BOSSES

BOSSES

bossesuppsala.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till BOSSES! Vi har haft hår som passion sedan 1980 och har därmed klippt och style:at Uppsalaborna i över 130 år. Hos oss kan du glida in för att få en ny frisyr såväl som en avkopplande stund. Tjänster: Klippning, färgning, slingor, balayage, slingor i hätta, styling & hårvård, total makeover, permanent, bruduppsättning,...

544 omdömen om BOSSES

Ulla M
Skrev om BOSSES

Jag har aldrig varit så nöjd med en klippning som den jag fick av Andre på Bosses! Bra, vänligt bemötande och professionellt hantverk med klippningen som jag är supernöjd med. Tusen tack!

Inga-Britt H

Blir alltid vänligt bemött. Trevlig personal som är lätta att prata med,

Emma J
Skrev om BOSSES

Mysigt och man blir alltid bemött på ett jättebra sätt men duktiga frisörer som lyssnar bra och kommer men bra förslag. Går alltid därifrån med ett leende på läpparna och hur nöjd som helst. Mina förväntningar på Bosses vägde helt upp och jag kommer fortsätta gå dit.

Eva-Britt F

Bra bemötande, klippning och färgning av ögonbryn är jag nöjd med.

Lars N
Skrev om BOSSES

Utmärkt bemött. Efter 30 år hos Bosses förväntade jag att det skulle bli lika bra som tidigare. Klippning.

Zorica K
Skrev om BOSSES

Fantastiskt bemötande av frisören Andre. Han är Mycket lyhörd och kreativ. Och slutresultatet blev över all förväntan! Bravo !

Stina G
Skrev om BOSSES

Alltid bra bemötande och service. Kunniga frisörer

Annelie H

Jag blir alltid nöjd med hår och frisyr, samt bemötande, på Bosses. Jag är mest rädd för att min frisör ska flytta från stan. Jag är nästan beredd att flytta efter.

Eva S
Skrev om BOSSES

Jag blev jätteglad över besöket och klippningen av Hitomi. Hon är verkligen en stjärna på att klippa fram en frisyr som passar mitt huvud och ansikte. Kände mig verkligen trygg i hennes händer .... och huvudmassagen - was to die for ;-)

Natalie W

Alltid supernöjd när jag varit hos Bosses och min frisör Madelene. Trevligt häng och proffsigt bemötande. Jag känner alltid att jag är i trygga händer!

Eva B
Skrev om BOSSES

Fin trivsam atmosfär och salong. Bra ljudnivå utan påträngande jobbig musik man oftast inte gillar. Proffsigt bemötande och klipp. Bra ljussatt lokal med maximalt indirekt dagsljus liknande typ så man slipper sitta och för övertydligt se varenda en av sina egna skavanker i under tiden man klipper sig, något många andra salonger i regel missar ;-) Kommer att återkomma.

Simon Ö
Skrev om BOSSES

För dyrt. Inte riktigt nöjd med bemötandet. Det går att få det billigare i Stockholm på fina kedjor.

Lise B
Skrev om BOSSES

Trevlig välkomnande! Så nöjd med mitt hår gjort av Wirvla. Då jag slingade mig ljus, så fint jobb.

Mina W
Skrev om BOSSES

Fint bemötande, väldigt omtänksamt. Däremot blev jag mycket ställd när cancerperuken visade sig skulle kosta ytterligare 2300 i utprovning kostnader. Region Uppsala bidrar med 3450, en perukdel kan kosta så lite som 1100, men 3200 kommer Bosse alltid att ta från kunden. Lite snopet. Jag kunde kanske ha frågat tydligare, men själva cancern i sig är rätt chockartat så jag tänker att vi nog är många som inte är på vår vakt här. Eftersom jag ändå noga frågade om kostnader så tycker jag nog att Bosses även kan bidra med mer...

Svar från BOSSES

Tack för dit omdöme Mina. Vi är glada att du kände dig bra bemött och omhändertagen. Vi tar betalt för den tid som vi lägger ner på konsultation och utprovning. Vi tar till oss feedbacken och ska tänka på att förtydliga våra prisuppgifter som finns synliga på vår hemsida. Vi är helt eniga med dig var gällande att rekvisitionen inte räcker till mycket i Region Uppsala. Där hoppas vi att politikerna tänker till och lyssnar på Cancerföreningen som bland andra jobbar för att få till en höjning av bidraget. Har du fler frågor eller synpunkter är du välkommen att kontakta oss på salongen.

