Trulssons Kiropraktik

Trulssons Kiropraktik

www.trulssonskiropraktik.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Trulssons Kiropraktik! Upplever du smärta i någon kroppsdel. Många går runt med smärta som en del av vardagen utan att göra något åt det. Jag som driver Trulssons Kiropraktik heter Eva-Lena Lindbom och är av socialstyrelsen legitimerad kiropraktor. Tjänster: Kiropraktik, näringsanalys, frekvensanalys och mycket...

164 omdömen om Trulssons Kiropraktik

Carina B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

När man får problem med kroppen så blir det fixat när man går till Trulssons Kiropraktik. Alltid.

Lars-Åke C
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Perfekt mött. Jag fick hjälp av det jag kom dit för och andra tips.

Monica T
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mkt bra bemötande där jag känner att jag blir lyssnad på. Jag har fått kiropraktisk behandling samt råd om hur jag själv kan träna för att komma tillrätta med mina problem.

Catarina C
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Proffsigt bemötande och kiropraktisk behandling som utförs med genuin fingertoppskänsla varje gång.

Alexandra G
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Trevlig bemötande, pros behandling. Rekommenderas varmt.

Svar från Trulssons Kiropraktik

Tack Alexandra för dom fina orden.

Elisabeth C
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Glad och tacksam att jag fick rekommendation till Eva - Lena som genom sin näringsanalys kunde hjälpa mig. Uppskattar att jag fått hjälp att identifiera vad för obalans jag har och hjälp framåt. Rekommenderar dig

Ing-britt B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Här får man alltid ett proffsigt och trevligt bemötande.dessutom vet jag att jag får den hjälp och behandling som mina besvär behöver.

Svar från Trulssons Kiropraktik

Tack Ing-Britt! Alltid så roligt att träffa dig.

Showgy M
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Proffsig och trevlig. Erfarenhet visar sig direkt från början. Vilken trevlig person!

Svar från Trulssons Kiropraktik

Tack för dom fina orden Showgy!

Marie-Louise J
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Blir alltid bra bemött, har varit kund i över 30 år.Jag var på två återbesök denna gång, blev inte hjälpt fullt ut men min smärta lindrades otroligt mycket. Annars har jag alltid blivit hjälpt genom åren, med behandlingar, tips och råd för kroppen. Toppenbra tycker jag.

Elisabeth S
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Lyhörd, kunnig, trygg. Mycket nöjd. Jag har anlitat Trulssons kiropraktik i många år och blir väl omhändertagen.

Alla G
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Jag är jättenöjd med Trulssons Kiropraktik. Trevlig bemötande, det känns att Eva-Lena vill verkligen hjälpa till. Min kollega rekomenderade den här kiropraktor och jag fick riktig bra hjälp. Tack!

Ulrika B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mycket bra bemötande. Proffsigt o enkelt.

Anna R
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Eva-Lena är en väldigt kompetent och erfaren kiropraktor. Alltid ett trevligt professionellt bemötande och hon har en fantastisk förmåga att att hitta titta problemet och åtgärda det.

Kerstin W
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Trevligt bemötande och proffsig behandling.

Per M
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Proffsig. Bryr sig. Lyssnar. Tar sig tid att behandla med omsorg och skicklighet.

Eva T
Skrev om Trulssons Kiropraktik

fantastiskt bemötande, mina förväntningar är uppfyllda, massage och hjälp mot ischias Eva-Lena är väldigt proffsig och jag litar på henne, kommer därifrån och är nöjd.

Marianne P
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Blev avbokat p.g.a sjukdom. Jag fick hjälp av annan sjukgymnast. Var tvungen att lösa det då jag skulle resa iväg.De meddelade mig bra så därför högt betyg

Bengt S
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Enkelt att få hjälp. Snabb behandling.

Henric E
Skrev om Trulssons Kiropraktik

trevligt bemötande, kunnig i sin yrkeskategori. utförde näringsanalysen och hon fick ut väldigt mycket data om mig och min kropps status och välmående. kan rekommendera att man gör det.

Therese E
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Med erfarenhet & god kunskap ger Trulssons Kiropraktik kunder bästa tänkbara service. Under flera år har Eva-Lena hjälp mig vid smärta och stelhet i hela kroppen. Kan varmt rekommendera Trulssons Kiropraktik, de utför ett fantastiskt bra arbete!

Emma B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Känsla av kompetens och trygghet

VANJA B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Eva-Lena var grundlig och undersökte hela min kropp även fast jag gick till henne pga axel och skulderbenet. Och det var ju rätt för att jag hade ju lite andra problem, som hon upptäckte och åtgärdade. Eva-Lena har koll, lång erfarenhet och vet vad hon gör. Kan verkligen rekommendera henne.

Jessica E
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Jättebra efter behandlingen, alltid nöjd efter ett besök där.!

Kerstin E
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Alltid vänligt bemötande. Lyssnar på vad man har för problem, och behandlar dessa, ibland lite utöver det man kom dit för. Massage och kiropraktik, alltid nöjd när jag går därifrån. Varma rekommendationer.

Jan N
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Jag har gått där i så många år så det är numera ett måste! Suverän på att hitta problemet.

Anne J
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Jag har besökt hennes mottagning under flera år, varje gång, när behöver hjälp med ryggont. Hon hittar snabbt felet och jag får den behandlingen ryggen kräver. Oftast är problemet borta redan dagen efter.

Sandra Å
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Blir alltid trevligt bemött och Eva-Lena lyssnar verkligen på vad man har för problem eller värk. Hon kommer ofta med bra tips o råd. Hon lever alltid upp till förväntningarna och är grym på det hon gör!

Victor F
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Väldigt kunnig och duktig. Bästa jag varit på.

Susanne  J
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Blir alltid trevligt och vänligt bemött, med förståelse för problemet som åtgärdas och man känner sig som ny igen. Man får också förklarat hur det fungerar i kroppen även råd och tips på hur man underhåller ens problem i framtiden. Praktiken är trevlig inredd och hålls fräsch mellan kunderna, vilket är uppskattat.

Thomas J
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Alltid trevligt bemötande Brukar vanligt vis lösa de problem man kommer med. Helhetsbedömning mycket bra

Bo G
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Ett varmt o kunigt bemötande i en trevlig miljö.

Bjarne P
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Proffesionellt men ändå med ett mjukt och varmt bemötande

Dan T
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Hon har en otrolig erfarenhet och hon lyssnar in vad man har för problem med olika delar på kroppen

Birgitta Ö
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Jag blir alltid mycket trevligt och bra bemött och lyssnad på! Det fins en bra dokumentation över mina tidigare besök! Mina besvär blir alltid åtgärdade på ett mycket bra sätt! Bra att det går att boka besöken själv och att påminnelse skickas ut!

Åsa W
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Man känner sig hörd och väl bemött. Omtanke om hur behandlingen känns under tiden.

Karin H
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Eva-Lena är en mycket kunnig kiropraktor som hjälper en med diverse krämpor på ett mycket proffesionellt sätt. Dessutom alltid glad och trevlig! Är så glad att jag hittat henne!

Liv T
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Supertrevlig och gör ett grundligt jobb.

Anna-May V
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Som vanligt ett mycket proffsigt bemötande. Fick en del tips om stretchövningar för att undvika framtida problem. Rekommenderas varmt. Har hjälpt mig från och till med ryggbesvär i över 15 år. Alltid med ett gott resultat.

Olle M
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Proffsig kunskap och mycket bra bemötande

Pär S

bra bemötande skicklig kiroprakter

Henry V
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Välbemött. Låsning i ryggen som vart avhjälpt på ett professionellt sätt. Två besök sen släppte låsningen av kiropraktisk behandling.

Stina M
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Fantastisk upplevelse och efter en behandling mycket bättre i käke och nacke. Jag är mycket imponerad av den kunskap Trulson besitter. Har redan rekommenderat företaget till andra och kommer anlita dem för andra tjänster förutom kiropraktisk behandling och massage.

Anna E
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Ett lyhört, engagerat och kompetent mottagande får man alltid när man träffar Eva Lena!

Anette A
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mycket professionell och kunnig.

Charlotta C
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mycket bra behandling. Proffessionellt och trevligt bemötande. Fick bra tips hur jag kan lösa problem på egen hand

Ann-Sofie F
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Fick kunnig hjälp och trevligt bemötande

Christina F
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mycket proffsig o får fullt förtroende från första stund.

Malin B
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Eva-Lena är fantastisk! Rekommenderat henne till många. Hon är trevlig, flexibel, hjälpsam och duktig på det hon gör enligt mig. Vi i familjen har bokat tider både för kiropraktik och näringsanalys. Kommer absolut fortsätta gå dit och fortsätta rekommendera henne.

Monica W
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Mycket professionell, kunnig, duktig, effektiv och omhändertagande!! Kan varmt rekommenderas!

Helén H
Skrev om Trulssons Kiropraktik

Ett bra bemötande och jag fick den hjälp jag behövde. Även tips för att förbygga. Kan rekommenderas.