Joylife Enköping

Joylife Enköping

Vi på Joylife är specialister inom kiropraktik och naprapati. Vi består av ett kompetent gäng legitimerade terapeuter som verkar över hela Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt inom rygg-, nack- eller idrottsskador - här är du alltid i trygga händer under din behandling.

Vår klinik i Enköping ligger på Kungsgatan 69E på lasarettsområdet. Här jobbar en kunnig naprapat med bred yrkeserfarenhet, som förutom naprapati även erbjuder stötvågsbehandling och massage. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 118 kunder tycker om Joylife Enköping 2

2020-12-28
    Går hos en mycket duktig naprapat som gör att jag kan fortsätta arbeta
    2020-12-07
    Senast var det massage vid två tillfällen.
    Bra bemötande av kunnig och trevlig personal.
    2020-12-04
    Bästa naprapaten Simon, tack för att du alltid fixar mina problem! :-)
    Kan varmt rekommendera Joylife!
    2020-12-03
    Jag var på massage och massören var lyhörd inför mina besvär och önskemål. Väldigt duktig. Det kändes mycket bättre efter mitt besök. Kommer att rekommendera massören och jag kommer gärna tillbaka .Supernöjd!
    2020-12-02
    Naprapat. Alltid toppenbemötande, känner mig alltid sedd och välkommen. Noga journalförande och lyhördhet. Naprapaten vågar också ifrågasätta och föreslå förändringar i livsstil, i ett respektfullt samtal. Jag har långvariga problem med ryggen och mår mycket bättre i min vardag av att få regelbunden behandling och rådgivning.
    2020-11-19
    Behandlande massage.
    Mkt trevligt bemötande av de två jag varit hos.
    Jag upplevde att jag fick hjälp med mitt problem.

Kan verkligen rekommendera de två jag varit hos.
    Renè samt Pernille.
    Bokar behandlande massage
    Betalar via Benify företagsportal - friskvårdsförmån
    Trevligt bemötande och duktiga massörer
    Lite avskalade och tråkiga lokaler
  • Matthew H
    2020-11-18
    I went with a bad back and neck. I am still learning Swedish but this wasn't an issue and I was able to explain my problem.

I was so impressed with the quality of service and care. Pernille must have special vision as she was able to see exactly where the issues were and fix them but also show me how to help myself with specific stretches etc. to stop them happening again and this is really important because it shows the service isn't just focussed on generating money.

Really great professional service, I totally recommend and would not hesitate to go back if the problem returns.

Tack sa mycket!
    2020-11-18
    Naprapat. Punktligt (fick komma in lite tidigare varje gång). Trevlig personal. 3 behandlingar som har hjälpt mig och även bra tips. Lite dyrt!
    2020-11-18
    Jag kom remitterad från läkare för yrsel som kom från musklerna i nacken. Väldigt fint bemött med grundligt samtal och praktisk koll vad som kunde vara orsaken och vilken behandling som krävdes. Mina förväntningar överträffades med tanke på att det kändes som längre och mer givande behandlingar än jag trodde jag skulle få.
    Jag har meddelat DKV att jag skulle starkt rekommendera andra att söka sig till Joylife, inte minst Pernille som just jag hamnade hos.
    2020-11-18
    Jag bokade en medicinsk massage på 1 timma. Möttes med ett otroligt bra bemötande.
    Mina förväntningar upplevdes positivt med upprepade behandlingar som jag nu gör och förhoppningsvis kommer att bli bra.
    2020-11-18
    Sista gången var det ländryggsproblem .
    Det var mera muskulärt överbelastning på grund av sned belastning och för tungt.
    Vi diskuterade tidigare behandling av liknande åkomma och kom fram till att massage på mjukdelarna med en uppföljning till ett återbesök.
    Då jag efter första behandlingen svarade positivt med fortsatt egen rörlighetsträning så har jag återhämtat mig bra och har full rörlighet i dag utan smärtor .
    Har tidigare i vår/ sommar haft liknade smärta och då gjorde vi andra
    behandlingar som ej blev lika effektiva , (Napprapat)
    Så det sätter sig i muskelfästena tydligen .
    M.v.h.
    JR
  • 2020-09-24
    Simon är en jättebra Naprapat skönt att få hjälp efter otaliga månader av smärta
    2019-11-20
    Träffar naprapat
    personalen är glad, professionell och mycket trevlig.
    2019-11-18
    Trevligt bemötande och en bra behandling, duktig kiropraktor
    2019-11-14
    Bra och proffsigt bemötande lätt att boka tid på hemsida rekommenderas
    2019-11-11
    Professionellt bemötande och behandling hos kiropraktorn
    2019-11-11
    Naprapat:
    Mycket kunnig och bra.
    2019-04-12
    Massage 60 min.
    Utmärkt bemött
    Förväntade mig en utmärkt behandling,
    som jag också fick. Företaget levde upp
    till mina förväntningar.
    Kommer garanterat tillbaka.
  • Christa K
    2019-04-12
    Renée är helt underbart. Finns ingen annan som jag litar på när det gäller min kropp.
    2019-03-28
    Naprapat

Mina förväntningar var att få den hjälp som behövdes

Mycket professionellt bemötande och utförande.

Kände mig bättre redan när jag åkte därifrån och nu tre dagar senar känns det mycket bättre:-)
    2019-03-22
    Jag fick ryggmassage, har blivit betydligt bättre från stelhet och krämpor efter behandlingen.
    Jag har varit där flera gånger och alltid nöjd.
    Betyg 👍👍👍👍👍
    2019-01-10
    Jag besökte för första gången en naprapat,
    eftersom jag hade ramlat vid skidåkning och hade haft ryggskott några dagar.

Jag fick ett fint och proffessionellt bemötande och kände mig väl omhändertagen. Upplevelsen var utmärkt. Jag är helt bra i ryggen och har fått ett styrketräningsprogram.
    2019-01-10
    Trevligt och proffsigt bemötande
    2019-01-08
    Fick tid väldigt fort, proffsigt och bra bemötande av Simon.
    Jag tycker att det fungerat alldeles utmärkt allting, det är en väldigt förmån att kunna utnyttja detta så nära sin arbetsplats
  • Abdulrahman J
    2019-01-07
    Bra bemötande. Noggrann anamnestagning. Har upplevt förbättring med mina besvär redan från första besöket. Nu är jag nästan symtomfri. Jättenöjd med min behandlare Rickard.
    Proffsigt och kunnigt bemötande 👍👍
    Naprapat Simon Pettersson.
    Mycket bra bemötande och börjar bli ordentligt bättre i axeln/nacken efter många års smärta. Rekommenderar starkt!
  • Therese S
    2018-12-19
    Kiropraktor besök. Trevlig, saklig, kunnig. Känner redan en viss förbättring vilket jag inte trott.
    2018-12-17
    Träffade en mycket trevlig kiropraktor.

Var nervös innan, gillar inte känslan när man knäcker ryggen men han var väldigt pedagogisk i sitt yrkesutförande.
    2018-12-17
    Bra bemötande och kunnig personal.
    2018-12-14
    Hade inga förväntningar. Första gången jag var hos naprapat och behandlingen gav bra effekt redan efter första besöket. Proffsigt bemötande!
  • Eva N
    2017-12-21
    Jag var mycket nöjd , bra bemötande och ett proffsigt bemötande! Jag fick hjälp med att minska min yrsel med hjälp av ett ökat stretchande! Efter en månad slapp jag yrseln och mår bättre än på länge! Nöjd kund! 😀👍
    2017-12-18
    Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!
    2017-12-17
    Bra behandling, nöjd med resultatet! Naprapaten kan dock ändra sin attityd lite.. Den är lite nonchalant. När det är dags att börja behandlingen så lutar han sig bakåt, sträcker upp armarna och gäspar. Bl.a.
    2017-12-16
    Värk i axlar. Hårdhänt behandling o okänsligt bemötande.
    2017-12-15
    Jag är jättenöjd med Joylife! Har fått ett professionellt bemötande och behandling av min tennisarm!
    2017-12-15
    Möttes av en kunnig kille som tryckte där det behövdes.
    2017-12-15
    bra med bokning online. Lätt at få en tid. Jag har varit hos naprapat för min höft.
    2017-12-14
    Snabb konsultation, trevligt bemötande. Hjälp med tränings övningar och dry needlesbehandling. Blev dess värre tvungen att uppsöka läkare för smärtan och läkemedelsbehandling sattes in så jag nu kan sova på nätterna. Väntar nu på utlåtandet från röntgen som jag genomgick för snart en vecka sedan. Hade gärna fortsatt att gå till Simon men blev uppmanad av vårdcentralen att uppsöka deras sjukgymnast!!?

Med vänlig hälsning/Gun-Britt Svegert
    2017-12-13
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp av naprapaten och gått på massage. Mycket nöjd och har berättat vidare till andra.
    2017-12-13
    Lätt att få och boka tid. Mycket duktig, engagerad och ambitiös naprapat. Kände mig väl omhändertagen.
  • 2017-12-13
    Mycket bra bemötande, otroligt duktig och tog sig tid att förstå vilket problem jag hade. Gick dit ca 5 gånger. Senast i december-16. Har inte haft samma besvär alls på ett år. Simon är verkligen kunnig och professionell. Högsta betyg. Jag rekommenderar många av mina vänner att gå dit när de har ont någonstans.
    2017-12-13
    Jag har ryggproblem och kontaktade Joylife för att få smärtlindring och träningstips. Det har alltid varit ett professionellt bemötande med ett trevligt och personligt inslag. Jag tycker att möjligheten att boka on-line är mycket bra. Naprapaten har varit bra på att lyssna av mitt problem, komma med förslag på behandlingar och hur jag kan jobba själv hemma. Behandlingarna har varit mycket bra och hjälpt mig. Jag kan verkligen rekommendera Joylife i Enköping.
    2017-12-11
    Snabb och kunnig hjälp. Muskel o led problem fick stötvågs behandling, nålbeh.och träningsprogram. Vart bättre men ej bra.
    2017-12-11
    Simon är fantastisk. Han har fått ordning på mina axlar. Tummen upp gör honom.
    2017-12-11
    Jag besökte Joylife i Enköping för 3 år sedan för kiropraktik och det blev varken sämre eller bättre. Nu är det helt ny personal så det är nog mycket bättre.
    2017-12-11
    Bra snabb hjälp när den behövs! 👍
    2017-12-11
    Har varit hos Simon i Enköping på joylife ! Mycket trevlig , duktig o omtänksam kille
    Simon har hjälpt mej med min värk jag har pga min fibromyalgi ! Jag mår alltid bättre när jag går därifrån ! Kommer att gå tillbaka och vill varmt rekommendera joylife
    2017-12-11
    Fick hjälp med rehabliteringsprogram efter att jag brutit vadbenet. Blev trevligt bemött av kunnig personal.