Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Östermalm Inmo Medveten Träning AB

Inmo Medveten Träning AB

Brahegatan 42, 114 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till INMO Medveten Träning!

Sedan 2005 har vi givit människor möjligheten att komma i form och vi har en vision om att förena träning, friskvård, rehabilitering och vård. Vi hoppas på att INMO ska vara det självklara valet för dig som företag, privatperson eller förening. Träning är till för alla och så länge du bara utgår från ditt eget nuläge och nivå så är vi säkra på att även du kan träna.

Våra metoder för diagnostik är väl beprövade, tillförlitliga och med lång erfarenhet av legitimerad/certifierad personal som stöd. Vi har 330kvm träningsytan och 8 stycken behandlingsrum som är öppna 7 dagar i veckan och erbujder allt från styrketestar, konditionstester, individuell träning och mental träning till PT-träning och massage.

Ta klivet du också!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-21:00
Fre: 07:00-19:00
Lör: 09:00-16:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 9 kunder tycker om Inmo Medveten Träning AB

• Gösta T skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Proffskillar och tjej. Eftersom jag i minproffesion alltid varit resultatinriktad, så var dessa här yrkesfolk för mig väldigt duktiga. Jag fick resulatat direkt, inte imorgon eller senare.
    Kan rekommenderas på det bestämdaste.
    Deras företag är jag övertygad att det kommer vara och bli sucess
    Vänliga hälsningar
    Gösta Troeng Läs mer
  • Kati H skrev om Inmo Medveten Träning AB
    I went to Joanna for pregnancy massages and loved it! She is very professional and experienced and can give you a lot of very helpful tips in regards of posture and excercises as well.
    Highly recommended! Läs mer
    2018-10-17 Linus Åberg svarar Kati H
    Thank you Kati, We are very happy that you had the opportunity to visit us and Joanna for a treatment. Joanna, as you mentioned, has further education in the treatment for pregnant women.
  • John K skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Särskilt under tider av hård träning (exv. inför Vasalopp mm) drabbas man lätt av mindre och ibland större skador. Råkade ut för en senruptur som jag blivit i det närmast helt återställd från pga av dels den professionella och kunniga naprapatbehandling liksom träningsprogram jag under denna tid fick hos InMo och genom InMos försorg.
    Har även utnyttjat InMos naprapatbehandlingar i samband med ryggont och olika muskelbristningar som alltid varit välgörande och som antingen avhjälpt besvären och/eller väsentligt påskyndat återhämtning och välbefinnande. Jag har därför alltid varit mycket nöjd med de behandlingar jag fått.
    Kan varmt rekommendera InMos naprapater. Jag uppskattar särskilt deras förtrogenhet med de senaste vetenskapliga rönen rörande muskelfunktion/motorik och diagnostik. Därför har de utmärkta förutsättningarna att välja rätt terapi för varje patient. Läs mer
    2018-10-17 Linus Åberg svarar John K
    Tack John för din fina återkoppling, nu hoppas vi att kroppen är stark inför nya utmaningar.
  • Jan H
    Jan H skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Regelbundna behandlingar för mig o personal.

Man längtar ju inte efter att behöva söka hjälp, men när det händer är Linus med kollegor outstanding i flexibilitet, proffesionalism och vänligt bemötande. Dessutom bra på att föreslå förebyggande åtgärder och ge övningar för egenträning. Läs mer
    2018-10-15 Linus Åberg svarar Jan H
    Tack Janne, vi hoppas just på att våra terapeuter ska kunna ta hand om det akuta och sedan rekommendera bra träning och rehabövningar. Ibland kan man ju behöva lite hjälp även där...
  • Johan N
    Johan N skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Har fått hjälp av deras naprapater med min rygg. Mycket proffsigt & kunnigt bemötande. Samt fantastiska behandling. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Johan N
    Tack Johan för din feedback! Vi både hoppas och inte hoppas att du kommer tillbaka...
  • Fredrik N skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Försökte nyligen lösa ett litet men besvärligt muskulärt-medicinskt problem (typ musarm/tennisarmbåge).

Mina valmöjligheterna var husläkare, utnyttja min privata sjukförsäkring eller betala helt själv.

För att uppnå bästa och snabbaste resultat valde alternativet Inmo. Redan nästa dag fick jag ultraljudsdiagnos, stötvågsbehandling, terapeutiskt massage med ingående förklaring/rådgivning. Naprapat Martin Cronholms diagnos baserades på djup erfarenhet samt med absolute den nyaste tekniken. Självklart fortsätter jag behandlingen tills det har läkt klart.

Är super nöjd att jag valde Inmo. Kanske lite dyrare men fick omedelbar hjälp baserad på djup kunskap med den absolut bästa tekniken. Alternativet husläkare skulle sannolikt tagit veckor för att "kanske" få hjälp. Privat sjukvård är inget dåligt alternativ men osannolikt om vårdkvaliteten är lika hög som på Inmo. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Fredrik N
    Tack Fredrik för utförlig feedback, precis som du upplevde det så är vår förhoppning att vårt team ska kunna både diagnostisera och behandla problemet. Därefter kunna stödja även under fortsatt träning.
  • Peter S skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Bra förståelse för vilka behov som finns och rätt kompetens för att ge en anpassad behandling. Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Peter S
    Tack Peter för din återkoppling, i vårt arbete anpassar vi all behandling och rekommenderar just träningen efter nuläge och målsättning. Nu jobbar vi vidare!
  • Anna J skrev om Naprapati en del av Inmo Medveten Träning AB
    Jag är otroligt nöjd med InMo på alla sätt. Alla är mycket kompetenta och sprider så mycket positiv energi kring synen på sitt arbete.
    Naprapaterna är superduktiga på att hitta det lilla som gör skillnad i behandlingen och alltid med fokus på att ge verktyg att jobba vidare själv.
    Kan verkligen rekommendera InMo i alla lägen! Läs mer
    2018-10-13 Linus Åberg svarar Anna J
    Anna, tack för din kommentar. Vi strävar efter att i varje läge jobba med helheten, nuläge, hälsoresa och målsättning.
  • Johan T skrev om Inmo Medveten Träning AB
    Förmodligen det bästa gymmet i Stockholm. Sköna instruktörer och brett program. Dessutom slipper man vanlig spinning - xbikes! Läs mer

Brahegatan 42, 114 37 Stockholm