Topp 25 företag inom skönhet

WAU Avesta

Kungsgatan 17, Avesta
    Välkommen till Wau Avesta!
    Gunbritt L
    Gunbritt L: Jättebra mottagande och trevlig tjej

BOSSES

Fyristorg 6, Uppsala
    Kristina C
    Kristina C: Proffsiga frisörer med gesällbrev och riktig utbildning. Det är ovanligt idag! Här blir man alltid nöjd!

WAU Visby

Adelsgatan 34, Visby
    Välkommen till WAU Visby! Vi är en salongbutik med både frisörsalong, inredning och kläder. Kom in till oss, slappna av och släpp taget om vardagen för en stund.
    Katarina L
    Katarina L: Trevlig, noggrann, kompetent. Mkt nöjd.

WAU Jakobsbergsplatsen

1,032 recos
    Jakobsbergsplatsen 1, Västerås
    Kom in till oss, slappna av och släpp taget om vardagen för en stund. Vi på Wau tar hand om ditt yttre samtidigt som vi bryr oss om ditt inre.
    Ove P
    Ove P: Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

WAU Fagersta

Centrumvägen 4, Fagersta
    Fia N
    Fia N: Glad, trevlig och nyfiken. Förstod hur jag ville ha mitt hår klippt och var duktig på att få det så. Och frågade om jag ...

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, Göteborg
    Välkommen in till vår fina salong på Norra hamngatan 18!
    Stanimir S
    Stanimir S: Mycket professionell Stort Tack

WAU Nyköping

Västra Kvarngatan 4, Nyköping
    Välkommen till WAU Nyköping!
    Lisen L
    Lisen L: Mitt första, men absolut inte sista besök hos Sandra!! Äntligen en frisör som hör vad jag säger och ser vad jag vill ha....

choices

Drottninggatan 2, Uppsala
    Birgitta G
    Birgitta G: Har besökt Choices sedan öppningen. Upplever bemötandet som proffsigt och positivt. Litar på mina frisörer. De är lyhörd...
  • Bangerhead Studio - 4.9 / 5 - 1012 rekommendationer
    1,012 recos
    Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Zeina F
    Zeina F: Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden ...
  • Karlaplanstandläkarna - 4.8 / 5 - 247 rekommendationer
    Lützengatan 1, Stockholm
    Eivor Å
    Eivor Å: Så nöjd med den planering som gjordes ang mina tänder. Sympatisk och proffsig tandläkare.
  • VS Klinik - 4.9 / 5 - 215 rekommendationer
    Hantverkaregatan 43 A, Norrköping
    Waleed R
    Waleed R: Jag gjorde 3 settings av hår Prp och den terapeuten som jag träffades var den snällaste tjejen som jag någonsin har träf...

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Josefin L
    Josefin L: Professionell, kreativ och tydlig kring hårets begränsning.

Beautyculture by Janine

Drottninggatan 2, Uppsala
    Linda G
    Linda G: Hos Janine känner man sig trygg, omhändertagen. Hon är erfaren och väldigt duktig. Tacksam kund
  • Proforma Clinic - 4.7 / 5 - 234 rekommendationer
    Rosenlundsgatan 29 A, Stockholm
    May Josefine S
    May Josefine S: Jag har opererats hos proforma och jag fick implantaten bakom bröstmuskeln trots jag skulle ha framför, tack vare dom bl...
  • Entouch - 4.9 / 5 - 431 rekommendationer
    Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Shirin W
    Shirin W: Fyllde på mina läppar, vilket jag gör regelbundet. Lika nöjd som alltid att besöka Carmen. Hon sätter alltid sina kunder...
  • FaceClinic - 4.8 / 5 - 264 rekommendationer
    Askims Kyrkväg 46, Askim
    Vill du se ut som du känner dig? Vi på FaceClinic tar hand om ditt ansikte på ett naturligt sätt genom diverse beprövade behandlingar.
    Hans Roland H
    Hans Roland H: Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

HAIR36

Uppgårdsvägen 36, Spånga
    Filippa S
    Filippa S: Trevlig och kunnig frisör. Blir alltid nöjd
  • Skin Care By Louise Labero - 4.8 / 5 - 284 rekommendationer
    Tyskbagargatan 6, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Maria R
    Maria R: Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!
  • TIFONY - 5.0 / 5 - 82 rekommendationer
    Hornsbergs Strand 39, Stockholm
    Välkommen till Tifony - Vi får dig att känna dig bra, både inifrån och utifrån!
    Frida P
    Frida P: Supertrevlig och proffsig! Hon är snabb, effektiv och kunnig vilket är allt man vill ha vid sugaring.
  • Skönhetskliniken - 4.9 / 5 - 239 rekommendationer
    Götabergsgatan 3, Göteborg
    Låt oss på Skönhetskliniken ta hand om dig och framhäva din naturliga skönhet.
    Ida B
    Ida B: Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, k...
  • Mandy Medical - 4.8 / 5 - 280 rekommendationer
    Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Maria S
    Maria S: Väldig nöjd med bemötande och service.
  • Elisabeth Engström hud & skönhetsvård - 4.9 / 5 - 88 rekommendationer
    Heleneborgsgatan 34, Stockholm
    Välkommen in till oss på Elisabeth Engström hud och skönhetsvård!
    Carina O
    Carina O: Alltid lika trevligt och välbemött hos Elisabeth. Rekommderar
  • Ung för Evigt - 4.8 / 5 - 309 rekommendationer
    Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Catharina R
    Catharina R: Proffsigt och fint bemötande från början till slut. Rekommenderar absolut
  • Editorial Clinique AB - 4.9 / 5 - 94 rekommendationer
    Skeppargatan 29, Stockholm
    Vi är experter på medicinsk och estetisk hudvård. Våra legitimerade läkare och tandläkare hjälper dig inom vård, hälsa och skönhet.
    Mojdeh T
    Mojdeh T: Trevligt bemötande, fräscht och effektivt. Noggrann.
  • Operakliniken - 4.9 / 5 - 72 rekommendationer
    Vasagatan 48, Stockholm
    Välkommen till Operakliniken - Boka gärna någon av våra populära behandlingar.
    Mattia L
    Mattia L: Väldigt nöjd, trevlig och noga personal 👌🏻 Har varit kund hos dem i snart ett år nu