Inmo Medveten Träning AB

Inmo Medveten Träning AB

Ring 08-545 811 70 www.inmo.se

Välkommen till INMO Medveten Träning! Sedan 2005 har vi givit människor möjligheten att komma i form och vi har en vision om att förena träning, friskvård, rehabilitering och vård. Vi hoppas på att INMO ska vara det självklara valet för dig som företag, privatperson eller förening. Träning är till för alla och så länge du bara...

49 omdömen om Inmo Medveten Träning AB

MARCUS S
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

Har under minst 15år sprungit hos olika kiropraktorer som knäckt och sträckt utan att det blivit bättre i längden. Blev rekommenderad naprapat Victor Eichenholtz och vid första mötet var det som att en ny värld öppnades. Han testade helt andra rörelser och muskelfunktioner än tidigare kiropraktorer gjort - visade varför problem i ben och nedre delen av rygg gav mig ont i nacken/axlar/huvud. Vid första mötet hämtade han dessutom in en kiropraktor som fick hjälpa till med just "knäckande" delen av behandlingen. Efter några...

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1019 omdömen 4.7 av 1019 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Susanne O

Mycket proffsig och otroligt kunnig! Jag har fått många tips på vad jag behöver tänka på.

Annika B

Jag köpte röntgen av hälsenan och fick en väldigt bra behandling + tips hur jag ska sköta den.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Barbro R

Naprapati. Mycket bra bemötande. Företaget levde upp till mina höga förväntningar. En rekomenderbar behandlings upplevelse

Erica L

Fantastiska, i en helt egen klass. Magiker!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 604 omdömen 4.9 av 604 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Karina L

Inkännande bemötande och en känsla av ett genuint intresse av mig. Hög kompetens och ett holistiskt synsätt. Möjlighet till att koppla in annan expertis som finns på Inmo (både andra terapeuter och tränare av olika slag). Överträffade mina förväntningar.

Wolfgang M

Naprapat Linus är den jag alltid går till, han har alltid haft en bra lösning på behandling och rehab för att det onda skall försvinna. Mina besök är alltid på Kungliga Tennishallen där man före eller efter behandling kan sitta ned och ta en god kaffe med smörgås.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Marita R

Naprapat och Kiropraktor hjälp Utan den hjälpen hade jag opererat knäna och inte blivit bättre i ryggen. Hjälpen varit ovärderlig.!!!

Marie S

Blev remitterad till Inmo pga problem med en axel. Har blivit mycket professionellt bemött och upplever att man har en hög kompetens. Känner att jag är i goda händer och att man vet vad man gör. Dessutom trevlig atmosfär vilket underlättar.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 427 omdömen 4.7 av 427 omdömen

Caroline K

Jag har haft både massage och naprapathjälp med Viktor och Anders. De är proffsiga och mycket kunniga. Känns tryggt med dem båda och har fått riktigt bra hjälp som verkligen fungerar.

Tomas K

Jag har fått hjälp med både naprapat behandling, fysioterapi, Ultraljud och personligträning via Inmo och samtliga behandlingar har gett extremt bra resultat.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 604 omdömen 4.7 av 604 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Lovisa M

Naprapat behandling och PT av naprapat sedan ca 15 år - så jag är jätte nöjd.

Birgitta P

Jag är mycket nöjd och har gått hos Victor Eichenholtz i flera år.

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Isabella B

Är väldigt nöjd med såväl behandlingen och bemötandet.

Karin O

Väg ledning av fysioterapeut vid skada / smärta i knät och baksida lår. Jag har blivit bemött på et bra sätt av fysioterapeuten som lagt upp en plan för hur vi ska komma framåt med hjälp av träning och behandling.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 874 omdömen 4.7 av 874 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Inga L

Sjukgymnastik efter höftoperation. Blev väl bemött och frågor ställdes för att ta reda på vilket behov av träning jag hade. Fick med mig tips hur jag skulle kunna följa upp träningen hemma. Mina förväntningar har uppfyllts även när det gäller personligt bemötande. Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Tim V

Mycket bra! Vart att kora in fran Sigtuna

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 858 omdömen 4.7 av 858 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Mikael Oscar C

Jag är nöjd med det mesta, men tycker att det var bättre när ni fakturerade.

Lisa C

Sjukgymnastik för knäsmärtor. Proffsiga och kunniga behandlingar. Alltid vänliga bemötande av all personal.

Eva E

Naprapatbehandling superbra Fysioterapi och guidning/träning i samband med skada-bra men kan finnas än mer engagemang kring hur man får igång en egen träning hitta nya mönster. Något som är svårt över 50, man behöver hjälp med motivation till att bryta mönster och här har fysioterapeuterna en viktig roll.

Kristin S

Jag har träffat Sebastian Isacsson i drygt två år efter att jag träffade honom på Ladvik inom min rehabilitering. Jag är så tacksam att ha äntligen hittat någon som lyssnar på mina problem och hjälper mig att hitta träningar som jag blir starkare av och har mindre ont. Han har alltid nya övningar och nya knep som hjälper mig även om jag själv har trott att det inte finns något annat man kan göra. Jag vet att jag kommer få den hjälp jag behöver framöver för att kunna återhämta mig, och det ger mig otroligt hopp och positivitet.

Kristina A

Jättebra kiropraktor med en outstanding förmåga att hitta precis mina problemområden. Efter varje gång hos Daniel A har jag blivit bättre. Värt varenda krona ;)

Sara B

Fantastiskt företag . Behandlingar med mycket goda resultat, därav flera återbesök!

Olof G

Bästa bemötande på alla plan. Kunniga och kompetenta. Hade höga förväntningar som infriades.

Stephen R

Sjukgymnastik; bra mottagning, bra blandning av massage, akupunktur och övningar, bra uppföljning

Osvaldo P

Jag har tränat i snart tre år, samt fått en hel del behandlingar av kiropraktorerna hos Inmo och jag kan varmt rekommendera dem till alla! Deras kunskapen och förståelsen för människokroppen är i en klass för sig. // Ossie

Philippa M

Går till samma kiropraktor varje vecka sedan två år. Kombinerar träning med behandling. Jättenöjd och skadefri!

Lina S

Inmo har ett suveränt helhetskoncept jag började hos Max, kiropraktor och har även tagit del av rehab, PT, klasser och läkare. Rekommenderar Inmo och Max varmt / Lina

Lennart W

Bred kunskap med omfattande åtgärdsprogram.

Ulf J

Efter upptäckt av en stor blodpropp har jag hittills bara kunnat prova träning på riktigt med Sebastian - vilket jag är väldigt nöjd med. Mycket bra bemötande av alla jag träffat (han i receptionen kunde var lite vänligare och engagerad) Bättre än förväntat och mycket bättre än vad jag stött på i deras bransch

Margaretha W

Bra o proffsig support, trots otydlig diagnos.

Jessica R

Kom i kontakt med Sebastian Isaksson i samband m en smärtklinik. Det var en självklarhet att fortsätta gå behandlingar hos honom efter smärtkliniken. Proffsigt o trevligt bemötande. Rent o personligt. Går regelbundet hos Sebastian och kommer fortsätta med det. Sååå nöjd. /Jessica

Mikael E

Äkta naprapati. Som alltid, Linus gjorde underverk

Gunnar T
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

Just hemkommen från 2,5 h obanad djupsnölöpning med Team Nordic Trail i Nackareservatet. Hur jag förberedde mig? Svar: Fantastiskt pt-pass pilates med Alexandra. Kände mig extremt rörlig, med finstämd kroppskontroll i skogen i dag.Hur jag blev vän med Inmo? En vacker sommardag 2011 passerade jag utanför Brahegatan 42 och slog mig i slang med Peter Tielman. Jag var då 58 år och vältränad motionär. Hade några år innan börjat få struktur på mitt löpande, börjat springa Lidingöloppet m m. Samtalet med Peter gav mig inspiration...

Monica E
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

Inmo är en fantastisk träningsmiljö där pilatesträningen sker i liten skala och på ett personligt plan. Det är lugnt och skönt utan hög musik, vilket gör träningen till en stunds mindfulness. Det finns många valmöjligheter att gå i små grupper, ha egen träning eller PT. Inmos upplägg har hjälpt mig att få ordning på mina ryggproblem och dåliga hållning och jag vill verkligen rekommendera Alex för hennes engagemang och tålamod och breda kompetens, samt flexibilitet att hitta rätt övningar för dagen. Hela pilatesteamet...

Kave G

Utför mirakel. Linus rättade till mig när jag fick ryggskott. Finns ingen bättre och jag har testat många

Alexandra W

Personlig träning med Emil Ullerholm. Oerhört proffsig, trevlig, tillmötesgående - jag är supernöjd!

Marianne P

Pt-träning med Emil, ett bra pass! Har alltid höga förväntningar på hans träningar och de lever upp till dessa. Trevligt bemötande av all personal. Sammanfattningsvis en bra upplevelse, med träningsvärk som kronan på verket!

Stephen A

Har fått hjälp med smärtande fot. gedingen och seriös undersökning för att försöka förstå roten till skadan samt hur den ska åtgärdas.. Bra,seriöst och trevligt bemötande.

Elisabeth K

Kiropraktor Daniel. Blev rekommenderad att träffa honom, eftersom han är ”skicklig på fötter”. Hade kramper i ena foten. Mycketbra bemötande. Är nästan besvärsfri. Bra förslag på egna övningar. Det är i princip bara slutbesiktning kvar.

Svar från Kiropraktor

Tack Elisabeth för din feedback, hoppas du nu kan stå stadigt på dina fötter inför framtida utmaningar.

Gösta T
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

Proffskillar och tjej. Eftersom jag i minproffesion alltid varit resultatinriktad, så var dessa här yrkesfolk för mig väldigt duktiga. Jag fick resulatat direkt, inte imorgon eller senare. Kan rekommenderas på det bestämdaste. Deras företag är jag övertygad att det kommer vara och bli sucess Vänliga hälsningar Gösta Troeng

Svar från Inmo Medveten Träning AB

Hej och stort tack för din feedback, hoppas vi varit till hjälp för att nå dina resultat inom hälsa. Så att du än starkare kan nå de uppsatta målen i din profession.

Kati H
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

I went to Joanna for pregnancy massages and loved it! She is very professional and experienced and can give you a lot of very helpful tips in regards of posture and excercises as well. Highly recommended!

Svar från Inmo Medveten Träning AB

Thank you Kati, We are very happy that you had the opportunity to visit us and Joanna for a treatment. Joanna, as you mentioned, has further education in the treatment for pregnant women.

John K

Särskilt under tider av hård träning (exv. inför Vasalopp mm) drabbas man lätt av mindre och ibland större skador. Råkade ut för en senruptur som jag blivit i det närmast helt återställd från pga av dels den professionella och kunniga naprapatbehandling liksom träningsprogram jag under denna tid fick hos InMo och genom InMos försorg. Har även utnyttjat InMos naprapatbehandlingar i samband med ryggont och olika muskelbristningar som alltid varit välgörande och som antingen avhjälpt besvären och/eller väsentligt påskyndat...

Svar från Naprapati

Tack John för din fina återkoppling, nu hoppas vi att kroppen är stark inför nya utmaningar.

Jan H

Regelbundna behandlingar för mig o personal. Man längtar ju inte efter att behöva söka hjälp, men när det händer är Linus med kollegor outstanding i flexibilitet, proffesionalism och vänligt bemötande. Dessutom bra på att föreslå förebyggande åtgärder och ge övningar för egenträning.

Svar från Naprapati

Tack Janne, vi hoppas just på att våra terapeuter ska kunna ta hand om det akuta och sedan rekommendera bra träning och rehabövningar. Ibland kan man ju behöva lite hjälp även där...

Johan N

Har fått hjälp av deras naprapater med min rygg. Mycket proffsigt & kunnigt bemötande. Samt fantastiska behandling.

Svar från Naprapati

Tack Johan för din feedback! Vi både hoppas och inte hoppas att du kommer tillbaka...

Fredrik N

Försökte nyligen lösa ett litet men besvärligt muskulärt-medicinskt problem (typ musarm/tennisarmbåge). Mina valmöjligheterna var husläkare, utnyttja min privata sjukförsäkring eller betala helt själv. För att uppnå bästa och snabbaste resultat valde alternativet Inmo. Redan nästa dag fick jag ultraljudsdiagnos, stötvågsbehandling, terapeutiskt massage med ingående förklaring/rådgivning. Naprapat Martin Cronholms diagnos baserades på djup erfarenhet samt med absolute den nyaste tekniken. Självklart fortsätter jag...

Svar från Naprapati

Tack Fredrik för utförlig feedback, precis som du upplevde det så är vår förhoppning att vårt team ska kunna både diagnostisera och behandla problemet. Därefter kunna stödja även under fortsatt träning.

Peter S

Bra förståelse för vilka behov som finns och rätt kompetens för att ge en anpassad behandling.

Svar från Naprapati

Tack Peter för din återkoppling, i vårt arbete anpassar vi all behandling och rekommenderar just träningen efter nuläge och målsättning. Nu jobbar vi vidare!

Anna J

Jag är otroligt nöjd med InMo på alla sätt. Alla är mycket kompetenta och sprider så mycket positiv energi kring synen på sitt arbete. Naprapaterna är superduktiga på att hitta det lilla som gör skillnad i behandlingen och alltid med fokus på att ge verktyg att jobba vidare själv. Kan verkligen rekommendera InMo i alla lägen!

Svar från Naprapati

Anna, tack för din kommentar. Vi strävar efter att i varje läge jobba med helheten, nuläge, hälsoresa och målsättning.

LASSE S
Skrev om Inmo Medveten Träning AB

Förmodligen det bästa gymmet i Stockholm. Sköna instruktörer och brett program. Dessutom slipper man vanlig spinning - xbikes!