mer
  • 2019-11-26

Hanan N skrev om Purakliniken
    Bra bemötande , de var kunniga sakliga och ärliga. Rekommenderar de gärna. Läs mer
  • 2019-10-30

Therese N skrev om Purakliniken
    Allt va toppen! Bra välkomnande & kände mig trygg! Nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-10-28

Frida A skrev om Purakliniken
    Mitt första besök på Pura Kliniken, och första gången jag gjorde botox. Supertrevligt bemötande, professionella och fick mig att känna mig väl omhändertagen! Kommer absolut att gå tillbaka :) Läs mer
  • 2019-09-14

Anna K skrev om Purakliniken
    Botox,
    Jättefint och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-14

Aleeia K skrev om Purakliniken
    Gjorde både fillers och botoxbehandling på Pura Kliniken. Känner mig väldigt nöjd och ger en extra stjärna för proffsigt bemötande och den kostnadsfria konsultationen! Dessutom väldigt kunnig och erfaren behandlare med rätt utbildning. Kommer definitivt tillbaka och rekommenderar kliniken starkt. //Aleeia Läs mer
  • 2019-09-12

Annika G skrev om Purakliniken
    Mino är jätteduktig och proffesionel och hon har öga för det estetiska. Läs mer
  • 2019-06-30

Jenny S skrev om Purakliniken
    Mino är så bra! I tre år har jag gått till henne och blir lika nöjd varje gång! Alltid naturligt resultat Läs mer
  • Shah S

2019-02-11

Shah S skrev om Purakliniken
    Gjorde läpparna för första gången här. Så proffsigt, man märkte att Mino verkligen vet vad hon gör! Otroligt försiktig och snäll. Jättefin liten salong också, fick sitta och prata om mina förväntningar och hon lade verkligen ner sin tid. Det uppstod en liten komplikation efteråt som hon åtgärdade direkt kostnadsfritt, känner verkligen tillit till henne! 🙌🏽 Läs mer

Shaida F skrev om Purakliniken
    Superbra bemötande och resultat. Rekommenderas starkt! Varit där två gånger nu och känner mig alltid bekväm. Läs mer

Madelen G skrev om Purakliniken
    Botox och filler .Trevligt bemötande professionell och kunnig inom sitt område. Nöjd kund! Läs mer

Anne-Lee S skrev om Purakliniken
    Bra och trevligt mottagande. Bra resultat😊 Läs mer
  • 2018-12-27

Susanne D skrev om Purakliniken
    Otrolig bra klinik man blir väl omhändertagen. Ock altid får man komma snabbt när man beställer tid.jag är otroligt nöjd med denna klinik. Läs mer
  • Sara H

2018-12-27

Sara H skrev om Purakliniken
    Skulle fylla läpparna för första gången. Superproffsigt och tryggt bemötande, kände mig lugn och som att jag var i goda händer genom hela processen! Läs mer
  • 2018-12-17

Tatiana E skrev om Purakliniken
    Alltid mycket trevlig och professionell bemötande ! Mino bryr sig verkligen om sina kunder. Läs mer
  • Liza L

2018-12-09

Liza L skrev om Purakliniken
    Har gjort mina läppar hos Pura Klinik flera gånger, gjort en näskorrigering och botox.
    Jag har aldrig känt mig så trygg och bekväm på någon annan klinik, kommer aldrig gå någon annan stans.
    Dom är bäst på alla sätt!
    <3 Läs mer
  • 2018-12-05

Elahe J skrev om Purakliniken
    Det var trevligt och bemötande besök. Läs mer
  • 2018-12-02

Aleksandra N skrev om Purakliniken
    Fantastiskt och proffesionellt bemötande! Underbara resultat. Läs mer

Irja M skrev om Purakliniken
    Mino är väldigt kunnig och alltid så trevlig, bra priser o snyggt resultat! Läs mer

Inga Ö skrev om Purakliniken
    Varm och omtänksam personal som alltid vill att du ska känna dig nöjd samt att korrigering alltid ingår.. Läs mer

Jonas N skrev om Purakliniken
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande med kunnig personal Läs mer
  • Cecilia C

2018-11-29

Cecilia C skrev om Purakliniken
    Blev väldigt bra och professionellt bemött ..ett fantastiskt resultat ..så nöjd. Läs mer
  • 2018-11-27

Ulrika C skrev om Purakliniken
    Trevlig personal, återkommande kund, alltid nöjd! Tack! Läs mer
  • 2018-11-26

Ann H skrev om Purakliniken
    Underbart bemötande. Samt proffsigt utförande av fillers i läppar haka samt botox panna Här känner man sig omhändertagen samt otroligt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-11-26

Diaz A skrev om Purakliniken
    Proffsig bemötande. Bra priser. Varmt rekommenderat Läs mer

Anna Karin L skrev om Purakliniken
    Proffsiga, alltid vänligt o hjärtligt bemött. Aldrig stressade utan har alltid tid att lyssna o känns flexibla. Är alltid nöjd o glad när man går därifrån. Läs mer

Grace K skrev om Purakliniken
    helt underbar lyssnar på kunden o sina önskningar stort rekommendation....fantastisk helt enkel..... Läs mer

Evelina K skrev om Purakliniken
    Fantastisk service fint bemötande och nöjd med resultatet Läs mer
  • 2018-11-22

Daisy B skrev om Purakliniken
    I have been a client for 4 years and I highly recommend Pura Kliniken. Higly skillful and professional in all their treatments. Botox and fillers are perfectly applied giving me a natural and youthful look. Mino is an artist. she knows how much and where to apply the products so that you get a natural youthful look. Läs mer
  • 2018-11-13

Robert L skrev om Purakliniken
    Professionellt och varmt bemötande av kunnig och skicklig personal 😃 Läs mer
  • Leni G

2018-11-11

Leni G skrev om Purakliniken
    En av Stockholms bästa skönhetssalonger med ett varmt o personligt bemötande av kunnig personal , Rekommenderas ..

Leni Gulbrandsen Läs mer
  • 2018-11-11

Caroline G skrev om Purakliniken
    Bästa kliniken, super trevlig och ger allt för kunden💖 Läs mer

Fredsgatan 31, 172 33 Sundbyberg