choices

choices

www.choicesuppsala.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till choices! Vi startade med en dröm om att göra det yrke som vi är så stolta över, ännu bättre. Vi gör ett val samtidigt som du gör ett val. Vi arbetar endast med organiska produkter som är hållbara för framtiden. Produkterna vi arbetar med är från Oway vilket är ett veganvänligt, organiskt och etiskt skönhetsmärke....

289 omdömen om choices

Agneta E
Skrev om choices

Mycket kunnig frisör med öppet sinne samt lyhörd! Trevlig atmosfär och bemötande samt bra produkter.

Svar från choices

Tack för att du tog dig tid och skrev detta fina omdöme, det värmer!

Annica V
Skrev om choices

Hade beställt klippning och enstaka slingor. Jag har haft Märta som frisör i många år och alltid varit nöjd när jag gått därifrån. Den här gången valde jag att byta frisyr och klippa håret kort. Visste inte hur jag ville ha det och lät Märta få fria händer. Mycket nöjd även denna gång!!

Svar från choices

Tack snälla för ditt fina omdöme, det gör oss väldigt glada att höra!

Tilde B
Skrev om choices

Så nöjd med Johanna, hon förstod precis hur jag ville ha mitt hår. Är jättenöjd med resultatet och hon var super trevlig!

Svar från choices

Underbart att höra, det ska Johanna få veta! Tack för ditt omdöme.

Siri S
Skrev om choices

Väldigt proffsiga och trevliga frisörer!

Svar från choices

Tusen tack Siri, varmt välkommen tillbaka!

Cilla K

Fin miljö Trevlig personal Bra bemötande

Svar från choices

Det gör oss glada att höra Cilla, tack!

Moa B
Skrev om choices

Jag har klippt mitt hår hos Choices i fler år nu, alltid hos samma stylist som jag tycker är superduktig och kompetent. Jag är alltid väldigt nöjd när jag går därifrån oavsett klippning eller färgning. Bemötandet är alltid proffsigt men ändå trevligt och vänskapligt nu efter så många år. Jag har rekommenderat många vänner att gå dit.

Svar från choices

Vilken fin recension, tack! Du är varmt välkommen åter!

Alice W
Skrev om choices

Jag klippte håret och allt var superbra! Jättetrevlig personal och det blev precis som jag ville!

Svar från choices

Tack snälla för att du delar med dig om din upplevelse hos oss! Varmt välkommen åter.

Cecilia N
Skrev om choices

Det är alltid en skön stämning och ett trevligt bemötande på Choices! Är nöjd med klipp och ögonbrynsbehandling.

Svar från choices

Tack så mycket för fina ord, vi blir glada att höra att du trivs hos oss!

Janine B
Skrev om choices

Kompetensen på Choices är hög. Alla är vänliga, service minded samt hsr gedigen kunskap om hår och färg. Jag är alltid nöjd!

Svar från choices

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme!

Beatrice B
Skrev om choices

Proffsigt och snällt bemötande, lyssnar verkligen på ens önskemål och resultatet blir alltid toppen! Man känner sig väl omhändertagen.

Svar från choices

Det gör oss väldigt glada att höra att du trivs hos oss!

Pehr F
Skrev om choices

Alltid perfekt resultat, och bästa personalen!

Svar från choices

Tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer!

Michelle S
Skrev om choices

My visit was a great experience. I enjoyed the massage chair. My stylist was very friendly and I am very happy with my haircut.

Svar från choices

That makes us very happy, thank you!

Ulla A
Skrev om choices

Jag blev bra bemött, fick dock vänta i 10 minuter efter utsatt tid. Det står att salongen är ekologisk, och jag hade förväntat mig en ekofrisör med ekologiska produkter, mest utan kemiska tillsatser. Det fanns inga alls sådana produkter. Jag är missnöjd efter min klippning då jag inte är nöjd med den klippningen som gjordes. Jag kommer inte att gå dit igen och inte att rekommendera salongen för någon av mina vänner.

Svar från choices

Hej Ulla, vad tråkigt att höra att du känner så. Vi har försökt vara tydliga på vår hemsida med att vi jobbar så grönt det bara går utan att offra vår kreativitet och ett bra resultat för våra kunders hår. Du kan läsa mer om hur vi tänker och om våra märken på vår hemsida där vi förklarar hur vi jobbar och varför vi valt att jobba med de märken vi gör. Vi har olika produkter i vårt sortiment som består av olika mängd naturliga ingredienser och med olika miljömedvetenhet. I sortimentet finns produkter som är upp emot 99 %...

Johanna W
Skrev om choices

Jättebra bemötande och kundservice!

Svar från choices

Vad härligt att höra att du är Nöjd med ditt besök hos oss Johanna! Välkommen åter

Linn T
Skrev om choices

Alltid så väldigt bra! Elsa är fantastisk och salongen känns medveten och varm i bemötande!

Svar från choices

Åh vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos Elsa! Tack för din fina recension!

Hanna A
Skrev om choices

Jättetrevligt, bra dialog och det kändes som styling frisör var investerad i sitt arbete.

Svar från choices

Underbart, vad glada vi blir! Tack Hanna!

Karin H
Skrev om choices

Trevlig personal, mysig lokal, behaglig hårbottenmassage och bra klippning.

Svar från choices

Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva en recension till oss!

Eva K
Skrev om choices

Jag kände mig både väl omhändertagen och lyssnad till när jag beskrev hur jag ville bli klippt!

Svar från choices

Det gör oss väldigt glada att höra Eva, tack!

Ingeborg A
Skrev om choices

Trevlig och kunnig personal. Blev mycket nöjd med klippning.

Svar från choices

Så kul att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss Ingeborg!

Maria S
Skrev om choices

Bra atmosfär, god service, duktiga frisörer. Alltid nöjd

Svar från choices

Vad kul att höra att du är nöjd Maria! Tack för din fina recension!

Lisa H
Skrev om choices

Så himla trevlig och välkomnande personal, fin mysig lokal och lyxiga behandlingar med massage under inpackning och tvätt. Supernöjd med Johanna A som frisör, blev så fint!

Svar från choices

Men vilket fint omdöme Lisa! Det värmer verkligen! Vi är så glada att du trivs hos oss och med Johanna!

Amanda A

Trevlig och professionellt bemötande

Svar från choices

Så kul att höra Amanda! Tack för din fina recension och varmt välkommen tillbaka!

Harriet S
Skrev om choices

Väldigt bra. Hade höga förväntningar sedan förra gången vilka de levde upp till

Svar från choices

Vad glada vi blir att du känner så Harriet! Tack för ett superfint omdöme!

Tove S
Skrev om choices

Fint och trevligt bemötande. Elsa tog sig tiden att lyssna in mina tankar och önskemål för att sen ge sin input. Ingen stress, mycket nöjd med resultatet!

Svar från choices

Tack Tove för ditt omdöme! Så härligt att hör att du är nöjd hos oss och med Elsa.

Lagher Johan F

Väldigt fint bemötande, proffsig känsla. Elsa som klippte mig var superbra. Det var min första gång. Jag klipper mig gärna där igen. / Fredrik

Svar från choices

Så roligt att höra Fredrik! Tack för detta fina omdöme! Du är så varmt välkommen tillbaka!

Emma E
Skrev om choices

Gått hos Martina några gånger nu, alltid jättetrevlig och lyhörd. Superduktig i utförandet. Enda möjliga nackdelen att det är lite dyrt. Men gillar också att de använder ekologiska produkter, som ju också kostar lite mer.

Svar från choices

Vad roligt att höra att du är nöjd hos Martina och salongen!

Amanda L
Skrev om choices

Märta är fantastisk! Så trevlig, lyhörd och duktig på både färg och klippning.

Svar från choices

Vad glada vi blir att höra, tack för ditt omdöme Amanda!

Roger H
Skrev om choices

Välkomnande, proffsigt, fin miljö.

Svar från choices

Tack för ditt fina omdöme Roger!

Rose-Marie U

Otroligt bra bemötande och bra helhetsupplevelse av salongen. Så proffsig färgning och klippning

Svar från choices

Tack för din fina recension Rose-Marie! Vi blir så glada av att höra om din upplevelse hos oss.

Elisa D
Skrev om choices

Bästa klippning på länge av Elsa! 😊 Kommer tillbaka hit nästa gång jag ska klippa mig!

Svar från choices

Men du så glada vi blir, tack för ditt omdöme Elisa!

Lisa S
Skrev om choices

Fin lokal, bra frisör (Elsa) som lyssnade på och gav förslag kring hur jag ville ha håret klippt, pratade lagom mycket. Lugn stämning. Otroligt bra hårbottenmassage!

Svar från choices

Vilket fint omdöme, Tack Lisa, det värmer!

Linus W
Skrev om choices

Super välmöt och trevlig personal. Lyhörd på önskemål och tankar kring processen. Väldigt nöjd med resultatet.

Svar från choices

Tack Linus för ditt omdöme, det är underbart att höra!

Anna E
Skrev om choices

Mysig, lugn miljö med kunniga frisörer. Alltid nöjd här.

Svar från choices

Det gör oss så glada att höra, tack för ditt omdöme!

Lina F
Skrev om choices

Alltid bra bemötande och en väldigt fin salong!

Svar från choices

Vad glada vi blir av att höra det, tack!

Alexandra H

Jag känner mig alltid väldigt fint bemött av personalen, under tiden jag är där blir jag som kund prioriterad och jag går alltid hem med ett leende och fin känsla.

Svar från choices

Så roligt att höra Alexandra! Tack för din fina recension!

Malin M
Skrev om choices

Jag är jättenöjd med Choices och har varit kund där i många år. Alltid proffsigt bemötande och jag blir alltid nöjd med resultatet. Är även nöjd med diverse produkter som jag använder från salongen.

Svar från choices

Tack för den fina recensionen Malin! Du är varmt välkommen åter!

Madeleine L

Jag har klippt mig hos Choices i flera flera år nu och även när jag går till någon annan på salongen när min vanliga frisör är upptagen så blir jag alltid väldigt nöjd med resultatet, bemötandet och allt. Har bara klippt mig och fått inpackningar så kan inte svara på hur andra behandlingar är men jag funderar på att göra något mer färg snart och känner mig helt trygg med att göra det hos Choices!

Svar från choices

Vad roligt att höra att du är en återkommande kund. Du är varmt välkommen att även prova på färgbehandling hos oss!

Frida U
Skrev om choices

Trevlig personal Klipper bra Har bra produkter ex. märket Björk Trevlig salong Hållbarhetsfokus

Svar från choices

Härligt att höra, tack Frida för ditt omdöme!

Sandra S
Skrev om choices

Personligt, mysigt och det lilla extra.

Svar från choices

Vad härligt omdöme Sandra! Tack.

Anna J
Skrev om choices

Har klippt mig hos Choices i flera år och blir alltid lika nöjd. Stort plus för att man alltid blir väl omhändertagen och ompysslad i en lugn och miljö. Har klippt mig hos Johanna och Elsa.

Svar från choices

Underbart att höra att du trivs hos oss Anna! Tack för detta fina omdöme!

Maria P
Skrev om choices

Inlyssnande och trevlig frisör. Jag är mycke5 nöjd med resultatet.

Svar från choices

Tack Maria, det är så roligt att höra att du är nöjd hos oss!

Linnea G
Skrev om choices

Jag fick ett trevligt bemötande och är väldigt nöjd med klippningen. Jättetrevlig och kunnig frisör, trevlig lokal och gott kaffe gav extra plus. Jag är mycket nöjd med besöket!

Svar från choices

Så roligt att höra Linnea! Stort tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen åter!

Frida P
Skrev om choices

Proffsigt, fräscht och blir alltid nöjd med mitt hår.

Svar från choices

Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss Frida! Tack

Diana L
Skrev om choices

Bemötandet var proffsigt och trevligt. Jag bokade klippning och slingor och blev så nöjd med resultatet. Karolina gav bra tips och råd under konsultationen. Det kändes som att hon verkligen lyssnade på mina önskemål och det blev som sagt superbra i slutändan.

Svar från choices

Vilka fina ord Diana! Vad roligt att höra om ditt besök hos Karolina. Du är varmt välkommen åter.

Kerstin L
Skrev om choices

Trevligt bemötande, lyssnar, samarbetar. Fint slutresultat

Svar från choices

Tack för en sån fin recension Kerstin! Varmt välkommen åter!

Lena S
Skrev om choices

Nöjd som alltid. Bra resultat, trevligt bemötande

Tack för den fina recensionen Lena! Varmt välkommen tillbaka

Per-Olov S
Skrev om choices

för mig som har enklare herrklippning trevligt på alla sätt. Priset känns väl högt vilket gör att man tänker sig för.

Svar från choices

Kul att höra att du är nöjd med oss Per-Olov! Välkommen åter

Klara P
Skrev om choices

Bra bemötande, kunnig personal som verkligen anpassade klippningen till kunden. Bra lokal och trevligt med massagestol och massage av hårbotten vid tvättning. Tummen upp för kaffe!

Svar från choices

Vi blir så glada Klara! Tusen tack för ditt omdöme.

Judith F
Skrev om choices

Hade bokat en klippning hos Johanna. Jätteduktig är hon och i den fina miljön som Choices Uppsala har skapat kan man slappna av och unna sig en stund för sig själv. Tack Johanna för en fin klippning!

Svar från choices

Tack för fina ord Judith, det gör oss så glada att höra att du blev nöjd hos Johanna och trivs hos oss!

Sara B

Alltid lika nöjd efter ett besök på Choices ☺️👌🏻

Svar från choices

Härligt att höra att du är nöjd hos oss Sara! Tack!