Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique

La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 63 kunder tycker om La Clinique

• Patrik S
    Patrik S skrev om La Clinique
    Operation övre ögonlocken.
    Mycket trevlig och omtänksam personal.
    Väldigt nöjd😊
  • Camilla A
    Camilla A skrev om La Clinique
    Ett tryggt och vänligt bemötande från början till slut. Gjorde en ögonlocksplastik och är 100%nöjd.
  • Angela W
    Angela W skrev om La Clinique
    Jag är mycket nöjd med min ögolock operation utförd av Dr Ingrid som tog väldigt bra hand om mig, hennes information om hur hon kommer att gå till väga med operationen gjord att jag fick ett Stor förtroende för henne, dagen efter ringer hon
    upp mig och frågar hur jag mår osv,
    Jag har träffat flera personer som har varit pasienter hos La Clinique och varit mycke nöjda.
    Ni har förändrat mitt liv till det bästa
    Jag kommer med glädje att rekomenderar Er
    Tack
    Angela
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om La Clinique
    Fem år efter en misslyckad plastikoperation/korrigering av ögonlocken på Akademikliniken fick jag höra tals om La Clinique. Med ett dåligt självförtroende och en förlorad tillit valde jag att förlita mig på att Dr. Ingrid med personal kunde snygga till det som blivit förstört.

Jag är otroligt glad och tacksam över att jag valde denna klinik nu i efterhand. Dels för att de kunde göra något åt mitt ena ögonlock som var så pass förstört men också för det otroliga omhändertagandet och förståelsen som inte Akademikliniken kunde ge mig. Idag kan jag titta mig själv i spegeln och känna mig glad över båda mina ögonlock.
    John H gillar detta
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om La Clinique
    Jag har lyft mina ögonlock och känner mig väldigt nöjd Har fått både ett varmt och professionellt bemötande. Jag kan verkligen lämna mina rekommendationer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om La Clinique
    Took my first fillers here, really lovely staff and the guy doing the treatment made me feel really comfortable and relaxed even if Im super scared of needles. Definitely going to take all my fillers here!
  • Helena K
    Helena K skrev om La Clinique
    Min ögonlocksplastik på La Clinique är ett av de bästa beslut jag tagit. Snabb konsultation, bra information om vad som skulle ske, operation när jag ville ha det, underbar läkare och totalupplevelse minst som jag förväntade mig.
  • Catarina H
    Catarina H skrev om La Clinique
    Mycket trevligt och omtänksamt bemötande av personalen.
    Jag har gjort en övre ögonlocksoperation och är mycket nöjd med resultatet. Det blev tom bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Allting har läkt mycket bra och snabbt, efter 2 månader har jag knappt några synliga ärr kvar.
    Jag har känt mig trygg hela vägen, från början till slut, och det var mycket uppskattat att läkaren ringde dagen efter operationen för att "kolla läget"!
    Alla känns mycket proffsiga och att kliniken tar ansvar hela vägen.
    Jag rekommenderar varmt La Clinique och säger bara; tveka inte en sekund på att göra en ögonlocksoperation här!
  • Annika Å
    Annika Å skrev om La Clinique
    Fantastiskt bemötande. Proffsig konsultation innan min övre ögonlocksoperation, som var en 50 års present till mig själv.
    Kände mig fullständigt trygg i deras händer.
    Resultatet blev otroligt snyggt och all kontakt och uppföljning har varit personlig och omtänksam. Bästa tänkbara personal.
    Kan varmt rekommendera La Clinique
  • Eva H
    Eva H skrev om La Clinique
    Jag har genomgått en övre ögonlocks operation på la Clinique. Började med en konsultation, där jag fick all information om operationen samt en undersökning av ögonlocket och hur resultatet blir vid ett ingrepp. En mycket bra information. Fick även infirnstion på papper om förberedelser före samt hur läkeorocessen går till. Vi bokade operationstid . Vid operationen blev jag mycket väl bemött och kände mig trygg och lugn. Både läkare och sköterska är proffsiga och operationen gick bra. Jag vilade ut ett tag och åkte sedan hem efter några timmar. Trots stt det var helg efter operationen fick jag telefonnr till doktorn och hon sa att det bara var att ringa om det var något. Blev också uppringd sv doktorn dagen efter operationen för att stämma sv stt jag mådde bra, och att läkningen var igång. Var på återbesök efter 5 dagar och tog bort stygn. Allt läkte bra och jag blev även då mycket väl bemött och informerad om den fortsatta läkeprocessen. Ögonen läkte fint och jag är otroligt nöjd med resultatet. Har även varit på efterkontroll efter en månad. Fick titta på före och efterbilder och fick infornstion om den fortsatta läkeprocessen. Är mycket nöjd med allt före under och efter operation. Och resultatet är fantastiskt.
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om La Clinique
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique! Varmt och trevligt bemötande med lyckat resultat-"nya" fina ögon efter ögonlocksplastik.
    Ingreppet gick smidigt till på alla sätt!!
  • Anne-marie L
    Anne-marie L skrev om La Clinique
    Från första besöket blev jag mycket vänligt och positivt bemött. Min behandling - som var en under-ögonlocksoperation - gick smidigt och läkaren som opererade berättade under tiden vad hon gjorde. Allt effektivt och professionellt och resultatet blev strålande! Inrett spår av påsar under ögonen!
  • Emilia S
    Emilia S skrev om La Clinique
    Mycket nöjd med mitt ingrepp, läkaren var otroligt duktig och supertrevlig. Blev så väl omhändertagen och resultatet blev bättre än jag förväntat mig.
  • Ronja B
    Ronja B skrev om La Clinique
    Övre ögonlock
    Jag är 26 år, och hade väldigt hängande ögonlock redan sedan jag var 14-15 år.
    Jag är svin nöjd med resultatet! Jag kan nu ha ögonskugga och man ser mina ögonfransar utan fransförlängning!
    Gå till La Clinique om du funderar på att göra ögonlocksplastik!!
    Jag som var livrädd när jag låg där fick en saga läst för mig vilket fick mig lugn!
    Gör en konsultation här innan ni går någon annanstans! Ni kommer inte ångra er!
  • Stephanie E
    Stephanie E skrev om La Clinique
    Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet,
  • Olga L
    Olga L skrev om La Clinique
    Hej
    Som kund jag fick fantastisk upplevelse.
    Och i framtiden jag planerar vända mig till La Clinique igen.
    Jag rekommenderar den klinik till alla folk som är inte nöjd med sin utseende
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation, hade haft svullna hängiga ögonlock i flera år. Det är det bästa jag gjort! Jag blev 10 år yngre och ser inte längre så trött ut.
    Väldigt proffsig läkare, noggrann! Kan verkligen rekommendera kliniken som är mycket proffsig!
  • Dzintra F
    Dzintra F skrev om La Clinique
    Ett fantastiskt team som jag varmt rekommenderar! Proffsiga, omtänksamma och skickliga. Mina Bio fiberhårstrån har anpassat sig väl.
  • Annika P
    Annika P skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande då jag gjorde en ögnlocksoperation ( övre ).
    Eftervärlden mycket bra, med samtal från läkaren efter en dag, för att höra hur man mår.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om La Clinique
    Professionella och trevliga, blir alltid väldigt bra bemött, och informerar noga hur processen kommer går till så att man känner sig trygg och bekväm
  • Danielle B
    Danielle B skrev om La Clinique
    Personligt och vänligt bemötande.
    Slutresultatet blev över förväntan!
  • Monica A
    Monica A skrev om La Clinique
    Ett mycket professionellt bemötande. Den kvinnliga läkaren var erfaren och duktig. En noggrann uppföljning efteråt. Jag kan varmt rekommendera La Clinique om man vill ta bort sina hängiga ögonlock och få fina vakna ögon.
  • Eva G
    Eva G skrev om La Clinique
    Fick ett mycket proffsigt och personligt bemötande.
    Personalen är varma och hjärtliga. Kände mig mycket väl omhändertagen och helt trygg både före, under och efter operationen. Rekommenderas varmt!
  • Ann F
    Ann F skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation hos La Clinique och är otroligt nöjd med resultatet!
    Från min första kontakt, till operation, till efterkontroller har jag BARA positiva ord att säga!
    Fantastiskt varm, förtroendeingivande och kunnig personal och läkare!

Mina varmaste rekommendationer!
  • Patrik M
    Patrik M skrev om La Clinique
    Resultatet är obeskrivligt, jag är 10 år yngre. Läkare och personal är helt underbara. Thanks you so much. P
  • Patricia K
    Patricia K skrev om La Clinique
    Jätteproffsigt bemötande och duktig läkare (Ingrid). Mina ögon läkte fort efter Ögonlocksoperationen och folk tycker jag ser 10 år yngre ut:).
  • Lena A
    Lena A skrev om La Clinique
    Jag blev utomordentligt bemött och kände förtroende på en gång. Upplevelsen under operationen kändes lugn och trygg. Resultatet är jag jättenöjd med, kunde inte blivit bättre.
  • Malin G
    Malin G skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande och en operation som jag blev nöjd med. Fick även en korrigerande operation efter en tid så att jag blev extra nöjd.😀
  • Ole E
    Ole E skrev om La Clinique
    La Clinique har vert veldig behjelpelige med hele prosessen
    Fra booking av hotel til behandlingen og oppfølging
    La Clinique har gjennomført Biofibere innplantat

Meget profisionelle

Mvh Ole
  • Mirela A
    Mirela A skrev om La Clinique
    La Clinique är bästa kliniken i stan! Opererade hängande ögonlock. Det bästa jag har gjort i mitt liv! Ser10 år yngre ut.
    Träffade en jätte skicklig läkare, som inte bara är plastikkirurg, även ögonspecialist, proffs på sitt område, som fick mig avslappnad och trygg. Operationen var smärtfritt och utan några komplikationer. Fantastisk resultat!
    Otrolig proffsig och empatisk personal.
    Gjorde även en fillerbehandling och blev supernöjd!
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique!
  • Rahi A
    Rahi A skrev om La Clinique
    Mkt nöjd med resultatet. Gjorde Hår
  • Kevin S
    Kevin S skrev om La Clinique
    La Clinique är den bästa kliniken i Sverige. Deras mottagning, personal expertis är på Topp nivå.

Jag har letat efter en klinik som kan få tillbaka mitt hår väldigt länge och kom då i kontakt med La Clinique då de har den senaste tekniken inom hårimplantat. Med deras Biofibre hårimplantat så får man både tillbaka håret på samma dag samt att man inte får något ärr i nacken som hos andra kliniker som använder sig av hårtransplantation.

La Clinique - Biofibre på Topp nivå och är varmt rekommenderat.

/Kevin
  • Britta L
    Britta L skrev om La Clinique
    Jag blev rekommenderad La Clinique av en vän. Efter ett varmt och glatt mottagande fick jag träffa Dr Ingrid Aringer för konsultation , angående mina hängande ögonlock.Operationen kändes inte alls. och jag mådde jättebra efteråt. Lika lätt var det att ta bort stygnen efter 4 dagar. Det bästa jag gjort i mitt liv.Skickligare läkare än dr Aringer finns inte. Resultat: toppensnyggt. Tveka inte att göra ingreppet !!TACK från en lycklig patient.
  • Arife I
    Arife I skrev om La Clinique
    Bra, service, bra prise och perfekt resultat
  • Ewa S
    Ewa S skrev om La Clinique
    bemötandet motsvarade mina förväntningar ! Ögonlock plastik gick utmärkt, jag är mycket nöjd med resultatet
  • Christian W
    Christian W skrev om La Clinique
    Jag har fått biofiber insatt och provtransplantationen av 100 stycken gick otrolig bra utan smärta och utan biverkningar. Jag blev väldig väl informerad innan och väldig trevlig bemött hela tiden. Datum för transplantation av ytterligare 700 stycken är redan bokad enligt mina önskemål.
    Jag heter Petra och Christian är min man och har samma mailadress.
    La Clinique, Elias S gillar detta
  • Marita F
    Marita F skrev om La Clinique
    Mycket vänligt bemötande och proffesionella. Noga med uppföljningen och återbesök.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om La Clinique
    Underbar personal jag kände mig om tyckte och välbehandla och jag rekommenderar de till alla
  • Naima B
    Naima B skrev om La Clinique
    La Clinique är kliniken man bara drömmer om.
    Jag är super nöjd med min ogonlocks plastik.
    Dr Ingrid är ett proffs på sitt område hon fick mig en att känna mig avslappnad och i trygga händer. La Clinique har hållit allt de lovat och jag kommer definitivt att anlita dem igen.
    Naima
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om La Clinique
    Är mycket nöjd med bemötande och operation, kan starkt rekommendera!!!
  • Josefin C
    Josefin C skrev om La Clinique
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique. Jag är jätte nöjd med mina behandlingar hittills. Trevlig personal också!
  • Pia W
    Pia W skrev om La Clinique
    Fantastiska resultat, mycket duktig kirurg.
  • Mette P
    Mette P skrev om La Clinique
    Mycket nöjd med resultatet av mina ögonlock! Mycket trevligt bemötande. Rekommenderas!
  • Carmen J
    Carmen J skrev om La Clinique
    Jag har gjort en del behandlingar hos La Clinique men den som jag är mest nöjd med är Aptos trådar. Fantastisk resultat, naturligt, snyggt och inte en enda ärr!
    Jag gör garanterad om den om ett par år.
    Ros till personalen också! :)
  • Gregor M
    Gregor M skrev om La Clinique
    Opererade ögonlocken ( över och under ). Kändes tusen gånger bättre än att gå till tandläkaren, och då lider jag INTE av tandläkarskräck. Otroligt proffsig personal. Vänliga, varma, omhändertagande, och framför allt esteter. Helt smärtfritt och utan några som helst komplikationer. Är supernöjd. Kan verkligen rekommendera La Clinique till andra som går och funderar på å göra ögonlock. Gjorde lite research och det som avgjorde mitt val av klinik var att Kirurgen Ingrid Aringer är inte bara är plastikkirurg, hon är även ögonspecialist på ett stort sjukhus i Stockholm. Då kändes det ännu tryggare. Som sagt, Supernöjd.
  • Carina M
    Carina M skrev om La Clinique
    Rekommenderar å det varmaste La Clinuque. Professionellt bemötande, bra omhändertagande, excellent utförd ögonlocksplastik av skicklig läkare och assistent. Resultatet efter 1vecka är otroligt bra ocg jag är super nöjd.
  • Anna N
    Anna N skrev om La Clinique
    Bästa kliniken i stan! Medicinsk och estetisk kompetens utöver det vanliga! Rekommenderas!
  • milan H
    milan H skrev om La Clinique
    Har varit på La Clinique för att jag ville korrigera en misslyckad ögonplastik som jag gjort på en annan klinik som jag absolut inte vill gå tillbaka till. Personalen var Suverän och jag fick alla svar på mina frågor. Kommer att göra min korrigering där då jag upplevde personalen som engagerad och kunnig och kände verkligen att det var viktigt för dom att sätta patienten i fokus. Set fram mot min korrigerin..
  • Tina F
    Tina F skrev om La Clinique
    Väldigt kunnig och trevlig personal. Dagen efter operationen blev jag uppringd (på självaste midsommarafton) av läkaren som kollade att jag mådde bra.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om La Clinique
    vänligt bemötande och eventuella frågor besvarades bra. efter ingrepp så blev jag kontaktad av läkaren som ville höra hur det var vilket ger ett gott intryck. kan dock vara lite svårt att få tag på genom telefon.

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm