Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Bauer Clinic Bauer Clinic Stockholm

Bauer Clinic Stockholm

Kungstensgatan 9, 114 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bauer Clinic!

Målet för oss på Bauer Clinic är att du ska gå härifrån fin, fräsch, strålande och välmående. Vi erbjuder fillers, botoxbehandlingar och kosmetisk pigmentering. Vi använder oss bland annat av produkten juvederm som är en marknadsledande och skonsam filler.

Exempel på behandlingar du kan göra hos oss är läppförstoring, markera kindben, kråksparkar, reducera rökrynkor, korrigera och jämna till näsryggen och mycket mer. Testa även vårat Homeparty där du kan bjuda hem dina vänner på en lyxig tillställning utöver det vanliga.

Boka gärna en kostnadsfri konsultation med oss på Bauer Clinic - Välkommen!
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Bauer Clinic Stockholm

• 2018-12-28

Hillevi W skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Sammanfattningsvis en mycket bra behandling med fantastiskt resultat. Tusen tack Angelica! Läs mer
  • 2018-12-28

Robert J skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Botox köptes. Oförskämt trevlig tjeja. Bästa upplevelsen, finaste lokalen och trevligaste personalen ;) Läs mer
  • Angelica R

2018-12-28

Angelica R skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Bästa varmaste bemötandet Rekomener starkt Läs mer
  • 2018-12-27

Teresa B skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är generös med sin tid och ger ett genuint intryck. Läs mer
  • 2018-12-25

Emmy H skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Har fått fillers i läpparna flera gånger av Angelica, och alltid blivit nöjd. Inga ankläppar, aldrig blivit rådd att fylla mer än vad jag vill, alltid ett snyggt och naturligt resultat.
    Enda anledningen till att jag inte ger fullt betyg är att hon flyttat runt mycket och man har inte kunnat boka tid (i sthlm). Läs mer
  • Valerie T

2018-12-21

Valerie T skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Läppförstoring, utan intensiv smärta. Blev professionellt och trevligt bemött! 😊 Läs mer
  • 2018-12-20

Irene Å skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Hon är superduktig, tyvärr fick hon vattenskada och jag får skjuta upp mitt besök Läs mer
  • 2018-12-18

Lina L skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Har alltid blivit bra bemött när jag besökt Bauer Clinic, Angelica är oerhört trevlig och professionell! Jag har alltid varit jätte nöjd med resultaten då jag gör mina läppar med Juvederm Volift! Rekommenderar verkligen Bauer Clinic! Läs mer
  • 2018-12-18

Susanne L skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Hon är proffsig och gullig tjej. Läs mer
  • 2018-12-14

Bella D skrev om Bauer Clinic Stockholm
    Angelica är fantastiskt kunnig och erfaren. Hon ser helheten och förstår ens önskemål till 100%. Högst rekommenderad! Läs mer

Kungstensgatan 9, 114 25 Stockholm