Naprapat i Uppsala

Håbo  (1 st)
Enköping  (1 st)
Knivsta  (1 st)

Topp 7 naprapater i Uppsala

• Vi på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts är ett gäng duktiga Naprapater som besitter stor kompetens och en glöd för idrottsmedicin. Hör av dig till oss för valfri behandling.
    Patrik T
    Patrik T: Trevliga lokaler men framförallt en helt fantastisk behandling av naprapat Emma Kosterbärg.
  • Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena. Vi erbjuder idrottsmassage och Naprapati till idrottsföreningar, privatpersoner samt företag.
    Patrik T
    Patrik T: Bra bemötande och bra behandling. Gick bara dit en gång eftersom att det sedan var sommarstängt men gick sedan på deras ...
  • Hellgren Naprapati

Hamed M
    Hamed M: Bara varit där en gång men mycket trevlig och professionell! Mycket nöjd
  • Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    : Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!
  • Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik i Knivsta - Vi ser till att göra din vardag smärtfri!
    Marie B
    Marie B: Världens bästa naprapat!! Efter första besöket har jag fått tron tillbaka om att få hjälp med besvären!!
  • Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    kim e
    kim e: Otroligt kompetent personal. Ger ett professionellt intryck. Sätter kunden i fokus och sätter in rätt behandling och t...
  • Tobias K
    Tobias K: Jag hittade er genom Letsdeal. Perfekt tillfälle när jag behövde det som mest. Jag går hos Thomas i Uppsala och tycker h...
Visa sida:

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte