Inmo Medveten Träning AB

Brahegatan 42, 114 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till INMO Medveten Träning!

Sedan 2005 har vi givit människor möjligheten att komma i form och vi har en vision om att förena träning, friskvård, rehabilitering och vård. Vi hoppas på att INMO ska vara det självklara valet för dig som företag, privatperson eller förening. Träning är till för alla och så länge du bara utgår från ditt eget nuläge och nivå så är vi säkra på att även du kan träna.

Våra metoder för diagnostik är väl beprövade, tillförlitliga och med lång erfarenhet av legitimerad/certifierad personal som stöd. Vi har 330kvm träningsytan och 8 stycken behandlingsrum som är öppna 7 dagar i veckan och erbujder allt från styrketestar, konditionstester, individuell träning och mental träning till PT-träning och massage.

Ta klivet du också!
Mån-Tor: 07:00-21:00
Fre: 07:00-19:00
Lör: 09:00-16:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 48 kunder tycker om Inmo Medveten Träning AB

• 2019-11-19

Susanne O skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Mycket proffsig och otroligt kunnig! Jag har fått många tips på vad jag behöver tänka på. Läs mer
  • 2019-11-19

Annika B skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag köpte röntgen av hälsenan och fick en väldigt bra behandling + tips hur jag ska sköta den. Läs mer
  • Barbro R

2019-11-15

Barbro R skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Naprapati. Mycket bra bemötande. Företaget levde upp till mina höga förväntningar. En rekomenderbar behandlings upplevelse Läs mer

Erica L skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Fantastiska, i en helt egen klass. Magiker! Läs mer

Karina L skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Inkännande bemötande och en känsla av ett genuint intresse av mig. Hög kompetens och ett holistiskt synsätt. Möjlighet till att koppla in annan expertis som finns på Inmo (både andra terapeuter och tränare av olika slag). Överträffade mina förväntningar. Läs mer

Wolfgang M skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Naprapat Linus är den jag alltid går till, han har alltid haft en bra lösning på behandling och rehab för att det onda skall försvinna.

Mina besök är alltid på Kungliga Tennishallen där man före eller efter behandling kan sitta ned och ta en god kaffe med smörgås. Läs mer
  • 2019-11-14

Marita R skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Naprapat och Kiropraktor hjälp
    Utan den hjälpen hade jag opererat knäna och inte blivit bättre i ryggen. Hjälpen varit ovärderlig.!!! Läs mer

Marie S skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Blev remitterad till Inmo pga problem med en axel. Har blivit mycket professionellt bemött och upplever att man har en hög kompetens. Känner att jag är i goda händer och att man vet vad man gör. Dessutom trevlig atmosfär vilket underlättar. Läs mer

Caroline K skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag har haft både massage och naprapathjälp med Viktor och Anders. De är proffsiga och mycket kunniga. Känns tryggt med dem båda och har fått riktigt bra hjälp som verkligen fungerar. Läs mer

Tomas K skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag har fått hjälp med både naprapat behandling, fysioterapi, Ultraljud och personligträning via Inmo och samtliga behandlingar har gett extremt bra resultat. Läs mer

Lovisa M skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Naprapat behandling och PT av naprapat sedan ca 15 år - så jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-11-12

Birgitta P skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag är mycket nöjd och har gått hos Victor Eichenholtz i flera år. Läs mer

Isabella B skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Är väldigt nöjd med såväl behandlingen och bemötandet. Läs mer
  • Karin O

2019-11-11

Karin O skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Väg ledning av fysioterapeut vid skada / smärta i knät och baksida lår. Jag har blivit bemött på et bra sätt av fysioterapeuten som lagt upp en plan för hur vi ska komma framåt med hjälp av träning och behandling. Läs mer

Inga L skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Sjukgymnastik efter höftoperation.
    Blev väl bemött och frågor ställdes för att ta reda på vilket
    behov av träning jag hade.
    Fick med mig tips hur jag skulle kunna följa upp träningen
    hemma.
    Mina förväntningar har uppfyllts även när det gäller personligt
    bemötande.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd. Läs mer

Tim V skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Mycket bra! Vart att kora in fran Sigtuna Läs mer

Mikael Oscar C skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag är nöjd med det mesta, men tycker att det var bättre när ni fakturerade. Läs mer

Lisa C skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Sjukgymnastik för knäsmärtor. Proffsiga och kunniga behandlingar. Alltid vänliga bemötande av all personal. Läs mer

Eva E skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Naprapatbehandling superbra

Fysioterapi och guidning/träning i samband med skada-bra men kan finnas än mer engagemang kring hur man får igång en egen träning hitta nya mönster. Något som är svårt över 50, man behöver hjälp med motivation till att bryta mönster och här har fysioterapeuterna en viktig roll. Läs mer

Kristin S skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag har träffat Sebastian Isacsson i drygt två år efter att jag träffade honom på Ladvik inom min rehabilitering. Jag är så tacksam att ha äntligen hittat någon som lyssnar på mina problem och hjälper mig att hitta träningar som jag blir starkare av och har mindre ont. Han har alltid nya övningar och nya knep som hjälper mig även om jag själv har trott att det inte finns något annat man kan göra. Jag vet att jag kommer få den hjälp jag behöver framöver för att kunna återhämta mig, och det ger mig otroligt hopp och positivitet. Läs mer
  • 2019-11-09

Kristina A skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jättebra kiropraktor med en outstanding förmåga att hitta precis mina problemområden. Efter varje gång hos Daniel A har jag blivit bättre. Värt varenda krona ;) Läs mer
  • 2019-11-09

Sara B skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Fantastiskt företag . Behandlingar med mycket goda resultat, därav flera återbesök! Läs mer

Olof G skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Bästa bemötande på alla plan.
    Kunniga och kompetenta. Hade höga förväntningar som infriades. Läs mer

Stephen R skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Sjukgymnastik; bra mottagning, bra blandning av massage, akupunktur och övningar, bra uppföljning Läs mer

Osvaldo P skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag har tränat i snart tre år, samt fått en hel del behandlingar av kiropraktorerna hos Inmo och jag kan varmt rekommendera dem till alla! Deras kunskapen och förståelsen för människokroppen är i en klass för sig. // Ossie Läs mer

Philippa M skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Går till samma kiropraktor varje vecka sedan två år. Kombinerar träning med behandling. Jättenöjd och skadefri! Läs mer

Lina S skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Inmo har ett suveränt helhetskoncept jag började hos Max, kiropraktor och har även tagit del av rehab, PT, klasser och läkare. Rekommenderar Inmo och Max varmt / Lina Läs mer

Lennart W skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Bred kunskap med omfattande åtgärdsprogram. Läs mer

Ulf J skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Efter upptäckt av en stor blodpropp har jag hittills bara kunnat prova träning på riktigt med Sebastian - vilket jag är väldigt nöjd med.

Mycket bra bemötande av alla jag träffat (han i receptionen kunde var lite vänligare och engagerad)

Bättre än förväntat och mycket bättre än vad jag stött på i deras bransch Läs mer

Margaretha W skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Bra o proffsig support, trots otydlig diagnos. Läs mer

Jessica R skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Kom i kontakt med Sebastian Isaksson i samband m en smärtklinik.
    Det var en självklarhet att fortsätta gå behandlingar hos honom efter smärtkliniken.
    Proffsigt o trevligt bemötande.
    Rent o personligt.
    Går regelbundet hos Sebastian och kommer fortsätta med det.
    Sååå nöjd.

Äkta naprapati. Som alltid, Linus gjorde underverk Läs mer
  • Gunnar T

2019-02-02

Gunnar T skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Just hemkommen från 2,5 h obanad djupsnölöpning med Team Nordic Trail i Nackareservatet. Hur jag förberedde mig? Svar: Fantastiskt pt-pass pilates med Alexandra. Kände mig extremt rörlig, med finstämd kroppskontroll i skogen i dag.Hur jag blev vän med Inmo? En vacker sommardag 2011 passerade jag utanför Brahegatan 42 och slog mig i slang med Peter Tielman. Jag var då 58 år och vältränad motionär. Hade några år innan börjat få struktur på mitt löpande, börjat springa Lidingöloppet m m. Samtalet med Peter gav mig inspiration att lyfta min träning till en helt ny nivå. Nu drygt 7 år senare, uppåt 200 pt-pass i styrka med först Johan Nylén och nu fantastiske Göran Svalberg och 600 - 700 egna styrkepass, otaliga pt-pass pilates senare - är jag såå otroligt glad att jag slog mig i slang med Peter. Läs mer
  • Monica E