Janine S
Skrev om BOSSES

Mycket trevlig och professionell. För mig den bästa Sallong i stan.

Svar från BOSSES

Tack Janine för ditt fina omdöme om oss på Bosses, så glada vi blir! Varmt välkomna åter!

Anna Maria H

Mycket nöjd med frisyr och bemötande. Trevlig och professionell frisör med lång erfarenhet.Kändes mycket bra då jag inte tidigare varit helt nöjd med tidigare frisörer Kommer att fortsätta klippa mig hos Bosse. Köpte även ett bra fukt schampo och ett toningsschampo

Svar från BOSSES

Vad roligt Anna Maria du du känner dig så nöjd efter ditt besök hos oss. Ha en fin dag och välkommen åter!

Therese H

Trevligt så fort man kliver innanför dörren!

Sofie B
Skrev om BOSSES

Alltid väl bemött och dom förstår alltid min önskan. Går alltid därifrån nöjd.

Anna R
Skrev om BOSSES

Klippte mig hos Jessica. Uppsalas bästa frisörsalong!

Anette E
Skrev om BOSSES

Mycket trevligt bemötande.Min favoritfrissa.

Susann F
Skrev om BOSSES

De var väl bemötande och vi hade en gemensam konsultation av hårbehandlingen.

Liselotte K

Fick en tid direkt och väldigt trevlig personal

Eva W
Skrev om BOSSES

Alltid en härlig och avkopplande stund. Och, mycket skratt!

Ulf D
Skrev om BOSSES

Camilla är fantastiskt trevlig och skicklig!

Anki N
Skrev om BOSSES

Mkt bra bemötande. Positiv upplevelse. Kunnig frisör.

Katarina P

Alltid bra oavsett vem man går hos ,men Carina är bäst och väldigt kunnig.

Anna R
Skrev om BOSSES

Mycket trevlig salong och min frisör är verkligen duktig. Jag har gått hos henne i 20 år.

Linda S
Skrev om BOSSES

Alltid ett individuellt och professionellt bemötande, lyhörd inför kundens önskemål.

Svar från BOSSES

Tack snälla Linda för ditt fina betyg om oss! Glada vi blir! Välkommen åter!

Anne-charlotte E

Alltid trevligt bemötande , fika o proffsig behandling , fina produkter

Svar från BOSSES

Vad härligt att du trivs så bra hos oss på Bosses! Varmt välkommen åter Anne-charlotte!

Karolina S

Bemötandet och resultatet är alltid toppen hos Bosses. Det enda men egentligen kan klaga på är att det är rätt dyrt att gå dit.

Svar från BOSSES

Tack Karolina för du tog dig tid att skriva en recension om oss! Härligt att du alltid är nöjd när du går från salongen! Ha en fin dag! / Team Bosses

Cecilia K

Alltid nöjd med resultat o bemötandet. Hälsas alltid välkommen o blir tillfrågad om jag önskar en loppet/kaffe medan jag väntar. Lugn atmosfär. Skönt att sitta i en massagefåtölj då frisören tvättar mitt hår. Om det är något negativt så är det väl att det är lite väl dyrt men det är det värt!

Svar från BOSSES

Tack Cecilia för ditt omdöme om oss! Visst är det underbart att få massage när håret tvättas! Hos oss på Bosses har vi olika priskategorier, kika gärna in på hemsidan. Vi önskar dig en fin dag!

Mischa B
Skrev om BOSSES

Betyget jag gav säger väl allt.

Svar från BOSSES

Tack för ditt betyg av oss på Bosses, kul att du trivs hos oss! Välkommen åter.

Angelina L

Riktigt proffsig klippning och omhändertagande! En smula dyrt men jag blev väldigt nöjd med klippningen!

Svar från BOSSES

Tack Angelina för ditt fina betyg om oss! Vi blir jätteglada att du kände dig omhändertagen och framför allt väldigt nöjd med klippningen! Varmt välkommen åter! // Team Bosses

Malin W
Skrev om BOSSES

Madelene på Bosses är engagerad och trevlig frisör, jag blir alltid nöjd! Som salong är det fräscht och fina färger, bra produkter och finns kaffemaskin. Rekommenderas verkligen!

Svar från BOSSES

Vad kul att du trivs här på Bosses och att Madelene tar hand om dig på bästa sätt!

