Joylife Enköping

En del av Joylifewww.joylife.se

Kungsgatan 69E, 745 38 Enköping — Visa karta

Vi på Joylife är specialister inom kiropraktik och naprapati. Vi består av ett kompetent gäng legitimerade terapeuter som verkar över hela Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt inom rygg-, nack- eller idrottsskador - här är du alltid i trygga händer under din behandling.

Vår klinik i Enköping ligger på Kungsgatan 69E på lasarettsområdet. Här jobbar en kunnig naprapat med bred yrkeserfarenhet, som förutom naprapati även erbjuder stötvågsbehandling och massage. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 105 kunder tycker om Joylife Enköping

• 2019-11-20

May J skrev om Joylife Enköping
    Träffar naprapat
    personalen är glad, professionell och mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-11-18

Pelle F skrev om Joylife Enköping
    Trevligt bemötande och en bra behandling, duktig kiropraktor Läs mer
  • 2019-11-14

Mikael K skrev om Joylife Enköping
    Bra och proffsigt bemötande lätt att boka tid på hemsida rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-11

Alice L skrev om Joylife Enköping
    Professionellt bemötande och behandling hos kiropraktorn Läs mer
  • 2019-11-11

Kristian F skrev om Joylife Enköping
    Naprapat:
    Mycket kunnig och bra. Läs mer
  • 2019-04-12

Thomas J skrev om Joylife Enköping
    Massage 60 min.
    Utmärkt bemött
    Förväntade mig en utmärkt behandling,
    som jag också fick. Företaget levde upp
    till mina förväntningar.
    Kommer garanterat tillbaka. Läs mer
  • Christa K

2019-04-12

Christa K skrev om Joylife Enköping
    Renée är helt underbart. Finns ingen annan som jag litar på när det gäller min kropp. Läs mer
  • 2019-03-28

Niclas P skrev om Joylife Enköping
    Naprapat

Mina förväntningar var att få den hjälp som behövdes

Mycket professionellt bemötande och utförande.

Kände mig bättre redan när jag åkte därifrån och nu tre dagar senar känns det mycket bättre:-) Läs mer
    Simon Pettersson gillar detta
  • 2019-03-22

Jenny S skrev om Joylife Enköping
    Jag fick ryggmassage, har blivit betydligt bättre från stelhet och krämpor efter behandlingen.
    Jag har varit där flera gånger och alltid nöjd.
    Betyg 👍👍👍👍👍 Läs mer
    Simon Pettersson gillar detta
  • 2019-01-10

Marina S skrev om Joylife Enköping
    Jag besökte för första gången en naprapat,
    eftersom jag hade ramlat vid skidåkning och hade haft ryggskott några dagar.

Jag fick ett fint och proffessionellt bemötande och kände mig väl omhändertagen. Upplevelsen var utmärkt. Jag är helt bra i ryggen och har fått ett styrketräningsprogram. Läs mer
  • 2019-01-10

Kristina L skrev om Joylife Enköping
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-01-08

Gunilla A skrev om Joylife Enköping
    Fick tid väldigt fort, proffsigt och bra bemötande av Simon.
    Jag tycker att det fungerat alldeles utmärkt allting, det är en väldigt förmån att kunna utnyttja detta så nära sin arbetsplats Läs mer
  • Abdulrahman J

2019-01-07

Abdulrahman J skrev om Joylife Enköping
    Bra bemötande. Noggrann anamnestagning. Har upplevt förbättring med mina besvär redan från första besöket. Nu är jag nästan symtomfri. Jättenöjd med min behandlare Rickard. Läs mer
  • 2019-01-07

Sara V skrev om Joylife Enköping
    Proffsigt och kunnigt bemötande 👍👍 Läs mer
  • 2019-01-07

Ulrica M skrev om Joylife Enköping
    Naprapat Simon Pettersson.
    Mycket bra bemötande och börjar bli ordentligt bättre i axeln/nacken efter många års smärta. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Therese S

2018-12-19

Therese S skrev om Joylife Enköping
    Kiropraktor besök. Trevlig, saklig, kunnig. Känner redan en viss förbättring vilket jag inte trott. Läs mer
  • 2018-12-17

Helena W skrev om Joylife Enköping
    Träffade en mycket trevlig kiropraktor.

Var nervös innan, gillar inte känslan när man knäcker ryggen men han var väldigt pedagogisk i sitt yrkesutförande. Läs mer
  • 2018-12-17

Eric C skrev om Joylife Enköping
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • 2018-12-14

Monika T skrev om Joylife Enköping
    Hade inga förväntningar. Första gången jag var hos naprapat och behandlingen gav bra effekt redan efter första besöket. Proffsigt bemötande! Läs mer
  • Eva N

2017-12-21

Eva N skrev om Joylife Enköping
    Jag var mycket nöjd , bra bemötande och ett proffsigt bemötande! Jag fick hjälp med att minska min yrsel med hjälp av ett ökat stretchande! Efter en månad slapp jag yrseln och mår bättre än på länge! Nöjd kund! 😀👍 Läs mer
  • 2017-12-18

Maria L skrev om Joylife Enköping
    Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent! Läs mer
  • 2017-12-17

Britt-marie I skrev om Joylife Enköping
    Bra behandling, nöjd med resultatet! Naprapaten kan dock ändra sin attityd lite.. Den är lite nonchalant. När det är dags att börja behandlingen så lutar han sig bakåt, sträcker upp armarna och gäspar. Bl.a. Läs mer
  • 2017-12-16

Eva-marie O skrev om Joylife Enköping
    Värk i axlar. Hårdhänt behandling o okänsligt bemötande. Läs mer

Jannie R skrev om Joylife Enköping
    Jag är jättenöjd med Joylife! Har fått ett professionellt bemötande och behandling av min tennisarm! Läs mer

Cecilia L skrev om Joylife Enköping
    Möttes av en kunnig kille som tryckte där det behövdes. Läs mer

Maria H skrev om Joylife Enköping
    bra med bokning online. Lätt at få en tid. Jag har varit hos naprapat för min höft. Läs mer
  • 2017-12-14

Gunbritt S skrev om Joylife Enköping
    Snabb konsultation, trevligt bemötande. Hjälp med tränings övningar och dry needlesbehandling. Blev dess värre tvungen att uppsöka läkare för smärtan och läkemedelsbehandling sattes in så jag nu kan sova på nätterna. Väntar nu på utlåtandet från röntgen som jag genomgick för snart en vecka sedan. Hade gärna fortsatt att gå till Simon men blev uppmanad av vårdcentralen att uppsöka deras sjukgymnast!!?

Med vänlig hälsning/Gun-Britt Svegert Läs mer

Britt S skrev om Joylife Enköping
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp av naprapaten och gått på massage. Mycket nöjd och har berättat vidare till andra. Läs mer

Marie B skrev om Joylife Enköping
    Lätt att få och boka tid. Mycket duktig, engagerad och ambitiös naprapat. Kände mig väl omhändertagen. Läs mer
  • Ann-Charlotte E

2017-12-13

Ann-Charlotte E skrev om Joylife Enköping
    Mycket bra bemötande, otroligt duktig och tog sig tid att förstå vilket problem jag hade. Gick dit ca 5 gånger. Senast i december-16. Har inte haft samma besvär alls på ett år. Simon är verkligen kunnig och professionell. Högsta betyg. Jag rekommenderar många av mina vänner att gå dit när de har ont någonstans. Läs mer

Ann N skrev om Joylife Enköping
    Jag har ryggproblem och kontaktade Joylife för att få smärtlindring och träningstips. Det har alltid varit ett professionellt bemötande med ett trevligt och personligt inslag. Jag tycker att möjligheten att boka on-line är mycket bra. Naprapaten har varit bra på att lyssna av mitt problem, komma med förslag på behandlingar och hur jag kan jobba själv hemma. Behandlingarna har varit mycket bra och hjälpt mig. Jag kan verkligen rekommendera Joylife i Enköping. Läs mer

Liliane E skrev om Joylife Enköping
    Snabb och kunnig hjälp. Muskel o led problem fick stötvågs behandling, nålbeh.och träningsprogram. Vart bättre men ej bra. Läs mer

Erica H skrev om Joylife Enköping
    Simon är fantastisk. Han har fått ordning på mina axlar. Tummen upp gör honom. Läs mer

Frank E skrev om Joylife Enköping
    Jag besökte Joylife i Enköping för 3 år sedan för kiropraktik och det blev varken sämre eller bättre. Nu är det helt ny personal så det är nog mycket bättre. Läs mer

Gunnar S skrev om Joylife Enköping
    Bra snabb hjälp när den behövs! 👍 Läs mer

Mariann B skrev om Joylife Enköping
    Har varit hos Simon i Enköping på joylife ! Mycket trevlig , duktig o omtänksam kille
    Simon har hjälpt mej med min värk jag har pga min fibromyalgi ! Jag mår alltid bättre när jag går därifrån ! Kommer att gå tillbaka och vill varmt rekommendera joylife Läs mer

Henrik G skrev om Joylife Enköping
    Fick hjälp med rehabliteringsprogram efter att jag brutit vadbenet. Blev trevligt bemött av kunnig personal. Läs mer

Carina E skrev om Joylife Enköping
    Valde Joylife för att de är anslutna till Region Uppsala och då fick jag mina behandlingar med vårdavtal och det blev mycket billigare för mig. Andra orsaken till att jag valde Joylife var att de rent fysiskt var i samma lokal som jag arbetade. Jag fick hjälp med min onda rygg, ländrygg, nacke och axlar. Det var lätt att få tid och lätt att bokatid via nätet.
    Jag är nöjd med hjälpen jag har fått. Läs mer

Ida Å skrev om Joylife Enköping
    Bra bemötande samt behandling, efterbehandling och uppföljning. Fick hjälp med min onda nacke och är idag mycket bättre med behandling samt efter hemma övningar och rekommendationer. Läs mer

Göran S skrev om Joylife Enköping
    Jag har besökt både naprapat och massör hos Joylife här i Enköping för problem med nacke och rygg.
    Väldigt bra behandling och övningar att fortsätta med hemmavid. Alltid trevligt och professionellt bemötande från dom båda. Smidigt bokning via webben med påminnelse i telefonen inför besöket. Läs mer

Nicklas K skrev om Joylife Enköping
    Bra mottagande kunnig personal Läs mer

Monica A skrev om Joylife Enköping
    Har fått hjälp med rygg av naprapat. Läs mer

Elisabeth I skrev om Joylife Enköping
    Jag har en skada i nacken efter en bilolycka för 20 år sedan.
    Jag arbetar på och har aldrig varit sjukskriven för detta. Jag behöver hjälp av naprapat periodvis för att hålla det i shack.

Ett otrolig proffsig bemötande och överlägsen naprapatisk behandling. Jag har ju bekostat en hel del behandlingar under årens gång så jag har lite att jämföra med.

Även tack till Landstinget som subventionerat några av mina behandlingar. Läs mer

Georg F skrev om Joylife Enköping
    Hej. Bemötande från företaget är inget att klaga på men jag har inte fått någon hjälp ang mitt problem. Jag har haft ont i nacken sedan maj -juni 2017 men nu i december har jag fortfarande ont.
    Just nu söker jag läkarhjälp för att få en remiss till röntgen.
    Sedan tycker jag att eran prissättning är under isen. Jag vet förutsättningen men jag tycker ändå att den är illa. Med mitt frikort kan jag gå till sjukgymnast och få behandling.
    Georg Läs mer
    2017-12-08 Simon Pettersson svarar Georg F
    Hej Georg,

Vårt vårdavtal innebär tyvärr begränsningar som gör att alla besök inte blir subventionerade, vi har försökt hitta den bästa lösningen för patienten men vi ska absolut se om det finns någon ännu bättre lösning.

Tråkigt att du fortfarande har ont, hoppas att vidare handläggning hjälper dig tillrätta. Du är alltid välkommen att höra av dig på simon@joylife.se om det är någonting som du undrar över.

Simon,
    Joylife Enköping

Martin H skrev om Joylife Enköping
    Mycket nöjd med både tillgänglighet på tider och service Läs mer
  • 2017-12-07

Anna M skrev om Joylife Enköping
    Sökte för ryggsmärta. Upplevde ett bra bemötande, mycket trevlig naprapat som man fick förtroende för. Fick bra träningsprogram och kände att man hade en plan framåt vilket var positivt. Dock blev besvären värre och jag fick söka läkarkontakt. Men skulle rekommendera företaget samt söka själv igen vid andra besvär. Läs mer
  • 2017-12-07

Irene B skrev om Joylife Enköping
    Jag blev väldigt bra bemött av Simon, tycker att han är bra. Hade problem med ryggen,han fixade det. Är mycket nöjd med Joylife Simon. Läs mer
  • Agneta A

2017-12-06

Agneta A skrev om Joylife Enköping
    Bemötandet var bra, respektfullt och bekvämt. Jag fick hjälp med smärta och stelhet i nacke. Läs mer
  • 2017-12-06

Hannah R skrev om Joylife Enköping
    Jag har fått mig joylife rekommenderat och sökte för hälsporre. Bemötandet har varit kunnigt, professionellt, förtroendeingivande och omsorgsfullt. Jag har fått stötvågsbehandling. Läs mer
  • 2017-12-06

Rickard K skrev om Joylife Enköping
    Bra och kunnig personal Läs mer

Kungsgatan 69E, 745 38 Enköping