Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique

La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 111 kunder tycker om La Clinique

• Eva N skrev om La Clinique
    Ögonlocksoperation.
    Fantastiskt bemötande av otroligt varma o fina människor.
    Bara positiva upplevelser och ett positivt resultat. Läs mer
  • Patrik D
    Patrik D skrev om La Clinique
    Gjorde en operation för nedre ögonlocken för jag hade fått stora "påsar" där. Trots relativt ung man på 36 år så såg man ofta trött ut utan att vara det. Är jättenöjd med resultatet och den trevliga personalen. Dr Ingrid är mycket kompetent och bjuder på sig själv på ett personligt plan så man känner sig lugn och hemmastadd. Rekommenderas varmt. Tack!! Läs mer
  • Elaine K skrev om La Clinique
    Ögonlocksoperation-övre
    Utmärkt bemötande och information kring operationen.
    Hade höga förväntningar då jag fått dem rekommenderade och de levde upp till sem till 100%.
    5/5
    Kan varmt rekommendera även för andra tjänster. Läs mer
  • Lena D skrev om La Clinique
    Jag gjorde en s k övre ögonlocksoperation. Är jätte nöjd med resultatet, men även oerhört nöjd med både bemötande och omhändertagande före och efter operationen. Stort tack Dr Ingrid och Dr Ann- Charlotte! Läs mer
  • Maria S skrev om La Clinique
    Fantastisk läkare vid ögonlocksoperationen, Ingrid! Trygg lugn och förklarade hela tiden allt. Hela personalen lugna familjära och duktiga. Fortfarande inte helt läkt, men jättenöjd, ser att resultatet kommer bli super, ser redan både piggare och yngre ut. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om La Clinique
    Jag hade påsar under ögonen som var väldigt störande.
    Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är.
    Över all förväntan.
    Rikard Läs mer
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om La Clinique
    Har gjort ögonlocksop hos Ingrid Aringer på La Clinique.
    Var på konsultation innan.
    Operationssalen, kände mig trygg och en timme tog operationen.
    De jag fick med mig var ligg med våta kompresser som byts ut regelbundet, kyl ner med frusna ärtor, håll huvudet högt, har du tappat något på golvet låt det ligga, du ska inte böja dig ner. Sätta på dig skor för att gå ut får du göra dag 2 el 3.
    Jag gjorde exakt det och jag fick inga blåmärken alls.
    Ärret läker fint
    Ingrid ringde mig dagen efter ingreppet o hörde hur det var o hur jag mådde!
    Jag kan varmt rekommendera ögonlocksoperation av Ingrid på La Clinique
    Christina Öman Läs mer
  • Lisa L skrev om La Clinique
    Mycket nöjd efter min ögonlocks op. Kan redan nu efter en vecka se hur fint det kommer att bli. Kramar till all trevlig personal som bemött mig på ett underbart sätt!

/L Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om La Clinique
    Blev fantastiskt och proffessionellt bemött när jag opererade mina ögonlock!
    Jättenöjd med resultatet!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anna skrev om La Clinique
    Bra bemötande och trevlig personal. Dock skulle jag aldrig rekommendera Biofibre till någon. Skapade kraftig irritation och avstötning, krävdes långvarig antibiotikakur. Nu 3 år efteråt har det syntetiska håret fallit bort och hårbotten börjat läka. Läs mer
  • Maja G
    Maja G skrev om La Clinique
    Gjorde läpparna hos Maria, det gick snabbt och smidigt, inga konstigheter och blev precis som jag ville ha det. Hon förstod precis vad jag ville ha med bara en mening, inget onödigt kallprat utan bara in, fixa till, ut. Fick bedövning av den snälla tjejen i receptionen vilket hjälpte mig då jag egentligen är nålrädd! Dom var så trevliga och proffsiga, jag är verkligen nöjd! :) kommer absolut gå hit igen! Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om La Clinique
    Gjorde en ögonlocksoperation hos La Clinique i maj 2018 och resultatet blev jättebra.
    Lite orolig inför och ifall jag skulle göra detta, men med det fina mottagande och bemötande jag fick, släppte den oron.
    Kvinnorna här är fantastiska. Kliniken känns väldigt ”hemma”. Man blir snabbt välkomnad och omhändertagen.
    På kvällen efter operationen ringde min kirurg och hörde hur jag mådde och jag fick hennes tfn ifall jag hade några frågor under helgen. Fantastiskt!
    Jag klarade mig med ett blått öga, stygnen togs 4 dgr efter op och efter en vecka såg jag riktigt bra ut. Skillnad såg man redan från dag 1. Det tog mig 4 v att bli helt av med all blånad och svullnad.
    Idag 3 mån senare ser jag lätt 10 yngre ut, jag har fortfarande inte fyllt 50, så för mig är det en fantastisk känsla att se vaken ut., att kunna använda mascara utan att ögonlocket hänger över mina fransar, nu har jag rätt ögon för resten av mig 🤩
    Stort tack La Clinique! Läs mer
  • Sofie E skrev om La Clinique
    Jag blev otroligt nöjd efter att ha gjort en ögonlocksoperation hos LaClinic. Jag ser mycket mer vaknare ut nu än tidigare, bättre än förväntat! Blev dessutom väl mottagen och omhändertagen av lugna och trevliga Charlotte och Ingrid. Om man vill göra en ögonlocksoperation vill jag varmt rekommendera att göra den hos dom, du kommer inte att bli missnöjd. Puss och kram till Ingrid och Charlotte. Vänligen Sophie Läs mer
  • Malin S skrev om La Clinique
    Gjorde ögonlocksplastik och blev jättenöjd. Proffsig personal med jättebra bemötande.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Patricio S
    Patricio S skrev om La Clinique
    Jag varm rekommenderar La Clinique och sina duktiga personal som verkligen tar hand om dig som kund och en stor tack till den profesionela dr Ingrid som med sin pedagogisk kunskap forklarade allt som hade att göra med själva operation.
    En mycket nöjd kund!!! Läs mer
  • Kerstin K skrev om La Clinique
    Övre ögonlocksplastik , jag är väldigt nöjd , både med operationen och bemötandet. Läs mer
  • Marlene A skrev om La Clinique
    Bästa servicen , trevlig personal som tar hänsyn och lyssnar på kundens önskemål , förklarar steg för steg och får en att känna sig trygg , jättenöjd med resultatet ! Läs mer
  • Michael N skrev om La Clinique
    Övre ögonlock.

Trevlig och proffsig personal - trevligt bemötande och bra resultat.

Michael. Läs mer
  • Anneli E skrev om La Clinique
    Rekommenderar verkligen inte metoden biofiberinplantat! Under början av 2016 fick jag, för dyra pengar, ca 1500 biofiberhår. Dessa hår är i princip helt borta nu. Jag får väl skylla mig själv att jag var så naiv som gick på detta. Känner mig jättebesviken, ledsen och lurad! Läs mer
  • B
    B skrev om La Clinique
    Rekommendera inte biofiber hårimplantat, jätte dyr och inte långvarig lösnining, tyvärr tappar man nästan hela håret efter ett tag. Värdelösmetod! Läs mer
  • Marjo B skrev om La Clinique
    Jag fick ett jättefint mottagade både före och efter konsultationen var tydlig och pedagogisk. Efter operationen låg jag kvar och vilade en timme. Doktor Ingrid är en fantastisk person ger en lugnande effekt. Stämningen på kliniken känns väldigt bra.
    /Marjo Läs mer
  • Silvia B skrev om La Clinique
    Övre ögonlocks plastik,jättebra konsultation super bra bemötande fantastiskt resultatet
    Tack Dr Ingrid Ann-Charlotte och Sophia Läs mer
  • Åsa O
    Åsa O skrev om La Clinique
    Övre ögonlocks plastik. Fantastiskt bemötande. Kunnig personal och mycket välordnat. Smidigt,snabbt och ett resultat som redan efter en vecka var bättre än jag trodde var möjligt. Eftersom jag följde alla tips och råd,före och efter ingreppet blev det knappt några blåmärken. Rekommenderar kliniken å det varmaste. Läs mer
  • Anthi K skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation. Fick komma på en jättebra konsultation där jag fick så mycket information att jag inte behövde undra eller fundera så mycket mer. Dagen då operationen ägde rum var jag så lugn och kände att jag var i trygga händer Läs mer
  • Lars S skrev om La Clinique
    Frugan tycker jag ser mycket yngre ut nu, och jag känner mig och ser ut att må prima. Ögonlocken ser nyfödda ut och påsarna under ögonen ser ut som dom skall på en man i min ålder. Mycket bra och trevligt hos La Clinique. Lasse Savander 63 vårar. Läs mer
  • Gabriella M skrev om La Clinique
    Proffsigt och kunnit bemötande Läs mer
  • Lena K skrev om La Clinique
    Fantastiskt bemötande och omhändertagande. Tack Dr Ingrid och Ann-Charlotte för proffsigt utförd operation (ögonlock) och med ett mycket lyckat resultat.
    Tack Dr Ingrid för ditt lugna och trevliga sätt innan och under operationen samt uppföljning med tel samtal Läs mer
  • Awin S skrev om La Clinique
    Hej! Jag ville bara veta ni som opererade ögonlocksoperation ( under) hur länge ta tid och äter försvinner och man ser normalt ut? Läs mer
  • Maja K skrev om La Clinique
    Fick hjälp med en ögonlocksplastik. Jättenöjd med resultatet och fick riktigt bra bemötande från kompetent och trevlig personal Läs mer
  • Nina B skrev om La Clinique
    Fantastik klinik med erfarna medarbetare. Alltid supernöjd efter mina besök. Personalen är så trevliga och duktiga inom sina områden. Oerhört bra priser till en sådan lyx klinik.

Bästa kliniken i Stockholm! Läs mer
  • Hasiba D skrev om La Clinique
    Jag är jättenöjd med La Clinique. Personalen är snälla och professionella. Läs mer
  • Eva H skrev om La Clinique
    Mycket lugnt och trevligt bemötande, både innan, under och efter min ögonlocksoperation!
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • Shirin F skrev om La Clinique
    Jag hade ögonlock operation som jag hade velat att göra under många år fast vågade inte göra det. Jag fick jätte bra bemötande och hjälp både från personalen och från läkaren. Allting gick jätte smidigt och personalen var jätte trevliga samt hjälpsamma från början till slut. Läs mer
    Awin S gillar detta
  • Isabelle F skrev om La Clinique
    Ett mycket vänligt och professionellt bemötande både av VDn och specialist läkare.
    Jag fick först en konsultation tillsammans med ögonläkaren som förklarade i lugn och ro hur operation skulle gå till.
    Den dagen jag opererades gick allting perfekt. Jag blev så väl omhändertagen. Helt fantastiskt. Vi sjung tillsammans visa stunder under operation då det var lite jobbigt.
    Vilket team! Det bästa jag har upplevt! Läs mer
  • Annelie A skrev om La Clinique
    Mycket varmt och omhändertagande bemötande kände mig trygg och resultatet var precis så som jag önskat mig. Op en övre ögonlocksplastik Läs mer
  • Lotta Å skrev om La Clinique
    Kände mig väldigt välkommen och jag upplevde all personal som lyhörda. Helt klart hur nöjd som helst. Läs mer
  • Johanna S skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation (övre) och såhär 1,5 vecka efteråt så känns allt toppen! Resultatet är jättefint och precis som jag önskade. Vänligt bemötande av all personal! Läs mer
  • Maritta A skrev om La Clinique
    Jag opererade mina hängande ögonlock och är mycket nöjd med resultatet. Bemötandet har varit superb. Vänlig och hjälpsam personal. Toppen! /Maritta Läs mer
  • Pernilla V skrev om La Clinique
    Blivit mycket väl omhändertagen på La Clinique från konsultation till operation av övre ögonlock . Resultatet blev över förväntningarna och jag är så nöjd att jag äntligen gjorde ingreppet. Proffsiga och mycket behaglig och trevlig personal som jobbar på La Clinique Läs mer
  • Lars W skrev om La Clinique
    En ögonlocksoperation som blev mycket lyckad tack vare duktig personal och bra bemötande. Resultatet är över förväntan. över föt Läs mer
  • Jenny W skrev om La Clinique
    Är överraskad över hur enkelt och smidigt allt var på LaClinique. Från första bemötandet i telefon till genomförd behandling fick jag känslan att allt handlade om att det skulle bli absolut bäst för mig. Jag gjorde en ögonlocksoperation och vill ge en extra stjärna till Dr. Ingrid som även ringde upp dagen efter operationen för att höra hur jag mådde. Kliniken ligger centralt på Östermalm och jag skulle vilja kalla den för en 'hot stop drop in clinic'. Dvs, du går in genom dörren och är klar minuten efter, hoppa in på lunchen eller snabbt på fikarasten.
    Jag kan varmt rekommendera kliniken! Läs mer
  • Melina M skrev om La Clinique
    Bemötate var bra ,jag har op ögonlock med bra resultat Läs mer
  • Magne S skrev om La Clinique
    Jag möttes av företaget på ett professionellt och trevligt sätt från det allra första ögonblicket, jag kände mig välkommen. En kosmetisk kirurgi utfördes på mig och det utfördes mycket professionellt og de levde upp til mine forväntningar. Min erfarenhet som kund hos företaget var professionell och mycket bra och jag skulle definitivt rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Therese D skrev om La Clinique
    Jag är väldigt nöjd med allt!
    Jag kände mig trygg och väl omhändertagen genom hela processen och resultatet på min Ögonlocksplastik är fantastiskt!
    Det ser så naturligt ut och jag ser mycket piggare ut!
    Erfaren och mysig personal! Läs mer
  • Kamilla Y skrev om La Clinique
    ögonlock- mycket trevligt och tryggt bemötande med snyggt resultat. Jättenöjd! Läs mer
  • Maryam N skrev om La Clinique
    Väldigt trevlig bemötande o duktigt personal,fick Borox i panna och som nöjd kund kom jag tillbaka till Killian som är väldigt duktig o rekommenderar starkt. Läs mer
  • Micaela O skrev om La Clinique
    ÖVRE ÖGONPLASTIK
    Blev så bra mottagen
    Trevlig och kunnigt bemötande, informationen kring operationen både före och efter var helt suverän
    Enkel och väldigt smärtfri operation
    /nöjd piggare tjej :) Läs mer
  • Riita W skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört Ögonlocksoperation. Är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Patrik S skrev om La Clinique
    Operation övre ögonlocken.
    Mycket trevlig och omtänksam personal.
    Väldigt nöjd😊 Läs mer
  • Camilla A skrev om La Clinique
    Ett tryggt och vänligt bemötande från början till slut. Gjorde en ögonlocksplastik och är 100%nöjd. Läs mer

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm