Skönhetskliniken

Välkommen till oss Skönhetskliniken!

Vårt mål på Skönhetskliniken är att kunna ge dig en permanent makeup på ett professionellt och medicinskt säkert vis. Vi följer därför de lagar och förordningar som är utlysta av Miljöstyrelsen och Socialstyrelsen.
Är du intresserad av en skönhetsbehandling eller två så har vi en rad olika behandlingar som vi tycker du borde testa. Hos oss på Skönhetskliniken erbjuder vi allt från fillers, botox, hudvård, mesoterapi, plasma pen, kemisk peeling. Eller varför inte testa på 3D bryn & eyeliner.
Har du kanske en tatuering som du önskar ta bort. Vi på Skönhetskliniken har all den kunskap och erfarenhet som krävs för att ta hand om dina problem.
All vår personal har en gedigen utbildning både från Sverige och utomlands.

Läs vad 203 kunder tycker om Skönhetskliniken 2

2021-11-15
    Proffsigt och så himla fint bemötande av alla som jobbar där. Sätter verkligen kunden i focus. Lyhörda till kundens önskemål och kommer med förslag på bättre alternativ som ger bästa resultat. En guld stjärna till Katarina vilken POWER kvinna 🥰 som fixade min överfyllda överläpp. Det tog tid men det var det värt. Kommer att fortsätta mina behandlingar där tills jag dör. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Åh tack fina Anna 😍😍 Du är alltid lika välkommen till oss. Och åter igen massor med tack för den underbara recensionen 🥰 Skönhetskliniken
    2021-11-12
    Fantastisk bemötande och är så nöjd med behandlingen av mina bryn. Lena är ett superproffs! Kommer att rekommendera alla att gå till henne! /Elisabeth
    Tack snälla, vad glad jag blir! Du är alltid varmt välkommen tillbaka! /Lena Skönhetskliniken
    2021-11-10
    Så nöjd. Seriös och trevlig personal. Man blir alltid väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla för de fina orden Ninni 🤗 Skönhetskliniken
  • Birgitta A
    2021-11-10
    Fantastiskt bemötande. Kände mig så trygg och omhändertagen. Rekommenderar den här kliniken varmt.Jag tatuerade eyeliner och ögonbryn och kunde inte vara nöjdare🤩
    Vad glada vi blir, tack Birgitta för det fina omdömet 🤗Varmt välkommen tillbaka. Skönhetskliniken
    2021-11-10
    Skönhetskliniken är fantastisk! Så himla bra service, oerhört kunniga och trevligt bemötande. Man får ”det lilla extra” ovanpå den behandling man är där för och det gör att man vill komma tillbaka. Kommer aldrig gå någon annanstans
    Tusen tack Mathilda för de fina orden 😍 Skönhetskliniken
    2021-10-20
    Jag har gjort 3D ögonbryn, stråteknik hos Marlene på Skönhetskliniken. Var lite nervös innan och funderade länge innan jag vågade göra mina nya bryn.

Blev så fint omhändertagen och kände mig trygg hos Marlene. Hon är lyhörd, noggrann och väldigt duktig. När jag tittade mig i spegeln blev jag positivt överraskad av resultatet och är mycket nöjd.

Känner mig vacker i mina ögonbryn. Jag kan varmt rekommendera Marlene på Skönhetskliniken och kommer även i fortsättningen att gå till henne 💕
    Tack Maria, vad glada vi blir av att du är så nöjd. Varma hälsningar från Skönhetskliniken 💕 Skönhetskliniken
    2021-06-03
    Noggranna, inkännande och väldigt duktiga. Känner mig trygg när jag är där och är så glad att jag äntligen hittat den rätta kliniken!
    2021-04-30
    Super super supernöjd!! Lena får en att känna sig som hemma, såå trevlig och lättsam. Mycket noggrann och skicklig.
    Plus för att deras egna färg Bevaro är cruelty free!👍
    Trevligt bemötande från alla och mycket fina lokaler!
    Tack snälla Kirsi för den fina recensionen. Du är alltid varmt välkommen. / Madelene Skönhetskliniken Skönhetskliniken
    2021-03-10
    Är en återkommande kund så nöjd med mina behandlingar, permanent makeup av ögonbryn och eyeliner så proffsigt gjorda känner sig därför riktigt trygg. Har här alltid fått ett mycket trevligt bemötande.
    2021-02-15
    Enkelt att boka tid via mail till behandlare. Bokningsbekräftelse både på mail och sms. Påminnelse-SMS.
    Trevligt och professionellt bemötande av behandlare Lena Korneliussen som är noggrann och mycket duktig.
    2021-02-15
    Fin klinik,mycket professionell personal.
    Jobbar med naturliga resultat.
    Rekommenderas starkt!
    2020-10-09
    Proffsigt bemötande och utförande. Man tog sig tid att förklara och lyssnade på behov/önskemål och kom med råd utifrån detta.
    2020-09-24
    Så väl omhändertagen , professionellt bemötande och så bra resultat. Tack Lena och Katarina ❤️
    Alltid härligt med nöjda kunder. Nöjet var helt på vår sida!
    Varmt välkommen åter!
    2020-08-15
    Tatuerade eyeliner hos Marlene på skönhetskliniken. Proffsigt bemötande. Noggrann och lyhörd! Har provat tatuera eyeliner på annan klinik tidigare men då ville ej pigmentet fastna. Marlene lyckades och jag är supernöjd! Tack! Rekommenderas varmt! / Madeleine Johnsson
    2020-08-13
    Ögonbrynen trevligt bemötande bra resultat men behöver fylla på igen tyvärr. Men jan väl bli så första gången antar jag. Supernöjd första veckan.
    Precis Linda, påfyllning ska göras! :) Skönhetskliniken
    2020-06-09
    Jag gjorde mina ögonbryn hos Marlen och hon är så grym. Både bemötandet och när jag aldrig kunde bestämma mig så stöttade hon i mitt val av form. Rekommenderar starkt att gå hit.
    Tusen tack för de otroligt fina orden, framför detta till vår Marlene! Skönhetskliniken
    2020-06-04
    Bästa kliniken i Göteborg ❤️💗
    2020-06-04
    Lika nöjd som vanligt, Katarina är grym!
    2020-05-29
    Trevlig mottagning och kunnig utförande
    2020-05-28
    Det finns ingen som Katarina. Hon har ögon för detaljer och vill du ha perfekta ögonbryn är hon den bästa. Finaste Malin gör att man alltid känner sig glad och välkommen.
    2020-05-28
    Personligt och proffsigt i fräscha, centrala lokaler! Kan inte bli bättre 👍😀
    2020-05-28
    Alltid lika trevligt, professionellt och avspänt bemötande!
  • 2020-05-01
    Jag är supernöjd med min eyeliner tatuering och läpptatuering.
    Mycket proffsigt och personligt utfört.
    Jag kände mig verkligen viktig som kund från reception till behandling och återbesök.
    Resultat av mina behandlingar blev bättre än jag hade förväntat mig.
    Jag har fått så mycket positiv respons på resultatet av mina behandlingar av släkt och vänner.
    Kan verkligen rekommendera detta proffsiga ställe.
    2020-04-30
    Jag fyllde i min gamla bryn-tatuering med microblading. Man blir alltid proffsigt bemött i fräscha lokaler och Lena är oerhört noggrann och resultatet blir ju därefter. Supernöjd!
    2020-04-17
    Eyeliner övre och undre.
    Marlene var skicklig och lyhörd.
    Kände mig trygg!
    2020-03-26
    Ska du tatuera dina ögonbryn ska du göra det här! Bästa stället <3
    2020-03-26
    Jag fick ett mycket professionellt intryck. Tack för det.
    2020-03-10
    Kemiskpeeling. Hade problem med torrhy, efter behandlingen så har den lyster som aldrig förr!
    Utöver magisk behandling så fick jag ett fantastiskt bemötande. Malin som både tog emot mig och utförde behandling är otroligt professionell och ger ett stark förtroende ingivande. Kan starkt rekommendera skönhetskliniken!
    2020-03-09
    Marlene gjorde mina bryn. Hon är oerhörd proffsig, lyhörd och noggrann. Jag är supernöjd 🤩
    Både hon och Malin bidrar till en underbar atmosfär. Helt klart rätt personer på rätt plats.
    Kan varmt rekommendera ett besök hos skönhetskliniken. 😊
    Tusen underbara tack Mia för de fins orden <3 hoppas vi ses snart igen! Skönhetskliniken
    2020-02-05
    Jag gjorde ögonbrynen för första gången Blev inte helt nöjd då dom inte var riktigt lika. Men man sa till mig att det går att fixa det nästa gång. I så fall är jag nöjd. Blev jättenöjd med bemötandet. Alla vara så trevliga, kunde inte vara bättre.
    Hejsan Marie,

Det går att justera formen vid återbesöket, vårt mål är att du som kund ska vara nöjd :)
  • Tina V
    2020-02-02
    Mycket bra bemötande och Marlene som utförde min behandling är toppen! 😍
    2020-02-01
    Trevligt bemött o hänsyns tagande.
    2020-01-30
    Proffsigt men personligt med ett resultat som är enastående- jag kommer aldrig sluta gå till skönhetskliniken
    2020-01-12
    Trevligt och lättsamt bemötande
    2019-11-29
    Gjorde ögonbryn. Mycket proffsig personal och vänligt bemötande. Man är i trygga händer där.
    2019-11-27
    Gjorde ögonbrynen, blev superbra ser naturligt ut. Bemötandet är toppen. Rekommendera skönhetskliniken varmt.
    Charlotte.
    2019-11-20
    Alltid lika nöjd efter ett besök
    Hos Er på Eran klinik 👌
    Så härligt att höra Bodil, varmt välkommen tillbaka! Skönhetskliniken
  • Carin Å
    2019-10-09
    Underbar personal som alltid visar resultat!
    2019-09-25
    Vänligt bemött, proffsigt resultat, noggrannhet. Levde upp till mina förväntningar ser fram emot återbesöket.
    2019-09-23
    Supertrevlig ställe med kanonbra service och kunnig personal.
    2019-09-23
    Gjorde en ögonbrynstatuering och behandlaren gav mig den tiden jag behövde samt lyssnade verkligen på mina behov i jämförelse med mitt första besök med en annan behandlare.
    2019-09-23
    Toppen på alla sätt. Vänlig och proffsig personal
  • Carin R
    2019-08-29
    Tack Lena för ditt proffsiga bemötande och kunnande
    Kan varmt rekommendera er hit
    Fler besök kommer det att bli
    Valde naturlig look med förstärkning och det blev helt perfekt
    2019-06-22
    Fantastiskt bemötande, proffsig och kunnig personal. Så nöjd :)
  • Madeleine A
    2019-06-20
    Fick ett mycket trevligt och bra bemötande när jag var och gjorde laserbehandling för att ta bort en tatuering. De var noggranna och omtänksamma. Kan verkligen rekommendera dem!
    2019-06-20
    Alltid ett super trevligt bemötande! Och när man frågar om olika behandlingar får man alltid ett ärligt svar!
    Känner mig väldigt trygg i era händer!! Och nöjd med resultat!!
    2019-06-20
    Gjorde mina bryn hos Marlene och är verkligen toppen-nöjd! Lugnt och avslappnat och fick hjälp fram till en form vi båda var nöjda med. Väldigt lyhörd och gjorde inte det minsta ont. Verkligen kanon!
    2019-05-15
    Trevlig, bra och proffsigt bemötande.
    Kunnig personal.
    Kosm. Tatuering av ögonbryn.
    Super nöjd så hör långt.😊
    2019-05-15
    Påfyllning av bryn, underbar & trevlig personal😀
    2019-05-14
    Gjorde nyligen mina ögonbryn hos Marlene och är så nöjd🙌🏻 Dem är alla riktiga proffs🤗