Anna S
Skrev om BOSSES

Superbra, kunniga, lyhörda och trevliga.

Svar från BOSSES

Tack Anna för dom fina orden om oss här på Bosses!

Lisa N
Skrev om BOSSES

Wirvla gjorde ett mycket bra jobb med att förstå min vision och resultatet blev verkligen precis som jag ville ha det 😃🫶🏻

Svar från BOSSES

Visst är hon duktig våran Wirvla! Roligt att du känner dig sånöjd Lisa! Varmt välkommen åter! :)

Eva F
Skrev om BOSSES

Jättebra och trevligt bemötande av proffsig personal och frisör. Jag är mycket nöjd!

Svar från BOSSES

Härligt att höra Eva! Tack för du tog dig tid att skriva ett sånt fint omdöme om oss! Ha en fin dag!

Björn W
Skrev om BOSSES

Alltid lika trevligt att besöka Bosses. Jätteproffsiga och man blir alltid nöjd.

Svar från BOSSES

Tusen tack Björn för dina besök hos oss och att du trivs så bra och känner dig nöjd! Varmt välkommen åter!

Gabriella N

Jag har klippt mig hos Bosses i flera år nu och jag blir lika nöjd med resultatet varje gång.

Svar från BOSSES

Vad roligt att höra Gabriella! Tack snälla för en sån fin recension om oss! :)

Maria P
Skrev om BOSSES

Trevligt småprat och jag kände mig ompysslad. Dessutom är jag nöjd med själva klippningen.

Svar från BOSSES

Toppen Maria att du hade en härlig stund hos oss på Bosses. Tack för du tog dig tid att skriva om oss! Varmt välkommen åter!

Lilian R
Skrev om BOSSES

Bästa frisörsalongen och jättetrevlig personal

Svar från BOSSES

Tack snälla Lilian, vad glada vi blir! Vi önskar dig en fin dag! :)

Nicole N
Skrev om BOSSES

Aldrig varit så nöjd efter ett besök hos frisören. Kände mig väldigt trygg hos Elisa. Kommer definitivt tillbaka! :)

Svar från BOSSES

Vad roligt Nicole att du känner dig så nöjd hos våran duktiga traniee Elisia. Varmt välkommen åte!

Yvette T
Skrev om BOSSES

Professionellt bemötande trevlig atmosfär i salongen

Svar från BOSSES

Tack Yvette För dina fina ord! Hoppas du får en fin dag!

Mona G
Skrev om BOSSES

Jag får alltid ett proffsigt bemötande och väl utförd klippning och färgning hos Wirvla på Bosses.

Svar från BOSSES

Vad trevligt att du trivs hos Wirvla. En fantastiskt duktig frisör! Ha en fin dag Mona!

Anna J
Skrev om BOSSES

Mycket nöjd med färgen på håret och det avslappnade och trevliga bemötandet!

Svar från BOSSES

Tack Anna och vad kul att du trivs hos oss!

Magnus A
Skrev om BOSSES

Alltid väl bemött och trevlig stämning och lättsamt och glatt tycker jag beskriver stämningen på Bosses.

Nu blir vi glada av din fina ord om oss på Bosses! Tack Magnus

Charlotte S

Jag får alltid ett fantastiskt bemötande och jag är alltid nöjd med håret efteråt. Camilla är mycket lyhörd, trevlig och fantastiskt duktig både på klippning och färg. Jag kan inte bli mer nöjd :)

Svar från BOSSES

Tack för dom fina orden! Våran Camilla kan hon.

Eva G
Skrev om BOSSES

Drygt 30 år sedan jag anlitade en frisör. Klippte av det mesta av mitt långa raka ,tunna, flygiga och besvärliga hår. Hade det alltid uppsatt i knut. Nu är det kort, till axlarna och permanentat. Kände mig helt trygg i Carinas händer.

Svar från BOSSES

Carina kan sin grej helt klart! vad roligt Eva att du blev nöjd.

Solveig O

Som altid fantastiskt bra! Både hantverksmässigt och socialt

Svar från BOSSES

tack Solveig för dina fina ord! vi blir så glada

Lena B
Skrev om BOSSES

Älskar min frisör Wirvla! Fräscha lokaler, bra bemötande generellt.

Svar från BOSSES

Det gör vi också Lena! roligt att du trivs hos oss