2019-01-29

Monica E skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Inmo är en fantastisk träningsmiljö där pilatesträningen sker i liten skala och på ett personligt plan. Det är lugnt och skönt utan hög musik, vilket gör träningen till en stunds mindfulness. Det finns många valmöjligheter att gå i små grupper, ha egen träning eller PT.
    Inmos upplägg har hjälpt mig att få ordning på mina ryggproblem och dåliga hållning och jag vill verkligen rekommendera Alex för hennes engagemang och tålamod och breda kompetens, samt flexibilitet att hitta rätt övningar för dagen. Hela pilatesteamet är också väldigt skickliga och samspelta på ett trevligt sätt.
    En fördel är också att hela personalen arbetar som ett team och vid problem kan man snabbt få kontakt med en fysioterapeut, där Sebastian varit till stor hjälp för mig. Man skulle önska att fler arbetade på detta sätt. Stort tack! Läs mer
  • 2018-11-10

Kave G skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Utför mirakel. Linus rättade till mig när jag fick ryggskott. Finns ingen bättre och jag har testat många Läs mer
  • 2018-10-24

Alexandra W skrev om Träning en del av Inmo Medveten Träning AB
    Personlig träning med Emil Ullerholm. Oerhört proffsig, trevlig, tillmötesgående - jag är supernöjd! Läs mer
  • Marianne P

2018-10-24

Marianne P skrev om Träning en del av Inmo Medveten Träning AB
    Pt-träning med Emil, ett bra pass! Har alltid höga förväntningar på hans träningar och de lever upp till dessa. Trevligt bemötande av all personal. Sammanfattningsvis en bra upplevelse, med träningsvärk som kronan på verket! Läs mer
  • 2018-10-24

Stephen A skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB
    Har fått hjälp med smärtande fot. gedingen och seriös undersökning för att försöka förstå roten till skadan samt hur den ska åtgärdas..
    Bra,seriöst och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-22

Elisabeth K skrev om Kiropraktor en del av Inmo Medveten Träning AB
    Kiropraktor Daniel. Blev rekommenderad att träffa honom, eftersom han är ”skicklig på fötter”. Hade kramper i ena foten.
    Mycketbra bemötande. Är nästan besvärsfri. Bra förslag på egna övningar.
    Det är i princip bara slutbesiktning kvar. Läs mer
    2018-10-22 Linus Åberg svarar Elisabeth K
    Tack Elisabeth för din feedback, hoppas du nu kan stå stadigt på dina fötter inför framtida utmaningar.
  • 2018-10-21

Gösta T skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Proffskillar och tjej. Eftersom jag i minproffesion alltid varit resultatinriktad, så var dessa här yrkesfolk för mig väldigt duktiga. Jag fick resulatat direkt, inte imorgon eller senare.
    Kan rekommenderas på det bestämdaste.
    Deras företag är jag övertygad att det kommer vara och bli sucess
    Vänliga hälsningar
    Gösta Troeng Läs mer
    2018-10-22 Linus Åberg svarar Gösta T
    Hej och stort tack för din feedback, hoppas vi varit till hjälp för att nå dina resultat inom hälsa. Så att du än starkare kan nå de uppsatta målen i din profession.
  • 2018-10-16

Kati H skrev om Inmo Medveten Träning AB
    I went to Joanna for pregnancy massages and loved it! She is very professional and experienced and can give you a lot of very helpful tips in regards of posture and excercises as well.
    Highly recommended! Läs mer
    2018-10-17 Linus Åberg svarar Kati H
    Thank you Kati, We are very happy that you had the opportunity to visit us and Joanna for a treatment. Joanna, as you mentioned, has further education in the treatment for pregnant women.
  • 2018-10-15

John K skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Särskilt under tider av hård träning (exv. inför Vasalopp mm) drabbas man lätt av mindre och ibland större skador. Råkade ut för en senruptur som jag blivit i det närmast helt återställd från pga av dels den professionella och kunniga naprapatbehandling liksom träningsprogram jag under denna tid fick hos InMo och genom InMos försorg.
    Har även utnyttjat InMos naprapatbehandlingar i samband med ryggont och olika muskelbristningar som alltid varit välgörande och som antingen avhjälpt besvären och/eller väsentligt påskyndat återhämtning och välbefinnande. Jag har därför alltid varit mycket nöjd med de behandlingar jag fått.
    Kan varmt rekommendera InMos naprapater. Jag uppskattar särskilt deras förtrogenhet med de senaste vetenskapliga rönen rörande muskelfunktion/motorik och diagnostik. Därför har de utmärkta förutsättningarna att välja rätt terapi för varje patient. Läs mer
    2018-10-17 Linus Åberg svarar John K
    Tack John för din fina återkoppling, nu hoppas vi att kroppen är stark inför nya utmaningar.
  • Jan H

2018-10-14

Jan H skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Regelbundna behandlingar för mig o personal.

Man längtar ju inte efter att behöva söka hjälp, men när det händer är Linus med kollegor outstanding i flexibilitet, proffesionalism och vänligt bemötande. Dessutom bra på att föreslå förebyggande åtgärder och ge övningar för egenträning. Läs mer
    2018-10-15 Linus Åberg svarar Jan H
    Tack Janne, vi hoppas just på att våra terapeuter ska kunna ta hand om det akuta och sedan rekommendera bra träning och rehabövningar. Ibland kan man ju behöva lite hjälp även där...
  • Johan N

2018-10-12

Johan N skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Har fått hjälp av deras naprapater med min rygg. Mycket proffsigt & kunnigt bemötande. Samt fantastiska behandling. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Johan N
    Tack Johan för din feedback! Vi både hoppas och inte hoppas att du kommer tillbaka...

Fredrik N skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Försökte nyligen lösa ett litet men besvärligt muskulärt-medicinskt problem (typ musarm/tennisarmbåge).

Mina valmöjligheterna var husläkare, utnyttja min privata sjukförsäkring eller betala helt själv.

För att uppnå bästa och snabbaste resultat valde alternativet Inmo. Redan nästa dag fick jag ultraljudsdiagnos, stötvågsbehandling, terapeutiskt massage med ingående förklaring/rådgivning. Naprapat Martin Cronholms diagnos baserades på djup erfarenhet samt med absolute den nyaste tekniken. Självklart fortsätter jag behandlingen tills det har läkt klart.

Är super nöjd att jag valde Inmo. Kanske lite dyrare men fick omedelbar hjälp baserad på djup kunskap med den absolut bästa tekniken. Alternativet husläkare skulle sannolikt tagit veckor för att "kanske" få hjälp. Privat sjukvård är inget dåligt alternativ men osannolikt om vårdkvaliteten är lika hög som på Inmo. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Fredrik N
    Tack Fredrik för utförlig feedback, precis som du upplevde det så är vår förhoppning att vårt team ska kunna både diagnostisera och behandla problemet. Därefter kunna stödja även under fortsatt träning.

Peter S skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Bra förståelse för vilka behov som finns och rätt kompetens för att ge en anpassad behandling. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Peter S
    Tack Peter för din återkoppling, i vårt arbete anpassar vi all behandling och rekommenderar just träningen efter nuläge och målsättning. Nu jobbar vi vidare!

Anna J skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag är otroligt nöjd med InMo på alla sätt. Alla är mycket kompetenta och sprider så mycket positiv energi kring synen på sitt arbete.
    Naprapaterna är superduktiga på att hitta det lilla som gör skillnad i behandlingen och alltid med fokus på att ge verktyg att jobba vidare själv.
    Kan verkligen rekommendera InMo i alla lägen! Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Anna J
    Anna, tack för din kommentar. Vi strävar efter att i varje läge jobba med helheten, nuläge, hälsoresa och målsättning.
  • 2008-09-13

Johan T skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Förmodligen det bästa gymmet i Stockholm. Sköna instruktörer och brett program. Dessutom slipper man vanlig spinning - xbikes! Läs mer

Brahegatan 42, 114 37 Stockholm