Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique
La Clinique

La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm

La Clinique har specialiserat sig på det senaste inom lasertekniken vad gäller såväl kirurgi som kroppsbehandlingar. Bortsett från det har vi även lång erfarenhet av injektionsbehandlingar med filler och botox. Utöver detta tillhandahåller vi medicinska hudvårdsbehandlingar som utvecklats av läkare.

Läs vad 43 kunder tycker om La Clinique

• Danielle B
    Danielle B skrev om La Clinique
    Personligt och vänligt bemötande.
    Slutresultatet blev över förväntan!
  • Monica A
    Monica A skrev om La Clinique
    Ett mycket professionellt bemötande. Den kvinnliga läkaren var erfaren och duktig. En noggrann uppföljning efteråt. Jag kan varmt rekommendera La Clinique om man vill ta bort sina hängiga ögonlock och få fina vakna ögon.
  • Eva G
    Eva G skrev om La Clinique
    Fick ett mycket proffsigt och personligt bemötande.
    Personalen är varma och hjärtliga. Kände mig mycket väl omhändertagen och helt trygg både före, under och efter operationen. Rekommenderas varmt!
  • Ann F
    Ann F skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation hos La Clinique och är otroligt nöjd med resultatet!
    Från min första kontakt, till operation, till efterkontroller har jag BARA positiva ord att säga!
    Fantastiskt varm, förtroendeingivande och kunnig personal och läkare!

Mina varmaste rekommendationer!
  • Patrik M
    Patrik M skrev om La Clinique
    Resultatet är obeskrivligt, jag är 10 år yngre. Läkare och personal är helt underbara. Thanks you so much. P
  • Patricia K
    Patricia K skrev om La Clinique
    Jätteproffsigt bemötande och duktig läkare (Ingrid). Mina ögon läkte fort efter Ögonlocksoperationen och folk tycker jag ser 10 år yngre ut:).
  • Lena A
    Lena A skrev om La Clinique
    Jag blev utomordentligt bemött och kände förtroende på en gång. Upplevelsen under operationen kändes lugn och trygg. Resultatet är jag jättenöjd med, kunde inte blivit bättre.
  • Malin G
    Malin G skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande och en operation som jag blev nöjd med. Fick även en korrigerande operation efter en tid så att jag blev extra nöjd.😀
  • Ole E
    Ole E skrev om La Clinique
    La Clinique har vert veldig behjelpelige med hele prosessen
    Fra booking av hotel til behandlingen og oppfølging
    La Clinique har gjennomført Biofibere innplantat

Meget profisionelle

Mvh Ole
  • Mirela A
    Mirela A skrev om La Clinique
    La Clinique är bästa kliniken i stan! Opererade hängande ögonlock. Det bästa jag har gjort i mitt liv! Ser10 år yngre ut.
    Träffade en jätte skicklig läkare, som inte bara är plastikkirurg, även ögonspecialist, proffs på sitt område, som fick mig avslappnad och trygg. Operationen var smärtfritt och utan några komplikationer. Fantastisk resultat!
    Otrolig proffsig och empatisk personal.
    Gjorde även en fillerbehandling och blev supernöjd!
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique!
  • Rahi A
    Rahi A skrev om La Clinique
    Mkt nöjd med resultatet. Gjorde Hår
  • Kevin S
    Kevin S skrev om La Clinique
    La Clinique är den bästa kliniken i Sverige. Deras mottagning, personal expertis är på Topp nivå.

Jag har letat efter en klinik som kan få tillbaka mitt hår väldigt länge och kom då i kontakt med La Clinique då de har den senaste tekniken inom hårimplantat. Med deras Biofibre hårimplantat så får man både tillbaka håret på samma dag samt att man inte får något ärr i nacken som hos andra kliniker som använder sig av hårtransplantation.

La Clinique - Biofibre på Topp nivå och är varmt rekommenderat.

/Kevin
  • Britta L
    Britta L skrev om La Clinique
    Jag blev rekommenderad La Clinique av en vän. Efter ett varmt och glatt mottagande fick jag träffa Dr Ingrid Aringer för konsultation , angående mina hängande ögonlock.Operationen kändes inte alls. och jag mådde jättebra efteråt. Lika lätt var det att ta bort stygnen efter 4 dagar. Det bästa jag gjort i mitt liv.Skickligare läkare än dr Aringer finns inte. Resultat: toppensnyggt. Tveka inte att göra ingreppet !!TACK från en lycklig patient.
  • Arife I
    Arife I skrev om La Clinique
    Bra, service, bra prise och perfekt resultat
  • Ewa S
    Ewa S skrev om La Clinique
    bemötandet motsvarade mina förväntningar ! Ögonlock plastik gick utmärkt, jag är mycket nöjd med resultatet
  • Christian W
    Christian W skrev om La Clinique
    Jag har fått biofiber insatt och provtransplantationen av 100 stycken gick otrolig bra utan smärta och utan biverkningar. Jag blev väldig väl informerad innan och väldig trevlig bemött hela tiden. Datum för transplantation av ytterligare 700 stycken är redan bokad enligt mina önskemål.
    Jag heter Petra och Christian är min man och har samma mailadress.
    Ann-Charlotte N, Elias S gillar detta
      2015-06-22
    Henrik E: Hej Petra! Jag funderar också på biofiber inplantat. Skulle jag kunna ställa frågor till dig via mail? Vore otroligt tacksam! Mvh Henrik
  • Marita F
    Marita F skrev om La Clinique
    Mycket vänligt bemötande och proffesionella. Noga med uppföljningen och återbesök.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om La Clinique
    Underbar personal jag kände mig om tyckte och välbehandla och jag rekommenderar de till alla
  • Naima B
    Naima B skrev om La Clinique
    La Clinique är kliniken man bara drömmer om.
    Jag är super nöjd med min ogonlocks plastik.
    Dr Ingrid är ett proffs på sitt område hon fick mig en att känna mig avslappnad och i trygga händer. La Clinique har hållit allt de lovat och jag kommer definitivt att anlita dem igen.
    Naima
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om La Clinique
    Är mycket nöjd med bemötande och operation, kan starkt rekommendera!!!
  • Josefin C
    Josefin C skrev om La Clinique
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique. Jag är jätte nöjd med mina behandlingar hittills. Trevlig personal också!
  • Pia W
    Pia W skrev om La Clinique
    Fantastiska resultat, mycket duktig kirurg.
  • Mette P
    Mette P skrev om La Clinique
    Mycket nöjd med resultatet av mina ögonlock! Mycket trevligt bemötande. Rekommenderas!
  • Carmen J
    Carmen J skrev om La Clinique
    Jag har gjort en del behandlingar hos La Clinique men den som jag är mest nöjd med är Aptos trådar. Fantastisk resultat, naturligt, snyggt och inte en enda ärr!
    Jag gör garanterad om den om ett par år.
    Ros till personalen också! :)
  • Gregor M
    Gregor M skrev om La Clinique
    Opererade ögonlocken ( över och under ). Kändes tusen gånger bättre än att gå till tandläkaren, och då lider jag INTE av tandläkarskräck. Otroligt proffsig personal. Vänliga, varma, omhändertagande, och framför allt esteter. Helt smärtfritt och utan några som helst komplikationer. Är supernöjd. Kan verkligen rekommendera La Clinique till andra som går och funderar på å göra ögonlock. Gjorde lite research och det som avgjorde mitt val av klinik var att Kirurgen Ingrid Aringer är inte bara är plastikkirurg, hon är även ögonspecialist på ett stort sjukhus i Stockholm. Då kändes det ännu tryggare. Som sagt, Supernöjd.
  • Carina M
    Carina M skrev om La Clinique
    Rekommenderar å det varmaste La Clinuque. Professionellt bemötande, bra omhändertagande, excellent utförd ögonlocksplastik av skicklig läkare och assistent. Resultatet efter 1vecka är otroligt bra ocg jag är super nöjd.
  • Anna N
    Anna N skrev om La Clinique
    Bästa kliniken i stan! Medicinsk och estetisk kompetens utöver det vanliga! Rekommenderas!
  • milan H
    milan H skrev om La Clinique
    Har varit på La Clinique för att jag ville korrigera en misslyckad ögonplastik som jag gjort på en annan klinik som jag absolut inte vill gå tillbaka till. Personalen var Suverän och jag fick alla svar på mina frågor. Kommer att göra min korrigering där då jag upplevde personalen som engagerad och kunnig och kände verkligen att det var viktigt för dom att sätta patienten i fokus. Set fram mot min korrigerin..
  • Tina F
    Tina F skrev om La Clinique
    Väldigt kunnig och trevlig personal. Dagen efter operationen blev jag uppringd (på självaste midsommarafton) av läkaren som kollade att jag mådde bra.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om La Clinique
    vänligt bemötande och eventuella frågor besvarades bra. efter ingrepp så blev jag kontaktad av läkaren som ville höra hur det var vilket ger ett gott intryck. kan dock vara lite svårt att få tag på genom telefon.
  • Linda S
    Linda S skrev om La Clinique
    Jag har gjort en över- och underlocks plastikoperation. Jag var väldigt nervös inför operationen och personalen svarade vänligt och betryggande på alla mina frågor med proffertionalism. Jag har under flera år lidit av mina påsar men inte vågat, men här kände jag att jag vågade. Mina ögonlock har fått en helt naturlig form och nu känner jag mig pigg och fräsch igen.Jag har bara gott att säga om personalen och kliniken och självklart är det hit jag kommer gå för fler justeringar/behandlingar.
  • Lilleba H
    Lilleba H skrev om La Clinique
    Jag har gjort en övre ögonlocksoperation hos La Clinique. Innan operationen fick jag ofta höra att jag såg trött ut, numera får jag höra motsatsen.
    Idag använder jag med glädje kontaktlinser istället för glasögon eftersom jag inte längre behöver gömma mina tunga ögonlock bakom ett par glasögon.
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique. Personalen som jag hade nöjet att träffa var både förtroendeingivande, proffsig och empatisk. Jag kände/ känner mig verkligen omhändertagen och i trygga händer.
  • Maria E
    Maria E skrev om La Clinique
    Gjorde en ögonlocksplastik på La Clinique som jag är mer än nöjd med. Fantastiskt resultat och fantastiskt omhändertagande. Mycket nöjd!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande. Proffsig behandling.
  • Callie G
    Callie G skrev om La Clinique
    Great service and lovely personal! Will be coming back!
  • Annika M
    Annika M skrev om La Clinique
    Bra bemötande och goda resultat. Älskar laclinique.
  • ANN SOFI A
    ANN SOFI A skrev om La Clinique
    Riktigt bra produkterna håller länge, gjorde även en laserbehandling som jag vart nöjd med.
  • Malin M
    Malin M skrev om La Clinique
    kunniga inom sitt område och garanterat bäst på fillerbehandlingar
  • Suzanna E
    Suzanna E skrev om La Clinique
    Köpte en deal på fillerbehandling från Groupon för ett tag sedan och vart tipsad av en från mitt jobb.
    Både jag kerstin & Lena blev supernöjda med våra behandlingar, vi är 300 anställda på företaget och har nu tipsat alla till lacliniques fillerbehandlingar:D
    Ann-Charlotte N, Malin M, Jörgen D gillar detta
      2013-06-07
    Jörgen D: Dom är helt otroliga, jag har aldrig varit med om så bra service!!
  • Robin
    Robin skrev om La Clinique
    bästa fillern på stan es sedermera! !!
    Laclinique är bäst inom fillerbehandlingar!!!!!!
    Ann-Charlotte N, Malin M, Jörgen D, Suzanna E gillar detta
  • J
    J skrev om La Clinique
    snabbt och enkelt
    trevlig kvinna som tod hand om mig, minns dock inte vad namnet var tyvärr men hon var iaf jätte trevlig och förstod att jag var rädd. Jag utförde en laserbehandling mot fettet runt magen/buken och det var effektiv kan jag säga!
    Ann-Charlotte N, Malin M, Jörgen D, Suzanna E gillar detta
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om La Clinique
    fillerbehandling i bästa klass! gjorde den för några dagar sedan och fick enastående resultat. Duktig ung och proffsig kille som hjälpte mig!
    Ann-Charlotte N, Malin M, Suzanna E gillar detta
  • Peggy B
    Peggy B skrev om La Clinique
    La Clinique hette tidigare Genilab, men på grund av dåligt rykte så har dom väl sett sig tvungna att byta namn. Genilab var omskrivet på flera forum på grund av många felaktiga behandlingar och operationer. Själv har jag drabbats av deras klantigheter, med en mardrömsbehandling som jag fortfarande lider av sviterna av flera år senare. Vad jag kan se så är det samma ägare. Gör inga kirurgiska ingrepp alls här, är mitt goda råd.
    Dorian B gillar detta
    Visa alla (2)
      2014-04-28
    Dorian B: La clinique heter och har hetat Genilab...... http://www.hitta.se/genilab+of+scandinavia/stockholm/zWs-mHJccE?vad=genilab