Kiropraktor i Uppsala län

Östhammar  (1 st)

Topp 7 kiropraktorer i Uppsala län

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Linn T
    Linn T: Mycket bra! Min naprapat Luciano har varit jättebra från dag 1! Har tagit både naprapati och massage Jag har provat ...

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Uppsala

Rapsgatan 1D, Uppsala
    Synnöve G
    Synnöve G: Jag blir bemött på bästa tänkbara sätt och har fått hjälp med med mina nack/ryggbesvär.

Elisabeths Fotvårdsklinik

Norra Tullportsgatan 10, Östhammar
    L
    L: Rekommenderas varmt! Kanonbemötande, man blir jätteväl omhändertagen och ompysslad. Väldigt fräscht.

Cr-Klinik

Ålands-Västerby 32, Vänge
    Gunhild H
    Gunhild H: Otroligt bra, professionellt bemötande och genuint kunnande. Kan inget annat än att säga-sluta leta, gå dit istället!

Kiro - Fys Joakim Carlsson

Yachtvägen 31, Enköping
    Lovisa M
    Lovisa M: Kalasbra kiropraktor. Trevlig och duktig, hjälper mig med min whiplash skada så jag slipper min huvudvärk. Mysiga fräsch...

Ortopedisk Medicin Kenneth Rooth AB

Drottninggatan 1A, Uppsala
    Liselott B
    Liselott B: Mycket kunnig sjukgymnast. Tyvärr måste man betala hela patientavgiften själv - 400 kr.
Sida:   1