Beautéstry

Centrumvägen 32, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Välkommen till Beautéstry!

I Nykvarn Centrum hittar du skönhetssalongen Beautéstry. Vi är en ljus och lyxig skönhetssalong som erbjuder allt inom avancerad och resultatinriktad hudvård. På plats finns auktoriserad och legitimerad personal för din trygghet.

Behandlingar/Tjänster
Avancerad hudvård, microneedling med Dermapen 4, ekologiska ansiktsbehandlingar, estetiska injektioner såsom botox, fillers och Profhilo, samt färgning av bryn, fransar och brynplock, fransförlängning, kryobehandling med freezpen, kemisk peeling, lash lift m.m.

Varmt välkommen att höra av dig till oss när du känner för att unna dig själv en stund av lyx i vardagen. Våra lediga tider hittar du via vår bokningsknapp här ovan.

Läs vad 51 kunder tycker om Beautéstry

• 2020-04-04

Maggie P skrev om Beautéstry
    Fransförlängning
    Alla mina förväntningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Maggie P
    Så kul att höra att du är nöjd med resultatet Maggie! Tack för ditt omdöme☺️

Li B skrev om Beautéstry
    Jag går till Stephanie regelbundet för Frans och brynfärg. Jag blir så vänligt bemött och bra omhändertagen. Fin service och alltid tillmötesgående. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Li B
    Tack Li för dina värmande ord och omdöme! 💛 Ses snart igen.

Mona C skrev om Beautéstry
    Så nöjd med min browlift⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Mona C
    Härligt att höra att du blev nöjd😍

Caroline S skrev om Beautéstry
    Jätteduktig och trevlig. Fick perfekta ögonbryn Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Caroline S
    Tack Caroline för ditt fina omdöme! Du är välkommen tillbaka snart igen☀️

Camilla B skrev om Beautéstry
    Underbar salong med fräsch och välkomnande känsla. Stephanie är ödmjuk, lugn och oerhört professionell.
    Köper både produkter och behandlingar där.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Camilla B
    Tack Camilla vilket fint omdöme, det gör mig glad att höra!🌸
  • 2020-04-01

Linn S skrev om Beautéstry
    Otroligt duktig och kunnig inom sitt område! Stephanie fick mig att inse hur viktigt hudvård är och idag är jag helt kär i mina hudvårdsrutiner.
    Är alltid lika nöjd när jag kommer hem ifrån ett besök hos henne oavsett behandling! Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Linn S
    Blir så glad att höra att du är nöjd och trivs på min salong! Tack för dina värmande ord Linn😍🙏
  • 2020-03-29

Jenny J skrev om Beautéstry
    Mysig salong! Ekologiskt produkter!! Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Jenny J
    Tack för ditt omdöme🙏☺️ Välkommen tillbaka snart igen.
  • 2020-03-29

Erika C skrev om Beautéstry
    Gjort fransar var tredje vecka i över fyra år. Köpt produkter för hud. Mycket konkurrenskraftiga priser på både behandlingar och produkter.

Alltid fantastiskt och personligt bemötande! Mycket flexibel vad gäller att hitta lösningar vid ombokning av tid. Mycket kompetent och mycket fräsch salong!

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Erika C
    Tack snälla Erika för ditt omdöme! Vi ses snart🌸😍
  • 2020-03-28

Anneli O skrev om Beautéstry
    Bästa fransförlängningen får man hos Beautéstry. Man möts alltid av ett varmt välkomnande leende och man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Väldigt proffsig. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Anneli O
    Tack fina du för ditt omdöme💗🤗
  • 2020-03-28

Anna D skrev om Beautéstry
    Gjorde ögonfransförlängning- helt fantastisk bra. Håller länge och underlättar min vardag :) Läs mer
    2020-04-05 Beautéstry svarar Anna D
    Anna tack för ditt omdöme🌸 Ses snart igen.
  • 2020-03-27

Lisa A skrev om Beautéstry
    Stephanie är otroligt duktig på de hon gör. Professionell, noggrann och omtänksam! Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Lisa A
    Tack Lisa för ett jättefint omdöme💛☺️
  • 2020-03-27

Margareta K skrev om Beautéstry
    Bra kompetens. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Margareta K
    Tack bästa Maggan för ditt omdöme! Ses snart igen🌸☺️

Marie-louise R skrev om Beautéstry
    Fin service och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Marie-louise R
    Ett stort tack för ditt omdöme! Du är välkommen tillbaka snart igen😍

Therese A skrev om Beautéstry
    Alltid lika härligt att bli ompysslad av Stephanie och resultatet är alltid över förväntan! Beautéstry erbjuder ekologiska produkter som håller mycket hög kvalité, så nöjd med allt! Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Therese A
    Tack snälla du för ett fint omdöme. Det uppskattas💕☺️

Anna H skrev om Beautéstry
    Har gjort ansiktsbehandling samt behandling med freezepen och kan inte annat än säga; proffsigt! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Anna H
    Anna tack för dina ord och omdöme! Vi ses snart igen🤗

Nina F skrev om Beautéstry
    Känner mig alltid trygg som kund på Beautéstry! Kunnig, pålitlig & professionell personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Nina F
    Tack fina du för ditt omdöme! Kul att höra att du trivs hos mig💗☺️

Åsa Å skrev om Beautéstry
    Brynplock samt färgning och ögonfransfärgning. Trevligt och proffesionellt bemötande Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Åsa Å
    Tack Åsa för ditt omdöme. Vi ses snart igen☀️☺️
  • Jeanette U

2020-03-24

Jeanette U skrev om Beautéstry
    Ögonfransar och Dermapen behandling
    Alltid ett glatt och trevligt bemötande behandlingarna levde upp till mina förväntningar mer än jag trodde det skulle
    Jeanette Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Jeanette U
    Jeanette, tack för dina ord och det gör mig glad att du trivs hos mig! Vi ses snart igeb🤗💕

Matilda L skrev om Beautéstry
    Jag har vart till beautestry för ansiktsbehandlingar till lash lift och ögonfransförlängning och kvalitén och bemötandet sviker aldrig. Läs mer
    2020-03-28 Beautéstry svarar Matilda L
    Tack Matilda för ditt omdöme. 😍
  • 2020-03-22

Ene-li F skrev om Beautéstry
    Dermapenbehandlig och köp av Maria Åkerberg produkter.
    Trevlig lokal och duktig personal. Läs mer
    2020-03-24 Beautéstry svarar Ene-li F
    Tack för ditt fina omdöme Ene-Li!🤗 Du är välkommen tillbaka snart igen.
  • 2020-03-21

Emma S skrev om Beautéstry
    Stephanie ger den bästa service, Jag är alltid nöjd efter mitt besök. Läs mer
    2020-03-24 Beautéstry svarar Emma S
    Kul att höra att du är nöjd med mig och salongen! Tack för ditt omdöme Emma🌸☺️

Agneta S skrev om Beautéstry
    Ett seriöst, kunnigt och trevligt bemötande. Stefanie är fantastiskt duktig och jag är otroligt nöjd med mina fransar. Jag får ofta frågan om var jag har gjort dem och jag kan varmt rekommendera Beaute'stry. Läs mer
    2020-03-24 Beautéstry svarar Agneta S
    Vilket fint omdöme, det värmer att höra att du är nöjd hos mig😍 Tack! Vi ses snart igen Agneta.

Linda S skrev om Beautéstry
    Jag gör fransförlängning , plockar och färgar mina ögonbryn och Stephanie är mycket professionell och alltid ett väldigt trevligt bemötande i stilrena och fräscha lokaler.. 🔝🔝🔝 Läs mer
    2020-03-24 Beautéstry svarar Linda S
    Tack bästa Linda för dina ord och omdöme! Det uppskattas verkligen💛 Ses om någon vecka igen!

Anna S skrev om Beautéstry
    Alltigenom proffsigt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-24 Beautéstry svarar Anna S
    Tack Anna för ditt omdöme! Kul att du trivs hos mig🤗🌸
  • 2020-03-18

Lena S skrev om Beautéstry
    Jag gjorde en nålbehandling/ Dermapen . Inte smärtfritt men helt ok. Fräsch lokal och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Lena S
    Tack snälla för ditt omdöme Lena. Det uppskattas🙏☺️ Ses om några veckor igen.

Sara N skrev om Beautéstry
    Har gjort fransar hos Beautestry i tre år nu. Är ALLTID lika nöjd med resultatet. Nu gör jag även brynen också. Stephanie är så kunnig, proffesionell och pålitlig. Känner mig väldigt säker hos Beautestry. Blir alltid bemött med härlig energi och på ett ödmjukt sätt. Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Sara N
    Tack fina Sara för dina fina ord och omdöme💗 Det värmer att höra att du trivs hos mig! Ses inom kort!🤗

Jasmine B skrev om Beautéstry
    Skulle aldrig kunna gå till någon annan. Kommer alltid ut med fantastiska fransar! Tack vare bästa Stephanie som alltid gör sitt jobb grymt bra! 💕 Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Jasmine B
    Så kul att höra att du är nöjd hos mig! Tack för ditt fina omdöme🙏💗 ses snart igen!
  • Marie L

2020-03-17

Marie L skrev om Beautéstry
    Jag gjorde en ansiktsbehandling. Trevligt och proffsigt bemötande. Rent och fräscht i lokalen Nöjd med behandlingen och jag kände mig trygg och omhändertagen Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Marie L
    Tack bästa Marie för ditt fina och ärliga omdöme! Det uppskattas verkligen☺️☀️ Vi ses om några veckor igen.

Eva K skrev om Beautéstry
    Har provat flera olika behandlingar av de som erbjuds
    Bra hemsida
    Lätt att boka o bra återkoppling via sms när behov har funnits
    Har alltid blivit väl omhändertagen och med goda händer Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Eva K
    Tack Eva för ett fint omdöme, det värmer! Och det känns så bra att du är nöjd med mig och min salong💗

Nina M skrev om Beautéstry
    Jag har gjort fransförlängning hos Stephanie länge och är alltid lika nöjd.
    Man får alltid ett trevligt och proffsigt bemötande och är mer än nöjd när man besökt den fina salongen.
    Rekommenderas starkt Läs mer

Caroline S skrev om Beautéstry
    Jag har gjort fransförlängning hos Stephanie i mer än 4 år och alltid lika nöjd!
    Bästa salongen och alltid hjälpsam och kunnig med hud och produkter😍 Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Caroline S
    Så fina ord som värmer! Tack Caroline för det💗🙏🤗

Katarina W skrev om Beautéstry
    Jag blir alltid lika väl bemött. Stephenie ger mig alltid lika bra service. Fantastiska fransar och behandlingar. Alltid så nöjd. Läs mer
    2020-03-19 Beautéstry svarar Katarina W
    Katarina tack snälla för ditt omdöme💕 Det uppskattas och känns skönt att höra att du trivs hos mig!
  • 2020-03-16

Lola A skrev om Beautéstry
    Jag har varit hos Stephanie och gjort olika behandlingar. Jag har varit mer än nöjd varje gång. Jag har alltid upplevt ett trevligt professionellt bemötande. Och alltid känt att stressen är som bortblåst när jag får min behandling. Oavsett dag eller tid på dagen så utför Stephanie alltid ett fantastiskt jobb. Proffesionellt bemötande och en yrkesstolthet och alltid med kunden i fokus är det man vet att man får på Beautéstry! Läs mer
    2020-03-16 Beautéstry svarar Lola A
    Åhh tack snälla så fina ord och omdöme du har gett! Det betyder massvis💗 Välkommen snart igen!
  • Nicholie R

2020-03-15

Nicholie R skrev om Beautéstry
    Stephanie har tagit hand om både min hy och gjort mina fransar fina i flera år. Alltid en helt underbar upplevelse att bli ompysslad på BEAUTÉSTRY. Jag bor ca 2 h bort men finns ingen jag hellre går till, så resan dit är väl värt besöken! Läs mer
    2020-03-16 Beautéstry svarar Nicholie R
    Tack fina du för ett sånt fint omdöme🙏🌸 Du är alltid välkommen hit för en stunds avkoppling och lyx!
  • 2020-03-15

Anette L skrev om Beautéstry
    Jag har varit hos Stephanie för ansiktsbehandling, lash lift och färgning av fransar och bryn.
    Blir alltid lika väl bemött av Stephanie som är både kunnig, proffsig och väldigt trevlig.
    Alltid lika glad och nöjd när jag går därifrån. Läs mer
    2020-03-16 Beautéstry svarar Anette L
    Så kul att höra att du är nöjd med resultat och mig som terapeut. Tack för ditt omdöme Anette🤗😍

Sandra K skrev om Beautéstry
    Bokat en ansiktsbehandling med tillägg som färg av bryn och fransar. Proffsigt utfört. Stephanie är lyhörd och flexibel.
    Såg fram emot att få en fin avslappnad stund vilket det också blev. Läs mer
    2020-03-14 Beautéstry svarar Sandra K
    Tack för ditt fina omdöme Sandra!☺️🙏 Välkommen tillbaka snart igen!

Lisa H skrev om Beautéstry
    Absolut bästa salongen som ägs av en fantastisk tjej som gör allt för sina kunder så dom får den bästa upplevelsen. Läs mer
    2020-03-14 Beautéstry svarar Lisa H
    Åh tack fina du för dina ord!💗 Det värmer! Ses snart igen!

Cathy L skrev om Beautéstry
    Salongen har mycket fint sortiment av hudvårdsprodukter och en mycket duktig, professionell och supertrevlig hudterapeut, Stephanie, som gör fantastiska fransförlängningar. Läs mer
    2020-03-14 Beautéstry svarar Cathy L
    Så kul att höra att du är nöjd med mig och min salong. Tack Cathy för ditt omdöme😍👏 Vi ses snart igen!

Edyta D skrev om Beautéstry
    Professionellt, estetiskt och i en lugn atmosfär. Jag rekommenderar starkt. Stephanie är alltid trevlig och hennes behandlingar väl gjort. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Edyta D
    Så fina ord och omdöme! Tack fina Edyta, det gör mig glad att du är nöjd med mig och min salong🤗🌸

Catharina F skrev om Beautéstry
    Lashlift. Ansiktsbehandling. Har besökt salongen flera gånger. Blir alltid väl bemött. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Catharina F
    Tack Catharina för ditt fina omdöme! Det värmer mig verkligen🌸☺️

Frida L skrev om Beautéstry
    Jag har gjort både lash lift och Dermapen behandling hos Stephanie och har varit väldigt nöjd med resultaten. Stephanie ger ett väldigt professionellt bemötande och man känner sig väldigt trygg i hennes händer. Hon ger också mycket bra råd om hur jag ska ta hand om min hy vilket jag varit väldigt slarvig med tidigare. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Frida L
    Åh tack snälla Frida för dina fina ord! Det tar jag med mig💗🤗 Ses om några veckor igen!

Ella N skrev om Beautéstry
    Gör fransförlägning, hon är extremt duktig och man blir bemött väldigt bra! Man blir alltid lika nöjd med resultatet efter man vart där. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Ella N
    Så kul att höra att du är nöjd! Och tack för ett fint omdöme Ella🤗😍

Therese K skrev om Beautéstry
    Gjort både behandlingar och köpt produkter och är super nöjd. Stephanie är super duktig och man känner sig jätte trygg och jag kan varmt rekommendera ett besök. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Therese K
    Tack fina Therese för dina ord, det värmer verkligen!💗 Välkommen snart igen!

Veronica D skrev om Beautéstry
    Ansiktsbehandling och fransar är supernöjd med både resultat och bemötande.
    Kan varmt rekommenderar salongen till andra. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Veronica D
    Så fint omdöme, tack snälla Veronica🤗🙏 kram

Marie E skrev om Beautéstry
    Väldigt proffsig och duktig - går alltid därifrån nöjd!! Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Marie E
    Tack Marie för ditt fina omdöme!😍👏 Vi ses snart igen!

Jessica S skrev om Beautéstry
    Härlig upplevelse och fantastiskt bemötande! Mycket bra kvalitet på behandlingarna. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Jessica S
    Tack fina du för dina värmande ord!💗 Välkommen tillbaka🌸

Thomas A skrev om Beautéstry
    Jag blev väl bemött och supernöjd med behandlingarna! Bra tips på hur man ska ta hand om sin hud och bra produkter för både män och kvinnor! Läs mer
    2020-03-16 Beautéstry svarar Thomas A
    Tack för ditt fina ömdöme Thomas☺️👏

Ulrika G skrev om Beautéstry
    Stephenie är mycket förtroendegivande och har ett högt kundbemötande, man känner sig trygg hos henne och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Ulrika G
    Tack bästa Ulrika för ditt fina omdöme😍🤗 kram

Gabriella S skrev om Beautéstry
    Jag har gått på flera ansiktsbehandlingar hos Beautéstry och alltid varit väldigt nöjd med både behandlingarna i sig och bemötandet i salongen. Stephanie är professionell, lyhörd och en stjärna på det hon gör. Toppbetyg! Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Gabriella S
    Tack snälla Gabriella för dina fina ord, det värmer🥰🙏

Susanne R skrev om Beautéstry
    Alltid lika nöjd, trevlig och personligt bemötande, kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2020-03-12 Beautéstry svarar Susanne R
    Tack Susanne för ditt fina omdöme🙏☺️

Centrumvägen 32, 155 30 Nykvarn