Bauer Clinic Stockholm

Kungstensgatan 9, 114 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bauer Clinic!

Målet för oss på Bauer Clinic är att du ska gå härifrån fin, fräsch, strålande och välmående. Vi erbjuder fillers, botoxbehandlingar och kosmetisk pigmentering. Vi använder oss bland annat av produkten juvederm som är en marknadsledande och skonsam filler.

Exempel på behandlingar du kan göra hos oss är läppförstoring, markera kindben, kråksparkar, reducera rökrynkor, korrigera och jämna till näsryggen och mycket mer. Testa även vårat Homeparty där du kan bjuda hem dina vänner på en lyxig tillställning utöver det vanliga.

Boka gärna en kostnadsfri konsultation med oss på Bauer Clinic - Välkommen!
Lör: 09:00-16:00

Susanna U skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Supernöjd med min behandling (botox). Återkommer gärna. Läs mer
  • 2020-01-02

Pernilla R skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Jag är mycket nöjd med mina ögonbryn. Angelica är noggrann och har mycket bra känsla för estetik.
    Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Pernilla Rosén Läs mer
  • 2019-12-20

Lisa B skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Fint, professionellt och mjukt bemötande. Genomgången innan behandlingen var ärlig, inga ”fantasi löften”. Var hos Angelica för min första botox behandling någonsin. Kommer komma tillbaka. Är väldigt nöjd! Läs mer

Nila M skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Fillers läppar.
    Mycket gott bemötande. Läs mer

Vesna J skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Ögonbryn
    Trevligt och professionellt Läs mer

Susann I skrev om Bauer Clinic Stockholm
    En mycket kompetent klinik med hög estetik och ansvar. Alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-12-16

Jennifer S skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Botox hos Angelica.
    Så proffesionellt och bra behandling. Det enda som drar ner betyget är att Angelica ofta är sen till behandlingarna. Tror detta beror på att hon tar så väl hand om kunderna, att det ska kännas personligt osv vilket tyvärr tar lite för mkt tid Läs mer
  • 2019-12-16

Sandra E skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Så väl omhändertagen från början till slut💗 Läs mer
  • 2019-12-14

Anne E skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Blev jätte bra o trevligt bemött, mysigt o skön miljö. Jag har tagit några ansiktsbehandling o köpt produkter är mycket nöjd . Läs mer

Ewa D skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Ansiktsbehandling o köpte face-/body terproline bemötandet var mycket vänligt ,förväntningar på behandlingen var högt m blev mer än över förväntan.i korta drag jag är äldre o har gjort många ansiktsbehandlingar m aldrig blivit så här nöjd tack Läs mer

Fredrik A skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är fantastisk, otroligt varm och otroligt duktig.

Är alltid supernöjd när jag blivit behandlad av Angelica.

Jag rekommenderar alla att gå till henne! Läs mer

Lena P skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Toppnöjd! Angelica var så duktig, och jag blev jättenöjd! Tusen tack <3 Läs mer

Sara O skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Gjorde ansiktsbehandling hos Elisabeth och köpte rengöring, ansiktsvatten och hudkräm.

Bemötandet var varmt och man kände sig verkligen välkommen och totalt omhändertagen. Elisabeth var så otroligt kunnig och lyhörd. Det var över förväntan bra och jag kommer definitivt att komma tillbaka! Läs mer

Natalie G skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Ansiktsbehandling i 90 min. Jag blev väldigt väl bemött från första stund.
    Hade förväntat mig en skön behandling och personliga råd och det fick jag 😃 Läs mer

Linnea O skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Elisabeth är en fantastisk person som med mycket kunskap och engangemang för varje kund får en att känna sig totalt avslappnad efter en ansiktsbehandling. Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Helena B skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Trevligt, ptoffsigt och varmt bemötande i avkopplande miljö.
    Litet svårt att hitta men väl värt det när vi kom in! Läs mer
  • 2019-10-04

Eva Emma Maria B skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är så professionell och en underbar persons. Jag har gått hos henne i flera år och är alltid super nöjd när jag går därifrån! Hon gör dom vackraste läpparna och är jätte duktig på kindben! Kliniken är väldigt mysig och jag vill rekommendera alla att gå Bauer Clinc! Kram Emma Läs mer
  • 2019-02-21

Emma Ä skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Underbara Angelica är alltid så trevlig och otroligt professionell!
    Finns ingen som gör så vackra läppar som hon och jag är alltid så nöjd efter varje besök där! Aquagold är något jag bokat in för nästa gång. Längtar redan.
    Kliniken är dessutom helt magisk, man känner sig som hemma!

Kan verkligen rekomendera Bauer cliniq Läs mer
  • 2018-12-28

Hillevi W skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Sammanfattningsvis en mycket bra behandling med fantastiskt resultat. Tusen tack Angelica! Läs mer
  • 2018-12-28

Robert J skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Botox köptes. Oförskämt trevlig tjeja. Bästa upplevelsen, finaste lokalen och trevligaste personalen ;) Läs mer
  • Angelica R

2018-12-28

Angelica R skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Bästa varmaste bemötandet Rekomener starkt Läs mer
  • 2018-12-27

Teresa B skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är generös med sin tid och ger ett genuint intryck. Läs mer
  • 2018-12-25

Emmy H skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Har fått fillers i läpparna flera gånger av Angelica, och alltid blivit nöjd. Inga ankläppar, aldrig blivit rådd att fylla mer än vad jag vill, alltid ett snyggt och naturligt resultat.
    Enda anledningen till att jag inte ger fullt betyg är att hon flyttat runt mycket och man har inte kunnat boka tid (i sthlm). Läs mer
  • Valerie T

2018-12-21

Valerie T skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Läppförstoring, utan intensiv smärta. Blev professionellt och trevligt bemött! 😊 Läs mer
  • 2018-12-20

Irene Å skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Hon är superduktig, tyvärr fick hon vattenskada och jag får skjuta upp mitt besök Läs mer
  • 2018-12-18

Lina L skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Har alltid blivit bra bemött när jag besökt Bauer Clinic, Angelica är oerhört trevlig och professionell! Jag har alltid varit jätte nöjd med resultaten då jag gör mina läppar med Juvederm Volift! Rekommenderar verkligen Bauer Clinic! Läs mer
  • 2018-12-18

Susanne L skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Hon är proffsig och gullig tjej. Läs mer
  • 2018-12-14

Bella D skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är fantastiskt kunnig och erfaren. Hon ser helheten och förstår ens önskemål till 100%. Högst rekommenderad! Läs mer

Kungstensgatan 9, 114 25 Stockholm