Estetikcentrum

Ring 040-656 66 60 estetikcentrum.se

34 omdömen om Estetikcentrum

My E
Skrev om Estetikcentrum

Valde Estetikcentrum och Dr Ali Bagher på rekommendation och är väldigt nöjd med mitt val. Tog ut bröstimplantat, lyfte och gjorde en förminskning. Otroligt hög kompetens, tillgänglighet, trygghet och tålamod för en nervös patient med många frågor. Stort tack till dr Bagher med team och stort tack till min kontaktperson Jessica! Jag har redan rekommenderat kliniken till nära och kära och ni är det självklara valet i framtiden.

Christelle F
Skrev om Estetikcentrum

They were friendly, professional and I felt safe and well taken care of.

Yasmin A
Skrev om Estetikcentrum

I had mammaplasty surgery , and I'm very satisfied with the clinic and the staff. Everything was really perfect. I want to thank Dr Ali Bagher and other staf for all the great helpful Services

Svar från Estetikcentrum

So nice to hear, Yasmin. Thank you!

Matts Oskar L

Mycket nöjd! Väldigt trevlig personal

Svar från Estetikcentrum

Härligt att höra, Matts! Välkommen tillbaka.

Alexandra R
Skrev om Estetikcentrum

Bästa klinik i Malmö! Har opererat mig på Estetikcentrum flera gång och blev alltid jättenöjd 🥰👍

Svar från Estetikcentrum

Vad kul att höra, Alexandra! Du är varmt välkommen tillbaka.

Susanne H
Skrev om Estetikcentrum

Jag blev väl omhändertagen av all personal i samband med min ögonlocksoperation. Resultatet blev superfint!

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra att du blev nöjd! Tack för din recension.

Fanny Maria L
Skrev om Estetikcentrum

Efter stor viktnedgång och två graviditeter bestämde jag mig för att ta bort min påse på magen. Jag är superglad för att jag hittade Estetikcentrum och framförallt Tina som har gjort ett superbra jobb. Ett speciellt stort tack till sköterskorna och framförallt Jessica som bemötte mig superbra. Jag kan varmt rekommendera dem

Svar från Estetikcentrum

Tack för att du rekommenderar oss!

Katja F
Skrev om Estetikcentrum

Jag opererades för ett bröstlyft på min lilla byst i måndags på Estetikcentrum i Malmö av Torbjörn Söderström. Allt kändes så lugnt och normalt, jag blev väl omhändertagen och mycket trevligt bemött, jag får möjligheten att få alla mina frågor besvarade och känner att jag blir tagen på allvar, vilket är viktigt för mig! Torbjörn är både lugnande och lyhörd för mina personliga önskemål, och jag känner att jag kan lita på honom. Det ser och känns hittills väldigt bra ut och gör inte ens ont 🙂

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra Katja, tack för din recension.

Nensi B
Skrev om Estetikcentrum

Idag är jag hemma efter min bukplastik som Ali Bagher utförde på mig igår. Från att jag kom in till kliniken till att jag lämnade tog all personal hand om mig, från narkosläkaren som gjorde det så bekvämt för mig och kollade läget efteråt och Ali som utförde operationen (som har gjort ett fantastiskt jobb, längtar tills jag läker helt) till sjuksköterskan Jessica som tog hand om mig hela tiden. Jag kan starkt rekommendera Estetikcentrum och Ali Bagher som kirurg.

Svar från Estetikcentrum

Vad härligt att höra. Tusen tack!

Maja Lina Kerstin G
Skrev om Estetikcentrum

Fräsch och fin klinik. Jag var där för att göra en bröstförstoring med inplantat. Alla i personalen var väldigt trevligt och tillmötesgående. Dom hade koll på en hela tiden och månade om att man skulle må bra. Man fick veta alla stegen som gjordes och vad dom skulle ge en i medicin väg. Det var en väldigt harmonisk miljö. Jag trodde jag skulle ha mer ont än vad jag har. Så ett stort plus.

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra Maja. Tack för din recension.

Karolina J
Skrev om Estetikcentrum

Absolut nöjd med min operation på Estetikcentrum. Kände mig väl omhändertagen och väl informerad både innan operationsdagen och på dagen. Lugn och trygg personal. Dagen efter ringde "min" sköterska och kollade hur jag mådde, samt även kirurgen, Ali, då sköterskan tyckte att jag hade låtit lite andfådd när vi pratade.

Svar från Estetikcentrum

Vad skönt att du är nöjd med din operation och upplevelse hos oss.

Latifa S
Skrev om Estetikcentrum

Gjorde bröstförminskning och lyft fick ett jättefint resultat och alla som ser dom ger massa komplimanger, världens bästa klinik 10/10!!!!!

Svar från Estetikcentrum

Vad roligt att höra, tack Latifa!

Ann Charlotte G
Skrev om Estetikcentrum

Jag rekommenderar varmt Estetikcentrum. Jag har gjort två stycken operationer hos dem, en bröstoperation och en bukplastiksoperation, båda gångerna blev jag väldigt fint bemött och väl omhändertagen, både före och efter operationerna.

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra Ann-Charlotte, tack!

Ingrid L
Skrev om Estetikcentrum

Tack för ett bra bemötande och en fin behandling när jag gjorde min bukplastik hos er. Hoppas på ett bra slutresultat och att illamåendet och smärtan tilltar snart. Kan rekommendera denna klinik för nya kunder. / Ingrid

Svar från Estetikcentrum

Tack för din recension Ingrid!

Camilla J
Skrev om Estetikcentrum

Bra bemötande. Kompetent personal och fina lokaler

Svar från Estetikcentrum

Vad härligt att höra, och fint att du gillade vår klinik.

Rwan A
Skrev om Estetikcentrum

Nu har jag äntligen genomfört min bröstoperation hos EstetikCentrum i Malmö. Jag är så glad att jag valde den kliniken. Jag har känt mig trygg och väl omhändertagen från konsultation till operation. De har lyssnat på mina behov och önskemål och under tiden fram till operation besvarat alla mina frågor. På operationsdagen kände jag mig så trygg, all min nervositet försvann tack vare personalen på Estetikcentrum. Alla va trevliga, förstående och omhändertagande. De var verkligen måna om att jag hela tiden hade det bra, från...

Svar från Estetikcentrum

Hej Rwan! Tack så jättemycket för dina fina ord. Vi blir så glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

Donika L
Skrev om Estetikcentrum

Bra kommunikation samt vaknade av presenter! Dem fick mig och känna mig trygg och förstådd. Nöjd!

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att du kände dig trygg och förstådd, det är viktigt. Tack för din recension.

Camilla L
Skrev om Estetikcentrum

Rak och ärlig kommunikation . Fantastiskt bemötande. Nöjd!

Svar från Estetikcentrum

Tack för din recension Camilla, så härligt att höra!

Emina H
Skrev om Estetikcentrum

Bästa kirurgen och hela kliniken och alla personal är bara så bäst Hej jag gjorde hel Bukplastik i Malmö hos Doktorn Ali Bagher den 17/10/2023 bästa kirurgen och är jätte nöjd . Alla är jätte omhändertagen både sjuksköterskor undersköterska alla är så hjälpsamma och även allt personal har gjort så jag mår bra och minsta lilla när jag ringt har jag fått hjälp . Ska på 4 återkontroll och jag har fått verkligen bästa utav alla . Är jätte nöjd . Man ska inte glömma narkosläkare Börje och all personal dom är bäst men bästa kirurgen...

Svar från Estetikcentrum

Vad roligt att höra att du är nöjd med hela din upplevelse hos oss Emina!

Vera S
Skrev om Estetikcentrum

Super professionella! Tog god hand om mig och förklarade allt tydligt. Kändes väldigt tryggt!

Svar från Estetikcentrum

Tack! Vad fint att höra, Vera! :)

Cornelia Ellen Marie J

Väldigt varmt omhändertagande från första kontakt. Ett extra stort tack till alla berörda av min operation. Kunde inte önskat bättre personal runt mig. Alla lika duktiga och varma i sitt bemötande. Endast positivt att säga.

Svar från Estetikcentrum

Tack för dina fina ord Cornelia!

Parastoo R
Skrev om Estetikcentrum

Had a great experience with breast implants with DR Ali Bagher. Super flexible, answering all my questions, great support after surgy and amazing results.

Svar från Estetikcentrum

Nice to hear – thank you for your feedback!

Julia P
Skrev om Estetikcentrum

Mycket trevligt bemötande och trevlig personal. Man får all information man behöver inför operation men all personal är lättillgänglig innan och efter för ytterligare frågor. Ali är en mycket bra och erfaren kirurg , hade valt denna klinik igen om jag skulle göra något annat.

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra Julia! Tack så jättemycket för dina ord.

Åsa K
Skrev om Estetikcentrum

Proffsigt och respektfullt bemötande hela vägen från konsultation till operation och återbesök. Mycket nöjd!

Svar från Estetikcentrum

Vad fint att höra att du är nöjd Åsa! Tack.

Anna A
Skrev om Estetikcentrum

Jag har opererat mina bröst. Lagt in implantat. Är väldigt nöjd. Mycket bra servic och värt varenda krona. Min hållning blivit bättre. Och även mitt själv förtroende har stigit och även min självkänsla. Rekomdera Estetikcentrum till alla som vill förändra sitt utseende. Dessutom följer dem upp en efteråt väldigt bra. Jag ger dem 5 av 5 i betyg.

Svar från Estetikcentrum

Tack för 5 av 5 i betyg! :) Vi blir så glada att höra detta!

Amal Mohammed Hussein Z

Det gläder mig att dela med mig av min otroligt positiva erfarenhet av ett bröstlyft och förstoringsprocedur. Resultaten blev inte bara som jag förväntade mig utan ännu bättre. Den medicinska personalen visade exceptionell professionalism och gav enastående vård under hela processen. Oavsett om de nådde ut via e-post eller telefon, var deras svarstid imponerande snabb. Dr Ali Baqers expertis, tillsammans med stödet från hela medicinsk personal, bidrog avsevärt till min tillfredsställelse. Deras engagemang och skicklighet...

Svar från Estetikcentrum

Åh. Tack för att du rekommenderar vidare oss och så fint att höra att du är nöjd med allt!

Elina Josefin A
Skrev om Estetikcentrum

Gjort bröstförstoring på Estetikcentrum och kunde inte vara mer nöjd. Allting har gått bra och jag har blivit väl omhändertagen av all fantastisk personal, hela vägen från konsultation till återbesök.

Svar från Estetikcentrum

Tack Elina! Skönt att höra att du är nöjd!

Fanny Alexandra B
Skrev om Estetikcentrum

Gjort bröstförstoring. Personalen hade jättebra bemötande, man kände sig trygg och omhändertagen hela tiden. Förklarade vad som skulle hända och vidare framåt! Kan starkt rekommendera Estetikcentrum!!

Svar från Estetikcentrum

Tack för att du rekommenderar oss!

Zemira A
Skrev om Estetikcentrum

Gjort hel bukplastik. Fantastisk mottagande av alla, läkaren, narkosläkare och sköterskor. De fick mig att bli trygg inför operationen, var väldigt nervös innan. Efter operationen var minst en sköterska tillgänglig hela tiden, även natten. Hade koll på mig hur jag mådde och om jag ville ha något. Så nöjd. Kan på det varmaste rekommenderar denna kliniken.

Svar från Estetikcentrum

Tack för dina fina ord Zemira!

Carina H

Svar från Estetikcentrum

Tack Carina, fint att höra att du är nöjd!

Elmira R
Skrev om Estetikcentrum

Bästa kliniken i Sverige. Jag gjorde konsultation och många behandlingar där. Mycket bra bemötande. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar varmt Estetikcentrum. Stort tack till Dr Ali Bagher och hans team på Estetikcentrum.

Svar från Estetikcentrum

Tack för så fina ord Emira. Det glädjer oss att höra!

Iman M
Skrev om Estetikcentrum

Jag rekommenderar starkt Estetikcentrum! Personalen var fantastiskt duktiga och visade uppriktig omtanke. De lyssnade noga på mina önskemål och var mycket försiktiga under hela processen. Resultatet av min behandling överträffade långt över mina förväntningar! Jag kände mig verkligen i goda händer, kan starkt rekommendera!

Svar från Estetikcentrum

Tack för att du rekommenderar oss Iman!

Annika J
Skrev om Estetikcentrum

Hemskt ställe! Denna kliniken är som en dålig skräckfilm. Här får man utseendet totalt förstört. Helt okunnig personal och en otrevlig inkompetent kirurg som inte ens är utbildad plastikkirurg men utför operationer ändå, vilket är skräckinjagande. Varje gång en patient skrivit en dålig recension så skickar Estetikcentrum ut drösvis med positiva ”fejk” recensioner bara för att rädda sitt rykte. Estetikcentrum i Malmö är ett skämt. Jag skulle inte ens rekommendera denna kliniken till min värsta fiende.

Annika J och Moa Johanna Astrid Z gillar detta
Svar från Estetikcentrum

Hej Annika! Alla våra kirurger på Estetikcentrum är högt utbildade och har många års erfarenhet. Men vi tar all feedback på största allvar och beklagar att du hade en dålig upplevelse hos oss.

Mariam M
Skrev om Estetikcentrum

En fantastisk och professionell klinik med högt kompetenta och skickliga kirurger. De förklarar allt väldigt noggrann och personalen är väldigt omhändertagande. Kliniken har trevliga och fräscha lokaler. Jag är väldigt nöjd med resultatet och har redan bokat in min nästa skönhetsoperation. Rekommenderar de verkligen till alla som vill ha perfekt resultat, ger de betyget 5 av 5!

Svar från Estetikcentrum

Tack, vi blir så glada att höra att du är nöjd och vill rekommendera vidare oss!