La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 178 kunder tycker om La Clinique

• 2020-09-20

OLOV L skrev om La Clinique
    Jag och min fru var på konsultation för ögonlocksplastik och träffade den 28/7 en sköterska. Hon lovade då att, efter konsultation med läkaren, återkomma inom kort med svaren på ett par enkla frågor vi hade . Efter 3 veckors kompakt tystnad ringde jag upp henne och hon sa då att hon inte hade fått någon respons från läkaren än, men att hon skulle återkomma inom ett par dagar. Ytterligare 2 veckor passerar utan svar. Min fru ringer då upp och frågar vad som händer. Fler dåliga ursäkter levereras och nu lovar hon att återkomma senare samma vecka. Det är över 2 veckor sedan...
    Jag skulle aldrig låta någon som är så uppenbart ointresserad av sina kunder sätta skalpellen i mig. Det är bedrövligt - jag har aldrig varit med om ett så dåligt och oengagerat bemötande. La clinique borde fundera på att ändra sin verksamhet till något som är enklare och i nivå med vad medarbetarna klarar av att hantera. Läs mer
  • Ida R

2020-09-04

Ida R skrev om La Clinique
    Jag fyllde mina läppar(1ml) hos Laclinique och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Under hela behandlingen var de även noga med att beskriva hur de skulle gå tillväga för att resultatet skulle bli så bra som möjligt. Är supernöjd med mina läppar och kommer definitivt boka en ny tid där när det är dags igen! Läs mer
  • 2020-08-29

Anders S skrev om La Clinique
    Gjorde en övre ögonlocksoperation dvs borttag av hud och fett som rullade ner över ögonlocken. Fick en väldigt fin genomgång av proceduren, kort väntan på operation och väldigt proffsigt kirurgiskt ingrepp med stor hänsyn till estetiska utseendet. Därefter borttag av stygn och ett kommande återbesök. Har blivit väldigt trevligt bemött och är otroligt nöjd med resultatet. Känslan av påtvingad trötthet är som bortblåst. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2020-08-27

Angelika S skrev om La Clinique
    Gjorde fillers, kunde inte vara mer nöjd!! Läs mer
  • 2020-08-21

Linda S skrev om La Clinique
    Fint bemötande och är jättenöjd med resultatet. Kommer gå dit igen. Läs mer
  • 2020-08-02

Tove R skrev om La Clinique
    Bra bemötande och proffsig vård och eftervård. Är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-07-10

Stephani R skrev om La Clinique
    Jag gjorde ögonlocksplastik hos La Clinique. Så nöjd med resultatet!!
    Blev bemött så fint från första stund och kände direkt förtroende. Himla proffsiga och kan varmt rekommendera La Clinique. 😃 Läs mer
  • 2020-06-25

Isabelle W skrev om La Clinique
    Bra bemötande från första besök.
    Kände mig trygg på operationsdagen och blev uppringd av läkaren några dagar efter vilket kändes väldigt bra.

Kan rekommendera kliniken starkt. Läs mer
  • 2020-06-15

Ulf Ö skrev om La Clinique
    Otroligt skickliga o grundliga i sitt åtagande både före och efter ingreppet! Kan verkligen rekommendera utan eftertanke Läs mer
  • 2020-05-24

Marie J skrev om La Clinique
    Har gjort en dermapen behandling som jag är otroligt nöjd med, hade mycket fuliigheter som är i princip borta huden känns mycket mer spänstig och len
    Rekommenderar behandlingen och salongen alla dagar i veckan trevligt, proffsigt Och kunnigt bemötande.
    Jag är supernöjd
    Mvh Marie Johannesson Läs mer
  • 2020-05-03

Maria S skrev om La Clinique
    ................................................................................................................................................................................................................. Läs mer
  • 2020-03-28

Therese E skrev om La Clinique
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat på mina nya ögonlock. Jag kan varmt rekommendera La clinique. Läs mer
  • 2020-03-28

Anna L skrev om La Clinique
    Gjorde mina ögonlock och är Så nöjd m allt. bemötande å uppföljning suveränt
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2020-03-25

Maria A skrev om La Clinique
    Mina ögonlock blev fantastiska, fick ett mycket professionellt bemötande o blev varmt omhändertagen Läs mer
  • 2020-03-21

Aldona R skrev om La Clinique
    Mycket trevligt bemötande och proffsig konsultation. Ingreppet - övre ögonlockoperation, gick bra: inga blåmärken eller smärta. Lyckat resultat. 👍 Läs mer
  • 2020-03-09

Najia B skrev om La Clinique
    Perfekt upplevelse. Operationen gick över mina förväntningar och personalen var mycket trevliga. Läs mer
  • 2020-03-06

Eva B skrev om La Clinique
    Ögon plastikkirurgi
    Fantastiskt bemötande, kunnig personal och resultatet blev över förväntan Läs mer
  • 2020-01-25

Britt-marie L skrev om La Clinique
    Ögonlock plastik. Bra bemötande. Ff under uppföljning. Läs mer
  • 2020-01-16

Jeanette B skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande . Bra omvårdnad både före och efter operation ( övre ögonlock) Nöjd med resultatet Läs mer
  • Itab A

2020-01-15

Itab A skrev om La Clinique
    Jag köpte ögonlocks plastisk!
    Jag blev bemött på ett jättebra sätt, de var vänliga och trevliga!
    De förväntningar jag hade var att ögonen skulle bli som jag hade tänkt mig samt att personalen skulle bemöta mig på ett trevligt och snällt sätt! Mina förväntningar uppfylldes!
    Jag tycker att detta företag är jättebra och skulle rekommendera er vidare till mina vänner! Läs mer
  • 2020-01-09

Anders J skrev om La Clinique
    Jag gjorde en övre ögonlocksplastik.

Jag hade pratat med vänner innan och fick förslag och rekommendationer. Det mynnade ut i att jag kontaktade La Qlinique.

Jag blev proffesionellt bemött och omhändertagen från första stund.
    Det var enkelt att boka in en tid som passade min agenda.

Jag fick utförlig information om ingreppet och jag kände mig trygg när det var dags för operationen.
    Operationen gick bra och stygnen läkte precis som de beskrivit.

Tre månader senare var det dags för en efterkontroll där vi var överens om att operationen var lyckad.
    Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-01-09

Izabella S skrev om La Clinique
    Jätte nöjd, alltid lika trevligt bemötande och hjälper till då andra har gjort fel !
    Tack Ann Charlotte och Ingrid nio är bäst !! Läs mer
  • 2019-12-20

Micaela Monica Kristin Å skrev om La Clinique
    Riktigt dåligt. Inget resultat på min 1ml hyaluronsyra i läpparna - Decoria Intense. 1 timme efter behandling var svullnad och all filler borta och enda skillnaden på läpparna var blåmärken. Kändes också otryggt. Läs mer
    2020-01-08 La Clinique svarar Micaela Monica Kristin Å
    Hej Micaela,

Vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med behandlingen!
    Vi hade önskat att du hade hört av dig direkt till kliniken så vi hade haft möjlighet att titta på dig och bedöma hur det ser ut, och även eventuellt korrigera om något blivit fel! Som du säkert vet är vi ju alla olika, så ibland ”äter kroppen” upp filler olika snabbt men det låter ju otroligt att allt ska ha försvunnit på en timme, det har vi aldrig hört förut.
    Så, vill du, är du jättevälkommen att höra av dig, så bokar vi en tid hos doktorn så kan du få beskriva vad som hände efter behandlingen.
    Vänliga hälsningar
    La Clinique
  • 2019-12-02

Anna E skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation. Jag är oerhört nöjd. Det var ett varmt och professionellt bemötande. Mycket erfaren ögonläkare som opererade. Bra omhändertagande och uppföljning.
    Jag kan varmt rek er att gå dit.
    Anna Läs mer
  • 2019-11-07

Vanja J skrev om La Clinique
    Jag är väldigt nöjd med min ögonoperation som snabbt läkt till fantastiskt resultat och kan varmt rekommendera La Clinique.
    Mycket god vård och bemötande med noggrann uppföljning.
    Jag är otroligt glad över att återfått både fullt synfält och pigga fina ögon genom övre ögonlock plastik hos La Clinique.
    Tack för ett resultat över förväntan. Läs mer
  • 2019-11-06

Nima T skrev om La Clinique
    Jag har gjort en ögonlocksplastik och jag är jättenöjd, ser verkligen stor skillnad. Ett enkelt ingrepp och jätteproffsig och kunnig personal. rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2019-10-20

Susanne H skrev om La Clinique
    Ögonlocksplastik
    Personligt bemött
    Stor omsorg om kunden
    Mycket professionellt rakt igenom
    Jag är mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-10-10

Veronika L skrev om La Clinique
    Superbra bemötande. Jättefin och proffsig personal! :)
    Jag är supernöjd och rekommenderar kliniken starkt. Läs mer
  • 2019-10-10

Josephine L skrev om La Clinique
    Tog bort påsarna under ögonen. Doktor Ingrid och all personal fick mig att känna mig så trygg och nöjd! Idag, 2 veckor efter operation, är jag helt återställd. Önskar att jag hade gjort detta tidigare, det är värt varenda krona.
    Man får stöd från konsultation till efter operationen och man kan alltid ringa och ställa frågor. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2019-07-04

Karin H skrev om La Clinique
    Ögonlocksplastik, över förväntan!
    En vecka senare jobbar jag. Bra bemötande av dr och sköterska 😍 Läs mer
  • 2019-06-20

Björn N skrev om La Clinique
    Jag led av stora påsar under ögonen vilket fick mig att se gammal och trött ut vilket jag inte är. Jag kom i kontakt med La Clinique via nätet vilket jag i efterhand är mycket tacka för. Dom har varit mycket trevliga och professionella och operationen gick mycket smidigt med perfekt resultat så jag är mycket nöjd.

Jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Caroline M

2019-06-20

Caroline M skrev om La Clinique
    Köpte via Let’s deal en ögonlocksoperation. Igår var det en vecka sen ingreppet och jag hade aldrig kunnat drömma om att det redan skulle vara så fint läkt. Har bara ett litet, litet blåmärke under ena ögat och känner redan nu, trots att resultatet inte är ”klart”, att jag fått det utseende jag hela tiden tänkt att jag har. Har bara positiva saker att säga om bemötandet, atmosfären och professionaliteten. Väldigt varma och fina människor på företaget! Läs mer
  • 2019-05-23

Julia H skrev om La Clinique
    Jag vände mig till La Clinique för att genomgå ögonlocksplastik. Jag kände mig pirrig och lite nervös inför första besöket och senare operationen men all kontakt med dem - från konsultation till utförande - kändes väldigt proffsig och kompetent. Kände mig varmt välkommen, omhändertagen och trygg i deras händer. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2019-05-21

Maud W skrev om La Clinique
    Gjort en ögonlocksoperation. Fantastiskt bemötande från första besöket, jag var väldigt nervös att göra inreppet men fick bra information och kunde ställa mina frågor i lugn och ro. Fortsatt trevligt bemötande genom operation och återbesök. Är fantastiskt nöjd med behandlingen. Rekommenderar La Clinique av hela mitt hjärta Läs mer
  • Harriet L

Förväntningarna infriades.
    Enkelt och, för mig, smärtfritt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-02

Annika L skrev om La Clinique
    Laser Hifi, efter en enda behandling märkbar förändring på käklinjen, fina linjer samt mindre porer. Hela ansiktet fick ett lyft! Rekommenderar denna teknik som levererar resultat! Läs mer
  • 2019-04-27

Lotta Ö skrev om La Clinique
    Jag har gjort en ögonlocksoperation

Jag fick ett välkomnande och omhändertagande mottagande när jag kom som hade en lugnande inverkan.

Doktor Ingrid förklara hur operationen skulle gå till och vad dom sker efteråt med svullenhet och blånader.

Det blev en bra upplevelse🤗🤗 Läs mer
  • 2019-04-26

Fredrika B skrev om La Clinique
    Gjorde en ögonlocksplastik och är otroligt nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-04-19

Nina B skrev om La Clinique
    Älskar denna klinik man känner sig så hemma. Personalen där är handplockade o så får man bästa resultat. Super nöjd!! Läs mer
  • Lena A

2019-04-18

Lena A skrev om La Clinique
    Övre ögonlock.
    Helt fantastiskt bemötande!
    Jag kände mig lugn och trygg i deras händer! Å nu är jag snygg också! Ska tillbaka dit och fixa till de små påsarna under ögonen är min tanke!
    Rekommenderas varmt!
    Du kommer inte att bli besviken! 👍 Läs mer
  • 2019-04-15

Slavomir R skrev om La Clinique
    Mina ögonlock , fått en magnifik behandling i form av operation . Jag är mer än nöjd och så väl omhändertagen!
    Ytterst proffsigt , om jag ska kortfatta mig. Läs mer
  • 2019-04-05

Birgitta B skrev om La Clinique
    Jag har gjort övre ögonlocksplastik!
    Jag är otroligt nöjd med omhändertagandet så här långt och är otroligt nyfiken på det slutgiltliga resultatet, vilket är för tidigt ännu förstås
    Fantastisk personal!!!!
    Med vänlig hälsning, Birgitta Boltzius Läs mer
  • 2019-04-04

Maja F skrev om La Clinique
    Skulle lägga filler i kindbenen. Det var dyrt och syntes knappt överhuvudtaget och det lilla som syntes försvann väldigt fort. Däremot fick jag ett blåmärke strax under ena ögat efter behandlingen som fortfarande inte försvunnit helt sex månader senare. Jag fick inga pengar tillbaka, trots att jag begärde det, utan erbjöds bara återbesök hos den behandlare som hade gjort detta och som jag givetvis hade noll förtroende för. Dessutom jobbade hon inte kvar när jag kontaktade dem. Undrar varför... Personalen här är inte certifierad för injektionsbehandlingar, vilket märktes tydligt i resultatet. Gå absolut inte hit, utan välj en certifierad behandlare i stället.
    Dessutom...de positiva omdömena nedan är nästan alla insamlade av företaget och knappt några är spontana.
    De har knappast samlat in omdömen från missnöjda kunder, så omdömena är missvisande.
    Jag har även hört att de tidigare hade så många dåliga omdömen att de var tvungna att byta namn på kliniken.
    Om jag får mina pengar tillbaka ändrar jag mitt omdöme. Läs mer
  • 2019-04-02

Mehri F skrev om La Clinique
    Operationen blev himla bra, jätte nöjd, bästa omhändertagande. Läkaren Ingrid, mycket lugn, kunnig. Professionellt bemötande både av Dr. Ingeid och av Ssk Ann-Charlotte under min ögonlocksplastik. Fick även korrigering av gamla operation som hade gjort utomlands.
    Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Josephine V

2019-03-20

Josephine V skrev om La Clinique
    Jag går till La Clinique för att bland annat lasra bort min tatuering, älskar hur omhändertagande dom är där och det är alltid ett trevligt bemötande och goda skratt. Självklart överträffar dom mina förväntningar då jag varit kund där i några år nu och gjort olika behandlingar som jag är super nöjd med..

Fantastisk klinik samt fantastisk personal. Läs mer
  • 2019-03-09

Paula A skrev om La Clinique
    Köpte ögonlocksplastik fr Let’s deal. Supernöjd med alla steg. Från konsultationen, själva operationen, läkaren ringde 2 dagar senare för att kolla hur man mår till borttag av stygnen. Läs mer
  • Maria G

2019-02-23

Maria G skrev om La Clinique
    Ögonlocksplastik.
    Noggrann information om före och efter som gjorde att allt läktes så
    snabbt och osynligt som det går 😊
    Lugn och trygg miljö,bra bemötande. Läs mer
  • 2019-02-21

Marie B skrev om La Clinique
    Jag har gjort en övre ögonlocksplastik. Galet nöjd med allt. Jag kände mig enormt trygg från början till slut. Nu har det går 3 månader och jag blir bara snyggare och snyggare 😉 gör jag något mer i framtiden så kommer jag absolut gå hit igen. Tack Fantastiska Tjejer 💕 Läs mer
  • 2019-02-21

Cecilia H skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonoperation i Nov2018 o är supernöjd!! Väl bemött o fick bästa tänkbara operationsläkare, Ingrid. Har varit på efterkontroll o det är en liten utbuktning på ena sidan vilket inte är ovanligt men den bör lägga sig inom 8mån efter operation. Om inte fixar dom till det.
    Tänk på att vara sjukskriven 1v, med risk för att att bli väldigt blå, vilket jag blev trots att jag var försiktig. Har dock lätt att få blåmärken.
    Tveka inte o lycka till ! Läs mer
  • 2019-02-18

Joakim K skrev om La Clinique
    Jag opererade både övre och under ögonlocken i september 2018, och jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Idag är det en jättestor skillnad mot hur det såg ut innan operationen och det bästa är att allt ser naturligt ut, så några tecken på att de är opererade finns inte. Teamet inkl kirurg (Ingrid) är oerhört professionella, noggranna och ansvarsfulla, så jag har bara det bästa att säga om dem. Högsta betyg! Läs mer

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm