Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Skönhetskliniken

Skönhetskliniken

Götabergsgatan 3, 411 34 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss Skönhetskliniken!

Vårt mål på Skönhetskliniken är att kunna ge dig en permanent makeup på ett professionellt och medicinskt säkert vis. Vi följer därför de lagar och förordningar som är utlysta av Miljöstyrelsen och Socialstyrelsen. Är du intresserad av en skönhetsbehandling eller två så har vi en rad olika behandlingar som vi tycker du borde testa. Hos oss på Skönhetskliniken erbjuder vi allt från fillers, rynkbehandling, hudvård, mesoterapi, plasma pen, kemisk peeling. Eller varför inte testa på 3D bryn & eyeliner. Har du kanske en tatuering som du önskar ta bort. Vi på Skönhetskliniken har all den kunskap och erfarenhet som krävs för att ta hand om dina problem. All vår personal har en gedigen utbildning både från Sverige och utomlands.

Läs vad 128 kunder tycker om Skönhetskliniken

• Kashan N

2019-01-20

Kashan N skrev om Skönhetskliniken
    Jag har gjort 3 st lasart och revjue metoden blandad för att ta bort mina ögonbrynns tatuering , behandlingarna är dyra! hela ögonbrynn kostar 1500 hos andra behandlare + mina ögonbrynn har inte fått bra resultat! det går segt och får betala 1500 varje gång .. har lagt totalt 4000 kronor hittils ! behöver göra en gång till men har inte bestämt mig än ! Läs mer
    2019-01-20 Katarina J svarar Kashan N
    Hej Kashan.
    Det är just därför det är så viktigt att välja rätt behandlare från början! Du har ju inte gjort dina bryn hos oss. Vi försöker bara hjälpa dig att ta bort något du inte var nöjd med.
    Alltid svårt för oss att rätta till andras misstag😕
  • 2019-01-19

Meta M skrev om Skönhetskliniken
    Proffsigt och fräsch miljö. Engagerad personal. Läs mer
  • 2019-01-19

Lena W skrev om Skönhetskliniken
    Bra bemött. och arbetet väl utfört Läs mer
  • Caroline H

2019-01-19

Caroline H skrev om Skönhetskliniken
    Mitt återbesök gällde påfyllning av eyeliner vilket inte behövde göras då första behandlingen var perfekt! Som alltid väldigt trevligt bemötande där man känner sig väldigt välkommen. Den här gången fick jag även bra tips på sminkning och hjälp att välja ut några olika produkter som passade mig. Läs mer
  • 2019-01-18

Johanna R skrev om Skönhetskliniken
    Gjorde ögonbrynstatuering.

Jättenöjd med resultatet.
    Kände mig trygg och det var ingen stress.
    Att man får komma på återbesök och justera så att man blir helt nöjd.

Jättetrevlig personal som verkligen är mån om att man som kund ska bli nöjd.

Trevliga och snygga lokaler. Läs mer
  • 2019-01-18

Linda L skrev om Skönhetskliniken
    Fantastiskt bemötande av all personal.
    Kände mig väl omhändertagen på alla sätt och vis.
    Jättenöjd med nya bryn, Fillers och med nya eyeliner.. kan med värme rekommendera Skönhets kliniken. Läs mer

Jessica C skrev om Skönhetskliniken
    Har lagt fillers i kinder och läppar hos Katarina och varit supernöjd.
    Bemötande och resultat av behandling har varit utmärkt och jag rekommenderar bara skönhetskliniken till vänner och bekanta.
    Kommer inte gå till någon annan! Läs mer

Annelie D skrev om Skönhetskliniken
    Ansiktsbehandling och ögonbrynstatuering. Bemötande hos samtlig personal är superproffsigt, vänligt, varmt och med en glimt humor som gör att man vill komma tillbaka! Jag har varit utomordentligt nöjd med tjänsterna och har stor tillit till skönhetsklinikens kunskap, professionalitet och noggranhet. Jag är en mycket nöjd kund och kommer så förbli. Läs mer
  • Killen A

2019-01-17

Killen A skrev om Skönhetskliniken
    Tatuering av ögonbryn.
    Super trevlig personal där man.känner sig välkommen.
    Blev jättenöjd med mina bryn och ska tillbaka och göra andra behandlingar.
    Rekommenderar skönhetskliniken varmt till andra jag känner. Läs mer

Lina S skrev om Skönhetskliniken
    Besökt skönhetskliniken två gånger för två olika behandlingar. Båda gångerna har jag blivit väldigt proffsigt bemött och jag har känt mig trygg med att Katarina är kunnig och professionell. Att hon är noga med att det ska bli naturliga resultat känns seriöst och bra. Går gärna tillbaka! Läs mer

Görel G skrev om Skönhetskliniken
    Ögonbryn och eyliner , jag var nervös inför det här ingreppet men jag är väldigt nöjd med resultatet och de är skickliga på det de sysslar med Läs mer
  • 2019-01-16

Anna L skrev om Skönhetskliniken
    Blev såå nöjd, har gjort ett flertal behand. innan dock utan detta resultat!!Ska snart boka en tid hos Katarina Jochens,det är hon som utför ”magin”/ Anna Läs mer
  • 2019-01-14

Carina S skrev om Skönhetskliniken
    Helt fantastiskt ställe. Underbar, kompetent personal, fantastiska lokaler. Rekommenderar verkligen Skönhetskliniken Läs mer
  • Ana S

2019-01-13

Ana S skrev om Skönhetskliniken
    Har gjort 3D tatueringen och är så himla nöjd Katarina är bara bäst Läs mer
  • 2019-01-13

Nathalie H skrev om Skönhetskliniken
    Professionellt bemötande och superfint resultat. Läs mer
  • Maria L

2019-01-13

Maria L skrev om Skönhetskliniken
    Tatuerade ögonbryn , skinbooster läppar
    Fick ett professionellt bemötande och är jättenöjd med resultatet.
    Kommer definitivt att återkomma när det är dac. Läs mer

Anna D skrev om Skönhetskliniken
    Permanent makeup, professionellt, personligt, smakfullt, höga förväntningar infriades, smärtsamt både för plånboken och skinnet men oöverträffat den bästa investeringen jag gjort! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Elisabeth B

2019-01-12

Elisabeth B skrev om Skönhetskliniken
    Ypperlig service, trevligt bemötande Läs mer

Marianne H skrev om Skönhetskliniken
    Seriöst företag med stor kunskap och skicklighet. Läs mer

Katarina O skrev om Skönhetskliniken
    Eyelinertatuering.
    Vänligt mottagande och proffsigt utfört.
    Nöjd med resultatet. Läs mer

Linus U skrev om Skönhetskliniken
    Blev väldigt väl bemött av skönhetskliniken och helt klart nöjd med min behandlig Läs mer

Katarina S skrev om Skönhetskliniken
    Eyelinertatuering

Lite strul med bokningen och tjejen i receptionen lyssnade inte först på vad jag sa men efter en stund så gick det in i hennes skalle att jag var kund så då taggade hon ner. Hon som utförda själva tatueringen var grym. Trevlig, lugn, pedagogisk, serviceminded. För hennes skull kommer jag att återvända i framtiden. Superbra bedövningsmedel som gjorde att det inte kändes särskilt mycket heller. Hade inte särskilda förväntningar men blev i slutändan positivit överraskad. Kan rekommendera eyelinertatuering hos Skönhetskliniken. Läs mer

Amanda G skrev om Skönhetskliniken
    Jag tatuerade ögonbryn och var nöjd med både bemötande och behandlingen. Läs mer

Anna A skrev om Skönhetskliniken
    Har gjort bryntatuering, botox i pannan+argrynkan samt tear trough behandling. Gjorde alla mina behandlingar hos Katarina som är väldigt duktig och noggrann, har vart supernöjd med alla behandlingar! I övrigt är det en mysig salong med fint bemötande från all personal! Läs mer

Carolin S skrev om Skönhetskliniken
    Jag har både gjort fillers- och kosmetisk tatuering. Alltid jättenöjd med bemötandet och de professionella råden jag får samt att resultaten blir naturliga. Läs mer

Monica B skrev om Skönhetskliniken
    Jag har lasrat bort mina gamla fula ögonbryn hos Marlen 😊sedan jag fick Väldens finaste nya Ögonbryn av Lena!
    Så nöjd o tacksam!! ❤️

Fantastisk salong !

Mvh Monica Läs mer

Maria S skrev om Skönhetskliniken
    Botox
    Blir alltid proffsigt bemött m utmärkt resultat. Läs mer

Kajsa B skrev om Skönhetskliniken
    Jag hade länge tänkt på att göra 3D-bryn och när jag blev rekommenderad skönhetskliniken slog ja till! Jag är väldigt nöjd då jag har väldigt ljusa ögonbryn så 3D brynen ger mig så mycket! Jag kan varmt rekommendera skönhetskliniken till alla då dess kunskap och skicklighet är överlägsen! Läs mer

Anna L skrev om Skönhetskliniken
    Varmt välkomnade, otroligt professionella
    Var där för ett botox ingrepp Läs mer

Ermina S skrev om Skönhetskliniken
    3D Ögonbrynen
    Väl välkommen
    Korrekt förväntningar, fantastiskt.

Jag fick vad jag vill ha/ som jag hade förväntade med 3D Ögonbrynen Läs mer

Kerstin A skrev om Skönhetskliniken
    Jag gjorde tatuerade eyeliner, mycket nöjd. Bra bemötande kände mig väl omhändertagen. Läs mer

Elisabeth O skrev om Skönhetskliniken
    Tatuerat läpplinje. Utmärkt bemötande har och fortsätter rekommendera dem. Läs mer

Marie W skrev om Skönhetskliniken
    Jag har alopecia och med rekvisition från landstinget tatuerade jag eyeliner.
    Jag blev otroligt väl bemött och de var dessutom väldigt kunniga när det gäller min sjukdom.
    Eyelinern blev mycket snygg. Hade hört mycket bra om skönhetskliniken och mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Jag kommer att återkomma till Skönhetskliniken och varmt rekommendera den till andra.

Fem stjärnor av fem! Läs mer

Daniela I skrev om Skönhetskliniken
    Tjänst: Botox och permanent make up.
    Jag blir alltid god bemött och gillar att personalen inte sälja tjänster till mig med någon form av tvang. Jag boka den tjänsten som jag vill ha, går dit, får det som jag bokade och jag går hem. Inga konstigheter som innebär för mig, att kliniken verkar trovärdig. Läs mer

Linda K skrev om Skönhetskliniken
    super bra service och bra produkter. Läs mer
  • 2019-01-09

Katarina I skrev om Skönhetskliniken
    Hej!Är mycket nöjd med Skönhetskliniken!Går regelbundet dit och tar botox!Fyller i mina bryn som Katarina tatuerade jättesnygga för ett par år sedan! Har även skickat en ung vän dit,även hon mycket nöjd!Tack för att ni finns!Ses snart igen! <3 Läs mer

Anna B skrev om Skönhetskliniken
    Jag var mycket nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer

Marie M skrev om Skönhetskliniken
    Jätte trevligt bemötande och väldigt
    proffsigt. Läs mer

Johanna S skrev om Skönhetskliniken
    Ögonbryn 3D
    Proffsigt bemötande och kunnig personal...
    Man känner sig välkommen och rekommenderar gärna andra att besöka kliniken.
    Väldigt nöjd med resultatet:) Läs mer
  • 2019-01-07

Anna H skrev om Skönhetskliniken
    Blev väl bemött.Kändes noggranna och tog sig tid för mig.Blev väldigt nöjd och kommer gå tillbaks.Kändes proffsigt och seriöst.Bra info om efterbehandling och skötsel av brynen. Läs mer
  • Carol E

2019-01-07

Carol E skrev om Skönhetskliniken
    Eye liner tatuering och 3D ögonbryns tatuering
    Mycket trevlig personal
    Klart nöjd med valet av klinik. Läs mer

Pirkko F skrev om Skönhetskliniken
    Ögonbrynstatuering. Mycket proffessionellt. Blev över förväntan. Vänligt bemötande och omhändertagande. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer

Janna T skrev om Skönhetskliniken
    Tatuerat mina ögonbryn hos Lena och är mer en nöjd! Avgudar mina ögonbryn och blir lika glad varje morgon när jag kollar mig i spegeln och ser dom :)
    Gjorde fillers i läpparna hos Katarina och blev så himla nöjd, blev så naturligt och perfekt! Om jag gör det igen kommer jag gå till henne igen :) Rekomenderar Skönhetskliniken till nära och kära! Läs mer

Elin S skrev om Skönhetskliniken
    Jag genomförde en bryntatuering och har fått superbra bemötande både vad gäller frågor jag haft och under behandlingarna. Läs mer

Rend A skrev om Skönhetskliniken
    Jag fixade 3D ögonbrynstatuering. Personalen bemötte mig väldigt bra och var väldigt snälla. De lyssnade på vad jag sa och var hjälpsamma. Läs mer

Ewa A skrev om Skönhetskliniken
    Väldigt vänligt och trevligt bemötande. Har ännu ej gjort någon behandling, men det blir inom någon månad. Snygg hemsida och intressanta behandlingar. Läs mer

Kajsa W skrev om Skönhetskliniken
    Otroligt serviceminded personal-aldrig några problem. Supernöjd efter de behandlingar jag gjort hittills. Läs mer

Jonna A skrev om Skönhetskliniken
    Ser alltid ifrån kundens bästa och gör allt för att göra kunden nöjd. Supertrevlig och proffsig personal :) Läs mer

Claudia K skrev om Skönhetskliniken
    Påfyllnad av ögonbryn. Mycket trevlig o proffsig service o mottagande av den som gjorde mina bryn. Trevlig och serviceinriktad. Mycket nöjd m resultatet. Läs mer

Maria K skrev om Skönhetskliniken
    Jag har utfört ett antal olika behandlingar och är mycket nöjd. Jag har fått ett fint och varmt bemötande, hos Skönhetskliniken känner man sig trygg, man har har lyssnat in mina önskemål och besvarat mina frågor på ett bra sätt. Resultatet av behandlingarna har varit väldigt bra.
    Jag kan varmt rekommendera Skönhetskliniken. Läs mer

Götabergsgatan 3, 411 34 Göteborg