Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Bromma Äppelviken MOMENT Äppelviken

MOMENT Äppelviken

Västerled 4, 167 55 Bromma — Visa karta

Vi vill önska dig varmt välkommen till MOMENT, ett salongs- och butikskoncept som erbjuder er personlig och genomtänkt skönhetsvård på ett lite annorlunda sätt. Fokus på kvalité, omtanke och hållbarhet, och du kan dessutom hitta massor av varumärken som vi hoppas att du ska tycka om.

Vi erbjuder de flesta behandlingar inom hårvård. Vårt främsta mål är att våra kunder ska känna sig glada, vackra och energifyllda efter ett besök hos oss och helt enkelt få en alldeles speciell stund. Det är vår dröm.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 46 kunder tycker om MOMENT Äppelviken

• Marie Ö skrev om MOMENT Äppelviken
    Klippning och färgning
    Även färgning av ögonbryn.
    Jag rekommendera verkligen salongen till vänner och bekanta man känner sig så välkommen .
    Kvalité på sina produkter p
    Frisörerna är trevliga , lyhörda och inspirerande .
    Åh massagen vid tvättning av håret 😀 Underbart Läs mer
  • Mose S skrev om MOMENT Äppelviken
    Alltid lika välkomnande personal när jag kliver in i butiken. Jag klipper mig här och blir lika nöjd varje gång. Frisörerna är verkligen engagerade och kunniga.

Jag vill spara till lite längre hår och har verkligen fått en bra plan/idé om hur det kan se bra ut längs vägen oxå vilket jag verkligen uppskattar.

Moment får bästa betyget av mig! Läs mer
  • Frida L skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag får personlig och proffsig service av min frisör. Läs mer
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om MOMENT Äppelviken
    Hej min frisör Anni som arbetar i Sundbyberg blev sjuk och jag fick snabbt en tid i äppelviken. Mycket positivt ! För mig är det viktigt med samma frisör som är proffsig och som jag gillar så det kändes lite oroligt att byta om än för ett tillfälle.
    Men när jag kom till er så blev jag positivt bemött, omhändertagen och vi hade ett samtal kring hur jag ville ha håret
    Sammantaget är jag mycket nöjd !! Håret blev jättebra
    Full pott till er Läs mer
  • Annika R skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har handlat lite kläder från Rodebjer. Är helt nöjd! Läs mer
  • Anna S skrev om MOMENT Äppelviken
    Så positivt bemött och den BÄSTA hårklippning som jag någonsin fått. Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om MOMENT Äppelviken
    Bea & Christine har jag varit hos och de är fantastiskt duktiga, gulliga och trevliga <3 Läs mer
  • Ulrica S skrev om MOMENT Äppelviken
    Klippte mig hos Anna. Alltid trevligt bemött och omhändertagen. Önskar dock att det fanns en "lounge" som det finns på signalfabriken. Läs mer
  • Pernilla S skrev om MOMENT Äppelviken
    Köper framför allt hårprodukter och någon gång ett plagg, smycke eller "gå-bort-present".

Blir bemött väldigt bra av alla och går hos Anna, som är både väldigt duktig och mycket trevlig.

Har tidigare gått till salongen på Sundbybergs torg och uppskattade väldigt mycket att få en smoothie, liten nötboll el liknande och det lugn/"spakänsla" som rådde där. Känns som ett litet snäpp ner här i det avseendet. Läget på salongen är perfekt!!

Känns dyrt. Anna är dock den bästa som jag gått hos, så då får det vara värt det!

Anna är mycket mån om att göra ett bra jobb och det uppskattar jag mycket och viktigast av allt. Läs mer
  • Janet R
    Janet R skrev om MOMENT Äppelviken
    Det är alltid trevligt att komma in hos er! Jag blir bemött med en fin leende och välkomnande ord. Ni har snygga saker av vilka jag köpa varje gång jag kommer in! Tack för allt! Läs mer
  • Karin J skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag gillar konceptet, modernt men ändå alltid med ansvar för vår miljö och våra medmänniskor. Alla som jobbar på MOMENT, både i Äppelviken o Sundbyberg är trevliga och kunniga. Det är såväl en oerhört proffsig salong som en skön butik att gå in i, för stt köpa något, eller bara prata lite.

Ni gör alla ett kanonjobb!!!

Kram
    Karin Läs mer
  • Lena T skrev om MOMENT Äppelviken
    Färg och klippning. Trevligt, lättsamt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har både köpt kläder och klippt håret och köpt cremer shampoo och balsam.
    Jag har blivit mycket fint bemött det är väldigt trevligt att vara där. Man får kaffe och smothies och rawfoodbollar. Det är en mycket trevlig upplevelse att gå dit. Läs mer
  • Annica E skrev om MOMENT Äppelviken
    Blus
    Smink
    Hårstyling
    Fantastiskt bemötande Läs mer
  • Anna L skrev om MOMENT Äppelviken
    Klippte och färgade håret och är supernöjd. Beatrice förstod precis hur jag ville ha det och jag kommer definitivt komma tillbaka nästa gång det är dags. Läs mer
  • Maria L skrev om MOMENT Äppelviken
    Senast - ett par byxor. Trevlig, inspirerande och engagerad personal. Personalen använder de kläder dom säljer vilket jag uppskattar väldigt mycket. Positivt är att man kan gå in och kika och ev prova men känner sig inte tvingad att köpa. Duktiga tjejer som jobbar med hår och även med naglar och massage. Personlig service!!! Läs mer
  • Jenny S skrev om MOMENT Äppelviken
    Fantastiskt bemötande varje gång jag kommer. Får bra rekommendationer.
    Berättade en gång att jag tappat min hårspray i golvet så de sprack. Fick då en ny. Läs mer
  • Heather J skrev om MOMENT Äppelviken
    Service is the best! Anna is a star! I love the hair products and find they are unique on the Swedish market. I always find a nicely curated selection of clothes to buy. Läs mer
  • Madeleine M skrev om MOMENT Äppelviken
    Mitt bemötande har från dag 1 vart toppen
    Jag har fått hjälp av frisör med färg, hårförtjockning och klipp. Läs mer
  • Christina L skrev om MOMENT Äppelviken
    Har bara vart en gång i Äppelviken. Trevligt bemötande av personalen och bra behandling. Lugn och fin miljö runtikring salongen. Har en klipp/slingor om en vecka i Äppelviken. Ser fram emot denna. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om MOMENT Äppelviken
    Älskar MOMENT! Helt grymma medarbetare och ett fantastiskt koncept om jag får säga det själv! Superkul! Läs mer
  • Anna H skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har klippt och gjort bottenfärg. Supernöjd med Anna som kom med så bra, personliga och proffsiga förslag. Resultatet efter mini, hittills, två besök är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Cecilia N skrev om MOMENT Äppelviken
    mycket positiv upplevelse - både att klippa sig och även att shoppa. Trevlig och uppmärksam personal i en mysig miljö. Läs mer
  • Susanne L skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har aldrig varit där. Däremot har jag besökt Moment i Signalfabriken. Är väldigt nöjd med kvalite, bemötande & service där. Läs mer
  • Sara H skrev om MOMENT Äppelviken
    Älskar moment. Trevlig och kunnig personal. Alltid nöjd med behandlingar och kommer alltid därifrån med en fin inredningsdetalj eller kläder. Läs mer
  • Josefin A
    Josefin A skrev om MOMENT Äppelviken
    Mycket professionella och trevliga! Jättebra och lyhörda frisörer samt jättefina kläder och inredning. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om MOMENT Äppelviken
    Alltid glada tjejer som möter en när man kommer dit. Testat mycket olika saker hos moment men bäst tycker jag nog om fransförlängningen och de professionella frisörerna. De är utbildade, lyssnar och gör allt för att din stund ska bli en sparkling moment. Man kan slappna av och njuta av smoothie och rawballs innan man måste tillbaka till stressen igen. Trevliga märken på kläder och bra tips och inspiration på Instagram. Läs mer
  • Julia G skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag klippte och färgade mitt hår på moment äppelviken. Jag är supernöjd både med resultat och bemötande. Allt igenom toppen! Läs mer
  • Ida Ö skrev om MOMENT Äppelviken
    Klippning och färgning/slingor - Superbra! Läs mer
  • Stojanka D skrev om MOMENT Äppelviken
    Första besöket var otroligt speciellt där jag kände att de verkligen ” tog” hand om mig som kund. De sista gångerna så har det inte varit den känslan. Det har blivit met som en traditionell frisörsalong. Magisk frisör fortfarande. Läs mer
  • Mimmi V skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag tycker att moment Äppelviken ör fantastiskt. Jag gillar allt. Klippningen, färgningen, servicen och utbudet. Flexibilitet med öppettider. Helt enkelt toppen. Läs mer
  • Ellica M skrev om MOMENT Äppelviken
    Bästa salongen i stan! Man känner sig riktigt ompysslad när man är där och personalen är supertrevlig. Alltid lika nöjd när jag går därifrån och kommer aldrig gå någon annan stans ! Läs mer
  • Jonna E skrev om MOMENT Äppelviken
    En pärla i Äppelviken! De tar service till en helt ny nivå! Rekommenderar alla som söker riktigt duktiga frisörer eller snygga kläder att gå dit. Alltid så trevligt, glatt och välkomnande bemötande! Oavsett om jag ska köpa presenter,( som blir utsökt vackert inslagna) hårprodukter, eller har bokat klipptid till både mig och min son. Har aldrig fått så mycket komplimanger efter ett frisörbesök nån gång. Beatrice som fixade mig är såååå proffsig! Min son blev också så fint bemött och snyggt klippt av henne.
    Och, de tänker på de små lyxiga detaljerna. En rawboll och grön smoothie medan hårfärgen sitter i, är en av dessa detaljer. Läs mer
  • Ulrika H skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har klippt mig och köpt produkter. Är nöjd med service och klippning. Läs mer
  • Linda P skrev om MOMENT Äppelviken
    Moment i Äppelviken är fantastiskt, så härliga människor som jobbar där - känner mig altid väldigt bra bemött och alltid nöjd när jag går därifrån.
    Jag går dit för att klippa mig. Läs mer
  • Helena D skrev om MOMENT Äppelviken
    Jag har besökt Moment Äppelviken vid ett flertal tillfällen. Jag har bokat klipptid och kom därifrån supernöjd men även varit dit och handlat såväl kläder som gå-bort presenter! Sån mysig liten oas med trevligt bemötande redan i dörren! Läs mer
  • Hanna A skrev om MOMENT Äppelviken
    Trevligt, fräscht, mysigt och inspirerande ställe med tillmötesgående och duktig personal! Mycket fina kläder mm i butiken! Läs mer
  • Kamilla C skrev om MOMENT Äppelviken
    Glad och positiv personal som tar emot när man kommer. Läs mer
  • Cecilia B skrev om MOMENT Äppelviken
    Supernöjd med min hårbehandlig. God frukost och lugn, mysig stämning på salongen. Läs mer
  • Anja C
    Anja C skrev om MOMENT Äppelviken
    Trevlig personal, bra tjänst och riktiga medmänniska Läs mer
  • Ewa B skrev om MOMENT Äppelviken
    Allra bästa och mest professionella bemötandet! Stort fokus på kund och skön stämning. Läs mer
  • Anneli B skrev om MOMENT Äppelviken
    Utmärkt service och bemötande! Duktiga frisörer och fin butik! Läs mer
  • Julia A skrev om MOMENT Äppelviken
    Bra bemötande av personalen. Ville boka tid för att klippa mig och fick snabbt hjälp med att få en tid som passade. Frisören var väldigt bra. Hade en idé om hur jag ville klippa mig men efter att ha pratat med frisören blev det något helt annat och jag blev väldigt nöjd! Läs mer
  • Carina B skrev om MOMENT Äppelviken
    Frisörbesök, klippning.
    Priset lite väl högt. Läs mer
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om MOMENT Äppelviken
    Personalen hos Moment är av bästa kvalitét
    i bemötande, service, kompetens och skicklighet. Dom ger mig glädje och energi
    Super gänget helt enkelt😍👏👏👏 Läs mer
  • Maria C skrev om MOMENT Äppelviken
    Mysigt men lite trångt. Mycket trevlig och kunnig personal Läs mer

Västerled 4, 167 55 Bromma