Rekommenderat företag 2016 - Atlasbalans

Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm — Visa karta

Atlasbalans förser professionella terapeuter med högkvalitativa produkter, tjänster och helhetslösningar. Vår vision är att göra Djupvågsbehandling och Fasciavågsbehandling till till europeisk industristandard och att effektiv behandling ska finnas tillgänglig för alla som söker friskvård, vård eller rehabilitering – för sig själv eller för sin häst.

Genom att ligga i framkant när det gäller teknik och ny anatomisk forskning vill vi skapa en gemensam plattform för professionella terapeuter där vi kan utvecklas, lära av varandra och tillsammans ta den här branschen till en helt ny nivå.

Vi skulle bli otroligt glada om du som jobbar med Djupvåg och/eller Fasciavåg tog några minuter och lämnade ett omdöme om oss och om det vi gör.

- Vad tycker du om maskinen?
- Vad tycker dina kunder om behandlingen?
- Vad ser du för fördelar med maskinen?
- Vad tycker du om Atlasbalans?

Läs vad 18 kunder tycker om Atlasbalans

• Annifrid G
    Annifrid G skrev om Atlasbalans
    Överlägset bäst för att lossa på bindväven!
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om Atlasbalans
    En helt suverän maskin! Resultaten både syns och känns direkt efter behandling. Fungerar lika effektivt på både hästar och människor, har bara nöjda kunder så här långt.
  • Maria T
    Maria T skrev om Atlasbalans
    Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Atlasbalans
    Ett fantastiskt bra verktyg där behandlingen blir djup och "håller" länge! Smärtan upplevs mindre än vid manuell behandling och både människor och hästar uppskattar det verkligen.
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Atlasbalans
    Jag har hittills endast fått positiv respons och framför allt att många med mkt smärta tycker om djupvågen då den släpper på ett mjukare och snällare sätt. även bra resultat på idrottsproblematik. Hästarna tycker väldigt mkt om djupvågen och man kommer mkt djupare och längre på en behandling
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Atlasbalans
    Vi i Stall Sjöberg kan verkligen rekommendera djupvågsbehandling på häst. Sen vi började behandla våra travhästar har vinsterna blivit fler och veterinärbesöken färre.
  • Britta S
    Britta S skrev om Atlasbalans
    Jag har jobbat nu 1,5 månader med machinen och är jättenöjd. Det är en behandlingsmetod som är bra och skönt att använda för både patienterna och terapeuten. Behandlingen ger snabbt första resultat med otroliga framgångar och förbättringar.
  • Cina L
    Cina L skrev om Atlasbalans
    Fantastisk maskin som är lätt att ta med och smidig att använda. Omtyckt av kunder som känns smidigare redan efter första behandlingen. Bra service och information från tillverkarna.
  • Catarina J
    Catarina J skrev om Atlasbalans
    Enormt bra produkt för både människa och hästar.
    Hög kvalite' på både maskiner, service och kunskapsnivån är hög!
  • Michaela C
    Michaela C skrev om Atlasbalans
    Väldigt bra behandlingsform som går djupt och med fantastiska resultat, både hästar och människor fullkomligt älskar den!
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Atlasbalans
    Fantastisk behandlingsform på både människa och djur.
    Tar effektivt bort spänningar, reducerar smärta och gör kroppen friare i hela rörelseapparaten.
    Många nöjda glada kunder inklusive mig själv.
  • Anna J
    Anna J skrev om Atlasbalans
    Rekommenderas varmt, både till häst och människa!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Atlasbalans
    Behandlingen av hästar har förbättrats otroligt.Min bästa investering är min Djupvågsapparat
  • Peter V
    Peter V skrev om Atlasbalans
    Jag har fått fantastiska resultat med min djupvåg. Mycket nöjda kunder och många nya. Mvh Peter
  • Rose-Marie B
    Rose-Marie B skrev om Atlasbalans
    Min bästa investering! Enkel att använda samt suveräna resultat på både häst och människa. Löser blockeringar på ett mycket skonsamt sätt "gamla hästar blir som unga på nytt". Tacksamhet är något som förmedlas...😍
  • Marina B
    Marina B skrev om Atlasbalans
    Helt otroligt vad jag lyckats åstadkomma med denna maskin på både hästar, hundar och människor. Felställning på nedre delen av benet på en hund- blev rak.
    Wiplash som kvinnan haft i 30 år och orsakat gravt handikapp , där hon börjar återhämta sig och känna att det finns hopp efter endast 2 behandlingar.

Skulle kunna skriva om hur många lyckade fall som helst, ffa där problemen funnits så länge att kunden trott att det varit kört.
    Kommer aldrig sluta jobba med djupvågen
  • Märta L
    Märta L skrev om Atlasbalans
    En behandlingsmetod som inte har någon motsvarighet vad gäller känsla och resultat! Släpper spänning, släcker smärta.. och är riktigt behaglig!
  • Lena T
    Lena T skrev om Atlasbalans
    Fantastiskt redskap att lösa upp låsta blockeringar i muskler o leder.
    Man får oanade effekter i positiv riktning.
    2016-11-14 Axel B svarar Lena T
    Tack Lena för dina fina ord! Det betyder jättemycket för oss att få veta vad du tycker :)
    Lena T gillar detta

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm