Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique

La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 72 kunder tycker om La Clinique

• Lars W
    Lars W skrev om La Clinique
    En ögonlocksoperation som blev mycket lyckad tack vare duktig personal och bra bemötande. Resultatet är över förväntan. över föt Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om La Clinique
    Är överraskad över hur enkelt och smidigt allt var på LaClinique. Från första bemötandet i telefon till genomförd behandling fick jag känslan att allt handlade om att det skulle bli absolut bäst för mig. Jag gjorde en ögonlocksoperation och vill ge en extra stjärna till Dr. Ingrid som även ringde upp dagen efter operationen för att höra hur jag mådde. Kliniken ligger centralt på Östermalm och jag skulle vilja kalla den för en 'hot stop drop in clinic'. Dvs, du går in genom dörren och är klar minuten efter, hoppa in på lunchen eller snabbt på fikarasten.
    Jag kan varmt rekommendera kliniken! Läs mer
  • Melina M
    Melina M skrev om La Clinique
    Bemötate var bra ,jag har op ögonlock med bra resultat Läs mer
  • Magne S
    Magne S skrev om La Clinique
    Jag möttes av företaget på ett professionellt och trevligt sätt från det allra första ögonblicket, jag kände mig välkommen. En kosmetisk kirurgi utfördes på mig och det utfördes mycket professionellt og de levde upp til mine forväntningar. Min erfarenhet som kund hos företaget var professionell och mycket bra och jag skulle definitivt rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Therese D
    Therese D skrev om La Clinique
    Jag är väldigt nöjd med allt!
    Jag kände mig trygg och väl omhändertagen genom hela processen och resultatet på min Ögonlocksplastik är fantastiskt!
    Det ser så naturligt ut och jag ser mycket piggare ut!
    Erfaren och mysig personal! Läs mer
  • Kamilla Y
    Kamilla Y skrev om La Clinique
    ögonlock- mycket trevligt och tryggt bemötande med snyggt resultat. Jättenöjd! Läs mer
  • Maryam N
    Maryam N skrev om La Clinique
    Väldigt trevlig bemötande o duktigt personal,fick Borox i panna och som nöjd kund kom jag tillbaka till Killian som är väldigt duktig o rekommenderar starkt. Läs mer
  • Micaela O
    Micaela O skrev om La Clinique
    ÖVRE ÖGONPLASTIK
    Blev så bra mottagen
    Trevlig och kunnigt bemötande, informationen kring operationen både före och efter var helt suverän
    Enkel och väldigt smärtfri operation
    /nöjd piggare tjej :) Läs mer
  • Riita W
    Riita W skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört Ögonlocksoperation. Är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om La Clinique
    Operation övre ögonlocken.
    Mycket trevlig och omtänksam personal.
    Väldigt nöjd😊 Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om La Clinique
    Ett tryggt och vänligt bemötande från början till slut. Gjorde en ögonlocksplastik och är 100%nöjd. Läs mer
  • Angela W
    Angela W skrev om La Clinique
    Jag är mycket nöjd med min ögolock operation utförd av Dr Ingrid som tog väldigt bra hand om mig, hennes information om hur hon kommer att gå till väga med operationen gjord att jag fick ett Stor förtroende för henne, dagen efter ringer hon
    upp mig och frågar hur jag mår osv,
    Jag har träffat flera personer som har varit pasienter hos La Clinique och varit mycke nöjda.
    Ni har förändrat mitt liv till det bästa
    Jag kommer med glädje att rekomenderar Er
    Tack
    Angela Läs mer
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om La Clinique
    Fem år efter en misslyckad plastikoperation/korrigering av ögonlocken på Akademikliniken fick jag höra tals om La Clinique. Med ett dåligt självförtroende och en förlorad tillit valde jag att förlita mig på att Dr. Ingrid med personal kunde snygga till det som blivit förstört.

Jag är otroligt glad och tacksam över att jag valde denna klinik nu i efterhand. Dels för att de kunde göra något åt mitt ena ögonlock som var så pass förstört men också för det otroliga omhändertagandet och förståelsen som inte Akademikliniken kunde ge mig. Idag kan jag titta mig själv i spegeln och känna mig glad över båda mina ögonlock. Läs mer
    John H gillar detta
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om La Clinique
    Jag har lyft mina ögonlock och känner mig väldigt nöjd Har fått både ett varmt och professionellt bemötande. Jag kan verkligen lämna mina rekommendationer Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om La Clinique
    Took my first fillers here, really lovely staff and the guy doing the treatment made me feel really comfortable and relaxed even if Im super scared of needles. Definitely going to take all my fillers here! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om La Clinique
    Min ögonlocksplastik på La Clinique är ett av de bästa beslut jag tagit. Snabb konsultation, bra information om vad som skulle ske, operation när jag ville ha det, underbar läkare och totalupplevelse minst som jag förväntade mig. Läs mer
  • Catarina H
    Catarina H skrev om La Clinique
    Mycket trevligt och omtänksamt bemötande av personalen.
    Jag har gjort en övre ögonlocksoperation och är mycket nöjd med resultatet. Det blev tom bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Allting har läkt mycket bra och snabbt, efter 2 månader har jag knappt några synliga ärr kvar.
    Jag har känt mig trygg hela vägen, från början till slut, och det var mycket uppskattat att läkaren ringde dagen efter operationen för att "kolla läget"!
    Alla känns mycket proffsiga och att kliniken tar ansvar hela vägen.
    Jag rekommenderar varmt La Clinique och säger bara; tveka inte en sekund på att göra en ögonlocksoperation här! Läs mer
  • Annika Å
    Annika Å skrev om La Clinique
    Fantastiskt bemötande. Proffsig konsultation innan min övre ögonlocksoperation, som var en 50 års present till mig själv.
    Kände mig fullständigt trygg i deras händer.
    Resultatet blev otroligt snyggt och all kontakt och uppföljning har varit personlig och omtänksam. Bästa tänkbara personal.
    Kan varmt rekommendera La Clinique Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om La Clinique
    Jag har genomgått en övre ögonlocks operation på la Clinique. Började med en konsultation, där jag fick all information om operationen samt en undersökning av ögonlocket och hur resultatet blir vid ett ingrepp. En mycket bra information. Fick även infirnstion på papper om förberedelser före samt hur läkeorocessen går till. Vi bokade operationstid . Vid operationen blev jag mycket väl bemött och kände mig trygg och lugn. Både läkare och sköterska är proffsiga och operationen gick bra. Jag vilade ut ett tag och åkte sedan hem efter några timmar. Trots stt det var helg efter operationen fick jag telefonnr till doktorn och hon sa att det bara var att ringa om det var något. Blev också uppringd sv doktorn dagen efter operationen för att stämma sv stt jag mådde bra, och att läkningen var igång. Var på återbesök efter 5 dagar och tog bort stygn. Allt läkte bra och jag blev även då mycket väl bemött och informerad om den fortsatta läkeprocessen. Ögonen läkte fint och jag är otroligt nöjd med resultatet. Har även varit på efterkontroll efter en månad. Fick titta på före och efterbilder och fick infornstion om den fortsatta läkeprocessen. Är mycket nöjd med allt före under och efter operation. Och resultatet är fantastiskt. Läs mer
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om La Clinique
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique! Varmt och trevligt bemötande med lyckat resultat-"nya" fina ögon efter ögonlocksplastik.
    Ingreppet gick smidigt till på alla sätt!! Läs mer
  • Anne-marie L
    Anne-marie L skrev om La Clinique
    Från första besöket blev jag mycket vänligt och positivt bemött. Min behandling - som var en under-ögonlocksoperation - gick smidigt och läkaren som opererade berättade under tiden vad hon gjorde. Allt effektivt och professionellt och resultatet blev strålande! Inrett spår av påsar under ögonen! Läs mer
  • Emilia S
    Emilia S skrev om La Clinique
    Mycket nöjd med mitt ingrepp, läkaren var otroligt duktig och supertrevlig. Blev så väl omhändertagen och resultatet blev bättre än jag förväntat mig. Läs mer
  • Ronja B
    Ronja B skrev om La Clinique
    Övre ögonlock
    Jag är 26 år, och hade väldigt hängande ögonlock redan sedan jag var 14-15 år.
    Jag är svin nöjd med resultatet! Jag kan nu ha ögonskugga och man ser mina ögonfransar utan fransförlängning!
    Gå till La Clinique om du funderar på att göra ögonlocksplastik!!
    Jag som var livrädd när jag låg där fick en saga läst för mig vilket fick mig lugn!
    Gör en konsultation här innan ni går någon annanstans! Ni kommer inte ångra er! Läs mer
  • Stephanie E
    Stephanie E skrev om La Clinique
    Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet, Läs mer
  • Olga L
    Olga L skrev om La Clinique
    Hej
    Som kund jag fick fantastisk upplevelse.
    Och i framtiden jag planerar vända mig till La Clinique igen.
    Jag rekommenderar den klinik till alla folk som är inte nöjd med sin utseende Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation, hade haft svullna hängiga ögonlock i flera år. Det är det bästa jag gjort! Jag blev 10 år yngre och ser inte längre så trött ut.
    Väldigt proffsig läkare, noggrann! Kan verkligen rekommendera kliniken som är mycket proffsig! Läs mer
  • Dzintra F
    Dzintra F skrev om La Clinique
    Ett fantastiskt team som jag varmt rekommenderar! Proffsiga, omtänksamma och skickliga. Mina Bio fiberhårstrån har anpassat sig väl. Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande då jag gjorde en ögnlocksoperation ( övre ).
    Eftervärlden mycket bra, med samtal från läkaren efter en dag, för att höra hur man mår. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om La Clinique
    Professionella och trevliga, blir alltid väldigt bra bemött, och informerar noga hur processen kommer går till så att man känner sig trygg och bekväm Läs mer
  • Danielle B
    Danielle B skrev om La Clinique
    Personligt och vänligt bemötande.
    Slutresultatet blev över förväntan! Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om La Clinique
    Ett mycket professionellt bemötande. Den kvinnliga läkaren var erfaren och duktig. En noggrann uppföljning efteråt. Jag kan varmt rekommendera La Clinique om man vill ta bort sina hängiga ögonlock och få fina vakna ögon. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om La Clinique
    Fick ett mycket proffsigt och personligt bemötande.
    Personalen är varma och hjärtliga. Kände mig mycket väl omhändertagen och helt trygg både före, under och efter operationen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann F
    Ann F skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation hos La Clinique och är otroligt nöjd med resultatet!
    Från min första kontakt, till operation, till efterkontroller har jag BARA positiva ord att säga!
    Fantastiskt varm, förtroendeingivande och kunnig personal och läkare!

Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Patrik M
    Patrik M skrev om La Clinique
    Resultatet är obeskrivligt, jag är 10 år yngre. Läkare och personal är helt underbara. Thanks you so much. P Läs mer
  • Patricia K
    Patricia K skrev om La Clinique
    Jätteproffsigt bemötande och duktig läkare (Ingrid). Mina ögon läkte fort efter Ögonlocksoperationen och folk tycker jag ser 10 år yngre ut:). Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om La Clinique
    Jag blev utomordentligt bemött och kände förtroende på en gång. Upplevelsen under operationen kändes lugn och trygg. Resultatet är jag jättenöjd med, kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande och en operation som jag blev nöjd med. Fick även en korrigerande operation efter en tid så att jag blev extra nöjd.😀 Läs mer
  • Ole E
    Ole E skrev om La Clinique
    La Clinique har vert veldig behjelpelige med hele prosessen
    Fra booking av hotel til behandlingen og oppfølging
    La Clinique har gjennomført Biofibere innplantat

Meget profisionelle

Mvh Ole Läs mer
  • Mirela A
    Mirela A skrev om La Clinique
    La Clinique är bästa kliniken i stan! Opererade hängande ögonlock. Det bästa jag har gjort i mitt liv! Ser10 år yngre ut.
    Träffade en jätte skicklig läkare, som inte bara är plastikkirurg, även ögonspecialist, proffs på sitt område, som fick mig avslappnad och trygg. Operationen var smärtfritt och utan några komplikationer. Fantastisk resultat!
    Otrolig proffsig och empatisk personal.
    Gjorde även en fillerbehandling och blev supernöjd!
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique! Läs mer
  • Rahi A
    Rahi A skrev om La Clinique
    Mkt nöjd med resultatet. Gjorde Hår Läs mer
  • Kevin S
    Kevin S skrev om La Clinique
    La Clinique är den bästa kliniken i Sverige. Deras mottagning, personal expertis är på Topp nivå.

Jag har letat efter en klinik som kan få tillbaka mitt hår väldigt länge och kom då i kontakt med La Clinique då de har den senaste tekniken inom hårimplantat. Med deras Biofibre hårimplantat så får man både tillbaka håret på samma dag samt att man inte får något ärr i nacken som hos andra kliniker som använder sig av hårtransplantation.

La Clinique - Biofibre på Topp nivå och är varmt rekommenderat.

/Kevin Läs mer
  • Britta L
    Britta L skrev om La Clinique
    Jag blev rekommenderad La Clinique av en vän. Efter ett varmt och glatt mottagande fick jag träffa Dr Ingrid Aringer för konsultation , angående mina hängande ögonlock.Operationen kändes inte alls. och jag mådde jättebra efteråt. Lika lätt var det att ta bort stygnen efter 4 dagar. Det bästa jag gjort i mitt liv.Skickligare läkare än dr Aringer finns inte. Resultat: toppensnyggt. Tveka inte att göra ingreppet !!TACK från en lycklig patient. Läs mer
  • Arife I
    Arife I skrev om La Clinique
    Bra, service, bra prise och perfekt resultat Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om La Clinique
    bemötandet motsvarade mina förväntningar ! Ögonlock plastik gick utmärkt, jag är mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om La Clinique
    Jag har fått biofiber insatt och provtransplantationen av 100 stycken gick otrolig bra utan smärta och utan biverkningar. Jag blev väldig väl informerad innan och väldig trevlig bemött hela tiden. Datum för transplantation av ytterligare 700 stycken är redan bokad enligt mina önskemål.
    Jag heter Petra och Christian är min man och har samma mailadress. Läs mer
    La Clinique, Elias S gillar detta
  • Marita F
    Marita F skrev om La Clinique
    Mycket vänligt bemötande och proffesionella. Noga med uppföljningen och återbesök. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om La Clinique
    Underbar personal jag kände mig om tyckte och välbehandla och jag rekommenderar de till alla Läs mer
  • Naima B
    Naima B skrev om La Clinique
    La Clinique är kliniken man bara drömmer om.
    Jag är super nöjd med min ogonlocks plastik.
    Dr Ingrid är ett proffs på sitt område hon fick mig en att känna mig avslappnad och i trygga händer. La Clinique har hållit allt de lovat och jag kommer definitivt att anlita dem igen.
    Naima Läs mer
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om La Clinique
    Är mycket nöjd med bemötande och operation, kan starkt rekommendera!!! Läs mer
  • Josefin C
    Josefin C skrev om La Clinique
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique. Jag är jätte nöjd med mina behandlingar hittills. Trevlig personal också! Läs mer

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm