Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm — Visa karta

Atlasbalans förser professionella terapeuter med högkvalitativa produkter, tjänster och helhetslösningar. Vår vision är att göra Djupvågsbehandling och Fasciavågsbehandling till till europeisk industristandard och att effektiv behandling ska finnas tillgänglig för alla som söker friskvård, vård eller rehabilitering – för sig själv eller för sin häst.

Genom att ligga i framkant när det gäller teknik och ny anatomisk forskning vill vi skapa en gemensam plattform för professionella terapeuter där vi kan utvecklas, lära av varandra och tillsammans ta den här branschen till en helt ny nivå.

Vi skulle bli otroligt glada om du som jobbar med Djupvåg och/eller Fasciavåg tog några minuter och lämnade ett omdöme om oss och om det vi gör.

- Vad tycker du om maskinen?
- Vad tycker dina kunder om behandlingen?
- Vad ser du för fördelar med maskinen?
- Vad tycker du om Atlasbalans?

Läs vad 37 kunder tycker om Atlasbalans

• Gordana J
    Gordana J skrev om Atlasbalans
    Har bara positiva ord att skriva om Atlasbalans, behandlingen med vibben är helt suverän, går rätt bra på djupet av muskler och det känns vibrationen i stora delar av kroppen.
    Tummen upp!!
    Gordana
  • Britt-inger S
    Britt-inger S skrev om Atlasbalans
    Har blivit bemött på ett bra sätt redan när jag tog kontakt med Atlasbalans och var nyfiken på Djupvåg- animal.Hjälp med upplägg av köpet. Utförliga svar på frågor som jag undrat över. De har kontaktat mig om hur det går osv .Om jag varit nöjd med maskinen, hjälp med frågor rörande spec beh på hästen etc. Använder den nästan varje dag på våra egna hästar, hjälper även bekanta.Så bemötandet och omhändertagande jag har fått av Atlasbalans är helt fantastiskt! Hoppas att det även fortsätter i framtiden!
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Atlasbalans
    Jag har fått ett gott bemötande och god service. Känslan är att de verkligen vill tillmötesgå kunden
  • Lena B
    Lena B skrev om Atlasbalans
    Atlasbalans är bra men kan bli bättre. Hsr en önskan att kunna bli certifierad med djupvågsmaskinen . Mvh Lena Berglund
  • Lena F
    Lena F skrev om Atlasbalans
    Trots min utbildning som hästmassör och friskvårdskonsulent önskar jag att atlasbalans hade haft interna kurser och genomgång på maskinen som krav för att få köpa och behandla med maskinen. Har även märkt att många kunder frågar efter det innan de släpper till sin häst. Det har hänt att jag inte fått kunder pga att detta saknas, så någon kurs och intyg vore bra.
    Service och bemötande från Er är 5+++++++++, mycket bra!!
    Var bara noga med att ställa krav på de ni säljer till så vi som jobbar med det upplevs som seriösa.
  • Maria H
    Maria H skrev om Atlasbalans
    Har alltid fått ett bra bemötande, glada och trevliga och de svarar snabbt på frågor och återkopplar. Kan de ej svara så hänvisar de vidare.
    Jag hyr en djupvågsmaskin av dem på 3 år. Mycket nöjd med produkten som hitintills fungerat smärtfritt. Djupvågen ger mig mycket jobb.
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse med företaget men kan tycka att man skulle ha högre kvav på att folk som får köpa, hyra maskinen är ordentligt utbildade. Många gånger man via forum läst saker som att användarna tror det är en supermaskin som fungerar på allt, det testas hej vilt på olika sjukdoms och medicinlägen och en vacker dag kanske det inte blir så bra.
    Man måste vara väldigt noga med kontraindikationer som när man bör och inte bör behandla. Gäller både på djur och människa. Men förutom det är jag mycket nöjd med företaget.
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Atlasbalans
    Fantastiskt företag med drivande omtänksamma människor som alltid finns till hands när man behöver hjälp!
  • Monica A
    Monica A skrev om Atlasbalans
    Jag har haft en maskin sedan juni 2016. Behandlar på humansidan och lite häst. Maskinen fungerar bra. Driver enskild firma Muskelsupport. Finner det svårt att hitta material att använda i marknadsförings syfte för att hitta mina kunder. Det skulle behövas ett material som vi terapeuter kunde använda i vår marknadsföring. Bilder som kan laddas ner, någon film som är anpassad till våra kunder, någon bra broschyr som kort förklarar vad maskinen gör. När jag är ute på kundbesök har jag med maskinen och visar, men saknar passande att ge dem. Användarboken är jättebra, men den är ju avsedd för oss. Det är få kunder som vet vad det handlar om. Hänvisar jag till era sidor på Atlasbalans, vilket jag gör ändå, så är de ju avsedda för att få ut fler maskiner och nya användare. Men om vi inte hittar våra kunder blir det svårt. Jag har förstått att ni har mer på gång nu mot våra kunder och ser fram mot det. Jag är dipl. massör och hälsocoach och har nu valt att vidareutbilda mig till massageterapeut, avancerad och läser på Bergqvist Massageutbildningar i Linköping. Jag känner starkt att maskinen är ett bra verktyg att komplettera den vanliga behandlingen för hand! Var med på en användarträff i Sätra Brunn som var givande. Tyvärr tror jag mig inte ha råd att åka på träffen i Arlanda då jag studerar på halvfart i år också. Hittills har jag fått 2 kontakter från er sida där folk kan hitta terapeuter som jobbar med fasciavåg/djupvåg. De har kommit nu på slutet efter att ni börjat synas mer på FB. Med vänlig hälsning Monica
  • Maria L
    Maria L skrev om Atlasbalans
    Har hjälpt otroligt många hästar och människor med detta superverktyg
  • Karen W
    Karen W skrev om Atlasbalans
    Otroligt tevligt, noggrann med alla frågor och extremst hjälpsam.
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Atlasbalans
    Dålig pålästa om anatomi och fysiologi
  • Cina L
    Cina L skrev om Atlasbalans
    Mycket nöjd som kund med snabba svar på frågor och snabb service vid vid problem med maskinen.
  • Lili-ann H
    Lili-ann H skrev om Atlasbalans
    Wow,helt outstanding,man kan inte vara utan den
  • Karin M
    Karin M skrev om Atlasbalans
    Bra produkt, fungerar fantastiskt bra på hästar !
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Atlasbalans
    Jag har jobbat som massör och hästmassör i nästan 20 år och jag har alltid varit av den åsikten att en riktig handmassage är det bästa alternativet. Efter att jag testat djupvågsmaskinen på både hästar och männinskor är jag inte så säker längre. Jag aldrig fått så bra resultat så snabbt med handkraft som med maskinen.
    Jag tycker fortfarande inta att man kan ersätra känslan i fingrarna med en maskin men man kan få ett bättre behandlingsresultat med rätt kombination.
  • Helen T
    Helen T skrev om Atlasbalans
    Mycket trevliga o karismatiska.
    Skickar personliga mail o ordnar användarträffar.
  • Anna-Lena W
    Anna-Lena W skrev om Atlasbalans
    Jag är ganska ny kund. Men allt känns bra än så länge. MVH Anna-lena
  • Christina J
    Christina J skrev om Atlasbalans
    Hej jag har precis börjat så har inte haft så mycket än. Men har fått jättebra hjälp med allt i början att starta upp.
  • Nina Å
    Nina Å skrev om Atlasbalans
    Är personligen mycket nöjd med effekterna genom maskinen, efter att ha använt den varje dag som jag har behandlingar inbokade.
    Mina kunder upplever att det blir en märkbar skillnad då de lättare kan slappna av under de behandlingar jag kombinerar med maskinen och mina händer.
    Den största fördelen för mig är att jag sparar mina tummar och orkar därmed fler behandlingar. Efter jag började med maskinen har också den begynnande stelhet jag upplevde i mina tummar släppt.
    Fördelen för mina kunder är att de får skonsammare behandlingar och att de upplever att kroppen känns mer välbearbetad.
    Atlasbalans har ett personligt engagemang som jag inte upplevt så tydligt hos något annat företag tidigare. De företag jag mött under mina år som företagare och terapeut har varit mest intresserade av att sälja in sina produkter, sedan har de försvunnit lika snabbt. Men inte Atlasbalans.
    Ser mycket fram mot att fortsätta utvecklas genom framtida träffar och att få ta del av all intressant info på Youtube bl a och att få koppla mig till hemsidan. Tack för att jag får vara en del i detta team!
  • Annifrid G
    Annifrid G skrev om Atlasbalans
    Överlägset bäst för att lossa på bindväven!
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om Atlasbalans
    En helt suverän maskin! Resultaten både syns och känns direkt efter behandling. Fungerar lika effektivt på både hästar och människor, har bara nöjda kunder så här långt.
  • Maria T
    Maria T skrev om Atlasbalans
    Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Atlasbalans
    Ett fantastiskt bra verktyg där behandlingen blir djup och "håller" länge! Smärtan upplevs mindre än vid manuell behandling och både människor och hästar uppskattar det verkligen.
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Atlasbalans
    Jag har hittills endast fått positiv respons och framför allt att många med mkt smärta tycker om djupvågen då den släpper på ett mjukare och snällare sätt. även bra resultat på idrottsproblematik. Hästarna tycker väldigt mkt om djupvågen och man kommer mkt djupare och längre på en behandling
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Atlasbalans
    Vi i Stall Sjöberg kan verkligen rekommendera djupvågsbehandling på häst. Sen vi började behandla våra travhästar har vinsterna blivit fler och veterinärbesöken färre.
  • Britta S
    Britta S skrev om Atlasbalans
    Jag har jobbat nu 1,5 månader med machinen och är jättenöjd. Det är en behandlingsmetod som är bra och skönt att använda för både patienterna och terapeuten. Behandlingen ger snabbt första resultat med otroliga framgångar och förbättringar.
  • Cina L
    Cina L skrev om Atlasbalans
    Fantastisk maskin som är lätt att ta med och smidig att använda. Omtyckt av kunder som känns smidigare redan efter första behandlingen. Bra service och information från tillverkarna.
  • Catarina J
    Catarina J skrev om Atlasbalans
    Enormt bra produkt för både människa och hästar.
    Hög kvalite' på både maskiner, service och kunskapsnivån är hög!
  • Michaela C
    Michaela C skrev om Atlasbalans
    Väldigt bra behandlingsform som går djupt och med fantastiska resultat, både hästar och människor fullkomligt älskar den!
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Atlasbalans
    Fantastisk behandlingsform på både människa och djur.
    Tar effektivt bort spänningar, reducerar smärta och gör kroppen friare i hela rörelseapparaten.
    Många nöjda glada kunder inklusive mig själv.
  • Anna J
    Anna J skrev om Atlasbalans
    Rekommenderas varmt, både till häst och människa!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Atlasbalans
    Behandlingen av hästar har förbättrats otroligt.Min bästa investering är min Djupvågsapparat
  • Peter V
    Peter V skrev om Atlasbalans
    Jag har fått fantastiska resultat med min djupvåg. Mycket nöjda kunder och många nya. Mvh Peter
  • Rose-Marie B
    Rose-Marie B skrev om Atlasbalans
    Min bästa investering! Enkel att använda samt suveräna resultat på både häst och människa. Löser blockeringar på ett mycket skonsamt sätt "gamla hästar blir som unga på nytt". Tacksamhet är något som förmedlas...😍
  • Marina B
    Marina B skrev om Atlasbalans
    Helt otroligt vad jag lyckats åstadkomma med denna maskin på både hästar, hundar och människor. Felställning på nedre delen av benet på en hund- blev rak.
    Wiplash som kvinnan haft i 30 år och orsakat gravt handikapp , där hon börjar återhämta sig och känna att det finns hopp efter endast 2 behandlingar.

Skulle kunna skriva om hur många lyckade fall som helst, ffa där problemen funnits så länge att kunden trott att det varit kört.
    Kommer aldrig sluta jobba med djupvågen
  • Märta L
    Märta L skrev om Atlasbalans
    En behandlingsmetod som inte har någon motsvarighet vad gäller känsla och resultat! Släpper spänning, släcker smärta.. och är riktigt behaglig!
  • Lena T
    Lena T skrev om Atlasbalans
    Fantastiskt redskap att lösa upp låsta blockeringar i muskler o leder.
    Man får oanade effekter i positiv riktning.
    2016-11-14 Atlasbalans svarar Lena T
    Tack Lena för dina fina ord! Det betyder jättemycket för oss att få veta vad du tycker :)
    Lena T gillar detta

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm