Välkommen till BOSSES!

Vi har haft hår som passion sedan 1980 och har därmed klippt och style:at Uppsalaborna i över 130 år. Hos oss kan du glida in för att få en ny frisyr såväl som en avkopplande stund.

Tjänster: Klippning, färgning, slingor, balayage, slingor i hätta, styling & hårvård, total makeover, permanent, bruduppsättning, fransar och bryn, hairtalk och mycket mer.

Vi som jobbar på BOSSES har alla gesäll- och/eller mästarbrev vilket gör att du som kund kan lita på att vi har den kunskap som krävs för att du ska få professionell styling.

Läs vad 195 kunder tycker om BOSSES 2

2022-12-08 Verifierad kund
    Klippning, färgning och styling.
    Jag fick mycket bra och kul bemötande av Camilla som var lyhörd, klok och proffsig.
    /Erja
    2022-12-06 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt såväl bemött som utförandet av bokade tjänster. Finns inte mer än så att önska sig.
    Vänligen
    Åsa B
    Vad härligt att höra att du är nöjd hos oss Åsa! BOSSES
    2022-12-06 Verifierad kund
    Min frisör Jessica är alltid trevlig , glad och otroligt kunnig.
    Alltid nöjd när jag går därifrån
    Klippning och rensning
    Härligt att du är nöjd Cecilia! Visst är hon duktig våran Jessica! BOSSES
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fräsch salong och jag blev jättenöjd med mitt hår.
    Så roligt att höra att du trivs och blir nöjd hos oss Anna! Du är varmt välkommen tillbaka. BOSSES
    2022-12-05 Verifierad kund
    Vänligt, professionellt bemötande, samtidigt som stämningen är familjär.
    Supernöjd med frisören och den klippning jag fick
    Hej Karin! Vi blir glada att du tog dig tid att skriva en recension om oss på Bosses, tack för dina fina ord, det värmer! Vänliga hälsningar Team Bosses BOSSES
    2022-12-04 Verifierad kund
    Lika bra som vanligt! Klippning.
    Jättetrevligt att ha dig här Ulf! tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss! Önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-12-02 Verifierad kund
    Blev proffsigt bemött. Vi kunde diskutera fram min frisyr. Får alltid bra förslag o resultatet blir jag nöjd med.
    Hej Merja! Tack för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme om oss. Det glädjer oss att du känner att du fick bra förslag och rådgivning ang din frisyr. Vi önskar dig en fin dag och välkommen åter! Önskar vi på Bosses BOSSES
    2022-12-02 Verifierad kund
    Trevligt och bra. Klippning och fransar, bryn.
    Tack Annika! Vad vi blir glada att du känner dig nöjd hos oss! Ha en trevlig helg önskar vi på Bosses BOSSES
    2022-12-02 Verifierad kund
    Alltid fint bemötande, är alltid nöjd efter ett besök!
    Hej Lena! Tack snälla för du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi blir väldigt glada att du känner dig alltid nöjd efter ett besök hos oss på Bosses. Vi önskar dig en fin fredag! BOSSES
    2022-12-02 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och snyggt resultat!
    Tack snälla Viktor för ditt fina omdöme, vi blir så glada! Önskar dig en fin helg! BOSSES
    2022-11-29 Verifierad kund
    Det är roligt att träffa Jessica och hon är superduktig med mitt hår!
    Tack Susanne för ditt fina omdöme och vi är så glada att du trivs hos våran Jessica! Önskar dig en fin dag! BOSSES
  • Kristina C
    skrev om BOSSES
    2022-11-29 Verifierad kund
    Kunniga, lyhörda, uppdaterade, ett riktigt proffsigt ställe som håller högsta klass!
    Hej Kristina! Tack för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint omdöme om oss! Tack! Varma hälsningar från oss på Bosses! BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött, mina förväntningar uppfylldes med råge. Jag kommer fortsätta vara kund hos Bosses och hoppas kunna behålla Camilla som frisör - jag är supernöjd. Det blev färgning av slingor och klippning .
    Hej Charlotte! Vi blir väldigt glada att vi lever upp till dina förväntningar & visst är hon duktig våran Camilla. Varmt välkommen åter! BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Alltid proffsigt bemötande och otroligt kunnande, rekommenderas varmt!
    Tack snälla Linda för dina fina ord! Så glada vi blir! Önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Alltid trevligt, personligt bemötande och ett bra resultat vad gäller håret. Varmt tack!
    Ett varmt tack tillbaka till dig Marjalena! Vilken fin respons! Värmer i våra Bosses hjärtan! Önskar dig en fin dag från oss på Bosses BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Det fungerar alltid klanderfritt med bokningarna.
    Är alltid nöjd med klippningen efteråt.
    Haft samma frisör så långt jag kan minnas,
    i alla fall sedan millennieskiftet.
    Tack snälla Sven att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Vi blir så glada över att du vart kund hos oss så länge! Varmt välkommen åter önskar vi på Bosses! BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen av Bosse. Har klippt mig hos två olika stylister, och är mycket nöjd med resultatet varje gång. Jag är återkommande kund.
    Hej Maja! Så glada vi blir att du känner dig nöjd med upplevelsen hos oss på Bosses och med våra frisörer! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Team Bosses BOSSES
    2022-11-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, duktig frisör: toppenbra upplevelse! Kommer att återvända.
    Tack Victoria för ditt fina omdöme. Så glada vi blir! Varmt välkommen åter! BOSSES
    2022-11-27 Verifierad kund
    Är så nöjd med min frisör.
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande, mycket kunnig.
    Lyssnar och kommer med förslag.
    Går till Bosses för klippning och slingor, hårbottenmassage och inpackning.
    Tack Monia! Vilket fint omdöme du har skrivit om oss! Tack! Önskar dig en fin dag och välkommen åter till oss! BOSSES
    2022-11-26 Verifierad kund
    Enkelt att boka på nätet, trevligt bemötande med lättsam konversation som flyter på under hela besöket. Hög kvalitet på både klippning och färg med kunnig personal som guidar rätt i alla val. En bra helhetsupplevelse helt enkelt!
    Vad fint du skriver om oss Helena! Vi blir så glada att du trivs hos oss på Bosses! BOSSES
    2022-11-26 Verifierad kund
    Alltid nöjd hos Jessica, låter ingen annan röra mitt hår längre!
    Tack Nenne, alltid lika trevligt att ha dig i min stol!
    Ha en fin dag!
    2022-11-26 Verifierad kund
    Väldigt väl omhändertagen som alltid hos fina Camilla🤩 slingor och klippning! Blev precis som jag ville ha det!!
    Vad roligt att du blev nöjd Karin! Så härligt när man är nöjd med sitt hår! BOSSES
    2022-11-24 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med hela upplevelsen. Proffsig behandling (klipp och färg) där frisören (Madeleine) förklarade vad och varför hon gjorde som hon gjorde. Som grädde på moset var hon även väldigt trevlig!! Hit kommer jag absolut tillbaka
    Vad härligt att höra Linda, visst är hon duktig våran Madeleine! BOSSES
    2022-11-23 Verifierad kund
    Glatt och trevligt bemötande. Köpte hårschampo
    Hej Kjell, vad roligt att du känner dig bra bemött hos oss! BOSSES
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, professionell klippning och mysig, centralt belägen lokal.
    Tack för ditt fina omdöme Magnus! Vi är glada att du trivs hos oss!. BOSSES
    2022-11-22 Verifierad kund
    Supertrevlig personal med hög servicegrad. Jag var jättenöjd efter mitt besök.
    Vad fint av dig att säga så, glada att du är nöjd hos oss! BOSSES
    2022-11-22 Verifierad kund
    Duktig och trevlig frisör med mycket gott bemötande!
    Simon vad glada vi blir över dina ord! BOSSES
    2022-11-22 Verifierad kund
    Alltid lika trevligt att komma till Bosses för att klippa sig.
    Vad härligt Ulrika, så roligt att du är nöjd hos oss! BOSSES
    2022-11-21 Verifierad kund
    Genuint fint bemötande från en en person som är väl insatt i vad der innebär att man har påbörjat cellgiftsbehandling o vad det innebär. Kunde inte bli bättre.
    Hej Malin. Det känns bra för oss att du kände dig väl omhändertagen under ditt besök hos oss. Tack för du valde Bosses. Önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-11-21 Verifierad kund
    bra, trevligt o proffsigt, nöjd,.....................
    Tack Niclas för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss på Bosses! Så glada vi blir att du känner dig nöjd hos oss! Ha en fin dag! BOSSES
    2022-11-20 Verifierad kund
    Väldigt fint bemött av alla på Bosses! Klippte och färgade hos Wirvla och jag är supernöjd, som alltid när man går till henne! 👏🔥👍
    Tack snälla Åsa! Så roligt att du känner dig nöjd hos Wirvla! BOSSES
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mysig o fräsch lokal, känner mig välkommen och har hittat bästa frisören Camilla 🤩
    Hej Ulrika! Vi blir glada att du känner dig välkommen och trivs hos oss och att du känner du hittat din frisör i Camilla. Vi önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-11-19 Verifierad kund
    Färg utväxt och klipp. Trevlig frisör och bra resultat. Dock är prisnivån väldigt hög jämfört med likvärdiga behandlingar.
    Hej Charlotta! Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss på Bosses, vi är glada att du känner dig nöjd. På Bosses har vi olika prisnivåer, vi hoppas du hittar en som passar dig. Önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-11-19 Verifierad kund
    På Bosses är det proffsigt och trevligt alltid nöjd med klippningen. Extra skönt med massage i hårtvätten
    Tack Katarina! Så glada vi blir att läsa att du alltid är nöjd och uppskattar massagen. Tack! BOSSES
    2022-11-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Har varit där många gånger tidigare, motsvarade förväntningarna. Jag permanentade och färgtonade håret. Allt bra. Men priset på tjänsten är högt, det är det enda negativa.
    Hej Ann-Christine! Vi är så glada att du väljer oss och att du känner dig nöjd här. Hos oss har vi olika priskategorier, vi hoppas du hittar en som passar dig. Ha en fin dag önskar Team Bosses! BOSSES
    2022-11-18 Verifierad kund
    Klippning av Jessica min frisör sedan 27 år tillbaka. Man behöver inte skriva mer.
    Tänk Anette att jag fått äran att ta hand om dig i så många år! Alltid lika mysigt när du sitter i min stol. Ha en fin dag! BOSSES
    2022-11-18 Verifierad kund
    Jag kan inte förvänta mig mer hos en frisör. 10/10.
    Lyxen och omhändertagandet får spa känslan.
    Just detta besök var en klippning men har både färgat, slingat & blekt. Gjort stora förändringar och alltid lika nöjd efter :)
    Vad glada vi blir för dina fina ord Jenny! Ha en fin dag! BOSSES
    2022-11-17 Verifierad kund
    Blev som vanligt bra bemött av av Camilla som klipper mig, alltid trevlig att småprata lite under klippningen som jag bokar hos Bosses var 8:e vecka. Tycker dock att prishöjningen som sker kontinuerligt är mindre bra, kostade över 700:- att raka håret på sidorna och klippa övrigt hår sist. Fortsätter detta så är det billigare att köpa egen maskin och göra detta hemma….
    Hej Joakim! Tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme om oss på Bosses och att du blir nöjd med klippningen. Hos oss på Bosses har vi olika priskategorier, vi hoppas du hittar en som passar dig. Varma hälsningar Team Bosses BOSSES
    2022-11-16 Verifierad kund
    Är alltid väldigt nöjd med resultatet samt den goda servicen.
    Har alltid fått bra hjälp när jag inhandlar tex hårschampo eller toning. Litar helt och hållet på personalens rekommendationer.
    Har varit kund extremt många år och har inte tänkt tanken att byta pga kompetensen eller servicen. Däremot så börjar priserna för tex klippning börja bli på gränsen för dyrt vilket gör att jag funderar på att byta salong trots att det bär emot.
    Hade varit trevligt om vi som varit trogna kunder i många år hade fått någon form av rabatt och/eller specialerbjudanden. Skulle uppskattas.
    Hej Ellinor!
    Vi blir väldigt glada att du känner dig nöjd och varit kund på Bosses så länge och känner dig trygg i våra rekommendationer. På Bosses går vi kontinuerligt på utbildningar för att lära oss mer och utvecklas som frisörer. Hos oss har vi olika priskategorier, vi hoppas att någon ska passa dig. Vi tar till oss feedbacken & önskar dig en fin dag!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag har alltid fått mycket trevligt bemötande i olika situationer. Min frisör, Camilla, är professionell, lyhörd och våra samtal är roliga och givande. Jag känner mig fin och nöjd när jag går därifrån. Högsta betyg.
    Vilket fint betyg! Det tackar vi för. Vad roligt att du och Camilla har hittat varann.
    önskar dig en fin vecka Barbro!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig personal, bra råd och fin frisyr!
    Tack Charlotte! Vi blir väldigt glada att du känner dig så nöjd med oss! Önskar dig en fin dag! BOSSES
    2022-11-15 Verifierad kund
    Kommer alltid tillbaka hit då det alltid blir bra när man går därifrån
    Tack Michaela för du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss. Vi blir så glada att du känner dug nöjd hos oss på Bosses. Ha en fin dag! BOSSES
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag är supernöjd och Carina lever upp till och överträffar mina förväntningar varje gång!
    Var roligt att du är nöjd hos Carina ,det glädjer oss att höra! BOSSES
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jättenöjd! Proffsiga och trevliga!
    Tack för dom orden Sara, det är alltid härligt att höra när kunderna är nöjda! BOSSES
    2022-11-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, mycket bra frisörska som vet hur jag vill bli klippt, vad som passar mig. Har varit kund i oerhört många år hos min frisörska Camilla. Har följt med henne, oavsett för vilket flretag hon jobbat för.
    Vad trevligt att höra Eva! Visst är Camilla härlig vi är så glada som har henne här hos oss! BOSSES
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trogen stamkund sedan många år, alltid supernöjd!
    Vad härligt att höra Elin! Tack för dina ord! BOSSES
    2022-11-12 Verifierad kund
    Jag har klippt mig hos Bosses i över trettio år och har hela tiden varit nöjd, senaste besöket gällde klippning kort hår och det blev utmärkt.
    Trettio År Lars, var roligt att höra. Då har du säkert blivit klippt att Bosse oxå! Det glädjer oss att du är nöjd hos oss på Bosses! BOSSES
    2022-11-12 Verifierad kund
    Jag blev fint bemött av personalen som alltid.
    Väldigt nöjd med resultatet av klippning.
    Köpte shampo och balsam.
    Vad glada vi blir att du är nöjd och fick en bra klippning! Tack Eva! BOSSES
    2022-11-12 Verifierad kund
    Klippning. Jag är som vanligt mycket nöjd med mitt besök hos Madeleine! Hon är noga och väldigt lyhörd när det kommer till vad jag är ute efter. Hon är även supertrevlig!
    Visst är hon härlig våran Madeleine! Fint att höra att du är nöjd! BOSSES
    2022-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och mycket proffsig klippning. Förstår kundens behov.
    Härligt att höra Anders, vi blir så glada för dina ord! BOSSES