Alla kategorier Naprapat Uppsala Enköping Joylife Joylife Enköping

Joylife Enköping

En del av Joylifewww.joylife.se

Kungsgatan 69E, 745 38 Enköping — Visa karta

Vi på Joylife är specialister inom kiropraktik och naprapati. Vi består av ett kompetent gäng legitimerade terapeuter som verkar över hela Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt inom rygg-, nack- eller idrottsskador - här är du alltid i trygga händer under din behandling.

Vår klinik i Enköping ligger på Kungsgatan 69E på lasarettsområdet. Här jobbar en kunnig naprapat med bred yrkeserfarenhet, som förutom naprapati även erbjuder stötvågsbehandling och massage. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 86 kunder tycker om Joylife Enköping

• Eva N
    Eva N skrev om Joylife Enköping
    Jag var mycket nöjd , bra bemötande och ett proffsigt bemötande! Jag fick hjälp med att minska min yrsel med hjälp av ett ökat stretchande! Efter en månad slapp jag yrseln och mår bättre än på länge! Nöjd kund! 😀👍 Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Joylife Enköping
    Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent! Läs mer
  • Britt-marie I
    Britt-marie I skrev om Joylife Enköping
    Bra behandling, nöjd med resultatet! Naprapaten kan dock ändra sin attityd lite.. Den är lite nonchalant. När det är dags att börja behandlingen så lutar han sig bakåt, sträcker upp armarna och gäspar. Bl.a. Läs mer
  • Eva-marie O
    Eva-marie O skrev om Joylife Enköping
    Värk i axlar. Hårdhänt behandling o okänsligt bemötande. Läs mer
  • Jannie R
    Jannie R skrev om Joylife Enköping
    Jag är jättenöjd med Joylife! Har fått ett professionellt bemötande och behandling av min tennisarm! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Joylife Enköping
    Möttes av en kunnig kille som tryckte där det behövdes. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Joylife Enköping
    bra med bokning online. Lätt at få en tid. Jag har varit hos naprapat för min höft. Läs mer
  • Gunbritt S
    Gunbritt S skrev om Joylife Enköping
    Snabb konsultation, trevligt bemötande. Hjälp med tränings övningar och dry needlesbehandling. Blev dess värre tvungen att uppsöka läkare för smärtan och läkemedelsbehandling sattes in så jag nu kan sova på nätterna. Väntar nu på utlåtandet från röntgen som jag genomgick för snart en vecka sedan. Hade gärna fortsatt att gå till Simon men blev uppmanad av vårdcentralen att uppsöka deras sjukgymnast!!?

Med vänlig hälsning/Gun-Britt Svegert Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Joylife Enköping
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp av naprapaten och gått på massage. Mycket nöjd och har berättat vidare till andra. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Joylife Enköping
    Lätt att få och boka tid. Mycket duktig, engagerad och ambitiös naprapat. Kände mig väl omhändertagen. Läs mer
  • Ann-Charlotte E
    Ann-Charlotte E skrev om Joylife Enköping
    Mycket bra bemötande, otroligt duktig och tog sig tid att förstå vilket problem jag hade. Gick dit ca 5 gånger. Senast i december-16. Har inte haft samma besvär alls på ett år. Simon är verkligen kunnig och professionell. Högsta betyg. Jag rekommenderar många av mina vänner att gå dit när de har ont någonstans. Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Joylife Enköping
    Jag har ryggproblem och kontaktade Joylife för att få smärtlindring och träningstips. Det har alltid varit ett professionellt bemötande med ett trevligt och personligt inslag. Jag tycker att möjligheten att boka on-line är mycket bra. Naprapaten har varit bra på att lyssna av mitt problem, komma med förslag på behandlingar och hur jag kan jobba själv hemma. Behandlingarna har varit mycket bra och hjälpt mig. Jag kan verkligen rekommendera Joylife i Enköping. Läs mer
  • Liliane E
    Liliane E skrev om Joylife Enköping
    Snabb och kunnig hjälp. Muskel o led problem fick stötvågs behandling, nålbeh.och träningsprogram. Vart bättre men ej bra. Läs mer
  • Erica H
    Erica H skrev om Joylife Enköping
    Simon är fantastisk. Han har fått ordning på mina axlar. Tummen upp gör honom. Läs mer
  • Frank E
    Frank E skrev om Joylife Enköping
    Jag besökte Joylife i Enköping för 3 år sedan för kiropraktik och det blev varken sämre eller bättre. Nu är det helt ny personal så det är nog mycket bättre. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Joylife Enköping
    Bra snabb hjälp när den behövs! 👍 Läs mer
  • Mariann B
    Mariann B skrev om Joylife Enköping
    Har varit hos Simon i Enköping på joylife ! Mycket trevlig , duktig o omtänksam kille
    Simon har hjälpt mej med min värk jag har pga min fibromyalgi ! Jag mår alltid bättre när jag går därifrån ! Kommer att gå tillbaka och vill varmt rekommendera joylife Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Joylife Enköping
    Fick hjälp med rehabliteringsprogram efter att jag brutit vadbenet. Blev trevligt bemött av kunnig personal. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Joylife Enköping
    Valde Joylife för att de är anslutna till Region Uppsala och då fick jag mina behandlingar med vårdavtal och det blev mycket billigare för mig. Andra orsaken till att jag valde Joylife var att de rent fysiskt var i samma lokal som jag arbetade. Jag fick hjälp med min onda rygg, ländrygg, nacke och axlar. Det var lätt att få tid och lätt att bokatid via nätet.
    Jag är nöjd med hjälpen jag har fått. Läs mer
  • Ida Å
    Ida Å skrev om Joylife Enköping
    Bra bemötande samt behandling, efterbehandling och uppföljning. Fick hjälp med min onda nacke och är idag mycket bättre med behandling samt efter hemma övningar och rekommendationer. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Joylife Enköping
    Jag har besökt både naprapat och massör hos Joylife här i Enköping för problem med nacke och rygg.
    Väldigt bra behandling och övningar att fortsätta med hemmavid. Alltid trevligt och professionellt bemötande från dom båda. Smidigt bokning via webben med påminnelse i telefonen inför besöket. Läs mer
  • Nicklas K
    Nicklas K skrev om Joylife Enköping
    Bra mottagande kunnig personal Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om Joylife Enköping
    Har fått hjälp med rygg av naprapat. Läs mer
  • Elisabeth  I
    Elisabeth I skrev om Joylife Enköping
    Jag har en skada i nacken efter en bilolycka för 20 år sedan.
    Jag arbetar på och har aldrig varit sjukskriven för detta. Jag behöver hjälp av naprapat periodvis för att hålla det i shack.

Ett otrolig proffsig bemötande och överlägsen naprapatisk behandling. Jag har ju bekostat en hel del behandlingar under årens gång så jag har lite att jämföra med.

Även tack till Landstinget som subventionerat några av mina behandlingar. Läs mer
  • Georg F
    Georg F skrev om Joylife Enköping
    Hej. Bemötande från företaget är inget att klaga på men jag har inte fått någon hjälp ang mitt problem. Jag har haft ont i nacken sedan maj -juni 2017 men nu i december har jag fortfarande ont.
    Just nu söker jag läkarhjälp för att få en remiss till röntgen.
    Sedan tycker jag att eran prissättning är under isen. Jag vet förutsättningen men jag tycker ändå att den är illa. Med mitt frikort kan jag gå till sjukgymnast och få behandling.
    Georg Läs mer
    2017-12-08 Simon Pettersson svarar Georg F
    Hej Georg,

Vårt vårdavtal innebär tyvärr begränsningar som gör att alla besök inte blir subventionerade, vi har försökt hitta den bästa lösningen för patienten men vi ska absolut se om det finns någon ännu bättre lösning.

Tråkigt att du fortfarande har ont, hoppas att vidare handläggning hjälper dig tillrätta. Du är alltid välkommen att höra av dig på simon@joylife.se om det är någonting som du undrar över.

Simon,
    Joylife Enköping
  • Martin H
    Martin H skrev om Joylife Enköping
    Mycket nöjd med både tillgänglighet på tider och service Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Joylife Enköping
    Sökte för ryggsmärta. Upplevde ett bra bemötande, mycket trevlig naprapat som man fick förtroende för. Fick bra träningsprogram och kände att man hade en plan framåt vilket var positivt. Dock blev besvären värre och jag fick söka läkarkontakt. Men skulle rekommendera företaget samt söka själv igen vid andra besvär. Läs mer
  • Irene B
    Irene B skrev om Joylife Enköping
    Jag blev väldigt bra bemött av Simon, tycker att han är bra. Hade problem med ryggen,han fixade det. Är mycket nöjd med Joylife Simon. Läs mer
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Joylife Enköping
    Bemötandet var bra, respektfullt och bekvämt. Jag fick hjälp med smärta och stelhet i nacke. Läs mer
  • Hannah R
    Hannah R skrev om Joylife Enköping
    Jag har fått mig joylife rekommenderat och sökte för hälsporre. Bemötandet har varit kunnigt, professionellt, förtroendeingivande och omsorgsfullt. Jag har fått stötvågsbehandling. Läs mer
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Joylife Enköping
    Bra och kunnig personal Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Joylife Enköping
    Kompetent personal med utmärkt bemötande!
    Fick hjälp med mina besvär och förlag på rehabövningar. Rekommenderas! Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Joylife Enköping
    Väldigt proffesionellt och mottagande besök. Man känner sig alltid välkommen och tagen på allvar. Läs mer
  • thomas f
    thomas f skrev om Joylife Enköping
    Diskbråck . Misshandlad i 20 min . Kanonbra inom två dagar . Stentufft och alldeles utmärkt !! Läs mer
  • Elsy R
    Elsy R skrev om Joylife Enköping
    Axel och överarm, låsning i bröstryggen, blev bättre men inte helt bra. Obestämd ang vad man ska betala, rörigt ang betalningen. För egen del är det för dyrt med 650 kr för 20 min behandling, jag kan få 1 tim bra helkroppsmassage för 400 kr Läs mer
    2017-12-06 Simon Pettersson svarar Elsy R
    Hej och tack för feedback,

För naprapatbehandling gäller fyra subventionerade (landstingsfinansierade) besök per år och det gäller för varannat besök. Däremellan är det ordinarie pris, 625 kronor, som gäller. Vi ska bli bättre på att nå ut med information om detta
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Joylife Enköping
    Bra Naprapat i Enköping ,har haft problem med låsningar i rygg och nacke som jag fått hjälp med. Sist fick jag stötvågsbeh för en axel. Har alltid blivit hjälpt. Bäst har det varit att boka via naprapaten. Blivit fel två gånger via kundbokning på telefon. Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Joylife Enköping
    Lätt att boka, trevligt bemötande, kompetent personal, bra resultat. Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Joylife Enköping
    Alltid välkomnande och trevligt. Bor väl omhändertagen och lyssnad på. Läs mer
  • Karina T
    Karina T skrev om Joylife Enköping
    Bra att boka online. Simon är proffs fixade min nacke, bröstryhgg vid flera tillfällen. Går gärna dit i förebyggande syfte nu mera då jag känner att det är" på gång". Är helnöjd med bemötandet och hjälpen jag fått Läs mer
  • Linda I
    Linda I skrev om Joylife Enköping
    Super bra och kunnig hjälp har jag fått med min rygg och nacke av naprapat Simon. Läs mer
  • Vika S
    Vika S skrev om Joylife Enköping
    Snabb tid, trevligt och kunnigt bemötande .
    Lite otydlig information kring kostandet/ betala eller hur msn ska ha koll på ev högkostnadsskydd själv.
    Fick bra hjälp med den smärta som uppstått i en axel, blev smädtfri efter ett par behandlingar . Läs mer
  • Veronica Y
    Veronica Y skrev om Joylife Enköping
    Ömmande punkt på skuldra, stel nacke.

Kiropraktor med ömsom knäckningar och ömsom massage. Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Joylife Enköping
    Trevligt bemötande, jag sökte för höftsmärta och fick behandling. Jag upplever att jag blivit väl omhändertagen och lyssnad på! Läs mer
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Joylife Enköping
    Min diagnos var Inflammation i slemsäckarna mellan höft och lårben...!? En klassiker sa Simon.
    Fick stort förtroende från första början. Från att haft stora problem nattetid, med värk i båda höfterna. - kan jag nu sova i princip utan besvär. Har avslutat efter fem behandlingar, med strech, tryck, stötvåg. Fått ett litet gymvastikprogram. Bra instruktioner. Läs mer
  • Paulina B
    Paulina B skrev om Joylife Enköping
    Jag har fått hjälp av naprapat Simon och fått ett bra bemötande, Men har även haft behov av massage som ej ingår,och detta tycker jag är väldigt synd,eftersom det hjälper mycket mot smärta och att bli mer avslappnad. Jag är sjukskriven pg av nackskada och har svårt att leva på denna lilla inkomst,därför helt omöjligt att ha råd med massage. Så önskar en förändring av detta om man får önska. Läs mer
    2017-12-06 Simon Pettersson svarar Paulina B
    Hej,

Tack för dina synpunkter, tyvärr omfattas ju inte massage av vårdavtalet som vi har med landstinget och därmed påverkar det priset. Vi vill såklart ge bästa hjälp till alla och beklagar om vi inte kunnat erbjuda tillräcklig hjälp
  • Marie T
    Marie T skrev om Joylife Enköping
    Besökt naprapat Simon 3-4 tillfällen då jag fått ryggskott . Fick ett proffsigt och respektfullt bemötande och likaså med behandlingen Läs mer
  • Anne P
    Anne P skrev om Joylife Enköping
    Mycket nöjd med de behandlingar jag fått av naprapat pga ont i nacken och ländryggen. Läs mer
  • Mari B
    Mari B skrev om Joylife Enköping
    Jag har fått hjälp för att komma till rätta med nackspärr och huvudvärk. Det fungerade bra att boka tid och naprapaten som behandlade mig gjorde ett bra jobb. Jag upplevde att bemötandet var trevligt och att personen var kunnig. Jag var nöjd med den behandling som jag fick. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Joylife Enköping
    Jag var där för min axel, bra bemött hela tiden .finns inget att klaga på .Simon är alltid trevlig ,duktig i sitt jobb. Läs mer
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Joylife Enköping
    BESÖKTE EN AV JOYLIFES NAPRAPATAER FÖR ATT FÅ HJÄLP MED STEL NACKE OCH MUSKELKNUTOR. SMIIDIG ONLINE BOKNING OCH MYCKET TREVLIGT OCH PROFFESSIONELLT BEMÖTANDE. Läs mer

Kungsgatan 69E, 745 38 Enköping