Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique

La Clinique

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 124 kunder tycker om La Clinique

• 2019-01-21

Katarina skrev om La Clinique
    Fick ett oerhört varmt och hjärtligt och professionellt bemötande både av Ann-Charlotte och dr. Ingrid under min ögonlocksplastik. Operationen gick bra och resultatet är fantastiskt, äntligen syns mina stora blå ögon som jag får många komplimanger för numera. Har även fått bra hjälp med en liten korrigering efter operationen, denna klinik tar sitt ansvar fullt ut även efter operationen vilket är väldigt viktigt. Högsta betyg från mig! Läs mer
  • 2019-01-19

Miriam J skrev om La Clinique
    Fantastiska resultat! Undetbart bemötande, professionellt och ansvarsfullt. Otroligt skicklig kirurg. Jag gjorde det bästa urvalet och är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-01-17

Isabella A skrev om La Clinique
    Opererade mina ögonlock (övre) i oktober 2018 och såg direkt skillnaden fastän jag blev väldigt blå och svullen. Är så nöjd med resultatet, ser pigg ut igen!
    Otroligt omtänksam personal, som ringde både före och efter operationen.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Susanna K

2019-01-12

Susanna K skrev om La Clinique
    Bedömningen om operation gjordes av ägaren som saknar medicinsk utbildning. Läkaren som är 70+ fick man endast träffa på operationsdagen. Mitt resultat är hemskt då ögonen är osymetriska eftersom snitten lades med olika mittpunkt på ögonen och dr Inrid Arninger tog bort så mycket att jag ser hålögd ut. Jag har kvarvarande nervryckningar på en ögat också. En läkare bör göra bedömningar om operationer......och en yngre läkare kanske ser bättre vad de gör. Läs mer
    2019-01-17 La Clinique svarar Susanna K
    På Facebook fanns snygga bilder redan 6 veckor efter din operation. Bilderna fick massor av likes och fina kommentarer. Samtidigt krävde du oss på pengar och vägrade komma på återbesök så att vi kunde titta på dig och dokumentera med fotografier. Tråkigt att du inte är nöjd men anmärkningsvärt att du stolt lagt upp bilder för att visa upp dig på Facebook, t o m som profilbild under 8 månader.
    2019-01-18 Susanna K svarar La Clinique
    Verkligen seriöst att ha en bild på facebook som referens....... Av förklarliga skäl har jag mått psykiskt väldigt dåligt och orkar inte med era bortförklaringar. Självklart ska man till skillnad från er ta ansvar när något går fel. Att som er anställda Sofia erbjuda fillers över ögonen för att jag nu ser hålögd ut är inte seriöst. Detta kommer kräva en skicklig plastikkirurg för att rätta till så gott det går. Jag kommer aldrig bli mig själv igen. Detta är nu anmält och rättsliga åtgärder är på gång.
    2019-01-18 Susanna K svarar La Clinique
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-04

Tina S skrev om La Clinique
    Mycket bra och professionellt bemött. Jag är riktigt nöjd med resultatet vid ögonlocksoperationen och bemötandet sv personalen. Läs mer
  • 2019-01-03

Anna L skrev om La Clinique
    Mycket fint bemötande i lugn och mysig miljö. Samtal från läkaren både innan och efter operationen. Kan verkligen rekommendera denna clinik för ögonoperation.
    Anna Läs mer
  • 2019-01-03

Elisabeth A skrev om La Clinique
    Bemötandet av personalen har varit mycket proffsig och omtänksam.

Ögonlocksplastik: Dr Ingrid är fantastisk! Jag är så nöjd med hela upplevelsen och resultatet kommer att bli toppen!

Retinolpeeling: Sofia har gjort Neostratas Retinolpeeling på mig. Resultatet är strålande! Det yttersta hudlagret fjällar av och ny glänsande hud kommer i dagen samt att rynkor minskas. Läs mer
  • 2018-12-22

Christina Ö skrev om La Clinique
    Bemötandet o behandlingen.
    Mycket proffesionellt av Ann-Charlott o
    Dr Ingrid.
    Jag fick efter min ögonlocksoperation ett nytt utseende!
    Jag gjorde behandlingen för att få ett öppnare öga, mina ögon blev mindre av att ögonlocket tyngdes ner.
    Nu torkas ögat upp mellan blinkningarna och jag ser bättre. Fukten gjorde att jag så sämre.
    Kan varmt rekommendera La Clinique!! Läs mer
  • Marika S

2018-12-22

Marika S skrev om La Clinique
    Jag gjorde en övre ögonlocks operation. Fick ett mycket bra och tryggt bemötande. Kliniken är mycket personlig och får en att känns sig väl omhändertagen. Resultatet efter 3 veckor är överförväntan, mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-20

Cecilia C skrev om La Clinique
    Ögonlocksplastik
    Underbar läkare. Lugn och mycket kompetent.
    Mycket bra! Läs mer
  • 2018-11-26

Mona M skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation på La Clinique och jag är mer än jättenöjd!
    Dr Ingrid o AnnCharlotte var helt fantastiskt både när det gällde bemötande och kunnighet som gjorde mig mycket trygg, ett fantastiskt team!
    Bra och tydlig information innan / före operationen både muntligt och skriftligt och bra uppföljning.
    Kan verkligen rekommendera La Clinique och jag är supernöjd med mina ”nya” ögonlock !
    Mona Läs mer
  • 2018-11-22

Lotta G skrev om La Clinique
    Ögonlocksplastik, övre ögonlock. Otroligt nöjd med allt! Samtlig personal var väldigt informativa och omtänksamma. Ringde bland annat både inför och efter operationen. Väldigt nöjd med både mottagandet och resultatet. Tack! Läs mer
  • 2018-11-22

Lena T skrev om La Clinique
    Ögonlocksoperation
    Jag var nervös innan...men blev så väl omhändertagen när jag kom av trevlig personal. Dom levde upp till mina förväntningar till 100 procent, är jätte nöjd med resultatet. Tack Dr Ingrid med personal. Läs mer
  • 2018-11-13

Eva N skrev om La Clinique
    Ögonlocksoperation.
    Fantastiskt bemötande av otroligt varma o fina människor.
    Bara positiva upplevelser och ett positivt resultat. Läs mer
  • Patrik D

2018-10-30

Patrik D skrev om La Clinique
    Gjorde en operation för nedre ögonlocken för jag hade fått stora "påsar" där. Trots relativt ung man på 36 år så såg man ofta trött ut utan att vara det. Är jättenöjd med resultatet och den trevliga personalen. Dr Ingrid är mycket kompetent och bjuder på sig själv på ett personligt plan så man känner sig lugn och hemmastadd. Rekommenderas varmt. Tack!! Läs mer
  • 2018-10-27

Elaine K skrev om La Clinique
    Ögonlocksoperation-övre
    Utmärkt bemötande och information kring operationen.
    Hade höga förväntningar då jag fått dem rekommenderade och de levde upp till sem till 100%.
    5/5
    Kan varmt rekommendera även för andra tjänster. Läs mer
  • 2018-10-18

Lena D skrev om La Clinique
    Jag gjorde en s k övre ögonlocksoperation. Är jätte nöjd med resultatet, men även oerhört nöjd med både bemötande och omhändertagande före och efter operationen. Stort tack Dr Ingrid och Dr Ann- Charlotte! Läs mer
  • 2018-10-11

Maria S skrev om La Clinique
    Fantastisk läkare vid ögonlocksoperationen, Ingrid! Trygg lugn och förklarade hela tiden allt. Hela personalen lugna familjära och duktiga. Fortfarande inte helt läkt, men jättenöjd, ser att resultatet kommer bli super, ser redan både piggare och yngre ut. Läs mer
  • Rickard L

2018-10-10

Rickard L skrev om La Clinique
    Jag hade påsar under ögonen som var väldigt störande.
    Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är.
    Över all förväntan.
    Rikard Läs mer
  • Christina Ö

2018-10-03

Christina Ö skrev om La Clinique
    Har gjort ögonlocksop hos Ingrid Aringer på La Clinique.
    Var på konsultation innan.
    Operationssalen, kände mig trygg och en timme tog operationen.
    De jag fick med mig var ligg med våta kompresser som byts ut regelbundet, kyl ner med frusna ärtor, håll huvudet högt, har du tappat något på golvet låt det ligga, du ska inte böja dig ner. Sätta på dig skor för att gå ut får du göra dag 2 el 3.
    Jag gjorde exakt det och jag fick inga blåmärken alls.
    Ärret läker fint
    Ingrid ringde mig dagen efter ingreppet o hörde hur det var o hur jag mådde!
    Jag kan varmt rekommendera ögonlocksoperation av Ingrid på La Clinique
    Christina Öman Läs mer
  • 2018-09-20

Lisa L skrev om La Clinique
    Mycket nöjd efter min ögonlocks op. Kan redan nu efter en vecka se hur fint det kommer att bli. Kramar till all trevlig personal som bemött mig på ett underbart sätt!

/L Läs mer
  • Susanne J

2018-09-18

Susanne J skrev om La Clinique
    Blev fantastiskt och proffessionellt bemött när jag opererade mina ögonlock!
    Jättenöjd med resultatet!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-12

Anna skrev om La Clinique
    Bra bemötande och trevlig personal. Dock skulle jag aldrig rekommendera Biofibre till någon. Skapade kraftig irritation och avstötning, krävdes långvarig antibiotikakur. Nu 3 år efteråt har det syntetiska håret fallit bort och hårbotten börjat läka. Läs mer
  • Maja G

2018-08-18

Maja G skrev om La Clinique
    Gjorde läpparna hos Maria, det gick snabbt och smidigt, inga konstigheter och blev precis som jag ville ha det. Hon förstod precis vad jag ville ha med bara en mening, inget onödigt kallprat utan bara in, fixa till, ut. Fick bedövning av den snälla tjejen i receptionen vilket hjälpte mig då jag egentligen är nålrädd! Dom var så trevliga och proffsiga, jag är verkligen nöjd! :) kommer absolut gå hit igen! Läs mer
  • Anna F

2018-08-08

Anna F skrev om La Clinique
    Gjorde en ögonlocksoperation hos La Clinique i maj 2018 och resultatet blev jättebra.
    Lite orolig inför och ifall jag skulle göra detta, men med det fina mottagande och bemötande jag fick, släppte den oron.
    Kvinnorna här är fantastiska. Kliniken känns väldigt ”hemma”. Man blir snabbt välkomnad och omhändertagen.
    På kvällen efter operationen ringde min kirurg och hörde hur jag mådde och jag fick hennes tfn ifall jag hade några frågor under helgen. Fantastiskt!
    Jag klarade mig med ett blått öga, stygnen togs 4 dgr efter op och efter en vecka såg jag riktigt bra ut. Skillnad såg man redan från dag 1. Det tog mig 4 v att bli helt av med all blånad och svullnad.
    Idag 3 mån senare ser jag lätt 10 yngre ut, jag har fortfarande inte fyllt 50, så för mig är det en fantastisk känsla att se vaken ut., att kunna använda mascara utan att ögonlocket hänger över mina fransar, nu har jag rätt ögon för resten av mig 🤩
    Stort tack La Clinique! Läs mer
  • 2018-07-19

Sofie E skrev om La Clinique
    Jag blev otroligt nöjd efter att ha gjort en ögonlocksoperation hos LaClinic. Jag ser mycket mer vaknare ut nu än tidigare, bättre än förväntat! Blev dessutom väl mottagen och omhändertagen av lugna och trevliga Charlotte och Ingrid. Om man vill göra en ögonlocksoperation vill jag varmt rekommendera att göra den hos dom, du kommer inte att bli missnöjd. Puss och kram till Ingrid och Charlotte. Vänligen Sophie Läs mer
  • 2018-07-19

Malin S skrev om La Clinique
    Gjorde ögonlocksplastik och blev jättenöjd. Proffsig personal med jättebra bemötande.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Patricio S

2018-07-18

Patricio S skrev om La Clinique
    Jag varm rekommenderar La Clinique och sina duktiga personal som verkligen tar hand om dig som kund och en stor tack till den profesionela dr Ingrid som med sin pedagogisk kunskap forklarade allt som hade att göra med själva operation.
    En mycket nöjd kund!!! Läs mer
  • 2018-07-18

Kerstin K skrev om La Clinique
    Övre ögonlocksplastik , jag är väldigt nöjd , både med operationen och bemötandet. Läs mer
  • 2018-07-03

Marlene A skrev om La Clinique
    Bästa servicen , trevlig personal som tar hänsyn och lyssnar på kundens önskemål , förklarar steg för steg och får en att känna sig trygg , jättenöjd med resultatet ! Läs mer
  • 2018-06-21

Michael N skrev om La Clinique
    Övre ögonlock.

Trevlig och proffsig personal - trevligt bemötande och bra resultat.

Michael. Läs mer
  • 2018-05-17

Anneli E skrev om La Clinique
    Rekommenderar verkligen inte metoden biofiberinplantat! Under början av 2016 fick jag, för dyra pengar, ca 1500 biofiberhår. Dessa hår är i princip helt borta nu. Jag får väl skylla mig själv att jag var så naiv som gick på detta. Känner mig jättebesviken, ledsen och lurad! Läs mer
  • B

2018-04-13

B skrev om La Clinique
    Rekommendera inte biofiber hårimplantat, jätte dyr och inte långvarig lösnining, tyvärr tappar man nästan hela håret efter ett tag. Värdelösmetod! Läs mer
  • 2018-03-30

Marjo B skrev om La Clinique
    Jag fick ett jättefint mottagade både före och efter konsultationen var tydlig och pedagogisk. Efter operationen låg jag kvar och vilade en timme. Doktor Ingrid är en fantastisk person ger en lugnande effekt. Stämningen på kliniken känns väldigt bra.
    /Marjo Läs mer
  • 2018-03-30

Silvia B skrev om La Clinique
    Övre ögonlocks plastik,jättebra konsultation super bra bemötande fantastiskt resultatet
    Tack Dr Ingrid Ann-Charlotte och Sophia Läs mer
  • Åsa O

2018-03-08

Åsa O skrev om La Clinique
    Övre ögonlocks plastik. Fantastiskt bemötande. Kunnig personal och mycket välordnat. Smidigt,snabbt och ett resultat som redan efter en vecka var bättre än jag trodde var möjligt. Eftersom jag följde alla tips och råd,före och efter ingreppet blev det knappt några blåmärken. Rekommenderar kliniken å det varmaste. Läs mer
  • 2018-03-05

Anthi K skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation. Fick komma på en jättebra konsultation där jag fick så mycket information att jag inte behövde undra eller fundera så mycket mer. Dagen då operationen ägde rum var jag så lugn och kände att jag var i trygga händer Läs mer
  • 2018-02-07

Lars S skrev om La Clinique
    Frugan tycker jag ser mycket yngre ut nu, och jag känner mig och ser ut att må prima. Ögonlocken ser nyfödda ut och påsarna under ögonen ser ut som dom skall på en man i min ålder. Mycket bra och trevligt hos La Clinique. Lasse Savander 63 vårar. Läs mer
  • 2018-02-05

Gabriella M skrev om La Clinique
    Proffsigt och kunnit bemötande Läs mer
  • 2018-02-02

Lena K skrev om La Clinique
    Fantastiskt bemötande och omhändertagande. Tack Dr Ingrid och Ann-Charlotte för proffsigt utförd operation (ögonlock) och med ett mycket lyckat resultat.
    Tack Dr Ingrid för ditt lugna och trevliga sätt innan och under operationen samt uppföljning med tel samtal Läs mer
  • 2018-01-23

Awin S skrev om La Clinique
    Hej! Jag ville bara veta ni som opererade ögonlocksoperation ( under) hur länge ta tid och äter försvinner och man ser normalt ut? Läs mer
  • 2018-01-22

Maja K skrev om La Clinique
    Fick hjälp med en ögonlocksplastik. Jättenöjd med resultatet och fick riktigt bra bemötande från kompetent och trevlig personal Läs mer

Nina B skrev om La Clinique
    Fantastik klinik med erfarna medarbetare. Alltid supernöjd efter mina besök. Personalen är så trevliga och duktiga inom sina områden. Oerhört bra priser till en sådan lyx klinik.

Bästa kliniken i Stockholm! Läs mer

Hasiba D skrev om La Clinique
    Jag är jättenöjd med La Clinique. Personalen är snälla och professionella. Läs mer

Eva H skrev om La Clinique
    Mycket lugnt och trevligt bemötande, både innan, under och efter min ögonlocksoperation!
    Väldigt nöjd! Läs mer

Shirin F skrev om La Clinique
    Jag hade ögonlock operation som jag hade velat att göra under många år fast vågade inte göra det. Jag fick jätte bra bemötande och hjälp både från personalen och från läkaren. Allting gick jätte smidigt och personalen var jätte trevliga samt hjälpsamma från början till slut. Läs mer
    Awin S gillar detta

Isabelle F skrev om La Clinique
    Ett mycket vänligt och professionellt bemötande både av VDn och specialist läkare.
    Jag fick först en konsultation tillsammans med ögonläkaren som förklarade i lugn och ro hur operation skulle gå till.
    Den dagen jag opererades gick allting perfekt. Jag blev så väl omhändertagen. Helt fantastiskt. Vi sjung tillsammans visa stunder under operation då det var lite jobbigt.
    Vilket team! Det bästa jag har upplevt! Läs mer

Annelie A skrev om La Clinique
    Mycket varmt och omhändertagande bemötande kände mig trygg och resultatet var precis så som jag önskat mig. Op en övre ögonlocksplastik Läs mer

Lotta Å skrev om La Clinique
    Kände mig väldigt välkommen och jag upplevde all personal som lyhörda. Helt klart hur nöjd som helst. Läs mer
  • 2017-12-31

Johanna S skrev om La Clinique
    Jag gjorde en ögonlocksoperation (övre) och såhär 1,5 vecka efteråt så känns allt toppen! Resultatet är jättefint och precis som jag önskade. Vänligt bemötande av all personal! Läs mer

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm